Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IV a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
22nst
foarte interesant! tu ai interiorul bej? ca parca asa se vede in poza smile.gif

poti pune o poza mai detaliata? multumesc!
alin94962
[quote=Ovidiudinutm]
Si inca ceva: bancheta este rabatabila (din nou, ca la Octavia)?[/quote]

Bancheta este rabatabila 1/3, respectiv 2/3[/quote]

Varianta Terra dinainte de face-lift, cu motorizare de 1.6, nu are bancheta fractionabila.. cel putin eu asa-mi aduc aminte.
_Constantin_
QUOTE(23nst)
foarte interesant! tu ai interiorul bej? ca parca asa se vede in poza smile.gif

poti pune o poza mai detaliata? multumesc!

EU? La mine e negru interiorul.
Legionaru'
Interiorul bej este de la K800i!!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
drabisan
Ie-te-l si pe Vio reloaded!
Legionaru'
Imi lipseste podoaba capilara! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
22nst
QUOTE(_Constantin_)
QUOTE(23nst)
foarte interesant! tu ai interiorul bej? ca parca asa se vede in poza smile.gif

poti pune o poza mai detaliata? multumesc!

EU? La mine e negru interiorul.


da... nu mai vad bine... :console: asa pare in poza aia smile.gif
OCTAN_95
[quote="alin94962"][quote=Ovidiudinutm]
Si inca ceva: bancheta este rabatabila (din nou, ca la Octavia)?[/quote]


Bancheta este rabatabila 1/3, respectiv 2/3[/quote]

Varianta Terra dinainte de face-lift, cu motorizare de 1.6, nu are bancheta fractionabila.. cel putin eu asa-mi aduc aminte.[/quote]

Alin

Citatul de mai sus nu-mi apartine !!
HORIA100213
Legionaru`, stiu ca ti-ai inlocuit bateria originala cu una Varta, mult mai puternica. Desi ti-am cautat impresiile despre noua baterie, nu le-am gasit.

Pe mine ma enerveaza faptul ca scade intensitatea farurilor atunci cand sunt in rampa si schimb vitezele sau cand cobor o panta cu frana de motor si calc ambreiajul.

Imi spui, te rog, cum se simte o baterie mai puternica? Merita schimbat acumulatorul original? Multumesc.

P.S. Care sunt dimensiunile maxime pt. baterie la Avensis?!
Focuri106563
horia tu tot becurile originale le folosesti?

P.S. ai un mesaj privat
HORIA100213
QUOTE(Focuri106563)
horia tu tot becurile originale le folosesti?

P.S. ai un mesaj privat


Nu, pe faza scurta am pus Philips VisionPlus. Dar unul mi s-a ars si l-am inlocuit cu becul original. Exista o diferenta la vizibilitate, dar nu prea mare. In fapt, trebuie reglata inaltimea fascicolului luminos, care, din fabrica, e prea mica.

P.S. Ai si tu un mesaj privat. Apropos, nu am inteles ce inseamna xxxx.
bebelacus
salutare, domnilor!

imi pare bine sa vad ca pe topicul asta domneste aceeasi pasiune. VW sucks, ca de obicei si avensisul e clar cea mai buna, plus ca benzina e net superioara dieselului biggrin.gif
eu ma scapat de caldurile astea mari din iulie, am resetat computerul inainte de a pleca si acum am verificat-o pe nevasta-mea; a facut vreo 3000 km in doua luni, amjoritatea in oras, doar un drum la bucuresti si citeva pe la mangalia, iar consumul arata 7.6 io, unul, zic ca-i bine pt 2.0 d-4d de 126cp. am 13,000km acum cu masina. referitor placutze am vazut ca s-a tot dezbatut. depinde de sofer. nu trebuie sa mergi batrineste ci doar sa anticipezi traficul. la asta se refereau colegii care ziceau ca folosesc frina de motor. mai ales daca cunosti zona, sa zicem ca 99% din timp mergeti pe trasee cunoscute, e usor sa stii cam ce te asteapta in fata, sa te mai uiti la 200 inainte si sa vezi ca trece carutza si aia din fata vor pune frina sau ca se va face rosu si sa nu mai accelerezi ca nebunu'. trebuie doar sa ridici piciorul de pe acceleratie si se frineaza singura. in cele din urma poti baga intr-o viteza inferioara fara a da in nas sau chiar sa reaccelerezi cind traficul se reia. in nici un caz nu se merge ca iarna cind bagi din a 4-a in a 2-a! nici atunci nu se face asta decit in situatii de urgenta.
placutzele rezista foarte bine. la peugeot 307 le-am schimbat chiar inainte sa vind masina, la vreo 60,000km si la Vectra C aveam vreo 68,000 km si pe spate erau ca noi, iar fata in jur de 50% din dimensiunea initiala.
combustibilul conteaza, dupa cum sustineam, OMV 100 e beton. vectra era benzina si consumul a scazut aproape cu un litru, plus zgomotul, urca mai usor etc. dar astea le-am mai spus. daca nu se observa nimic, asteptati sa faceti vreo 3-4 plinuri. asa s-a intimplat la mine.
in rest, avensisul meu e aceeasi masina. n-am avut probleme (doamne ajuta!). aceleasi chestii de care eram nemultumit inainte sint nemultumit si acum dar m-am invatat cu ele. as fi apreciat pe linga chestiile neergonomice si ceva fantezie/veselie. consola centrala comparativ cu bordul optitron e stearsa rau de tot. ar fi putut face altfel luminile alea, displayul radioului etc. negrul ala pe fond portocaliu sters, plus contrastul slab, la fel si displayul climatizarii dau o nota stearsa ansamblului foarte reusit.
referitor Passat, cu parere de rau (o sa-mi iau ceva suturi) trebuie sa recunosc ca noul passat e mai bun cam din toate punctele de vedere. singurele aspecte care il dezavantajeaza sint: preturile nesimtite, serviciile foarte proaste in romania(vezi porsche si reteaua), preturile foarte mari de intertinere. in service platesti 10 milioane lejer pt prima revizie la un passat. in rest, masina e foarte buna si extrem de bine lucrata. n-am apucat sa vad noul mondeo dar ma indoiesc ca intrece passatul mondeo a suferit intotdeauna de blestemul asta. toti au laudat-o, toti si-au pus mari asteptari dar desi o scoteau dupa passat, nu arata nici mai bine, nu se conducea nici cu mult mai bine si nici nu se vindea mai bine. va fi cam la fel cu ce a facut fiatul. fiecare masina scoasa de ei in ultimii ani a fost trimbitata ca masina marii reveniri a lui Fiat si tot un rahat au facut. comparatii bazate pe realitate s-ar putea face intre avensisul asta si passatul anterior. ar iesi cam pe acolo dar cel nou e superior in echipare echivalenta si motorizare asemenea. insa nu cu atit de mult mai bun incit sa merite vreo 3000 euro in plus. plus costuri mari after sale. asta a fost motivul pt care nu mi l-am luat.
altfel, nu prea am avzut nesimtiti cu avensis, dar cu passat o gramada. dar masina n-are nici o vina. sigla vw atrage invariabil mai multe cefe groase decit avensisul. exista foarte multi oameni cu bun simt care conduc passat, totusi.
va las acum, ca trebuie sa merg la plaja. mai revin cu impresii despre masina si alte opinii despre orice altceva din trafic.
Adrrian112676
Salut,

