Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a V-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Watcher
As vrea sa fac si eu doua corecturi fata de ce s-a scris aici.
'jocul' volanului la plecarile in forta de pe loc se numeste 'torque steering', este specific masinilor cu tractiune fata si este unul din motivele pentru care masinile cu multi cai au propulsie.

Comportamentul supravirator (oversteering) este caracteristic masinilor cu propulsie si reprezinta tendinta spatelui masinii de a descrie un arc de cerc mai larg decat botul si totodata decat traiectoria dorita de sofer.

Comportamentul specific masinilor cu tractiune, si cu motor greu, cum este si cazul Avensis-ului, comportamentul reclamat de colegi aici pe thread este SUBVIRATORIU (understeering) -atunci cand botul masinii descrie un arc de cerc mai larg decat traiectoria dorita de sofer.
Gogukid
adrianr::
Colonelu are dreptate. si a mea face la fel (2.2 diesel), are cuplu prea mare, si in situatiile astea, cand pornesc aproape de pe loc si vreau sa iau viraj maxim, in primul rand mi se invart oleak rotile in gol din cauza cuplului prea mare si a aderentei prea slabe(drumuri damblagite + oleak de mazga pe jos + am cauciucuri all season) si in al doilea rand inertia partii din spate a masinii tinde sa impinga masina spre primele grade din unghiul de turunura pe care ii-l dai masinii (adica ea se roteste oleak inspre directia aia, prinde inertie, apoi rotile incep sa iti derapeze pt cateva fractiuni de secunda timp in care fundu masinii isi continua inertia spre directia initiala in timp ce tu nu ai aderenta suficienta pt ca rotile din fata sa iti traga toata masina inspre viraj => supravirare, adica iesi in strada)
vio
Watcher ai dreptate ,, io mereu ma incurc in denimirile alea biggrin.gif ..
Gogukid
esti un adevarat dictionar, frate : thumbsup.gif
Legionaru'
Masina te poate arunca de pe sosea si la viteze mici, in curbe usoare, daca faci manevre aiurea!
StefanVVTi
QUOTE(Legionaru' @ Feb 17 2008, 03:03 PM) *
Masina te poate arunca de pe sosea si la viteze mici, in curbe usoare, daca faci manevre aiurea!

Domnu` Legionaru, bateria la cati km si din ce cauze ati schimbat-o?
drabisan
QUOTE(StefanVVTi @ Feb 17 2008, 08:02 PM) *
QUOTE(Legionaru' @ Feb 17 2008, 03:03 PM) *
Masina te poate arunca de pe sosea si la viteze mici, in curbe usoare, daca faci manevre aiurea!

Domnu` Legionaru, bateria la cati km si din ce cauze ati schimbat-o?



Domnu Legionaru a schimbat-o pentru ca a avut ghinion. Tu cred ca o cauti de schimbat din acelasi motiv ca Domnu Sorin = "Din dragoste cu Mircea Radu" whistling.gif
StefanVVTi
QUOTE(drabisan @ Feb 17 2008, 11:41 PM) *
QUOTE(StefanVVTi @ Feb 17 2008, 08:02 PM) *
QUOTE(Legionaru' @ Feb 17 2008, 03:03 PM) *
Masina te poate arunca de pe sosea si la viteze mici, in curbe usoare, daca faci manevre aiurea!

Domnu` Legionaru, bateria la cati km si din ce cauze ati schimbat-o?



Domnu Legionaru a schimbat-o pentru ca a avut ghinion. Tu cred ca o cauti de schimbat din acelasi motiv ca Domnu Sorin = "Din dragoste cu Mircea Radu" whistling.gif

laugh.gif Nu, dar am observat ca atunci cand e pe liber, intensitatea farurilor scade, iar cand bag in viteza si accelerez lumina devine mai alba si mai puternica! ermm.gif
S O R I N
CITAT(drabisan @ Feb 17 2008, 09:41 PM) *
Domnu Legionaru a schimbat-o pentru ca a avut ghinion. Tu cred ca o cauti de schimbat din acelasi motiv ca Domnu Sorin = "Din dragoste cu Mircea Radu" whistling.gif


laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Nu i adevarat domne,eu am schimbat o ca era batrana !!! ( bateria laugh.gif )
deathrow
Salut...

