Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a V-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
_Constantin_
Gogu eu m-am hotarat sa nu mai dau sfaturi decat daca stiu despre ce e vorba. Chiar nu am nici cea mai mica idee.


********************************************************************************
***************

REGULA NOUA: Pentru a putea sari in ajutorul colegilor ... orice problema semnalata va fi marcata si scrisa cu o culoare care sa sara in ochi. Deasemenea ... v-as ruga sa nu treceti la alt subiect pana nu primim cateva raspunsuri la subiectul respectiv. Cred ca este o idee buna si ar ajuta mult ca sectiunea Toyota sa fie o sursa de informare pentru posesori pe langa locul unde schimbam pareri ... Multumesc!!
Mariustom
Dacă așa ca tine, nu știe nimeni să dea un răspuns pentru că nu știe (au fost destule cazuri), atunci nu va mai posta nimeni altcineva alte probleme până nu-i scrie cineva primului ???
Orice problemă semnalată NU trebuie "marcata si scrisa cu o culoare care sa sara in ochi", ea apare ca subiect necitit la fiecare dintre noi, ea fiind prima sau printre primele topice din arie wink.gif
Sunt de acord că forumul în general trebuie să fie o sursă de informare pentru cât mai mulți, dar dacă fiecare arie/subarie va avea câte o regulă proprie, cred că s-ar bulversa forumul de tot rolleyes.gif

Ajunge Regulamentul forumului și regula de bun simț a fiecăruia, sau a celor din jur dacă "sare calul" thumbsup.gif

Nu vreau să bag zâzanie, vreau doar o echidistanță pentru toți drive.gif yes.gif
ivd
CITAT(Gogukid @ Nov 28 2007, 05:53 PM) *
baieti, multumesc foarte mult pentru "gama foarte larga de pareri si idei" pe care mi-ati "impartasit-o" legat de problema mea cu masina pinch.gif ... ma rog .. ma asteptam la oleak mai multa colegialitate din partea voastra la capitolul asta ... confused.gif


mergi 50-100km cu ea turata(fara ultima treapta ) si fara mila. motorinarele au nevoie de asa ceva din cand in cand mai ales din prisma sistemului de recirculare a gazelor evacuate. ferestete sa mergi prin oras in treptele 4... pana cand o sa-si revina. poate ca ai invatat-o cam lenesa si mare atentie la combustibil.
bafta!
OCTAN_95
QUOTE(Gogukid @ Nov 28 2007, 11:53 PM) *
baieti, multumesc foarte mult pentru "gama foarte larga de pareri si idei" pe care mi-ati "impartasit-o" legat de problema mea cu masina pinch.gif ... ma rog .. ma asteptam la oleak mai multa colegialitate din partea voastra la capitolul asta ... confused.gif


Hai te rog nu fi asa de suparat pe noi, ne amuzam copios azi cu Vio pe seama acelei "melamine" (vio stie !!!), teorii ar putea fi multe, da barem un "diagnostic" ai primit de la specialist?
_Constantin_
QUOTE(Mariustom @ Nov 29 2007, 05:12 PM) *
Dacă așa ca tine, nu știe nimeni să dea un răspuns pentru că nu știe (au fost destule cazuri), atunci nu va mai posta nimeni altcineva alte probleme până nu-i scrie cineva primului ???
Orice problemă semnalată NU trebuie "marcata si scrisa cu o culoare care sa sara in ochi", ea apare ca subiect necitit la fiecare dintre noi, ea fiind prima sau printre primele topice din arie wink.gif
Sunt de acord că forumul în general trebuie să fie o sursă de informare pentru cât mai mulți, dar dacă fiecare arie/subarie va avea câte o regulă proprie, cred că s-ar bulversa forumul de tot rolleyes.gif

Ajunge Regulamentul forumului și regula de bun simț a fiecăruia, sau a celor din jur dacă "sare calul" thumbsup.gif

