Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a V-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
Legionaru'
Un diesel nu prea te indeamna la alergatura.Doar trebuie sa faci economie,ai luat diesel.
In schimb pe mine la benzinara ma mananca mereu talpa.Redline zilnic.Sa nu uite ce poate.Consumul?In oras, iarna, am avut maxim 12,5% acum de sarbatori cu trafic infernal si stat cu masina pornita la greu, doar nu era sa stau cu manusi in maini si caciula in cap in masina asteptand pe cineva. In restul anotimpurilor de la 8,5 la 11%,evident in finctie de mancarimea din talpa.
Chiar nu stiu cat ar fi rezistat un diesel pe mana mea.
Inainte sa iau masina am facut un drum la Bucuresti cu masina de drive test de la dealer,2.0D4D.Consum 8.0%.
Acum cu a mea acelasi stil de mers nu sar de 9.0%.
S O R I N
CITAT(Legionaru' @ Dec 28 2007, 01:08 AM) *
Consumul?In oras, iarna, am avut 12,5%


Domnu ,tu ai cumva v6 sau 8 ,de ai consum asa?
whistling.gif

Dute domne si ia ti tdi sa ti consume 2 %... laugh.gif
Legionaru'
Sorine, vezi ca ai uitat un "1"in fata acolo la consumul TDI! whistling.gif
_Constantin_
Acel 12.5 e irelevant pentru ca imediat dupa ce ai alimentat stiu eu sigur ca ai lasat-o pornita deci nu se pune. Eu spre exemplu am alimentat ieri si am mers prin oras cu treaba, asigurari, politie, service ... aglomeratie .... consumul afisat pana acum e 9.9 sau ceva de genu, oricum sub 10%.

adi2007 thumbsup.gif Diesel se merita daca ...
1. Mergi multi km si implicit ai nevoie de autonomie mai mare.
2. Mergi constant cu o viteza mica( 110-120 kmh).

*Atentie cele doua conditii nu se exclud reciproc ci din contra ... se adopta cumulat. La un diesel pe caroseria de Avensis daca mergi cum mergem noi ( "Fratia Inelelor" ... ) scoti consum comparabil cu benzina. In oras oricat de diesel ar fi in buc nu scapi sub 8 iar in restul oraselor in jur de 7. Intradevar e avantajos daca ai un stil de condus calm, fara accelerari bruste, retrogradari in a 4-a la 160kmh ( nu-i asa Legionare?) sau alte copilarii din astea.

Daca e s-o luam economic ... iesi cam pe la aceiasi bani ... e chestie de gust pana la urma.

Prefer 2L % in plus dar in 30 sec sa imi bage caldura, iar avantaje sunt multe ... ca si la diesel ...


In privinta modelului ... ce sa zic .. a ajuns la maturitate, problemele majore s-au remediat, nici gand de consum de ulei, defecte de fabricatie rare si usor remediabile, etc. Orice masina ai alege ... e OK. Daca nu te satisface Avensis ... vezi ca a inceput sa se vanda din Decembrie si Mazda 6 ... incepand de la 19999 DDP.
Colonelu'
Impresii dupa 2.000 km cu Avensis 2.0 D-4D:

- o masina foarte confortabila la drum lung, dar care absoarbe foarte bine si multiplele gropi si denivelari pe care nu mai ai cum sa le eviti
- pentru mine, consumul in oras este foarte mult influentat de cat de frig este afara si de cat de mult stau in masina, pe loc, cu motorul pornit. Astfel, in prima mie de km, cand afara nu era prea frig, consumul maxim pe bord era de 8%. In ultima perioada, consumul s-a ridicat si la 9,4%, dar trebuie sa tinem cont de faptul ca aproape mi-am facut birou in masina si ca am stat de foarte multe ori cu motorul pornit ca sa imi bage caldura.
- la drumurile de exterior am avut si consumuri de 5% afisate
- inca ma mai deranjeaza faptul ca mi se agata piciorul in pedala de frana atunci cand ridic de pe acceleratie si vreau sa franez

Cand iti iei un diesel, trebuie sa te mulezi dupa caracteristicile acestui tip de motor. Cine este invatat cu red-line-ul de la benzinare o sa cam aiba probleme. Fiecare tip constructiv de motor are propria sa muzica pe care o "canta" cel mai bine, iar "dirijorul" trebuie sa invete si sa cunoasca acest lucru, astfel incat sa poata actiona la modul cat mai aproape de perfect de fiecare data.

Recomand motorizarea diesel doar celor care fac peste 40.000 km/an (mai mult sau mai putin in functie de masina aleasa), pentru ca altfel nu se amortizeaza investitia. Unii pot spune ca masina diesel ar avea o valoare mai mare de revanzare, dar pe de alta parte nu trebuie uitat ca are si o valoare mai mare de achizitie, iar daca nu faci multi km pe an, atunci chiar ca esti in pierdere.
adrianr
QUOTE(adi2007 @ Dec 27 2007, 02:41 PM) *
QUOTE(drabisan @ Dec 27 2007, 06:09 PM) *
QUOTE(adi2007 @ Dec 27 2007, 02:35 PM) *
salutare, doresc sa-mi achizitionez un avensis 2.0 d-4d si as vrea sa stiu daca au fost probleme la acest motor si care este comsumul real pentru oras si in afara si costul estimativ la revizii?
multam


Inainte sa te enervezi ca nu-ti raspunde nimeni, ai un picut de rabdare. 2.0 D4D au destui pe aici, dar e perioada de vacante si o sa dureze pina sa vina unul din cei care pot sa-si dea cu parerea...
Cu ce pot sa te ajut: consumul tine exclusiv de stilul de condus. La aceleasi puteri 1.8 pe benzina o sa pape la fel ca 2.0 diesel, cu diferenta ca benzinarii poarta mai mult la pantof, de obicei...

nu este nici o problema, am rabdare, intentionez sa schimb masina in toamna, deci......
dar nu cred ca un diesel consuma in oras cat un benzinar, doar daca ai un picior de plumb si nu iesi din prima viteza....



dupa 10.000 km: - oras - intre 7,2 si 10,5% functie de trafic. consumul maxim l-am atins de ssarbatori, cu o viteza medie de 4,8 km/h. in afara, la 110 km/h duce intre 4,2 si 4,8% functie de relief, clima. la 130km/h sta cam pe la 5-5,4%. la 3.000 rpm, viteza a VI a (adica ceva peste 170km/h) e undeva pe la 7%. la 200 km'h e la 9-10%.
Probleme la motor - nika. de revizii inca nu stiu, dar sunt ceva mai scumpe decat la benzina.
A, si inca ceva. cand bagi piciorul in acceleratie la peste 2000 rpm... se simte. trage ca lumea
adi2007
multumesc de informatii, cam asta e si parerea mea legata de consum, in principiu nu imi place sa aud motorul urland la 6000 rpm asa ca de aceea prefer un diesel si sunt adeptul unui consum mic, am fost benzinar mai de mult dar acu' familia copilul.......mi-au schimbat complet stilul
22nst
suna bine cifrele smile.gif daca imi dau astia dauna totala... poate trec si eu la d4d... dar imi place si un 1.8 automat biggrin.gif
of... ce dificil este biggrin.gif
... poate imi repara masina si nu mai schimb nimic dry.gif
_Constantin_
QUOTE(adi2007 @ Dec 28 2007, 09:56 PM) *
multumesc de informatii, cam asta e si parerea mea legata de consum, in principiu nu imi place sa aud motorul urland la 6000 rpm asa ca de aceea prefer un diesel si sunt adeptul unui consum mic, am fost benzinar mai de mult dar acu' familia copilul.......mi-au schimbat complet stilul


Si un diesel nu urla? Cred ca vorbim de avioane si nu de masini ... La benzinar sa mergi lejer nu trebuie dus in 6000 ... si nici atunci nu urla ca un diesel la relanti ... sa nu mai vorbesc de vibratii ... Diesel nu e masina pentru familisti ... e pentru navetisti. whistling.gif
Colonelu'
QUOTE(_Constantin_ @ Dec 29 2007, 03:09 AM) *
QUOTE(adi2007 @ Dec 28 2007, 09:56 PM) *
multumesc de informatii, cam asta e si parerea mea legata de consum, in principiu nu imi place sa aud motorul urland la 6000 rpm asa ca de aceea prefer un diesel si sunt adeptul unui consum mic, am fost benzinar mai de mult dar acu' familia copilul.......mi-au schimbat complet stilul


Si un diesel nu urla? Cred ca vorbim de avioane si nu de masini ... La benzinar sa mergi lejer nu trebuie dus in 6000 ... si nici atunci nu urla ca un diesel la relanti ... sa nu mai vorbesc de vibratii ... Diesel nu e masina pentru familisti ... e pentru navetisti. whistling.gif

Constantine, nu fi chiar asa rautacios. De ce spui ca un diesel urla la relanti? Si vorbesc aici strict doar de D-4D, nu de concurenta. Poate ca la relanti se aude ceva mai bine faptul ca e diesel (pentru cine are ureche muzicala), dar odata ce te-ai pus in miscare linistea care se asterne face sa nu mai stii ce motor ai, decat atunci cand te uiti pe turometru si vezi in ce plaja de valori lucreaza motorul.

