Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a V-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
vio
eh .. asa mai vi de acasa:D a papat stai tu linishtit biggrin.gif dar f putin putin .
Mariustom
CITAT(_Constantin_ @ Feb 6 2008, 12:02 AM) *
Afara daca nu ar exista curbe si alti colegi de trafic ... 6400rpm in a 5-a...

Te referi în afara țării, daaaa ? wink.gif whistling.gif
vio
in afarza tzarii pt Costache inseamna in afara provinciei Oltenia smile.gif)
M A R I A N
QUOTE(Mariustom @ Feb 5 2008, 06:13 PM) *
QUOTE(_Constantin_ @ Feb 6 2008, 12:02 AM) *
Afara daca nu ar exista curbe si alti colegi de trafic ... 6400rpm in a 5-a...

Te referi în afara țării, daaaa ? wink.gif whistling.gif


Ia uite aici o poza cu bordul Corollei mele 1.6 (capacitate pe care o are si Avensisul lui Constantin) aflata pe un drum nemtesc. Deci la 5900 rpm intr-a cincea aveam cam 191-192 km/h.
Constantine, tu la 6400 rpm (la mine e deja zona rosie) ai cel putin vreo 210 km/h. Daca ma iau dupa Vio cum ca afara inseamna in afara provinciei Oltenia, atunci cred ca o sa fiu mult mai atent la trafic pentru ca se pare ca tu esti cam periculos... drive.gif laugh.gif


_Constantin_
Sa ne intelegem ... am spus ca asa AS merge. Nu ai unde sa mergi cum imi doresc eu pe drumurile publice, mai ales la noi in tara. Ca mai depasesc limita de viteza ... e una. Nu sunt soferul ala enervant care sta in curul tau dorind sa depaseasca. De exemplu: 90 kmh lejer cu a 5-a. In fata mea cineva merge cu 60 ... franez pana la viteza lui, ma asigur ca pot sa depasesc, in timpul asta am dat a 2-a si sta boloborsind la 4000 rpm si apoi depasesc energic, nu imi place sa staaaaaaau un an pana trec de cineva, prefer sa o fac rapid chiar cu costul unui consum mai mare. thumbsup.gif
Colonelu'
Facut ieri drum Iasi-Vatra Dornei si retur. Resetat comp-ul la iesirea din Iasi. Consum mediu afisat la intoarcere: 5.2%. La dus am reusit sa merg mai tare pe unele portiuni, in schimb la intoarcere am mers numai pe ceata tot drumul, cu exceptii mici de cer senin, in schimb foarte multe portiuni cu o ceata densa ca nu puteam sa merg mai tare de 60. Inca ma doare capul de cat am belit ochii la drum.

Recomand din tot sufletul a se evita traseul Gura Humorului-Vatra Dornei daca nu aveti treaba in mod special pe acolo. Drumul este in lucru pentru largirea carosabilului, dar facut in cel mai pur stil romanesc: nesemnalizat (cand crezi ca ai prins o portiune buna, imediat dai in groapa); acolo nu iti pui problema care groapa sa o eviti, ci pe care sa o iei; asfalt proaspat turnat, dar deja plin de gropi. Fiind deja la al doilea drum in zona, stiam de acum unde sunt trambulinele, de te trezeai direct in piscina fara apa.
Rezultatul final: masina se comporta destul de bine la traseu off-road; scaunul meu a inceput sa scartaie la cat am sarit in el de la gropi.
Of-ul final: ...si cand ma gandesc ca mai trebuie sa ajung pe acolo macar o data pe luna ... deja ma gandesc la alta masina unsure.gif .
_Constantin_
Scaunul scartaie la toate de la inceput, sunt niste balamale in saptele lui care daca le da cu niste spray din ala cu silicon ... o sa taca.
victoris
QUOTE(R_A_D_U @ Feb 5 2008, 08:08 AM) *
Salut. Legat de consum va scriu ca in Cluj in saptamana cu craciunul masinutza mea a papat 14.4 l/100 km. Acum am fost plecat putin in afara 3948 km- 4 oameni si plin de bagaje si consumul mediu a fost de 7.1 l/100 km. Asta din urma zic eu ca a fost rezon. Asa e?