Nu vreau să bag zâzanie, vreau doar o echidistanță pentru toți drive.gif yes.gif


Ok, am inteles. Nu mi-o lua in nume de rau dar chiar imi pare rau cand niste chestii serioase sunt trecute cu vederea dar argumentul tau e unul CORECT. Scuze daca "am sarit calul". thumbsup.gif
drabisan
QUOTE(ivd @ Nov 29 2007, 05:48 PM) *
QUOTE(Gogukid @ Nov 28 2007, 05:53 PM) *
baieti, multumesc foarte mult pentru "gama foarte larga de pareri si idei" pe care mi-ati "impartasit-o" legat de problema mea cu masina pinch.gif ... ma rog .. ma asteptam la oleak mai multa colegialitate din partea voastra la capitolul asta ... confused.gif


mergi 50-100km cu ea turata(fara ultima treapta ) si fara mila. motorinarele au nevoie de asa ceva din cand in cand mai ales din prisma sistemului de recirculare a gazelor evacuate. ferestete sa mergi prin oras in treptele 4... pana cand o sa-si revina. poate ca ai invatat-o cam lenesa si mare atentie la combustibil.
bafta!



Eram convins ca asta e boala tdi-urilor. Dar se pare ca e la toate motorinarele.
La mine mai repede sar pistoanele decit sa se infunde ceva de la neturat...
ivd
CITAT(drabisan @ Nov 29 2007, 01:42 PM) *
La mine mai repede sar pistoanele decit sa se infunde ceva de la neturat...


punct ochit punct lovit.

bravo tie eu pana nu am invatat-o pe propia piele(pe benzinar si nu vw ) nu am crezut mad.gif.
Mariustom
offtopic.gif Constantin, chestia cu "săritul calului" nu se referea la tine ci la cei care încalcă regula de bun simț thumbsup.gif
Mă bucur că nu mi-ai luat în nume de rău mesajul, dar nu mi se părea corect pentru toți ceilalți. Tu impuneai ca cineva, oricine, să dea un răspuns neapărat cuiva, doar ca să se poată ridica o altă problemă.
Cel puțin așa am înțeles confused.gif
Toți trebuie să înțelegem că nimeni nu-i Mafalda și decât să spunem prostii, unii dintre noi preferă să tacă whistling.gif thumbsup.gif
Crede-mă, și eu îmi doresc ca fiecare care are o nelămurire să primească un sfat bun, o părere, idee, ceva, chiar și o îmbărbătare e bună câteodată.
Doar că, unele probleme nu se pot rezolva printr-un sfat, părere, ci trebuie intervenit de către cineva priceput, care poate face mai mult bine practic decât noi, teoretic wink.gif

Părerea mea drive.gif

ninja.gif
vio
CITAT(Gogukid @ Nov 25 2007, 06:36 AM) *
in primul rand, pentru vio, ma scuzi pentru reactia intarziata pe care am avut-o atunci cand ne-am intalnit, doar ca ma uitam la tine, constientizam ca esti tu, dar in acelasi timp imi spuneam " n-are cum sa fie el, ce sa caute in iasi?" si de asta am avut un moment de latenta (cerebrala:)).




no prb smile.gif te am vazut ca erai cam debusolat smile.gif nu stiai unde ce cum ce e cu mine acolo ... smile.gif nu am de ce sa ma supar , si io am avut un moment indoiala ca ai fi tu dar mi am revenit repede. poate cand mai vin ne vedem la o bere pe acolo , da numa baga si tu un id de mess ceva .. daca vrei bineintzeles . H&H abia asteapta cred sa mai berim ceva wink.gif)
Gogukid
hihiii .. ce mandru m-am simtit cand am vazut atatea reply-uri de la voi teehee.gif oricum ... nush care ar fi exact problema(eu am si atins masina dedesubt pe un macadam inalt si nasol si mi-am pocnit scutul, mai demult, dar nu cred sa fi atins ceva) dar marti, adica 4 Decembrie, am programare la service, sa-mi faca o proba pe stand si sa-mi verifice unghiurile, ca s-au cam ros cauciucurile pe laterale(poate le si rotesc cu ocazia asta) si chiar astept cu nerabdare verdictul.

