Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IV a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
drabisan
2 benzina. Si chiar merge lejer peste 200 pe GPS. Unii prieteni de pe aici s-au "crizat" un pic. Maxim, pe GPS 210, pe cadran un pic peste 220.
Recunosc ca nici pe A1 nici pe A2 (adica miimile alea de autostrazi) nu am tupeul necesar nici eu. Sint prea "multi" pe drum ca sa imi permit.
Dar are tara asta unele drumuri unde e lejer sa accelerezi de la 160 fara prea mari greturi.
Unul din drumuri e cel spre Iasi (sic!!!), cu un detector bun!
Unul si mai bun e cel spre Tulcea! Sint sectoare perfecte (am fost banuit de patriotism local, dar drumul e perfect) unde iti permiti sa vezi ce poata motorul...
Si poate mai sint, dar nu le stiu eu...

Dar cu 1.6 Costache s-a chinuit aproape 2 ani sa aiba loc pentru 200. E poate un pic prea mult pentru motorul ala? Ca sanatos nu e indiferent de herghelie!


EDIT: sa gasesc Avensis re-re-re-re-reloaded cind ma intorc :bash:
M A R I A N
QUOTE(alin94962)
Drabisan, scuza-ma, tu ce motor ai, ca nu mai tin minte?

Asa ca stau sa ma intreb de multe ori unde si in ce conditii de drum ajungeti voi la asa valori halucinante ale vitezei....
Sa nu-ti fie cu suparare, te rog, dar chiar nu inteleg cum poti circula cu 200...pe drumuri drepte in Romania.


Are 2.0 benzina biggrin.gif

Chiar si in Romania poti merge cu 200 km/h dar pe portiuni scurte (cativa km) si in conditii de trafic redus.
Spui ca in Germania n-ai ajuns la 200 pe autobhan-urile "no speed limit"? blink.gif Nu stii ce-ai pierdut...La viteza asta Germania pare o tara asa de mica... biggrin.gif
Dan52141
drabisan, imi pare bine ca mai esti printre noi, ar trebui sa le multumesti celor de la toyota sau sa-ti multumesti tie ca ai cumparat o masina cu VSC altfel la viteza aia cu siguranta astazi nu mai erai printre noi ... sper ca a fost o experienta care ti-a dat de gandit, stau si ma intreb oare merita sa-ti risti viata pentru cateva minute de adrenalina ... blush.gif

Zilele trecute m-am intors din concediu din Spania (Andaluzia) unde cu un Ford C-Max 1.6 diesel (inchiriat) am facut aproape 2000 de km in 10 zile.
Vreau sa va spun ca au fost cei mai placuti 2000 de km condusi de cand am carnetul (pana acum sa tot fi adunat vre-o 120.000 de km) ... nu am simtit nici o clipa ca as avea de demonstrat ceva cuiva pe sosea, limitele legale pe autostrada 100 sau 120 au fost super arhi suficiente, daca cineva venea mai tare in spatele tau nu dadea flashuri nu claxona ... pur si simplu astepta pana te dadeai la o parte, daca erai nevoit sa schimbi banda cei din spate franau si iti faceau loc, cu alte cuvinte o adevarata placere sa conduci. Este adevarat si infrastructura rutiera era alta, sosele super ok, autostrazi si drumuri nationale, expres cum se numesc la noi se gaseau peste tot, tinand cont ca spaniolii s-au ridicat abia in ultimii cativa zeci de ani nu pot sa spun decat BRAVO LOR, tot timpul asta m-am gandit cu groaza ce-i la noi, cat timp s-a pierdut de la revolutie si nu s-a facut absolut nimic pentru infrastructura rutiera, in 17 ani nimic ... nimic sad.gif trist dar adevarat, cei care ne conduc sunt pur si simplu pusi pe capatuiala si jaf, se apuca sa schimbe bordurile ca nu mai sunt bune si asfaltul de pe magheru in bucuresti, asfalt care dac e sa ne luam dupa domnul videanu are microfisuri ce nu se vad cu ochiul liber si trebuie schimbat ... o bataie de joc ... si in timpul asta nu s-a facut nici un km de autostrada, nimic, 17 ani pierduti.
Este pentru prima oara cand am avut sentimentul ca mi-as dori sa plec din tara asta, sa traiesc in alta parte. Cum am venit in bucuresti evident ca m-am enervat in prima 100 de m facuta pe sosea, evident cum este posibil sa-l lasi pe unul sa intre de pe o strada laturalnica in coloana in fata ta, claxoane, faruri, lumea e grabita, acele 10 s pierdute ca l-ai lasat pe altul in fata ta sunt de o mare importanta pentru viata IDIOTILOR care incepusera sa claxoneze si sa dea flashuri ... hai ca m-am aprins si nu vreau sa mai comentez blush.gif
O constatare facuta pe soselele din Spania, ~80-85% din masinile care circula pe strazi sunt diesel, mai rar vezi o benzinara, foarte multe Toyota Corolla Verso.
Cu masina pe care am avut-o eu (Ford C-Max 1.6 diesel) in 1950 km am avut media de 5.7 l/100km, asta insemnand oras, autostrada si 2 drumuri de 600 km la munte, tot timpul 4 persoane in masina si max 50 kg de bagaje.

