Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a V-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
adrian_flavius
Gata, m-am dat si cu motorul de 2.0 l D4D, chiar daca era pe o Corolla, nu pe o Avensis...dar diferenta de 100 si ceva de kg nu ar trebui sa conteze prea mult...ideea este ca chiar imi place...cuplul mai ales...depasiri in forta, fara sa turez motorul prea sus...pe o panta cam de 30 grade, intr-a 4-a, de la 110 la 150 la ora in vreo 4-5 secunde...chiar mi-a placut...turatia undeva pe la 3100...la capatul pantei am schimbat a cincea, si turatia a scazut la 2600-2700...fain motor...

Multumesc de impresii, baieti, cred ca asta e motorul pe care-l vreau...Avensis 2.0 D4D, varianta de echipare Luna...imediat ce rezolv problema finantarii o sa dau comanda...sa vedem...cred ca spre sfarsitul lunii...poate o primesc pe la inceput de martie...ar fi super-fain...cred ca am intrat in friguri...stiti voi cum e... rolleyes.gif

Inca o chestie: dealer-ul mi-a oferit, fara sa ma taxeze in plus, un gadget...ori scaune incalzite, ori detector de radar, ori senzori de parcare...voi pentru ce credeti ca ar trebui sa optez?...eu inclin spre scaunele incalzite, ca detectorul de radar sau senzorii am inteles ca nu sunt greu de montat ulterior...e totusi diesel, si se incalzeste mai greu motorul...da' astept si sfaturile voastre...
Hoinar
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 8 2008, 02:18 PM) *
Inca o chestie: dealer-ul mi-a oferit, fara sa ma taxeze in plus, un gadget...ori scaune incalzite, ori detector de radar, ori senzori de parcare...voi pentru ce credeti ca ar trebui sa optez?...eu inclin spre scaunele incalzite, ca detectorul de radar sau senzorii am inteles ca nu sunt greu de montat ulterior...e totusi diesel, si se incalzeste mai greu motorul...da' astept si sfaturile voastre...


Scaune incalzite...tare utile pe frigu asta smile.gif.
vio
30 grade ??? sigur ??? stiu ca LC ul merge pana 42 de grade maxim inclinare

deci cuplu te a dat gata pe tine biggrin.gif practic e aceiashi chestie ca mergi cu dieselu la cuplu sau cu benzina la turatie biggrin.gif .... pe altii turatia aia de 6000 , daca nu o aud zilnic unii intra in sevraj biggrin.gif

scaune incalzite sa iei fac totzi banii
bebelacus
scaunele incalzite merita sa fie dotare standard pe orice masina, desigur,acolo unde e frig o parte din an. oare la cit se ridica pretul daca vrei sa le pui dupa ce cumperi masina?
alegerea e buna, iti va place cum merge.
OCTAN_95
Eu as opta pentru un teodolit. yes.gif
Samurai
Va salut! Bine v-am gasit aici. Nu am stiut ca exista aici o comunitate Toyota asa de mare. Am venit de pe 'celalalt' forum care se pare ne-a lasat balta.
adrian_flavius
Vio, nu ma lua in bascalie...stiu si eu cam cum arata o panta...e vorba de cea de la Cerbu, de pe drumul national dintre Pitesti si Craiova...dupa Albota, imediat ce scapi de sat, treci podul, e o panta intr-un viraj la dreapta (pe sensul de mers Pitesti-Craiova...)...s-ar putea sa aiba chiar mai mult...am facut acelasi traseu pe la sfarsit de noiembrie, cu Avensis-ul de 2.5...cuplul este aproximativ acelasi...si mie imi place cuplul, nu zgomotul...deci da, o sa iau diesel-ul...e mai pe sufletul meu...varianta Luna, ca sunt mai ieftine gumele pe 16, iar de Cruise Control cred ca pot sa ma lipsesc...plus ca ornamentele sunt mai frumoase pe metal decat pe imitatie de lemn...

M-am convins inca o data ca tapiteria de pe Luna face toti banii...si vad ca toata lumea bate spre scaune incalzite, deci pe astea o sa le aleg...

Despre aia cu sevrajul, cred ca esti printre ei, nu?... teehee.gif e in loc de cafeaua de dimineata...

