No SSO cookie

Alonso: Am pierdut prea mult timp vineri

voteaza
(0/ 0)
Alonso: Am pierdut prea mult timp vineri
Formula 1 · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Fernando Alonso a fost pilotul cel mai nemultumit al zilei de vineri la Shanghai, spaniolul reusind sa efectueze foarte putine tururi de teste din cauza unor probleme hidraulice.

 
 
Spaniolul Fernando Alonso s-a declarat extrem de nemultumit de putinul timp petrecut pe circuit in cele doua sesiuni de antrenamente libere de vineri, din China. Astfel, fostul dublu campion mondial nu a reusit sa efectueze decat 32 de tururi, spre deosebire de coechipierul sau, Felipe Massa, cel care a reusit sa duca la bun sfarsit un total de 63 de tururi.

Astfel, Alonso s-a confruntat cu probleme hidraulice, acestea facandu-l sa petreaca mai mult timp la boxe vineri decat pe pista. '' Am pierdut timp extrem de pretios in ambele sesiuni, dar in special in cea de-a doua. Din nefericire, nu am reusit sa fac aproape deloc teste mai lungi pentru a putea vedea cum se comporta pneurile aici, dar din fericire Felipe a reusit sa faca astfel de teste pe ambele tipuri de pneuri, asa ca avem macar o baza cu care putem merge mai departe maine. '' a declarat spaniolul dezolat.

Putinele tururi efectuate de Alonso vineri vin in cel mai nepotrivit moment pentru Ferrari, inginerii italieni adaugand componente aerodinamice noi monopostului ibericului, componente despre care in acest moment peninsularii nu au nici cea mai mica idee cat de bine se comporta.

In ceea ce priveste aspectele pozitive ale zilei de vineri, Fernando Alonso a declarat ca nu par sa existe probleme de incalzire la pneurile dure, acesta putand reprezenta un avantaj important in calificari fata de primele doua etape ale sezonului.

Adrian Diaconescu

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0831 :: 17.78MB