No SSO cookie

Tara fara autostrazi

voteaza
(0/ 0)
Tara fara autostrazi
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Intr-o tara fara autostrazi, cateva gropi inseamna un dezastru rutier.

 
 
La intrarea in comuna Zamfiresti, judetul Arges, pe ambele sensuri care duc spre si dinspre Pitesti, imediat dupa faimosul Deal Negru, exista o portiune care zace intr-o stare jalnica de ceva vreme.

Este bine stiut faptul ca acest drum face legatura dintre Ardeal, Oltenia si Bucuresti. Pe aici tranziteaza zilnic zeci de mii de vehicule. Insa intr-o tara care nu are autostrazi, drumurile avand cate un sens de circulatie, o asemenea zona se transforma intr-un adevarat Triunghi al Bermudelor.

In cateva minute, traficul este complet gatuit, coloanele de masini se intind pe kilometri intregi si evident, niciun fel de autoritate rutiera nu-si face aparitia, indiferent de ora. Asadar nervi, consum de carburant, motoare supraincalzite, este tot ce-i trebuie soferului dupa ce a parcurs cateva sute de kilometri. Si cum este vorba de o zona de deal si munte, e lesne de inchipuit ce cosmar este pentru soferii mai putin experimentati, deoarece, indiferent de sensul in care se deplaseaza, zona "bombardata" de gropi trebuie parcursa. Si indiferent de sens, masina va trebui stapanita pe un plan inclinat.

Si mai tragic este cand o ambulanta, sau mai rau, o masina de pompieri, trebuie sa treaca printre coloanele de masini.
dar cum autoritatile rutiere romane se ocupa de numaratul vehiculelor, mai avem de asteptat pana cand o zona amarata de numai 50 de metri, se va transforma in sosea circulabila. Pana atunci, iata in galeria foto alaturata, ce efect pot avea cei 50 de metri de circuit de off-road, unde orice masina incetineste pana la 10-15 km/h!


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.4620 :: 17.87MB