Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a V-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
P A U L
QUOTE(drabisan @ Oct 19 2007, 10:17 AM) *
Exista niste meleaguri prin Europa care au bere de 12 grade, un fel de OMV Carerra 100. Se accepta?
Si vorbim cu aia si o importam!


Dragos, daca te referi la berea Belgiana, sa stii ca ea se importa deja si exista si in Romania. thumbsup.gif
22nst
QUOTE(Legionaru' @ Oct 21 2007, 06:33 PM) *
Suparare mare,mare suparare!
A plouat o zi si am remarcat ca iar mi se aburesc farurile! angry.gif
Maine vizita la service!

nasol... dar de ce se aburesc? ai incercat sa verifici capacele de la becuri si garniturile lor?
la mine asta a fost una din cauze...
vio
nasol sad.gif si astia cica o sa ploaie toata saptamana
Legionaru'
Am verificat si rasverificat toate capacele si garniturile.
R_A_D_U
Care-i mai pe faza il rog sa puna link-ul cu caucioacele de iarna pentru avensis........ Multzam fain!
22nst
eu tocmai mi-am luat un 205/55/r16 de la toyo, modelul snowprox s952, abia astept sa le montez smile.gif
OCTAN_95
QUOTE(R_A_D_U @ Oct 22 2007, 04:22 PM) *
Care-i mai pe faza il rog sa puna link-ul cu caucioacele de iarna pentru avensis........ Multzam fain!

chiar va rog si eu aceasta, e de interes public, nu?


Legionaru' ai noutati cu farurile?, aici la noi am cam vazut cateva avensisuri cu farurile zdravan aburite.
vio
pai ce vreti la anvelope de iarna ?????marci , tipuri , preturi ???
OCTAN_95
QUOTE(vio70407 @ Oct 22 2007, 07:06 PM) *
pai ce vreti la anvelope de iarna ?????marci , tipuri , preturi ???

Sunt atatea informatii pe net de pur si simplu nu mai sti care ar fi mai optime, raport calitate/pret cat mai convenabil.
Pentru mine cel putin ma gandesc ca in zona noastra iernile sunt mai blande si sarace in zapada.
vio
adevaru e ca bucale este Polu nord =)))))
_Constantin_
Ia ziceti-mi repede care sunt cele mai silentioase. In rest nu prea ma intereseaza. Oricum stau in dubiu daca sa le schimb sau nu pentru ca iarna trecuta am luat plasa.
Legionaru'
Farurile se vor schimba pe garantie, la fel si distantorii de la etrierii fata+spate care fac zgomot cand nu mai au vaselina.Acum vor veni cu o vaselina speciala care rezista in timp.
vio
CICA SE INCHIDE ARIA TOYOTA CA NU PREA AVEM DEFECTIUNI SI MANCAT DE ULEI
drabisan
QUOTE(vio70407 @ Oct 23 2007, 11:02 AM) *
CICA SE INCHIDE ARIA TOYOTA CA NU PREA AVEM DEFECTIUNI SI MANCAT DE ULEI


Defectiuni avem: vinul si berea.
In ce priveste consumatul de ulei - ai dreptate, nu prea consumam - bagam mai mult gratar!

Asta e...

Pina acum nu am gasit pe nimeni sa doneze benzina, dar ma gindeam poate gasim pe cineva sa ne doneze lichid de spalat geamuri macar!
Legionaru'
Eu am luat o solutie de parbriz acum 2 zile.
Cred ca ma apuc sa o "prepar" acum! miner.gif
_Constantin_
LA 3 noaptea ?