Imediat ce dau comanda, va anunt...sambata ma duc cu nevasta, sa aleaga culoarea...am zis sa-i las si ei ceva de ales... hihihi... smile.gifsmile.gifsmile.gif

QUOTE(vio @ Jan 8 2008, 02:40 PM) *
30 grade ??? sigur ??? stiu ca LC ul merge pana 42 de grade maxim inclinare

deci cuplu te a dat gata pe tine biggrin.gif practic e aceiashi chestie ca mergi cu dieselu la cuplu sau cu benzina la turatie biggrin.gif .... pe altii turatia aia de 6000 , daca nu o aud zilnic unii intra in sevraj biggrin.gif

scaune incalzite sa iei fac totzi banii

vio
nu te iau la bashcalie deloc ... dar 30 de grade ..... LC ul de abia urca la 40 cu a 2 a si are 205 cai si cuplu 500 ... si 4x4 ... tanfagarashanu are 12 - 15 % panta ...
adrian_flavius
Undeva pe la 500 de euro, din cate am inteles...cam la acelasi pretu cu xenoanele...daca nu le ai in standard...am discutat deja cu dealer-ul, o sa modific unghiul farurilor inca de cand primesc masina...pe faza scurta...sa le puna un pic mai sus...nu cu mult, dar destul cat sa ma simt si eu mai bine in ea...ia spuneti-mi cum e cu proiectoarele de ceata, isi fac treaba? adica pe ceata, ca anul asta m-am cam lovit de ea, spre deosebire de alti ani...

QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 8 2008, 02:48 PM) *
scaunele incalzite merita sa fie dotare standard pe orice masina, desigur,acolo unde e frig o parte din an. oare la cit se ridica pretul daca vrei sa le pui dupa ce cumperi masina?
alegerea e buna, iti va place cum merge.

adrian_flavius
Pai eu am zis grade (sexagesimale, ca la geometrie...), nu procente...un unghi de 30 de grade nu este chiar asa de mare...in nici un caz nu este o panta cu o inclinatie de 30%...pai aia este rapa de-a dreptul...
QUOTE(vio @ Jan 8 2008, 03:21 PM) *
nu te iau la bashcalie deloc ... dar 30 de grade ..... LC ul de abia urca la 40 cu a 2 a si are 205 cai si cuplu 500 ... si 4x4 ... tanfagarashanu are 12 - 15 % panta ...

adrian_flavius
Panta de care vorbesc eu e comparabila cu unele portiuni din tranfagarashan...deci cam pe acolo...numai ca drumul fiind mai bun, 2 benzi pe urcare, poti s-o calci un pic...daca mai intri si cu ceva viteza (eu am intrat cu 110 in ea...un pic de presiune laterala exista, da stateam destul de bine in scaun...), nu ai probleme sa castigi viteza la deal...
QUOTE(vio @ Jan 8 2008, 03:21 PM) *
nu te iau la bashcalie deloc ... dar 30 de grade ..... LC ul de abia urca la 40 cu a 2 a si are 205 cai si cuplu 500 ... si 4x4 ... tanfagarashanu are 12 - 15 % panta ...

adrian_flavius
M-am lamurit si cu greutatile intre Corolla si Avensis...Corolla, masa proprie 1425kg (varianta D4D Luna...pe care am condus-o astazi...), Avensis masa proprie 1380 kg...masa totala autorizata 1880 pe Corolla, 1970 pe Avensis...deci numai 90 de kg diferenta la masa maxima, si o diferenta in bine pentru Avensis la masa proprie...deci motorul se va comporta la fel...nici un fel de probleme de aici...plus ca la Avensis mai este si ecartamentul si ampatamentul o idee mai mari, iar centrul de greutate este mai jos...iarasi un plus...misto...

Nu stiu cum faceti voi cand va decideti sa va cumparati o masina, dar eu, dupa ce m-am hotarat, ii gasesc numai plusuri... ca minusurile or sa se iveasca singure, cand ti-e lumea mai draga...sper sa nu... confused.gif sau cat mai putine...smile.gif
22nst
1380 kg are am eu trecut in talon dar pt motorul de 1.8 smile.gif
masina are cam 1500 echipata cu motorul diesel
DAN
QUOTE(23nst @ Jan 8 2008, 04:38 PM) *
1380 kg are am eu trecut in talon dar pt motorul de 1.8 smile.gif
masina are cam 1500 echipata cu motorul diesel


1435 mai exact
Colonelu'
Copy/Paste de pe alt forum:
"Panta in procente inseamna cati metri sunt pe verticala diferenta de nivel la 100 m pe orizontala, adica panta de 100% este la 45 grade."
OCTAN_95
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 8 2008, 03:24 PM) *
Pai eu am zis grade (sexagesimale, ca la geometrie...), nu procente...un unghi de 30 de grade nu este chiar asa de mare...in nici un caz nu este o panta cu o inclinatie de 30%...pai aia este rapa de-a dreptul...
QUOTE(vio @ Jan 8 2008, 03:21 PM) *
nu te iau la bashcalie deloc ... dar 30 de grade ..... LC ul de abia urca la 40 cu a 2 a si are 205 cai si cuplu 500 ... si 4x4 ... tanfagarashanu are 12 - 15 % panta ...