QUOTE(drabisan)
QUOTE(alexandru111434)
ok din cate inteleg functioneza corect vsc-ul ..din 99 pana acum nu am avut niciodata nevoie de el(nici pe dacie smile.gif ) si sper sa nu am biggrin.gif dar un "paznic" acolo nu strica.


Azi, din pacate, sau din fericire, am descoperit ca "paznicul" ala face diferenta in situatii limita.

Mergeam TARE pe un drum drept. Din sens opus venea un tir. Cind mai erau vreo 500m pina sa ne intilnim, apare un sinucigas cu o dacie! Si nebunul incepe si continua sa depaseasca tir-ul! La peste ~50m/s (200km/h) cit aveam eu, timpul era prea scurt si am inceput sa frinez. Din ce in ce mai tare!
Si a inceput fundul sa joace cind a inceput sa ciriie ABS-ul! Nu pot sa spun pentru cit timp, mi s-a parut cam jumatate de secunde de jucat din fund. Dar stiti cum e cu dilatarea timpului cind explodeaza adrenalina.
Si s-a redresat singura masina!!! Cu beep-urile de riguare din bord!!!
Oricum, in citeva secunde eram pe la maxim 80 si a avut nebunul loc sa termine depasirea!
Credeti-ma ca am pupat volanul dupa ce mi-a scazut pulsul...Daca masina nu era desteapta, nu stiu ce ar fi iesit...
Nu mai merg tare niciodata daca exista, si in teorie, riscul sa vina vreunul si sa fiu nevoit sa reduc in halul asta! Stiu ca sint si alte riscuri la viteza mare, dar inca imi place si, dupa saptamini de Bucuresti, simt nevoia sa merg tare, cind pot. Doar ca "pot"-ul asta tine din ce in ce mai mult de altii, decit de mine...
_Constantin_
Copiii mei am revenit dupa o lunga absenta. Rvenirea mea va fi una temporara din pacate pentru ca programul nu imi mai permite sa intru pe net la ore omenesti. O sa incerc in noaptea asta sa fac un mic rezumat al ultimilor 5000 km si sa citesc si ce s-a mai scris.

Bine v-am gasit.
DAN
Subscriu si eu la ce a scris Dan52141..am ajuns si eu in concediul care e pe terminate din pacate, prin Ungaria..in Budapesta mai exact.Nu se compara cu ce e in Romania...ma refer la soferi si stilul lor de condus.Chiar radeam cu prietena mea la un moment dat, ce ar fi sa duci acolo un taximetrist roman si sa il lasi sa crcule o zi..cred ca se sinucide..smile.gif).Am ramas uimit ca nu am auzit pe nimeni sa claxoneze, sa faca gesturi disperate la volan, sa injure...lucruri care le vezi zilnic pe plaiurile noastre pitoresti....
Gogukid
ce ulei imi recomandati pt 2.2 d-4d?

dane, ai mai facut dvd-ul ala? biggrin.gif
DAN
QUOTE(Gogukid)
dane, ai mai facut dvd-ul ala? biggrin.gif


pai l-am facut asa cum am zis...a doua zi dupa ce ai fost atunci pe la mine....
ZORRO
QUOTE(mircea89110)
Jante le la Ave tre' sa fie asa :
J 7 (+- 0,5) - "latimea"
ET38 (+- 1,0) "offset" aici explicatii http://www.matey-matey.com/alloy-wheels.shtml#4
5X100 - "prinderea"
54,1 - "gaura centrala" (aici poate fi mai mare dar va trebui sa mai dati 1 mil pe niste inele de fixare )
atentie si la cum se potrivesc piulitele de la actualele jante , la conicitate cu janta pe care o luati, daca nu e de la Toyo (prezoane sau piulite = cam 1,5 milioane )
a, cine vrea jante care merg pe Ave
am 2 (4-tabla si 4-aliaj)
just tell me arigato.gif