oricum, am avut cam acum o luna si un pic un accident, a intrat un tip mai ... neatent(sau boem) in fundu meu (nu la propriu tongue.gif) si mi-a pocnit spoilerul si am fost la service sa-mi fac comanda de unul nou si mi-au spus ca in aprox. 12 zile ajunge si nici pana zi nu m-au sunat sad.gif daca marti nu il au, ii capacesc.
ce mi s-a parut amuzant si implinitor totodata a fost momentul in care m-am dat jos din masina si ma indreptam spre spatele masinii mele sa vad pagubele .. si am vazut intai botul lui(skoda fabia) care era nenorocit si cand m-am uitat la spoilerul meu ... nu reuseam sa imi dau exact seama unde ma lovise pt ca nu se vedea nimica smile.gif)

bune masini dom'le!!
Mariustom
CITAT(Gogukid @ Nov 30 2007, 12:15 AM) *
... ce mi s-a parut amuzant si implinitor totodata a fost momentul in care m-am dat jos din masina si ma indreptam spre spatele masinii mele sa vad pagubele .. si am vazut intai botul lui(skoda fabia) care era nenorocit si cand m-am uitat la spoilerul meu ... nu reuseam sa imi dau exact seama unde ma lovise pt ca nu se vedea nimica smile.gif)

bune masini dom'le!!

Am mai scris în altă parte acest lucru: a nu se compara deformările la un impact față-spate wink.gif
Spatele oricărei mașini e construit mai robust decât fața. rolleyes.gif
OCTAN_95
QUOTE(Mariustom @ Nov 30 2007, 12:42 AM) *
QUOTE(Gogukid @ Nov 30 2007, 12:15 AM) *
... ce mi s-a parut amuzant si implinitor totodata a fost momentul in care m-am dat jos din masina si ma indreptam spre spatele masinii mele sa vad pagubele .. si am vazut intai botul lui(skoda fabia) care era nenorocit si cand m-am uitat la spoilerul meu ... nu reuseam sa imi dau exact seama unde ma lovise pt ca nu se vedea nimica smile.gif)

bune masini dom'le!!

Am mai scris în altă parte acest lucru: a nu se compara deformările la un impact față-spate wink.gif
Spatele oricărei mașini e construit mai robust decât fața. rolleyes.gif


Aici trebuie sa te contrazic, asta din propria mea patanie, lovit perpendicular innapoia rotii din spate, masina mea este torsionata pur si simplu, pagubele sunt substantiale, peste 65% din pretul unei masini noi.
Individul care intrase in mine cu partea stg fata avea avariat doar spoiler, aripa stg si far (masina lui este un ford focus)
Mariustom
Da Ovidiu, dar acțiunea forțelor nu este liniară, adică la tine impactul a fost față - LATERAL spate, nu spate propriu-zis, așa ca și cu fața, înțelegi ?
Normal că la tine s-a aplicat o forță care a torsionat (răsucit) puntea spate, nemaifiind liniară cu fața thumbsup.gif

Mă refer la impacturi în care mașinile sunt liniare. La tine mașinile aveau un unghi de aprox 90 gr, nu de 180 wink.gif

Și, nu scot deloc în evidență "tăria" părții din față a unui Focus whistling.gif
OCTAN_95
QUOTE(Mariustom @ Nov 30 2007, 08:20 AM) *
Da Ovidiu, dar acțiunea forțelor nu este liniară, adică la tine impactul a fost față - LATERAL spate, nu spate propriu-zis, așa ca și cu fața, înțelegi ?
Normal că la tine s-a aplicat o forță care a torsionat (răsucit) puntea spate, nemaifiind liniară cu fața thumbsup.gif

Mă refer la impacturi în care mașinile sunt liniare. La tine mașinile aveau un unghi de aprox 90 gr, nu de 180 wink.gif

Și, nu scot deloc în evidență "tăria" părții din față a unui Focus whistling.gif


Corect !!
S O R I N
Astazi fosta mea masina si a gasit un nou cumparator.

Asa am fost informat.

Sper sa se bucure de ea cum m am bucurat si eu si poate cine stie intra pe net la masini.ro sa putem discuta....
Gogukid
uei mariustom, te apuci tu acuma sa imi tai macaroana!!! pinch.gif ma laudam si eu ca tot omu, vorba aia:tuturor li se pare ca odrasla lor e cea mai frumoasa, si vii tu cu explicatiile tale de fizica tongue.gif