Ieri am fost nevoit sa fac un drum Iasi-Roman si retur si am sesizat ca daca dau volumul la radio la 7, deja nu mai aud nimic altceva. Ce sa mai zic de faptul ca semnalizarea se aude si asa foarte incet, iar daca ai deschis radioul trebuie sa te uiti in bord sa vezi daca mai semnalizezi sau nu.

Cred ca iti dai seama ca prin cele de mai sus nu vreau sa tin partea dieselului, ci doar vreau sa arat ca fiecare motor are partile lui bune, dar si dezavantajele sale. Totul depinde de cati km faci pe an si de stilul de condus.

Eu am ales Avensis cu motorizare diesel pentru ca o folosesc ca masina de servici si implicit o sa fac multi km pe an. Mai vreau sa merg si la frate-miu in Franta si atunci, de economia care o fac la carburant vreau sa ma mai bucur vizitand cate ceva in plus sau cumparandu-mi ceva. Si cred ca nu pot fi acuzat ca vreau sa fac astfel o economie.


As mai vrea sa mai comentez ceva, dar cum nu are legatura directa cu Avensis, am sa scriu pe topicul de dat cu lantul.
adi2007
QUOTE(_Constantin_ @ Dec 29 2007, 01:09 AM) *
QUOTE(adi2007 @ Dec 28 2007, 09:56 PM) *
multumesc de informatii, cam asta e si parerea mea legata de consum, in principiu nu imi place sa aud motorul urland la 6000 rpm asa ca de aceea prefer un diesel si sunt adeptul unui consum mic, am fost benzinar mai de mult dar acu' familia copilul.......mi-au schimbat complet stilul


Si un diesel nu urla? Cred ca vorbim de avioane si nu de masini ... La benzinar sa mergi lejer nu trebuie dus in 6000 ... si nici atunci nu urla ca un diesel la relanti ... sa nu mai vorbesc de vibratii ... Diesel nu e masina pentru familisti ... e pentru navetisti. whistling.gif


in momentul de fata am o masina pe benzina, care trebuie dusa in 4000 rpm pentru 130 km/h, si daca tu imi arati benzinara care de la 3000 rpm in sus nu se aude o mananc. Diferenta este urmatoarea: un diesel la 2000 ture are un 130 si nu se audemotorul, o benzina la 3500 4000 are 130 si sa nu mai spun de viteze mai mari.........nu stiu daca ai mers cu o benzinara la 6500 rpm sa auzi atunci zgomot, un diesel ar fi fost minciuna, dar cum se spunea mai peste tot avantaje si dezavantaje, eu prefer dieselul asa ca o sa iau partea la acest tip de motoare altii prefera benzina s.a.m.d.
drabisan
Este clasica discutie...nimic mai mult.
La mine, la 2l benzina, de ex., la 4000 de rot am 160. Si motorul e ultimul ca intensitate. Se aude mult mai tare vintul, iar pe locul 2 sint gumele.
Ca sa comentam despre zgomotul motorului ar trebui sa poti compara aceiasi masina cu benzina si motorina la cilindree egala sau la putere egala.
Nu pot sa compar Almera mea de 1.5 ca zgomot cu Avensisul! Poate daca ar avea 2 dieseluri Avensisul cred ca s-ar compara, dar altfel...

Oricum, ce ai spus tu e o noutate in discutie, esti primul care spune ca un motor diesel e mai silentios ca unul pe benzina. Cred ca ai experienta de pe masini insonorizate total diferit si de aia zici.
Avensisul diesel e mult mai galagios decit cel pe benzina. La orice viteza...
bhp
QUOTE(adi2007 @ Dec 29 2007, 03:00 PM) *
QUOTE(_Constantin_ @ Dec 29 2007, 01:09 AM) *
QUOTE(adi2007 @ Dec 28 2007, 09:56 PM) *
multumesc de informatii, cam asta e si parerea mea legata de consum, in principiu nu imi place sa aud motorul urland la 6000 rpm asa ca de aceea prefer un diesel si sunt adeptul unui consum mic, am fost benzinar mai de mult dar acu' familia copilul.......mi-au schimbat complet stilul


Si un diesel nu urla? Cred ca vorbim de avioane si nu de masini ... La benzinar sa mergi lejer nu trebuie dus in 6000 ... si nici atunci nu urla ca un diesel la relanti ... sa nu mai vorbesc de vibratii ... Diesel nu e masina pentru familisti ... e pentru navetisti. whistling.gif


in momentul de fata am o masina pe benzina, care trebuie dusa in 4000 rpm pentru 130 km/h, si daca tu imi arati benzinara care de la 3000 rpm in sus nu se aude o mananc. Diferenta este urmatoarea: un diesel la 2000 ture are un 130 si nu se audemotorul, o benzina la 3500 4000 are 130 si sa nu mai spun de viteze mai mari.........nu stiu daca ai mers cu o benzinara la 6500 rpm sa auzi atunci zgomot, un diesel ar fi fost minciuna, dar cum se spunea mai peste tot avantaje si dezavantaje, eu prefer dieselul asa ca o sa iau partea la acest tip de motoare altii prefera benzina s.a.m.d.


si ce liniste e in masina la 150km/h in treapta a 6-a (2600 rpm)

respect
adi2007
QUOTE(drabisan @ Dec 29 2007, 12:41 PM) *
Este clasica discutie...nimic mai mult.
La mine, la 2l benzina, de ex., la 4000 de rot am 160. Si motorul e ultimul ca intensitate. Se aude mult mai tare vintul, iar pe locul 2 sint gumele.
Ca sa comentam despre zgomotul motorului ar trebui sa poti compara aceiasi masina cu benzina si motorina la cilindree egala sau la putere egala.
Nu pot sa compar Almera mea de 1.5 ca zgomot cu Avensisul! Poate daca ar avea 2 dieseluri Avensisul cred ca s-ar compara, dar altfel...

