Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a V-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
OCTAN_95
QUOTE(Watcher @ Nov 13 2007, 02:28 PM) *
QUOTE
Dupa ce am avut o multime de probleme la Toyota Avensis intr-un an de zile

Zi-ne si noua mai pe larg, ce model, ce probleme, cum a fost service-ul, etc.
Daca noua masina e E90-ul din avatar, sa-ti traisaca!


Aceeasi obs o aveam si eu, avatarul poate spune destule.

Mi-ai luat-o inainte Watcher, he he he !!!
P A U L
E mai tanar. tongue.gif biggrin.gif
Tiberiu61940
Pai e simplu: de ce v-ati luat Avensis?
Reclama aia cu "Ati vazut o Corolla defecta?" nu era si pt Avensis...
teehee.gif
_Constantin_
Pana la urma fiecare e liber sa aleaga ce masina doreste ...
Si eu am avut probleme cu ea ... depinde ce intelege fiecare prin probleme. Eu prefer sa stea in service pe banii lor si sa schimbe tot ce e nevoie decat sa platesc eu mii de euro revizia sau asemanator. Nici presedintele VW nu ma poate convinge ca o revizie la un diesel nu depaseste 10 mil. Pana la urma multi oameni cumpara Toyota cu gandul ca e masina fara moarte ceea ce e fals ... orice masina se strica, important e cine plateste reparatia.

Un exemplu din curtea bmw ( fara nici un fel de aluzie la avatarul colegului) ... la 160.000 km ce-i drept a fost nevoie sa schimbe cutia de viteze .... 7000 euro ... pai sa ma scuzati ... prefer ca 3 ani de zile sa stea numai in service dar la sfarsit eu sa ies cu banii in buzunar.
Legionaru'
Bine punctat Costache!
Prefer sa mi se aburesca un far care beneficiaza de garantie prelungita(5 ani) decat la 80.000 km sa-mi pice un ansamblu brat de la Passat care e 1700 euro fara tva!
O fi interiorul mai luxos la Passat dar imi este de ajuns ce am in Avensis.De ce sa platesc in plus pentru ce nu imi trebuie? De ce sa aleg altceva cand am VVT-i?
ivd
peste tot se intampla cate ceva
de ex. caz concret ford peste noapte daca ploua in momentul cand apasai prima data pedala de ambreiaj faceai baie la picioare, sau in mansalier intra cu caraituri specifice vechiilor dacii (masina sub 1000km )
15000km renault clio schimbat bieletele... 20mil
sunt cazuri f. multe de masini carora li s-a schimbat volanta in primii 10000km sau mercedes sclasse ce intra greu in treapata a II fata de celelate trepte(2300km la bord)
in leg cu reviziile de la vw nu mai este ce a fost(eu vorbesc ce mi s-a prezentat oficial ) in sensul de 375ron la 15000km si 780ron la 30000km.

important este sa observam ce procent este mai mare, a celor cu defecte? sau a celor cu zeci de mii de km fara interventi?.
tibi_2007@masini.ro
arigato.gif la toata lumea!
Unde este fabricat in momentul de fata Avensis-ul si care este consumul real oras/afara la vvt-i 1,6? arigato.gif
mortzy
nu mi se pare că toyota ar fi ieftină la piese.

după ce iese din garanție sunt curios cât costă ceva la direcție.
pt un parbriz am dat (prin casco) 24 mil (pe forum cineva scria că a schimbat la passat cu 5 mil plus manoperă)

m a speriat devizul lui ovidiutm unde o jantă aliaj era 570 euro, etc.

Watcher
Nu compara piesele cu accesoriile (jantele) - oriunde te duci la producatori jantele sunt hotie pe fatza.
OCTAN_95
QUOTE(tibi_2007@masini.ro @ Nov 14 2007, 12:09 PM) *
arigato.gif la toata lumea!
Unde este fabricat in momentul de fata Avensis-ul si care este consumul real oras/afara la vvt-i 1,6? arigato.gif


Fabricat in Anglia.

Consum cat de cat real la un regim omenesc de functionare, afara, consum intre 6.8-7.6 %. Optim din ce am constatat eu la mot de 1.8 este cam la 3200 pm cu viteza de 120km/h
In oras e mai greu de apreciat acest consum, sunt multi factori care contribuie la acestea, inclusiv omul de la volan.
Nu poate fi facuta comparatie de consum urban, bucuresti cu celelalte orase din tara.
Infernal se circula mai in toate orasele mari din tara.
Pt motorul de 1.6 Constantin poate sa dea mult mai multe detalii, desigur nu numai el.
OCTAN_95
QUOTE(mortzy @ Nov 14 2007, 12:19 PM) *
nu mi se pare că toyota ar fi ieftină la piese.

după ce iese din garanție sunt curios cât costă ceva la direcție.
pt un parbriz am dat (prin casco) 24 mil (pe forum cineva scria că a schimbat la passat cu 5 mil plus manoperă)

m a speriat devizul lui ovidiutm unde o jantă aliaj era 570 euro, etc.


