No SSO cookie

Mercedes SLC - Intoarcerea pescarusului!

voteaza
(0/ 0)
Mercedes SLC - Intoarcerea pescarusului!
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Planurile Mercedes de a recrea farmecul modelului 300 SL sunt aparent in plina desfasurare!

 
 
La mai bine de un an de la anuntul Mercedes cu privire la readucerea pe scena comunitatii auto si in ochii publicului a popularului model 300 SL al anilor 50' ( 16 August 2007 ), iata ca o serie de imagini spion releva ca ideile si ambitia firmei germane de top se concretizeaza incet incet intr-o noua super-masina.

Inca din prima clipa a lansarii modelului initial in 1954 in cadrul Salonului Auto International de la New York, vehiculul a captat atentia si fascinatia publicului prin designul, inedit in acea vreme, portierelor, care fusesera proiectate sa se deschida vertical, dand impresia unor aripi de pescarus ( de unde si denumirea de Gullwing; asociat modelului si ulterior acelei configuratii de portiere).

Mai bine de 50 de ani mai tarziu, Mercedes se apropie de finalizarea modelului inspirat din succesorul sau din anii 50', fiind proiectat pentru a inlocui modelul SLR in anul 2010. Spre deosebire insa de Mercedes SLR, care a fost realizat in parteneriat cu McLaren, modelul SLC este in totalitate o creatie proprie a firmei germane.

Drept urmare, se asteapta ca masina sa prezinte elemente comune cu cele ale modelului SL63 AMG, fiind stabilit deja ca super-masina va avea la bord motorul V8 cu injectie directa de 6.2 litri ce dezvolta 580 de CP, instalat actualmente la bordul navei-amiral SL.

Deviind din nou de la tiparul stabilit de modelul SL, SLC-ul va beneficia de o reducere substantiala a greutatii, in vederea sporirii performantelor, un element cheie al oricarei super-masini. Aceasta diminuare in kilograme a vehiculului este posibila datorita utilizarii din plin a fibrei de carbon, conferind in acelasi timp rezistenta si greutate redusa.

Motorul puternic, in combinatie cu greutatea redusa mai sus mentionata, vor oferi modelului performante fulgeratoare, de invidiat, precum accelerarea de la 0 la 100 de km/h in mai putin de 4 secunde si o viteza maxima care sparge cifra de 320 de km/h.

Concluzia este in final ca ne putem astepta la un nou succes al "Pescarusului", depasind poate chiar si rezultatele si aclamatiile obtinute de modelul lansat la mijlocul anilor 50'.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1768 :: 22.17MB