Oricum, ce ai spus tu e o noutate in discutie, esti primul care spune ca un motor diesel e mai silentios ca unul pe benzina. Cred ca ai experienta de pe masini insonorizate total diferit si de aia zici.
Avensisul diesel e mult mai galagios decit cel pe benzina. La orice viteza...

imi pare rau sa te contrazic dar un diesel nou este mai silentios in mers decat un benzinar din aceeasi generatie, lucru probat la viteze mari si medii pe acelasi tip de masina
de ex un diesel se aude mai tare decat o benzina pana la viteza de 50 km, iar dupa aceasta viteza benzinarul e mai zgomotos inca odata zic lucru probat
cum ziceam mai inainte un diesel are 2500 rpm pt 150 km/h, iar un benzinar are de la 4000 rpm in sus concluzia logica este urmatoarea benzinarul urla mai tare, si sa nu mai spun ca masinile diesel sunt antifonate mai bine decat benzinarele
22nst
nu stiu cum testeaza astia zgomotul dar pe site-ul toyota, in aceasta brosura arata ca avensis 2.0 benzina are 72 db iar 2.0 motorina 71 db (zgomot in mers - directiva EU 1 999/101/EC)

poate daca avea si avensis-ul pe benzina 6 trepte era mai siletios... (la 1.8 in a 5-a, 130 are la 3800 rpm)
Mariustom
Vă atrag atenția că discuția voastră alunecă spre diesel vs benzinar cool.gif

Dacă doriți să continuați în același ton, vă sfătuiesc s-o faceți aici thumbsup.gif

Aici păstrați discuția DOAR despre Avensis yes.gif


ninja.gif
S O R I N
Hmmm...Pai ori e Constantin moderator ori intra si alti super moderatori....si fac ordine pe aici...nu e corect domne,ce i asta... whistling.gif biggrin.gif tongue.gif
Hoinar
QUOTE(S O R I N @ Dec 30 2007, 12:31 AM) *
Hmmm...Pai ori e Constantin moderator ori intra si alti super moderatori....si fac ordine pe aici...nu e corect domne,ce i asta... whistling.gif biggrin.gif tongue.gif


Se pare ca noi suntem considerati mai zurbagii...drept urmare........
mai multi ochi magici ne urmaresc din umbra wink.gif.
_Constantin_
Da, e activa aria si de aia suntem ... "urmariti". whistling.gif

Cum spunea si Mariustom ... pentru continare, in topicul dedicat subiectului.
drabisan
QUOTE(23nst @ Dec 29 2007, 08:28 PM) *
nu stiu cum testeaza astia zgomotul dar pe site-ul toyota, in aceasta brosura arata ca avensis 2.0 benzina are 72 db iar 2.0 motorina 71 db (zgomot in mers - directiva EU 1 999/101/EC)

poate daca avea si avensis-ul pe benzina 6 trepte era mai siletios... (la 1.8 in a 5-a, 130 are la 3800 rpm)


Directiva 1999/101/CE se refera la toba lu Vio wink.gif, de aia sint valorile din brosura relativ apropiate.
Colonelu'
Doresc sa lamuresc o problema legata de perceptie auditiva si de aceea sper sa nu fiu acuzat de moderatori ca se continua versusul benzina/diesel.

S-a afirmat mai sus ca in brosura de la Avensis este specificat faptul ca la diesel este trecuta o valoare de 71dB fata de 72dB la benzina. Pentru ca cei mai multi nu realizeaza ce reprezinta aceasta diferenta si cum este ea perceputa de urechea umana, va propun sa cititi cele scrise in link-ul de mai jos:
http://www.phys.unsw.edu.au/jw/dB.html
Totodata, aveti posibilitatea sa si audiati diferentele de 3dB, 1dB si 0.3dB.

Pentru cei care nu sunt pasionati de calcule matematice si de grafice, am sa precizez faptul ca o diferenta de 3dB este perceputa ca o dublare a puterii auditive, iar 1dB ca o crestere cu 26%, adica aproape 1/3.



Semnat:
Un pasionat si de muzica, nu numai de masini thumbsup.gif
drabisan
Stai calm ca nu ne mai acuza lumea ca ne certam la capitolul benzina vs motorina.
In mod logic sistemul de evacuare de la o benzinara trebuie sa fie mai performant decit unul al unui diesel, din cauza presiunii gazului la evacuarea din cilindrii. Pentru a obtine valori acceptabile vorbesc...
Daca diferenta ar fi fost de 5Db, ar fi fost nasol cit se poate, dar un decibel, plecind de la presiuni absolut diferite, este chiar apreciabil de putin.

Ce ar fi important vis-a-vis de masuratorile astea, ar fi conditiile de masurare: una e daca le masori la aceiasi viteza si cu totul altceva e daca la masori la aceiasi turatie. Asa ca, fara date tehnice clare, valorile alea pot fi considerate marketing irelevant!

Ideal ar fi sa avem o comparatie privind zgomotul pe care il percepe soferul la aceiasi viteza, cu aceleasi gume, de aceleasi dimensiuni, pe acelasi tip de asfalt.
Gumele mele sint foarte galagioase pe A2 pina la Fundulea si mai mult decit silentioase pe restul A2-ului. De asemenea, autostrada dintre Slovacia si Cehia, cea care traverseaza muntii Tatra, mi s-a parut cea mai zgomotoasa sosea din ce am plimbat pina acum!
De aia spun ca, obiectiv, nivelul zgomotului unei benzinare nu poate fi evaluat corect cu zgomotul unui diesel decit in conditii identice de sosea si gume...

Subiectiv e cu totul alta problema! Si aici ne putem contazice cit vrem, ca e democratie (atita timp cit ne alegem postul corect wink.gif )
Mie, de ex., imi place la nebunie zgomotul unei decelerari de la 5000 la 3000 de ture! Si aici sint subiectiv, dar IMI PLACE!!! Senzatie sonora pe care nici un diesel nu o sa mi-o poata oferi!
adrian_flavius
Baietzi, in primul rand salutari! Eu sunt nou-noutz pe forumul asta, dupa cum sunt "virgin" si in ceea ce priveste Avensis-ul... in ultimele 2 luni am batut, la propriu si la figurat, toti dealer-ii auto din Pitesti, in cautarea unei masini care sa-mi convina, din mai multe puncte de vedere...ultima la care m-am oprit (iar aici, jos palaria, trebuie sa recunosc ca o mare influenta a avut-o un anumit consilier de vanzari de la Toyota Pitesti, care stie sa-si faca treaba...si eu lucrez cu oameni, si eu vand, dar servicii, si stiu ce inseamna un tip bun la asa ceva cand il intalnesc...) a fost Avensis-ul...

Acum, am vazut ca a mai fost intrebarea asta, eu inca nu m-am hotarat intre 1,8 sau 2 benzina si 2 motorina...detaliile care ma intereseaza pe mine sunt urmatoarele: la condus zilnic in oras, minim 50-60 de km, ce renteaza mai mult? Stiu ca benzina zvacneste mai bine in demaraj in intersectii, dar nici cu motorinarele astea noi nu mi-e rusine...am avut o experienta anul trecut la un alt loc de munca cu o Fabia break, muncita la greu (avea peste 190 000 de km...tedei din ala de radeti voi de el...), dar care avea un cuplu fantastic...cel putin asa am simtit-o eu...am luat destui indivizi la semafoare...si era break...pana la ea, eram adeptul convins al benzinei...acum incep sa ma intreb daca nu poate fi si un diesel cel putin 75-80% sportiv? pentru ca eu nu ma infig in ea decat foarte rar...de 2-3 ori pe luna...

Ma tenteaza benzina, ca in aceeasi bani, asa cum spunea Vio, parca, iei Sol, nu Luna...benzina de 2 l Sol e la aceeasi bani ca diesel-ul Luna...da' vreau un consum adevarat in oras, aglomerat, ca nu stiu daca imi convine 12-13 l/100 km...care are benzina, da si mie feed-back (inca o data...), cu consumul pe oras...si pentru 1.8, si pentru 2 litri..

Oricum, Avensis tot imi iau...prin primavara...pana atunci o sa va tot stresez cu intrebari, sa stiu ce le cer celor de la dealer...

Pentru cei mai experimentati dintre voi, eu nu am decat vreo 60k de condus, asta ar fi a 3 masina personala (dupa Dacia si Matiz), am mai condus Skoda, Fabia si Octavia, inclusiv la drum lung, ca si Golf V benzina (motorul de 2.5 fsi benzina m-a dezamagit fantastic...w/e trecut...), Renault Laguna II (dezamagire totala si acolo...motor 1.6 16V...gioarsa...), si cam atat... altele doar cate un test scurt sau cativa km pe masina cate unui prieten...nu se pun...
Watcher
Zic si eu de consum (am scris si pe threadul cu masinile mele dar il pomenesc si aici): am fost de la bucuresti la baia mare si acolo am facut revelionul. In medie avensis 2.2 a consumat 5.7. Minimul obtinut (pe dealuri deci MULTA frana de motor) a fost 4.5.

