Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Amplificatorul cuantic .... WTF?!
Masini.ro Forum > Service/Reparatii & Tuning > Tuning > Engine
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19
T u d o r
Chiar, daca scuterul tau consuma 2 litri la suta si plasturele iti da o economie de 3 litri/100 ce se intampla? Iti umple rezervorul? Si apoi da pe afara?
James Kilowatt
Pai trebuie sa montez si cristalul, insa in sens invers, ca sa nu dea rezervorul pe dinafara biggrin.gif

@Mircea
Chinezii au o relatie foarte speciala cu qi-ul, asa ca nimic nu e exclus.... scuterul meu e chinezesc....
...sau stai... daca era plin de qi, nu ar trebui sa fie mai fiabil? Sau o fi facut pe furis in Germania, de imputitii astia de occidentali care nu cred in qi, ci in stupizenii gen mecanica...
Lucian107416
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 23 2011, 10:15 AM) *
Insa ca sa revin ontopic, fiind fara scuter mi-am batut propriu record de consum urban. 21l/100km, cu viteza medie de ... tamtam.... 6km/h.

unde te grabeai asa ? biggrin.gif
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 23 2011, 10:15 AM) *
Un fel de BMW al scuterelor de 49cc.

Poate n-am inteles eu exact, dar ce are BMW si nu are concurenta ? In afara de imagine
AlexTM
QUOTE ( T u d o r @ Feb 23 2011, 11:31 AM) *
Chiar, daca scuterul tau consuma 2 litri la suta si plasturele iti da o economie de 3 litri/100 ce se intampla? Iti umple rezervorul? Si apoi da pe afara?


Economia e procentuala.
Dar plasturele asta ar trebui purtat in buzunar, nu sacrificat unui singur tip de utilaj. Il tii la tine, mergi cu avionul, va consuma mai putin. Mergi cu trenul , la fel.
Mergi cu bicicleta sau alergi, vei manca mai putin la sfarsitul calatoriei. Vorbesti la telefon, te va tine mai mult bateria. Sa mai spun?
James Kilowatt
QUOTE (Lucian107416 @ Feb 23 2011, 10:50 AM) *
Poate n-am inteles eu exact, dar ce are BMW si nu are concurenta ? In afara de imagine


Daca te iau repede, prin "BMW" intelegi 318d sau 335 sau M5?

Piaggio NRJ e un 135i sau un M3 al scuterelor de 49cc thumbsup.gif .

Exista si piaggio v-click de exemplu, 49cc 4T, care pe hartie aduce cu chinezaria mea. Asta ar bmw-ul "din pluton", care costa la jumatate fata de M3, se vinde bine, e decent, insa n-are nimic care sa-l scoata in evidenta, si jumatate din scuterele 49cc din lumea asta sunt mai rapide, chiar si daca sunt japoneze biggrin.gif

Exista si o serie de Piaggio Vespa (nu stiu exact modelul, sefu' meu are una) care e un 525d. Nu e cea mai rapida din lume... insa e silentioasa, are manare incalzite, sa incalzita, piele, chestii d-astea... insa si asta se vinde intr-o proportie mai mica decat cele entry-level din cauza pretului.