Hai sa lamurim putin termenii, dupa DEX:

Rampa - Porțiune înclinată față de orizontală a unui drum sau a unei căi ferate, parcursă în sensul urcării

Panta - Porțiune de teren cu suprafața înclinată față de planul orizontal, care formează de obicei versantul unei forme de relief; povârniș, coastă

O inclinare de 30% este : la 100 m in plan orizontal rezulta 30 m in plan vertical, rezultand un unghi de 16.69924423 grade
Pentru o RAMPA de 30 grade, la 100 m in plan orizontal ar rezulta 57.73502692m in plan vertical.
Intradevar, unghiul de 30 grade nu este chiar asa de mare, in esenta, pentru o masina este !!
drabisan
adrian_flavius, cu intirziere, 2 sfaturi:
- cei care au diesel, in general, sint foarte incintati de scaunele incalzite. Eu, la benzina, nu l-am folosit pe al meu niciodata. Sotia il mai foloseste, rar si ea, si doar 2-3 minute dupa ce punem masina in miscare, pina incepe clima sa isi faca treaba.
- nu mai posta mesaje unu' dupa altu' ca o sa ti se atraga atentia de catre moderatori. Da-i cu edit message si scrie ce ai uitat. Asta-i regula.

Detectorul si senzorii de parcare ii poti monta dupa aia, fara probleme. Ba, mai mult, poti sa iei ce modele vrei tu de pe piata, poate mult mai destepte decit ce ti-ar oferi dealerul. Asa scaune...e mult mult mai complicat...
ipsmenu.register( "post-member-250318", '', 'popmenubutton-new', 'popmenubutton-new-out' );

_Constantin_
Se iarta treaba cu mai multe posturi ... e la prima vizita.

Sper ca s-a clarificat intelesul cuvintelor rampa si panta si v-as ruga sa nu continuam pe aceiasi directie.

In ceea ce priveste masa Avensis .... whistling.gif Eu am in talon 1280 ... dar deh .. motorasul de 1.6.
bebelacus
nu e rampa de 30 grade ci de 30%. asta inseamna ca diferenta de nivel creste cu 30 metri la fiecare suta de metri parcursa pe orizontal. daca ar fi de 30 grade in unghi, ar fi extrem de geu de urcat.
referitor proiectare ceata, nici alea nu te ajuta mai deloc. au o lumna foarte puternica si bat mai mult spre inainte, in parti aproape deloc. cind mergi cu ele la drum lung sint obositoare, deoarece ai o pata de lumina foarte puternica chiar in fata masinii de pina in 5 metri si combinata cu lumna stearsa a farurilor te cam oboseste.
in rest, masina e ok, vezi la lucruri mai putin placute, insa punctul ce mai slab sint luminile de drum. le-am ridicat si eu si tot degeaba, primesti flashuri de la cei din sens opus. nici faza lunga nu ajuta la se compenseaza cu calitatea si lacerea la conduslung
adrian_flavius
gata, m-am luminat...nu stiu cat are panta aia exact, nici nu mai conteaza...mersi de sfaturi, scaune incalzite o sa-mi iau, ca am inteles ca e mai complicat la motaj...se da tapiteria jos cu totul, se monteaza rezistentele, si pe urma se pune la loc...manopera cam la 200 de lei...pe asta o platesc eu din buzunar, da' instalatia propriu-zisa mi-o dau ei in aceeasi bani...

Scuze pentru posturile repetate, nu se va repeta...mersic la moderator...

Cat despre faruri, mi-am facut un review al ultimului an, si nu stiu daca am mai mult de 5-6 drumuri noaptea...deci nu ar trebui sa fie chiar asa problema...asta e, nimeni si nimic nu e perfect...mergem inainte... smile.gifsmile.gif

QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 9 2008, 06:00 AM) *
nu e rampa de 30 grade ci de 30%. asta inseamna ca diferenta de nivel creste cu 30 metri la fiecare suta de metri parcursa pe orizontal. daca ar fi de 30 grade in unghi, ar fi extrem de geu de urcat.
referitor proiectare ceata, nici alea nu te ajuta mai deloc. au o lumna foarte puternica si bat mai mult spre inainte, in parti aproape deloc. cind mergi cu ele la drum lung sint obositoare, deoarece ai o pata de lumina foarte puternica chiar in fata masinii de pina in 5 metri si combinata cu lumna stearsa a farurilor te cam oboseste.
in rest, masina e ok, vezi la lucruri mai putin placute, insa punctul ce mai slab sint luminile de drum. le-am ridicat si eu si tot degeaba, primesti flashuri de la cei din sens opus. nici faza lunga nu ajuta la se compenseaza cu calitatea si lacerea la conduslung

S O R I N
CITAT(_Constantin_ @ Jan 9 2008, 01:19 AM) *
Sper ca s-a clarificat intelesul cuvintelor rampa si panta si v-as ruga sa nu continuam pe aceiasi directie.