CA chestie, apropos de tdi tongue.gif a4 a consumat 5.5 unde a consumat avensis 5.7 smile.gif. Ma intrebam daca e de la cilindree sau de la eficienta (am mers in acelasi ritm, impreuna, eu cu cruise control cat mai mult timp, A4 fara)
drabisan
Bine ai venit printre noi. Inteleg ca deja ti-ai aruncat bine ochii pe aici.
Nu ma pronunt decit la 2 benzina, ca pe aia o stiu, si daca te sperie 12-13 in oras...nu prea o sa poti scoate din ea mai putin decit daca mergi cuminte.
Eu, cu stilul meu de condus, ma bucur cind, in timpul saptaminii, scot 13% cu Almera de 1.5 in Bucuresti.

Sint pe aici oameni cu 1.8 care scot cam tot timpul sub 10 in orase, dar iti vor spune ei ce si cum.
22nst
eu cu 1.8 m/t reusesc sa scot 10 in bucuresti smile.gif
dar ma rezum la 3000 rpm si frana de motor cat cuprinde smile.gif
iar la polul opus, nu am reusit sa scot mai lult de 12 l/100km smile.gif cat despre drabisan... vezi sa nu ai o gaura in rezervor... totusi 13 l/100km cu un motor de 1.5 mi se pare foarte mult.

edit: bucuresti - iasi mers cu 100 km/h am scos 5.6 l/100km, ac pornit, 2 pers in masina si bagaje smile.gif

(acum ma trazneste un gand sa ma mult la d4d smile.gif )
vio
io propun sa ii dam BAN lu Costache ca a inchis topicu .... o iei si tu dupa ce ai auzit la radio ??
_Constantin_
Alimentat acum 2 zile, mers numai in conditii de iarna prin oras cu consum 13.5%.
Masina se comporta exemplar cu cauciucrile de iarna. Porniri fara probleme dimineata.

O intrebare pentru Bucuresteni ... cum se circula asta seara la voi? Sunt curios pentru ca marti trebuie sa vin pana in capitala si tare mi-e teama ca o sa fie nebunie.
drabisan
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 4 2008, 11:52 PM) *
O intrebare pentru Bucuresteni ... cum se circula asta seara la voi? Sunt curios pentru ca marti trebuie sa vin pana in capitala si tare mi-e teama ca o sa fie nebunie.


Pentru exemplificare: de la Poli pina la Valea Cascadelor, ieri pe la 2, nu erau eliberate de zapada decit 2 benzi pe Iuliu Maniu. Politia statea la amendat nesimtitii care opreau pe prima banda eliberata si blocau troleiele. Desi am vazut vreo 5 masini de politie, la treaba, tot erau cozi de troleie. In concluzie, din cind in cind se mergea pe 1 banda.
Ca sa se rezolve problema, in primul rind, ar trebui ca politia sa-i impuste pe aia de opresc si sa le ridice masinile. Dar cum nu se poate...
Si nici sperante sa incarce zapada pe care au dat-o de pe sosea pe margini...

Cred ca va fi la fel pina s-o incalzi.

Plus ca va fi ger, deci multi vor lua masinile...Plus ca s-au intors aia de au fost plecati...
Cum se va circula...ai inteles...
vio
Costache da de ce nu lashi mashina la Pacii sau la Gorjului si te duci cu metroul ... ce mai stai sa consumi nervi sau alte cele ... o sa mergi bine daca ajungi in buc pe la 6 30 dimineatza asa ..,mai tarziu o sa fie plin de talibani si kamikaze pe strazi
bebelacus
salut, Flavius

alegere buna in ambele cazuri. eu am 2.0 d-4d de 126cp. am condus putin si varianta de 1.8 si mi-a placut, insa nu stiu cum e a traiesti cu ea, asa ca ma voi rezuma doar la diesel.
sportivitate, adica, din ce ai spus, plecari rapide, reprize si depasiri fara efort, eu zic ca este foarte buna, chiar te va surprinde.
directia este foarte buna, stabilitatea de asemenea.
este extraordinar de silentioasa. si la relanti, si in acceleratii dar mai ales la viteze mari. poti merge cu 180 si nu vei auzi nimic. e foarte bine izolata fonic, motor silentios, are a 6-a treapta, ceea ce ii reduce turatia si implicit zgomotul. eu zic ca-i la fel de silentoasa ca masina dn clasa mare cu motor superior ca cilndree.
chiar si rece, motorul e foarte silentios. la relanti se aude, totusi un oarecare zgomot specific disel dar foarte slab. in comparatie, in ala de 1.8 nu auzi chiar nimic la relanti dar suna zgomotos la viteze mari. insa daca iti place zgomotul unei benzinare tuate, atunci e ok.
consumul real, la aceasta data, cu cauciucuri d eiarna, inainte de a da zapada, era de 8.1 in constanta, desi anul trecut, cind am luat-o, tot in iarna, era de 7.2-7.6.
la drum lung imi ia 6.2 pe autostrada, insa nu cobor sub 160. cred ca 1.8 ar consuma in jur de 8 si ceva dar mai sigur e sa iti spuna posesorii de 1.8.
pe drumuri nationale, eurpene, unde nu prea ai cum sa mergi cu mai mult de 120, consumul scade la 5.3, aici incluzind si lcalitatile sau micile orase prin care treci.
eu ac cam 25,000km pe an, asa ca nu ar fi rentat prea mult, insa am avut citeva masini pe care le-am alternat, ca motorizare, cind diesel, cind benzina si nu m-am hotarit nici acum care imi place mai mult. de data asta a fost rindul unui diesel, asa ca am ales d-4d. mi-a placut si foarte mult ACEST motor. daca bani conteaza, iar dupa cum ziceai, nici nu mergi pea mult, eu zic sa iei de 1.8. daca te poti lipsi de diferenta de pret la aceeasi echipare, ia un d-4d.
ideea este ca nu vei regreta in nici un caz. cred eu.
personal, nu te sfauiesc sa mergi pe varianta SOL. doar pt pilot automat (am avut pe Vectra si l-am folosit rareori) si roti de 17 sau ornamente de lemn de plastic. eu zic ca nu merita. sper sa nu ma insel dar astea erau diferentele dintre Luna si Sol acum vreun an.
referitor dealer Pitesti, sint sigur ca stiu despre cine e vorba. un tip super amabil, cum rar gasesti. l-am cunoscut toamna asta la un drum la craiova. transmite-i salutari de la tipul din constanta care voia aygo. mai roaga-l sa arajeze un drivetest cu ambele mortorizari. roaga-l sa te scoata si pe autostarada si inceaca sa mergi si cu 160, sa vezi cum te simti in ambele. nu rata nici testul oraului, cu gropile lui si tot tcimul. sigur vei fi mai lamurit. altfel nu vom face decit sa continuam polemica diesel vs benzina
mircea89110
Salutari si la multi ani !
Pentru ca inca mai cred in valoarea utila a forumului, am sa va readuc in atentie povestea mea.
As vrea sa precizez ca apelez la experienta si eperientele tuturor celor care pot sa mi le ofere.
Stiu ca exista aici cativa oameni care cunosc povestea mea...
- Ave 1,6
- 65 000 km / pe 8 feb 2008 iese din garantie la 3 ani
- zgomot ciudat la transmisie , ca si cum ceva mare se misca in balans / masina trage f bine in orice treapta
- cand ridic brusc si o calc mai tare, trepideaza de zici ca se rupe (evident ca nu e modul normal de exploatare, dar inainte nu facea )
- usile fata, palpeaza (ca si cum nu mai sunt perfect etanse) cu zgomot in patea de sus, pe pietruita
- intra putin mai greu in tr I
- amortizorul dreapta,fata, scartaie cand trec peste obstacolele de restrictionare de viteza (acele bariere in carosabil)
Intre toate astea ceea ce ma ingrijoreaza cel mai tare , este zgomotul de la cutie/transmisie
In decembrie, la inceput, m-am programat la service, in Pipera .
M-au pus pe 24 dec. le-am explicat ca vreau inainte de asta, intr-o zi cand se poate, 3 minute, sa merg cu mecanicul care se va ocupa (am cerut cu dl BELE, la recomandarea lui Paul ) sa auda despre ce e vorba. Nu m-a sunat nimeni .
Am revenit la jumatatea lunii cu tel la ei ... surpriza , nu figuram nici macar pe 24 in programare.
Am refacut programarea pe 3 ianuarie !!!
Am cerut aceleasi 3 minute ... mi s-a spus , np, atunci se face si asta si avem programata intreaga zi pentru masina.
Pe 2 noaptea a nins dar stiam ca trebuie sa ajung pe 3 ianuarie la ora 9.
M-am trezit la 7.30 si am dat la zapada "pentru tot blocul"
Evident, aveam cauciucuri de iarna si am reusit sa ies.
Am sunat la Toyota. N-a raspuns nimeni pana pe la 9.15 ...
Mi-au zis ca nu am cum sa vin ca nu pot ajunge si ca e curtea plina de zapada .... bla bla
m-au rechemat a doua zi .... ghinion, un tir a blocat strada si m-a intarziat cu 30 min .
am sunat din vreme sa explic situatia. am ajuns in sfarsit.
a durat 30 min pana mi-au facut foaia de service si peste 2 ore pana mi-au prezentat concluziile constatarilor.
cele 2 pc-ri , nu functionau, wireless nu exista
am fost nevoit sa intreb de 2 ori la receptie de ce nu merg computerele
raspuns : "merg , da' merg foarte greu" (si de fapt erau oprite )
ma rog ...
raspunsul, unde ma durea mai tare, a fost : e normal sa faca asa s-a mai uzat si e normal
am cerut sa merg cu mecanicul sa-i arat cum face
evident ca nu se putea auzi nimic din cauza zgomotului cauciucurilor pe zapada ...
de usi ... mi-au zis ca trebuie mers la caroserie, de amortizoare,ca tre' sa facem o programare la test !!! ... bla bla ...
facusem programarea ptr mecanicul recomandat da Paul (dl Bele)
si de fapt de masina s-a acupat un tanar (mult prea tanar) , Razvan
am facut o programare pentru revizia de 60.000 pe 1 februarie ( pe 8 expira garantia)
estimare revizie :
F Aer +F Polen+F Ulei+Ulei+L Frana +L Racire = 10 mil
Curea alternator-compresor AC ... inca 4 mil cu tot cu manopera
total cam 15 milioane ... destul de scump
Acum, ce vreau eu de la voi, daca se poate :
-cine se baga sa auda cum face transmisia si sa-mi dea un sfat
-a schimbat cineva amortizoare in garantie (garantie sau casco) ? si daca da cum a procedat sa nu bage mana in buzunar prea mult ?
-cine-mi recomanda un service bun (eventual toyota, oriunde in tara )pentru o constatare sau pentru a face revizia de 60000km + restul ?