Mi-a venit azi noua masina. Mi-au facut prietenii o surpriza. Trebuia sa ajunga marti dar au facut astia de mi-au pus-o in fatza azi biggrin.gif

Masina e un Avensis D-Cat 2.0 din 2005 cu 65.000 de km, adusa din Germania. Versiunea de echipare e SOL. Arata impecabil atat la exterior cat si la interior.

Poze nu am apucat sa fac dar o sa iau cateva maine si o sa le postez.

Inainte de toyota am avut un BMW 316i smile.gif diferenta mare intre masini insa ambele imi plac in felul lor. BMW mai mica, mai agera, mai "fashneatza". Avensis mai mare, mai impunatoare, mai confortabila, mai limuzina intr-un cuvant. Tinuta de drum e ireprosabila. Cei 116 cai, chiar daca sunt cam putini pt greutatea masinii, isi fac treaba onorabil. Overall imi place foarte mult masina si se potriveste foarte bine cu ceea ce cer eu acum de la o masina.

2 problemutze am observat si v-as fi recunoscator daca m-ati putea ajuta in rezolvarea lor:

1. se aude un greieras parca de la fanta pe unde iese centura de siguranta din locasul ei (cea de la sofer)
2. uneori cand virez pe loc, cand ajunge aproape de cursa maxima, se aude un carait-scartzait... ca si cum ar fi ramas pompa de servo fara lichid hidraulic.

Inca o rugaminte mare mare de tot... va rog spuneti-mi unde pot gasi un manual in romana sau engleza. Imi prind urechile rau in asta in germana si am p-acolo prin masina niste butoane pe care nu le-am dibuit smile.gif

Va salut!

O seara buna!


PS: postasem shi in "TOYOTA" direct dar cred ca aci ar fi trebuit... biggrin.gif my bad smile.gif
cristsib
QUOTE(deathrow @ Feb 17 2008, 11:29 PM) *
Inca o rugaminte mare mare de tot... va rog spuneti-mi unde pot gasi un manual in romana sau engleza. Imi prind urechile rau in asta in germana si am p-acolo prin masina niste butoane pe care nu le-am dibuit smile.gif

Eu am imprumutat manualul in romana de la service si l-am copiat la Xerox.
deathrow
QUOTE(cristsib @ Feb 18 2008, 08:48 AM) *
QUOTE(deathrow @ Feb 17 2008, 11:29 PM) *
Inca o rugaminte mare mare de tot... va rog spuneti-mi unde pot gasi un manual in romana sau engleza. Imi prind urechile rau in asta in germana si am p-acolo prin masina niste butoane pe care nu le-am dibuit smile.gif

Eu am imprumutat manualul in romana de la service si l-am copiat la Xerox.


Merci mult! Asa am sa fac si eu!

O problema destul de mare... spuneam de traba cu servo... ca se aude caraitul-scartaitul ala uneori.

Azi dimineatza, cand am pornit masina dupa ce a stat la -7 grade toata noaptea, primele 10 minute pana s-a incalzit cat de cat, servo facea destul de urat... in sensul ca atunci cand viram pe loc, se auzea zgomotul ala o data la un sfert de cursa de volan si volanul se bloca dupa care isi revenea si tot asa... Dupa ce masina s-a incalzit, problema a disparut ca prin minune.

Urmeaza si intrebarile:

1. Cam ce ar putea fi? (eu ma gandeam ca s-ar putea sa fie scazut nivelul la lichidul de la servo)
2. Unde e rezervorul cu fluidul pt servo? cum pot verifica?
3. In caz ca este scazut nivelul (sa dea Domnu') cu ce completez?

