Nu e un secret ca Honda lucreaza de multa vreme la masini hibride, dar FC Sport este mai mult de atat: o masina sport pe baza de hidrogen ce combina tehnologiile folosite in FCX Clarity cu aspectul unei masini sport, cu un motor puternic si cu zero emisii de carbon.
FC Sport este configurata pentru a utiliza tehnologia celulelor de combustibil V Flow, dezvoltata de Honda, tehnologie deja folosita in FCX Clarity. Celula de combustibil este amplasata intre scaunele din spate iar bateria este amplasata jos, in partea de mijloc a vehiculului. Motorul electric este amplasat in fata puntii spate.
Honda a declarat ca scopul conceptului FC Sport este de a arata pasionatilot auto ca o masina hibrida poate avea si un aspect placut si performante impresionante.
Dar pana la tehnologii, designul este primul ce impresioneaza la FC: partea frontala are aspectul unei feline gata de atac, profilul aduce foarte mult cu primul model NSX. Ce este cu adevarat greu de inteles este spatele lui FC, care ramane inca nedefinit pentru mine.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!