Impresia lasata de service-ul din pipera nu ma indeamna sa cred ca au prea mult respect fata de client (nu eram singurul nemultumit de acolo)
norocul nostru e ca masinile sunt, in general, fiabile ( si asta nu e in nici un fel meritul lor )

drumuri bune in 2008 !
vlademir
Intr-adevar, e o situatie foarte stupida, tipic romaneasca. Cu sfaturi tehnice nu te pot ajuta, nici nu e prea indicat. Mergi la service-ul din Pitesti de la autostrada, nu am auzit inca lucruri rele despre ei. Sau baga inainte masina in Autovit la test, o sa iti dea toti parametrii in scris, si apoi te duci la service. Oricum evita atat Pipera cat si Splaiul.
adrian_flavius
Mersic de raspunsuri, baietzi!
In ceea ce priveste condusul, am testat deja diesel-ul, dar era motorul de 2.2 si 150 CP, nu cel pe care-l vizez eu... si, intr-adevar, diferentele intre Luna si Sol se cam rezuma la gume, jante si cruise control...plus ornamentele...

Oricum o sa ma dau si cu diesel 2 l si cu benzina 1.8 l, dar cred ca ma indrept din ce in ce mai sigur catre D4D, pentru ca mie imi place linistea...si daca spui ca e silentioasa, atunci nu-mi mai fac nici o problema...6 viteze...si probabil ca varianta Luna...

Inca o intrebare: cunoasteti vreun caz in care motorul de 2 l D4D sa nu porneasca la rece? Nu de alta, dar sambata de dimineata (ger de vreo -15 grade in Pitesti...) era un vecin in parcare, cu un Avensis diesel de 2 l, care avea capota ridicata...nu am coborat sa vad ce problema avea, dar era cam impacientat (nici nu-l cunosc, e nou omul in bloc)...oricum, cand m-am uitat o jumatate de ora mai tarziu, nu mai era masina acolo, deci presupun ca a reusit sa plece...vreau sa stiu daca sunt probleme la pornirea motorului diesel pe frig...atat...

Pe masina de test pe care am pus eu mana, un Executive diesel de 2.2 l, media afisata de computerul de bord (average...nu stiu pe ultimii cati km...poate ma lamuriti voi...) era de 7.3 l...tipul de la dealer mi-a spus ca e media de cand era masina noua (cand m-am dat eu cu ea avea vreo 12 000 km la bord...), da' am inteles pe forum ca se mai si reseteaza chestia asta...ii scoti borna de la bateria, sau cum?

Personal, mi se pare destul de mare media pe care mi-o spui tu pe oras...probabil ca si de la aglomeratie...da' nu am de ce sa ma mir, ca in ultimele 6 luni, sotia mea, cu un matiz mititel, pe oras nu scade sub 7-7.5l/suta...tot de la aglomeratie...asa ca ditamai Ave diesel, tot e ok...

ne mai auzim...


QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 5 2008, 05:27 PM) *
salut, Flavius

alegere buna in ambele cazuri. eu am 2.0 d-4d de 126cp. am condus putin si varianta de 1.8 si mi-a placut, insa nu stiu cum e a traiesti cu ea, asa ca ma voi rezuma doar la diesel.
sportivitate, adica, din ce ai spus, plecari rapide, reprize si depasiri fara efort, eu zic ca este foarte buna, chiar te va surprinde.
directia este foarte buna, stabilitatea de asemenea.
este extraordinar de silentioasa. si la relanti, si in acceleratii dar mai ales la viteze mari. poti merge cu 180 si nu vei auzi nimic. e foarte bine izolata fonic, motor silentios, are a 6-a treapta, ceea ce ii reduce turatia si implicit zgomotul. eu zic ca-i la fel de silentoasa ca masina dn clasa mare cu motor superior ca cilndree.
chiar si rece, motorul e foarte silentios. la relanti se aude, totusi un oarecare zgomot specific disel dar foarte slab. in comparatie, in ala de 1.8 nu auzi chiar nimic la relanti dar suna zgomotos la viteze mari. insa daca iti place zgomotul unei benzinare tuate, atunci e ok.
consumul real, la aceasta data, cu cauciucuri d eiarna, inainte de a da zapada, era de 8.1 in constanta, desi anul trecut, cind am luat-o, tot in iarna, era de 7.2-7.6.
la drum lung imi ia 6.2 pe autostrada, insa nu cobor sub 160. cred ca 1.8 ar consuma in jur de 8 si ceva dar mai sigur e sa iti spuna posesorii de 1.8.
pe drumuri nationale, eurpene, unde nu prea ai cum sa mergi cu mai mult de 120, consumul scade la 5.3, aici incluzind si lcalitatile sau micile orase prin care treci.
eu ac cam 25,000km pe an, asa ca nu ar fi rentat prea mult, insa am avut citeva masini pe care le-am alternat, ca motorizare, cind diesel, cind benzina si nu m-am hotarit nici acum care imi place mai mult. de data asta a fost rindul unui diesel, asa ca am ales d-4d. mi-a placut si foarte mult ACEST motor. daca bani conteaza, iar dupa cum ziceai, nici nu mergi pea mult, eu zic sa iei de 1.8. daca te poti lipsi de diferenta de pret la aceeasi echipare, ia un d-4d.
ideea este ca nu vei regreta in nici un caz. cred eu.
personal, nu te sfauiesc sa mergi pe varianta SOL. doar pt pilot automat (am avut pe Vectra si l-am folosit rareori) si roti de 17 sau ornamente de lemn de plastic. eu zic ca nu merita. sper sa nu ma insel dar astea erau diferentele dintre Luna si Sol acum vreun an.
referitor dealer Pitesti, sint sigur ca stiu despre cine e vorba. un tip super amabil, cum rar gasesti. l-am cunoscut toamna asta la un drum la craiova. transmite-i salutari de la tipul din constanta care voia aygo. mai roaga-l sa arajeze un drivetest cu ambele mortorizari. roaga-l sa te scoata si pe autostarada si inceaca sa mergi si cu 160, sa vezi cum te simti in ambele. nu rata nici testul oraului, cu gropile lui si tot tcimul. sigur vei fi mai lamurit. altfel nu vom face decit sa continuam polemica diesel vs benzina