Merci!
_Constantin_
In ceea ce priveste servo ... cred ca e un fenomen des intalnit, cel putin la temp aia. Mai ales ca e o masina second mergi pana la Toyota ( Pipera ) sau daca ai chef de o plimbare ... pana la Pitesti ca service-ul Toyota e e pe Autostrada si roaga-i tu sa iti verifice nivelul lichidelor. Daca e din 2005, mai are garantie? Cat a costat?
deathrow
E din ianuarie 2005 biggrin.gif de-abia iesita din garantie biggrin.gif shit!

15000 a fost...

Oricum... cam mult din Cluj pana in Pipera biggrin.gif Poate ma poate cineva indruma cum gasesc rezervorul de la servo. M-am uitat si nu l-am vazut la suprafata. Cred ca e undeva sub protectia aia de plastic de deasupra motoarelor diesel...

Anyway... stie cineva mai clar?!

Tschuss!
_Constantin_
Daca mai ai si alte nelamuriri ...ca de exemplu butoanele alea .... whistling.gif
jucausul
Felicitari, sa o stapanesti sanatos...si la cat mai multi km fara probleme...
deathrow
Ok... am butonul ala D-cat care cred ca foloseste la activare shi dezactivare D-cat... numa nu inteleg exact ce face.

Apoi...mai am un buton langa coloana de directie in stanga.... arata cam asa... SSS adica ceva cam dezaburitorul de luneta... numai ca are o linie dedesubt si din linia aia pleaca S-urile alea italice... ceva de incalzire sigur. Incalzire auxiliara poate?!?!? cum functioneaza aia? ce face exact?

cam atat deocamdata.

Merci.

PS: daca mai are cineva vreo idee cu servo...
vio
shocul sau incalzirea de la oglinzi ... una din asta e .. oricum poti incerca asa butonu ala.... cand pornesti dimineatza mashina apeshi butonu ala si vezi daca o sa creasca turatia de relantii , daca da atunci e shocul ala de incalzire rapida , daca nu face asa este incalzirea de la oglinzi la unele modele exista si buton separat pt asa ceva.
deathrow
QUOTE(vio @ Feb 18 2008, 11:30 AM) *
shocul sau incalzirea de la oglinzi ... una din asta e .. oricum poti incerca asa butonu ala.... cand pornesti dimineatza mashina apeshi butonu ala si vezi daca o sa creasca turatia de relantii , daca da atunci e shocul ala de incalzire rapida , daca nu face asa este incalzirea de la oglinzi la unele modele exista si buton separat pt asa ceva.


adica se incalzeste motorul mai rapid sau cum1?!?
vio
dap ..
Legionaru'
E un fel de preincalzire a motorului.
Asa e la diesel.
vio
CITAT(Legionaru' @ Feb 18 2008, 12:03 PM) *
E un fel de preincalzire a motorului.
Asa e la diesel.

nu e pre incalzire mah ... ci pur si simplu e un shoc care mareste turatia de relantii ca sa se incalzeasca mai repede .. pre inseamna inainte de a pornii motorul tongue.gif
vlademir
La mine respectivul buton incalzeste parbrizul. Nu stiu daca si oglinzile, parca nu aveam in oferta oglinzi incalzite.
drabisan
deathrow (desi imi place mai mult sub numele de greenmile, dar n-as dori nimanui) de ce nu faci o poza, sau o schita in MS paint? Poate ar fi mai sigur ca iti spune lumea de ce te doare pe tine...Desi 99% aia e, cu incalzirea motorului mai rapida.

QUOTE(vlademir @ Feb 18 2008, 04:57 PM) *
La mine respectivul buton incalzeste parbrizul. Nu stiu daca si oglinzile, parca nu aveam in oferta oglinzi incalzite.