Hai sa ne exageram ... defectiuni mai avem dar sunt micute si de obicei treburi neimportante sau care nu imobilizeaza masina.
vio
QUOTE(Legionaru' @ Oct 24 2007, 02:51 AM) *
Eu am luat o solutie de parbriz acum 2 zile.
Cred ca ma apuc sa o "prepar" acum! miner.gif

este dinaia de iarna ??? smile.gif) Legionare ai facut ceva rau de erai treaz la ora aia?smile.gif)
Legionaru'
Nu e de iarna ca se anunta temperaturi pozitive.
Imi fugise somnul. Si nu am reusit sa-l mai prind! biggrin.gif
R_A_D_U
Eu am citit ceva review-uri despre caucioace de iarna ..dunlop M3 cica-s bune si cu aderenta buna pe zapada...acuma nu stiu ce sa zic de dunlop ca am 37 k cu gumele de vara si-s varza adica sterse. poate ca numa vreo 35 k trebe sa tina? habar n-am!
drabisan
QUOTE(R_A_D_U @ Oct 25 2007, 01:19 PM) *
Eu am citit ceva review-uri despre caucioace de iarna ..dunlop M3 cica-s bune si cu aderenta buna pe zapada...acuma nu stiu ce sa zic de dunlop ca am 37 k cu gumele de vara si-s varza adica sterse. poate ca numa vreo 35 k trebe sa tina? habar n-am!


Lasa ca am eu cite o gilma pe 2 din ele. Nu gilme mari, dar nu aveam decit 22.000 de km cind le-au descoperit oamenii de la service. Cu mine de fata, nu a fost nici o magarie la mijloc. Acuma, fie Dunlop-urile nu-s prea rezistente, fie Toyota pune Dunlop-uri slabe pe Avensis. Parca prima varianta e mai probabila...
alin94962
QUOTE(R_A_D_U @ Oct 25 2007, 06:19 AM) *
Eu am citit ceva review-uri despre caucioace de iarna ..dunlop M3 cica-s bune si cu aderenta buna pe zapada...acuma nu stiu ce sa zic de dunlop ca am 37 k cu gumele de vara si-s varza adica sterse. poate ca numa vreo 35 k trebe sa tina? habar n-am!


Iti recomand cu caldura Nokian WR. Nu te vor dezamagi. Aderenta buna, silentiozitate peste medie, pret excelent, cotatie buna pe piata...
drabisan
QUOTE(alin94962 @ Oct 25 2007, 07:23 PM) *
QUOTE(R_A_D_U @ Oct 25 2007, 06:19 AM) *
Eu am citit ceva review-uri despre caucioace de iarna ..dunlop M3 cica-s bune si cu aderenta buna pe zapada...acuma nu stiu ce sa zic de dunlop ca am 37 k cu gumele de vara si-s varza adica sterse. poate ca numa vreo 35 k trebe sa tina? habar n-am!


Iti recomand cu caldura Nokian WR. Nu te vor dezamagi. Aderenta buna, silentiozitate peste medie, pret excelent, cotatie buna pe piata...


Pentru iarna aia e reteta pe care am pus si eu ochii. Dar pretul nu e deloc unul mic: 589 ron/buc sad.gif
Iar pentru vara...niste Toyo, cu W! Sint si laudate si au un profil de o sa se cresteze un pic la vene Legionaru' wink.gif
S O R I N
Vredenstein snowtrac 2 ( cum s o scrie ) pana n 4 bastoane.

Pretu i bun,parerea mea si anevelopele la fel.

L E ,dar sunt de 16...
alin94962
319 ron/bucata e un pret bun totusi, nu???
22nst
Eu mi-am luat Toyo SnowProx S952 (205/55/16)
ce stiti despre ele, sunt bune? smile.gif
inca nu le-am montat pt ca astept sa imi cumpar si niste jante de tabla pt ele smile.gif
S O R I N
QUOTE(alin94962 @ Oct 25 2007, 08:37 PM) *
319 ron/bucata e un pret bun totusi, nu???


Unde?
guerilla
QUOTE(S O R I N @ Oct 25 2007, 07:55 PM) *
Vredenstein snowtrac 2 ( cum s o scrie ) pana n 4 bastoane.

Pretu i bun,parerea mea si anevelopele la fel.

am eu din astea. bune. se poate si mai bine smile.gif dar pt asta exista wintertrac. da pretu creste...
alin94962
QUOTE(S O R I N @ Oct 25 2007, 01:48 PM) *
QUOTE(alin94962 @ Oct 25 2007, 08:37 PM) *
319 ron/bucata e un pret bun totusi, nu???


