Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IV a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
vio
distributia maselor tongue.gif
HORIA100213
Bun. Sau, mai exact, foarte rau. S-a lamurit de unde provenea bazaitul din zona cutiei de viteze, acel celebru bazait care se estompa daca tineai mana pe schimbatorul de viteze. Vine de la un rulment (sau poate chiar doi) situat pe palierul fix al cutiei de viteze (cred ca am inteles bine explicatia).

Astazi dimineata, bazaitul s-a transformat intr-un huruit absolut infiorator, de zici ca aveam TDI sub capota, asa haraia si trepida in mers. Se auzea doar cand masina era in viteza. Cum o scoteam, cum disparea zgomotul. Fuga la service, unde diagnosticul a fost pus dupa o proba de drum de 50 de metri. S-au mai intalnit cu problema asta: trebuie data jos cutia de viteza si inlocuit (inlocuiti) rulmentul (rulmentii).

Explicatiile oficiale pt. rulmentii defecti: sunt made in England, nu in Japan, si foarte probabil fac parte dintr-un lot cu probleme.

Luni sunt programat la interventie. Pana atunci, sosesc si rulmentii. Naspa moment pentru celebra fiabilitate Toyota. Ca o consolare, pot sa mai fac cu masina drumuri prin oras, dar sa nu merg sportiv si sa nu turez motorul.

P.S. Ii multumesc seful de service, domnul Gheorghe Simonca, pt. operativitate. Daca nu era domnia sa, asteptam doua saptamani pana soseau piesele din Grecia. Acum, se va rezolva mult mai rapid. Cred ca asta e unul din motivele pentru care imi place Toyota, chiar daca mai pica cate un rulment. Desi oamenii din service au probleme cu stocurile de piese de schimb, cu dotarile si spatiile, suplinesc prin amabilitate si incearca sa rezolve problema clientului si chiar gasesc shortcut-uri la sistemul oficial.
HORIA100213
QUOTE(Ovidiudinutm)
Cam greu de inteles explicatia.
Puteti argumenta cele de mai sus?


Ce spun legile fizicii? Forta de frecare dintre doua obiecte creste proportional cu fortele de apasare aplicate celor doua obiecte. Logic, daca motorul este pe fata, greutatea este mai mare, se exercita o forta de apasare mai mare si rezulta si o forta de frecare mai mare. Watcher a explicat foarte bine fenomenul.
Legionaru'
Pai nu mai inteleg: ori e vorba de rulment, ori de cabluri de comanda de la cutia de viteze?
HORIA100213
QUOTE(Legionaru')
Pai nu mai inteleg: ori e vorba de rulment, ori de cabluri de comanda de la cutia de viteze?


Legionaru`, fratele meu, belea mare. Nu sunt cablurile, e rulmentul (sau amandoi rulmentii). Poate ca tie nu ti-au mai spus ce au schimbat sau facut efectiv. Dar e un rulment pacatos, care haraie si troncane. Dupa cum zicea seful de service, probabilitatea e de 90%. A condus masina 50 de metri pana a pus diagnosticul. Au mai avut un caz. Omul stia despre ce e vorba, nu s-au intalnit prima oara cu problema asta.
vio
rulmenti dushi cam ... ciudat... am avut o exp cu o mashina nu dau nume , la care am pierdut tot uleiul din cutie si a mai mers cam 2000 de km asa fara dupa care a cedat nervos ...... . mai degraba o prb cu ungerea lor tre sa fie , oricum bine e sa ii schimbe pe amandoi si sa se uite cu atentie de la ce este ... poate te uiti si tu si faci ceva poze la cutie desfacuta sa vedem rulmentul ala . daca e albastru e naspa pt ca nu sa uns si sa si fortzat
_Constantin_
Exact, te rog mult intreaba exact despre ce rulment e vorba, cum bine stii si eu am avut probleme cu "rulmentii". Btw cutia se da jos GREU, minim 6 ore de dat jos si pus la loc, lucrand 2 oameni.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Exact, te rog mult intreaba exact despre ce rulment e vorba, cum bine stii si eu am avut probleme cu "rulmentii". Btw cutia se da jos GREU, minim 6 ore de dat jos si pus la loc, lucrand 2 oameni.