Am un Avensis 1.8 de vreo 2 ani. Nu am avut nici o problema cu ea (cu exceptia unor mici lovituri de parcare inevitabile in Bucuresti) si acum am posibilitatea sa o schimb. Optiunile mele sunt: Avensis 2.0 executive sau Sol, Honda Accord 2.0 Executive sau Forester 2.0.
Am testat Forester, super masina, dar pentru oras unde fac 805 din km mi se pare rigida ca o cutie pe roti si zgomotoasa. Honda: n-ai unde sa testezi ca amaratii de la dealeri nu au la test asa ceva, dupa principiul romanesc iti convine bine iei nu lasa-ne in pace. Accordul este dotata, arat foarte bine in interior, dar ma sperie indolenta dealerilor si comentariile despre service. Avensis 2.0 benzina: este rara, o aduc f greu, parca nici n-ar vrea sa ti-o vanda

As schimba Anesisul de 1.8 pentru cel de 2.0 pentru cruise control si ceva mai multa putere. Daca are cineva Avensis de 2.0 benzina sa-mi spuna si mie niste impresii.
_Constantin_
QUOTE(bebelacus92825)
referitor Passat, cu parere de rau (o sa-mi iau ceva suturi) trebuie sa recunosc ca noul passat e mai bun cam din toate punctele de vedere.


Sincer .... 2.2 D4D ti-se pare mai slab decat 2.0 Tdi? Daca ti-se pare inseamna ca vorbim degeaba. La fel si cu motoarele pe benzina ... Daca diferenta intre masini o face imaginea si culoarea interiorului ... eu nu mai zic nimic si imi cer scuze ca te-am deranjat.
drabisan
Aia cu aduc greu benzinara de 2l...depinde de noroc. Eu am obtinut-o in mai putin de o saptamina.
Probleme? Daca vrei sa le gasesti...exista! Cum ar fi ca e rezervorul mic.
In rest maruntisuri. Practic eu am avut 3 mari si late: range-ul care arata valori aiuristice, chederele care faceau zgomot si usita de la compartimentul de linga frina de mina, care nu se mai inchidea. Rezolvate usor.
Pe principiul cu relele inainte.
Si bunele: motorul e turbat bine de tot pentru cit e de mare masina! (prietenii au vazut)
Jantele de 17 baga in boala prietenii. Gumele nu sint cele mai rezistente (cel putin la a mea).
Becurile cu xenon nu sint un spectacol ca la BMW, dar isi fac treaba bine de tot. Cruise-ul e absolut o necesitate la drumuri lungi! Restul sint cum le stii...
Concluzia: daca miine as avea aceiasi bani - mi-as lua upgrade-ul care are mp3 si piele in masina. Si mi-as pune un spoiler pe portbagaj. Si bluetooth si, poate, navigatie smile.gif
Adrrian112676
Mie mi-au zis ca abia prin octombrie vor avea 2 masini 2.0 si o culoare care nu-mi place. Dealerul deja ma considera client captiv si ma trateaza cu indiferenta si asta ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte de a face pasul.
Modelul executiv e cu piele si cu scaune incalzite, lucru bun dealtfel. Pielea nu ma incanta, ba din contra. Cum 10 luni pe an in Bucuresti e o caldura de mori, nu ma vad asezandu-ma pe pielea fierbinte din masina.

