No SSO cookie

Alonso: Am pierdut prea mult timp vineri

voteaza
(0/ 0)
Alonso: Am pierdut prea mult timp vineri
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fernando Alonso a fost pilotul cel mai nemultumit al zilei de vineri la Shanghai, spaniolul reusind sa efectueze foarte putine tururi de teste din cauza unor probleme hidraulice.

 
 
Spaniolul Fernando Alonso s-a declarat extrem de nemultumit de putinul timp petrecut pe circuit in cele doua sesiuni de antrenamente libere de vineri, din China. Astfel, fostul dublu campion mondial nu a reusit sa efectueze decat 32 de tururi, spre deosebire de coechipierul sau, Felipe Massa, cel care a reusit sa duca la bun sfarsit un total de 63 de tururi.

Astfel, Alonso s-a confruntat cu probleme hidraulice, acestea facandu-l sa petreaca mai mult timp la boxe vineri decat pe pista. '' Am pierdut timp extrem de pretios in ambele sesiuni, dar in special in cea de-a doua. Din nefericire, nu am reusit sa fac aproape deloc teste mai lungi pentru a putea vedea cum se comporta pneurile aici, dar din fericire Felipe a reusit sa faca astfel de teste pe ambele tipuri de pneuri, asa ca avem macar o baza cu care putem merge mai departe maine. '' a declarat spaniolul dezolat.

Putinele tururi efectuate de Alonso vineri vin in cel mai nepotrivit moment pentru Ferrari, inginerii italieni adaugand componente aerodinamice noi monopostului ibericului, componente despre care in acest moment peninsularii nu au nici cea mai mica idee cat de bine se comporta.

In ceea ce priveste aspectele pozitive ale zilei de vineri, Fernando Alonso a declarat ca nu par sa existe probleme de incalzire la pneurile dure, acesta putand reprezenta un avantaj important in calificari fata de primele doua etape ale sezonului.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.1490 :: 17.86MB