Costantine vezi ca inveti anumite lucruri de la anumiti moderatori care cel putin mie mi se par ciudate ,sa nu spun altfel.

Pai pana la urma ca sa nu fi off topic trebuie sa scrii : avensis ,avensis ,avensis....ca altfel esti off topic.

Eu zic ca deja se exagereaza cu atentionatul asta care devine enervant .....eu cel putin asa percep ideea.

Daca sunt off topic pana la urma ce se va intampla ? Imi spune odata , mi o spuneti si a doua oara ...si a mia oara ,care e problema ,pai ce eu discut

ce vreti voi moderatorii ? Mai discut de o panta ,de una de alta....trebuie neaparat sa trageti voi atentia ca nu se discuta de AVENSIS.

Acum 3 ani cand eu m am inscris pe acest forum nu se intampla asa ceva, decat daca se ajungea la jigniri intre forumisti....si mi se pare normal.

Daca discutau oamenii normal si se contrazic ,lasa i domne in pace ca pana la urma daia este forum ,sa se schimbe opinii intre ei...

Sper ca s a inteles mesajul .....SI DA AM FOST OFF TOPIC ....SI CE?
Mariustom
offtopic.gif
CITAT(_Constantin_ @ Jan 9 2008, 01:19 AM) *
Se iarta treaba cu mai multe posturi ... e la prima vizita.

adrian_flavius, te rog să nu mai dai citate la fiecare postare, doar dacă vrei să răspunzi la un mesaj care nu este printre ultimele postate dai citat, pentru a se înțelege că răspunzi la acela, în rest nu.
Mulțumesc

ninja.gif
adrian_flavius
ok, am notat si cu citatele...nu se va repeta... confused.gif unsure.gif

A, si inca o chestie: puteti sa-mi spuneti Flavius, nu e nevoie de amandoua prenumele...le-am pus pe amandoua ca nu am reusit sa ma inscriu doar cu Flavius...asta ca sa fie mai scurt...Flav e si mai scurt...smile.gifsmile.gif
vlademir
QUOTE(Legionaru' @ Jan 9 2008, 10:25 AM) *

"noi centre de retail de tip 3S (showroom, service si piese de schimb), aliniate la standardele Toyota." Ah, am murit de ras!!!, sa vezi ce-ar mai plange japonezii daca ar vedea care e standardul Toyo in Romanica.
vlademir
QUOTE(S O R I N @ Jan 9 2008, 11:20 AM) *
QUOTE(_Constantin_ @ Jan 9 2008, 01:19 AM) *
Sper ca s-a clarificat intelesul cuvintelor rampa si panta si v-as ruga sa nu continuam pe aceiasi directie.


Costantine vezi ca inveti anumite lucruri de la anumiti moderatori care cel putin mie mi se par ciudate ,sa nu spun altfel.

Pai pana la urma ca sa nu fi off topic trebuie sa scrii : avensis ,avensis ,avensis....ca altfel esti off topic.

Eu zic ca deja se exagereaza cu atentionatul asta care devine enervant .....eu cel putin asa percep ideea.

Daca sunt off topic pana la urma ce se va intampla ? Imi spune odata , mi o spuneti si a doua oara ...si a mia oara ,care e problema ,pai ce eu discut

ce vreti voi moderatorii ? Mai discut de o panta ,de una de alta....trebuie neaparat sa trageti voi atentia ca nu se discuta de AVENSIS.

Acum 3 ani cand eu m am inscris pe acest forum nu se intampla asa ceva, decat daca se ajungea la jigniri intre forumisti....si mi se pare normal.

Daca discutau oamenii normal si se contrazic ,lasa i domne in pace ca pana la urma daia este forum ,sa se schimbe opinii intre ei...

Sper ca s a inteles mesajul .....SI DA AM FOST OFF TOPIC ....SI CE?