Pacat ca nu pot posta devizul de la constatarea in urma accidentului. Lovitura in zona spate, perpendicular pe directia fata spate.
Pot sa va dau doar suma totala undeva pe la 13900 euro.
In acest moment nu pot posta pozele de dupa accident si nici devizul. Dupa ce voi incheia "meciu" le voi face publice.
mortzy
QUOTE(Watcher @ Nov 14 2007, 01:15 PM) *
Nu compara piesele cu accesoriile (jantele) - oriunde te duci la producatori jantele sunt hotie pe fatza.


mai în glumă mai în serios janta aliaj pt mine i piesă. vroiam versiunea Sol cu airbag cortină nu jantele.

am mai schimbat o bară spate și factura a fost undeva pe la 750 euro fără tva (ar veni 3000 ron).

oricum, până acum am fost norocos și reclama cu mașina care nu se strică a fost valabilă. vedem în continuare smile.gif.

revin peste 2000 km cu impresii de la revizia de 30.000
Legionaru'
Intradevar preturile la unele accesorii sunt destul de piperate.
Stii cineva cat e un telescop, un capat de bara?
Tiberiu61940
Pai acum un an am fost si eu lovit in aripa stinga spate.
Inlocuit aripa spate, airbag cortina, bara spate si vopsitul aferent a fost 150 milioane, in dec. 2006.
vio
CITAT(Legionaru' @ Nov 15 2007, 01:49 AM) *
Intradevar preturile la unele accesorii sunt destul de piperate.
Stii cineva cat e un telescop, un capat de bara?



de cat sa fie capu' de bara?? 2 tzoli ? 3/8?? juma de tzol ??? si cam cat sa fie la kg asa .. biggrin.gif
Dan52141
QUOTE(Tiberiu61940 @ Nov 15 2007, 09:04 AM) *
Pai acum un an am fost si eu lovit in aripa stinga spate.
Inlocuit aripa spate, airbag cortina, bara spate si vopsitul aferent a fost 150 milioane, in dec. 2006.


Adica vre-o 3.200 Euro doar pentru atat .... verymad.gif au inebunit total astia de la toyota
Tiberiu61940
QUOTE(Dan52141 @ Nov 15 2007, 11:16 AM) *
QUOTE(Tiberiu61940 @ Nov 15 2007, 09:04 AM) *
Pai acum un an am fost si eu lovit in aripa stinga spate.
Inlocuit aripa spate, airbag cortina, bara spate si vopsitul aferent a fost 150 milioane, in dec. 2006.


Adica vre-o 3.200 Euro doar pentru atat .... verymad.gif au inebunit total astia de la toyota

Mie imi iese vreo 4200 euro la calcul...
Dan52141
QUOTE(Tiberiu61940 @ Nov 15 2007, 12:41 PM) *
QUOTE(Dan52141 @ Nov 15 2007, 11:16 AM) *
QUOTE(Tiberiu61940 @ Nov 15 2007, 09:04 AM) *
Pai acum un an am fost si eu lovit in aripa stinga spate.
Inlocuit aripa spate, airbag cortina, bara spate si vopsitul aferent a fost 150 milioane, in dec. 2006.


Adica vre-o 3.200 Euro doar pentru atat .... verymad.gif au inebunit total astia de la toyota

Mie imi iese vreo 4200 euro la calcul...

ai dreptate, daca socotesti la cursul de atunci .... oricum mi se pare exorbitant pretul pentru ceea ce au reparat,
eu oricum m-am lamurit ca toyota nu este o marca ieftina, de la pretul de achizitie si pana la revizii si consumabile ...
in noiembrie 2002 cand mi-am luat eu masina versiunea de top 1.6 SOL am luat-o cu 12.800 CIP si in primii ani reviziile erau chiar foarte ok ... in ziua de astazi vad ca nu poti sa te apropii de o corolla 1.6 sol fara 15-16.000 CIP sad.gif si sa nu mai vorbesc de consumabile si revizii sad.gif ... pacat, dar asta-i piata, si-au facut renumele pentru marca si acum normal ca au crescut pretul ...
Tiberiu61940
Pai am luat Toyota nu pentru ca era ieftina... Pentru asta am vazut saptamina trecuta GEELY (parca e nume de prajitura cu jeleu), dar nu m-as urca in ea nici ca pasager pentru 5 minute.
Colonelu'
Iertati-ma, dar am impresia ca voi comparati mere cu pere. Pai cum vreti sa fie o masina din generatie mai noua la un pret sensibil egal cu cel al unei generatii mai vechi? Toate gadgeturile si sistemele care sa aduaga de la o generatie la alta nu au si ele un pret care trebuie platit?

Ati facut comparatia intre Corolla noua si cea veche. Ia incercati sa adaugati la pretul celei vechi toate noutatile celei noi si vedeti la ce pret ajungeti.

NU vreau sa credeti ca le iau apararea. Si eu vreau sa am pe masina cat mai multe si sa platesc cat mai putin, dar ... toate au un pret. Am fost si eu entuziasmat de sistemul nou de navigatie disponibil la Avensis, pe care il gasiti cand configurati pe toyota-europe.com. Ma gandeam ce frumos ar fi daca mi-as monta in bord asa ceva. Pt ca am posibilitatea sa imi aduc de afara piese originale la un pret decent, am facut o intrebare de pret si am aflat ca ma ajunge cca 3.000 euro. Eh, mai vrei acum? Nu, las' ca ma multumesc si cu Clarionul dat la promotie. Iar asta a fost doar un exemplu.
vio
CITAT(Colonelu' @ Nov 15 2007, 04:18 PM) *
Iertati-ma, dar am impresia ca voi comparati mere cu pere. Pai cum vreti sa fie o masina din generatie mai noua la un pret sensibil egal cu cel al unei generatii mai vechi? Toate gadgeturile si sistemele care sa aduaga de la o generatie la alta nu au si ele un pret care trebuie platit?

Ati facut comparatia intre Corolla noua si cea veche. Ia incercati sa adaugati la pretul celei vechi toate noutatile celei noi si vedeti la ce pret ajungeti.

