Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IV a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
_Constantin_
Pana la urma tot de la baterie a fost si e clar ca au fost unele probleme. Indiferent cate alarme si cat timp a fost lasata nepornita nu are voie la preteniile care le emite, sa nu porneasca. Bateria e mica si asta s-a dovedit la toti. Eu pana acum nu am avut probleme dar la mine dac atrec 3 ore fara sa mearga e miracol. Chiar si noaptea. biggrin.gif
Legionaru'
Ca si Vio, am ascultat muzica aprox 9 ore.Am reusit sa o pornesc cu alta baterie si de atunci nu am mai avut probleme.Am schimbat-o cu alta pentru ca imi trebuia o baterie la alta masina. Am pus-o pe cea de pe Avensis pe Dacie si am cumparat una noua pentru Avensis.
Maniaku
Mai oameni buni, pe la ce pret se mai invarte o bacterie de 65??? Ca ma enerveaza la culme cand pornesc motorul ca se opreste mp3-ul si pana incarca ma ia somnul!!!
_Constantin_
pai sa fie cam 350ron, vb cu legi ca el stie preturi, almanahu de Avensis. Gata, asa ii ramane numele Almanahu'.
vio
nu merge..... nu are rezonantza ... nope
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
pai sa fie cam 350ron, vb cu legi ca el stie preturi, almanahu de Avensis. Gata, asa ii ramane numele Almanahu'.


Botezi omu' fara voia lui? Te chemi nash? Mah...
HORIA100213
Am schimbat azi (47.800 km la bord) placutele de frana fata, bujiile, filtrul de polen si filtrul de praf. Si, nu in ultimul rand, am inlocuit Michelin Pilot-urile cu Vredestein Sportrac 3.

Preturi:
- placute fata - 308 RON
- bujii Denso Iridium IK16 - 83 RON/bucata (le-am comandat de la Aconalex Oradea, via Meteor, nu de la service)
- filtru polen+filtru praf - 210 RON
- anvelope Vredestein Sportrac 3 - 1.320 RON (am obtinut o reducere de 10% pt. ca am luat patru bucati, montajul si echilibrarea incluse in pret)

Despre anvelope nu am ce sa spun deocamdata, doar ca mi-au disparut usoarele batai la roti, dar si vibratiile pe care le simteam in volan. Subliniez ca Michelin-urile mai aveau 1, maxim 2 mm pana isi dadeau obstescul sfarsit si ajungeau la indicatorul de uzura de 1,6 mm.

Vreau in schimb sa laud din toate puterile bujiile Denso Iridium. Isi merita fiecare leut si nu exagerez deloc cand spun asta. Urca mult mai usor in ture, daca schimb prea devreme nu mai tremura motorul, iar asta e valabil si cand las brusc acceleratia in traficul din oras. S-a schimbat si sunetul motorului: e mai agresiv, mai sportiv. Sunt superbe aceste bujii, nu am ce zice altceva. Merita. Si cand te gandesti ca eram destul de sceptic si ma intrebam daca voi simti sau nu vreo diferenta...

P.S. Placutele de frana fata mai aveau circa 1-1,5 mm pana ajungeau la uzura maxima de 1 mm, dar pt. siguranta mai bine ca le-am schimbat acum. Placutele spate sunt uzate circa 50%. Destul de bine, zic eu, dupa aproape 50.000 de km. Dar ceva imi spune ca de acum incolo se vor uza mai repede... daca tot am bujii Denso Iridium.
drabisan
Cred ca o sa se "ude" Legionaru despre ce laude ai adus bujiilor!

Nu spun pentru ca Legionaru' ar fi vendor de Denso, dar el a fost extrem de incintat de bujiile Denso Iridium, dar tu ai facut o caracterizare de-a dreptul entuziasmanta!
ncristi
Masina sta in garaj si nu o deranjeaza nimeni. Sta singurica smile.gif...iar de muzica la mazimum nici vorba...pur si simplu s-a descaract din senin.


Eu sper sa fie bateria si sa nu piarda curent pe undeva ca altfel este nasola rau...trebuie schimbat intreg cablajul...tot motorul desfacut, bord desfacut etc...naspa.