Te referi la incalzirea parbrizului in zona stergatoarelor? Si ai asa ceva si nu ai si oglinzile incalzite? Nu stiam ca e si in combinatia asta...Parca nu! Oricum, ala cu dezghetatul stergatoarelor parca e mai mult o fita putin utila, pe cind incalzitul oglinzilor e chiar o chestie faina de tot (dar se traieste foarte bine si fara ea). Ca tot vorbeam cu Ovidiu acum ~2 luni despre aburitul oglinzilor. Am patit-o si eu, pe o mega ceata, cind, mergind si incet, s-au aburit. Dreapta complet si stinga aproape complet. Moment in care incalzirea oglinzilor a fost al naibii de utila!
vlademir


Te referi la incalzirea parbrizului in zona stergatoarelor? Si ai asa ceva si nu ai si oglinzile incalzite? Nu stiam ca e si in combinatia asta...Parca nu! Oricum, ala cu dezghetatul stergatoarelor parca e mai mult o fita putin utila, pe cind incalzitul oglinzilor e chiar o chestie faina de tot (dar se traieste foarte bine si fara ea). Ca tot vorbeam cu Ovidiu acum ~2 luni despre aburitul oglinzilor. Am patit-o si eu, pe o mega ceata, cind, mergind si incet, s-au aburit. Dreapta complet si stinga aproape complet. Moment in care incalzirea oglinzilor a fost al naibii de utila!
[/quote]

Cand am inlocuit parbrizul, am ales modelul cu incalzire, de aici diferenta dintre parbriz si oglinzi. Si ca sa raman in subiect, nu am remarcat sa se incalzeasca motorul mai usor daca apas respectivul buton.
Si ca sa nu mai scriu alt mesaj: imi scartaie capota la portbagaj cand o deschid, aia de la service au uitat sa rezolve, exista vreo metoda sa scap de scartait?
Legionaru'
Da.
Dai cu vaselina sau cu spray special pt ungere pe tijele alea din portbagajnde sunt prinse in cleme.
_Constantin_
QUOTE(Legionaru' @ Feb 19 2008, 12:34 AM) *
Da.
Dai cu vaselina sau cu spray special pt ungere pe tijele alea din portbagajnde sunt prinse in cleme.


Sau te uiti sa vezi daca sunt puse bine, eu am bagat pneurile in portbagaj si s-au deplasat din locul lor normal si scartaiau ca naiba. A rezolvat Legionaru cu o repozitionare corecta. thumbsup.gif
Bogdan92964
QUOTE(drabisan @ Feb 14 2008, 10:11 PM) *
Cipi, m-ai pomenit prea des ca sa nu intervin.
Intii sa clarific: nu am intrebat niciodata ce directie are Avensisul (si multe alte intrebari nepuse) pina nu au aparut discutii pe aici.
Multa vreme, din reactiile absolut violente din volan am crezut ca e electrica.
Master Vio m-a lamurit ca la a mea e hidraulica.
Ce imi parea mie ciudat era la plecarile tari de pe loc, pe sosea romaneasca. Volanul joaca, iar eu sint un martor care nici macar nu se reuseste sa se tina bine de el. Ala, in realitate, se cheama feedback. Si a mea AREEEEE! Poate chiar mai mult decit mi-as dori.

Avensisul, indiferent de motorizare, e supraviratoriu. Asta e un lucru bun de verificat din primul moment cind conduci orice masina, fara nevasta sau alte "elemente perturbatoare". Ca sa stii ce conduci, nu de alta, dar pentru siguranta "elementelor". Se comporta absolut normal, pentru o masina supra.

Personal, in afara feedbackului puternic, mai am o problema, nu intotdeauna cind vreau sa plec tare apas butonul buclucas si imi taie gazul. Si mor de ciuda!!!
Dar astea-s prostii.
Oricum, dupa douazeci si citi oi avea acum de km, masinii asteia nu-i reprosez nimic! In afara de faptul ca tre sa trec pe la benzinarie sa-i fac plinul cu benzina si cu lichid de spalat geamuri. Ba, mai mult, ii sint dator, daca nu era desteapta, nu cred ca "grabitul" mai scria pe aici.

In bani de masina eu mi-as lua 2.4 cu o cutie automata si cu 2 silencere.