Da, mi-au zis ca e o lucrare care dureaza. Constantin, tu ce probleme ai avut cu rulmentii?
Lucian105562
Hm.. stiu si eu o persoana care a avut exact aceeasi problema: rulment din cutia de viteze. A stat cu masina in service vreo luna sau chiar mai mult. I-au dat insa masina de schimb.

Asemanator, i s-a spus la service ca e o problema cunoscuta la Avensis-uri. Masina era din 2005 sau 2006, nu mai stiu exact, modelul dinainte de face lift.

Pentru cei care aveti acces la TSB-urile de pe site-ul Toyota Europe, exista ceva despre acest subiect? As vrea sa stiu (si probabil si altii) daca e rectificata problema la modelele din anul 2007. Multumesc anticipat.
Lucian105562
mesaj duplicat
HORIA100213
QUOTE(Lucian105562)
Hm.. stiu si eu o persoana care a avut exact aceeasi problema: rulment din cutia de viteze. A stat cu masina in service vreo luna sau chiar mai mult. I-au dat insa masina de schimb.

Asemanator, i s-a spus la service ca e o problema cunoscuta la Avensis-uri. Masina era din 2005 sau 2006, nu mai stiu exact, modelul dinainte de face lift.

Pentru cei care aveti acces la TSB-urile de pe site-ul Toyota Europe, exista ceva despre acest subiect? As vrea sa stiu (si probabil si altii) daca e rectificata problema la modelele din anul 2007. Multumesc anticipat.


Masina mea e modelul cu face-lift, an de fabricatie 2006. Se pare ca problema nu a fost remediata dupa face-lift.
OCTAN_95
HORIA100213
"Chestiunea e valabila si la pneurile de iarna. In fapt, daca ai doar doua cauciucuri de iarna, producatorii spun ca e obligatoriu sa le pui pe spate la masinile cu tractiune fata."


Nu pot sa fiu de acord cu voi doar partial, iar a sustine sa pui, in cazul gumelor de iarna cand ai doar din acestea doar pentru o punte sa le pui pe spate cand ai tractiunea pe fata este total anapoda.
vio
QUOTE(Ovidiudinutm)
HORIA100213
"Chestiunea e valabila si la pneurile de iarna. In fapt, daca ai doar doua cauciucuri de iarna, producatorii spun ca e obligatoriu sa le pui pe spate la masinile cu tractiune fata."


Nu pot sa fiu de acord cu voi doar partial, iar a sustine sa pui, in cazul gumelor de iarna cand ai doar din acestea doar pentru o punte sa le pui pe spate cand ai tractiunea pe fata este total anapoda.


nu este deloc anapoda , asa este normal si firesc . daca ai un set de anvelope de iarna e pui pe spate indiferent de tractiune pt ca spatele fuge mai repede nu fatza e acelashi fenomen dar iarna este cu mult amplificat
OCTAN_95
Ok Vio, dar cum ramane atunci cu tractiunea?
Gumele de vara nu au aderenta pe zapada, mai ales in cazul nostru care avem anvelope destul de late.
_Constantin_
Asta cu gumele si mie mi-se pare tot aiurea dar o sa incerc sa nu va contrazic pana nu incerc.

Rulmentul de presiune si un semering la cutia de viteze. Problema nu e asa cunoscuta, cel putin nu la benzina, dar am inteles ca au aparut cateva defecte, dar foarte putine. Orice ai face Horia, daca nu ai incredere 100% in service-ul de la tine din oras, incearca sa mergi altundeva, stii bine ce poate iesi din lipsa de experienta, eu am simtit-o pe pielea mea pana am ajuns la Toyota Pitesti.