DAN
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 7 2008, 10:29 AM) *
Inca o intrebare: cunoasteti vreun caz in care motorul de 2 l D4D sa nu porneasca la rece? Nu de alta, dar sambata de dimineata (ger de vreo -15 grade in Pitesti...) era un vecin in parcare, cu un Avensis diesel de 2 l, care avea capota ridicata...nu am coborat sa vad ce problema avea, dar era cam impacientat (nici nu-l cunosc, e nou omul in bloc)...oricum, cand m-am uitat o jumatate de ora mai tarziu, nu mai era masina acolo, deci presupun ca a reusit sa plece...vreau sa stiu daca sunt probleme la pornirea motorului diesel pe frig...atat...


Daca nu alimentezi de unde trebuie se poate intampla.....
Colonelu'
Probabil ca vecinul ala a verificat si el daca mai are lichid de curatat parbrizul sau a vrut sa vada cum mai arata motorul whistling.gif .
Dupa cum a spus si Dan, daca alimentezi cu motorina buna, nu ai de ce sa iti faci griji. Vineri spre sambata au fost si la Iasi -23C si am iesit si eu afara sa vad cum porneste Avensis-ul 2.0D pe la -14C, cat arata pe la 12. Pot sa spun ca, spre deosebire de altii din fata blocului, a pornit la sfert de cheie, ca vara. Motorina folosita este Efix de la Rompetrol, ca acolo am card.
vio
cand e fff frig nici nu e bine sa o pornesti din prima ... la - 21 de grade acu 2 ierni la corolla la fel nu a pornit din prima dar porneste . cat priveste dieselul nu cred ca am auzit sa se strice bujiile incadescente la motoarele diesel toyota, si mai exista si pompa de amorsare manuala daca nu trage din rezervor motorina cat ii tre...


io facusem compartia intre Luna 2.0 D4d si 2.0 Benzina Sol .. e cam acelashi pretz parca ....

Luna DS8KLL04 / 00 22.360 DDP si benzina e Sol DS88SL04 / 00* 21.408 DDP , deci chiar mai ieftina ... cu aia aproape 1000 de euro sa tot mergi ... deja motorina buna e mai scumpa ca benzina ia si asta in calcul si inca o sa mai creasca , prognoza e ca o sa depaseasca chiar benzina de 98 la pretz ... asa ca se anuleaza chestia cu economia , cat de spre liniste .... e la fel in ambele daca mergi normal ... peste o anumita viteza e si normal sa auzi ceva ceva ... io ti as recomanda totushi o benzinara . plus ca o sa ai 150 de cai biggrin.gif nu 126 ...
adrian_flavius
Mda, ai si tu dreptate cu puterea...nu-sh' ce sa zic...mai am timp sa ma hotarasc...intai sa ma dau cu amandoua, sa vad exact despre ce e vorba...

Am vazut si eu pretul la motorina, am citit prognozele....cresterile de preturi nu sunt dictate de factori obiectivi (motorina, chiar si cea super-ecologica, se produce mai usor decat benzina, este o fractie mai grea, si atunci costul de productie este mult mai mic...tata e maistru chimist, mi-a explicat cum se obtin combustibilii astia din petrol...costul de productie pentru un litru de motorina e cam la jumatate fata de benzina...), ci de interese fiscale (mai ales la bugetul de stat...); daca tot a crescut numarul de posesori de masini cu motoare diesel, hai sa le punem lor in carca o sarcina bugetara mai mare...naspa...din 3.5-4 lei pe litru, cat au ajuns sa coste combustibilii, cam 40-45% sunt numai taxe, accize si impozite...poate chiar mai mult...si macar daca s-ar vedea in calitatea vietii de sofer si in drumuri...

O sa ma dau si cu benzinara de 2.0 l, Sol, sa vedem ce poate...stiu ca la benzina trebuie tinut motorul turat, ca sa ai cuplu, probabil ca din acelasi motiv nici nu exista cutie cu 6 rapoarte petru benzina...

Cum spuneam mai devreme, mie imi place linistea, si cum in diesel ai destula liniste pe la 2500 rpm, cand ai si cuplu maxim, probabil ca ma duc spre el...

Sunt de acord cu tine ca mai conteaza si caii aia in plus...o intreaga herghelie, ce sa mai...150 in loc de 126...e ceva...da' si 12-13l pe oras e ceva...chiar si la preturi comparabile la benzina/motorina, tot nu e un consum de 7.5-8 l pe oras...asa ca mai meditez...mai strang si bani...pana in februarie, cand mi-am pus eu in gand sa dau comanda, mai este...

QUOTE(vio @ Jan 7 2008, 10:43 AM) *
cand e fff frig nici nu e bine sa o pornesti din prima ... la - 21 de grade acu 2 ierni la corolla la fel nu a pornit din prima dar porneste . cat priveste dieselul nu cred ca am auzit sa se strice bujiile incadescente la motoarele diesel toyota, si mai exista si pompa de amorsare manuala daca nu trage din rezervor motorina cat ii tre...


io facusem compartia intre Luna 2.0 D4d si 2.0 Benzina Sol .. e cam acelashi pretz parca ....

Luna DS8KLL04 / 00 22.360 DDP si benzina e Sol DS88SL04 / 00* 21.408 DDP , deci chiar mai ieftina ... cu aia aproape 1000 de euro sa tot mergi ... deja motorina buna e mai scumpa ca benzina ia si asta in calcul si inca o sa mai creasca , prognoza e ca o sa depaseasca chiar benzina de 98 la pretz ... asa ca se anuleaza chestia cu economia , cat de spre liniste .... e la fel in ambele daca mergi normal ... peste o anumita viteza e si normal sa auzi ceva ceva ... io ti as recomanda totushi o benzinara . plus ca o sa ai 150 de cai biggrin.gif nu 126 ...

adrian_flavius
Vio, tu ce ai, 2.0 benzina?

QUOTE(vio @ Jan 7 2008, 10:43 AM) *
cand e fff frig nici nu e bine sa o pornesti din prima ... la - 21 de grade acu 2 ierni la corolla la fel nu a pornit din prima dar porneste . cat priveste dieselul nu cred ca am auzit sa se strice bujiile incadescente la motoarele diesel toyota, si mai exista si pompa de amorsare manuala daca nu trage din rezervor motorina cat ii tre...


io facusem compartia intre Luna 2.0 D4d si 2.0 Benzina Sol .. e cam acelashi pretz parca ....

Luna DS8KLL04 / 00 22.360 DDP si benzina e Sol DS88SL04 / 00* 21.408 DDP , deci chiar mai ieftina ... cu aia aproape 1000 de euro sa tot mergi ... deja motorina buna e mai scumpa ca benzina ia si asta in calcul si inca o sa mai creasca , prognoza e ca o sa depaseasca chiar benzina de 98 la pretz ... asa ca se anuleaza chestia cu economia , cat de spre liniste .... e la fel in ambele daca mergi normal ... peste o anumita viteza e si normal sa auzi ceva ceva ... io ti as recomanda totushi o benzinara . plus ca o sa ai 150 de cai biggrin.gif nu 126 ...

DAN
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 7 2008, 11:02 AM) *
Vio, tu ce ai, 2.0 benzina?

QUOTE(vio @ Jan 7 2008, 10:43 AM) *
cand e fff frig nici nu e bine sa o pornesti din prima ... la - 21 de grade acu 2 ierni la corolla la fel nu a pornit din prima dar porneste . cat priveste dieselul nu cred ca am auzit sa se strice bujiile incadescente la motoarele diesel toyota, si mai exista si pompa de amorsare manuala daca nu trage din rezervor motorina cat ii tre...


io facusem compartia intre Luna 2.0 D4d si 2.0 Benzina Sol .. e cam acelashi pretz parca ....