oricum .. ce imi spui tu e oarecum un paradox, avand in vedere ca majoritatea accidentelor se intampla in fata(lovit copaci, stalpi, pereti) si aia ar trebui sa fie mai rezistenta.
Mariustom
Greșit, partea din față e anumit făcută mai "moale", tocmai ca să absoarbă șocul impactului thumbsup.gif
_Constantin_
Se putea ... ? A facut tata cum a facut si iar a lovit masina incercand sa o bage in garaj. E de 4 zile lovita dar mi-a zis abia azi si arata destul de urat. Intr-un fel e bine ... ca oricum vroiam dupa 1 Ianuarie s-o duc la vopsit, mai am cateva elemente care ar necesita revopsire dar am tot neglijat. thumbsup.gif
StefanVVTi
QUOTE(_Constantin_ @ Dec 1 2007, 03:22 PM) *
Se putea ... ? A facut tata cum a facut si iar a lovit masina incercand sa o bage in garaj. E de 4 zile lovita dar mi-a zis abia azi si arata destul de urat. Intr-un fel e bine ... ca oricum vroiam dupa 1 Ianuarie s-o duc la vopsit, mai am cateva elemente care ar necesita revopsire dar am tot neglijat. thumbsup.gif

Bai tata, dar zilele astea au fost blestemate! Mi-e mi-au lovit-o, a ta e lovita, unui prieten la Craiova i-a lovit Golful GTI stand pe loc si trebuie sa schimbe aripa...aiurea saptamana asta! verymad.gif
vio
SORINE ti am vazut azi mashina biggrin.gif si pe mana cui a incaput smile.gif cred ca e pe maini bune smile.gif un tip cam varsta si statura ta asa.
giximan
Ce cod au bateriile din telecomanda?
vio
CITAT(giximan @ Dec 2 2007, 08:56 PM) *
Ce cod au bateriile din telecomanda?

CR 2016.
zefir34016
Am scris si pe topicul cu Revizii Toyota, scriu si aici (pentru ca e vorba de avensis wink.gif)
Eu m-am programat pentru revizia de 3 ani (am sub 30k km) la Ruse in Bulgaria!
Am dat email vineri seara si tocmai am primit raspuns ca pot veni miercuri 5 dec.
Hello,
Our service is a authorized Toyota service to perform scheduled maintenance on TOYOTA cars from 8 Years.
You may visit Our service this week, if possible for You in Wednesday 05.12.2007 - at 12.30 hour.
The cost of maintenance (work and parts) is 160.00 Euro for standart maintenance.
If You need for something addition in maintenance, You will pey for it too.
p.s. Please confirm for visit if Wednsday 05.12.2007 - at 12.30 hour is good for You.
Best Regards!
Stanislav Stoyanov


Ruse e la numai 65 km de Bucuresti si cre'ca merita un drum pana acolo chiar daca dau 25ronx2 taxa de pod.
Iar €160 mi se pare rezonabil comparativ cu ce am citit ca a ajuns sa coste revizia in Romanica.
Am sa povestesc joi cum este sa lucrezi pe linie de service cu cei de la Toyota BG smile.gif
vlademir
QUOTE(zefir34016 @ Dec 3 2007, 12:16 PM) *
Am scris si pe topicul cu Revizii Toyota, scriu si aici (pentru ca e vorba de avensis wink.gif)
Eu m-am programat pentru revizia de 3 ani (am sub 30k km) la Ruse in Bulgaria!
Am dat email vineri seara si tocmai am primit raspuns ca pot veni miercuri 5 dec.
Hello,
Our service is a authorized Toyota service to perform scheduled maintenance on TOYOTA cars from 8 Years.
You may visit Our service this week, if possible for You in Wednesday 05.12.2007 - at 12.30 hour.
The cost of maintenance (work and parts) is 160.00 Euro for standart maintenance.
If You need for something addition in maintenance, You will pey for it too.
p.s. Please confirm for visit if Wednsday 05.12.2007 - at 12.30 hour is good for You.
Best Regards!
Stanislav Stoyanov


Ruse e la numai 65 km de Bucuresti si cre'ca merita un drum pana acolo chiar daca dau 25ronx2 taxa de pod.
Iar €160 mi se pare rezonabil comparativ cu ce am citit ca a ajuns sa coste revizia in Romanica.
Am sa povestesc joi cum este sa lucrezi pe linie de service cu cei de la Toyota BG smile.gif

Ai curaj! Sunt foarte curios ce iese de aici!
OCTAN_95
Nu va faceti probleme, din zona noastra destui sunt cei care se duc la unguri la revizie, mai mult decat atat, piesele sunt simtitor mai ieftine.
giximan
QUOTE(vio @ Dec 2 2007, 10:08 PM) *
QUOTE(giximan @ Dec 2 2007, 08:56 PM) *
Ce cod au bateriile din telecomanda?