Din pacate am luat o muchie de beton de pe 'minunatele strazi din Craiova' si am pierdut un cauciuc. Asa ca am dat jos geanta si am vazut ca este urmatorul tip: 6 1/2 Jx16H2 ET45
16H2 ce inseamna, ca restul stiu ??
Ciprian-153
Dane,e cumva DVD-ul intalnirii toyotistilor de la Iasi? Ma inscriu!!!!!
Apropo, condoleante pentru terminarea concediului. Stiu cat doare! biggrin.gif
bebelacus
am facut un drum pina la craiova zilele astea. avensisul a fost o placere. dieselul e super silentios. tot timpul ma surprinde in mod placut. trage bine in orice conditii. m-am mai obisnuit cu masina si am mers singur, asa ca am gonit-o putin pe autostrada si pe curbele din arges si oltenia. sta foarte bine si nici directia nu e chiar asa de rea cum mi se paruse initial. scaunele bine concepute. in continuare ma deranjeaza pozitia prea inalta si suportul pt piciorul sting dar m-am bucurat de drum si de masina din plin. imi pare rau ca treburile nu m-au lasat sa iau legatura cu cei din craiova dar poate data viitoare. cind m-am intors la cta m-am intors noaptea si luminile, chiar si cu vision plus, sint o mare dezamagire. mare pacat.
Legionaru'
Chiar azi am ajuns la 35.000km in parcarea unde am facut o sedinta foto surpriza!
Trebuie sa vina Costache si cu dovada!
Hoinar
Constantineeeee...hai mai repede....adu dovada...ca ne-a facut Legionaru' curiosi smile.gif.
Legionaru'
Costache, pe unde umbli copilu' meu?
Mai lasa femeile si mai arunca un ochi si la noi!
HORIA100213
Legionaru`, cum ai rezolvat bazaitul ala de la schimbator? Daca am retinut exact, ai avut o interventie in acest sens la service. Sau nu?!
HORIA100213
Mda, e bun VSC-ul. Mai ales pe drumurile noastre, unde aderenta difera de la roata la roata din cauza gropilor, denivalarilor si asfaltului de toata groaza. Sa te mai miri ca masinile fug de spate la franarile bruste...
_Constantin_
QUOTE(Legionaru')
Costache, pe unde umbli copilu' meu?
Mai lasa femeile si mai arunca un ochi si la noi!


Ha ha sunt cu ochii pe voi permanent chiar daca nu mai am timp sa mai scriu.




Eu intre timp am ajuns la 34.780 km, cu putin noroc il ajung pe Legionaru. In rest toate bune, masina merge foarte bine, sanatos, dornic de o intalnire nationala. Cel mai mult ma bucura consumul care scade in continuare. Benzina numai Carrera 100. Cu ocazia asta tin sa-l mai felicit o data pe SORIN pentru masina si sa va spun ca in ultimele 2 zile ne-am chefuit la Legionaru acasa, olteneste cu mici, bere, vin ( zaibar) asa cum fac fratii buni cand se intalnesc. Va asteptam pe toti cu drag la o mica intalnire la Pitesti luna viitoare, detaliile le vedem noi ... mai incolo.
Legionaru'
QUOTE(HORIA100213)
Legionaru`, cum ai rezolvat bazaitul ala de la schimbator? Daca am retinut exact, ai avut o interventie in acest sens la service. Sau nu?!


Am fost.
Au constatat problema. Au zis sa ma duc intr-o zi de dimineata sa fie motorul mai rece sa poata sa se uite si pe acolo.
Intre timp problema a disparut in mare parte. Face foarte rar.Si pentru asta nu ma mai deranjez.
OCTAN_95
QUOTE(DAN)
Subscriu si eu la ce a scris Dan52141..am ajuns si eu in concediul care e pe terminate din pacate, prin Ungaria..in Budapesta mai exact.Nu se compara cu ce e in Romania...ma refer la soferi si stilul lor de condus.Chiar radeam cu prietena mea la un moment dat, ce ar fi sa duci acolo un taximetrist roman si sa il lasi sa crcule o zi..cred ca se sinucide..smile.gif).Am ramas uimit ca nu am auzit pe nimeni sa claxoneze, sa faca gesturi disperate la volan, sa injure...lucruri care le vezi zilnic pe plaiurile noastre pitoresti....