NU vreau sa credeti ca le iau apararea. Si eu vreau sa am pe masina cat mai multe si sa platesc cat mai putin, dar ... toate au un pret. Am fost si eu entuziasmat de sistemul nou de navigatie disponibil la Avensis, pe care il gasiti cand configurati pe toyota-europe.com. Ma gandeam ce frumos ar fi daca mi-as monta in bord asa ceva. Pt ca am posibilitatea sa imi aduc de afara piese originale la un pret decent, am facut o intrebare de pret si am aflat ca ma ajunge cca 3.000 euro. Eh, mai vrei acum? Nu, las' ca ma multumesc si cu Clarionul dat la promotie. Iar asta a fost doar un exemplu.



hai ca ti dau eu un exemplu de la aceiashi mashina .... acu un an sau 2 numai tin minte am schimbat placutzele de frana pe spate la Avensis T25 la primu schimb placute si manopera au fost cam 780 000 lei vechi .... de curand am schimbat iar si surpriza .... 220 RON parca ... de ce??? acelashi placutze ...
alin94962
QUOTE(tibi_2007@masini.ro @ Nov 14 2007, 06:09 AM) *
arigato.gif la toata lumea!
Unde este fabricat in momentul de fata Avensis-ul si care este consumul real oras/afara la vvt-i 1,6? arigato.gif



Si in momentul de fata si in trecut, de la aparitia modelului, Marea Britanie.

In oras intre 9.5 si 11.5, dar depinde de multi factori (semafoare pe verde, distanta parcursa etc).
Inafara, intre 5.8 (fara accelerari inutile, cu viteza de 90-100 constant) si 6.8 la viteze de max. 120-130.
Peste aceste valori, la mers pe autostrada cu minim 160-170, sare undeva pe la 7.6-7.8.
alin94962
QUOTE(Legionaru' @ Nov 14 2007, 07:49 PM) *
Intradevar preturile la unele accesorii sunt destul de piperate.
Stii cineva cat e un telescop, un capat de bara?



Cand mi le-au schimbat pe garantie pe-ale mele de pe fata (in martie 2007), mi-au spus ca perechea e pe la vreo 20 milioane.
Acu' nu stiu ce sa zic...
OCTAN_95
QUOTE(alin94962 @ Nov 15 2007, 08:04 PM) *
QUOTE(tibi_2007@masini.ro @ Nov 14 2007, 06:09 AM) *
arigato.gif la toata lumea!
Unde este fabricat in momentul de fata Avensis-ul si care este consumul real oras/afara la vvt-i 1,6? arigato.gif



Si in momentul de fata si in trecut, de la aparitia modelului, Marea Britanie.

In oras intre 9.5 si 11.5, dar depinde de multi factori (semafoare pe verde, distanta parcursa etc).
Inafara, intre 5.8 (fara accelerari inutile, cu viteza de 90-100 constant) si 6.8 la viteze de max. 120-130.
Peste aceste valori, la mers pe autostrada cu minim 160-170, sare undeva pe la 7.6-7.8.


Alin, ma tot intreb cum oare scoateti voi asemenea consum, la fel si 23nst, pe saracia , ganditi ca defapt acest motor trebuie sa manance, fiecare calutz i-si portia de benzina. Consumul de 6.8 la viteze de 120-130, probabil cu nu depasiti 3000 rpm.
Ia incercati sa urcatii plajele de turatii cu cel putin 500-100, atunci sa va vad.
Eu unul nu ma vad stat in dosul unui TIR sau a altor masini care se tarasc cu 110-120.
Daca doreati consum mic de ce nu luati TICO???
vlademir
Bilant la 62000 km.
Scartaie portbagajul, scartaie un pic capacul de la cotiera, a scartait manerul din dreapta fata pasager.
Un far abureste, va fi schimbat in garantie.
Cum iesi din orase, antena din luneta prinde doar Romania Cultural si Actualitati...mi se acrise la un moment dat de Festivalul George Enescu.
Si al naibii, cauciucurile s-au uzat...si am uitat de ultima problema, iar a trebuit sa fac plinul.
konti

Alin, ma tot intreb cum oare scoateti voi asemenea consum, la fel si 23nst, pe saracia , ganditi ca defapt acest motor trebuie sa manance, fiecare calutz i-si portia de benzina. Consumul de 6.8 la viteze de 120-130, probabil cu nu depasiti 3000 rpm.
Ia incercati sa urcatii plajele de turatii cu cel putin 500-100, atunci sa va vad.
Eu unul nu ma vad stat in dosul unui TIR sau a altor masini care se tarasc cu 110-120.
Daca doreati consum mic de ce nu luati TICO???
[/quote]

Un post elocvent, cu parere de rau trebuie sa o spun, pt. acest topic sad.gif
Eu nu cred ca e degradant pt. un posesor de avensis sa se gandeasca si la consum. In alta ordine de idei, consumul depinde de mai multi factori, dintre care unul foarte important este si soferul, nu trebuie sa mergi incet ca sa scoti un consum rezonabil. ( e mai greu de inteles de catre "pilotii" care se infig in spatele altor participanti la trafic -care nu au alta vina decat ca merg incet- incep sa dea flashuri, claxoane, dupa care depasesc in tromba ajutati de miile de ture ale avensisului lor sport smile.gif