Ma raliez la acest remarcabil act de fronda... Pe mine nu ma deranjeaza iar cei noi care vin vor vedea o comunitate activa.
Ca sa nu fiu off topic, inchei cu : Avensis, Avensis, Avensis.
StefanVVTi
QUOTE(vio @ Jan 8 2008, 04:40 PM) *
30 grade ??? sigur ??? stiu ca LC ul merge pana 42 de grade maxim inclinare

deci cuplu te a dat gata pe tine biggrin.gif practic e aceiashi chestie ca mergi cu dieselu la cuplu sau cu benzina la turatie biggrin.gif .... pe altii turatia aia de 6000 , daca nu o aud zilnic unii intra in sevraj biggrin.gif

scaune incalzite sa iei fac totzi banii

Tastatura ta adevar...graieste!
adrian_flavius
una tare: azi-dimineata, cand am plecat din parcare cu a mea dacie antica, tipul cu Avensis-ul era iar cu capota ridicata...si m-am dus la el, sa vada muschiu' meu ce e cu ea...tipul e ff multumit de masina, e diesel 2.0 D4D, o are cam de 5 luni, no problem pana acum, da' a citit el pe nus' ce site un sfat de la un mecanic: sa te uiti in fiecare dimineata la motor, ca in scurt timp inveti toate "matzele" si componentele, si pe urma o sa observi din prima cand ceva nu e in regula...abia m-am abtinut...smile.gifsmile.gifsmile.gif...cu greu...da' fiecare face ce vrea...

PS nu are scaune incalzite si le simte lipsa...a lui e varianta Terra, nu Luna...smile.gifsmile.gif
OCTAN_95
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 10 2008, 09:20 AM) *
una tare: azi-dimineata, cand am plecat din parcare cu a mea dacie antica, tipul cu Avensis-ul era iar cu capota ridicata...si m-am dus la el, sa vada muschiu' meu ce e cu ea...tipul e ff multumit de masina, e diesel 2.0 D4D, o are cam de 5 luni, no problem pana acum, da' a citit el pe nus' ce site un sfat de la un mecanic: sa te uiti in fiecare dimineata la motor, ca in scurt timp inveti toate "matzele" si componentele, si pe urma o sa observi din prima cand ceva nu e in regula...abia m-am abtinut...smile.gifsmile.gifsmile.gif...cu greu...da' fiecare face ce vrea...

PS nu are scaune incalzite si le simte lipsa...a lui e varianta Terra, nu Luna...smile.gifsmile.gif

Nu ar fi mai simplu sa-i faca o poza si sa o lipeasca pe parbriz? ohmy.gif
Barem sta la caldurica, in interior.
_Constantin_
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 10 2008, 09:20 AM) *
una tare: azi-dimineata, cand am plecat din parcare cu a mea dacie antica, tipul cu Avensis-ul era iar cu capota ridicata...si m-am dus la el, sa vada muschiu' meu ce e cu ea...tipul e ff multumit de masina, e diesel 2.0 D4D, o are cam de 5 luni, no problem pana acum, da' a citit el pe nus' ce site un sfat de la un mecanic: sa te uiti in fiecare dimineata la motor, ca in scurt timp inveti toate "matzele" si componentele, si pe urma o sa observi din prima cand ceva nu e in regula...abia m-am abtinut...smile.gifsmile.gifsmile.gif...cu greu...da' fiecare face ce vrea...

PS nu are scaune incalzite si le simte lipsa...a lui e varianta Terra, nu Luna...smile.gifsmile.gif


Chiar ca e de ras ...

Oricum treaba cu scaunele incalzite nu e un moft, chiar sunt foarte utile, cel putin mie asa mi-se par. Multi zic ca optionalele sunt mofturi ... nu prea e asa ... prefer un grad inalt de confort in detrimentul unui motor mai mare caci pana la urma toti mergem cam cu aceiasi viteza 99% din timp, fie ca avem Aygo sau Lexus. Confortul insa e cu totul altul.
adrianr
Am fost pe la Tulcea chiar in perioada cu gerurile alea adevarate (termometrul de la bord arata si -18 grade) si nu am simtit lipsa scaunelor incalzite. E adevarat, eram imbracat ca lumea si cam dura ceva pana se incalzea in masina... Pentru mine mai important a fost senzorul de parcare, care mi-a fost foarte util cel putin pana m-am obisnuit cu dimensiunile Avensisului.
vio
peste catva timp cred ca o sa il gaseti pe acel tip pe sub mashina ... ca dupa ce invatza motoru , logic e sa stie si ce este pe dedesubt sa stie daca aude ceva batai sau sa ii atarne vreun cablu biggrin.gif.... da la ce sa uita ca oricum nu ai ce sa vezi
ZORRO
Intrebare intrebatoare !
Maine sosesc cauciucurile de iarna, Dunlop wintersport 3D, si le motez pe jantele de tabla.
Niste piulite pentru gentile de tabla la avensisul meu unde gasesc mai lesne ?
Se potrivesc piulitele de la alte modele sau difera conicitatea la contactul cu janta?
Piulitele sunt M12x1,5, L34, Es19mm
drive.gif
OCTAN_95
QUOTE(ZORRO @ Jan 10 2008, 01:29 PM) *
Intrebare intrebatoare !
Maine sosesc cauciucurile de iarna, Dunlop wintersport 3D, si le motez pe jantele de tabla.
Niste piulite pentru gentile de tabla la avensisul meu unde gasesc mai lesne ?
Se potrivesc piulitele de la alte modele sau difera conicitatea la contactul cu janta?
Piulitele sunt M12x1,5, L34, Es19mm
drive.gif