Bafta multa si sper sa se rezolve. beer.gif In 10 min plec spre Brasov, v-am salutat si sa ne vedem cu bine.
vio
QUOTE(Ovidiudinutm)
Ok Vio, dar cum ramane atunci cu tractiunea?
Gumele de vara nu au aderenta pe zapada, mai ales in cazul nostru care avem anvelope destul de late.



man oricum va trage dar greu . ideea e ca daca ai cauciucuri de vara iarna pe spate e mai periculos decat daca ai pe fatza cauciucuri de vara . ideal e sa ai acelashi tip de anvelope fatza spate .


cu cauciucuri de vara pe stape iarna iti fuge de nu te vezi si mai ales la franare este f greu de stapanit pt ca puntea fatza are aderenta f buna , iar spatele e in pom si se simte ... eu am incercat asa ceva dar de nevoie nu ca am vrut cu un Fiat ducato si a fost jalnic , nu era mashina mea si prop asa le montase el .. ca vrea cauciucuri sa aiba tractiune pe fatza .

daca nu crezi incearca la iarna ...
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Asta cu gumele si mie mi-se pare tot aiurea dar o sa incerc sa nu va contrazic pana nu incerc.

Rulmentul de presiune si un semering la cutia de viteze. Problema nu e asa cunoscuta, cel putin nu la benzina, dar am inteles ca au aparut cateva defecte, dar foarte putine. Orice ai face Horia, daca nu ai incredere 100% in service-ul de la tine din oras, incearca sa mergi altundeva, stii bine ce poate iesi din lipsa de experienta, eu am simtit-o pe pielea mea pana am ajuns la Toyota Pitesti.

Bafta multa si sper sa se rezolve. beer.gif In 10 min plec spre Brasov, v-am salutat si sa ne vedem cu bine.


Am incredere in baietii din Oradea, mai ales ca nu sunt la prima lucrare de acest gen. Sunt insa suparat, chiar foarte suparat, ca s-a putut intampla asa ceva la o Toyota. Nu-mi explic o astfel de defectiune: am condus masina preponderent in afara orasului (circa 90%), iar nr. de km nu este prea mare: doar 52.000 de km.

Nu am fortat cutia de viteze si am respectat aproape cu religiozitate indicatiile privind viteza maxima in fiecare treapta de viteza. Oricum, intervine limitatorul de turatie si taie alimentarea. Daca am avut cateva depasiri stranse, in care a trebuit sa turez, si oricum componentele ar fi trebuit sa reziste daca erau de calitate. Ce mama naibii, scuzati-mi expresia, dar incep sa ma enervez, am avut un Logan inainte, de 1.4, am vandut-o la 69.800 de km si nu am avut nici o problema! Stiti ce greu depasesti cu Loganul de 1.4?! Pai a vazut masina aia ture si smucituri de cutie cat n-a vazut Parisul (vorba vine) si zero probleme. Acum aud ca are vreo 80.000 de km si tot nu are nici o problema. Si o Toyota Avensis, adica varful de gama pentru Europa, sa-ti faca o figura de genul asta!

Singura explicatie posibila este proasta calitate a pieselor aflate in culpa si asta, zic eu, este de neadmis la o Toyota. Mai ales ca nu vorbim de o masina de 6.300 de euro, cat a costat Loganul, unde poti spune ca s-au facut economii, ci de una cu pret de catalog de 20.000 de euro. Sper sa nu mai am parte de astfel de incidente.