Mie actualul Avensis de 1.8 mi se pare cam instabil dupa 140km/h si cam zgomotos, poate de la roti, dar cam jenant pentru o masina de teapa ei.
Legionaru'
Un sfat prietenesc: tine de asta pana apare noul model si atunci iei 2.0 benzina.
Adrrian112676
Nu pot sa astept. Sunt obligat sa o schimb. E masina de servici. Si am termen pana la sfarsit de luna sa achit avansul la leasing
Legionaru'
Pai atunci vezi ca a recomandat colegul bebelacus mai sus Passat.
Si de banii care ii dadeai pe 2.0 VVT-i Executive iti iei 1.6 FSI de 115 CP fara piele si alte optiuni.
_Constantin_
Unde mai pui ca la passat ai brat hidraulic la capota sa nu faci scurta la cat de des compeletezi ulei, nu ca la prostia asta de avensis care reuseste cu dimensiuni mai mari decat passat si motoare de generatie mai noua sa fie cu cel putin 300 kg mai usoara la motorizari ecivalente, dar deh asta nu are tabla nemteasca puternica, e o prostie de japoneza de plastic.
_Constantin_
QUOTE(Adrrian112676)
Mie actualul Avensis de 1.8 mi se pare cam instabil dupa 140km/h si cam zgomotos, poate de la roti, dar cam jenant pentru o masina de teapa ei.


E de la roti cu siguranta. Eu la 180 fac toata autostrada de la un cap la altul cu muzica la 35 si nu aud nici macar vantul. Daca muzica e oprita si in Lexus GS am auzit vantul. Instabila ... nici macar la 200kmh. Poate ai cauciucurile tocate altfel nu imi explic, esti primul care se plange, ori e la tine ceva ori standardele tale sunt foarte ridicate ( ceea ce nu e un lucru rau).
OCTAN_95
Constantine, bine spus !!.
Chiar asa, ce atata japoneze, astea-s masini care i-si accepta selectiv "invartitorii de covrig".

Off top:
Te rog baga shi tu pe PM ceva date de contact de pe o anumita carte de vizita primita la Iasi, eu nu o mai am, iar daca e asa cum a spus Legionaru dincolo gasim noi o cale de compromis.
Multzumesc anticipat.
bebelacus
salut, constantine! nu m-ai deranjat deloc. passatul nou pur si simplu merge mai bine ca masina mea. nu fac comparatia puterii, desi avensisul de 150 cp are 2.2 litri. passatul are doar o directie sensibil mai buna, o cutie mult mai placuta in utilizare, cu curse scurte si foarte precisa, stabilitate si felul cum se aseaza pe curbe e mai bun, frane mai bune, pozitie mai buna la volan, scaune mai bune, toate comenzile sint iluminate, ergonomie superioara, confort, iar daca se mai intimpla sa fie si mai bine finisata/colorata etc atunci e clar mai buna. intr-adevar, tdi-ul de 140cp e mai zgomotos un pic dar masina e foarte bine insonorizata, la interior diferentele sint mici dpv al zgomotului. performantele tdi 140 cp sint foarte apropiate in realitate de cele ale d-4d de 150 cp si ii sint clar superioare celui de 126 cp. nu voi dezbate problema consumuli de ulei la tdi-uri ca n-am avut nici unul dar am fost plecat din tara doua luni si am avut pe mina un passat tdi de 140 cp, zi de zi. altfel nu ma bagam sa vorbesc aiurea. masina chiar merge bine, si una peste alta, este peste avensis. crede-ma, ca am fost chiar foarte obiectiv. am mai avut ocazia sa ma dau si cu un tdi de 140 dar cu dsg. o cutie beton, pacat ca toyota nu ofera macar o cutie automata la motorizarea diesel.
sa tinem cont, e si varsta. passatul e conceput recent, e model mai nou, beneficiaza de experienta vw care a condus in clasa asta de ani buni. sau unde nu a condus, a fost tot timpul etalonul celorlalti producatori. la fel cum e si golful in clasa compacta. ca ne place sau nu, golf si passat au stabilit standardele in clasa si toti competitorii s-au straduit sa-i intreaca.
mare pacat ca vw aplica o politica foarte nasoala de preturi si mai ales in perioada dupa vinzare, cind ai nevoie de service de calitate si preturi decente. poate e dorinta lor de a-si pozitiona masinile spre segmentul premium, doar asa imi explic acest lucru. in romania acest lucru functioneaza cu succes. marketingul lor e cel mai bun in romania. deja passatul, chiar si golful sint vauzte de majoritatea ca fiind mai premium decit celelalte. vorbesc de majoritatea,care nu prea are treaba cu masinile; cei ca noi, sint 1%. si daca prin fata blocului trece unul cu passatul, vecinii il privesc mai cu respect decit pe unul cu mondeo, sa zicem. nu zic ca masina il face pe om dar ignoranta domina societatea. ginditi-va cit s-au chinuit japonezii sa ne faca sa le cumparam masinile!
ramine de vazut ce va face toyota cu noul avensis. atunci vom putea sa facem o comparatie decenta. cu cel actual au incercat sa-l faca mai bun decuit vechiul passat, asta a fost etalonul clasei la vremea respectiva, si au reusit. cu exceptia cuitei de viteze si a directiei care sint mai bune si la passatul anterior. avensisul nostru e doar o masina decenta la niste preturi corecte fata de ce se mai practica pe piata. de asta merita respectul nostru. plus ca pina acu, plingerile despre servisurile toyota au fost sporadice si nu foarte grave, in general. pina si dealerii toyota sint mai bine pregatiti decit cei porsche si mai amabili.
cit despre motoare pe benzina, tdi-urile se vind atit de bine, incit exista poate doar vreo 10 masini pe benzina in toata tara din gama passat, asa ca nu ma pot pronunta. dar voi incerca sa gasesc unul in constanta. desi nu cred ca fsi-urile sint cu mult mai rele. sau tsi-urile, parca, cele cu compresor si turbina, pe motorul de 1.4 fsi din care scot 170cp. astia le tot lauda prin reviste.
asa ca nu-i suparare, iti inteleg indignarea. poate bem o bere si iti voi arata avantajele dieselului biggrin.gif , caci planuiesc sa ajung in craiova prin septembrie, cind s-o mai racori putin.
drabisan
QUOTE(Adrrian112676)
Mie mi-au zis ca abia prin octombrie vor avea 2 masini 2.0 si o culoare care nu-mi place. Dealerul deja ma considera client captiv si ma trateaza cu indiferenta si asta ma face sa ma gandesc de 2 ori inainte de a face pasul.