Am 27 de ani, am un avensis diesel (este a 7-a masina) cu care am facut 90000km si care imi consuma in medie 5,5 in afara si 7,5-8 in oras.
In concediu am facut aprox 8000 de km (pana in Danemarca si in Suedia) cu un consum mediu de 5,3/100 de km, media de 140-150 km/h pe autostrada. (preponderent smile.gif
Si totusi nu, nu mi-am luat Tico, ci doar un fiat seicento pentru sotie, cu care nu imi este rusine sa circul si eu.
Bogdan92964
QUOTE(konti @ Nov 16 2007, 09:15 AM) *
Alin, ma tot intreb cum oare scoateti voi asemenea consum, la fel si 23nst, pe saracia , ganditi ca defapt acest motor trebuie sa manance, fiecare calutz i-si portia de benzina. Consumul de 6.8 la viteze de 120-130, probabil cu nu depasiti 3000 rpm.
Ia incercati sa urcatii plajele de turatii cu cel putin 500-100, atunci sa va vad.
Eu unul nu ma vad stat in dosul unui TIR sau a altor masini care se tarasc cu 110-120.
Daca doreati consum mic de ce nu luati TICO???




cel mai mic consum (mers special ca sa vad poate scoate) a fost 3.6 pe busteni - otopeni. tongue.gif
R_A_D_U
Chiar nu aveti nimic de impartit legat de consum...stati linistiti ca atunci cand alimetez cu 95 imi ajunge si la 13 l/100 km consumul in Cluj. Chiar nu ma pot lua dupa ce arata chestia aia pe bord... cateodata imi apare 17l/100 km...nu ma luati peste picior ca nu-i consumul instantaneu tongue.gif ...niciodata n-am facut consumul din pompa in pompa... Ah...am gasit Nokian WR 205/55/16 91 H (pana la 210 km/h....oricum nu merge mai tare biggrin.gif).. la 365 RON/bucata - montaj si echilibrat incluse... - ce ziceti? E scump?
OCTAN_95
QUOTE(R_A_D_U @ Nov 16 2007, 04:24 PM) *
Chiar nu aveti nimic de impartit legat de consum...stati linistiti ca atunci cand alimetez cu 95 imi ajunge si la 13 l/100 km consumul in Cluj. Chiar nu ma pot lua dupa ce arata chestia aia pe bord... cateodata imi apare 17l/100 km...nu ma luati peste picior ca nu-i consumul instantaneu tongue.gif ...niciodata n-am facut consumul din pompa in pompa... Ah...am gasit Nokian WR 205/55/16 91 H (pana la 210 km/h....oricum nu merge mai tare biggrin.gif).. la 365 RON/bucata - montaj si echilibrat incluse... - ce ziceti? E scump?


Nu imapartim nimic, doar ca nu ai cum sa ceri unui motor de 1.8 la peste 120 hp sa consume cat o motoreta, sa fim seriosi.
drabisan
QUOTE(R_A_D_U @ Nov 16 2007, 04:24 PM) *
Chiar nu aveti nimic de impartit legat de consum...stati linistiti ca atunci cand alimetez cu 95 imi ajunge si la 13 l/100 km consumul in Cluj. Chiar nu ma pot lua dupa ce arata chestia aia pe bord... cateodata imi apare 17l/100 km...nu ma luati peste picior ca nu-i consumul instantaneu tongue.gif ...niciodata n-am facut consumul din pompa in pompa... Ah...am gasit Nokian WR 205/55/16 91 H (pana la 210 km/h....oricum nu merge mai tare biggrin.gif ).. la 365 RON/bucata - montaj si echilibrat incluse... - ce ziceti? E scump?



Pretul e super-bun. Dar banuiesc ca nu la un magazin din Bucuresti:(
Aia cu media de consum nu tine practic deloc de masina.
Ce comparatii am facut eu, Golf de 1,6 diesel, si Almera de 1.5 benzina, pe care o conduc eu. Golful condus tot de unu cu numar mare la picior. Ambele in Bucuresti - 13 Golf-ul, 13 Almera.
Dar, tot eu, cu aceiasi Almera, am facut putin peste de 800km cu un plin de 55l. Asta in conditiile in care mergeam in tandem cu un Opel care nu putea sa fuga, dar stia drumul wink.gif. Asta in conditiile in care in Almera erau 4 persoane, bagaje si drumul nu a fost unul lejer, pentru ca am mers si pe serpentine.

Cu Avensisul de 2l foarte rar am scazut sub 9 in Romania. Afara, unde e alt trafic, nu se pune...
Colonelu'
Sunt interesat de achizitia unui kit de rear view camera + monitor pentru a-mi monta pe Avensis. Nici nu am inceput sa merg bine cu ea, ca era sa ii fac varza spatele de cateva ori. Asa de bine m-am impacat cu Vito la capitolul mers cu spatele, desi nu aveam la dispozitie decat oglinzile laterale, ca aici parca ma simt mai rau ca ultimul incepator.

Am gasit ceva pe net, dar ca sa nu se creada ca le promovez web-siteul, am sa postez doar Model: RC818-280CWS . As vrea sa stiu daca ati vazut LIVE in functiune asa ceva sau asemanator si cum vi s-a parut.


Multumesc anticipat.
P A U L
CITAT(Colonelu' @ Nov 16 2007, 09:47 PM) *
Sunt interesat de achizitia unui kit de rear view camera + monitor pentru a-mi monta pe Avensis. Nici nu am inceput sa merg bine cu ea, ca era sa ii fac varza spatele de cateva ori. Asa de bine m-am impacat cu Vito la capitolul mers cu spatele, desi nu aveam la dispozitie decat oglinzile laterale, ca aici parca ma simt mai rau ca ultimul incepator.

Am gasit ceva pe net, dar ca sa nu se creada ca le promovez web-siteul, am sa postez doar Model: RC818-280CWS . As vrea sa stiu daca ati vazut LIVE in functiune asa ceva sau asemanator si cum vi s-a parut.


Multumesc anticipat.