Subscriu la cele scrise de tine Dan, eu chiar am dat o fuga in ac WE, pana la wiena, apoi cum treci de szeghed chiar ca intri in civilizatie, pana acolo mai avem confrati de ai nostrii care fac cam cat ii duc muschii lor.
pe autostrada daca e limitata viteza la 80, apai nu se depaseste flagrant aceasta, cu restul unde este limita la 130 se cat trage, chiar si eu am cam calcat-o, a urcat fara probleme masina la 200 km/h.
In localitati nici un semn de nervozitate daca cumva ai "adormit " la semafor sau daca ai gresit intersectia, esti lasat sa intri.
Nu am vazut strop de politzai dar nici masini care sa treaca pe rosu sau altele d'astea.
Nu cred ca vom ajunge vreodata si noi la nivelul acesta.
P A U L
QUOTE(Colonelu')
QUOTE(P A U L)
In situatiile cand incepe sa-ti fuga spatele, la viteza mare, este aproape imposibil sa o mai poti controla.

In cazul in care iti fuge spatele, singurele solutii pentru redresare sunt
ori accelerarea ori frana de motor puternica. Dar pentru amandoua trebuie putina practica pt a deveni "a doua natura"


Domnu' Colonel, ai incercat vreodata sa faci frana de motor la 120/h nu mai zic de 180-200h?
Crede-ma ca la viteza pe care o avea Dragos daca intra in derapaj cu o masina "fara sisteme" nu-l mai scapa nimic. Tare as vrea sa te vad cum faci tu frana de" motor la 160-180km/h (si daca o faci ce mai ramane intreg din motorul, cutia, planetarele si ambreiajul ala) sau cum aplici celalalt procedeu cu accelerarea. Nu te supara, stai bine cu teoria dar cu practica... asta ne omoara pe toti.
Ceea ce spui este adevarat dar nu in situatii limita si nu la viteze mari.
In situatia data, totul este rezolvat de masina si ale ei sisteme, altfel este imposibil uman, sa o poti stapanii. Gandeste-te numai la sentimentele care te navalesc intr-o asemenea situatie: frica, teama, emotie, etc.
Ca atare, toate acele sisteme sunt totusi extrem de folositoare si nicidecum facultative sau cum spunea cineva nu le vede utilitatea atata timp cat pe Dacia (parca) si alta masini pe care le-a avut nu le-a simtit nevoia.
Sa auzim de bine. beer.gif
Watcher
QUOTE
Tare as vrea sa te vad cum faci tu frana de" motor la 160-180km/h (si daca o faci ce mai ramane intreg din motorul, cutia, planetarele si ambreiajul ala)

Frana de motor nu inseamna DOAR sa o dai pe a 2-a sau a 1-a wink.gif
bebelacus
am facut 15,000km. revizia m-a costat 450 ron, ulei, filtru ulei si cam atit. filtrul de aer si cel de polen nu a fost nevoie sa le schimbe. destul de rezonabil, zic eu, avind in vedere ca am facut-o la cta. sint alte preturi prin tara?
22nst
pai tot asta mi-au facuti si mie la masina si a costat 350 lei! in bucuresti la pipera
HORIA100213
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(HORIA100213)
Legionaru`, cum ai rezolvat bazaitul ala de la schimbator? Daca am retinut exact, ai avut o interventie in acest sens la service. Sau nu?!


Am fost.
Au constatat problema. Au zis sa ma duc intr-o zi de dimineata sa fie motorul mai rece sa poata sa se uite si pe acolo.
Intre timp problema a disparut in mare parte. Face foarte rar.Si pentru asta nu ma mai deranjez.


La mine nu a disparut. Si am deja 57.000 si cativa km. Voi persevera, da` daca dispare.
Colonelu'
QUOTE(P A U L)
Domnu' Colonel, ai incercat vreodata sa faci frana de motor la 120/h nu mai zic de 180-200h?
Crede-ma ca la viteza pe care o avea Dragos daca intra in derapaj cu o masina "fara sisteme" nu-l mai scapa nimic. Tare as vrea sa te vad cum faci tu frana de" motor la 160-180km/h (si daca o faci ce mai ramane intreg din motorul, cutia, planetarele si ambreiajul ala) sau cum aplici celalalt procedeu cu accelerarea. Nu te supara, stai bine cu teoria dar cu practica... asta ne omoara pe toti.
Ceea ce spui este adevarat dar nu in situatii limita si nu la viteze mari.
In situatia data, totul este rezolvat de masina si ale ei sisteme, altfel este imposibil uman, sa o poti stapanii. Gandeste-te numai la sentimentele care te navalesc intr-o asemenea situatie: frica, teama, emotie, etc.
Ca atare, toate acele sisteme sunt totusi extrem de folositoare si nicidecum facultative sau cum spunea cineva nu le vede utilitatea atata timp cat pe Dacia (parca) si alta masini pe care le-a avut nu le-a simtit nevoia.
Sa auzim de bine. beer.gif