Este a 4-a problema suparatoare in 2 ani (dupa ce a pierdut lichidul de frana, schimbat colona de directie, ramane blocat cd-ul in interior).

Cam nasol...
_Constantin_
Coloana de directie e aia care s-a schimbat la toate sau alta?

PS: bujiile cu Iridium chiar sunt super tari. Confirm si eu. Nu am asa ceva pe masina dar le-am vazut in competitie pe aceleasi motor si 2 soferi buni, chiar fac diferenta, mare.

Ref la anvelope.. un test de la Fifth Gear arata ca la 3.2 mm au acelasi "grad" de uzura ca unele sub aceasta valoare, conculzia... daca aveti posibilitatea, schimbati-le la 3.2. beer.gif
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Ref la anvelope.. un test de la Fifth Gear arata ca la 3.2 mm au acelasi "grad" de uzura ca unele sub aceasta valoare, conculzia... daca aveti posibilitatea, schimbati-le la 3.2. beer.gif


Sa stii, Constantine, ca au dreptate baietii aia de la Fifth Gear. Michelin-urile mele, desi mai aveau circa 1-2 mm pana la uzura maxima, nu se mai comportau cum trebuie. Am pierdut aderenta de cateva ori in curbe unde mergeam fara probleme si, cel mai grav, la limita aveau un comportament imprevizibil. Practic, nu mai scartaiau sa ma avertizeze ca sunt la limita, ci doar simteam ca fuge masina de sub mine. Naspa.

P.S. Revin la Denso Iridium. E incredibil cum patru piese atat de mici, raportat la masa motorului si a masinii, pot sa faca o diferenta atat de mare. Spre exemplu, acum pot depasi tiruri cu treapta a IV-a, fara nici un fel de probleme, pe cand inainte trebuia obligatoriu a III-a. Pur si simplu masina poate. Repet: INCREDIBIL!

P.S. 2. Le multumesc pe aceasta cale baietilor de la service-ul Toyota Oradea pt. amabilitate si promptitudine. Cu o referinta speciala pt. seful de service, domnul Gheorghe Simonca.
_Constantin_
Aseara am fost la prietenu meu de se ocupa de tuning si mi-a zis ca motoarele astea de Toyota si Honda au un potential enorm. Mi-a spus ca un 1.8 ca al vostru poate fi dus la 250 cp fara probleme si asta pastrand totusi o viata a motorului de 300.000 km. INSA, exista si un mare insa, costurile sunt foarte mari si de obicei cu atata putere vine si nevoia altor piese, frane suspensii si ajungi la aprox 10-12.000 euro.
Mirea62496
Salut! As vrea sa achizitionez si eu o toyota avensis dar nu stiu ce sa aleg intre motorina si benzina...adica as lua fie un benzinar de 2 fie un disel 2.2. Problema e ca nu stiu care este solutia optima in ce priveste raportul calitate(performante)/pret atat la achizitie cat si la intretinerea ulterioara...
Puteti sa imi spuneti cam care ar fi avantajele si dezavantajele pentru fiecare dintre optiuni...?

Multumesc.
drabisan
Ori ne provoci ori nu ai chef sa citesti tot ce s-a scris pe aici!
Sint citeva puncte, doar:
- motorinara e sensibil mai scumpa la achizitie;
- benzinara consuma mai mult la alergat (dar si tenteaza mai mult la alergat)
- benzinara e mai usoara si mai pretabila la sport;
- reviziile sint mai scumpe la motorinare, nu cu mult;
- in Ro e la moda sa ai motorina si, in consecinta, valoarea de revinzare e mai buna;
- nu sint diferente considerabil mari la consum la mers in oras; dar motorinarele sint mai pretabile;
- citi km faci pe an? si in ce regim? daca mergi mult in afara oraselor si nu alergi - e mai bine motorina; daca alergi...
- esti pretentios la sunet si la vibratii?

