No SSO cookie

Chestiuni de gust

voteaza
(0/ 0)
Chestiuni de gust
Editoriale · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

De pe strazi surprinse si adunate...

 
 
Desi Capitala noastra draga aduce din ce in ce mai mult cu KitschLandul, consfintind ideea ca suntem o natie de balcanici, printre "picaturi", pe strazi, mai poti zari si oameni pentru care bunul gust, sau stilul sunt concepte de viata.
La fel este si cu acest iubitor de masini, pentru ca numai un pasionat ar putea conduce o masina clasica in perfecta forma si stare, in Bucurestii de astazi, unde numai cu GIPANU' si cu SUVU', sau EM_Treiu' si Mertzanu' mai poti scoate capul pe strada.
Felicitari domnule, oricine ai fi si sper ca intr-o zi sa te pot intalni, sa-ti strang mana si sa te cunosc. De asemenea, mi-as dori sa fac o galerie foto cu superbul Volkswagen Karmann Ghia.
Pentru cei care nu stiu, Karmann Ghia a fost produs intre anii 1955 si 1974 de catre firma Volkswagen si este un coupe de patru locuri, echipat cu motorizarea originala a si mai celebrului VW Beetle (Broscuta).
Ca o picanterie, Karmann Ghia a fost inlocuit de... Porsche 914, care s-a fabricat pe exact aceleasi linii de productie, ale uzinelor Wilhelm Karmann, imediat dupa incetarea productiei VW Karmann Ghia, in Europa. In Brazilia s-a produs pana in anul 1975.

foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

felicitari! daca luati legatura cu proprietarul ma intereseaza si pe mine sa vad masina pe viu. ma incanta masinutele astea de epoca.

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1837 :: 22.19MB