In perioada aceea si eu am avut un consum similar, acum s-a mai calmat, e in jur de 11l/100 km numai mers in oras. Daca iesi la sosea si cu mers la limita legii (max 60 in localitate si 100-120 afara) consuma 6.5 - 7l/100 km, functie de driver.
R_A_D_U
Am fost 4 oameni in masina si plin de bagaje... i-am dat de cateva ori si 190 dar in general 140 iar prin orase numai in treapta a 4-a si a 5-a. Au mai fost 2 masini -Octavia tour si Octavia din asta mai noua ambele diesel. Ei s-au mirat ca nu mi-a papat exagerat. La aceeasi nr. de km si aceleasi taxe de autostrada platite cel mai ieftin a fost cu Octavia tour vreo 210 euro, dupa aia octavia asta noua cu 245 euro si Avensisul meu cu 311 euro. Oricum la 4 persoane in masina nu e asa mare diferenta pe cap de vita furajata. Pa
_Constantin_
Mi s-a ars un bec de faza scurta, dupa 44.000 km. O sa schimb cu ocazia asta vechile Blue Vision cu niste Philips Extreme Power. Sa vedeti faza ... la inceput cand le-am pus becurile erau ... chiar albstrui, acum dupa 2 ani ... sunt aprox la fel cu halogenle normale. Sunt curios daca o sa se vada diferenta.
OCTAN_95
QUOTE(_Constantin_ @ Feb 7 2008, 06:26 AM) *
Mi s-a ars un bec de faza scurta, dupa 44.000 km. O sa schimb cu ocazia asta vechile Blue Vision cu niste Philips Extreme Power. Sa vedeti faza ... la inceput cand le-am pus becurile erau ... chiar albstrui, acum dupa 2 ani ... sunt aprox la fel cu halogenle normale. Sunt curios daca o sa se vada diferenta.


Operatia asta am facut-o si eu la ave. fi sigur ca se va vedea diferenta, merita chiar daca sunt ceva mai scumpe.
Colonelu'
Constantin,
Nu stiu exact ce model de bec merge la Avensis-ul tau, dar cei de la Osram au scos pe piata modelul Night Breaker, cu +90% mai multa lumina si +10% mai alba. Din pacate importatorul a adus doar H4 si H7.
vio
H7 e pe faza scurta wink.gif ..... da de becuri PIAA ?? nu poti face rost .. biggrin.gif:D:D
adi1969
Apropo de probleme la Toyota Avensis. Spre exemplu mie mi-a picat turbina. Luni sunt programat sa o schimb. Motivul inca nu-l cunosc, sper sa aflu mai multe luni la service, pentru ca am de gand sa cercetez mai amanuntit chestia asta, ce draq am doar 40.000 cu ea si chiar am protejat-o. I s-a mai intamplat cuiva chestia asta?
Bogdan92964
QUOTE(_Constantin_ @ Feb 7 2008, 06:26 AM) *
Mi s-a ars un bec de faza scurta, dupa 44.000 km. O sa schimb cu ocazia asta vechile Blue Vision cu niste Philips Extreme Power. Sa vedeti faza ... la inceput cand le-am pus becurile erau ... chiar albstrui, acum dupa 2 ani ... sunt aprox la fel cu halogenle normale. Sunt curios daca o sa se vada diferenta.

dupa cca 6 luni ambele Philips Extreme Power erau arse (de la ausburg)
Bogdan92964
QUOTE(adi1969 @ Feb 7 2008, 10:53 PM) *
Apropo de probleme la Toyota Avensis. Spre exemplu mie mi-a picat turbina. Luni sunt programat sa o schimb. Motivul inca nu-l cunosc, sper sa aflu mai multe luni la service, pentru ca am de gand sa cercetez mai amanuntit chestia asta, ce draq am doar 40.000 cu ea si chiar am protejat-o. I s-a mai intamplat cuiva chestia asta?

ce simptome are? la mine se aude un suierat ce ramane in urma accelerarii. daca scot intrarea in turbina nu se mai aude da nici turbina nu mai am evident. pipera zice ca deobicei ca e in regula
Bogdan92964
QUOTE(Gogukid @ Feb 3 2008, 04:39 AM) *
23nst, nu, nu mi-au dat diferenta de ulei ... doar ca 7 litri.... nush....mi se pare putin cam mult
si uite....cum a zis si florin, la 2.0 vvti e 3 jumate sad.gif(
is foarte curios cat vor fi cele de 30 si 60.mii whistling.gif

scrie in carte cat intra. peste 6.5 daca schimbi si filtrul parca
adi1969
Ce sa spun, suierat e putin spus, dupa ce accelerez face ca tractorul, mai degraba un fel de carait. Oricum cei din Pipera mie mi-au spus ca nu e ok si o schimb.
M A R I U S
QUOTE(adi1969 @ Feb 8 2008, 12:00 PM) *
Ce sa spun, suierat e putin spus, dupa ce accelerez face ca tractorul, mai degraba un fel de carait. Oricum cei din Pipera mie mi-au spus ca nu e ok si o schimb.