Asta e doar un rezumat facut de un benzinar convins...
Legionaru'
Benzina:
- se preteaza foarte bine la condusul sportiv
- se intretine mai usor
- pret de achizitie mai mic
- taxe mai mici
Diesel-ul:
- nu stiu cum suporta o talpa asemanatoare cu cea pe care o dai la benzinara
- costuri de intretinere mai mari decat la 2.0 benzina si nu cu putin, cum zicea bunul meu prieten drabisan (cel putin 250 RON la fiecare revizie).
- consumul va fi mai mic, dar nu cu mult la acelasi stil de mers, fata de o benzinara
- se merita daca faci peste 30.000 km pe an.

Bafta la cumparaturi!
_Constantin_
Eu am mers cu 2.2 de la Avensis si m-a impresionat, e un motor puternic si confortabil in utilizare dar cand vine vorba de talpa ... nu se preteaza, cutia e prea exacta, lunga nu ca demultiplicare ci lunga pur si simplu, raspunsul pedalei e instant dar nu are acea durata ca la benzina, adica exact cand iti place mai mult deja ai ajuns la 4000 rpm si trebuie sa schimbi.

Recomand benzina, pentru sportivitate, pentru costuri de intretinere, pentru bujiile cu iridium din standard. Consumul intr-un oras ca si Craiova nu ar depasi 10% iar afara la un mers lejer 140-160kmh nu sare de 8%. La un diesel de puterea asta sub 6-7 nu vei avea daca mergi tare. Plus ca e si problema consumului de ulei, daca ii dai talpa ca consuma.
Legionaru'
O sa inceapa sa rada TDI-stii de noi cu acest consum de ulei.
Nu stiu cu ce fel de ulei vin ele dar trebuie la primul schimb pus Mobil1( stiu Vio ca nu e cel mai bun) si vazut daca mai cosuma.
vio
o intrebare pt cei care au PRIZAT Iridiu ... de care tip de bujii v-ati luat ?? ca sunt mau mute neamuri de bujii cu Iridiu , Racing , Long life .. bla bla ...... puteti sa mi ziceti ??? beer.gif beer.gif beer.gif
HORIA100213
QUOTE(vio70407)
o intrebare pt cei care au PRIZAT Iridiu ... de care tip de bujii v-ati luat ?? ca sunt mau mute neamuri de bujii cu Iridiu , Racing , Long life .. bla bla ...... puteti sa mi ziceti ??? beer.gif beer.gif beer.gif


Iridium Power, cod IK16. Acestea sunt bujiile pentru motoarele de 1.6 si 1.8. Pt. motorul de 2 litri, doar Iridium Tough, cod VKB20. Eu le-am gasit pe ale mele (IK16) la 83 RON/bucata.

Conform producatorului (Denso, of course), se pot monta pe motoarele de 1.6 si 1.8 si bujiile Iridium Tough cu codul VK20. In manualul masinii, cel putin la mine, sunt aprobate de Toyota doar bujiile IK16. Poate ca data de editare a manualului sa fie un pic depasita.
HORIA100213
QUOTE(Mirea62496)
Salut! As vrea sa achizitionez si eu o toyota avensis dar nu stiu ce sa aleg intre motorina si benzina...adica as lua fie un benzinar de 2 fie un disel 2.2. Problema e ca nu stiu care este solutia optima in ce priveste raportul calitate(performante)/pret atat la achizitie cat si la intretinerea ulterioara...
Puteti sa imi spuneti cam care ar fi avantajele si dezavantajele pentru fiecare dintre optiuni...?

Multumesc.


In ultima vreme, sunt destul de stresat. La slujba, le spun reporterilor mei sa faca una, iar ei, bineinteles, fac alta. OK, exagerez un pic, dar stresul ramane.

Cand intru in masina, vreau un singur lucru: sa faca ce ii spun eu. Vreau liniste? Merg cu ea la 2.000 rpm si ma gandesc la ale mele. In masina e liniste si pace.

Sunt stresat rau? Vreau sa-mi curat toxinele din organism? Sa-mi limpezesc mintea, sufletul si neuronii? Ii dau 6.000 rpm si simt cum urletul motorului smulge toti dracii din mine.

