No SSO cookie

Iti lasa praf in ochi - Dacia Duster concept!

voteaza
(0/ 0)
Iti lasa praf in ochi - Dacia Duster concept!
Concepte · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Dacia dezveleste conceptul Duster inaintea debutului oficial de la salonul auto de la Geneva!

 
 
Subsidiara romaneasca a celor de la Renault, Dacia, a dezvelit azi primul lor concept denumit Duster. Conceptul Duster este un crossover futuristic destinat spre a adauga mai multa sportivitate modelelor foarte robuste ale celor de la Dacia. Desi e descris ca fiind un crossover acest concept arata mai degraba ca o combinatie ciudata intre un coupe si un MPV, in functie de unghiul din care este vazut. Inaltimea conceptului Duster este de 149 centimetri, ampatamentul este de 280 centimetri iar lungimea totala este de 425 centimetri. Partea frontala a conceptului are o bara cu doua admisii de aer orizontale. Din lateral observam liniile taiate fin si usile inalte. In partea din spate regasim sigla gravata a Dacia si sentimentul de robustete pentru care Dacia e cunoscuta in Europa. Puterea e oferita de un motor de 1.5 litri dCi ce dezvolta 105 CP si are emisii de dioxid de carbon de doar 139 grame per kilometru. Consumul de combustibil este de doar 5.3 litri la suta de kilometri. Mai jos aveti o galerie de imagini cu peste 20 de poze cu acest concept Dacia!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (2)

scris de Anonim

;-P ;-P nu prea credem in miracole

scris de Anonim

ar fi bine sa iasa asa cum se vede dar nu cred.oricum e faina

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.9043 :: 22.21MB