No SSO cookie

Alonso: Masina este pur si simplu prea lenta

voteaza
(0/ 0)
Alonso: Masina este pur si simplu prea lenta
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fernando Alonso nu crede ca strategia a fost de vina pentru clasarea slaba a sa din Marele Premiu de Formula 1 de la Shanghai si este de parere ca marea problema Ferrari este viteza care-i lipseste in raport cu Red Bull sau cu McLaren.

 
 
Spaniolul Fernando Alonso a declarat ca nu strategia l-a costat pozitii pretioase la finele Marelui Premiu de Formula 1 al Chinei, ci ca singura vinovata pentru clasarea slaba de la Shanghai este masina Ferrari prea lenta pentru a se bate la varf.

Ibericul a plecat de pe locul cinci pe grila chineza, pierzand apoi o pozitie in fata coechipierului sau, Felipe Massa si inca una in fata australianului Mark Webber. Si cu toate ca Massa a fost de parere ca strategia cu doua opriri la boxe aleasa de Ferrari a fost una falimentara, Alonso crede ca problema sta mai degraba in viteza de care este sau nu este capabil monopostul scuderiei italiene.

'' E foarte simplu sa alegi o strategie atunci cand ai o masina rapida si este mult mai complicat atunci cand ai o masina lenta. '' a declarat Alonso dezamagit, adaugand:
'' Cel mai important lucru anul acesta, in conditiile in care se poate depasi fara mari probleme, este sa ai o masina buna, care sa conserve bine pneurile, iar strategiile vin de la sine. ''

In ceea ce priveste eventuale probleme tehnice pe care le-ar fi putut avea spre finele cursei chineze, Alonso a declarat ca acestea nu au existat si ca singura problema a monopostului Ferarri este viteza, acesta fiind un aspect care trebuie imbunatatit cat mai rapid pentru a reveni in lupta pentru suprematie.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1115 :: 17.86MB