StefanVVTi
Sep 14 2007, 08:59 AM
QUOTE(S O R I N)
Va multumesc frumos pt urari.
Schimband masina sper sa mai pot veni la intalnirile voastre macar ca
spectator de toyota cat si de fan...Mi am dat seama pt a nu stiu cata oara
ca posesorii de toyota sunt niste oameni altfel.....
Bucurati va de masinile voastre ,cat m am bucurat si eu de a mea cca
2 ani si jumatate.
Inca o data va multumesc....
La multi ani, cai putere si multa sanatate!!!
ZORRO
Sep 14 2007, 10:00 AM
QUOTE(alexandru111434)
Inca o Toyo Avensis pe drumurile patriei
2.0 d4d Luna
Am si eu cateva nelamuriri poate ma puteti ajuta (masina vine luna viitoare)
-....
-gropile tarii......are scut ? cineva de la toyota mi-a spus ca nu ar avea dar baia de ulei este sus pozitionata
..
Avensisul are niste scuturi de plastic, antipraf doar.
Scut metalic se poate monta si after market, eu am montat si pe drumuri de munte e chiar foarte bun ( chiar si in orase la bordurile si gropile de peste tot ).
R_A_D_U
Sep 14 2007, 10:28 AM
Salut. Unde pot spune si eu ca cedez leasing? Sper sa nu supar pe nimeni ca am scris asta aici!
Hoinar
Sep 14 2007, 10:59 AM
Ori pe site (nu pe forum) faci anunt cum ca cedezi leasingul la masina, ori, cred ca cel mai simplu e sa vorbesti cu baietii de la dealer. Ca ei is destul in tema cu clienti care nu vor masini chiar noi si ar prelua un leasing.
R_A_D_U
Sep 14 2007, 11:52 AM
Thx
Ciprian-153
Sep 14 2007, 02:06 PM
QUOTE("drabisan)
Ce as avea de comentat e feedback-ul din volan care e uneori aberant rau de tot! Zice lumea ca la mine, la 2 vvti ar fi hidraulic, la fel ca la motorina, dar mie mi se pare mai repede a fi electric si o da rau de tot de pereti! Aia e nasol, ca ai impresia ca s-ar duce masina aiurea, cind de fapt ea merge pe drum...
Ce putem, din forumul asta, sa-ti spunem e ca nimeni pina acum nu a simtit ca masina asta ar lua-o pe aratura. Dar DA, directia uneori da ca feedback aberatii!
Chiar doream sa comentez vis a vis de directia electrica prea usoara,care nu te lasa sa "simti" masina si da senzatia de imprecizie, starnind chiar unele valuri de emotii la viteze mari cuplate cu drumuri nu tocmai "oglinda". Apropos,Dan H. de la Mega Auto Iasi mi-a spus ca doar dieselul are directie hidraulica.
Acum doresc sa bifez o bila alba in dreptul Hondei Accord (ce are o directia foarte precisa si o cutie de viteze impecabila,facand comparatie-parerea mea!),prilej cu care il felicit din suflet pe Sorin pentru alegerea facuta si ii doresc nenumarati kilometri fara evenimente neplacute! Doamne Ajuta si sa-ti fie de folos!
Legionaru'
Sep 14 2007, 02:18 PM
LA MULTI ANI!
SORIN, SA FII SANATOS SI FERICIT!
drabisan
Sep 14 2007, 05:33 PM
QUOTE(Ciprian-153)
Apropos,Dan H. de la Mega Auto Iasi mi-a spus ca doar dieselul are directie hidraulica.
Da, la motorina e hidraulica. Si pe nu mai stiu ce site Toyota scrie ca si la 2.0 benzina ar fi tot hidraulica. Dar nu am intrebat la service si daca a mea, care e pre-facelift, are tot hidraulica. Eu personal nu cred...
drabisan
Sep 14 2007, 05:35 PM
QUOTE(Legionaru')
LA MULTI ANI!
SORIN, SA FII SANATOS SI FERICIT!
Sorine, pe linga La Multi Ani si sanatate trebuit sa-ti mai spun ceva: esti in aceiasi zi cu soacra-mea! Dar asta-i de BINE, ca e clar ca azi s-au nascut numai persoane ADEVARATE!
Hai sa traiesti! Cum am primis, am desfacut vinul!
S O R I N
Sep 14 2007, 07:40 PM
Inca o data va multumesc din suflet la toti.
Este bine sa stii ca ai langa tine chiar prin prisma internetului persoane
care sunt la sute de km distanta si cu unii dintre ei nici nu ma cunosc
personal....