CR 2016.

Multumesc!
zefir34016
QUOTE(vlademir @ Dec 3 2007, 07:55 PM) *
Ai curaj! Sunt foarte curios ce iese de aici!

Am scris detaliat cum a fost pe topicul cu costuri revizii Toyota, postul #480.
Bogdan92964
Am urmatoare problemuta:
Asa cum am mai scris pe-acilea aveam un barait ciudat la directie stand pe loc si luind de volan spre maxim. M-au programat la pipera, mi-au schimbat caseta de directie si surpriza tot se aude. Parerea mea e ca e de la motorasul electric, a patit careva vreo chestie asemanatoare?
Bogdan92964
QUOTE(zefir34016 @ Dec 3 2007, 12:16 PM) *
Am scris si pe topicul cu Revizii Toyota, scriu si aici (pentru ca e vorba de avensis wink.gif)
Eu m-am programat pentru revizia de 3 ani (am sub 30k km) la Ruse in Bulgaria!
Am dat email vineri seara si tocmai am primit raspuns ca pot veni miercuri 5 dec.
Hello,
Our service is a authorized Toyota service to perform scheduled maintenance on TOYOTA cars from 8 Years.
You may visit Our service this week, if possible for You in Wednesday 05.12.2007 - at 12.30 hour.
The cost of maintenance (work and parts) is 160.00 Euro for standart maintenance.
If You need for something addition in maintenance, You will pey for it too.
p.s. Please confirm for visit if Wednsday 05.12.2007 - at 12.30 hour is good for You.
Best Regards!
Stanislav Stoyanov


Ruse e la numai 65 km de Bucuresti si cre'ca merita un drum pana acolo chiar daca dau 25ronx2 taxa de pod.
Iar €160 mi se pare rezonabil comparativ cu ce am citit ca a ajuns sa coste revizia in Romanica.
Am sa povestesc joi cum este sa lucrezi pe linie de service cu cei de la Toyota BG smile.gif

Cum a fost? Care e adresa de mail pe care i-ai contactat?
22nst
azi am stat acasa toata ziua... si cum ma plictiseam de moarte mi-am propus sa mai dobor niste recorduri in ale consumului cu avensis-ul meu 1.8 drive.gif

am incalzit motorul si am plecat spre ploiesti sa vedem ce obtinem biggrin.gif

la dus am mers cu o viteza medie de 65 km/h smile.gif in treapta a 4-a cam 2400 rpm smile.gif si am inregistrat 5.4 l/100km... putin dezamagit mi-am zis...
am resetat computerul iar la intoarcere am avut 66 km/h viteza medie dar in treapta a 5-a la 2000 rpm (pe bord erau cam 75 km/h) si am dat lovitura smile.gif
pe distanta testata (37 km) am scos 4.8 l/100km whistling.gif nu mi-a venit sa cred rolleyes.gif
oare daca aveam un diesel, scoteam 3 l/100km sweat.gif
am fost doar eu in masina si jumatate de rezervor de benzina mol evo 100 yes.gif

vio
daca fac asa cu corolla sigur o sa zica lumea ca am diesel si nu benzol wink.gif) pe dist mici poti obtine consumuri dinastea ... cel mai mic am scos buc buzau dus intors 5.2 parca biggrin.gif
drabisan
Ba, dar nu va plictisiti sa mergeti asa incet? Ce-i drept pe Buc-Ploiesti oricum nu e prea rentabil sa o calci.
Eu pur si simplu nu pot! Si cu 1.5-ul de la Almera consum 9 la drum intins. Ca, deh, o turez mai mult ca pe Ave-ul de 2l. Si asta e...
jupinu
pacat ca ai o parere proasta whistling.gif whistling.gif whistling.gif
sti cum e ninja.gif ninja.gif
trebuie sa fie si critici in viata
fiecare cu gusturile lui thumbsup.gif thumbsup.gif thumbsup.gif

_Constantin_
Mia scrieti ba si voi ceva ... ca nu am ce modera. whistling.gif
vio
asta e Costache biggrin.gif ce sa ii faci daca pastoresti aria coyota .... biggrin.gif
drabisan
QUOTE(_Constantin_ @ Dec 10 2007, 12:19 PM) *
Mia scrieti ba si voi ceva ... ca nu am ce modera. whistling.gif


Mi-am luat detector: Bel RX65!
Si asa nu eram prea lent (a se citi sanatos)!