Luna DS8KLL04 / 00 22.360 DDP si benzina e Sol DS88SL04 / 00* 21.408 DDP , deci chiar mai ieftina ... cu aia aproape 1000 de euro sa tot mergi ... deja motorina buna e mai scumpa ca benzina ia si asta in calcul si inca o sa mai creasca , prognoza e ca o sa depaseasca chiar benzina de 98 la pretz ... asa ca se anuleaza chestia cu economia , cat de spre liniste .... e la fel in ambele daca mergi normal ... peste o anumita viteza e si normal sa auzi ceva ceva ... io ti as recomanda totushi o benzinara . plus ca o sa ai 150 de cai biggrin.gif nu 126 ...


are 1.4 benzina...mai are si 1.6 benzina..si 3.0l d-4d...acusi ii vine si 2.5 d-4d..biggrin.gif

sper ca nu am omis nimic VIO..tongue.gif
adrian_flavius
Pai exista 3.0l D4D? Pe ce Toyota?... unsure.gif ?

Daca le are pe astea toate, inseamna ca stie despre ce vorbeste...oricum, problema (cel putin pentru mine...) ramane deschisa...ma dau cu ele, si pe urma va tin la curent cu "senzatiile"...

Mie mi-a placut foarte mult culoarea aia de visina putreda, rosu bordeau parca se numea...nu mai stiu exact...oricum, e ceva intre mov, grena, rosu, visiniu, toate la un loc...superba...dar presupun ca si greu de intretinut...la prima ploaie ajungi cu ea la spalatorie...

QUOTE(DAN @ Jan 7 2008, 11:12 AM) *
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 7 2008, 11:02 AM) *
Vio, tu ce ai, 2.0 benzina?

QUOTE(vio @ Jan 7 2008, 10:43 AM) *
cand e fff frig nici nu e bine sa o pornesti din prima ... la - 21 de grade acu 2 ierni la corolla la fel nu a pornit din prima dar porneste . cat priveste dieselul nu cred ca am auzit sa se strice bujiile incadescente la motoarele diesel toyota, si mai exista si pompa de amorsare manuala daca nu trage din rezervor motorina cat ii tre...


io facusem compartia intre Luna 2.0 D4d si 2.0 Benzina Sol .. e cam acelashi pretz parca ....

Luna DS8KLL04 / 00 22.360 DDP si benzina e Sol DS88SL04 / 00* 21.408 DDP , deci chiar mai ieftina ... cu aia aproape 1000 de euro sa tot mergi ... deja motorina buna e mai scumpa ca benzina ia si asta in calcul si inca o sa mai creasca , prognoza e ca o sa depaseasca chiar benzina de 98 la pretz ... asa ca se anuleaza chestia cu economia , cat de spre liniste .... e la fel in ambele daca mergi normal ... peste o anumita viteza e si normal sa auzi ceva ceva ... io ti as recomanda totushi o benzinara . plus ca o sa ai 150 de cai biggrin.gif nu 126 ...


are 1.4 benzina...mai are si 1.6 benzina..si 3.0l d-4d...acusi ii vine si 2.5 d-4d..biggrin.gif

sper ca nu am omis nimic VIO..tongue.gif

DAN
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 7 2008, 11:22 AM) *
Pai exista 3.0l D4D? Pe ce Toyota?... unsure.gif ?

Daca le are pe astea toate, inseamna ca stie despre ce vorbeste...oricum, problema (cel putin pentru mine...) ramane deschisa...ma dau cu ele, si pe urma va tin la curent cu "senzatiile"...

Mie mi-a placut foarte mult culoarea aia de visina putreda, rosu bordeau parca se numea...nu mai stiu exact...oricum, e ceva intre mov, grena, rosu, visiniu, toate la un loc...superba...dar presupun ca si greu de intretinut...la prima ploaie ajungi cu ea la spalatorie...

QUOTE(DAN @ Jan 7 2008, 11:12 AM) *
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 7 2008, 11:02 AM) *
Vio, tu ce ai, 2.0 benzina?

QUOTE(vio @ Jan 7 2008, 10:43 AM) *
cand e fff frig nici nu e bine sa o pornesti din prima ... la - 21 de grade acu 2 ierni la corolla la fel nu a pornit din prima dar porneste . cat priveste dieselul nu cred ca am auzit sa se strice bujiile incadescente la motoarele diesel toyota, si mai exista si pompa de amorsare manuala daca nu trage din rezervor motorina cat ii tre...


io facusem compartia intre Luna 2.0 D4d si 2.0 Benzina Sol .. e cam acelashi pretz parca ....

Luna DS8KLL04 / 00 22.360 DDP si benzina e Sol DS88SL04 / 00* 21.408 DDP , deci chiar mai ieftina ... cu aia aproape 1000 de euro sa tot mergi ... deja motorina buna e mai scumpa ca benzina ia si asta in calcul si inca o sa mai creasca , prognoza e ca o sa depaseasca chiar benzina de 98 la pretz ... asa ca se anuleaza chestia cu economia , cat de spre liniste .... e la fel in ambele daca mergi normal ... peste o anumita viteza e si normal sa auzi ceva ceva ... io ti as recomanda totushi o benzinara . plus ca o sa ai 150 de cai biggrin.gif nu 126 ...


are 1.4 benzina...mai are si 1.6 benzina..si 3.0l d-4d...acusi ii vine si 2.5 d-4d..biggrin.gif

sper ca nu am omis nimic VIO..tongue.gif



Pe land cruiser teehee.gif mellow.gif
vio
nu DAN ai scris tot biggrin.gif thumbsup.gif eu personal merg cu 1.4 biggrin.gif si tare imi place ... si consumu si cum merge biggrin.gif doar ca iash mai baga vreo 10 - 15 cai atat fatza de cat are ...

si benzinara are cuplu de la 2000 de ture sa stii dar e f liniar si nu se simte asa brusc ca la diesel ... doar cand intra vvt-i ul se simte f tare , dar in rest ai cuplu cu variatie f mica de la 2000 - 4500 de ture ... oricum alegerea este a ta biggrin.gif


si pe Hilux DAN biggrin.gif mai e motor de 3.0
adrian_flavius
Dane, inseamna atunci ca Vio e mai mult decat fan Toyota...ma frapeaza chestia asta...am citit pe undeva ca, la nivel global, gradul de revenire al unui client Toyota este cel mai mare...sunt zone unde atinge 82%...adica 4 din 5 posesori de Toyota revin sa-si cumpere tot Toyota...e ceva cu masinile astea de atrag atata lume...

Si la intruniri cu care vine? dintre toate Toyotele pe care le are...

Zici ca asteapta un 2.5 D4D? Pai asta inseamna ca mie imi recomanda benzina si el isi cumpara diesel... confused.gif

Pe land cruiser teehee.gif mellow.gif
[/quote]
adrian_flavius
1.4 e pe Yaris, nu? faina mashinutza...chiar faina...si pentru oras e ideala...da' eu vreau un sedan...

Oricum, in alta ordine de idei, sa la stapanesti sanatos, domnu' Vio...cand le ai pe toate, sa le pui in curte si sa scrii la poarta "showroom" toyota... poate mai dai idei si la altii...

QUOTE(vio @ Jan 7 2008, 11:28 AM) *
nu DAN ai scris tot biggrin.gif thumbsup.gif eu personal merg cu 1.4 biggrin.gif si tare imi place ... si consumu si cum merge biggrin.gif doar ca iash mai baga vreo 10 - 15 cai atat fatza de cat are ...

si benzinara are cuplu de la 2000 de ture sa stii dar e f liniar si nu se simte asa brusc ca la diesel ... doar cand intra vvt-i ul se simte f tare , dar in rest ai cuplu cu variatie f mica de la 2000 - 4500 de ture ... oricum alegerea este a ta biggrin.gif


si pe Hilux DAN biggrin.gif mai e motor de 3.0

vio
2,5 D4D la un Hilux , deci la tractor .. biggrin.gif 1,4 e corolla nici chiar Yaris .. e prea mic pt ce vroiam oricum , daca ar fi fost comercializata la noi imi luam varianta break de la corolla , dar cum nu am optat pt hatch
Tiberiu61940
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 7 2008, 11:32 AM) *
adica 4 din 5 posesori de Toyota revin sa-si cumpere tot Toyota...e ceva cu masinile astea de atrag atata lume...

