No SSO cookie

Audi va prezinta Allroad Quattro concept

voteaza
(0/ 0)
Audi va prezinta Allroad Quattro concept
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Audi a prezentat in premiera mondiala automobilul allroad quattro concept la North American International Automobile Show, Detroit 2005. Anticipand noul model de serie allroad quattro, platforma pentru prezentarea ultimelor tehnologii care vor fi lansate in productie in urmatorii ani si model aniversar pentru 25 de ani tractiune quattro, noul prototip este definitoriu pentru imaginea marcii Audi.

 
 
[poza1s]Prin design Audi allroad quattro concept isi demonstreaza in mod evident versatilitatea. Caracterul sportiv al unui Avant si elementele functionale ale unui off-roader sunt imbinate elegant intr-un automobil care exceleaza atat pe autostrada, cat si pe drumuri inzapezite de munte. Design-ul promite prin forme dinamice, tehnologia confirma. Noul V8 TDI cu injectie common rail este cel mai avansat si puternic motor diesel de opt cilindri. Dezvoltand o puterea maxima de 210 kW (286 CP) si un cuplul maxim de 650 Nm, motorul asigura performante sportive remarcabile: cutia automata in sase trepte accelereaza bolidul la 100 km/h in numai 6,4 secunde, cu o viteza maxima limitata electronic la 250 km/h. [poza2s] Datorita filtrului de particule este primul diesel de opt cilindri care indeplineste strictele norme de poluare Euro 4. Tractiunea integrala permanenta quattro de la Audi asigura prin diferentialul central torsen transmiterea permanenta si variabila a cuplului catre cele patru roti (cu un raport variabil intre cele doua punti de la 70/30 de procente la 50/50), asigurand aderenta si stabilitate in viraje pentru cea mai buna dinamica de drum si siguranta maxima. In cei 25 de ani in care Audi a produs masini cu tractiune integrala, quattro s-a dovedit un mare succes: pe langa numeroasele victorii pe pista, nu mai putin de 1.8 milioane de automobile au fost echipate cu aceasta tehnologie. [poza3s]Sasiul si suspensiile demonstraza caracterul sportiv al automobilului. Adaptiv air suspension, sistem de suspensii penumatice controlat electronic, ofera imbinarea perfecta intre confort si dinamism. Garda la sol varaibila intre 160 si 210 milimetri permite depasirea fara probleme a obstacolelor pe teren accidentat. Audi inseamna “Progres prin tehnologie” si acest lucru este demonstrat si prin inovatiile tehnice prezente pe acest concept. Intre acestea se disting sistemele electronice de siguranta. In premiera mondiala Audi road vision este un sistem de senzori optici care permit recunoasterea tipului suprafetei si a [poza4s]conditiilor drumului – un important pas inainte in ceea ce priveste siguranta. Sistemul nu numai ca informeaza soferul cu privire la conditiile critice de drum cum ar fi polei sau pietris, dar ofera programului de stabilizare electronica ESP si sistemului adaptive cruise control parametrii importanti pentru imbunatatirea reactiilor anticipative. Audi lane assist este un sistem de asistare a conducerii, care informeaza soferul prin intermediul vibratiilor din volan in caz de parasire accidentala a benzii sale de circulatie. Audi side assist supravegheaza spatiul lateral si din spatele masinii, pentru a atentiona soferul asupra masinilor care se apropie. [poza5s]Daca, spre exemplu, pe banda alaturata este detectata o masina, care produce o situatie critica la schimbarea benzii, soferul este avertizat prin intermediul unui semnal optic in oglinda exterioara. [poza6s]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1442 :: 22.17MB