La vechiul meu avensis, roata de rezera era de dimensiuni normale, era de tabla (masina echipata cu jenti de aliaj)
Am fost nevoit sa o folosesc, rezerva, si nu mi-am pus problema prezoanelor.
Banuiesc ca nu au de ce sa nu se potriveasca.
Acelsi lucru se ntampla, defapt si la cei care au rezerva de dimensiuni reduse, prinderea trebuie sa fie identica pt ca nu ai primit alte prezoane, nu?
Firesc ar fi sa nu ai probleme.
adrian_flavius
Bomba bombelor: dupa ce ca paritatea leu/euro a luat-o razna, se pare ca Toyota Romania urmeaza sa faca niste scumpiri...la Avensis - benzina, un plus de vreo 300 de euro la total, la diesel, vreo 400...plus ca vopseaua metalizata se va plati separat...deci un plus lejer de 700-800 de euro pe total...daca mai punem si taxa de prima inmatriculare in noua varianta a guvernului, pentru un motor euro 4 de peste 1900 cc ajunge pe la inca 1000 de euro...deci, pentru ce vreau eu, inca vreo 1800 de euro...lejer...de la pretul de 22 360 ajung cu ea la 24 160 de euro...daca punem la socoteala faptul ca totul, de la impozite la asigurari, se raporteaza la pretul facturat, si daca am si "norocul" sa prind un curs de 4 lei/euro, masinutza mea ar ajunge, pe factura, la vreo 97 000 lei...adica aproape miliardul, pe lei vechi...6% casco anual inseamna 5800 de lei...

La preturile de asta-vara si la cursul de 3.3 lei, ar fi costat 74 100 lei...peste 200 de milioane diferenta...enorm... confused.gif unsure.gif

Cine lucra la Toyota? Please, spune-mi ca sunt doar zvonuri...
ZORRO
CITAT
La vechiul meu avensis, roata de rezera era de dimensiuni normale, era de tabla (masina echipata cu jenti de aliaj)
Am fost nevoit sa o folosesc, rezerva, si nu mi-am pus problema prezoanelor.
Banuiesc ca nu au de ce sa nu se potriveasca.
Acelsi lucru se ntampla, defapt si la cei care au rezerva de dimensiuni reduse, prinderea trebuie sa fie identica pt ca nu ai primit alte prezoane, nu?
Firesc ar fi sa nu ai probleme.


Pentru distante scurte merge sa folosesti piulitele de la aliaj si la jantele de tabla. Dar jantele de aliaj fiind mai late in zona de prindere a piulitelor, si piulitele lor sunt mai lungi si au o forma diferita de cele pentru tabla. Si eu asa stiam ca se folosesc piulite diferite pentru aliaj si tabla.
Pe defunctul forumtoyota erau niste informatii de genul asta dar au disparut !
bebelacus
Flavius, ce sa zic? inima mea bate alaturi de tine dar traim in romania.
pina la urma si dealerii toyota sint romani si condusi de o anume nesimtire. cind acum un an nu vindeau mai nimic, se rugau de tine si iti faceau o gramada de discounturi s de oferte. eu am avut vreo 680 euro plus vopsea gratis. acum, mai ales dupa facelift, si dupa ce au avut vinzari bune, au scumpit produsul. nu-ti mai dau vopsea gratis si alte mizerii. va spun ca tot vw va fi la putere in romania. Traiasca Porsche Romania. macar acolo stii o treaba. daca iti mai baga atitia bani precum zici va fi cam la fel cu un Pasat 2.0 di si cu dotari asemanatoare.
DAN
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 10 2008, 02:51 PM) *
Bomba bombelor: dupa ce ca paritatea leu/euro a luat-o razna, se pare ca Toyota Romania urmeaza sa faca niste scumpiri...la Avensis - benzina, un plus de vreo 300 de euro la total, la diesel, vreo 400...plus ca vopseaua metalizata se va plati separat...deci un plus lejer de 700-800 de euro pe total...daca mai punem si taxa de prima inmatriculare in noua varianta a guvernului, pentru un motor euro 4 de peste 1900 cc ajunge pe la inca 1000 de euro...deci, pentru ce vreau eu, inca vreo 1800 de euro...lejer...de la pretul de 22 360 ajung cu ea la 24 160 de euro...daca punem la socoteala faptul ca totul, de la impozite la asigurari, se raporteaza la pretul facturat, si daca am si "norocul" sa prind un curs de 4 lei/euro, masinutza mea ar ajunge, pe factura, la vreo 97 000 lei...adica aproape miliardul, pe lei vechi...6% casco anual inseamna 5800 de lei...