Modereaza asta! Fa-mi morala ca merg tare si am acum si urlator bun sa nu mai imi fie prea frica!

Mai ratez eu drumul cind nu am navigatia la mine, dar macar recuperez unsure.gif
vlademir
QUOTE(drabisan @ Dec 10 2007, 03:05 PM) *
QUOTE(_Constantin_ @ Dec 10 2007, 12:19 PM) *
Mia scrieti ba si voi ceva ... ca nu am ce modera. whistling.gif


Mi-am luat detector: Bel RX65!
Si asa nu eram prea lent (a se citi sanatos)!

Modereaza asta! Fa-mi morala ca merg tare si am acum si urlator bun sa nu mai imi fie prea frica!

Mai ratez eu drumul cind nu am navigatia la mine, dar macar recuperez unsure.gif

Atentie ca intre Bucuresti si Buzau baga astia radar in afara localitatilor, pe mine m-au prins cu 137. Ce folos ca a bipait radarul, pana sa ajung eu la 100, facusera aia film artistic in 2 serii cu mine.
vio
CITAT(vlademir @ Dec 10 2007, 03:31 PM) *
CITAT(drabisan @ Dec 10 2007, 03:05 PM) *
CITAT(_Constantin_ @ Dec 10 2007, 12:19 PM) *
Mia scrieti ba si voi ceva ... ca nu am ce modera. whistling.gif


Mi-am luat detector: Bel RX65!
Si asa nu eram prea lent (a se citi sanatos)!

Modereaza asta! Fa-mi morala ca merg tare si am acum si urlator bun sa nu mai imi fie prea frica!

Mai ratez eu drumul cind nu am navigatia la mine, dar macar recuperez unsure.gif

Atentie ca intre Bucuresti si Buzau baga astia radar in afara localitatilor, pe mine m-au prins cu 137. Ce folos ca a bipait radarul, pana sa ajung eu la 100, facusera aia film artistic in 2 serii cu mine.

pai depinde biggrin.gif de ce la detectat din timp de la 2-3-4 km asa? ce e tren sa franeze in km intregi ? sa vezi intre tecuci si iashi ce e
drabisan
QUOTE(vlademir @ Dec 10 2007, 03:31 PM) *
Atentie ca intre Bucuresti si Buzau baga astia radar in afara localitatilor, pe mine m-au prins cu 137. Ce folos ca a bipait radarul, pana sa ajung eu la 100, facusera aia film artistic in 2 serii cu mine.


Pai stii de ce m-am hotarit sa-mi iau? In august, cind am tras tura la Iasi, pentru cea mai tare intilnire din Romania, am avut un Cobra 9930. La dus am mers "cuminte" ca nu-l stiam bine. Grupa aia de 5 masini care au facut drumul stiu cel mai bine ce a insemnat cuminte.
La intoarcere, cu incredere in obiect, am avut medie 110km/h.
Nu tin minte de cite ori a facut detectorul ala galagie, dar am avut radare la greu. Pe care le-am evitat, cutiuta era buna rau de tot!
Acum e evident ca nu e recomandabila increderea 100% in detector, si nici sanatoasa. Dar cind am des drumuri aproape goale si cind ma intilnesc cu baietii pe ele, e corect sa rup frinele? Nu-i mai bine sa am un detector bun?

M-am ... mult pe mine daca sa-l iau sau nu. In primul rind e scump, in al doilea rind...cum o sa merg? Incerc sa nu ma expun mai mult decit pina acum, ca am o viata si o familie pe care o iubesc. O sa vad, daca vad ca devin kamikaze...o sa-l vind...
drabisan
Articul gasit pe site-ul cu TSB-uri, la Avensis: o serie mare de masini produse in mai 2007 au probleme cu sigilarea si calitate oglinzii la farurile cu xenon.
Modelele afectate: ADT25#, ADT251, AZT250, ZZT250, ZZT251.