Unde?


Sper sa nu incalc regulile....
La SIGEMO Sibiu. Au si adresa de internet.
De-acolo le-am cumparat azi-iarna, pretul este de azi, se poate verifica pe internet...
alin94962
Si de vredestein snowtrac am auzit lucruri bune.
Dar lucruri si mai bune am auzit despre o marca elvetiana, Maloya, iar guma se cheama Maloya Cresta.
N-am reusit sa le cumpar iarna trecuta, pentru ca nu mai erau pe stoc, dar va spun ca le-as fi luat cu toata hotararea. Am citit multe pe net despre ele. Iar eu sunt deschis la nou....si-mi place sa sparg anumite bariere conventionale...
vio
Vand Gume de Iarna , toata gama ORBIT , si cu si fara zahar .
R_A_D_U
QUOTE(vio70407 @ Oct 25 2007, 04:01 PM) *
Vand Gume de Iarna , toata gama ORBIT , si cu si fara zahar .

Pai nu era o regula ca n-ai voie sa faci vanzari aici? wink.gif... Eu am auzit ca alea Professional iti curata si dintii!!! UAU...oare cum? te bagi sub masina si turezi bine masina? CRed ca trebe scos traction controlu'... thumbsup.gif
R_A_D_U
Ce-i mai nasol ca trebe sa dam bani pe gume... am vazut in ceva revista din aia de al Metro ceva promotie la dunlop m3 dar bineinteles ca m-am uitat prea tarziu ca era trecuta perioada de promotie. era pret bun... ce inseamna ecovaloarea aia? e mult de plata?
R_A_D_U
Ce jante de 15" se folosesc pentru Avensis ca eu m-am tot uitat in cartea tehnica dar n-am gasit!? Caucioacele de 195/65/15 le-am gasit la juma de pret fata de cele 205/55/16..asa ca eu cred ca se renteaza niste jante de tabla...? !
vio
QUOTE(R_A_D_U @ Oct 26 2007, 05:04 PM) *
Ce jante de 15" se folosesc pentru Avensis ca eu m-am tot uitat in cartea tehnica dar n-am gasit!? Caucioacele de 195/65/15 le-am gasit la juma de pret fata de cele 205/55/16..asa ca eu cred ca se renteaza niste jante de tabla...? !

pai sunt asa de ieftine si multe ca e marima f comuna intre mashinile VAG 195/65R15 .. cauta asa de curiozitate 195/60 R15 sa vezi ... innebunesti asta e marimea de la Corolla...

nu o sa arata cam caraghios cu talonu asa asa mare ??? si jantele mici ??
_Constantin_
sunt nervos ca naiba.
sa va spun ce s-a intamplat.

De cand nu va mai scriu am ajuns la 38.000 km si consumul in oras e revoltator de mic, nu sare de 9%. Iar afara cu noul meu stil de conducere ... maxim 7.5%. Greiereasi 0, zgomote suspecte 0, consum ulei 0 grame, stres dat de masina 0, satisfactia 100%.

Pai e posibil asa ceva ... sa nu am eu nici o problema. E ceva la mijloc. Cred ca am lasat ghinionul la Iasi ... pe Loganul aluia care ne-a lovit. biggrin.gif
Colonelu'
QUOTE(vio70407 @ Oct 26 2007, 10:58 PM) *
QUOTE(R_A_D_U @ Oct 26 2007, 05:04 PM) *
Ce jante de 15" se folosesc pentru Avensis ca eu m-am tot uitat in cartea tehnica dar n-am gasit!? Caucioacele de 195/65/15 le-am gasit la juma de pret fata de cele 205/55/16..asa ca eu cred ca se renteaza niste jante de tabla...? !

pai sunt asa de ieftine si multe ca e marima f comuna intre mashinile VAG 195/65R15 .. cauta asa de curiozitate 195/60 R15 sa vezi ... innebunesti asta e marimea de la Corolla...

nu o sa arata cam caraghios cu talonu asa asa mare ??? si jantele mici ??