P.S. Multumesc pentru urari, Constantin.
vio
nu prea ai cum sa depistezi defectiunea la rulment cand este nou noutz.. poate ca materialul din care este facut iese bine la CTC ul de fabrica , dar in realitate materialul oboseste f repede si se macina se poate asa ceva. sau se poate bloca o rola, bila ceva acolo si ti-a stricat tot rulmentul ....

sa te uiti si daca se poate o poza pls smile.gif Avensisu meu ca sa ii zic asa are 62 000 km si nu are simptomele astea .... se poate cum ai zis si tu sa fie doar un lot , si daca or sa mai apara mai multe o sa le bage la defecte de fab pana la urma in TSB uri nu am gasit nimic referitor la asta

nu tine de Toyota defectiunea asta ci de furnizorul de rulmentzi.
HORIA100213
QUOTE(vio70407)
nu prea ai cum sa depistezi defectiunea la rulment cand este nou noutz.. poate ca materialul din care este facut iese bine la CTC ul de fabrica , dar in realitate materialul oboseste f repede si se macina se poate asa ceva. sau se poate bloca o rola, bila ceva acolo si ti-a stricat tot rulmentul ....

sa te uiti si daca se poate o poza pls smile.gif Avensisu meu ca sa ii zic asa are 62 000 km si nu are simptomele astea .... se poate cum ai zis si tu sa fie doar un lot , si daca or sa mai apara mai multe o sa le bage la defecte de fab pana la urma in TSB uri nu am gasit nimic referitor la asta

nu tine de Toyota defectiunea asta ci de furnizorul de rulmentzi.


Da, Vio, ai dreptate, mi-au zis ca furnizorul de rulmenti e englez, nu japonez. Dar, intreb si eu, nu era vorba ca Toyota e foarte drastica la calitate cu furnizorii?! Parca acceptau sapte defecte la un milion de piese la marca Toyota, iar pt. Lexus doar doua la milion. Daca ne gandim ca eu sunt al doilea din Oradea cu probleme de astea si mai sunt nu stiu cati in tara, inseamna ca Toyota a vandut vreun milion-doua de Avensisuri in Romania si noi n-am aflat. Iaca, am fost si rau...
vio
pai acu .... uite cum te face un furnizor de kko .... ce mai poti face sau zice ..... oricum cutiile de viteza de la avensis in UK se fac, deci nu vad cum ar putea avea rulmenti niponi.
drabisan
QUOTE(HORIA100213)
Dar, intreb si eu, nu era vorba ca Toyota e foarte drastica la calitate cu furnizorii?! Parca acceptau sapte defecte la un milion de piese la marca Toyota, iar pt. Lexus doar doua la milion. Daca ne gandim ca eu sunt al doilea din Oradea cu probleme de astea si mai sunt nu stiu cati in tara, inseamna ca Toyota a vandut vreun milion-doua de Avensisuri in Romania si noi n-am aflat. Iaca, am fost si rau...


Si noi ce mai scriam aici? Am fi vorbit ca niste sectanti cum ca totul e perfect si mai mult decit atit?
Iete asa mai comentam si noi un service, un rulment, un semering...
Ca sa parafrazez un clasic: mai bine prostii d'astea decit turbina blocata, ECU blocat, 1l de ulei la 100l de motorina...
HORIA100213
QUOTE(drabisan)
Si noi ce mai scriam aici? Am fi vorbit ca niste sectanti cum ca totul e perfect si mai mult decit atit?
Iete asa mai comentam si noi un service, un rulment, un semering...
Ca sa parafrazez un clasic: mai bine prostii d'astea decit turbina blocata, ECU blocat, 1l de ulei la 100l de motorina...


Chiar asta ma enerveaza. Nu s-a dus VSC-ul, nu ABS-ul, nu clima automata sau mai stiu eu ce chestii High-Tech. S-a dus un nenorocit de rulment, pentru care trebuie desfacuta jumate de masina.

