No SSO cookie

Scuderia Bizzarrini P538 - Flacara creatiei arde inca vie!

voteaza
(0/ 0)
Scuderia Bizzarrini P538 - Flacara creatiei arde inca vie!
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

In ciuda scepticismului criticilor, se pare ca mintile creatoare din spatele supermasinii Scuderia Bizzarrini P538 nu au renuntat la indraznetul proiect!

 
 
Precum multe alte asemanatoare stiri, dezvaluirea din mai a imaginilor digitale ce surprindeau indraznetul model Scuderia Bizzarrini P538 a fost intampinata cu mult scepticism din partea marilor voci a lumii auto, care se indoiau de materializarea conceptului prezentat. Iata ca, la doar patru luni de la anuntul initial, lucrul la viitoarea supermasina este in toi si continua intr-un ritm fulgerator. Astfel, echipa din spatele proiectului este entuziasmata de prospectul terminarii vehiculului, furnizand o serie de imagini ce surprind actuala stare in care se afla modelul si putem declara ca nu pare rau deloc! In ceea ce priveste modelul in sine, acesta va avea un sasiu realizat in intregime din fibra de carbon, pe care realizatorii vor monta un motor Corvette V8 LS7, disponibil cu sau fara turbocharger. Greutatea finala a vehiculului a fost estimata la circa 800 de kilograme, iar varianta cu turbocharger a motorului va dezvolta peste 1000 de CP. Daca nimic nu va perturba munca echipei, un numar de vehicule a fost estimat ca fiind gata de a fi puse la vanzare pana la sfarsitul anului, iar primele teste vor incepe cu luna Noiembrie. In final, avand in vedere infricosatorul motor instalat, vom asista cu siguranta la performante fulgeratoare din partea viitoarei supermasini. *Galeria foto contine si imaginile realizate pe calculator, dezvaluite in luna mai a acesui an

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3796 :: 22.2MB