Domnu' Paul, nu vreau sa crezi ca iti raspund "la suparare" pentru afirmatiile de mai sus, dar cred ca ar fi fost mai indicat daca ai fi fost mai temperat mai ales in propozitia subliniata. Atata timp cat nu ma cunosti si nu stii ce experienta am in condus, cred ca nu isi aveau rostul cuvintele cu teoria si practica, nu crezi? Poate ca in cei 250.000+ km, am avut timp sa experimentez destule modalitati si stiluri de abordare.

Ceea ce am spus referitor la redresare pot fi aplicate in functie de fiecare situatie in parte si tinand cont de particularitatile unice ale problemei respective. DAR, asa cum am precizat, trebuie ceva practica mai inainte pentru ca "manifestarile" soferului sa se desfasoare in mod "natural".
Sunt total de acord cu tine, ca este cu mult mai bine cand poti beneficia de aportul tehnologiei pentru a te ajuta intr-o asemenea situatie de criza, dar in acelasi timp este si bine sa stii cum poti sa iti imbunatatesti calitatile de sofer.

Si apropo de viteze si de frane de motor, sa stii ca am condus masini la peste 160-170 km/h si pe distante chiar destul de lungi si am facut si frana de motor la acele viteze.
Si inca ceva: daca nu stiu, nu ma bag, ci prefer sa invat de la cei care stiu si au practicat.

In rest, hai sa traim bine! beer.gif
Gogukid
lol, Paul ... nu stiu cum, dar tu parca mereu te iei de cate cineva asa ... oleak de-aiurea tongue.gif oricum .. e comic sa vad cum se tulbura din cand in cand spiritele pe-aici tongue.gif parca sparge monotonia :bash:

cat despre colonelu: ce masina ai? (inclusiv numarul tongue.gif)
vio
Gogu za Kid e pus pe vanatoare cred wink.gif)


ca sa bagi frana de motor de la 200 iti tre ceva din ale pilotajului si sa ai si ceva brand sa poti tine volanu ala drept o fractiune de secunda
P A U L
QUOTE(Watcher)
QUOTE
Tare as vrea sa te vad cum faci tu frana de" motor la 160-180km/h (si daca o faci ce mai ramane intreg din motorul, cutia, planetarele si ambreiajul ala)

Frana de motor nu inseamna DOAR sa o dai pe a 2-a sau a 1-a wink.gif


Nici nu am spus asta dar in situatia data nu avea cum sa o faca progresiv 5,4,etc pt ca nu exista nici timp, nici spatiu pentru asa ceva si oricum treptat, ar fi fost total nefolositoare.
P A U L
QUOTE(Gogukid)
lol, Paul ... nu stiu cum, dar tu parca mereu te iei de cate cineva asa ... oleak de-aiurea tongue.gif oricum .. e comic sa vad cum se tulbura din cand in cand spiritele pe-aici tongue.gif parca sparge monotonia :bash:

cat despre colonelu: ce masina ai? (inclusiv numarul tongue.gif)