Cred ca mai important decat costurile, consumurile etc. este ceea ce simti tu in masina. Te lasa rece senzatiile date de benzina? Mergi pe diesel: e super OK. Te enerveaza trepidatiile si nu-ti place sa stai cu ochii pe turometru cand schimbi treptele? Benzina, frate, este singura solutie. In fond, ai o singura viata si nu te mai intalnesti niciodata cu anii astia, indiferent de ce varsta ai. Cumpara ce-ti place tie, nu ce spun altii ca e bun.
Dan52141
QUOTE(S O R I N)
QUOTE(Dan52141)
Sorine ia-ti o kia cee'd biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
hai ca am glumit biggrin.gif

De ce nu incerci si honda sau subaru, cred ca un Legacy te-ar prinde bine ... nu ?



Nici honda nici subaru sa stii ca nu intra in discutie,de kia nici nu vorbesc.

Daca nu imi i au ce mi place ,nu o schimb si gata,raman cu ea,dar putin

probabil.

De la is in sus ,aproape de un gs...


De ce nu Honda? blush.gif am vazut ieri in trafic o Honda Legend ... pur si simplu superba ... sau poate vrei o Mazda 6 MSP aia de te duce la 0-100km/h in 6.6 s si are tractiune integrala .. nu ca aia de la subaru dar este integrala smile.gif
Oricum ideea este ca la sumele astea ai o multime de posibilitati !
Ovidiu108423
Aveti idee cand apare urmatorul model Avensis?Dar la varianta Station Wagon?
_Constantin_
Din toamna lui 2008 deja il asteptam. Nu s-a comuniat o data exacta dar asa banuim noi.
vio
mda... potipune si alte bijii la o mashina in afara de ce zice producatorul . eu m -am uitat la Denso si de aia v-am intrebat ca m -ar bate gandu dar nu dianstea iridium clasice ci ceva mai competitiv. msk pt rapunsuri.
_Constantin_
IK16 nu sunt standard au cod racing sau performance. Intra pe sparkplugs.co.uk si cauta acolo IK16 si vei vedea ca vor aparea cu verde si apoi verifici corespondenta, tot acolo.

http://www.sparkplugs.co.uk/pages/database/results.asp
vio
io am intrat pe site ul Denso Europe si am vazut acolo ce sunt mai multe tipuri de bujii cu iridiu si de aici v -am intrebat , nu am stat sa caut , dar o sa aprofundez cautarile sa vad ce si cum. ala e de NGK , nu Denso si sunr corespondente la Performance verde adica . msk Costache



am gasit pt Corolla ssi Avensis pana in 2000 cmc K16R-U11, IK16 , VK16 cele mai performante sunt ultimele Vk


cine mai vrea sa isi caute pun linku
http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/...=maker89car.csv
Ovidiu108423
Aha, deci nu e nimic oficial despre data lansarii urmatorului model...merci, oricum, pare destul de aproape... blush.gif
Legionaru'
Vio, bujiile mele sunt Iridium Power!
vio
dap . m am prins ca sunt acolo in cautatorul asta de bujii smile.gif
R_A_D_U
Suna metalic atunci cand dau in gropitze sau pe asfalt cariat. Cand dau in cate o groapa mai mare suna pe masura. Mi-au uns o bucsa la service. Nu s-a rezolvat problema. M-oi duce sa o desfaca sa se uite la ea.
vio
dap asa ceva se mai aude si la mine dar nu mereu si dupa cat m am documentat e un zgomot de suspensie, daca o fi asta si la tine ... mai ales cand era mashina noua sa auzit azum mai putin ... nu cunosc fenomenu in profunzime .. io zic ca daca e ceva care bate sau e rupt se vede cu ochi liber nu te apuca sa duci la service mashina sa o demontezi se audo jos sau sus zgomotul ? ai luat vreo gaura mare mai tare sau ai urcat o bordura mai brusc ??
R_A_D_U
De urcat pe borduri brusc...nu fac delea... Gropi mai mari sa fi fost ceva si mai in viteza ...Oricum astea sunt drumurile.... Am senzatia ca parca joaca toate "alea" in partea din fata cand e drumul rau.......scuzati expresia dar habar n-am ce are pe dedesubt .....Sunt sigur ca nu mai are aceeasi tinuta de drum pe drum rau si mai sunt si zgomotele aferente.
vio
mda ....sg chestie e sa o puna pe platourile alea pivotante si sa ii dea drumu sa vada unde are joc daca are .... f bine poate fi si din flansha de la amortizor .. in fine ... du te cu ea .
R_A_D_U
wallbash.gif
Legionaru'
Cineva a luat un Yaris in leasing, a facut accident, a primit dauna totala, dar masina a ramas la el.
Un prieten vrea sa o cumpere de la respectivul.
E legal?
Ia teapa?
Watcher
Cand masina este dauna totala, compania de asigurari pastreaza 'epava' si inearca sa o valorifice intr-un fel. Adesea acest fel este cumpararea ei de catre agentul constatator de la compania de asigurari (care de altfel a si avizat relativ usor dauna totala wink.gif )
Exista si varianta in care (evident cu ceva mai multi banuti decat ar fi dat agentul constatator) fostul proprietar, chiar din banii primiti de la Asigurator cumpara tot el epava, o repara si o revinde el insusi.