Din cate stiu eu parca ai avut si probleme cu consumu de ulei daca nu ma insel...nu cumva tii tot timpul pedala la podea?? wink.gif Da sa cada turbina parca n-am auzit...nu la avensis...la mine la 36 000 km e totul ok(inca)!Succes la service si nervi de otel!
adi1969
QUOTE(M A R I U S @ Feb 8 2008, 09:39 PM) *
QUOTE(adi1969 @ Feb 8 2008, 12:00 PM) *
Ce sa spun, suierat e putin spus, dupa ce accelerez face ca tractorul, mai degraba un fel de carait. Oricum cei din Pipera mie mi-au spus ca nu e ok si o schimb.

Din cate stiu eu parca ai avut si probleme cu consumu de ulei daca nu ma insel...nu cumva tii tot timpul pedala la podea?? wink.gif Da sa cada turbina parca n-am auzit...nu la avensis...la mine la 36 000 km e totul ok(inca)!Succes la service si nervi de otel!

Saraca pedala, nu prea a vazut podeaua, mai ales ca mai merge si nevasta-mea cu ea. Consum de ulei am avut intradevar in primii 12000 de km, insa de atunci, nimic, totul a fost ok.
Gogukid
adi, tu cand o accelerezi se aude un fel de carait? si dupa ce urca oleak in ture dispare(adica .. se amortizeaza)?
pt ca cam asa face a mea
Legionaru'
Gogule, a ta "caraie" ca ii dai talpa'n podea de la 1500rpm.
Si "caraie" pana intra in turatia de cuplu 2000-3200rpm, dupa care dispare. thumbsup.gif
22nst
sau va cumparati una pe benzina si nu mai caraie teehee.gif
vio
eventual AT smile.gif) sa definitivatzi lenevismu smile.gif)=))
22nst
haha... ce te bagi tu... poate lumea nu vrea sa dea din maini si picioare toata ziua dry.gif
Watcher
Goguid: problema pe care o descrii provine cu o probabilitate de 99% de la 'rezonator'. Te duci la service si ti-l reaseaza.
Asta mi-au spus mie cand am avut problema si acum nu o mai am smile.gif
adi1969
QUOTE(Watcher @ Feb 10 2008, 08:57 PM) *
Goguid: problema pe care o descrii provine cu o probabilitate de 99% de la 'rezonator'. Te duci la service si ti-l reaseaza.
Asta mi-au spus mie cand am avut problema si acum nu o mai am smile.gif

Watcher are dreptate, ce ai tu nu cred ca e de la turbina. De la turbina iti cam pierzi puterea in demaraje si da, intradevar are un anumit zgomot, dar il are tot timpul. Am dus-o azi la Pipera, o iau diseara si sper ca pana atunci sa aflu si cauza pentru care s-a dus turbina.
vlademir
QUOTE(_Constantin_ @ Feb 6 2008, 12:55 PM) *
Scaunul scartaie la toate de la inceput, sunt niste balamale in saptele lui care daca le da cu niste spray din ala cu silicon ... o sa taca.

Ce fel de silicon e? Adica, ce intreb la magazin?
Gogukid
watcher : mi-ai dat ceata smile.gif) ce-i aia rezonator? whistling.gif nici nu stiam ca exista asa ceva la masina tongue.gif

