No SSO cookie

Tara fara autostrazi

voteaza
(0/ 0)
Tara fara autostrazi
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Intr-o tara fara autostrazi, cateva gropi inseamna un dezastru rutier.

 
 
La intrarea in comuna Zamfiresti, judetul Arges, pe ambele sensuri care duc spre si dinspre Pitesti, imediat dupa faimosul Deal Negru, exista o portiune care zace intr-o stare jalnica de ceva vreme.

Este bine stiut faptul ca acest drum face legatura dintre Ardeal, Oltenia si Bucuresti. Pe aici tranziteaza zilnic zeci de mii de vehicule. Insa intr-o tara care nu are autostrazi, drumurile avand cate un sens de circulatie, o asemenea zona se transforma intr-un adevarat Triunghi al Bermudelor.

In cateva minute, traficul este complet gatuit, coloanele de masini se intind pe kilometri intregi si evident, niciun fel de autoritate rutiera nu-si face aparitia, indiferent de ora. Asadar nervi, consum de carburant, motoare supraincalzite, este tot ce-i trebuie soferului dupa ce a parcurs cateva sute de kilometri. Si cum este vorba de o zona de deal si munte, e lesne de inchipuit ce cosmar este pentru soferii mai putin experimentati, deoarece, indiferent de sensul in care se deplaseaza, zona "bombardata" de gropi trebuie parcursa. Si indiferent de sens, masina va trebui stapanita pe un plan inclinat.

Si mai tragic este cand o ambulanta, sau mai rau, o masina de pompieri, trebuie sa treaca printre coloanele de masini.
dar cum autoritatile rutiere romane se ocupa de numaratul vehiculelor, mai avem de asteptat pana cand o zona amarata de numai 50 de metri, se va transforma in sosea circulabila. Pana atunci, iata in galeria foto alaturata, ce efect pot avea cei 50 de metri de circuit de off-road, unde orice masina incetineste pana la 10-15 km/h!


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2004 :: 22.12MB