LE
Scuze, v-click nu e piaggio, ci peugeot. Cum ziceam, astea toate sunt la fel biggrin.gif Eu ma refeream la Piaggio Fly.
ciprianD
Salutare,stimati domni!
De cateva zile stau si ma delectez privind comentarile voastre pe acest forum,privind Amplificatorul Cuantic.
Comentarii, unele interesante si documentate, iar unele jalnice, sub orice critica.
Ati stiut ca exista un studiu care arata ca pe toate forumurile de socializare poti sa vezi gradul de cultura, educatie si inteligenta a fiecarui individ, in functie de ce scrie pe forum?
Referitor la Amplificatorul Cuantic, concluzia este ca nici o inventie sau descoperire nu poate sa satisfaca si sa multumesaca pe toata lumea.
Intotdeauna vor exista carcotasi care vor contesta efectele unei inventii.
Cred ca solutia optima pt fiecare ar fi sa incercam si sa dam o sansa fiecarei idei si dupa aceea sa ne dam cu parerea.
Tot asa a aparut si calculatorul si xerox-ul si telefonul mobil si multe alte idei si inventii, care la timpul lor au trezit controverse si astazi noi nu mai putem trai fara ele.
A venit Doru si a spus ca a incercat un crystal fatetat timp de un an de zile si a fost multumit si ca i-a redus consumul.
Dar asta nu se pune, ca dupa el au venit alti care l-au contrazis si i-au explicat ca nu se poate. Adica Doru nu stia ce avea pe masina! Si asta se intampla cu ceva timp in urma.
Cred ca nici un test nu ar fi bun. Si cum zicea un alt domn de pe forum, toate parerile sunt facaturi.
Ati stiut stimati domni ca la ora actuala se vand in Romania patru tipuri de amplificator cuantice, inventate si bravetate in tari diferite si sub alta denumire.
Cred ca faptul ca suntem asa putin documentati ne face sa fim o tara asa de prost vazuta, peste tot.
Dupa Asta vine Alex si spune, mai oameni buni, m-am uitat putin peste CV-ul acestui inventator.
Are inventii, brevete, diplome si medalii date de Presidentia Romaniei.Pare ceva serios.
Dupa asta vine alt domn sa spuna ca brevete poata sa aiba oricine.
Ca asta nu e nimic.
Probabil detine si el vreun brevet de inventie si l-a obtinut usor.
Tatal meu le-a obtinut prin munca de o viata si le mentine in vigoare la OSIM prin plata unor taxe ce ajung pana la 20000 lei /an.
Medalii si diplome obtinute la Geneva si Brusseles au fost obtinute prin reprezentarea inventiilor de catre Ministeru Cercetarii din Romania.
Acolo sunt comisii de specialisti din toata lumea, care isi dau acordul si parerea pt premierea unei inventii.
Nu sunt bla, bla-uri, cum zicea un alt domn de pe forum, ca a vazut prin ziare si reviste.
In loc sa ne mandrim ca inventatorii nostril iau medalii si diplome la targuri internationale, noi ne punem la facut misto.
Si ne miram de ce toti specialistii din tara noastra pleaca peste hotare.
Acolo sunt apreciati!
Cred ca primul rand din prezentarea acestei inventii spune tot.
Am vazut ca nici macar un test Dino nu mai poate multumi pe toti.Omul a dat 22000 euro pe utilaj si vine un domn pe forum si spune ca testul nu e bun.
Cred ca putem trage cu totii, concluzia ca nu se poate sa multumim pe toata lumea.
Asta e!
Mai raspund la intrebarea, de ce nu am fost cumparati de o firma producatoare de masini?
In acest moment ducem negocieri cu cateva CET-uri mari din tara. De un an avem montat pe centrale de 3-5 MegaWatt si resultatele sunt positive. S-a redus consumul de gaz cu 30%. Inventia a fost oferita si unor producatori de masini, cu care avem corespondenta, dar toti cer foarte multe date tehnice, care in momentul nu sunt disponibile.
In momentul in care vom semna primul contract, se va da licenta exclusiva, iar produsul va fi scos de la vanzarea catre publicul larg.
Asta cred ca ar fi solutia care ar multumi pe toata lumea.
Doresc sa-mi cer scuze daca am deranjat pe cineva cu aceste randuri!
Nu asta a fost intentia.
Ciprian Davidoni
0723 777182
0744 837383
James Kilowatt
Bun venit pe forum smile.gif

Desi instructiv, mesajul nu aduce nimic nou... avem din nou de-a face cu afirmatii greu de verificat.
Exista vre-un studiu independent care sa ateste vreuna din aceste realizari? Exista vre-o publicatie de profil care sa faca referinte la dispozitiv sau la principiul care sta la baza lui?
Vorba internautului... link sau nu exista smile.gif

Telefonul mobil a fost lansat de o companie foarte puternica, care dispune de laboratoare si echipe de ingineri. Si de la bazele teoretice pana la aplicatia practica a existat o evolutie continua de peste un secol. Amplificatorul cuantic apare "din senin", fara sa fie precedat de un principiu teoretic, ci direct ca dispozitiv functional. Mai poti da vre-un exemplu similar, excluzand cristalul lui Doru?
Da, principiu teoretic o fi fost aparut mai devreme in tibet... insa tibetanii nu stiu daca fabrica motoare, si nici nu se omoara sa publice in revistele de specialitate, asa ca scuza-ne scepticismul, contactele noastre cu tibetanii sunt doar via Holywood, si nu prin publicatii stiintifice.

In privinta dyno-ului, inca asteptam cu interes pe cel al lui Alex. La ce crestere de putere si cuplu trebuie sa ne asteptam?
solmar
QUOTE (ciprianD @ Feb 23 2011, 05:08 PM) *
Salutare,stimati domni!
Mai raspund la intrebarea, de ce nu am fost cumparati de o firma producatoare de masini?

In acest moment ducem negocieri cu cateva CET-uri mari din tara. De un an avem montat pe centrale de 3-5 MegaWatt si resultatele sunt positive. S-a redus consumul de gaz cu 30%.

Inventia a fost oferita si unor producatori de masini, cu care avem corespondenta, dar toti cer foarte multe date tehnice, care in momentul nu sunt disponibile.


Buna ziua,

Nu deranjati pe nimeni. Eu am 2 intrebari la subiect:

1. Puteti sa ne spuneti care sunt acele CET-uri? Asta inseamna ca acestea au consumat teoretic cu 30% mai putin materie prima. Ce societate independenta de inspectie/control (gen SGS, Romcontrol, etc) a facut masuratorile la stocuri si la consum.

2. Ce date tehnice nu sunt disponibile sau mai bine zis care e motivul pentru care nu sunt disponibile. Aveti un termen de producere a acestor dovezi tehnice?

Cu stima,
Solmar
ozz86651
QUOTE
Ati stiut ca exista un studiu care arata ca pe toate forumurile de socializare poti sa vezi gradul de cultura, educatie si inteligenta a fiecarui individ, in functie de ce scrie pe forum?


Si presupun ca aia care nu cred sint prosti, needucati si inculti? Cred ca asta ai vrut sa spui da nu stii sa te exprimi smile.gif.