Azi am ridicat masina.
1000 de telefoane ,1000 de nervi ,dar a meritat...
Nu pot spune decat un singur lucru : FANTASTICA.....
Sper ca de maine sa o pun la totul despre masina mea ,sa puteti vedea
si voi bijutieria...
Scuze pt off topicul care s a creat din cauza mea...
marius101839
Sep 15 2007, 12:45 AM
sa curga vinu' cum curge benzina din two-point-four la accord, la 200 la ora
la op-shpe-doozeci ne imbetzi pe totzi din forum
si in mai putin de 35 min pe A2 (soarelui). respect! tare honda. rock!
Florin93627
Sep 16 2007, 09:49 AM
Salutare,
Am nevoie de un sfat de la voi. Am un Avensis 2.2 D4D Executive si am luat o groapa mare spatamana acesta cu partea dreapta a masinii. Janta de pe fata este crapata si indoita si anvelopele (fata si spate) sunt distruse. Cei de la Toyota Cluj au zis ca dureaza vreo 2 saptamani sa imi adauca janta (este janta de 17 in 5 spite - 840 EUR + TVA bucata) si cauciucurile asa ca ma gandesc sa imi cumpar 4 jante de otel cu 4 cauciucuri de iarna pe care sa le folosesc pana se rezolva problema. Am fost la cateva magazine in Cluj sa imi caut jante dar nu au care sa se potriveasca la Avensis. La Toyota cred ca sunt in jur de 450 RON bucata. Stie cineva de unde pot sa cumpar jante de 16 la un pret mai mic?
HORIA100213
Sep 16 2007, 11:11 AM
QUOTE(Florin93627)
Salutare,
Am nevoie de un sfat de la voi. Am un Avensis 2.2 D4D Executive si am luat o groapa mare spatamana acesta cu partea dreapta a masinii. Janta de pe fata este crapata si indoita si anvelopele (fata si spate) sunt distruse. Cei de la Toyota Cluj au zis ca dureaza vreo 2 saptamani sa imi adauca janta (este janta de 17 in 5 spite - 840 EUR + TVA bucata) si cauciucurile asa ca ma gandesc sa imi cumpar 4 jante de otel cu 4 cauciucuri de iarna pe care sa le folosesc pana se rezolva problema. Am fost la cateva magazine in Cluj sa imi caut jante dar nu au care sa se potriveasca la Avensis. La Toyota cred ca sunt in jur de 450 RON bucata. Stie cineva de unde pot sa cumpar jante de 16 la un pret mai mic?
Pretul pentru janta de 17 este o bataie de joc. Mergi la Gyor sau Debrecen, nu mai retin exact unde este reprezentanta Toyota. Vei vedea preturi normale, nu batjocura asta facuta de Toyota Grecia, care vinde si in Romania.
P.S. Daca ai CASCO, merge si pretul respectiv, doar ca va trebui sa platesti la asigurare pt. a reveni la suma asigurata initial. Daca vrei.
Dan97672
Sep 17 2007, 09:41 AM
Apropo de jenti. Am sunat la Toyota Timisoara si mi-au spus ca cele mai ieftine jenti de 16 de tabla costa 8.000.000 iar de aluminiu de la 4-500 de euro in sus. Cand am intrebat de ce sunt asa scumpe mi-au spus ca sunt piese originale si de aia costa asa mult. Sambata ma duc la Szeged si o sa vas cat costa acolo.
OCTAN_95
Sep 17 2007, 10:48 AM
Gasesti reprezentanta TOYOTA la Szeghed, sambata nu au program decat cei cu vanzarile auto, incearca sa mergi viner , sa nu faci drumul degeaba.
Reprezentanta este pe drumul spre CORA, cum mergi pe dreapta dupa un OMV
mai ai o varianta
Incearca la PNEUS EXPERT
Restul informațiilor te rog să le trimiți prin mesaj privat, căci ce ai făcut tu era reclamă pe față și pe dos :bash:
Edit by Mariustom
OCTAN_95
Sep 17 2007, 02:22 PM
Mea culpa,
gata sunt cuminte nu mai fac.
Scuze
Dan97672
Sep 18 2007, 07:52 AM
Multam Ovidiu pentru informatii. Am un coleg care a luat noname pentru Seat cu 60 de euro de tabla din Timisoara. O sa caut sa vad ce gasesc.
mircea89110
Sep 18 2007, 12:37 PM
QUOTE(Florin93627)
Stie cineva de unde pot sa cumpar jante de 16 la un pret mai mic?