Parca toate masinile de serie ar trebui sa fie subviratorii. Asa ar fi logic. Nu mi se pare ca Avensisul e supraviratoriu, cred ca orice masina poate fi manevrata astfel incat sa ii plece fundul, asta nu inseamna ca comportamentul ei general e supraviratoriu. Gresec?
Bogdan92964
QUOTE(Bogdan92964 @ Feb 19 2008, 06:09 PM) *
QUOTE(adrianr @ Feb 14 2008, 04:43 PM) *
ieri am intrat intr-o curba mai tare. desi am tras de volan in mod "adecvat", masina a raspuns prea greu. daca nu franam, ma propteam in gard. Am crezut ca s-a intamplat ceva cu directia, dar dupa episodul cu pricina, masina a mers ca de obicei. am citit pe undeva ca sunt ceva probleme cu feed-back-ul servodirectiei, dar la VVTi, nu la D4D (din cate stiu eu sunt sisteme diferite).
precizez ca asfaltul nu era ud, nu era ghiata, polei si alte alea, cauciucurile sunt noi si de iarna, iar pe carosabil nu au ramas urme de derapaj. a mai patit cineva sa ceva?, vreo idee de la ce se intampla fenomenul?


pai masina a subvirat iar tu ai aplicat corectia necesara in acest caz, ai franat. poate ca ai intrat chiar prea tare
Legionaru'
Azi am platit impozitul la masina.
142 lei.
cristsib
Eu 117 lei. Scump de trait in sud!
ZORRO
CITAT(cristsib @ Feb 20 2008, 08:03 AM) *
Eu 117 lei. Scump de trait in sud!

Si eu care credeam ca viata in Ardeal e scumpa !!
In plus la noi primarele mai trebuie sa faca multe fantani muzicale si luminoase care sa-i preamareasca realizarile !
OCTAN_95
QUOTE(cristsib @ Feb 20 2008, 08:03 AM) *
Eu 117 lei. Scump de trait in sud!


Ieri am platit si eu imp, 135 ron, (1998 cc), am beneficiat de 10% red pt ca am platit inainte de 15 Martie.
drabisan
Pai n-am platit impozitul anu trecut? Pentru un produs care nu este al meu?
Vor iar sa-l platesc?

Ce-au facut ei pentru drumuri de anu trecut pina acum?
Pardon ~24km de autostrada, au reasfaltat drumul Giurgeni-Tulcea (pe care oricum fugeai de se rupea pamintul, ca era perfect) si, probabil, alte 2-3 realizari la fel de marete!

Ce ignorant sint: ma duc si platesc impozitul in avans pentru 100 de ani, poate fac si ei 2000 de km de autostrada in mileniul asta!
Legionaru'
Ovidiu si eu am beneficiat de reducere dar tot am platit mai mult! confused.gif confused.gif confused.gif
22nst
eu am platit cel mai putin smile.gif
4 lei pt fostul avensis biggrin.gif
Legionaru'
Ce impozit mai e si asta? confused.gif confused.gif confused.gif
ZORRO
CITAT(Legionaru' @ Feb 20 2008, 10:14 PM) *
Ce impozit mai e si asta? confused.gif confused.gif confused.gif

Pai daca a decedat avensisul in ianuarie, a platit impozitul doar pentru cateva zile , nu?
22nst
da smile.gif l-am platit pentru 2 luni smile.gif (ian si feb)
_Constantin_
Copiii mei ... vand Avensisu'. Nu mai e cale de intoarcere ... daca auziti pe cineva, cumva ... dati si voi nr meu. Pretul minim sub care nu o dau este 13.000 euro. Am zis ca este cat se poate de corect avand in vedere ca masina are sub 2 ani, e inmatriculata, etc ... thumbsup.gif
OCTAN_95
QUOTE(_Constantin_ @ Feb 21 2008, 11:04 AM) *
Copiii mei ... vand Avensisu'. Nu mai e cale de intoarcere ... daca auziti pe cineva, cumva ... dati si voi nr meu. Pretul minim sub care nu o dau este 13.000 euro. Am zis ca este cat se poate de corect avand in vedere ca masina are sub 2 ani, e inmatriculata, etc ... thumbsup.gif