QUOTE
Tot asa a aparut si calculatorul si xerox-ul si telefonul mobil si multe alte idei si inventii, care la timpul lor au trezit controverse si astazi noi nu mai putem trai fara ele.



36182451.gif Da stiu ca sinteti modesti in comparatii. Nu, celularul, calculatorul etc nu au fost niciodata controversate. Ce fac ele si cum functioneaza e foarte clar si a fost foarte clar dintotdeauna.

QUOTE
Si ne miram de ce toti specialistii din tara noastra pleaca peste hotare.
Acolo sunt apreciati!


Sau amendati, arestati? smile.gif

QUOTE
A venit Doru si a spus ca a incercat un crystal fatetat timp de un an de zile si a fost multumit si ca i-a redus consumul.


O vreme m-am gindit daca nu e moral si corect e sa dam adevarul pe fata, fara politeturi de 2 lei. Da dupa aia mi-am dat seama ca sint oameni care asa vor ei sa creada. Daca asa sint ei fericiti, ce sa ma bag eu? Voi oferiti un serviciu, ei il cumpara si sint fericiti. Daca nu il cumpara de la voi, gasesc ei altul. Vreun homeopat, naturist, importator de cristale din tibet, popa, ghcitor in palma sau in aura etc.
James Kilowatt
AAAALEEEX, azi cat ti-a iesit consumul? Si cu ce medie de viteza? smile.gif
DORU
QUOTE (ozz86651 @ Feb 23 2011, 08:52 PM) *
QUOTE
A venit Doru si a spus ca a incercat un crystal fatetat timp de un an de zile si a fost multumit si ca i-a redus consumul.


O vreme m-am gindit daca nu e moral si corect e sa dam adevarul pe fata, fara politeturi de 2 lei. Da dupa aia mi-am dat seama ca sint oameni care asa vor ei sa creada. Daca asa sint ei fericiti, ce sa ma bag eu? Voi oferiti un serviciu, ei il cumpara si sint fericiti. Daca nu il cumpara de la voi, gasesc ei altul. Vreun homeopat, naturist, importator de cristale din tibet, popa, ghcitor in palma sau in aura etc.


Eu nu am cumparat cristalul, l-am primit. Si indiferent de ce se spune, dupa mai bine de 1 an dovezile nu pot fi contestate, in conditiile descrise anterior (2 soferi, regim de mers variat, termen de utilizare mare). Ce stiu este ca NU trebuie sa convingi pe nimeni de nimic, incerci daca vrei si afli singur sau nu incerci si gata. Este un lucru simplu si se numeste alegere proprie. Mistou-uri se pot face evident, dar exista riscul sa nu se mai vada uneori solutii din prea mult ras...
Nu ca ar fi cazul aici biggrin.gif
ozz86651
Dorule, sa lasam stiinta, dar cum e goana asta dupa consum cit mai redus de ce n-am pus nici un producator auto cristale d-alea in masini? Iti dai seama ce avantaj avea daca scotea cifre fie si numai cu 10% mai bune decit ale concurentei?

PS: cind ma zis ca sa lasam politeturile etc evident nu m-am referit la tine ci la comerciantii de asa ceva.
James Kilowatt
Doru, mai ai dovezile alea? Evidenta tinuta prin vre-un sertar? Chiar sunt curios sa vad si eu daca ai timp sa le scanezi.

De ce francezii n-au reusit sa reproduca rezultatele tale? Cristalul ala magnetic de pus pe galerie l-au incercat pe 5 sau 6 masini din cat imi aduc aminte, de la un Reno 5 cu carburator si o camioneta diesel din anii '80 pana la un citroen xsara noua (la vremea aia, e prin 2002 testul). Si testul a durat mult timp, nu un an insa destul cat sa testeze si pretinsa capacitate a jucariei de a elimina calamina, a proteja motorul, etc. Atunci au incercat mai multe dracii din astea, mai mult sau mai putin controversate si singura care a avut oarece efect a fost injectia de apa, care a avut un impact masurabil doar la masinile vechi.

Consumul poate fi influentat de un miliard de factori, legati de masina sau de sofer, si e foarte usor sa amesteci efectele lor. Ti-am dat cateva alternative posibile... daca vrei, mai dau. De exemplu,
Mama ta a instalat cristalul la o revizie. Odata cu cristalul a capatat si un filtru de aer nou, cel vechi fiind imbacsit si cu un cuib de viespi in el biggrin.gif, sau un ulei mai bun.
Sau anul ala ai pus niste pneuri eco, sau le-ai umflat mai tare.
Sau anul ala ai avut multe drumuri extraurbane.
Sau au schimbat astia de la benzinarie cantitatea de apa din ea biggrin.gif
Sau a venit incalzirea globala si a fost mai cald iarna, sau dimpotriva, s-a racit vara si ai folosit mai putin climatizarea.
Al doilea sofer a fost influentat de cristal (placebo).
Motorul s-a rodat.
ECU-ul s-a adaptat.
Ti-a crescut venitul si ai pus benzina mai cu mai putina apa.
Soferul mai eco a condus mai mult decat anul precedent.
etc, etc, pot inventa miliarde de alte motive mai plauzibile decat cristalul.