La preturile de asta-vara si la cursul de 3.3 lei, ar fi costat 74 100 lei...peste 200 de milioane diferenta...enorm... confused.gif unsure.gif

Cine lucra la Toyota? Please, spune-mi ca sunt doar zvonuri...

DIn pacate nu sunt zvonuri..asa este..totul se va intampla de luni incolo.....
vio
asa inseamna ca or sa creaca preturile si la mashinile SH toyota ... ca de ...
Kaizen
Salut "bebelacus92825", am vazut comentariul tau legat de Porsche. Poate ai dreptate. Departe de mine gandul de a te contrazice, nu as face decat sa "pun paie pe foc" si, cel mai probabil, sa pornesc o disputa fara sens(si sigur vei fi de acord cu mine in aceasta privinta). Dincolo de ideea de a intra si pe forumul VW, unde veti gasi de cele mai multe ori discutii legate de problemele tehnice pe care le au forumistii de acolo, te-as ruga sa intrebi un posesor de masina din grupul mentionat de tine, cat de "bine" a fost tratat la un service-ul de acolo, unde cu siguranta a mai platit si bani grei. Fara a mai mentiona ca ma refer la situatiile din afara intretinerii masinii(reparatii de orice fel).
Cat despre treaba cu modificarea pretului, ai dreptate.....in parte. Intr-adevar sunt tot romani, condusi insa de un importator care dicteaza preturile. Cat despre nesimtire, am trecut si eu pe la dealer si am gasit orice, mai putin nesimtire acolo. Sper sa ramana tot asa.
A, si sa nu uit, tot un Avensis 2.0 diesel as vrea sa-mi iau. Mie mi-a placut...mult de tot si tot cu o masina diesel de 2 litrii ma dau si acum.
pmhoria
Astia isi bat joc de noi cu taxele lor... si pana una alta ... unde se duc banii de pe taxa de prima inmatriculare (ma rog, taxa verde dupa capul lor)?

Si totusi care e motivatia scumpirii masinilor? Eu am vazut ca euro a crescut comparativ cu leul, deci ei incaseaza mai multi lei pt aceelasi produs. Adica noi o sa platim mai mult, ei isi scot din cursul euro/leu castigul ca si pana acum ... am gresit ceva?
OCTAN_95
In atari conditii sa ma consider un om fericit? Da probabil.
Ma felicit ca nu am lasat achizitia pentru aceasta perioada, cum ma sfatuiam mai multi cunoscuti.

Aici nu poate fi invocat decat un singur motiv:
Bugetul are nevoie de bani, guvernantii i-si freaca gulia pentru a gasi cat mai multe surse financiare, iar tot ei se bat cu caramida in piept ca avem crestere economica.
Legionaru'
CITAT(DAN @ Jan 10 2008, 04:44 PM) *
DIn pacate nu sunt zvonuri..asa este..totul se va intampla de luni incolo.....


Se impute treaba!
drabisan
QUOTE(DAN @ Jan 10 2008, 04:44 PM) *
QUOTE(adrian_flavius @ Jan 10 2008, 02:51 PM) *
Bomba bombelor: dupa ce ca paritatea leu/euro a luat-o razna, se pare ca Toyota Romania urmeaza sa faca niste scumpiri...la Avensis - benzina, un plus de vreo 300 de euro la total, la diesel, vreo 400...plus ca vopseaua metalizata se va plati separat...deci un plus lejer de 700-800 de euro pe total...daca mai punem si taxa de prima inmatriculare in noua varianta a guvernului, pentru un motor euro 4 de peste 1900 cc ajunge pe la inca 1000 de euro...deci, pentru ce vreau eu, inca vreo 1800 de euro...lejer...de la pretul de 22 360 ajung cu ea la 24 160 de euro...daca punem la socoteala faptul ca totul, de la impozite la asigurari, se raporteaza la pretul facturat, si daca am si "norocul" sa prind un curs de 4 lei/euro, masinutza mea ar ajunge, pe factura, la vreo 97 000 lei...adica aproape miliardul, pe lei vechi...6% casco anual inseamna 5800 de lei...