Scuza-ma dar nu prea ai dreptate. Cat despre colonelu, nu stiu cati ani are si nici nu ma intereseaza dar cei +250000km eu ii aveam facuti, fara nici o exagerare acum vreo 17,18 ani in urma.
Deci nu se poate spune ca as fi lipsit de experienta. Oricum la 200km la ora eu nu recomand nimanui sa faca o frana de motor 6(5)-2,1.
In rest toate cele bune.
mircea89110
Va povesteam de acel zgomot pe care-l aud undeva spre zona cutiei de viteze .
ei bine am fost la toyota pitesti ca am avut drum.
foarte ambili, pe loc, am dat niste ture in jurul service-lui .
seful de service si un mecanic au fost in masina iar eu am incercat "s-o fac sa faca acel zgomot " si intr-o masura oarecare am reusit sa le ofer o "imagine" a ceea ce eu numesc o problema .
ambii mi-au zis ca e ceva minor si ca nu are sens sa-mi fac probleme,
iar la revizia de 60 000 sa specific si o cercetare amanuntita a acestui aspect
Acum ce sa zic, eu ii cred ca nu e ceva grav acum, insa nu e normal ce aud
stiti si voi ca masina e tacuta in interior si dupa o vreme auzi distinct orice anomalie ... ei bine acum simt si aud , daca ii fac balans , cum ceva se loveste de altceva acolo in zona cutiei , e adevarat ca nu e mare zgomotul, dar e ceva si nu e o piesa mica ci una mare .
mai apoi zic ca am auzit ( o singura data ) un carait cand deja eram in viteza I-a, ma miscam f incet, nu cuplasem complet si in timp ce cupla am si calcat-o putin ca sa intru mai repede intr- coloana ... ei bine a carait ceva ... clar !
discul nu e sigur ca masina trage foarte bine .
inclin sa cred ca e ceva la transmisie (planetare-cutie de viteza... )
e cineva aici mai mester in masini care sa fie din bucuresti sau din jurul bucurestiului (pitesti) care sa identifice mai bine problema ?
as incerca la toyota bucuresti dar daca dau si acolo de cineva neexperimentat , sigur zice ca merge chiar prea bine ptr cati km are blush.gif si va crede ca mi se pare mie , ca masina ,de, se mai uzeaza , ca e normal sa mai apara zgomote dupa cativa ani ...
vreau sa se dea si altcineva cu ea sa o simta si sa-si dea cu parerea
e o chestie minora acum dar nu vreau una majora in 2008 cand iese din garantie, pentru ca n-am insistat destul sa o descopar acum pe asta .
se baga cineva ?
OCTAN_95
Mircea, da barem au ridicat-o sa se uite si ei dedesubt, cine stie o fi ceva slabit pe acolo.
mircea89110
eu am vrut da' nu s-a putut ca era aglomeratie si nu programasem nimic
deci nu aveam de ce sa insist ... si oricum din reactia lor mi-am dat seama ca nici nu considerau necesar, ba chiar cred ca ar fi zis ca-i pierdere de timp...
si poate ca asa si este daca nu e un defect evident
totusi , un meserias sigur va gasi problema
P A U L
QUOTE(mircea89110)
e cineva aici mai mester in masini care sa fie din bucuresti sau din jurul bucurestiului (pitesti) care sa identifice mai bine problema ?
as incerca la toyota bucuresti dar daca dau si acolo de cineva neexperimentat , sigur zice ca merge chiar prea bine ptr cati km are blush.gif


:wave: Mircea eu iti recomand sa te duci la ToRO la Pipera si cauti sa vorbesti cu mecanicul care lucreaza la prima rampa pe stanga cum intri in atelierul mare. Se vede prin geam cand esti la receptie. Il cheama Bele si nu mai stiu cum. Este un tip care lucreaza la Toyota de prin 97, 98 (cel putin de atunci il stiu eu). Du-te la el cu incredere. Iti garantez ca se pricepe. Numai sa-l prinzi liber ca dealtfel e tot timpul ocupat.
Succes si noroc. :wave:
mircea89110
Paul, iti multumesc !
O sa-mi fac timp si o sa incerc sa ajung acolo.
_Constantin_
Am descoperit de curand o chestie. Daca tii apasat lung butonul MODE de pe volan se stinge casetofonul. Iar la apasarea scurta porneste. Nu stiu daca stiati dar ma gandesc ca e util.
OCTAN_95
QUOTE(_Constantin_)
Am descoperit de curand o chestie. Daca tii apasat lung butonul MODE de pe volan se stinge casetofonul. Iar la apasarea scurta porneste. Nu stiu daca stiati dar ma gandesc ca e util.



buna treaba !!!

cum putem face, in schimb sa functioneze sistemul fara sa ai cheia in contact?
vio
da stiam asta Costache si la Corolla eeste la fel daca tzi apasat cam 5 sec parca pe butonul din dr de reglat ton , balance samd se stinge doar iluminatul comp de bord , la avensis se stinge de tot biggrin.gif
vio
QUOTE(Ovidiudinutm)
QUOTE(_Constantin_)
Am descoperit de curand o chestie. Daca tii apasat lung butonul MODE de pe volan se stinge casetofonul. Iar la apasarea scurta porneste. Nu stiu daca stiati dar ma gandesc ca e util.