QUOTE(P A U L)
Domnu' Colonel, ai incercat vreodata sa faci frana de motor la 120/h nu mai zic de 180-200h?
Crede-ma ca la viteza pe care o avea Dragos daca intra in derapaj cu o masina "fara sisteme" nu-l mai scapa nimic. Tare as vrea sa te vad cum faci tu frana de" motor la 160-180km/h (si daca o faci ce mai ramane intreg din motorul, cutia, planetarele si ambreiajul ala) sau cum aplici celalalt procedeu cu accelerarea. Nu te supara, stai bine cu teoria dar cu practica... asta ne omoara pe toti.
Ceea ce spui este adevarat dar nu in situatii limita si nu la viteze mari.
In situatia data, totul este rezolvat de masina si ale ei sisteme, altfel este imposibil uman, sa o poti stapanii. Gandeste-te numai la sentimentele care te navalesc intr-o asemenea situatie: frica, teama, emotie, etc.
Ca atare, toate acele sisteme sunt totusi extrem de folositoare si nicidecum facultative sau cum spunea cineva nu le vede utilitatea atata timp cat pe Dacia (parca) si alta masini pe care le-a avut nu le-a simtit nevoia.
Sa auzim de bine.

Domnu' Paul, nu vreau sa crezi ca iti raspund "la suparare" pentru afirmatiile de mai sus, dar cred ca ar fi fost mai indicat daca ai fi fost mai temperat mai ales in propozitia subliniata. Atata timp cat nu ma cunosti si nu stii ce experienta am in condus, cred ca nu isi aveau rostul cuvintele cu teoria si practica, nu crezi? Poate ca in cei 250.000+ km, am avut timp sa experimentez destule modalitati si stiluri de abordare.

Ceea ce am spus referitor la redresare pot fi aplicate in functie de fiecare situatie in parte si tinand cont de particularitatile unice ale problemei respective. DAR, asa cum am precizat, trebuie ceva practica mai inainte pentru ca "manifestarile" soferului sa se desfasoare in mod "natural".
Sunt total de acord cu tine, ca este cu mult mai bine cand poti beneficia de aportul tehnologiei pentru a te ajuta intr-o asemenea situatie de criza, dar in acelasi timp este si bine sa stii cum poti sa iti imbunatatesti calitatile de sofer.

Si apropo de viteze si de frane de motor, sa stii ca am condus masini la peste 160-170 km/h si pe distante chiar destul de lungi si am facut si frana de motor la acele viteze.
Si inca ceva: daca nu stiu, nu ma bag, ci prefer sa invat de la cei care stiu si au practicat.

In rest, hai sa traim bine!

Pai acum sa fiu un pic rautacios. Tot ziceai ca ma iau de toata lumea. Atunci sa ma iau de tine:
La "experienta si la toate modurile de abordare" nu ai reusit sa gasesti solutia sa nu busesti spatele la parcare cu spatele sau laterala?
La chestia asta ar trebui sa recurg eu ca a inceput fiica-mea sa conduca masina si doar si-a luat permisul si neavand experienta, masina e destul de mare, ii e greu, dar la un om cu experienta (peste 250000 km) nu se mai pune problema nici macar de senzori de parcare, dapai de camera si monitor pt mers inapoi.
drabisan
QUOTE(Colonelu' @ Nov 16 2007, 07:47 PM) *
Sunt interesat de achizitia unui kit de rear view camera + monitor pentru a-mi monta pe Avensis. Nici nu am inceput sa merg bine cu ea, ca era sa ii fac varza spatele de cateva ori. Asa de bine m-am impacat cu Vito la capitolul mers cu spatele, desi nu aveam la dispozitie decat oglinzile laterale, ca aici parca ma simt mai rau ca ultimul incepator.

Am gasit ceva pe net, dar ca sa nu se creada ca le promovez web-siteul, am sa postez doar Model: RC818-280CWS . As vrea sa stiu daca ati vazut LIVE in functiune asa ceva sau asemanator si cum vi s-a parut.


Multumesc anticipat.


Nu o sa-mi dau cu parerea fata de acest produs. Am vazut o camera similara pe IS. Nu spun ca nu era misto, dar asta in conditiile in care era o masina pe care o conduceam prima oara.
Si eu am avut surpriza sa constat ca in Avensis, ca in orice masina de niste metrii lungime, e greu de apreciat distanta din spate pina la o bordura sau pina intr-un grad.
Dar, cu putina grija, am reusit sa nu o ating nici macar o singura data.
Dupa o vreme, citeva saptamini de condus, am inceput sa fiu absolut sigur de distante.

Ex. azi: am fost nevoit sa parchez Almera cu spatele la o bordura mega inalta (Bucuresti, inaovatiile lui Videanu, stiti voi). Nu aveam loc intre Avensis si o alta masina, dar aveam loc sa mut Avensisul incit sa am loc lejer cu Almera. Avensisul, pe care il parchez in mod uzual cu spatele, l-am mutat si apropiat de bordura fara probleme. Almera, pe care o parchez RAR cu spatele, a necesitat semne din partea sotiei.

Sigur o camera ar ajuta, in ambele cazuri, dar niste senzori de parcare, buni, ar ajuta cel putin la fel de bine, la preturi mai mici.

Camera e un lucru foarte fain, nu zic nu, dar, cu bani mult mai putini, un senzor bun, ar ajuta la fel de mult! Fara sa fie nevoie sa platesti si sa ocupi loc cu un ecran.

PS. Sint om ultra-tehnic, dar apreciez conceptul de simple is better. Apreciez lucrurile care sint cu adevarat revolutionare, dar un versus camera-vs-senzor inca e inutil, daca intelighenta camerei nu e d'aia de arata cum incape masina functie de rotatia volanului...