Asta cu dealerul e simplu de tot de rezolvat: daca esti nevoit sa folosesti un anume dealer - te infigi un pic in el, chemi un sef si gata; daca poti sa schimbi dealerul...voi redescoperi placerea...

QUOTE(Adrrian112676)
Mie actualul Avensis de 1.8 mi se pare cam instabil dupa 140km/h si cam zgomotos, poate de la roti, dar cam jenant pentru o masina de teapa ei.

No offence, dar ai echilibrat rotile? Ai verificat la niste baieti desptepti daca nu ai vreo gilma in anvelope (eu am descoperit cu mare neplacere ca am ovalizate 2 gume)? Nu cumva ai avut vreo pana si ti-a schimbat vreun bazbuzuc sensul de rotatie al unei gume? (nu vreau sa ma gindesc ca ai gume de iarna si te plingi ca sint galagioase la 60 de grade temperatura astfaltului)...Mai sint si alte cauze pentru care o masina sa devina instabila la viteza, dar astea sint cele mai simplu de eliminat. Din pacate va trebui sa te duci la un service bun de roti ca sa le descoperi. Vulcanizarile de cartier or sa faca verificarile doar daca le ceri tu si daca stai de capul lor. Mie nu au vrut sa-mi verifice daca roata e echilibrata dupa o pana ca vad Doamne ma costa. Si a trebuit sa insist!

Imi permit sa dau sfaturi ca un om patit. Am nevoie sa schimb 2 gume la Avensis (si sint scumpe ca foamea gumele de 17) si 2 jante la Almera.
Avensisul a devenit un pic galagios in anumite viteze (dar nu se simte simic nici la 200), iar Almera are o zbirniiala in volan.
_Constantin_
QUOTE(bebelacus92825)
asa ca nu-i suparare, iti inteleg indignarea. poate bem o bere si iti voi arata avantajele dieselului biggrin.gif , caci planuiesc sa ajung in craiova prin septembrie, cind s-o mai racori putin.


Sunt absolut de acord cu ce ai scris acolo. In afara de 2.0 TDI si zgomot. Am mers si eu cu ea, mi-se pare groaznica. Problema care se pune e ca pretul mediu al unui Passat e cu 4000 euro mai mare decat al unui avensis si de aici indignarera mea. Nu e o masina cu 4000 euro mai buna. E mai ergonomica, altfel facuta, alte materiale, intradevar scaune mai bune dar sunt 4000 euro... care sincer eu nu i-as da in viata mea pe niste detalii putin mai bune ...

Ar putea sa aiba si aur pe volan ... ca sa stau sa completez ulei ... niciodata.
Adrrian112676
Aici nu e vorba de nici un passat. Este o masina pe care nu as cumpara-o nici daca mi-ar da-o cineva gratis!! Sa ma scuze multi posesorii de passat dar o consider o masina proasta cu foarte multe probleme mecanice si mai presus de toate aduse de un dealer de o nesimtire dusa la extrem. Motoarele de 1.6 sunt prea mici pentru clasa asta de masini, oricine l-ar face si oricate ciuperci ar manca legate de putere.

Este vorba de trei masini japoneze cu motoare comparabile ca puteri si cuplu. Diferentele sunt date de valoarea dealerului de service si de cateva gusturi proprii. Service-ul de la Toyota il consider Ok in comparatie cu altele, si faptul ca nu am avut pana acum probleme la decontari cu asiguratorul de nici un fel, iti da un oarecare confort.
Nu sunt fan nici una din cele 3 masini, consider ca daca ce ai poti schimba pe altceva mai nou, mai puternic, nu stiu daca mai bun, de ce sa nu o faci :angel:
Adrrian112676
Asta cu dealerul e simplu de tot de rezolvat: daca esti nevoit sa folosesti un anume dealer - te infigi un pic in el, chemi un sef si gata; daca poti sa schimbi dealerul...voi redescoperi placerea...

Ideea e ca toti dealerii lucreaza cu acelasi stoc. La oricare te duci, iti arata acelasi stoc, asta e lucru verificat de mine.