buna treaba !!!

cum putem face, in schimb sa functioneze sistemul fara sa ai cheia in contact?


dac gasesti pe vreunu meseriash sa ti refaca instalatiaelectrica va merge zic io biggrin.gif
P A U L
Ceea ce spuneti se poate face si chiar nu-i greu deloc, numai ca nu e recomandat. Ganditi-va ca va duceti undeva si din greseala il uitati aprins chiar si la volum minim, tot sunt 8 difuzoare care consuma. Pentru protectia bateriei au pus sistemul audio pe contact. Altfel apareau cazuri cand unii ramaneau fara curent si mai dateau Toyota in judecata ca nu le-au spus ca pot ramane fara curent daca lasa radioul in functiune. ( Este la fel ca la americanii aia care si-au uscat pisica la microunde, (au copt-o) si apoi au dat compania producatoare ca nu au spus in instructiuni ca nu e permis acest lucru si nu au avut de unde sa stie ).
vio
sau cel de sia luat Caravana a dat-o pe pilot automat si sa dus in spata sa doarma , ca de el a citit ca ar epilot automat =))
Mariustom
:wtf: Adică, vreți să spuneți că radio CD-ul nu funcționează fără cheie în contact ? :ohmy:
La mine funcționează Radioul în prima treaptă a contactului, fără a se cupla bordul, și se poate porni Radioul, fără cheie în contact, și se oprește automat în 60 min (îmi arată la pornire), lucru verificat personal :naughty:

Dar eu n-am Toyota, am uitat whistling.gif

Acum, poate :tomato: în mine :coffee: :angel:

Că mă transform din ninja.gif în devil.gif și vă bântui, nu doar pe forum :cool:
_Constantin_
Da, merge si la noi fara a cupla bordul dar fara cheie in contact degeaba. Practic e o solutie de kko dar serios vorbind .... ce nevoie ai putea avea sa asculti muzica cu masina oprita si ce m-ar impiedica sa pun contactul? blink.gif

Multe din sist de pe masinile astea sunt gandite de un OM care asa vede el problema. Eu personal nu prea inteleg multe din conceptele Toyota dar ... invat.
P A U L
QUOTE(Mariustom)
:wtf: Adică, vreți să spuneți că radio CD-ul nu funcționează fără cheie în contact ? :ohmy:
La mine funcționează Radioul în prima treaptă a contactului, fără a se cupla bordul, și se poate porni Radioul, fără cheie în contact, și se oprește automat în 60 min (îmi arată la pornire), lucru verificat personal :naughty:

Dar eu n-am Toyota, am uitat whistling.gif


Marius, ai dreptate la a doua fraza.
Insa este curios ceea ce spui in prima, dar nu te contrazic.
Vreau sa te intreb daca aparatul de pe masina este original, incastrat in design-ul bordului sau este montat ulterior. Si de asemenea daca masina ai luat-o noua sau second-hand?
Oricare din aceste lucruri ar putea sa-ti confere avantajul pe care il ai fata de noi, neavand Toyota.
Asa ca asteptam :wave: :coffee: beer.gif
Mariustom
Paul, faci o statistică ? biggrin.gif
Îți răspund:
- aparatul audio este original, de la mama ei, încastrat și cum vrei tu să fie blush.gif biggrin.gif Nu este montat ulterior;
- mașina am luat-o sh, personal din Germania blink.gif

Nu am postat ca să arăt că am avantaj, doar mă miram, atâta tot.
A fost o glumă faptul că, având Focus, sunt avantajat față de cei cu Avensis blush.gif biggrin.gif

Constantin, să zicem că ești cu cineva wink.gif :inlove: în mașină și o lași singură până mergi ... să-ți plătești ceva, să zicem. Iei cheile cu tine, nu ?
Și, lași persoana respectivă pe sec ? Fără nimic auditiv ? biggrin.gif

arigato.gif :wave:
vio
ba ii lashi usa intredeschisa sa ii piuie avertizarea aia in cap , sa intzeleaga ca nu e ea cocoshu acolo =))
bebelacus
bai, adevarul e ca mie imi convine chestia asta cu radioul, ca nu merge fara cheie. pai, ma seaca la ficatzi cind las masina in spalatorie si vreun dobitoc care-o freaca isi ia el libertatea de a-l porni si a-l da la maxim, eventual si pe postul lui preferat. asta se intimpla invariabil, in mai toate spalatoriile. pina la un punct, cind m-am mai smecherit si io si bagam cite un disc cu "pasarea colibri" sau ceva heavy metal. dar mai gaseam si cite unul care mai butonase si schimba repede pe FM.
si-mi mai place si optitronicul ala, ca nu se mai holbeaza toti sa vada cit "prinde".
P A U L
QUOTE(Mariustom)
Paul, faci o statistică ? biggrin.gif
Îți răspund:
- aparatul audio este original, de la mama ei, încastrat și cum vrei tu să fie blush.gif biggrin.gif Nu este montat ulterior;
- mașina am luat-o sh, personal din Germania blink.gif