Ce mult am scris!
R_A_D_U
QUOTE(drabisan @ Nov 16 2007, 12:29 PM) *
QUOTE(R_A_D_U @ Nov 16 2007, 04:24 PM) *
Chiar nu aveti nimic de impartit legat de consum...stati linistiti ca atunci cand alimetez cu 95 imi ajunge si la 13 l/100 km consumul in Cluj. Chiar nu ma pot lua dupa ce arata chestia aia pe bord... cateodata imi apare 17l/100 km...nu ma luati peste picior ca nu-i consumul instantaneu tongue.gif ...niciodata n-am facut consumul din pompa in pompa... Ah...am gasit Nokian WR 205/55/16 91 H (pana la 210 km/h....oricum nu merge mai tare biggrin.gif ).. la 365 RON/bucata - montaj si echilibrat incluse... - ce ziceti? E scump?



Pretul e super-bun. Dar banuiesc ca nu la un magazin din Bucuresti:(
Aia cu media de consum nu tine practic deloc de masina.
Ce comparatii am facut eu, Golf de 1,6 diesel, si Almera de 1.5 benzina, pe care o conduc eu. Golful condus tot de unu cu numar mare la picior. Ambele in Bucuresti - 13 Golf-ul, 13 Almera.
Dar, tot eu, cu aceiasi Almera, am facut putin peste de 800km cu un plin de 55l. Asta in conditiile in care mergeam in tandem cu un Opel care nu putea sa fuga, dar stia drumul wink.gif. Asta in conditiile in care in Almera erau 4 persoane, bagaje si drumul nu a fost unul lejer, pentru ca am mers si pe serpentine.

Cu Avensisul de 2l foarte rar am scazut sub 9 in Romania. Afara, unde e alt trafic, nu se pune...



Am gasit caucioacele la o firma care are si vulcanizare in Cluj...intradevar poate ca-s uitate pe acolo de mai demult... habar n-am ...in alta parte le-am gasit la 470 lei bucata...........chestia aia cu consumul ma nauceste zilnic...o data am 9 l/100km, alta data am 13,5 l/100 km...si asta fara sa alimentez...o fi ceva la japoneza asta...aerul de Cluj e mai aiurea biggrin.gif
drabisan
QUOTE(R_A_D_U @ Nov 17 2007, 12:29 PM) *
chestia aia cu consumul ma nauceste zilnic...o data am 9 l/100km, alta data am 13,5 l/100 km...si asta fara sa alimentez...o fi ceva la japoneza asta...aerul de Cluj e mai aiurea biggrin.gif


Inteleg ca tu ai face-lift si obisnuiesti sa resetezi consumul des. Iete ca de noi e mai bine, nu putem sa-l resetam asa ca facem consumul la alimentari de minim 15 sau 25l (depinde de versiunea de calculator).
Verifica plin-plin si nu te mai stresa de la calculatorul ala.

E normal sa consume mai mult intr-o zi cu umiditate mare pentru ca aerul ala "ud" nu favorizeaza arderile. Cel mai bine e cind e aerul caldut, curat etc...
_Constantin_
Colonelu ... decat un kit din ala care pe langa pretul mare e si greu de montat incat sa arate bine, eu zic ca niste senzori de parcare ar fi ideali. Ii iei singur si ii montezi tot singur, ca am vazut ca ai ceva experienta cu fiarele ... mai mult de 100 euro nu costa toata afacerea si chiar sunt exacti.
Colonelu'
Domnule PAUL,

Sa-ti raspund? ... Sa nu-ti raspund? ... Apreciez totusi faptul ca te-ai "obosit" sa faci o compilatie pentru a-mi da o replica de mica rautate.

Am sa iti spun doar ca in memoriile lui Petre Cristea (1909-1995 - incontestabil cel mai mare pilot roman al tuturor timpurilor: http://www.ford.ro/index,78,473 ) scrie ca abia dupa 1.000km ajungi sa cunosti limitele fizice si dinamice ale unei masini. Eu, azi, am abia 230km.
Colonelu'
Constantine,

Kitul pe care l-am indicat eu costa doar 262,99 RON, deci nu e o suma prea mare. In plus, este wireless, ceea ce ma scuteste de gaurit, dar mai ales de "greierasi". Ma intereseaza daca acel kit sau altul asemanator chiar vad ceva. In rest, am vazut cum functioneaza camerele video pe Nisan Primera, Honda CR-V si mai nou pe Lexus RX400h. Repet, nu stiu cat de bune sunt cele aftermarket si de aceea cer parerea celor care au vazut ceva.
drabisan
QUOTE(Colonelu' @ Nov 17 2007, 01:37 PM) *
Domnule PAUL,

Sa-ti raspund? ... Sa nu-ti raspund? ... Apreciez totusi faptul ca te-ai "obosit" sa faci o compilatie pentru a-mi da o replica de mica rautate.

Am sa iti spun doar ca in memoriile lui Petre Cristea (1909-1995 - incontestabil cel mai mare pilot roman al tuturor timpurilor: http://www.ford.ro/index,78,473 ) scrie ca abia dupa 1.000km ajungi sa cunosti limitele fizice si dinamice ale unei masini. Eu, azi, am abia 230km.


Ma vad nevoit sa raspund, pina la urma experienta mea v-a facut sa va luati la impuns.
In primul rind: la Avensisul meu frina de motor e greu de realizat pentru ca motorul se tureaza foarte foarte usor de la 2500-3000 de ture incolo. La 200 ar fi trebuit sa ma gindesc sa bag a 4-a si asta ar fi dus masina aproape de momentul in care intra in limitare injectia. Dar nu ar fi insemnat vreo frina de motor eficienta. Din experienta pe care o am cu masina asta, frina de motor nu e deloc eficienta, din cauza elasticitatii motorului. E mult mai sanatos sa frinezi, pentru ca nu ai alta varianta. Legionaru' si Sorin va pot confirma cum e la 200 cu a 4-a, cind frina de motor se simte, dar nu e eficienta pentru a reduce viteza sensibil.