Poate ajuta pe cineva...
victoris
Mi s-a terminat lichidul de parbriz.Nu stiu ce sa pun. Exista vre-o recomandare? Recunosc, nu am citit in cartea tehnica. Ce am vazut prin magazine are temperatura de inghet de -21 grade. E suficient? Adica ma gandesc sa nu crape ceva daca temperatura scada mai mult.
OCTAN_95
QUOTE(victoris @ Dec 12 2007, 09:40 AM) *
Mi s-a terminat lichidul de parbriz.Nu stiu ce sa pun. Exista vre-o recomandare? Recunosc, nu am citit in cartea tehnica. Ce am vazut prin magazine are temperatura de inghet de -21 grade. E suficient? Adica ma gandesc sa nu crape ceva daca temperatura scada mai mult.



Tot la fel au patit shi impricinatii de mai jos
http://www.masini.ro/forum/content-page/17...60/#entry247987

Vei gasi imagini semnificative.



Lasand gluma laoparte, nu-ti fa probleme prea mari, nu are ce sa plezneasca, pune ce gasesti in comert adegvat sezonului.
drabisan
E drept ma Ovidiu ca la inceput am baut bere de sete, dar aia a fost de mult.
Si berea nu merge la instalatia de spalat, ingheata repede...

Lasind gluma, victoris, orice lichid e bun. Cel de -20 de grade poate fi si indoit cu apa, 1 de apa la 3 de lichid. Nu ingheata usor deloc nici la concentratia asta daca plimbi masina zilnic.

Daca o plimbi mai rar, nu o indoi, poti chiar sa pui si din cele cu -40.

Oricum doar apa nu o sa pui (ca nu ti-ai luat Dacie), iar d'alea de vara nu se mai gasesc in perioada asta.
bebelacus
nu-i o problema cu lichidul de parbriz. cel de -21 e suficient. pe mine m-a prins odata cu -5 si cu lichid de vara. nu a inghetat in borcan. masina insa era umblata zilnic.
acum vreo 2 ierni, am prins -23 la brasov si aveam lichid normal de iarna, de la metro etc. nu a fost nici o problema.
referitor la lichidul ala cu teflon, am incercat odata la masina anterioara. am golit rezervorul si am bagat din ala. la stergeri scurte si sporadice nu se simtea nimic. insa cind am fost de la cta la craiova si am luat toate mustele pe parbriz, acestea au fost curatate mult mai repede si fara urme. treaba nasoala e ca este extrem de scump si diferenta de pret nu merita.
ca fapt divers: am un priten, medic legist. dintotdeauna nu baga decit apa cu spirt si e happy. pt el spirtul e moka dar si functioneaza. nu mai tineti minte ce puneau parintii nostri la vechea dacie. tata din asta baga si iarna si vara, in concentratii diferite. la fel am bagat si eu o perioada buna dupa revolutie, pina au aparut solutiile astea si mi-am luat si eu alte masini.
Gogukid
azi am fost la facultate, am lasat masina si dupa 2 ore inghetase de nu se mai deschideau portierele spate.
am inceput sa pun motorina de la rompetrol (efix) si parca intr-adevar motorul e mai silentios si merge oleak mai rotund. insa problema mea cu "agresivitatea" masinii a ramas nerezolvata parca.. adica masina tot nu se infinge ca la inceput.

inainte cand o calcam(intr-a 2-a sau a 3-a) si ajungea la cuplu simteam un kickback foarte mare, efectiv ma baga in scaun .. acuma masina accelereaza foarte liniar .. chiar plictisitor de liniar as zice .. nush ..sad.gif(
bebelacus
ma gindesc ca te-ai obisnuit tu cu ea. asa mi se pare si mie. cred ca devenim dependenti de putere si cuplu si ne dorim tot mai mult.
liniaritatea e insa ceva normal pt un diesel, in special pt un diesel commonrail
adrianr
QUOTE(bebelacus92825 @ Dec 13 2007, 06:05 PM) *
ma gindesc ca te-ai obisnuit tu cu ea. asa mi se pare si mie. cred ca devenim dependenti de putere si cuplu si ne dorim tot mai mult.
liniaritatea e insa ceva normal pt un diesel, in special pt un diesel commonrail