Pai, dupa cate imi amintesc din trecut, Avensis parca venea standard cu jante pe 15" si doar optional cu cele de 16", fata de acum cand vine pe 16" si optional pe 17". S-au pliat si ei pe tendintele clientilor, asa ca e doar o chestiune de "de gustibus".
Revenind la problema cu 15" vs 16" pentru iarna, de fapt 195 vs 205 (latimea balonului), eu stiu ca e mai bine pe zapada sa ai anvelopa mai ingusta, ca sa poata taia mai bine in zapada. Depinde acum si fiecare pe unde merge si de cata zapada o sa aiba parte rolleyes.gif . Pe de alta parte, faptul ca balonul o sa fie mai inalt (195/65 vs 205/55) o sa ii confere un plus de confort prin socuri mai putine in articulatiile masinii (bucse, pivoti, amortizoare, caseta directie) la trecerea peste podurile de gheata sau la gropile care vor aparea prin macinarea asfaltului datorita imprastierii de nisip cu sare.
vio
QUOTE(Colonelu' @ Oct 27 2007, 01:25 PM) *
QUOTE(vio70407 @ Oct 26 2007, 10:58 PM) *
QUOTE(R_A_D_U @ Oct 26 2007, 05:04 PM) *
Ce jante de 15" se folosesc pentru Avensis ca eu m-am tot uitat in cartea tehnica dar n-am gasit!? Caucioacele de 195/65/15 le-am gasit la juma de pret fata de cele 205/55/16..asa ca eu cred ca se renteaza niste jante de tabla...? !

pai sunt asa de ieftine si multe ca e marima f comuna intre mashinile VAG 195/65R15 .. cauta asa de curiozitate 195/60 R15 sa vezi ... innebunesti asta e marimea de la Corolla...

nu o sa arata cam caraghios cu talonu asa asa mare ??? si jantele mici ??

Pai, dupa cate imi amintesc din trecut, Avensis parca venea standard cu jante pe 15" si doar optional cu cele de 16", fata de acum cand vine pe 16" si optional pe 17". S-au pliat si ei pe tendintele clientilor, asa ca e doar o chestiune de "de gustibus".
Revenind la problema cu 15" vs 16" pentru iarna, de fapt 195 vs 205 (latimea balonului), eu stiu ca e mai bine pe zapada sa ai anvelopa mai ingusta, ca sa poata taia mai bine in zapada. Depinde acum si fiecare pe unde merge si de cata zapada o sa aiba parte rolleyes.gif . Pe de alta parte, faptul ca balonul o sa fie mai inalt (195/65 vs 205/55) o sa ii confere un plus de confort prin socuri mai putine in articulatiile masinii (bucse, pivoti, amortizoare, caseta directie) la trecerea peste podurile de gheata sau la gropile care vor aparea prin macinarea asfaltului datorita imprastierii de nisip cu sare.



stiu ca e mai bine cu anvelope cu balon inalt si mai inguste iarna (asa e si recomandat sa le iei o marime sub ce ai de vara) dar doar estetic era intrebarea biggrin.gif
vio
QUOTE(_Constantin_ @ Oct 27 2007, 01:24 PM) *
sunt nervos ca naiba.
sa va spun ce s-a intamplat.

De cand nu va mai scriu am ajuns la 38.000 km si consumul in oras e revoltator de mic, nu sare de 9%. Iar afara cu noul meu stil de conducere ... maxim 7.5%. Greiereasi 0, zgomote suspecte 0, consum ulei 0 grame, stres dat de masina 0, satisfactia 100%.

Pai e posibil asa ceva ... sa nu am eu nici o problema. E ceva la mijloc. Cred ca am lasat ghinionul la Iasi ... pe Loganul aluia care ne-a lovit. biggrin.gif



nasol Costache .... ce enervanta treaba beer.gif beer.gif beer.gif .chiar ca acum dupa postu tau ne inchide aria pt no problems smile.gif)))