Apropo, cristalul "tau" e o chestie veche de peste 10 ani, care tot n-a ajuns la vre-un costructor auto. Exista mai multe variante constructive, cristal, colier, toate bazate pe modificarea structurii fluidului. Eu l-am vazut de vanzare prima oara in 2000 sau 2001. Cred ca deja brevetul e expirat, poate ne spune Ciprian cat timp un brevet e protejat pana cand devine cunostinta publica in Romania.
Poate hotii astia de constructori auto cer tot felul de date tehnice ca sa traga de timp si sa expire brevetul... In Be de exemplu nu poti proteja un brevet mai mult de 20 ani.
Tiberiu61940
Poate ar merge mai degraba asta
Alex-F1
Dom' profesor, dom' injiner (aka JK), io zic ca prea exagerezi cu amanuntele, prea despici firul in bucatele.....ce atata stiinta frate si calcule de savanti? Nu cred ca e cazul aici...ori merge ori nu merge.....daca tu n-ai fi in stare sa remarci o scadere a consumului masinii tale cu 1-2 litri la suta de km, aia e problema ta (si chiar e o problema, as zice), dar lasa-ne in pace pe noi ceilalti care putem face lucrul asta si credem in el cu tarie!!! tongue.gif

Azi n-am mai verificat consumul....maine voi face plinul ochi si incepem testele, verificand BC-ul cu metoda plin - plin! Stay tuned! ninja.gif
Rebel
QUOTE ( T u d o r @ Feb 23 2011, 01:31 PM) *
Chiar, daca scuterul tau consuma 2 litri la suta si plasturele iti da o economie de 3 litri/100 ce se intampla? Iti umple rezervorul? Si apoi da pe afara?


Mai, ce perla... asta... cristal scoti si tu pe gura...

Pai daca scuterul consuma 2/100 km si cu plasture 3/100 unde pana mea e "economia"? Ok, m-am prins ca intelegi ca nu-i economie, dar pur si simplu daca ar fi acestea ar fi rezultatele atunci creste consumul, nu umple rezervorul... teehee.gif
Plasturele influenteaza consumul (pozitiv sau negativ sau deloc smile.gif nu stiu), dar benzina in rezervor e aceeasi.
________

Ok, am recitit, exprimarea e aiurea rau, cred ca voiai sa spui ca, castigi 1 litru. Tot e perla, cum mama ei sa economisesti mai mult decat consuma initial masinaria respectiva? Ca doar nu merge nimeni pe moca. E vorba de un procent din consumul actual, de-aia exista termenul "economie", altfel nu vorbim de economie ci de cu totul altceva.
T u d o r
Bai Rebel, daca mai citesti inca o data o sa-ti dai seama ca a fost un "shto" cum zice Alex. huh.gif Nu ma asteptam de la tine sa nu te prinzi.
Rebel
[quote name=' T u d o r ' date='Feb 24 2011, 04:05 AM' post='375009']
Bai Rebel, daca mai citesti inca o data o sa-ti dai seama ca a fost un "shto" cum zice Alex. huh.gif Nu ma asteptam de la tine sa nu te prinzi.
[/]
Stai linistit nu te ambala, am inteles intentia postarii numai ca n-are logica.. aia spuneam...
peace thumbsup.gif
adrian_flavius
Buey, ma distrez pe aici de vreo cateva zile...o sa va spun cea mai buna masura anti-consum: talpa proprie...si graba (adica lipsa ei)...eu, de cand am schimbat stilul de condus (varii motive: nu ma mai grabesc, am program mai flexibil, de cand cu criza au mai disparut "urgentele", m-am obisnuit cu masina, etc, etc...), stau cu Totosul pe la 5.2-5.3l/100 km, consum mixt...jumi-juma urban-extraurban...uitandu-ma pe cifrele de acum 2 ani, vad ca am reusit sa "castig" in jur de 1l/100 km (aka 20%...wow)...si va jur ca nu am schimbat nimic, in afara de stil...pot si acum sa ma dau la ea, da' nu am unde si nu am de ce...asa ca de la 6.3-6.4 media de iarna acu' 2 ani am ajuns la 5.2-5.3 media de iarna asta...astept si vara, sa vedem diferentele...o sa ma uit pe topicul meu, sa vedem cat scoteam in prima vara...si revin cu detalii...

LE: unul din mecanicii de la reprezentanta incerca sa-mi vanda chestia cu rodajul la peste 50 000 km...nici pe aia nu prea o cred...ce, un motor se "lasa" abia dupa 50 000 km? haida-de, astea-s vrajeli de geambasi in targ...adica atunci cand masina avea 20 000 km la bord consuma cu 20% mai mult decat acuma?

In alta ordine de idei, sunt de acord cu Alex la o chestie: daca iti cunosti masina, cam stii cat si pe unde consuma...si iti poti face o idee, daca esti corect cu tine insuti...asta e cea mai grea chestie aici...
James Kilowatt
Alex, noteaza si lungimea traseelor si viteza medie, nu doar consumul! CA sa nu comparam mere cu pere, cum a facut probabil Doru teehee.gif Si asa riscul comparatiilor eronate e mare, asa ca sa eliminam macar ce putem din "perturbatii".