La mine, dupa 10.000 km, tot ma baga in scaun cand ii dau peste 2000 rpm apasat. In schimb, se aude parca mai tare ca inainte fasaitul turbinei cand apas accelaratia la blana. Explozia de putere nu o simt cand schimb vitezele astfel incat sa cad la peste 2.000 rpm. atunci motorul trage intr-adevar liniar
Colonelu'
Am in prezent cca 1.600 km. Din pacate prima mie de km i-am facut doar in Iasi, pt ca nu am reusit sa ies din cauza clientilor. Pentru cine nu stie, am sa precizez din nou ca masina e 2.0 D4D. O alimentez doar cu motorina de la Rompetrol, pentru ca am card la ei si pana acum nu am motive de nemultumire.
Apropo de carburant, am sa fac o mica paranteza: Intr-una din zilele din saptamana asta m-am nimerit prin service-ul Toyota cu treburi si baietii de acolo se luptau cu motorul unui Landcruiser sa-i resusciteze injectoarele blocate, pentru ca proprietarul alimentase cu motorina de la Luk. Sa mai spun ca filtrul de motorina, pe langa o cantitate apreciabila de apa, avea si pamant? Dupa lupte grele, proprietarul a scapat doar cu schimbul unui singur injector, care a refuzat sa mai traiasca.

Avand in vedere ca primii km i-am facut in oras, pana cand m-am mai obisnuit cu masina, am mai fost pus in fata unor situatii critice, cand a trebuit sa apas pedala la blana (sau cum spun americanii: pedal to the metal). In acele momente parca imi dadea cineva cu un sut in fund, asa resimteam in scaun forta cuplului. Treptat, cu timpul am ajuns sa imi dau seama ca acea senzatie nu o resimteam decat atunci cand eu apasam pedala la fund cand motorul era undeva in jurul a 1200-1500 ture si urca brusc spre 2500-3000. Altfel motorul trage destul de liniar si chiar are forta si dupa ce trece de 3000 de ture spre 4000, cand ar zice graficul cuplului ca acesta ar incepe sa scada.

Astazi am avut un drum mai lung, de vreo 300 km si am putut sa analizez si altfel masina. Astfel, am constatat ca la 100 km/h in tr.5 si la 120 km/h in tr.6 am 2000 rot/min. Pana in treapta 5, fiecare crestere de treapta duce la scaderea cu 1000 rot/min, pe cand atunci cand schimb in 6, turatia scade doar cu 500 de ture.
De altfel, m-am bucurat de o liniste deplina in masina, chiar si atunci cand am fortat unele depasiri, si am trecut de 3000 de ture. Daca mai am si radioul pornit, atunci chiar ca nu mai aud motorul, si asta fara sa ii dau volumul decat pe la 10-11.

In continuare caut sa ma acomodez cu masina, pentru ca senzatia de viteza este asa de greu perceptibila, ca nu realizez decat atunci cand ma uit pe acul de la vitezometru. Se duce asa de usor in 150-160 ca nici nu stii cand ai ajuns acolo.

Despre consum, pot sa spun ca pe perioada cat m-am invartit prin Iasi, pe perioada mai calduta consumul afisat era de cca 8.6, iar apoi cand a dat frigul s-a ridicat pe la 9 l/100. Mentionez ca la cresterea consumului am contribuit si eu, pentru ca avand "biroul" in masina, mai tineam motorul pornit pe loc, ca sa bag caldura.
La drumul de azi, la intoarcere din Bacau am resetat computerul si la intrare in Iasi imi afisa un consum de 5 l/100.
bebelacus
asta cam asa e; perceptia asupra vitezei este destul de scazuta in masina asta. cel putin cu motorul asta. intr-adevar, ajung la 160 usor si nfara a-mi da seama. la celelalte masini, nevasta-mea sarea imediat, fara a se uita la indicatoare si ma batea la cap s-o las mai usor.
iar linistea in masina este extraordinara, mai ales la viteze mari. combinat cu suspensiile reusite si o antifonare de exceptie, motorul diesel de 126cp face toti banii.
_Constantin_
Vineri am facut reviza de 45.000 care a costat 430 ron. Am schimbat doar ulei + filtru ulei + filtru aer. Bujiile si placutele le-am schimbat la 30.000.
Am fost si la Buc azi ocazie cu care le doresc posesorilor de VW dubita ... multa integrare in UE. De la mine.
Masina ... impecabila ... nici nu ma asteptam la altceva.

PS: am vazutr masina lui jupin ... tare de tot. de abia astept sa puna poze sa o vedeti si voi.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.