io cred Constantine ca tu si mashina va iubitzi prea mult si nu stiti cum sa stati impreuna mai mult timp smile.gif sa o tzi tot asa.
Legionaru'
Sa va povestesc.
A plecat sotia la serviciu cu cheia de la masina.
Acasa o mai aveam decat pe aia de avarie sau cum ii zice. Am luat-o , am deschis masina, a inceput alarma sa urle.Dupa cateva clipe a incetat. Am bagat cheia in contact ,am dat la automat si cioaca. Nu a pornit. Mi-am amintit ca dupa ce am pierdut una din chei am mers la service si mi-a resetat codul cheii. Asta a fost cauza pentru care nu a pornit.
Am luat taxi, am dat fuga la sotie la serviciu si m-am intors sa-i dau bice! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
StefanVVTi
Vezi ca e un centru de multiplicat chei prin centru, sau unul de coduri pe la penitenciarul de minori! laugh.gif biggrin.gif
Bogdan92964
Salutare,
Am o nelamurire legata de controlul tractiunii, nu stiu daca s-a mai discutat, n-am timp sa caut in toate paginile. Pe scurt, am constatat ca la o panta oarecare, cu zapada, ceva mai inclinata, rotile patineaza la fel chit ca e cuplat TRC-ul sau nu. E normal? Din cate stiu in cel mai rau caz rotile nu trebuiau sa se mai invarta deloc cu TRC-ul pus si nicidecum sa patineze. Martorul se aprinde in schimb, sper ca nu e asta tot TRC-ul de la Toyota, aprinderea martorului. Am un avensis din 2006.
Ola
Depinde ce intelegi prin TRC pornit. Masina are TRC-ul tot timpul activat, precum si VSC-ul (controlul stabilitatii, care din cate stiu eu nu poate fi dezactivat la Avensis). Cand apesi butonul de TRC si se aprinde martorul acela in bord inseamna ca ia dezactivat TRC-ul, iar in acest caz rotile masinii, pe o portiune alunecoasa se invart cat de mult ii dai talpa. Cu controlul tractiunii activat, rotile patineaza intermitent si turatia motorului se reduce tocmai pentru a avea o aderenta ridicata. Daca martorul TRC din bord este stins si totusi nu simti ca masina scade in turatie si nu "zvacneste" de exp pe o portiune cu zapada, inseamna ca sunt ceva probleme cu TRC-ul. Desi ma indoiesc sa ai problema asta, n-am prea auzit sa se duca TRC-ul la vreo masina. Numai bine.
Bogdan92964
QUOTE(Ola @ Oct 29 2007, 11:58 AM) *
Depinde ce intelegi prin TRC pornit. Masina are TRC-ul tot timpul activat, precum si VSC-ul (controlul stabilitatii, care din cate stiu eu nu poate fi dezactivat la Avensis). Cand apesi butonul de TRC si se aprinde martorul acela in bord inseamna ca ia dezactivat TRC-ul, iar in acest caz rotile masinii, pe o portiune alunecoasa se invart cat de mult ii dai talpa. Cu controlul tractiunii activat, rotile patineaza intermitent si turatia motorului se reduce tocmai pentru a avea o aderenta ridicata. Daca martorul TRC din bord este stins si totusi nu simti ca masina scade in turatie si nu "zvacneste" de exp pe o portiune cu zapada, inseamna ca sunt ceva probleme cu TRC-ul. Desi ma indoiesc sa ai problema asta, n-am prea auzit sa se duca TRC-ul la vreo masina. Numai bine.