No offence, dar ai echilibrat rotile? Ai verificat la niste baieti desptepti daca nu ai vreo gilma in anvelope (eu am descoperit cu mare neplacere ca am ovalizate 2 gume)? Nu cumva ai avut vreo pana si ti-a schimbat vreun bazbuzuc sensul de rotatie al unei gume? (nu vreau sa ma gindesc ca ai gume de iarna si te plingi ca sint galagioase la 60 de grade temperatura astfaltului)...Mai sint si alte cauze pentru care o masina sa devina instabila la viteza, dar astea sint cele mai simplu de eliminat. Din pacate va trebui sa te duci la un service bun de roti ca sa le descoperi. Vulcanizarile de cartier or sa faca verificarile doar daca le ceri tu si daca stai de capul lor. Mie nu au vrut sa-mi verifice daca roata e echilibrata dupa o pana ca vad Doamne ma costa. Si a trebuit sa insist!

Imi permit sa dau sfaturi ca un om patit. Am nevoie sa schimb 2 gume la Avensis (si sint scumpe ca foamea gumele de 17) si 2 jante la Almera.
Avensisul a devenit un pic galagios in anumite viteze (dar nu se simte simic nici la 200), iar Almera are o zbirniiala in volan.[/quote]

Rotile n-au nimic. Sunt foarte atent cu lucrurile astea, nici de pana nu e vorba. Oricum si trecerea de la cauciucuri de iarna la cele de vara si invers le-am facut numai in vulcanizari ca lumea cu echilibrari serioase. Nu se pune nici problema tocirii cauciucurilor au 20.000. Din pacate sunt Dunlop 3000 sport despre care nu am auzit lucruri prea bune.

Zgomotul nu e de azi de ieri e de la inceput si il pun si pe seama unei antifonari destul de slabe, repet jenant pentru o masina de 20.000 euro. Poate sunt si eu cam pretentios. Mi-e frica sa merg cu mai mult de 140km/h pe autostrada (daca noi putem zice ca avem asa ceva in Romanica
:bash: ) pentru ca nu am singuranta ca as putea controla masina desi e dotata cu de toate. Asta e. Poate e doar un feeling. Vad ca totusi confirmi ca e galagios chiar daca zici ca la 200km/h.
drabisan
QUOTE(Adrrian112676)
Este o masina pe care nu as cumpara-o nici daca mi-ar da-o cineva gratis!!


Iete ca eu l-as lua, daca mi l-ar da vreunu. Primul lucru ar fi sa-l scot la vinzare la super-pret! (Stiu eu un retard care a dat peste 32k pe un passat, cu toate cele posibile, si a ramas fara permis in prima PRIMA zi! Boul a crezut ca si-a luat racheta si ca evolueaza pe orbita)
Si cu banii aia mi-as lua si alta masina si mi-ar mai si ramine de un mega concediu in cel mai exotic loc posibil!
Tre sa recunoastem ca daca vrei as vinzi ceva repede in RO, un passat e una din primele optiuni! Ca doar traim unde traim... :puke:
Adrrian112676
QUOTE(drabisan)
QUOTE(Adrrian112676)
Este o masina pe care nu as cumpara-o nici daca mi-ar da-o cineva gratis!!


Iete ca eu l-as lua, daca mi l-ar da vreunu. Primul lucru ar fi sa-l scot la vinzare la super-pret! (Stiu eu un retard care a dat peste 32k pe un passat, cu toate cele posibile, si a ramas fara permis in prima PRIMA zi! Boul a crezut ca si-a luat racheta si ca evolueaza pe orbita)
Si cu banii aia mi-as lua si alta masina si mi-ar mai si ramine de un mega concediu in cel mai exotic loc posibil!
Tre sa recunoastem ca daca vrei as vinzi ceva repede in RO, un passat e una din primele optiuni! Ca doar traim unde traim... :puke:


Aici ai dreptate. Un prieten imi zicea odata si mare dreptate avea si el: nu-ti cumpara o masina scumpa facuta de unii care toata viata lor au facut masini ieftine (vezi vw) ci ia o masina mai ieftina dar facuta de unii care toata viata lor au facut masini scumpe (vezi mercedes sau bmw). Am vazut de vanzare pe langa casa mea un passat de vreo 2 ani cu 27.000 euro!!! Trebuie sa fii chiar tampit sa-ti iei asa ceva, dar ai avut dreptate dupa cateva zile nu am mai vazut masina, semn ca s-a gasit un fraier
R_A_D_U
@Adrian
Masina mea merge perfect pana la 170 km/ora. Peste 170 suna mai tare. Am mers cel mai tare cu 205 km/h, 4 persoane in masina si bagaje. Trebuie sa fii atent la presiunea din cauciucuri pentru viteze de peste 160 si greutate mai mare in masina.
Eu sunt multumit de cum merge masina mea, e stabila. Si dupa ce fac mai multi km pe autostrada cu viteza serioasa parca nu-i mai place decat viteza mare biggrin.gif :angel:
bebelacus
adriane, daca ai probleme cu stabilitatea la 140 si zgomot mare, atunci ai probleme serioase la masina sau ar trebui sa-ti pui niste semne de intrebare. toate astea te vor conduce spre cel mai apropiat service. nu te juca chiar daca e doar o impresie.
in alta ordine: avensisul, cel putin asta facelift pe care il am eu, caci am inteles ca e imbunatatit dpv suspensie, mai rigidizat etc., sta foarte bine pe sosea cam in toate conditiile celor 13,000km pe care i-am facut in 8 luni de cind am masina. pina si pe nevasta-mea o fura peisajul si silentiozitatea masinii si se trezeste mergind cu 160-170 pe autostrada si dind din gura foarte relaxata. se sperie cind isi aduce aminte sa se uite la bord si vede cu ce viteza merge. am mers de citeva ori chiar si cu 200 pe portiuni lungi de autostrada, doar asa de amorul artei, inclusiv cu cauciucuri de iarna, niste pirelli wintercarving, iar de vara am standardul bridgestone din echiparea masinii. ce imi place foarte mult la masina asta e silentiozitatea la orice regim de turatie si foarte stabila pe palier. in afara faptului ca stiam ca merg cu 200 si aveam palmele un pic transpirate ca stai cu grija, masina nu tragea in nici o parte, nu topaia pe roti, aveam senzatia aia descrisa de una din expresiile soferului roman pe care o urasc:"dom'le, e grea, sa vezi ce bine se aseaza la drum intins".
in curbe sta foarte bine dar nici eu nu am impins-o prea tare, pina acum nu mi-a intrat deloc VSC-ul. nici directia nu iti induce impresia unei agilitati deosebite, probabil e doar feedback-ul ei setat astfel, iar daca ai curaj s-o impingi putin mai tare nu cred ca te-ar lasa la greu. mai sint si dimensiunile si nu poti sa faci cu ea ce ai putea face cu o compacta.
so, du-te si verifica amortizoare, cauciucuri, unghiuri, toate elementele suspensiei si vezi ce are.
experienta personala: vectra C de 1.8, amortizoare spate duse. prima data a aparut zgomotul. se auzea un uruit ciudat si pronuntat. cauciucurile erau roase pe spate un dinte da, un dinte nu. am pus masina pe cric si invirteam roata in gol cu o ranga peste ea si se vedea/auzea clar cum si de la ce uruia; chiar si daca treceam cu palma peste umerii cauciucului, puteam simti diferenta dintre dinti. de asemenea, masina fugea si foarte usor de spate, mai ales pe umed. mai pot fi si altele dar asta e cel mai frecvent.
HORIA100213
Pot acum sa fac o comparatie intre vechile Michelin Pilot Primacy si actualele Vredestein Sportrac 3.

Michelin
Puncte tari:
- cauciucuri extrem de silentioase
- foarte placute la condus pe drumuri bune
- stabile in limite normale
- aderenta buna pe uscat si pe ud
- foarte rezistente in timp - m-au tinut 48.000 km si mai mergeau fara probleme 5-6.000.

Puncte slabe:
- inconfortabile pe drumuri proaste - iti dau senzatia ca sunt gume de piatra, nu din cauciuc
- la limita aderentei, scartaie doar putin iar apoi se duc cu totul: iti dau o mare senzatie de nesiguranta in curbele abordate agresiv
- directie mult prea sensibila: doar misti putin volanul si masina se duce in stanga sau in dreapta (incercati sa tineti volanul nemiscat pe drumurile noastre pline de gropi!)
- instabile la franarile bruste, cand trebuie sa fii foarte atent ce faci cu volanul!

Vredestein
Puncte tari:
- confort incomparabil mai bun decat Michelin (comparatia este facuta la 2.2 bari presiune)
- absolut impecabile pe ploaie: sambata, pe ruperea de nori de langa Cluj, mergeam pe serpentine spre Turda cu 120-140 fara sa patinez, fara sa simt nici o problema. Desigur, franam inainte de curbe. Trebuie sa recunosc insa ca si Michelin sunt excelente pe ploaie, dar sunt mai sensibile la balti.
- cauciucuri previzibile: fasaie in curbe, apoi scartaie, pentru ca apoi sa alunece, dar fara sa piarda de tot aderenta
- mare senzatie de siguranta la drum, si pe uscat, si pe ud
- masina pare mai stabila; la Michelin, chiar daca le umflam la 2.4, simteam mai tare socurile si gropile, dar masina tot se balanganea parca necontrolat; acum se inclina progresiv, cel putin asta e senzatia mea
- directie mult mai buna, mai ferma: nu mai trebuie sa corectez la fiecare tir care trece pe langa mine; directia trebuie actionata mai ferm, este necesar un efort mai mare la volan, dar si trebuie invartit mai mult inainte ca masina sa-si schimbe directia. E mai sigur si mai confortabil la drum lung, parerea mea.
- ca o consecinta a fermitatii directiei (spun eu, dar pot sa fie si alte cauze) sunt mult mai stabile la franarile bruste

Puncte slabe:
- cauciucuri clar mai zgomotoase decat Michelin
- fasaitul si scartaitul le poate da unora chiar o senzatie de nesiguranta: mie imi place deoarece imi comunica ce face masina
- necesita acomodare: la Michelin, poti frana in curbe fara probleme. Nu e cazul la Vredestein. Nu-i plac franarile in curbe! Incepe sa scartaie. Protesteaza din toate puterile! Inca n-am mai vazut si auzit asa ceva. Intri cu viteza mare in curba, nu fasaie, nu scartaie, dar daca apesi frana, incepe sa scartaie de zici ca acuma te dai peste cap! Prefera sa franezi inainte, iar apoi sa accelerezi pe tot parcursul curbei (mi-a luat peste 1.000 km sa pricep fenomenul).
- mult mai sensibile la presiunea in pneuri in cazul vitezelor mari (de la 150 in sus): trebuie obligatoriu 2.5 bari, altfel apare o usoara trepidatie pe care nu o aveam cu Michelin nici la 2.1 bari.