Tu imi zici de 1-2l iar eu iti povestesc ca am reusit diferente de 14l wink.gif
DORU
Nu mai avem statistica, tu crezi la dupa 4 mutari totale de domiciliu si 8-9 ani mai tine cineva asa ceva? Pana si taica-meu mai arunca sa stii biggrin.gif

Nu a fost pus dupa o revizie, ci cand s-a nimerit. Motorul era rodat de vreo 3 ani cand i-a venit randul cristalului.
Nu mai inventa motive ca nu ma indupleci biggrin.gif

Si persoanele astea prea logice nu ajung departe sa stiti...mai exista si alta fateta a vietii, n-o mai minimalizati ca se intoarce impotriva voastra candva...

Eu nu mai revin pe acest subiect decat DUPA ce Alex revine cu impresii si rezultate. thumbsup.gif
Alex-F1
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 24 2011, 09:27 AM) *
Tu imi zici de 1-2l iar eu iti povestesc ca am reusit diferente de 14l


Aia-i fix problema ta frate sau a petrolierului, dar la mine asa ceva este exclus din start.....doar stii bine ca-s un tip chitibusar si un fin observator, asa ca pe mine perceptia {inca} n-are nicio sansa sa ma insele.... tongue.gif
James Kilowatt
Am intrebat ca poate mai aveai evidenta din greseala. De exemplu eu am descoperit printr-un folder statistica de consum in excel de cand aveam Moskwich 1500, aka din '99 biggrin.gif Nu pentru ca prea riguros, ci dimpotriva. A fost copiata la gramada de pe un hard disk pe altul la fiecare upgrade si nu am facut niciodata efortul sa triez fisierele alea. Era printr-un folder /vechi/vechi/vechi/My Docs sau cam asa ceva biggrin.gif . Stiam vag ca in directorul respectiv s-ar putea sa am si proiectul de stat, sau o chestie d-asta, mi-era lene sa triez ce e p-acolo asa ca le copiam la gramada.

Sa stii ca studiul frantuzesc nu e inventat de mine... in mod sigur exista si alte fatete ale lumii, insa am 0 motive sa cred ca asta e unul din ele. Teoria e impotriva, motoristii cunosc fenomenul (ma refer la orientarea fluidului, nu la qi) insa prefera sa produca unul exact contrar cu tot felul de galerii imbarligate, iar un test mult mai convingator decat al tau confirma asta. Dupa mai bine de 10 ani o inventie geniala si ieftina ramane necunoscuta desi a fost data la TV, iar motoristii continua sa arunce milioane ca sa imbunatateasca softuri, distributii si sisteme de injectie pentru un castig de cateva procente in timp ce cristalul/colierele aduc 10% dintr-un foc cu cheltuieli minime.
Mai tii minte, dupa 10 ani, ca NU e posibila nici una din chestiile alea? ca NU ai schimbat pneurile, sau presiunea, sau benzinaria preferata anul ala? Ca n-ai strans bani sa mergi intr-o vacanta mai lunga si, constient sau nu, ai mers mai eco decat de obicei? Sau ca n-a facut asta CELALALT, mai tii tu minte ce planuri avea celalalt sofer?
Wow... esti tare, ai memorie de elefant biggrin.gif Sau pur si simplu ai o memorie selectiva, care retine doar ce vrea sa retina. Aka, esti UMAN... ca noi toti smile.gif
Oricum, cum spuneai tu, exista milioane de fatete.... eu prefer sa le iau in calcul pe toate smile.gif

Chestia cu intorsul fatetei impotriva noastra... pai, revin la prima pagina a topicului. Exista o metoda foarte simpla de a convinge orice sceptic de teapa mea si a lui Ozz, sau de teapa managerului de la Toyota sau VW. Cea mai evidenta dintre toate metodele, si exact cea care NU a fost inca aplicata. Oare, de teama ca s-ar putea intoarce impotriva inventiei?

@Alex
Nu e problema petrolierului, si Halbasus a reusit acelasi lucru in aceleasi conditii. E vorba de trafic, de asta te-am rugat sa notezi viteza medie si lungimea traseului. Hai ca nu e greu, ti-o zice BC-ul, sau te uiti la ceas.
21l/100km am scos cu o viteza medie de 6km/h, iar 7.5l/100km am scos tot urban insa cu o viteza medie de 25km/h. Astazi am cos 16l/100km cu o viteza medie de 9km/h...

Alex, ma refer la consumul obtinut in fiecare zi, sau la fiecare drum, nu la ala indelungat pe o luna sau pe 1000km. Ala nu are cum sa varieze, e doar o medie. La mine la petrolier e 7.7l/100km, si e asa "dintotdeauna". Dupa ce m-am intors de la budapesta unde ne-am intalnit era 7.6 si de atunci nu l-am mai resetat, am considerat ca e terminat rodajul. Plus testele pe autobahn unde am vrut sa vad daca prinde 240 pe GPS biggrin.gif
James Kilowatt
PS
Ciprian mai intra pe aici? Sau a venit, ne-a zis-o si a disparut?