Salut Florin,
Stiu eu
Ai MP
OCTAN_95
Sep 18 2007, 08:28 PM
QUOTE(mircea89110)
QUOTE(Florin93627)
Stie cineva de unde pot sa cumpar jante de 16 la un pret mai mic?
Salut Florin,
Stiu eu
Ai MP
De tabla sau aliaj?
Eu am una de tabla, nefolosita, cea care a fost ca roata de rezerva (roata cu dimensiune normala) acum nu am la ce sa o mai folosesc, rezerva mea este din aliaj, acum.
P A U L
Sep 19 2007, 12:47 PM
QUOTE(Ovidiudinutm)
QUOTE(mircea89110)
QUOTE(Florin93627)
Stie cineva de unde pot sa cumpar jante de 16 la un pret mai mic?
Salut Florin,
Stiu eu
Ai MP
De tabla sau aliaj?
Eu am una de tabla, nefolosita, cea care a fost ca roata de rezerva (roata cu dimensiune normala) acum nu am la ce sa o mai folosesc, rezerva mea este din aliaj, acum.
Ovidiu, si pe mine m-ar interesa janta asta (de tabla) pt cauciucuri de iarna. Cat vrei pe ea. Si cam cum as putea sa o iau la un moment dat avand in vedere distanta B- TM?
ZORRO
Sep 19 2007, 03:31 PM
Apropo de jenti, unde putem afla ce tip de geanta avem: L,H,offset..., ca as vrea sa-mi schimb roata de rezerva, cu una normala, de aliaj.
lucian14
Sep 19 2007, 03:52 PM
Vreau si eu 2 jante tabla de 15 ptr. Yaris 6jx5,5 4x100 ETP 35
mircea89110
Sep 19 2007, 06:05 PM
Jante le la Ave tre' sa fie asa :
J 7 (+- 0,5) - "latimea"
ET38 (+- 1,0) "offset" aici explicatii
http://www.matey-matey.com/alloy-wheels.shtml#4
5X100 - "prinderea"
54,1 - "gaura centrala" (aici poate fi mai mare dar va trebui sa mai dati 1 mil pe niste inele de fixare )
atentie si la cum se potrivesc piulitele de la actualele jante , la conicitate cu janta pe care o luati, daca nu e de la Toyo (prezoane sau piulite = cam 1,5 milioane )
a, cine vrea jante care merg pe Ave
am 2 (4-tabla si 4-aliaj)
just tell me
vio
Sep 19 2007, 06:18 PM
io stiam ca sunt 2 tipuri la Avensis
Hole circle code.: 5 x 100.00 x 54.00
Hole circle code.: 5 x 114.30 x 60.10
mircea89110
Sep 19 2007, 06:36 PM
Ave-le din 2003 pana acum cred ca au 5x100 cu 54.1
Cele mai vechi de 2003 , da au 5 x 114.3 x 60.1
dar sunt configuratoare, in special pe site-le de jante ".de"
acolo se poate vedea exact
vio
Sep 19 2007, 06:41 PM
pai de acolo sunt luate astea
si pt Avensis cu Facelift T 25 . cunosc pt ca mi ma luat jante si exact asta m au intrbat si baietzii
mircea89110
Sep 19 2007, 06:51 PM
OK,
Ai dreptate, exista 2 modele :
5 x 100.00 x 54.00
si
5 x 114.30 x 60.10
pentru 1,6 eu am : 5 x 100.00 x 54.00
drabisan
Sep 19 2007, 08:28 PM
O fi de bine sau de rau?
Am ajuns sa avem discutii de jante: asta e de rau, ca e boring!
Si nu discutam de turbine cazute sau de ECU-uri zapacite: asta e de bine!
Hai sa ma pling eu de ceva: iar tre sa spal masina ca e super-prafuita si iar tre sa pun benzina! Lichid de spalat geamuri: am facut plinul acum vreo 2 saptamini.
Trebuie sa mai discutam si noi de ceva ca iar ne depasesc aia de la Opel!
vio
Sep 19 2007, 08:41 PM
nu sunt topicuri nu sunt prb la mahini inseamna
asta iar e bine
.. ne tinem numa de prostii .... daca vreti sa rade-ti copios va recomand Dark Side
))))
lucian14
Sep 19 2007, 10:37 PM
Sa stiti ca eu ma plang...am acceleratia prea sensibila...si masina prea nervoasa!!! Asta nu-mi place deloc :evil:
Si consumul ma cam supara in manual se da 4% ceea ce e vrajeala...eu am scos 3%
victoris
Sep 20 2007, 08:00 AM
Se plangea cineva de lipsa de subiecte. Dupa doua luni in care m-am limitat la a pune benzina (lichid de parbriz inca mai am) azi mi-a aparut prima problema, ca sa-i zic asa: s-a aprins un martor la bord care nu este trecut in manual, deci n-am idee ce vrea sa spuna. E pozitionat in dreapta jos, sub indicatorul pentru lichidul de racire si are forma unui ceas care are in zona orei doua un beculet aprins. Stie cineva ce semnifica? La masina nu am sesizat nimic dubios.