La distantele de franare nu pot sa fiu decat subiectiv (nu am avut la indemana nici pista de testare, nici aparate de masura), dar ambele par sa franeze cam la fel. Oricum, la franarile bruste de la viteza mare (130-140 km/h), ambele pierd aderenta. Dar, asta e valabil si la franarile bruste din Formula 1. Cert este ca la Vredestein nu mai am acea usoara retinere cand trebuie sa apas brusc pedala datorita stabilitatii demonstrate pe traiectorie.

Oricum, cu aceste noi cauciucuri am invatat ca testele facute la noi, dar si in Vest, ofera doar o imagine palida a produsului. Pana nu il incerci si il simti tu, tot degeaba.
Legionaru'
Horia, merita schimbata bateria!
Bine, la mine a fost si un concurs de imprejurari care m-au facut sa o schimb. Dar merita! La mine cel putin nu mai scade intensitatea luminoasa a farurilor.
Baterie mai mare de 65Ah nu merge pusa din cauza dimensiunilor, dar cea de 65Ah este suficienta.
HORIA100213
Multumesc, Legionaru`.
_Constantin_
Horia 100% perfect ce ai scris despre Michelin. Asa am si eu si exact asta a fost si senzatia mea. Urmatoarele pneuri care or sa vina in 10.000 km or sa fie cu profil extrem.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Horia 100% perfect ce ai scris despre Michelin. Asa am si eu si exact asta a fost si senzatia mea. Urmatoarele pneuri care or sa vina in 10.000 km or sa fie cu profil extrem.


La ce te-ai gandit? Eu initial am vrut Dunlop SP Sport Maxx, dar ce am gasit aveau doi ani de la data fabricatiei. Vroiam Maxx pt. ca fac parte din gama de ultra inalta performanta. De Maxx GT (ultima aparitie) nu puteam avea parte, pt. ca incep de la 225 in sus.

Vredestein Sportrac 3, spre exemplu, este in gama de inalta performanta, nu ultra inalta.
_Constantin_
Ceva in genul asta
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Ceva in genul asta


Faina, nimic de zis.

In alta ordine de idei, ai grija la documentare. Influentat fiind de testul de cauciucuri de vara din Auto Motor si Sport (realizat in Germania, publicat si in Romania), mi-a parut rau ca nu am gasit Bridgestone Turanza ER 300. Pana cand am observat ca domnii din Germania s-au pretat la o magarie tipic romaneasca: au comparat anvelope cu indice de viteza W cu anvelope avand indicele de viteza V. Inutil sa-ti mai spun ca anvelopele W au castigat in bloc testul, performera absoluta fiind Bridgestone Turanza ER 300 W!

Dupa ce am constatat magaria mai sus amintita, dau pe net dupa rezultatele pt. Bridgestone Turanza ER 300, dar cu indice V. Rezultatele le gasesti integral pe www.testberichte.de.

Adica, Bridgestone Turanza ER 300 W primeste 1,3 (super-extra-bine), iar Bridgestone Turanza ER 300 V doar 2,1 (bine-dar nu chiar super-extra-bine). Intre paranteze fie spus, Vredestein-urile mele Sportrac 3 iau 2,2.

Nu-i asa ca e o mare magarie?! Majoritatea oamenilor se duc la magazin si cer anvelope in functie de ce scrie pe talon. In cazul nostru, 205/55/R16, cu indice de viteza V si de incarcare 91. Si, daca ai auzit ca Turanzele ER 300 sunt cele mai bune, vrei de astea. Cati realizeaza ca Turanzele W sunt cele mai bune, in timp ce Turanzele V nu prezinta nimic mai mult (sau chiar mai putin!) decat multi concurenti. Se pare ca si la nemti se pot compara merele cu perele daca o pun bine de un contract de publicitate. Si au mai au tupeul sa scrie ca nu sunt mari diferente! Halal sa le fie, daca nu e ditamai diferenta intre 1,3 si 2,1!
HORIA100213
QUOTE(bebelacus92825)
salut, constantine! nu m-ai deranjat deloc. passatul nou pur si simplu merge mai bine ca masina mea. nu fac comparatia puterii, desi avensisul de 150 cp are 2.2 litri. passatul are doar o directie sensibil mai buna, o cutie mult mai placuta in utilizare, cu curse scurte si foarte precisa, stabilitate si felul cum se aseaza pe curbe e mai bun, frane mai bune, pozitie mai buna la volan, scaune mai bune, toate comenzile sint iluminate, ergonomie superioara, confort, iar daca se mai intimpla sa fie si mai bine finisata/colorata etc atunci e clar mai buna.


Sunt perfect de acord cu tine. Noul Passat e o masina mai buna decat vechiul Avensis, fie el si cu face-lift. Cu un mic amendament: atunci cand functioneaza. Fiindca daca este sa mai iau dupa ce am vazut la service-ul VW din Oradea (cam plin de tot felul de modele care asteapta sa fie reparate), am mari indoieli in aceasta privinta. A functionarii ireprosabile, mai precis.