@Tiberiu
Motorul ala pus de tine aduce cu principiul motorului cu reactie. Si acolo cei 4 timpi sunt separati "geografic".... admisia si compresia se fac in compresorul de joasa si inalta presiune, combustia in camera de combustie, iar detenta si evacuarea in turbina de inalta si apoi joasa presiune.
Chestiile care limiteaza randamenul maxim al oricarui motor termic sunt raportul de compresie si temperatura maxima (sau mai bine zis diferenta de temperatura intre "rece" si "cald", insa pe aia "rece" n-ai cum s-o scazi, deci poti doar s-o cresti pe aia "calda"). Ambele sunt date de limitele materialelor, indiferent ca e vorba de un generator electric, un motor cu reactie sau un motor de scuter. Cea mai mare parte a caldurii nu se pierde prin radiator, ci prin gazele de esapament, alea contin mai mult de jumatate din energia de ardere a carburantului.
Alex-F1
Nah shit....facui ieri plinu, ca sa testez consumul, dar a revenit iarna, zapada maxima, vreo 25 cm ninsi doar azi noapte, inca ninge si acum, deci consumul va fi la gara....total aiurea.....ieri si azi (vreo 40 km) am o medie urbana de 8.7, la o viteza medie de 18 km/h.....mai vedem cum facem, ca nu-i stres.....
James Kilowatt
Daca te mai auzi cu ciprian, intreaba-l si cat trebuie sa castigi la cuplu si putere, ca spunea ca si dyno-ul va vorbi... smile.gif Si sa speram ca dyno va fi cat de cat exact. Din cate am inteles testul vechi il ai facut acum 5 luni, aka vara. Acum e iarna si deci va fi mai frig, cateva procente s-ar putea sa castigi. Insa nu 20%. De asta e important sa stim la ce sa ne asteptam smile.gif

Si de asta era ideal ca testele sa fie facute pe cat posibil unul dupa altul...

Iti amintesti cumva daca de la ultimul dyno ai mai facut schimbari? Revizii, reparatii, upgradeuri, chestii d-astea?

Deci, notam. 8.7l/100km@18km/h@40km total. Reseteaza BC-ul sa mai masuram un punct smile.gif
bogcot76
Bai nu stiu eu de ce, dar pe distante asa mici consumul mediu nu prea cred ca e relevant pe BC si nu numai. Uite, la mine se stabilizeaza in jurul unei valori la care ramane pe urma mult si bine asa, dupa cel putin 1000 km. In general ma uit cu interes cand ajunge pe la 5000. Si mai tot timpul sta pe undeva pe la 7,4-7,6.
Tiberiu61940
o frecati cu plasturele ala, ia vedeti o masina care nu consuma nimic aici
Titi1988
atata tam-tam despre plasturele vietii si pun pariu ca este doar un bullshit!!!!!
James Kilowatt
@bogcot
Ce spui tu e mai senmificativ dpdv practic pentru sofer, insa in cazul nostru nu poate face diferente intre conditiile de drum care stim foarte bine ca sunt foarte importante. La mine consumul in decembrie era probabil la 7.5l/100km, in timp ce in februarie e la 12. In decembrie am fost in vacanta, in februarie la birou. Overall insa media a ramas aproape neschimbata, pentru ca 100km facuti cu un consum de 12 au un impact mic pe langa 15.000km facuti cu un consum de 7.6. Daca as fi facut insa un reset acum doua saptamani as fi observat o "explozie" a consumului care nu ar fi putut fi amortizata nici cu mama plasturelui...

@Tiberiu
Dracia aia nu incalca vre-un principiu cunoscut. Personal am dubii ca poti colecta puteri de ordinul kilowatilor din mediul incornjurator cu cateva "antene" asa cum sugereaza articolul. In laborator nu stiu care au fost conditiile si nici cel care a facuti inverviul nu stie, sau nu spune. In laborator poate masina a fost antrenata de un elecromagnet care a miscat-o incolo si incoace, ceea ce dpdv tehnic inseamna ca "si-a luat energia din mediu" iar "antena" a fost orice fieroaica de pe masina.
Sa zicem ca "in laborator" pun o masinuta chinezasca din plastic pe o masa. Fara motor. Si apoi inclin masa. Sau suflu in masinuta. Wow... se misca! Eppur si muove, cum ar zice inventatorul fizicii moderne! consum 0 si fara motor, energia vine "din mediu"! Dpdv tehnic muschiu' meu care inclina masa e in afara masinii, deci e "mediu". O sa mearga insa si pe strada? da... doar la vale...

Tipul insa, daca e un escroc (habar n-am, articolul e incomplet si nu pune intrebarile cheie) e unul macar mai desptet. Nu spune nicaieri ca produce energie ex-nihilo, ci doar ca o colecteaza pe cea din jur. Si nu pomeneste de transformat qi in energie mecanica, ci doar transformarea unor forme de energie cunoscute in altele.