Constantine, sincer ceri prea putin, a mea lovita a fost cumparata cu 7100, era masina de 3 ani.
Reparatia dupa deviz Toyo era 14300 euro, stiu ca iasa anapoda dar.....actele vorbeste.
vio
a lu Costache de 1,6 tongue.gif ...
Colonelu'
Tocmai m-am intors de la un drum Iasi-Suceava si retur. Ca toti ceilalti, cu fiecare drum mai descopar cate ceva. De data aceasta mi-am dat seama ca totusi puntea fata nu prea face fata efectului "torque steering". In plus se simte si un fenomen ciudat la schimbarea de mase, motorul simtindu-se ca este mai greu pe punte. Cine doreste mai multe amanunte, ii pot detalia, numai ca acum sunt cam obosit si nu am chef.

O alta problema pentru mine ar fi durerile in zona lombara si care ar putea fi mai suportabile daca as avea un suport lombar. Se pare ca aici nu prea am metode de rezolvare decat prin schimbarea masinii. Iar daca o fi sa o fac, tot la o japoneza ma indrept.

In rest, numai de bine despre Avensis.
bhp
Dragilor,

cei care au D-4D, mai exact motorul de 2.2, nu vi se pare ca dupa ce motorul a ajuns la temperatura optima, mai corect spus dupa mai mult timp de functionare , suna ca si cum ar bate ? Asta pana in 2000 rpm si in special in treapta a doua.
OCTAN_95
QUOTE(Colonelu' @ Feb 21 2008, 07:13 PM) *
O alta problema pentru mine ar fi durerile in zona lombara si care ar putea fi mai suportabile daca as avea un suport lombar. Se pare ca aici nu prea am metode de rezolvare decat prin schimbarea masinii. Iar daca o fi sa o fac, tot la o japoneza ma indrept.

In rest, numai de bine despre Avensis.

Pai nu te gandesti sa vi la danes?
Vei putea incerca ce au facut ai de la Honda, eu il ajustez, suport lombar, pe pozitie minima (categoric depind de anatomia fiecaruia)
Nu fac reclama nimanui, ma simt din ce in ce mai in largul meu in hondac, sambata o scot pe o autostrada adevarata (nu va ganditi ca exista in tara asa ceva), revin cu ompresii , dupa.

Coloneleeeeee, pe bune, chiar nu ai cum sa ajungi la Danes?
Colonelu'
Ovidiu, multam' de invitatie, dar stau foarte rau cu timpul si din pacate am sa ratez aceasta intalnire.
Inainte de a lua Avensisul, am fost si la Honda si era cat pe ce sa fac pasul catre 2.0 SE, dar am fost tentat mai mult de dieselul de la Toyota pentru ca fac multi km pe an. Trebuie sa alerg pe 6 judete si asta inseamna cca 3-500km aproape zilnic. Azi am 7700km la bord. Pt maine sunt inca indecis intre Bacau-Onesti sau Suceava-Radauti (depind si de niste telefoane).

Pentru urmatoarea masina am de gand sa merg la dealeri si sa le cer masina pentru o zi, pentru ca drive-test de 5 minute in jurul blocului nu mai fac. Deocamdata inca mai stau in expectativa, asteptand noutatile de dupa Geneva.

Prima masina pe care am condus-o si care avea reglaj lombar a fost un Citroen Xantia 2.0i 16V, cu care am fost in Germania prin 2002. M-am simtit foarte bine in acel scaun, incat mia de km facuta zilnic nici nu se simtea.
cristsib
Anul trecut am facut aproape 1500km intr-o zi si nu am simtit nimic la spate. Depinde de anatomia fiecaruia dar si de drumuri (greu de gasit o masina care sa nu te oboseasca pe drumurile noastre).
22nst
nici eu nu am avut probleme cu scaunele... nu am simtit nici o durere de spate...
S O R I N
Esti mai tinerel deocamdata.... smile.gif
drabisan
Zise OLD-Sorin...
Nici eu nu am probleme cu scaunul Avensisului. Desi mai am mici probleme in alte tipuri de masini.

This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.