florine: nu ii dau talpa niciodata sub zona de cuplu, caraitul meu apare la demaraj de pe loc pana se cupleaza complet ambreiajul si mai apare cand e subturata tare(adica o las de exemplu intr-a 2-a si scade pana aproape de relantii adica 1000 de ture si apoi calc oleak acceleratia ca sa pornesc, lucru ce se intampla mai ales in trafic cand evit sa tot o scot din viteza si sa o bag iar la loc) si se intampla mai ales cand e rece motorul
Watcher
Gogukid: vrei sa il repari tu singur? daca nu, ce conteaza 'ce e' ? verymad.gif Nici eu nu stiam ca am pana nu a inceput sa faca exact asa cum descrii si amfost la service sa imi repare.
Mergi la service spune le de asta si stiu ce sa faca. la Pipera au stiut, nu vreau sa cred ca la Iasi nu stiu.
Piesa respectiva este sustinuta de niste elemente de cauciuc si se mai deranjeaza de la gropi.
Gogukid
esti un om dintr-o bucata, watcher tongue.gif mersi mult
_Constantin_
L-a dus tata ieri acasa pe unu cu o octavia si cica a ramas ala bou cand i-a zis ca are 45.000 km , cica ... n-are domne cum, pai nu se aude nimic de la suspensie.
si tata " pai asa sunt astea japoneze acum ... FARA SUSPENSIE ... de aia nu se aude". Am murit de ras. Desi ma pregatesc sa o vand sunt extrem de multumit de masina asta. Am facut asta seara un calcul al banilor care au fost cheltuiti cu ea, excluzand evident benzina si asigurarile.

1500 ron anvelope de iarna
500 ron produse intretinere( de la lavete la braduleti pana la solutii de curatat si spary pt AC).
1700 ron toate 3 reviziile + placute fata/spate, bujii, filtru polen schimbat la 5000 km.
120 ron stergatoare Bosh, damblaua mea ca alea vechi stergeau bine dar daca si-a luat Legionaru' .. hop si eu.
250 ron Becuri Blue Vision la 3000 km si Xtreme Power acum 1 sapt.
120 ron covorase Michelin - goanga mea
190 ron capace de roti Michelin - goanga mea
320 ron o anvelopa care nu a putut fi vulcanizata

Cam atat. Eu zic ca pentru o masina de 2 ani, 45.000 km, exploatata intens, zilnic, pe tot felul de drumuri e super masina. Chiar ma incearca un sentiment de regret ca o sa o vand, dar ce sa-i faci ... asta e ... i-a venit vremea. confused.gif
Legionaru'
Eu urmez sfatul unui prieten si nu mai fac calcule.
Ca ma ia cu ameteli!
Pe 7 martie imi expira ITP-ul.
S O R I N
Pai normal ,la cate solutii si solutioare ai cumparat tu....baterii ,anvelope ..etc... laugh.gif

Apropo si mie imi exipra permisul... laugh.gif tongue.gif
cata078
QUOTE(S O R I N @ Feb 14 2008, 08:53 AM) *
Apropo si mie imi exipra permisul... laugh.gif tongue.gif



Si mie imi expira in IUNIE. Apopos am auzit ca daca te duci mai din timp sau daca-l pierzi ori deteriorezi cica nu mai e nevoie de fisa medicala. Stii ceva de genul asta ? Ca eu unul chiar n-am chef sa stau la cozi pe la policlinica dupa stampile !
vio
fisa medicala se rezolva biggrin.gif intotdeauna o sa geseti pe cineva pt asta ...

SORIN lasa ce daca ti expira permisul , se mai odihneste si saraca mashina wink.gif) isi mai trage suflu wink.gif)
Legionaru'
Eu l-am schimbat pentru ca se deteriorase (am curatat parbrizul de gheata cu el) si nu mi-a trebuit fisa medicala!
drabisan
Da, daca-l schimbi inainte sa expire nu-ti trebuie fisa medicala. Taxele ca l-ai "pierdut" cu tot cu anuntul de rigoare si costa chiar mai putin decit taxele la vreo policlinica, cu tot cu spagile necesare.
Sau, daca-ti schimbi adresa, merita sa-l schimbi. Nu mai e obligatoriu, dar e un motiv sa-l schimbi fara fisa medicala.
Oricum, la ce mosalai au permis, cred ca vizita aia medicala e o prostie...
adrianr
ieri am intrat intr-o curba mai tare. desi am tras de volan in mod "adecvat", masina a raspuns prea greu. daca nu franam, ma propteam in gard. Am crezut ca s-a intamplat ceva cu directia, dar dupa episodul cu pricina, masina a mers ca de obicei. am citit pe undeva ca sunt ceva probleme cu feed-back-ul servodirectiei, dar la VVTi, nu la D4D (din cate stiu eu sunt sisteme diferite).
precizez ca asfaltul nu era ud, nu era ghiata, polei si alte alea, cauciucurile sunt noi si de iarna, iar pe carosabil nu au ramas urme de derapaj. a mai patit cineva sa ceva?, vreo idee de la ce se intampla fenomenul?
cipicaduh
QUOTE(adrianr @ Feb 14 2008, 02:43 PM) *
ieri am intrat intr-o curba mai tare. desi am tras de volan in mod "adecvat", masina a raspuns prea greu. daca nu franam, ma propteam in gard. Am crezut ca s-a intamplat ceva cu directia, dar dupa episodul cu pricina, masina a mers ca de obicei. am citit pe undeva ca sunt ceva probleme cu feed-back-ul servodirectiei, dar la VVTi, nu la D4D (din cate stiu eu sunt sisteme diferite).
precizez ca asfaltul nu era ud, nu era ghiata, polei si alte alea, cauciucurile sunt noi si de iarna, iar pe carosabil nu au ramas urme de derapaj. a mai patit cineva sa ceva?, vreo idee de la ce se intampla fenomenul?