LA urma urmei, pana si plasturele cuantic are o cantitate enorma de energie! Riguros egala cu cea a unui cristal de masa egala. Dpdv fizic, un kilogram de apa si unul de benzina, de plutoniu sau de rahat contin fix aceeasi energie. E egal emcepatrat, cum ar zice alt metafizician celebru. E verificat. Totul e sa poti sa o extragi sau sa o folosesti... din benzina sau din plutoniu stim sa extragem un procentaj minuscul, iar din apa doar daca daca vine din varful muntelui. Sau daca vom reusi vreodata fuziunea nucleara pe bune.
Din plasture si din rahat inca nu m-am convins.
Tiberiu61940
Sa vedem ce zice Dept of Energy cind da raspunsul.
Daca te uiti, au testat si motorul electric separat. Presupun ca nu erau niste ageamii sa poata fi fraieriti asa usor.
Pe de alta parte, ce-ar fi spus Newton data i-ai fi vorbit de centrale nucleare sau de calculatoare si internet? Poate ca deocamdata nu am ajuns la nivelul la care sa intelegem chestiile astea.
bogcot76
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 25 2011, 03:42 PM) *
Daca as fi facut insa un reset acum doua saptamani as fi observat o "explozie" a consumului care nu ar fi putut fi amortizata nici cu mama plasturelui...


Pai cam asta era ideea..........
James Kilowatt
QUOTE (Tiberiu61940 @ Feb 25 2011, 02:59 PM) *
Daca te uiti, au testat si motorul electric separat. Presupun ca nu erau niste ageamii sa poata fi fraieriti asa usor.


Sunt aproape convins ca nu sunt ageamii. Ageamiu e cel care a scris articolul, aia care se joaca p-acolo s-ar putea sa fie valabili. Sunt multi care se ocupa de transmisia energiei la distanta, de exemplu cu lasere, cu fascicule de microunde, etc. E posibil ca si asta sa fi facut acelasi lucru, iar cel care a scris articolul sa vada numa' perpetuum mobile peste tot.
Repet, acolo nu scrie nicaieri ca e vorba de vre-un fenoment necunoscut sau anormal. Atata doar ca "colectarea energiei din mediu" poate insemna cam orice. Cine stie ce-a zis ala si ce-a inteles reporterul....
James Kilowatt
PS
Io-te ce zice google.
http://www.panacea-bocaf.org/ismaelaviso.htm

Philippines inventor Ismael Aviso is a microwave engineer and industrial automation designer
...There are many past and present FREE energy devices which due to the mainstream etho's misunderstanding of them 'getting some thing from nothing' have all suffered misrepresentation,interference and worse.Taking energy from another environmental source does not mean the device violates the conservation of energy. Energy in equals energy out and always has.
...
The device took the excess energy from another source other then the on board supplied input power.This is an open system. Its Co-efficiency of performance (COP) is over 1. There were 2 energy inputs meaning that more energy was produced by a secondary input than was consumed by the on board power supply.This validates the claim of "self-running" as possible due to the excess energy being harvested from the environment

Omul are deci bunul simt sa nu incerce sa inventeze perpetuum mobile. Ca poti colecta energie din mediu e sigur. Ca exista forme de enegie necunoscute, iar e sigur, inclusiv cea care impinge universul intr-o expansiune accelerata e una din ele.
Intrebarea pe care mi-o pun nu e DACA poti colecta energie din mediu, ci CATA. vorbim de microwatti, sau de kilowatti? Ma referel la un mediu "liber", nu la un mediu unde de exemplu un fascicul laser sau maser e indreptat catre o antena/receptor specializat... whistling.gif


Alex-F1
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 25 2011, 11:35 AM) *
Daca te mai auzi cu ciprian, intreaba-l si cat trebuie sa castigi la cuplu si putere, ca spunea ca si dyno-ul va vorbi... smile.gif Si sa speram ca dyno va fi cat de cat exact. Din cate am inteles testul vechi il ai facut acum 5 luni, aka vara. Acum e iarna si deci va fi mai frig, cateva procente s-ar putea sa castigi. Insa nu 20%. De asta e important sa stim la ce sa ne asteptam smile.gif

Si de asta era ideal ca testele sa fie facute pe cat posibil unul dupa altul...

Iti amintesti cumva daca de la ultimul dyno ai mai facut schimbari? Revizii, reparatii, upgradeuri, chestii d-astea?


Mah, io test dyno nu mai fac....nu mai dau banii aiurea, ca, oricum, ideea de la care am plecat este reducerea consumului, nu cresterea puterii/cuplului. Si nici inventatorul nu a zis cu convingere ca vor creste puterea si/sau culplul, ci a zis ca vor face un test, asa de curiozitate! Ei si-au pus banii exclusiv pe scaderea consumului. Test dyno va face omul de acolo, pe masina lui, iar io voi vorbi cu el si va voi comunica rezultatele! Ultimul meu test dyno (cand mi-au iesit cei 155 CP) nu e vara, ca stiu sigur ca aveam gumele de iarna pe masina....cred ca e din iarna 2009-2010!