Nu are legatura prea mult cu sutele de mii de km percursi cu alte masini. Avensisul e mare si e nevoie de experienta cu ea pentru a reusi o parcare. Cu orice masina din clasa ei trebuie sa te inveti, sistemele de asistenta la parcare ajuta, la inceput, dupa care te inveti cu masina.

Petre Cristea in mod sigur vorbea de 1000 de km facuti cu masina dusa la limita pentru a cunoaste limitele. La modul normal de condus, nici 20000 nu sint suficienti. Iar vreun expert in parcari nu exista.

Nu va ciondaniti, ca e gratis.

Am vorbit exclusiv de benzina, la diesel e alta lectie, acolo cind iei piciorul din acceleratie adio turbina si atunci ramine doar un motor puturos, care e capabil de frine de motor eficiente.
Legionaru'
Eu ma descurc de minune cu spatele!
No sensors, no camera! thumbsup.gif
konti
Din cate stiu eu (fara a fi specialist), frana de motor depinde de cuplul la roata (functie de turatie si treapta de viteza - oare ce intampla cand retrogradam)
Daca "motor mai elastic" presupune ca are cuplu ridicat pe o plaja larga de turatii, banuiesc ca depinde si de asta cuplu motor, dar nu depinde in nici un caz de cat de puturos e motorul sau daca intra sau nu turbina.
Colonelu'
Intr-adevar, la motoarele diesel se resimte frana de motor mai puternic fata de cele pe benzina din motivul principal chiar al celui legat de principiul diferit de functionare: compresie, respectiv aprindere prin scanteie.
Un motor mai elastic sau mai putin elastic il simti si prin intermediul etajarii cutiei de viteza.

Am sa fac o comparatie mai extremista intre doua masini pe care le-am avut: Dacia 1400 si Toyota Yaris 1.0. Dacia, nefiind un motor de turatie, se comporta in frana de motor aproape de cele diesel. La Yaris, faptul ca urca usor in ture pana in 7000, atunci cand vroiam sa fac frana de motor sa trebuia sa retrogradez rapid 5-4-3. Daca faceam doar 5-4, atunci efectul nu se simtea prea bine.

De asemeni este o diferenta in frana de motor si la masinile care le am acum, MB Vito 2.3TD (turbo diesel clasic) si Avensis 2.0 D4D. Cutia de la Vito este etajata mai scurt, ca sa aiba putere de tractiune si de aceea, daca vreau sa am zgomot cat mai mic in masina, trebuie sa schimb repede vitezele in sus. Astfel, in oras merg cu 4 sau 5 la 60km/h. La Avensis, cu greu pot sa bag 4, in mare parte mergand doar cu 2-3.

Am urmarit sa merg toata saptamana asta numai cu Avensis si pentru a ma putea acomoda cu noua masina. Da, recunosc ca imi vine greu sa o conduc, pentru ca timp de 4 ani am condus doar Vito, care este o masina inalta si are oglinzile laterale foarte mari, ca sa suplineasca lipsa celei centrale. In plus, oglinzile de la Vito au si alta convergenta fata de cele de pe Avensis, lasandu-te sa vezi mai mult. De altfel, este recunoscut faptul ca cei care conduc masini mari/tiruri in marea majoritate a timpului, le vine greu sa conduca masini mici.

Daca bugetul mi-ar fi permis, cu siguranta ca imi luam RAV4, CR-V sau chiar LC. M-am obisnuit sa conduc "de la inaltime" si chiar imi place.

Pana acum, cel mai tare ma deranjeaza la Avensis distanta mica intre pedala de acceleratie si cea de frana, cand mi se agata piciorul in pedala de frana, la ridicarea lui de pe acceleratie si intentia de a pune frana. Vineri am fost nevoit sa ma intorc acasa si sa imi schimb pantofii din cauza asta.
Legionaru'
Da' cat purtati copiii mei la picior? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ca mie nu mi s-a intamplat!
drabisan
QUOTE(Legionaru' @ Nov 17 2007, 10:51 PM) *
Da' cat purtati copiii mei la picior? biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ca mie nu mi s-a intamplat!


Ti-e ciuda ca dai aceiasi bani pe pantofi, dar ai nostrii sint mai lati? confused.gif
vio
beer.gif popcorn:D ce-mi place discutia asta cu frana de motor smile.gif io pot sa pun frana de motor de la 190 - 200 wink.gif) dar nu se pune asa pur si simplu ... daca sa ti vezi pistoanele si bielele pe capota bagi doar dintr-o viteza in alta si atat .
OCTAN_95
QUOTE(vio @ Nov 18 2007, 12:07 AM) *
beer.gif popcorn:D ce-mi place discutia asta cu frana de motor smile.gif io pot sa pun frana de motor de la 190 - 200 wink.gif) dar nu se pune asa pur si simplu ... daca sa ti vezi pistoanele si bielele pe capota bagi doar dintr-o viteza in alta si atat .