P.S. Va multumesc pentru sustinere, fratilor. Ca oricum simt ca ma ia cu tremuriciul cand ma gandesc ca o sa intre cu cheile si rangile in masinuta mea. Luni dimineata incepe interventia...
Watcher
1) Controlul de calitate si treaba cu 6(stiam eu) piese la 1 milion inseamna ca DACA se identifica (la un control PRIN SONDAJ) 6 defecte la un lot de 1.000.000 SE REFUZA LOTUL.
Asta NU INSEAMNA ca cineva verifica 1 milion de piese piesa de piesa. Este o aproximare statistica.
2) Treaba aia cu semeringul a fost chiar de la un robot Toyota, asta cu rulmentul e de la furnizor.
OCTAN_95
Ma poate ajuta cineva cu ID-ul Doamnei din Constanta care a fost la intalnirea de la Iasi?
HORIA100213
Tocmai am aflat ca singurul producator de rulmenti din Anglia este proprietate Toyota. Adica, Avensisul foloseste rulmenti englezesti, dar produsi in regie Toyota. Cam greu sa pasezi responsabilitatea in curtea furnizorului. Naspa...

Am investigat mai in adancime problema asta cu rulmentii de la cutia de viteze si am aflat suplimentar ca s-a schimbat codul pentru rulmentii in cauza. Acum, la inlocuire se folosesc rulmenti cu alt cod. Explicatia: cineva din fabrica a realizat ca seria cu pricina a prezentat prea multe probleme. Tot e bine ca s-au luat masuri.
HORIA100213
Vio70407, ai Vredestein Sportrac 3 si nu spui nimica? Niste impresii, ceva...
vio
am am . sunt super misto . ce pot sa zic zgomot mic , aderentza super buna ... io am schimbat si jantele deci schimbarea e si mai mare la mine ... biggrin.gif pai am scapat sa scriu despre biggrin.gif
DAN
QUOTE(Ovidiudinutm)
Ma poate ajuta cineva cu ID-ul Doamnei din Constanta care a fost la intalnirea de la Iasi?

ai PM....
vio
PM =)))))))))))))smile.gif)))))))))))))))))) haoliuu cum suna smile.gif)
DAN
QUOTE(vio70407)
PM =)))))))))))))smile.gif)))))))))))))))))) haoliuu cum suna smile.gif)


Private Message..biggrin.gif..sa nu se inteleaga altceva...tongue.gif
vio
smile.gif) pai io ce ziceam ....smile.gif)
_Constantin_
Am revenit copii mei ... biggrin.gif cu o veste cam proasta, m-a prins o rafala de grindina si m-am procopsit cu parbrizul spart. Nu m-am enervat, e totul OK, e prea frumos Brasovul si chelnerita din Scotish care m-a omorat de tot ...

Acum partea frumoasa. De la Comarnic pana la Brasov, masina a trebuit sa suporte toata agitatia mea, curbele abordate cu mare viteza, urlau pneurile de nebune dar nu am lasat-o, am vrut sa vad daca mai face chestia cu ambreiajul, TOTUL OK. Masina a mers perfect, sta pe strada intr-un mare fel si chiar m-a impresionat in cateva ocazii. Consumul la dus 9.4 cu A1 facuta la 200kmh, Bucuresti la ora 14:00( drabisan stie ca ne-am bagat amandoi ceva in el de oras), DN1 la ora 17"00. La intoarcere am ales ruta Bran-Campulung-Pitesti( scuze SORINE dar eram rupt de oboseala) si am ajuns cu 7.4 consum asta pentru ca inainte de slatina am avut o mica "rafuiala" cu un Passatu Cromatu. COncluzia : cine vrea sa afle ce poate masina sa o abuzeze, sa traga de ea, sa nu o menajeze si doar atunci va realiza de fapt ce masina si-a cumparat. Va felicit pentru alegere domnii mei.