Nu am postat ca să arăt că am avantaj, doar mă miram, atâta tot.
A fost o glumă faptul că, având Focus, sunt avantajat față de cei cu Avensis blush.gif biggrin.gif

Constantin, să zicem că ești cu cineva wink.gif :inlove: în mașină și o lași singură până mergi ... să-ți plătești ceva, să zicem. Iei cheile cu tine, nu ?
Și, lași persoana respectivă pe sec ? Fără nimic auditiv ? biggrin.gif

arigato.gif :wave:


Marius nu era o statistica. Pur si simplu incercam sa subliniez faptul ca ne fiind o masina noua (banuiam asta) putea suferi interventii ulterioare. Asa cum am mai spus mai sus este foarte usor sa schimbi firul de alimentare al radioului ce primeste curent pe contact cu un plot din tabloul de sigurante alimentat permanent ( de regula firul de + este in general rosu). Simplu si problema e rezolvata. Numai ca nu este recomandat. Atata tot.
Iar in ceea ce priveste:
Constantin, să zicem că ești cu cineva wink.gif :inlove: în mașină și o lași singură până mergi ... să-ți plătești ceva, să zicem. Iei cheile cu tine, nu ?
Și, lași persoana respectivă pe sec ? Fără nimic auditiv ? biggrin.gif

Daca vrea persoana respectiva sa stea sa mediteze e libera sa o faca, daca nu nu vad de ce trebuie sa risc in caz de lipsa prelungita de la masina sa nu mai pot pornii ulterior.
De asemenea sunt si in asentimentul lui bebelacus vis a vis de chestia cu baietii de la spalatorie. (am vazut situatii cand vin si cu cd lor cu manele si isi permit sa-l puna sa cante fara sa ceara cumva acordul de principiu al posesorului). In consecinta cu siguranta este mai bine asa, respectiv, cum e pe Toyota. arigato.gif blush.gif
_Constantin_
QUOTE(Mariustom)
Paul, faci o statistică ? biggrin.gif
Îți răspund:
- aparatul audio este original, de la mama ei, încastrat și cum vrei tu să fie blush.gif biggrin.gif Nu este montat ulterior;
- mașina am luat-o sh, personal din Germania blink.gif

Nu am postat ca să arăt că am avantaj, doar mă miram, atâta tot.
A fost o glumă faptul că, având Focus, sunt avantajat față de cei cu Avensis blush.gif biggrin.gif

Constantin, să zicem că ești cu cineva wink.gif :inlove: în mașină și o lași singură până mergi ... să-ți plătești ceva, să zicem. Iei cheile cu tine, nu ?
Și, lași persoana respectivă pe sec ? Fără nimic auditiv ? biggrin.gif

arigato.gif :wave:


LOOL nu stiu daca ai citit dar am ramas fara baterie intr-o padure de pe langa oras si de atunci numai vede nimeni radio sau cd fara motor pornit. blush.gif
vlademir68887
"intr-o padure de langa oras"... biggrin.gif Propun sa infiintam un nou topic in care sa detaliem circumstantele in care Constantin a ramas fara baterie.
Mariustom
Constantin, te asigur că am citit atunci, nu degeaba îs ninja.gif biggrin.gif
Ce ai pățit tu e o excepție blush.gif

În mod normal, o baterie ține câteva ore cu radioul pornit. Sau CD.
Lucru verificat de mine blink.gif biggrin.gif Și nu e nouă bateria wink.gif
Dan52141
QUOTE(Mariustom)
Constantin, te asigur că am citit atunci, nu degeaba îs ninja.gif biggrin.gif
Ce ai pățit tu e o excepție blush.gif

În mod normal, o baterie ține câteva ore cu radioul pornit. Sau CD.
Lucru verificat de mine blink.gif biggrin.gif Și nu e nouă bateria wink.gif


Da dar tu nu ai avensis ... smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.