No SSO cookie

Hyundai dezvaluie conceptul inovator HCD9 Talus

voteaza
(0/ 0)
Hyundai dezvaluie conceptul inovator HCD9 Talus
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Hyundai Motor America a dezvalui inovatorul Talus HCD9, un concept 2+2 care anticipeaza viitorul masinilor sport. Proiectat la Centrul de Design Hyundai din Irvine, Calif., Talus si-a marcat debutul in lume la Expozitia Auto Internationala Nord-Americana

 
 
[poza1s] "Misiunea lui Talus a fost sa creeze un autovehicul care sa starneasca pasiunea interioara a clientilor care nu au fost in stare sa justifice parcarea unei masini sport in garajul lor," a spus Joel Piaskowski, proiectantul sef de la Centrul de Design Hyundai. "Este pentru persoanele care s-au obisnuit cu nevoile si avantajele unui SUV, dar care doresc satisfactia emotionala stilului si performantelor unei masini sport." Performante Spre deosebire de un coupé sportiv traditional, Talus poate strabate drumuri inclinate, cu hopuri sau drumuri de acces cu dubla tractiune datorita garzii sale la sol marite. De asemenea, Talus ofera performantele optiunii 4WD (tractiune integrala) care asista aplicarea puterii pe drum sau pentru un surplus de siguranta pe vreme aspra. Garda la sol marita imbunatateste si vizibilitatea, oferind soferului capacitatea de a vedea si anticipa drumul din fata. Talus include spatiu interior pentru patru adulti, plus spatiu pentru bagaje in cazul iesirilor neasteptate in weekend. Spatiul mai extins, accesul facil alaturi de beneficiile controlului garzii la sol sunt avantajele unice pe care Talus le aduce pe piata masinilor sport. Sofisticatul motor V8 de 4,6 litri adaptat la o cutie de transmisie automata cu 5 viteze ofera putere suficienta pentru a satisface cererile consumatorilor orientati catre performanta. Designul exterior [poza2s] "Designul exterior este foarte ambitios si confera incredere," a spus Eric Stoddard, senior designer de creatie. "Acesta spune ca Talus poate face tot ce vrea el sa faca; iti deschide orizonturile din perspectiva unei masini sport." Formele impunatoare si detaliile de design a lui Talus provin din aceeasi sursa de inspiratie ce a orientat si nou-nouta Santa Fe. Talus imparte aceeasi expresie ambitioasa a liniilor mastii din fata, ale farurilor si ale stilului caroseriei cu verisoara sa, Santa Fe 2007. Formele capotelor sunt curajoase, sugerand un motor V8 extrem de puternic dedesubt. O linie superioara arcuita si interiorul conic accentueaza profilul exterior si pune in evidenta umerii largi ai masinii si postura sportiva. Talus se sprijina pe roti de 22-inch cu concavitate adanca din aluminiu lucios. Accesul in cabina lui Talus se face mai usor prin deschizatura sa fara stalpi sustinuta de usi cu balamale pe fata si usi rabatante cu balamale pe spate. Lansarea usii solenoid este integrata in stalpul B luand in considerare o caroserie laterala curata din punct de vedere sculptural. Exista un echilibru intre pasiune si functionalitate la spatele autovehiculului. Linia ondulata a centurii adauga intriga in timp ce mareste vizibilitatea exterioara atat pentru pasagerii din spate, cat si pentru sofer. Trapa electrica se deschide intr-un cargou spatios si permite accesul facil din partea din spate si din partile laterale ale autovehiculului. Teava dubla de esapament este integrata in bara din spate, repetand tema de design a farurilor de ceata indreptate inainte. Exteriorul este finisat cu vopsea metalica Rosu Topit, aleasa ca o evolutie rafinata de rosu stralucitor tipic asociata masinilor sport. Culoarea caroseriei este completata cu efecte de fundal de Negru Cenusiu. Designul interior [poza3s] Conceptul HCD9 Talus este captivant si luxos pe dinauntru, oferind o mare suplete pentru pasageri si bagaje. Accesoriile metalice in cascada din centrul consolei te invita sa intri in Talus si sa explorezi detaliile si arta pusa in aplicare pe interior. Lumina albastra a LED-urilor adauga un ambient armonios in tot interiorul, pe timp de zi sau de noapte. "La volanul lui Talus te va veti simti privilegiat si superior datorita accesoriilor de lux si a pozitiei mai inalte la volan," a spus Dragan Vukadinovic, senior designer de creatie. "Am vrut sa impingem mai mult asteptarile avute de la interiorul unei masinii sport, inserand cat mai multe accesorii de lux. Consola centrala a fost proiectata sa atraga privirile, oferind in acelasi timp toate functiile practice necesare unui sofer." Bordul central a fost proiectat sa arate ca un pandantiv nestemat ce atarna de un colier. Grafica de colier defineste o capota retractabila care se deschide pentru a expune un monitor LCD de 10”, orificii de ventilatie si un ceas capabil sa afiseze timpul din trei zone diferite de pe glob. Doua butoane de control ce par a fi suspendate de colier reprezinta pandantivul nestemat. Zona dubla pentru controlul climei margineste consola centrala conica. Comenzile audio secundare sunt dedicate pasagerilor din spate pentru a se putea bucura de monitoarele individuale de 9” pentru DVD montate pe spatele scaunelor din fata. Interiorul este finisat cu nuante bogate de piele supla. Paleta ce consta din Brun Sierra si Negru Castaniu a fost aleasa pentru a evoca afluenta de caldura a unei cabane din vest, in timp ce finisajele metalice scoase in evidenta pastreaza o perspectiva tehnologica proaspata catre viitor. Scaunele din spate se indoaie si exista un spatiu de depozitare acoperit in spatele podelei de incarcare pentru a avea mai mult spatiu de incarcare. Tehnologia Talus este echipata cu tehnologie pentru generatia urmatoare, incluzand: - Control Electronic al Stabilitatii - Vedere de noapte - Transmisie tip Shift-by-Wire - Internet fara cablu - Control automat al vitezei Hyundai Motor America, cu sediul in Fountain Valley, Calif., este o filiala a Hyundai Motor Co. din Coreea. Autovehiculele Hyundai sunt distribuite peste tot in Statele Unite de catre Hyundai Motor America si sunt vandute si reparate prin intermediul a 695 de dealeri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0653 :: 17.77MB