Poate ca nu m-am exprimat eu bine, martorul de care vorbeam nu este cel care atesta ca e dezactivat sau nu trcul ci e chestia de avertisment care se aprinde in bord cand rotile patineaza. Nu am observat nici o diferenta in turatia masinii sau comportamentul ei in general pe panta respectiva de zapada indiferent daca aveam trcul sau nu activat, asta-i treaba. Eram curios cum s-a comportat la altii trcul pe pante cu aderenta scazuta (zapada, gheata).
Ola
Aha. Este vorba de martorul acela cu o masina care patineaza. Normal, daca nu este vorba de VSC, adica daca in acel moment in care tu patinezi, masina isi schimba si directia de mers, atunci martorul acela arata ca TRC-ul lucreaza. Normal daca masina derapeaza putin de spate, imediat iti intra controlul stabilitatii si apare martorul acela care palpaie. S-ar putea ca acelasi martor sa fie si pentru TRC. La masina mea precedenta asa era. Am avut un vectra C si martorul respectiv aparea si cand intra ESP-il si cand intra TRC-ul. Cred ca si la Toyo ii la fel. Foarte sigur nu stiu pentru ca inca n-am prins nici o iarna cu Avensisul...si fie vb intre noi nici n-as vrea sa prind, iarna ii naspa, mai bine ar fi vara tot timpul teehee.gif
Bogdan92964
QUOTE(Ola @ Oct 29 2007, 01:37 PM) *
Aha. Este vorba de martorul acela cu o masina care patineaza. Normal, daca nu este vorba de VSC, adica daca in acel moment in care tu patinezi, masina isi schimba si directia de mers, atunci martorul acela arata ca TRC-ul lucreaza. Normal daca masina derapeaza putin de spate, imediat iti intra controlul stabilitatii si apare martorul acela care palpaie. S-ar putea ca acelasi martor sa fie si pentru TRC. La masina mea precedenta asa era. Am avut un vectra C si martorul respectiv aparea si cand intra ESP-il si cand intra TRC-ul. Cred ca si la Toyo ii la fel. Foarte sigur nu stiu pentru ca inca n-am prins nici o iarna cu Avensisul...si fie vb intre noi nici n-as vrea sa prind, iarna ii naspa, mai bine ar fi vara tot timpul teehee.gif

n-am nimic impotriva sa se aprinda martorul acela cu o masina care patineaza. am pretentia insa ca TRC-ul sa mai fac si altceva in afara de aprinderea martorului si nu am observat sa o faca smile.gif
Bogdan92964
Oricum discutia de baza era despre actionarea sau nu a trcului, nu despre martori.

Vad ca nu are timp lumea sa imi dea un raspuns clar, le patineaza sau nu rotile cu trcul pus, nu in teorie ci la masina personala? Mi-amintesc ca mai am cerut o lamurire mai demult cu privire la resetarea indicatorului de viteza medie la pornire si tot asa nu am primit nici un raspuns clar de genul da domne la mine face la fel sau la mine face altfel, uite cum face. Pacat ma asteptam de la forumul asta sa primesc si niste informatii utile pe langa folosirea lui ca chat.
_Constantin_
Te-ai gandit ca poate nu exista un raspuns clar? Depinde foarte mult ce model este, inainte sau dupa face-lift.

In privinta TRC si VSC ... eu personal nu pot sa te ajut pentru ca modelul meu nu are aceste optiuni.

Cred ca pana cum daca cineva a stiut ceva a scris, fii sigur ca nu exista rea vointa sau ceva de genul asta dar probabil nu i s-a intamplat nimanui, mai ales ca maj au masina de 1-2 ani si in perioada asta in 70% din tara ... NU A NINS.
drabisan
QUOTE(Bogdan92964 @ Oct 29 2007, 05:09 PM) *
Oricum discutia de baza era despre actionarea sau nu a trcului, nu despre martori.

Vad ca nu are timp lumea sa imi dea un raspuns clar, le patineaza sau nu rotile cu trcul pus, nu in teorie ci la masina personala? Mi-amintesc ca mai am cerut o lamurire mai demult cu privire la resetarea indicatorului de viteza medie la pornire si tot asa nu am primit nici un raspuns clar de genul da domne la mine face la fel sau la mine face altfel, uite cum face. Pacat ma asteptam de la forumul asta sa primesc si niste informatii utile pe langa folosirea lui ca chat.