Pai nu stiti? Toyota baga si ceva droguri in materialul din care e facut volanul... odata ce ai dat cu nasul de el, o sa vrei mereu sa ai volan Toyota drive.gif asta da dependenta
bebelacus
daca te hotarasti pt benzina, eu zic ca 1.8 ar fi alegerea cea mai potrivita dpv financiar. pe deasupra 1.8 se pare ca ar fi cel mai echilibrat motor pe benzina de pe avensis si unul dintre cele mai bune din aceasta categorie. este echilbrat, deoarece iti oferea performante foarte bune la un pret decent si un consum de asemenea, decent.

ieri, la -15 grade, si dupa ce a stat 3 zile acoperita de zapada, la propriu, caci era ingropata pina la chedere, apornit fara probleme. e simplu, pui contactul, astepti sa se stinga toate becurile si dai cheie.
bennzina de 2.0 e tentant dar iti va consuma cam mult pt ce ofera si va si si mai greu de vindut cind te vei desparti de ea. imagineaza-ti aceasta situatie. iar varianta Sol chiar nu merita. nu neaparat ca nu ai folosi pilotul automat, pe care oricum, nu o vei face, dar din cite stiu vine si cu roti de 17. poate ma insel, verifica oferta, iar cauciucurile de 17 chiar costa ceva bani. si pt doar acel pilot, chiar nu merita.

plus ca arata mai bine cu finisarea aia argintie in locul celei de lemn de arbore de plastic. chiar si tapiteria la varianta Luna mi se pare mai placuta si mai aratoasa decit la Sol. urca-te in ambele variante si vei vedea diferentele.
eu zic ca avensisul este imbatabil in echipare Luna si cu motorizarile 2.0 d-4d sau 1.8 benzina.

am mers cu 2.2 d-4d executive, masina lui Jan d-4d din craiova - salut Jane! - si este o idee mai zgomotoasa decit 2.0 d-4d. raspunsul motorului in viata reala este cam la fel de rapid ca cel al 2.0 d-4d, iar farurile, cu toate ca sint xenon, bat la fel de prost ca la toate avensisurile. Jan poate confirma. in schimb, scaunele sint finsate demential, mai rar asemenea scaune de piele. plus incalzirea din ele. insa nu stiu daca vrei sa dai banii aia.

daca iti e de consum, cu masina mea ma invart in oras numai intre 7.5 si 8.5, in perioade de maxima agloemratie, cum ar fi vara in constanta, mamaia etc. cu benzina nu vei reusi sa cobori sub 10-10.5. acum, iarna, aglomeratie, mers doar in oras si doar pornit, Bd Toms de la stadion pina la Sala Sporturilor sau maxim 4-5 km consumul este de 8.1, ceea ce mi se pare rezonabil. si nici eu nu o mai menajez chiar asa ca in primele zile. nu abuzez de ea dar nici nu stau sa ma tarai cu 50/h cind nu e nevoie.
incearca inca odata sa vorbesti cu dealerul din pitesti. tipul e atit de amabil si de hotarit sa faca treaba, incit iti va gasi el un 2.0 d-4d; poate chiar masina personala a vreunui coleg de-al lui. du-te din nou pe la el si explica-i clar ca esti hotarit sa cumperi dar ca vei sa incerci 2.0 d-4d. la cum l-am cunoscut eu, sint sigur ca se va da peste cap sa faca rost de una.
adrian_flavius
Mersi de interes...am vorbit cu Mihai, si mi-a promis ca gasim o solutie de comun acord...chiar este super-amabil si interesat...asa ar trebui sa fie toti, nu numai el...ca doar din asta traiesc...

Diesel-ul suna mai mult decat tentant...si cu echiparea cred ca ai dreptate...nu prea am de gand sa ies afara cu ea in urmatorii 3-4 ani...poate 1 data sau de 2 ori, asa ca pilotul automat nu cred ca renteaza...nici mie nu-mi place finisarea cu imitatie de lemn, tot cea metalica e mai interesanta...iar gumele stiu ca sunt mai ieftine pe 16 decat pe 17...

ma dau si cu 2.0 D4D si pe urma iau o decizie...

QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 7 2008, 04:32 PM) *
daca te hotarasti pt benzina, eu zic ca 1.8 ar fi alegerea cea mai potrivita dpv financiar. pe deasupra 1.8 se pare ca ar fi cel mai echilibrat motor pe benzina de pe avensis si unul dintre cele mai bune din aceasta categorie. este echilbrat, deoarece iti oferea performante foarte bune la un pret decent si un consum de asemenea, decent.
ieri, la -15 grade, si dupa ce a stat 3 zile acoperita de zapada, la propriu, caci era ingropata pina la chedere, apornit fara probleme. e simplu, pui contactul, astepti sa se stinga toate becurile si dai cheie.
bennzina de 2.0 e tentant dar iti va consuma cam mult pt ce ofera si va si si mai greu de vindut cind te vei desparti de ea. imagineaza-ti aceasta situatie. iar varianta Sol chiar nu merita. nu neaparat ca nu ai folosi pilotul automat, pe care oricum, nu o vei face, dar din cite stiu vine si cu roti de 17. poate ma insel, verifica oferta, iar cauciucurile de 17 chiar costa ceva bani. si pt doar acel pilot, chiar nu merita. plus ca arata mai bine cu finisarea aia argintie in locul celei de lemn de arbore de plastic. chiar si tapiteria la varianta Luna mi se pare mai placuta si mai aratoasa decit la Sol. urca-te in ambele variante si vei vedea diferentele.
eu zic ca avensisul este imbatabil in echipare Luna si cu motorizarile 2.0 d-4d sau 1.8 benzina.
am mers cu 2.2 d-4d executive, masina lui Jan d-4d din craiova - salut Jane! - si este o idee mai zgomotoasa decit 2.0 d-4d. raspunsul motorului in viata reala este cam la fel de rapid ca cel al 2.0 d-4d, iar farurile, cu toate ca sint xenon, bat la fel de prost ca la toate avensisurile. Jan poate confirma. in schimb, scaunele sint finsate demential, mai rar asemenea scaune de piele. plus incalzirea din ele. insa nu stiu daca vrei sa dai banii aia.
daca iti e de consum, cu masina mea ma invart in oras numai intre 7.5 si 8.5, in perioade de maxima agloemratie, cum ar fi vara in constanta, mamaia etc. cu benzina nu vei reusi sa cobori sub 10-10.5. acum, iarna, aglomeratie, mers doar in oras si doar pornit, Bd Toms de la stadion pina la Sala Sporturilor sau maxim 4-5 km consumul este de 8.1, ceea ce mi se pare rezonabil. si nici eu nu o mai menajez chiar asa ca in primele zile. nu abuzez de ea dar nici nu stau sa ma tarai cu 50/h cind nu e nevoie.
incearca inca odata sa vorbesti cu dealerul din pitesti. tipul e atit de amabil si de hotarit sa faca treaba, incit iti va gasi el un 2.0 d-4d; poate chiar masina personala a vreunui coleg de-al lui. du-te din nou pe la el si explica-i clar ca esti hotarit sa cumperi dar ca vei sa incerci 2.0 d-4d. la cum l-am cunoscut eu, sint sigur ca se va da peste cap sa faca rost de una.

OCTAN_95
Eu am avut Av 1.8, timp de 3 ani, categoric pot spune ca este un motor f bun ca si masina dealtfel.
Problema consumului este relativa, daca ai stilul mai sportiv in mod sigur nu te va interesa consumul.
La sf anului trecut am fost pus in situatia de a alege intre Avensis 2.0 sol si Acord 2.0 SE, am ales Acord, nu regret, iar daca ar fi sa aleg intre Avensis echipari 1.8 sau 2.0 categoric as alege 2.0.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.