PS: am ajuns si eu la 200 in cap, ma chinuisem in trecut sa ajung si nu reusisem. biggrin.gif
HORIA100213
Frumos, Constantin, super OK. Abia astept sa-mi inlocuiasca si mie rulmentii de la cutie, ca m-am saturat cum merg ca pensionarul. Cu 60 pe ora si tot face precum tractorasul. Simt ca o iau razna pana luni.
_Constantin_
Sa nu-ti fie frica, la inceput credeam ca faptul ca s-a deschis cutia ... va cauza si mai multe probleme. Masina e gandita sa fie desfacuta si pusa la loc intr-o zi. Foarte practic amplasate componentele. Ai rabdare ca mai e putin si sa fie cu noroc ziua de luni.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Sa nu-ti fie frica, la inceput credeam ca faptul ca s-a deschis cutia ... va cauza si mai multe probleme. Masina e gandita sa fie desfacuta si pusa la loc intr-o zi. Foarte practic amplasate componentele. Ai rabdare ca mai e putin si sa fie cu noroc ziua de luni.


Multumesc si Doamne ajuta.
Bogdan92964
QUOTE(_Constantin_)
Am revenit copii mei ... biggrin.gif cu o veste cam proasta, m-a prins o rafala de grindina si m-am procopsit cu parbrizul spart. Nu m-am enervat, e totul OK, e prea frumos Brasovul si chelnerita din Scotish care m-a omorat de tot ...

Acum partea frumoasa. De la Comarnic pana la Brasov, masina a trebuit sa suporte toata agitatia mea, curbele abordate cu mare viteza, urlau pneurile de nebune dar nu am lasat-o, am vrut sa vad daca mai face chestia cu ambreiajul, TOTUL OK. Masina a mers perfect, sta pe strada intr-un mare fel si chiar m-a impresionat in cateva ocazii. Consumul la dus 9.4 cu A1 facuta la 200kmh, Bucuresti la ora 14:00( drabisan stie ca ne-am bagat amandoi ceva in el de oras), DN1 la ora 17"00. La intoarcere am ales ruta Bran-Campulung-Pitesti( scuze SORINE dar eram rupt de oboseala) si am ajuns cu 7.4 consum asta pentru ca inainte de slatina am avut o mica "rafuiala" cu un Passatu Cromatu. COncluzia : cine vrea sa afle ce poate masina sa o abuzeze, sa traga de ea, sa nu o menajeze si doar atunci va realiza de fapt ce masina si-a cumparat. Va felicit pentru alegere domnii mei.

PS: am ajuns si eu la 200 in cap, ma chinuisem in trecut sa ajung si nu reusisem. biggrin.gif


De fapt inca n-ai ajuns :0 ca are o eroare cam de 20kmh la viteza aia (de verificat cu un gps de ex).
_Constantin_
Stiu insa pana acum nu reusim sa ajung la 200 PE BORD.
22nst
QUOTE
De fapt inca n-ai ajuns :0 ca are o eroare cam de 20kmh la viteza aia (de verificat cu un gps de ex).


sa fim seriosi... cum sa fie cu 20 km/h mai mica?
dar ce-i skoda octavia? la aia am vazut 180 pe bord si 160 pe gps...

are cam 193-195 km/h... mai putin nu...

eu la 220 pe bord aveam 215 pe gps..., diferenta pe care o am si la 100km/h si la 20km/h dar si la 220 km/h
vio
23nst eroarea de viteza creste o data cu viteza , nu e constanta .
22nst
pai atunci eu sunt un caz mai rar?
am aceeasi eroare peste tot!!!
_Constantin_
La 200( pe bord) mai putin de 190 nu puteam sa am. Pentru ca mai aveam 300 rpm pana la rosu si asta insemna ca ajung la 195( vit maxima constructiva).
bebelacus
alte informatii depre masina mea. avensis 2.0 d-4d 126cp.
acasa de aproape o luna, condus exclusiv in constanta, caldura, trafic de vara constantean, aer conditionat ----> consum 8.1%, media pe 1000 km. a crescut cu un litru fata de primavara cind nu am folosit aerul decit ocazional si trafic mult mai lejer.
in rest, totul ok. nu am completat ulei. sper sa tina tot asa si pe voi la fel.
drabisan
QUOTE(23nst)
pai atunci eu sunt un caz mai rar?
am aceeasi eroare peste tot!!!