Hai sa nu zici ca sintem baieti rai, dar daca ar fi experimentat cineva pe zapada nu cred ca ar tine-o pentru el.
Eu am experimentat, literalmente, intr-o parcare in panta, cu piatra cubica uda. Cu TRC-ul activ am urcat. Cind incepe sa patineze vreo roata e destul de clar ca "cineva" o opreste. Ce se simte si ce se aude este ca, avind acceleratia constant, rotile trag ba una ba alta, pina in momentul in care incep sa patineze. Cu volanul nemiscat urci aproximativ drept. Cu butonul decuplat, implicit TRC-ul urci o idee mai repede, dar ai nevoie sa ajustezi tu TOT TIMPUL directia, ca sa nu se duca aiurea, pentru ca una din roti va patina cam tot timpul. Sincer nu cred ca experimentul meu e relevant pentru ce inseamna TRC pentru ca nu am cauciucurile gindite pentru piatra cubica uda. Pe zapada nu m-am jucat niciodata - niste gume de vara, de viteza nu sint din acel film. Sint sigur ca am mai povestit de testul asta, tot pe forumul asta (pe altul nu scriu, dar e mult de citit ca sa gasesti postul). Ce ar merita sa citesti este cum m-a ajutat pe mine electronica sa mai pot sta in fata laptopului si azi...ultimile pagini din capitolul trecut...

Cit priveste resetarea indicatorului de viteza medie - se reseteaza singurel dupa ce pornesti motorul, in secunda in care te pui in miscare. Poti sa-l resetezi si in timpul mersului tinind apasat butonul de display de pe volan (parca). Ce nu se poate reseta la Avensis e consumul mediu. Dar daca astea doua nu s-au spus de n-spe ori pe forumul asta...nu stiu ce sa zic.
Bogdan92964
QUOTE(drabisan @ Oct 29 2007, 07:21 PM) *
QUOTE(Bogdan92964 @ Oct 29 2007, 05:09 PM) *
Oricum discutia de baza era despre actionarea sau nu a trcului, nu despre martori.

Vad ca nu are timp lumea sa imi dea un raspuns clar, le patineaza sau nu rotile cu trcul pus, nu in teorie ci la masina personala? Mi-amintesc ca mai am cerut o lamurire mai demult cu privire la resetarea indicatorului de viteza medie la pornire si tot asa nu am primit nici un raspuns clar de genul da domne la mine face la fel sau la mine face altfel, uite cum face. Pacat ma asteptam de la forumul asta sa primesc si niste informatii utile pe langa folosirea lui ca chat.


Hai sa nu zici ca sintem baieti rai, dar daca ar fi experimentat cineva pe zapada nu cred ca ar tine-o pentru el.
Eu am experimentat, literalmente, intr-o parcare in panta, cu piatra cubica uda. Cu TRC-ul activ am urcat. Cind incepe sa patineze vreo roata e destul de clar ca "cineva" o opreste. Ce se simte si ce se aude este ca, avind acceleratia constant, rotile trag ba una ba alta, pina in momentul in care incep sa patineze. Cu volanul nemiscat urci aproximativ drept. Cu butonul decuplat, implicit TRC-ul urci o idee mai repede, dar ai nevoie sa ajustezi tu TOT TIMPUL directia, ca sa nu se duca aiurea, pentru ca una din roti va patina cam tot timpul. Sincer nu cred ca experimentul meu e relevant pentru ce inseamna TRC pentru ca nu am cauciucurile gindite pentru piatra cubica uda. Pe zapada nu m-am jucat niciodata - niste gume de vara, de viteza nu sint din acel film. Sint sigur ca am mai povestit de testul asta, tot pe forumul asta (pe altul nu scriu, dar e mult de citit ca sa gasesti postul). Ce ar merita sa citesti este cum m-a ajutat pe mine electronica sa mai pot sta in fata laptopului si azi...ultimile pagini din capitolul trecut...

Cit priveste resetarea indicatorului de viteza medie - se reseteaza singurel dupa ce pornesti motorul, in secunda in care te pui in miscare. Poti sa-l resetezi si in timpul mersului tinind apasat butonul de display de pe volan (parca). Ce nu se poate reseta la Avensis e consumul mediu. Dar daca astea doua nu s-au spus de n-spe ori pe forumul asta...nu stiu ce sa zic.


Hai multam pt informatii. Asa da smile.gif
Esti sigur ca despre consumul mediu ai vrut sa spui? Ca dara asta se poate reseta oricand. Vorbim de modelul 2006.
_Constantin_
La face-lift se poate reseta consumul, la noi la ceilalti, NU.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.