Bah Sorine, la cat esti tu de bazat, nu ma asteptam sa nu stii ca "vre-un" sau "vre-o" nu se scriu cu liniuta tongue.gif ....scuze, dar m-am abtinut prea multi ani, n-am mai rezistat.... biggrin.gif
solmar
pai daca vreti sa reduceti consumul puneti pe furtunul de alimentare un colier si-l strangeti la maxim. s-ar putea sa nu mai porneasca masina da sigur scade consumul. si se verifica si teoria plasturelui.
James Kilowatt
@Alex
Mai imi joaca si mie mintea feste... am admis-o dintotdeauna teehee.gif
Da' unde ai vazut c-am scris asa in ultimul secol? functia de cautare nu gaseste nici un "vre-o" sau "vre-un" la mine rolleyes.gif asta daca functioneaza corect cu cratimele...
"vreun" insa a scos 6 de mesaje, si "vreo" vreo 75...biggrin.gif

Tipul cu dyno e proprietarul dyno-ului? Inseamna ca isi permite sa aiba unul recent exact dinaintea instalarii plasturelui.
De masuratoarea dyno a re-adus vorba Ciprian in unicul mesaj. Stie cat costa unul...
T u d o r
iti dai seama ca de mic te citeste in fiecare seara, esti ca un model pentru el. biggrin.gif

Si re-adus se scrie readus. 36182451.gif
Alex-F1
36182451.gif Asa Tudore, nu-l ierta, ca e prea smecher! tongue.gif Are omu ce are cu despartitul cuvintelor, asa cum desparte si ideile si firul de par si cam orice pe lumea asta! biggrin.gif Da, Sorine, tipul e chiar proprietarul dyno-ului si mi-a spus mie luni la telefon ca a facut o masuratoare chiar inainte de instalarea plasturilor....cred ca am si scris asta luni, dupa ce-am vorbit cu omul sau cel putin am vrut sa scriu.... teehee.gif
solmar
Singura pedeapsa nimerita e sa scrii de mana de vreo mie de ori vreo, vreun, vreo, vreun.... si pe o coala separata cratimele.
Sa tineti plasturele ala mai departe de dyno ca e posibil sa-l deregleze! Ii induce vreo abatere si trebuie omu sa-si cumpere altul!
T u d o r
Nu nuuuu, trebuie sa scrie de 1000 ori pe coala vreo si vreun fara plasture si apoi cu plasture tot de 1000 ori. In functie de viteza de scriere si de caligrafie trebuie sa faca un excel cu rezultatele. Plasturele trebuie sa fie pus fara stirea lui ca altfel ii influenteaza rezultatele.
James Kilowatt
Bine ca sunteti vo-i destepti biggrin.gif
solmar
QUOTE (James Kilowatt @ Feb 25 2011, 07:12 PM) *
Bine ca sunteti vo-i destepti biggrin.gif


daca vorbesti urat te pedepsim de ziua ta!
ozz86651
QUOTE
o frecati cu plasturele ala, ia vedeti o masina care nu consuma nimic aici


Alt rahat bun pentru cospirationsitii certati cu cartea smile.gif. Si ce serios arata site-ul ala, sa juri ca-i adevarat si alta nu.
James Kilowatt
Uite colea un motor cu apa care isi recolteaza energia din mediul inconjurator

http://en.wikipedia.org/wiki/Drinking_bird
ozz86651
Pai si corabia cu pinze, kite boarul, inclazirea cu apa de vulcan, moara, hidrocentrala, masina cu panouri solare si nava spatiala cu vele fac acelasi lucru. Unde-i noutatea?
Tiberiu61940
Atita timp cit nu trebuie sa platesc 5-7-9-fara numar lei/litrul de benzina si obtine performante multumitoare, ma intereseaza prea putin cu pe ce principiu functioneaza. Numai sa devina mai repede productie de masa.
James Kilowatt
Alea nu merg cu apa, nu-s bune. Plus ca le stie toata lumea, n-au nimic mistic si nici macar nu sunt brevetate ninja.gif

Un dispozitiv simplu a carei functionare o pricepe toata lumea (daca le-o explici whistling.gif ) e o jucarie inofensiva. Insa daca il complici, il invelesti in microprocesoare si termeni savanti brusc devine interesant, uau, extrage energie din jur, ubercool. Ai grija sa eviti aberatiile evidente, un experiment cu scantei si miros de ozon si atragi atentia presei. Filipinezul ala e mai mult un iluzionist decat un vrajitor, nu are pretentia ca face minuni.

Minunile se fac doar in zona carpatina, langa Ochii lui Zalmoxis. Folosesti termeni stiintifici la moda, asa cate 3 pe fraza, si inca niste chestii scoase din mistica tibetanilor si obtii o chestie geniala, insa mult prea subtila ca sa fie priceputa de niste motoristi batuti in cap sau niste savanti prafuiti spalati pe creier de stiinta lor. Qi-ul e infinit mai avansat decat banala termodinamica.
Tibetanii faceau motoare cand noi ne incaltam cu fesul, noi inca suntem la nivel de ECU si turbine, ei sunt deja la energii si tehnologii mult mai subtile, care pot fi aplicate cu baza industriala si tehnologia disponibila in orice beci.
Iar faptul ca in Tibet nu s-a gasit nici o naveta spatiala veche de 3000 ani dovada ca stapaneau deja teleportarea dinainte de potop.

Apropo, daca noi folosim plasturi cu qi tibetan, iar tibetanii plasturi cu antibiotice occidentale, oare care sunt mai destepti? rolleyes.gif
ozz86651
QUOTE
Pai si corabia cu pinze, kite boarul,


Ar trebui sa recitesc mai des ce-mi bat miinile in tastatura... am vruts sa spun kite board care e de la kite surfing, adica tot cu vind dar cu parasuta/zmeu in loc de vele.
f1anatic
Eu unul incep sa fiu dezamagit de plasturele vietii. Da' ia zii...lipiciu' este ecologic ?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.