No SSO cookie

Tuning pentru Dacia Duster

voteaza
(0/ 0)
Tuning pentru Dacia Duster
Noutati-auto · · 9 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Elia AG a pregatit doua pachete de tuning pentru SUV-ul romanesc Dacia Duster. Duster va putea fi tunat intr-o versiune simpla, cu cateva modificari, si una avansata, cu schimbari substantiale.

 
 

Dacia Duster, primul SUV romanesc, s-a lansat pe piata auto drept un campion la capitolul calitate-pret, avand in acelasi timp calitati off-road incontestabile. Insa, Duster a avut si critici pentru manevrabilitatea si problemele de franare din partea unor autoritati specializate in verificarea masinilor. Dupa lansarea pe piata, a venit si timpul pentru SUV-ul Dacia sa aiba parte de un tuning.
 

Tunerii de la Elia AG au pregatit doua pachete pentru Dacia Duster. Primul se numeste “adventure kit”si este reprezentat printr-un bull-bar cromat care reda inscriptia Duster, alaturi de praguri laterale cu accente cromate. Pe langa acesst tuning simplu, Elia AG mai pune la dispozitie un pachet complet.


Kit-ul presupune jante de 16 inch sau 18 inch, o bara frontala redesenata, praguri laterale si o bara spate schimbate. Jantele de 18 inch sunt oferite in doua versiuni, una vopsita in negru si una argintie si costa 169 respectiv 185 de euro bucata. Mai mult, tuningul aduce ca noutate evacuarea cromata, bosaje mai pronuntate si inlocuieste farurile de ceata cu unele noi dotate cu LED-uri.


Elia AG nu s-a multumit doar cu modificari estetice. Tunerii au umblat si sub capota modelului, la unitatea ECU a motorului 1.5 dCi, unde au reusit sa aduca un aport de 12 cai putere si 25 Nm. In aceste conditii, Dacia Duster tunata ajunge la o putere de 122 cai si un cuplu maxim de 265 Nm.

Robert Gherghe

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (9)

scris de Anonim

frate,dacia solenza diesel are un motor de 1.9 shi duster-ul kare este " suv " un motor de 1.5 :)):)):))

scris de Anonim

da orice încercare de a face ceva se loveşte de fel de fel de ****** care nu fac decît să balameze tot ce este , măcar ,ansamblat în România , deci aveţi încredere în produse româneşti că şi alea chinezeşti cu marca vw sau bmw sunt nişte rateuri dar pe bani mulţi . Bravo Duster .

scris de Anonim

nimic nu va mai place si pe buna dreptate...chiar aveti argumente !...dar cand ma gandesc ca si voi sunteti niste romani crescuti printre blocuri si printre dacii scorojite...ma intreb de unde atata fitze...sunteti la prima generatie de soferi...poate unii la a doua...si va vreti sa va comparati cu Cayenne...dar in scara blocului domnesc mirosurile si insectele..incet domnilor...cultura auto nu se face in 10 ani...mai domol cu criticile si ganditiva voi ce produceti zi de zi...?

scris de Anonim

Stimati domni ..ma refer la cei ce au scris si au aprobat sa apara asemenea ''articol''...mai mare rusinea..nici macar de reclama mascata pt cei ce au ''pregatit'' masina nu cred ca este vorba...probabil ca firma respectiva poate mai mult..altfel ar fi grav daca ei considera asta tunning..deci rusine..io n-as da salariu unuia care mi-ar aduce asa ceva spre publicare ..

scris de Anonim

Asta ne mai lipsea... si o cocoasa-n spate! :)

scris de Anonim

Uau! Ceva nou fata de modificarile aduse de orice cocalar batranului Logan? Uau! Chiptunning... ce chestie! Cand apar stiri despre vreun model special la vreo masina respectabila, parca aud ceva despre... alt motor! Sa-si ia Renault mizeria aia de dCi si sa si-l bage in ***. Si sa ne dea si noua macar un 1.8 sau 2.0 16V turbo respectabil, macar in tehnologia anilor '90. Si cei de la ELIA... sa ne jigneasca mai putin... ca nu suntem noi de vina ca Dacia a ajuns lada de gunoi a proiectantilor repetenti proaspat iesiti din bancile scolilor tehnice franceze.

scris de Anonim

=)) tuning? pt "SUV-ul duster"? =)) La inceput am crezut ca e un pamflet al unei reviste care face misto... Haideti sa ne luminam putin. SUV este abrevierea pt Sport Utility Vehicle - in general se refera la o masina mare (un 4x4) adaptata pt sosea si... aici e partea si mai funny pt duster... e vorba de motorizari SPORT (veziQ7, X5, Cayenne etc) duster-ul este o gluma frantuzeasca scumpa de 1,7 tone cu motor de 1,5 si 110martoage. Scuzati... Unde e "SUV"-ul? Ce tuning? 12 cai? Cred ca glumiti.

scris de Anonim

122 cai si 265Nm trebuia sa fie stock

scris de Anonim

Pe langa jante nu vand nimic modificat,... lame

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2487 :: 22.12MB