No SSO cookie

Tarani Fara Frontiere (33): Cu oistea-n drum!

voteaza
(0/ 0)
Tarani Fara Frontiere (33): Cu oistea-n drum!
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ce ma, nu va ajunge strada? Ocoliti-ma! Mi s-a rupt...oistea!

 
 
Probabil daca nu eram stupefiat de locul in care a decis nenea din imagini sa opreasca masina, as fi apucat sa fac ceva mai multe fotografii, pentr ca, evident nu-i pasa nici ca se afla acolo, nici ca incurca circulatia, nici ca a facut ditamai coada in spate, dar nici nu se grabea in vreun fel!


Incredibil, dar Renault-ul in care cele doua pisi mici ar fi trebuit sa urce, dar era nu se stie ce  le incurca dosurile sa se aseze, pe bancheta din spate, ei bine, Renaultul Megane se afla fix cu botul pe DN1! Mai precis, pe bareta care duce pe sub pod catre Str. Jandarmeriei din Sectorul 1. Din spate, vine cam 30% din traficul din Pipera, deci un motiv serios sa nu doresti sa incurci o asa masa de masini. Din stanga, circula de regula, doar cateva sute de masini la cinci minute!


Dar cand esti taran, indiferent daca ti s-a rupt oistea-n drum, sau trebuie sa iei fetele sefului, sa le duci la cosmetica, solar, sau sa le duci pur si simplu, ce mai conteaza? Frontierele TaranLandului nu au margini, se pare!


Asadar, Masini.ro vi-l propune ca new entry in top 10 Tarani Fara Frontiere din traficul romanesc, pe nenea cu Megane-ul.


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1695 :: 17.86MB