Asa e si la mine, exact aceiasi 5-6 km/h diferenta intre bord si GPS tot timpul.
OCTAN_95
QUOTE(DAN)
QUOTE(Ovidiudinutm)
Ma poate ajuta cineva cu ID-ul Doamnei din Constanta care a fost la intalnirea de la Iasi?

ai PM....


Multumesc Dan, stiam aceasta, doar ca nu stiu cui sa ii adresez mesajul !!!
E vorba de ceva poze facute la Iasi pe care doresc sa le trimit.
Bogdan92964
QUOTE(23nst)
QUOTE

De fapt inca n-ai ajuns :0 ca are o eroare cam de 20kmh la viteza aia (de verificat cu un gps de ex).


sa fim seriosi... cum sa fie cu 20 km/h mai mica?
dar ce-i skoda octavia? la aia am vazut 180 pe bord si 160 pe gps...

are cam 193-195 km/h... mai putin nu...

eu la 220 pe bord aveam 215 pe gps..., diferenta pe care o am si la 100km/h si la 20km/h dar si la 220 km/h


ce am constatat : la 60 pe bord eroare 7, la 140 eroare 10, la 160 eroare 13, la 220 eroare 20.
OCTAN_95
erorile, intradevar nu sunt constante.
Test facut cu acelasi GPS pe 2 masini diferite(eu Avensis el Pj 407), eu si fratele meu, mergand in paralel, la mine la 120 aveam o eroare de 4-5 km/h iar la el nici o eroare.
Mai mult decat atat am urmarit constant viteza indicata pe sesizoarele de pe sosele, GPS-ul si sesizorul de pe sosea indicau ac viteza, la bord in schimb era mai mare.
Interesant ar fi daca cineva ar avea posibilitatea sa verifice viteza indicata pe bord cu un aparat al politiei rutiere (aceasta desigur de comun acord cu ei, nu a intra voit in culpa)
vio
QUOTE(Ovidiudinutm)
erorile, intradevar nu sunt constante.
Test facut cu acelasi GPS pe 2 masini diferite(eu Avensis el Pj 407), eu si fratele meu, mergand in paralel, la mine la 120 aveam o eroare de 4-5 km/h iar la el nici o eroare.
Mai mult decat atat am urmarit constant viteza indicata pe sesizoarele de pe sosele, GPS-ul si sesizorul de pe sosea indicau ac viteza, la bord in schimb era mai mare.
Interesant ar fi daca cineva ar avea posibilitatea sa verifice viteza indicata pe bord cu un aparat al politiei rutiere (aceasta desigur de comun acord cu ei, nu a intra voit in culpa)


iti zice io .... putin peste 70 pe bord . 67 pe radar biggrin.gif
Dan97672
M-am intors din concediu. 3800 km prin Ungaria, Austria, Italia si Elvetia. Motor 2.0 pe benzina, mers cu 140km/h pe autostrada, stat in "stau" de 4 ore la italieni, plus circulat prin orase la vizitat - consum 7,8. Masina s-a comportat exceptional. Pentru toti care nu au cruise control - isi merita toti banii pe autostrazile din vest. Ajungi mult mai odihnit la destinatie. La fel si GPS-ul, nu stiu ce asi fi facut fara el prin Milano, Florenta sau Salzburg.
22nst
am o problema...
acum cateva saptamani am pus xenon de la colegul maniaku... toate bune si frumoase, pana azi. dupa un drum prin buc prin ploaia de azi, farul stanga era aburit de sus pana jos!!! ce pot sa ii fac sa nu se mai abureasca...
(stiam eu ca nu-i bine sa pun xenon... ooof...)
StefanVVTi
Gata, am primit raspunsul pentru Avensis Pure White (040): termen de livrare 5-6 luni!
Sa vina SIAB-ul mai repede si apoi...asteptare! :boxing:
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.