Te-au cam trecut toate caldurile!
Nenea Drabisan a spus ceva de directie, completat apoi abundent de subsemnatul privind directia electrica de la "benzinar", directie cu un feedback nefericit.
Din pacate,uite ca mai apare un posesor de Avensis,care spune ca "motorinarul" lui- de asta data, prezinta semne de obraznicie din partea directiei. Intr-o revista de specialitate ( revin cu informatii exacte,daca e necesar ), la un versus Avensis D4D, noul Mondeo, Accord i-cdti, Skoda Superb...etc... s-a "remarcat" la Avensis directia imprecisa la viteze ridicate.
Sunt posesor de Avensis 1,8 Luna-"benzinar" - carele vra sa zica, iar facand abstractie de directia asta buclucasa, il pot parafraza din nou pe nenea Drabisan:"de la Zaraza, tot respectul".
Eu nu am avut emotii intense ca tine, adrianr, dar momente dezagreabile tot am trait, nereusind uneori sa fac operatii de finete datorita directiei.
Am prezentat in alte topicuri si regretul meu ca in momentul cand am avut de ales intre un Avensis 1,8 Luna (16.300 eur CIP - cuprinde discount ) si o Honda Accord Comfort ( 16.490 eur CIP ) nu m-am orientat spre ce-a dea doua.
Au fost atunci decisive : lipsa convingerii ferme ca e mai inteleapta alegerea Honda, presiunile facute de 2 femei din familie ca e mai grozava Toyota, bete in roate la firmele de leasing privind Accordul, lipsa unui model cu tapiterie inchisa pe o perioada indelungata, iluzia ca spatiul interior si portbagajul mai mare, consumul mai mic si cateva optionale in plus sunt argumente suficiente pentru a alege Avensisul. Nu stiam insa nimic de directie.
Plusurile Avensisului sunt reale, mai pot adauga si confortul deosebit la rulare, sigur mai sunt si altele.
Consider insa ca sunt mai importante -comparand 2 masini foarte bune si fiabile - directia precisa, stabilitatea superioara pe sosea (...si in curbe!!), motorul mai puternic. Colegul Ovidiudinutm este de aceeasi parere, el tocmai trecand de la un Avensis 1,8 la un Accord Second Edition ( care e cam cu 1.200 eur CIP ma scump decat Comfortul ).
http://www.masini.ro/forum/content-page/18...-SE-MT/page/80/
Daca ar fi sa aleg in acest moment intre cele 2 modele,as alege fara ezitare Accord. Pe 2007, JD Power l-a clasat pe I loc la "satisfactia consumatorilor" in Germania privind masinile de clasa medie.