Am mai povestit aici (daca nu, o spun acum) patania nasului meu. Si-a cumparat VW Touareg V10 TDi, superaccesorizat si impanat de optionale, pret CIP undeva pe la 75.000 de euro. Prima oara a picat Servotronicul, apoi climatizarea. Picatura care a umplut paharul a fost exfolierea vopselei. Nasul s-a dus si a cerut schimbarea masinii pentru ca a avut trei defecte majore in prima jumatate a perioadei de garantie. Au refuzat initial si au pretextat ca masina facea parte dintr-un lot destinat pietei din SUA si care a avut probleme tehnice. Ce sa zic, originala explicatie. A amenintat nasul cu tribunalul si pana la urma i-au adus alta.

Desigur, nu sunt absurd si sunt convins ca majoritatea modelelor VW functioneaza, daca nu ireprosabil, macar bine. Problema VW este insa fluctuatia de calitate. Gasesti destule pareri avizate pe forumurile VW.

Cel putin pe mine nu ma scot banii afara din casa si vreau sa-i investesc in ceva sigur, iar VW nu mai prezinta pt. mine o astfel de garantie. Dar, in rest, Passat e o masina buna...

P.S. Era sa uit. Stii ce spun mecanicii de la VW Oradea cand te duci sa le reclami problemele?! In majoritatea cazurilor, indivizii raspund, plini de ei, ca <<Asa fac toate!>>. Trebuie duse razboaie de convingere ca sa-i faci sa priceapa ca uneori nu este normal, chiar daca asa fac toate. Mai trebuie sa comentez?!
_Constantin_
Horia eu am ER300 pe masina, la o roata si serios vorbesc o simt altfel, dar e foarte rigida.
Watcher
Apropos de VW vs Toyota. Am un prieten care a lucrat la service Toyota si s-a mutat la VW. Si zice exact ce zicem si noi aici:
'nu am vazut in 2 ani la toyota o bujie incandescednta arsa, nu am vazut mai nimic refuzat la garantie, nu am vazut nici o turbina crapata, nici consum de ulei'. De asemenea, zise odata: 'A4 tau e NU E DE DAT, sa nu care cumva sa il schimbi wink.gif cu vreun model nou ':bash:
Bine, faza cu consumul de ulei pe mine nu ma deranjeaza atat de tare, stiu ca asa e construit motorul si nu am completat decat 1 data in 3 ani.
Legionaru'
QUOTE(Watcher)
Am un prieten care a lucrat la service Toyota si s-a mutat la VW. Si zice exact ce zicem si noi aici:
'nu am vazut in 2 ani la toyota o bujie incandescednta arsa, nu am vazut mai nimic refuzat la garantie, nu am vazut nici o turbina crapata, nici consum de ulei'.



Vorbeste prostii prietenul tau! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
_Constantin_
Una peste alta putem sa stam si in cap VW e o marca OK dar cu fiabilitate mai slaba si servicii proste in Romania.

Am asa : 2 pneuri cu 10.000 km pe fata si pe spate 2 cu 31.000 ? Sa le las asa? Simt deja ca nu mai au aceasi aderenta. Voi ce ziceti? Sa le inversez?
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Una peste alta putem sa stam si in cap VW e o marca OK dar cu fiabilitate mai slaba si servicii proste in Romania.

Am asa : 2 pneuri cu 10.000 km pe fata si pe spate 2 cu 31.000 ? Sa le las asa? Simt deja ca nu mai au aceasi aderenta. Voi ce ziceti? Sa le inversez?


In principiu, anvelopele mai uzate trebuie puse pe fata la masinile cu tractiune fata. Aderenta lor este mai buna datorita tractiunii, dar si greutatii motorului. Pneurile cele mai bune se pun pe spate. Chestiunea e valabila si la pneurile de iarna. In fapt, daca ai doar doua cauciucuri de iarna, producatorii spun ca e obligatoriu sa le pui pe spate la masinile cu tractiune fata.

Cel mai bine ar fi sa le schimbi daca ai diferente mari la uzura.
Legionaru'
Mai asteapta 10.000 km si iti iei 4 gume ca acelea din link-ul dat de tine! :boxing: :boxing: :boxing:
vio
oau .... ce de sa mai scris pe aciulea smile.gif i'm back beer.gif beer.gif beer.gif
Legionaru'
Bine ai revenit! beer.gif
vio
apropo de IK 16 , eu astept Vk 16 daca nu plec io dupa ele biggrin.gif
OCTAN_95
In principiu, anvelopele mai uzate trebuie puse pe fata la masinile cu tractiune fata. Aderenta lor este mai buna datorita tractiunii, dar si greutatii motorului. Pneurile cele mai bune se pun pe spate. Chestiunea e valabila si la pneurile de iarna. In fapt, daca ai doar doua cauciucuri de iarna, producatorii spun ca e obligatoriu sa le pui pe spate la masinile cu tractiune fata.

Cel mai bine ar fi sa le schimbi daca ai diferente mari la uzura.[/quote]

Cam greu de inteles explicatia.
Puteti argumenta cele de mai sus?
Watcher
SUna intr-adevar contrariant dar este adevarat.
E de altfel foarte simplu smile.gif : anvelopele mai tocite su aderenta scazuta. Daca le pui pe spate (unde ai si masina mai usoara) este foarte usor sa pierzi aderenta pe rotile din spate, ceea ce induce un comportament rutier ca si cum ai avea frana de mana trasa.
In schimb, daca le pui pe fata, greutatea motorului contrabalanseaza din uzura cauciucului si ai o tractiune 'similara' pe fata si spate.

Motivul de la baza rationamentului este de altfel si motivul pentru care franele se fac MAI MICI pe rotile din spate smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.