Vio, cred ca e momentul sa revi cu o explicatie stiintifica privint "Metodica si metodologia utilizarii franei de motor", asta numai pentru cei care nu au beneficiat, din partea celor de la service la rev de 1000 km de reglajele aferente. beer.gif
drabisan
Pe frigaciunea si pe umiditatea asta imposibila din zona Bucurestiului, azi am observat ca gumele fac mult mai mult zgomot ca de obicei.
Au presiunea buna toate 4 si cel mai probabil combinatia de frig si uzura produc un pic mai multa galagie.
OCTAN_95
QUOTE(drabisan @ Nov 18 2007, 03:51 PM) *
Pe frigaciunea si pe umiditatea asta imposibila din zona Bucurestiului, azi am observat ca gumele fac mult mai mult zgomot ca de obicei.
Au presiunea buna toate 4 si cel mai probabil combinatia de frig si uzura produc un pic mai multa galagie.


Normal sa fie asa, gumele sunt mai "rigide" , ma gandesc ca de ai fi avut gume de iarma ar fi sunat altfel.
mircea89110
i'm back
eu inca n-am ajuns la service cu bataile alea din zona cutie-transmisie
intre 5 si 10 decembrie sunt cu ea la service
o sa revin cu detaliile promise
mor de curiozitate sa vad ce vor gasi
o sa merg in bucuresti la cine mi-a recomandat paul
am o luuunga lista :

- intra f greu in viteza I-a
- bataile in zona cutie-transmisie la cuplare chiar si la schibarea vitezelor
- zgomot etrieri spate
- batai in chedere la usi fata pe pietruita
- directie ciudata (prea sensibila si uneori imprecisa ... parca fuge cumva de pe directie )
- e ceva si la rulare pe fata incepand cu planetarele si mergand pana la roata
- zgomot ciudat cand merge aerul conditionat

" Cand mi le-au schimbat pe garantie pe-ale mele de pe fata (in martie 2007), mi-au spus ca perechea e pe la vreo 20 milioane.
Acu' nu stiu ce sa zic... "

Alin, ce ai avut tu cu bratele si capetele de bara de zici ca le-ai schimbat pe garantie ?
P A U L
CITAT(drabisan @ Nov 17 2007, 03:54 PM) *
CITAT(Colonelu' @ Nov 17 2007, 01:37 PM) *
Domnule PAUL,

Sa-ti raspund? ... Sa nu-ti raspund? ... Apreciez totusi faptul ca te-ai "obosit" sa faci o compilatie pentru a-mi da o replica de mica rautate.

Am sa iti spun doar ca in memoriile lui Petre Cristea (1909-1995 - incontestabil cel mai mare pilot roman al tuturor timpurilor: http://www.ford.ro/index,78,473 ) scrie ca abia dupa 1.000km ajungi sa cunosti limitele fizice si dinamice ale unei masini. Eu, azi, am abia 230km.


Ma vad nevoit sa raspund, pina la urma experienta mea v-a facut sa va luati la impuns.
In primul rind: la Avensisul meu frina de motor e greu de realizat pentru ca motorul se tureaza foarte foarte usor de la 2500-3000 de ture incolo. La 200 ar fi trebuit sa ma gindesc sa bag a 4-a si asta ar fi dus masina aproape de momentul in care intra in limitare injectia. Dar nu ar fi insemnat vreo frina de motor eficienta. Din experienta pe care o am cu masina asta, frina de motor nu e deloc eficienta, din cauza elasticitatii motorului. E mult mai sanatos sa frinezi, pentru ca nu ai alta varianta. Legionaru' si Sorin va pot confirma cum e la 200 cu a 4-a, cind frina de motor se simte, dar nu e eficienta pentru a reduce viteza sensibil.

Nu are legatura prea mult cu sutele de mii de km percursi cu alte masini. Avensisul e mare si e nevoie de experienta cu ea pentru a reusi o parcare. Cu orice masina din clasa ei trebuie sa te inveti, sistemele de asistenta la parcare ajuta, la inceput, dupa care te inveti cu masina.

Petre Cristea in mod sigur vorbea de 1000 de km facuti cu masina dusa la limita pentru a cunoaste limitele. La modul normal de condus, nici 20000 nu sint suficienti. Iar vreun expert in parcari nu exista.

Nu va ciondaniti, ca e gratis.

Am vorbit exclusiv de benzina, la diesel e alta lectie, acolo cind iei piciorul din acceleratie adio turbina si atunci ramine doar un motor puturos, care e capabil de frine de motor eficiente.


Dragos, explicatia este cat se poate de pertinenta si la obiect. Iti multumesc pentru ajutor. Este adevarat ca totul a pornit de la experienta ta.
Numai ca am vrut sa-i mai amintesc prietenului Colonelu' ca nu este chiar asa cum crede el cu frana de motor, mai mai ales la o masina ca Toyota cu distributie variabila. In mod cert sistemele de siguranta te-au scos din impas si sunt cat se poate de bine venite.
Apreciez si faptul ca s-a obosit sa caute si sa faca o asociere cu Petre Cristea dar nu este elocventa cu ce se intampla azi. Petre C. a fost dar azi orice beizadea care are tasu' bani are o masina mai puternica decat avea PC pentru concurs. El saracu o fi fost cel mai mare pilot din toate timpurile dar numai pana la timpu lui.
Cat priveste cunoasterea masinii dupa 1000 km iar nu vad logica. Facand 1000 km nu inseamna ca stii sa parchezi mai bine sau mai rau. Aici e clar, stii si poti, bine, nu, ura si la politie, asigurari si apoi la service ca sa se remedieze.
Daca s-ar pune problema, bineinteles ipotetic sa te angajezi la Columbeanu sofer, pe Rolls Royce, sau la Sarbu la Pro Tv pe Lincoln Navigator ce faci Domnu' Colonel? Te rogi de ei sa te lase 1000 Km sa cunosti masina.
Hai sa fim seriosi.
Sa auzim de bine si " sa traim bine" asa cum spui tu si mai stiu eu cine... thanks.gif


This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.