lucian14
Sep 20 2007, 08:09 AM
Ce culoare are beculetul? Ai manual ia vezi ce scrie acolo despre el
vlademir68887
Sep 20 2007, 08:17 AM
O fi semnul care iti arata ca nu e nimic dubios...
victoris
Sep 20 2007, 08:22 AM
Culoarea e portocalie. NU scrie nimic in manual despre el!
Lucian105562
Sep 20 2007, 08:26 AM
Si eu am "martorul" acela aprins, dar nu sunt sigur ca e martor. Nu scrie nimic despre el in manual, intr-adevar. Stie cineva despre ce e vorba?
Nici nu-mi amintesc daca a fost stins cand am cumparat masina (acum aproximativ 3 luni).
vio
Sep 20 2007, 08:31 AM
e ceva legat reglarea luminozitatzii la ceasuri parca .... sau ceva de genu asta .. parca mai era scris pe aici pe undeva de el
lucian14
Sep 20 2007, 08:48 AM
Asta inseamna ca se aprinde doar cand aprinzi luminile...
vio
Sep 20 2007, 08:52 AM
cred ,,, sau daca apeshi ceva de setat lumina aia ....stiu ca sa mai discutat despre martorul ala pe aici ...
Dan97672
Sep 20 2007, 08:57 AM
Acel ceas este pentru butoul de reglat luminozitatea bordului. Este pozitionat chiar langa el.
vio
Sep 20 2007, 09:00 AM
deci stiam io ceva
chiar nu am folosit acel buton never la Avensis
victoris
Sep 20 2007, 03:26 PM
Corect! E pentru luminozitatea bordului. Nici eu nu am apasat pana ieri pe el. Se pare ca pana nu utilizezi acel buton nu se aprinde martorul. Si nici n-o sa-l mai utilizez. Luminozitatea e reglata la maxim si nu-mi place cum se vede la nivele mai mici.
drabisan
Sep 21 2007, 03:36 PM
QUOTE(alexandru111434)
ok din cate inteleg functioneza corect vsc-ul ..din 99 pana acum nu am avut niciodata nevoie de el(nici pe dacie
) si sper sa nu am
dar un "paznic" acolo nu strica.
Azi, din pacate, sau din fericire, am descoperit ca "paznicul" ala face diferenta in situatii limita.
Mergeam TARE pe un drum drept. Din sens opus venea un tir. Cind mai erau vreo 500m pina sa ne intilnim, apare un sinucigas cu o dacie! Si nebunul incepe si continua sa depaseasca tir-ul! La peste ~50m/s (200km/h) cit aveam eu, timpul era prea scurt si am inceput sa frinez. Din ce in ce mai tare!
Si a inceput fundul sa joace cind a inceput sa ciriie ABS-ul! Nu pot sa spun pentru cit timp, mi s-a parut cam jumatate de secunde de jucat din fund. Dar stiti cum e cu dilatarea timpului cind explodeaza adrenalina.
Si s-a redresat singura masina!!! Cu beep-urile de riguare din bord!!!
Oricum, in citeva secunde eram pe la maxim 80 si a avut nebunul loc sa termine depasirea!
Credeti-ma ca am pupat volanul dupa ce mi-a scazut pulsul...Daca masina nu era desteapta, nu stiu ce ar fi iesit...
Nu mai merg tare niciodata daca exista, si in teorie, riscul sa vina vreunul si sa fiu nevoit sa reduc in halul asta! Stiu ca sint si alte riscuri la viteza mare, dar inca imi place si, dupa saptamini de Bucuresti, simt nevoia sa merg tare, cind pot. Doar ca "pot"-ul asta tine din ce in ce mai mult de altii, decit de mine...
lucian14
Sep 21 2007, 04:08 PM
Nu cred ca VSC a redresat masina...EBD da
P A U L
Sep 21 2007, 04:16 PM
Din fericire ai dreptate Dragos. In situatii limita chestia aia face minuni. Te intrebi ce ai fi facut, sau ce se intampla daca nu era acolo si in stare de functionare?
Iti spun eu: acum erai mort, sau daca nu cel mai bun caz in coma.