La preturile de asta-vara si la cursul de 3.3 lei, ar fi costat 74 100 lei...peste 200 de milioane diferenta...enorm... confused.gif unsure.gif

Cine lucra la Toyota? Please, spune-mi ca sunt doar zvonuri...

DIn pacate nu sunt zvonuri..asa este..totul se va intampla de luni incolo.....


Astea sa fie "beneficiile" ca s-a renuntat la greci? Naspa...si explicatii pentru ce e mai scump motorul pe benzina?
OvidiuH
Să compenseze scumpirea mai accentuată a motorinei... confused.gif
DAN
Aceasta "scumpire" nu este o decizia a TRO...ci a venit de TME..dorind a se face o repozitionare de pret in functie de principalii competitori ai marcii.
drabisan
QUOTE(bebelacus92825 @ Jan 10 2008, 04:42 PM) *
va spun ca tot vw va fi la putere in romania. Traiasca Porsche Romania. macar acolo stii o treaba. daca iti mai baga atitia bani precum zici va fi cam la fel cu un Pasat 2.0 di si cu dotari asemanatoare.


Multumim sincer pentru sfat! Du-te tu primul si venim si noi dupa aia...mai incet asa, ca nu ne-a convins 2.0ul tdi sa ne grabim!
Ca VW va fi leader in Romania nu e o noutate, e un fapt, de aia traim in Romania whistling.gif

Personal, mi-am luat Avensis pentru ca asta mi-a placut si inca sint indragostit de ea!

Exercitiu de gindire: de ce acuzi by default romanii? Daca decizia de scumpire e la nivel de grup? Avensis full iti iei la pret de Octavia bine mobilata sau Megane la fel mobilat. Deci era in preturile altei clase...
drabisan
QUOTE(OvidiuH @ Jan 10 2008, 06:12 PM) *
Să compenseze scumpirea mai accentuată a motorinei... confused.gif


Uite ca intre timp Dan ne-a luminat!
Legat de pret...ce tristete e pe la mine pe la job...nu le mai ies calculele alea mirobolante de rentabilitate a masini... rolleyes.gif
Hoinar
QUOTE(drabisan @ Jan 10 2008, 06:24 PM) *
...
Legat de pret...ce tristete e pe la mine pe la job...nu le mai ies calculele alea mirobolante de rentabilitate a masini... rolleyes.gif


Intrebare de fazan...ce-s alea calcule de rentabilitate a masinii? unsure.gif
Multam.
drabisan
QUOTE(Hoinar @ Jan 10 2008, 06:46 PM) *
Intrebare de fazan...ce-s alea calcule de rentabilitate a masinii? unsure.gif
Multam.


Nu as zice ca e intrebare de fazan. O sa explic si de ce...

Calculele de rentabilitate sint ceva de genul:
- masina, in aceiasi dotare costa x pe benzina si x+y pe motorina;
- estimatul de km/an este ...z mii
- intentia de a pastra masina este de enspe ani
- diferenta de consum intre benzina si motorina este de niste litrii
- motorina e "mai ieftina" decit benzina cu niste lei (la vremea aia am pus cele mai mici preturi in ambele cazuri - la benzina si azi o folosesc cu mare succes pe cea de 95 a unui anume producator, dar la motorina, cind e vremea rece e mai mult decit recomandata cea mai buna)
- costul estimat al reviziilor este tt la benzina si bb la motorina.

Daca un diesel iese mai ieftin ca o benzinara... 1-0 diesel. Idem benzinara.

Si de aici rezulta un calcul de rentabilitate, relativ corect.

Peste care, evident, vine partea subiectiva a fiecaruia, ce-i place sa conduca, cum ii place sa conduca.

Recunosc: am facut si eu un astfel de calcul. Nu mi-am pus problema niciodata sa-mi iau diesel, ca nu mi se muleaza pe neuron. Dar, tot auzind ca motorul diesel e asa de economic incit mai ca te imbogatesti, am zis "hai sa vad"...
Cu km mei anuali si cu cit intentionez sa tin masina nu se justifica absolut deloc diferenta de ceva peste 3000 de euro dintre 147cp ai benzinei si cei 150 ai dieselului! (asta era dif de pret in 2005)

Sper ca te-am lamurit; daca nu, cu prima ocazie o clarificam la un "cico"!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.