22nst
nu stiu despre ce vb voi, dar mie imi place la nebunie servo directia electrica a avensis-ului...
este foarte usor sa manevrezi volanul... mai ales in oras.
vio
in general toyotele sunt mashini supraviratorii si e normal ca daca ai intrat tare sa derapeze inainte sa nu se incadreze in cruba cum ai fi vrut tu . cred ca fenomenul asta sa petrecut la tine de aia nu a luat-o pe unde trebuie din prima ... altceva nu cred ca poate fi .. ceva de genu blocaj mecanic ...


ce sa scris mai sus sunt doar povesti ...


cipicaduh , Ovi sia luat Honda pt ca timpul de asteptare pt ave 2.0 benzina era prea mare ... el a fost cumva fortzat de imprejurari ... Chestia cu Accord si Ave a fost discutat ... daca i ai pune la Ave suspensii sport(cum se vinde accordul) si servo hidraulic cum are cel de 2.0 benzina ce ai mai zice?? io zic ca nimic ...
Colonelu'
Eu nu am intalnit nici o problema la a mea Ave 2.0d, cu directie hidraulica. Desigur, trebuie sa fii atent cu ce viteza intri in curba, pentru ca o poti lua usor "pe aratura", indiferent ca ai servo electrica sau hidraulica.

Apropo, am 7.000 km. Consumul mediu e undeva pe la 6%. In ritmul asta cred ca ma "Paste" revizia (adica revizia pe la Paste). Motorul de 2 litri isi face foarte bine treaba si doar piticii de pe creier mai bazaie ca ar suna mai bine in urechi daca as spune ca motorul ar trebui sa aiba vreo 150 caluti in loc de 126. Probleme: durerea de spate - lipsa suportului lombar e marea problema pt mine.

Stau in expectativa, asteptand sa vad noul Accord (asta are sigur suport lombar) sau sa trec la noul Avensis (cand o sa apara) ... sau poate Subaru ... sau am sa mai vad eu.

Sambata trecuta am avut un drum la Bucuresti si imediat la iesirea din Rm Sarat m-au ajuns 3 Toyote: Rav4, Avensis si noua Corolla, una din ele era cu nr de Constanta. Imediat m-am lipt de ei si am trecut frumos toti 4 pe langa masina de politie cu radarul. Apoi, pt ca ma grabeam, am plecat singur mai departe.
giximan
Referitor la spatiul interior si portbagaj: nu e o iluzie. Chiar e mai mare, sau cel putin mai bine asezat. Fiind inalt, in Honda dau cu capul de cupola si sunt foarte aproape de partea de sus a portierei, ceea ce in Avensis nu se intampla. Si portbagajul pur si simplu e mai mare. Am trecut de pe Megane pe Avensis si nu mi-a placut deloc directia Avensisului. Ba chiar am reclamat la reprezentanta ca ar fi defecta... Am acum 21000 si directia e ok. Te obisnuiesti usor, in timp. Intr-adevar la viteze mari lasa de dorit feed-back-ul dar ai avantajul conducerii usoare in oras, ceea ce la Accord nu ai.
Masinile astea doua nu pot fi comparate. Desi seamana ca dotari, performante, calitate, etc. si se bat pentru acelasi segment de piata sunt atat de diferite...poate acum 10 ani asi fi ales Accordul; acum sunt ferm convins ca Avensisul e "manusa" mea. Bineinteles ca vreau, in continuare, o varianta mai imbunatatita smile.gif
Pe langa alte masini, am in firma ambele modele de care discut.
adrianr
multam de lamuriri. cred ca cel mai bine este sa am mai multa grija cum abordez curbele si sa nu supraevaluez masina. nu ca as face-o de felul meu. episodul povestit anterior mi s-a intamplat cand a trebuit sa ies in forta de pe o straduta laterala (stiti voi cum e cand trebuie sa intri in trafic dintre blocuri dimineata). oricum, la drum lung, masina sta f bine la viteze mari, iar feeed back-ul directiei este ok. chiar pot afirma ca, din experienta mea, are cea mai precisa directie (asta ca sa-i raspund lui cipicaduh). iar in ceea ce priveste honda, stiu ca este o bijuterie de masina, dar parca nu mi se potriveste.... avensisul in schimb mi se pare ca imi vine manusa (mai putin chestia cu suportul lombar.... ca si colonelu' am ceva probleme cu spatele)
OCTAN_95
QUOTE(giximan @ Feb 14 2008, 07:59 PM) *
Referitor la spatiul interior si portbagaj: nu e o iluzie. Chiar e mai mare, sau cel putin mai bine asezat. Fiind inalt, in Honda dau cu capul de cupola si sunt foarte aproape de partea de sus a portierei, ceea ce in Avensis nu se intampla. Si portbagajul pur si simplu e mai mare. Am trecut de pe Megane pe Avensis si nu mi-a placut deloc directia Avensisului. Ba chiar am reclamat la reprezentanta ca ar fi defecta... Am acum 21000 si directia e ok. Te obisnuiesti usor, in timp. Intr-adevar la viteze mari lasa de dorit feed-back-ul dar ai avantajul conducerii usoare in oras, ceea ce la Accord nu ai.
Masinile astea doua nu pot fi comparate. Desi seamana ca dotari, performante, calitate, etc. si se bat pentru acelasi segment de piata sunt atat de diferite...poate acum 10 ani asi fi ales Accordul; acum sunt ferm convins ca Avensisul e "manusa" mea. Bineinteles ca vreau, in continuare, o varianta mai inbunatatita smile.gif
Pe langa alte masini, am in firma ambele modele de care discut.