In situatiile cand incepe sa-ti fuga spatele, la viteza mare, este aproape imposibil sa o mai poti controla. Daca ai fi avut ghinionul sa fi intr-un Logan erai praf cu masina su tot.
Asa ca atentie si toate cele bune.
vio
Sep 21 2007, 04:18 PM
daca era cu logan nu mergea cu 200........
mike.omega
Sep 21 2007, 04:44 PM
Cumva s-au mai scris aproape 50 de pagini despre Avensis. Nu stiu zau ce aveti de dezbatut, pentru ca, recunosc, n-am stat sa citesc tot topicul
La pagina 50 ori face cine e prezent atunci altul ori il fac eu cand intru
@Lucian: VSC-ul a lucrat impreauna cu EBD-ul, ABS-ul si BA-ul ca sa-l tina pe drabisan pe sosea, in linie dreapta
Colonelu'
Sep 21 2007, 05:23 PM
QUOTE(P A U L)
In situatiile cand incepe sa-ti fuga spatele, la viteza mare, este aproape imposibil sa o mai poti controla.
In cazul in care iti fuge spatele, singurele solutii pentru redresare sunt
ori accelerarea ori frana de motor puternica. Dar pentru amandoua trebuie putina practica pt a deveni "a doua natura"
mircea89110
Sep 21 2007, 05:43 PM
corect, toate sistemele actioneaza integrat
iar daca s-a aprins martor de vsc , atuncia intrat .
vsc-ul intra cand spatele pleaca mai mult decat e normal fata de rotatia si directia data de volan si actioneaza franand cu ajutorul abs-lui, roata din fata de pe partea spre care spatele are tendinta de a "pleca"
astfel masina pivoteaza pe roata franata, revenind la normal
fericiti cei cu VSC
eu am simtit de 2 ori pe zapada cum e sa n-ai asa ceva
prima data m-am shifonat pe toate partile (noroc ca era corola si in final am plecat cu ea pe roti spre bucuresti; masina e foarte ok la impacturi si s-a comportat admirabil... nici macar nu s-a spart vreun geam sau sa sara aiurea vreun airbag ) iar a doua oara, cu ave, am evitat cu ajutorul abs-lui si acceleratiei, sa ajung pe fundul unui baraj ,in drum spre cabana Voina (e undeva o panta ...era noapte, ningea si nu stiam nici drumul )
Alta era treaba daca aveam VSC ...
drabisan
Sep 21 2007, 07:57 PM
QUOTE(Colonelu')
QUOTE(P A U L)
In situatiile cand incepe sa-ti fuga spatele, la viteza mare, este aproape imposibil sa o mai poti controla.
In cazul in care iti fuge spatele, singurele solutii pentru redresare sunt
ori accelerarea ori frana de motor puternica. Dar pentru amandoua trebuie putina practica pt a deveni "a doua natura"
Din pacate nu am unde sa practic condus la limita, ca sa pot capata experienta.
Dar, intre noi fie vorba, prefer sa dau banii pe electronica, pentru ca nu stiu daca sint capabil sa ajung vreodata la atita luciditate. Si daca ar fi proba la condus...nu stiu daca nu ar fi toate drumurile aproape goale pe planeta!
Oricum, Cineva acolo sus...
alin94962
Sep 21 2007, 08:10 PM
QUOTE(drabisan)
QUOTE(alexandru111434)
ok din cate inteleg functioneza corect vsc-ul ..din 99 pana acum nu am avut niciodata nevoie de el(nici pe dacie
) si sper sa nu am
dar un "paznic" acolo nu strica.
Mergeam TARE pe un drum drept. Din sens opus venea un tir. Cind mai erau vreo 500m pina sa ne intilnim, apare un sinucigas cu o dacie! Si nebunul incepe si continua sa depaseasca tir-ul! La peste ~50m/s (200km/h) cit aveam eu, timpul era prea scurt si am inceput sa frinez.
Drabisan, scuza-ma, tu ce motor ai, ca nu mai tin minte?
Iti marturisesc ca m-am intors din Germania si Austria si n-am reusit nici pe autostrada sa ajung la 200 real (pe GPS), atat de mare era traficul...sau poate atat de fricos eram eu.
Am atins 200 pe bord o singura data, pe Soarelui.
Asa ca stau sa ma intreb de multe ori unde si in ce conditii de drum ajungeti voi la asa valori halucinante ale vitezei....
Sa nu-ti fie cu suparare, te rog, dar chiar nu inteleg cum poti circula cu 200...pe drumuri drepte in Romania.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.