giximan, fara intentia de a te leza cumva, doresc sa te intreb cam cat ai condus un Acord prin ora si pe afare/.
Eu cu acordul am avut 65000, iar acum din 20 dec pana acum am aproape 7000 cu acordul.
Nu ai nici un fel de probleme cu directia, nici la Ave si nici la Ac,
giximan
Nu am spus ca ar fi probleme cu directiile celor doua masini. Doar ca sunt diferite. Cea de la Avensis, benzina, fiind mai "usoara" facand masina "mai manevrabila" in oras. Nu vreau sa intru intr-o polemica X vs Y. Nr. de kilometri facuti pe Accord este semnificativ mai mic (la volan) pe Accord. Asta nu inseamna ca nu pot sa-mi dau seama ce masina e. Si e o masina grozava (2.0 vtec)
drabisan
Cipi, m-ai pomenit prea des ca sa nu intervin.
Intii sa clarific: nu am intrebat niciodata ce directie are Avensisul (si multe alte intrebari nepuse) pina nu au aparut discutii pe aici.
Multa vreme, din reactiile absolut violente din volan am crezut ca e electrica.
Master Vio m-a lamurit ca la a mea e hidraulica.
Ce imi parea mie ciudat era la plecarile tari de pe loc, pe sosea romaneasca. Volanul joaca, iar eu sint un martor care nici macar nu se reuseste sa se tina bine de el. Ala, in realitate, se cheama feedback. Si a mea AREEEEE! Poate chiar mai mult decit mi-as dori.

Avensisul, indiferent de motorizare, e supraviratoriu. Asta e un lucru bun de verificat din primul moment cind conduci orice masina, fara nevasta sau alte "elemente perturbatoare". Ca sa stii ce conduci, nu de alta, dar pentru siguranta "elementelor". Se comporta absolut normal, pentru o masina supra.

Personal, in afara feedbackului puternic, mai am o problema, nu intotdeauna cind vreau sa plec tare apas butonul buclucas si imi taie gazul. Si mor de ciuda!!!
Dar astea-s prostii.
Oricum, dupa douazeci si citi oi avea acum de km, masinii asteia nu-i reprosez nimic! In afara de faptul ca tre sa trec pe la benzinarie sa-i fac plinul cu benzina si cu lichid de spalat geamuri. Ba, mai mult, ii sint dator, daca nu era desteapta, nu cred ca "grabitul" mai scria pe aici.

In bani de masina eu mi-as lua 2.4 cu o cutie automata si cu 2 silencere.
Colonelu'
QUOTE(adrianr @ Feb 14 2008, 08:17 PM) *
...episodul povestit anterior mi s-a intamplat cand a trebuit sa ies in forta de pe o straduta laterala (stiti voi cum e cand trebuie sa intri in trafic dintre blocuri dimineata)...

Daca spuneai asta de la bun inceput, as fi inteles mai repede ce s-a intamplat (si nu ne-am fi dat cu presupusul aiurea). Problema cu care te-ai confruntat a fost de fapt generata de cuplul prea mare transmis la roata si care nu a putut fi pus in valoare corespunzator. Masina tinde in aceste momente sa o ia razna. In aceste momente ai de ales: ori mai reduci din gaz ori franezi (depinde de situatie). De asta se spune ca la unele masini, cand se trece de o anumita valoare a puterii motorului este mai bine sa ai transmisie spate decat fata, pentru ca in fapt tractiunea fata nu mai face fata cuplului motor.

Legionaru'
Cei care va plangeti de directia Avensis-ului va astept la Danes pentru o demonstratie la ce viteze vreti voi!
Asta ca sa nu fiu rautacios si sa spun altceva!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.