Tu inteleg ca privesti problema de pe partea baricadei cu ultimul cumparator din povestea de mai sus. Pentru acesta e perfect legal sa cumpere masina atata timp cat cel de la care o cumpara este in prezent proprietar, adica are dreptul sa vanda. Adica daca el si-a recuperat pe bani epava de la asigurator.
vio
he hee e o intrega manevra aici . CASCO - RAR si Toyota ...

1. CASCO daca declara dauna totala tre sa oblige prop sa radieze mashina si sa aduca de la REMAT un certif conform epava a juns unde trebuie pt ca nu mai corespunde fizic ( vb de caroseie )

2. RAR tre sa stie ca seria accea de caroserie nu mai exista e varza ura si la gara , el ar trebuii informat de CASCO ca accea mashina e praf si nu mai poata e fi reparata deci implicit dupa o revanzare catre ,, anume individ aceasata nu va mai putea fi inscrisa NEVER in orice tzara ...

3. Toyota e sg service in masura sa isi dea cu parerea in cauza asta , pt ca e mashina lor si ei tre sa hotarasca daca e nereparabila nu cei de la CASCO pt ca acolo in cele mai multe cazuri sunt afoni ...



ganditi-va ca aceea caroserie este deformate exact in punctele de def prestabilite care in majoritatea cazurilor nu se inlocuiesc pt ca sunt monobloc cu caroseria in sine si porducatorul nu face acele subansamble . le indoaie , nu indreapta , mesteru dibaci in atelir si la primu gropan mare sau l a un mic accident acolo nu se va mai produce deformarea ci ruperea directa a materialului .... nu e de joaca cu asa ceva .. parerea ma e ca miroase a pute acolo .........

e lovita grav undeva de i au dat dauna totala .... cu toate ca zicea ca e reparabila ... undeva are BUBA RAU ... si ceea ce e ciudat ca are el epava blink.gif blink.gif blink.gif una din doua ........ ori are vreo shmecherie , ori are CASCO cu franshiza si atunci e dreptul lui sa tina epava biggrin.gif pt ca , agentia de asig nu despagubeste 100% si poti tine epava , parca ... nush sigur ..
guerilla
epava e buna doar pt piese de schimb pentru ca nu are drept de circulatie daca a fost dauna totala - a fost radiata !!
daca e altfel, inseamna ca e o mica magareatza la mijloc si vedeti si voi care e smenu, daca e loc sau nu de facut un deal.
drabisan
In cazul in care intereseaza:
In "Nota de fundamentare - O.U.G. nr. 69/28-06-2007" pentru "Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 69/2007" este specificat foarte clar cum ca nu mai e nevoie ca adresa din buletin sa corespunda cu cea din permis.
Cum in Bucuresti e al naibii de aiurea sa schimbi permisul comparativ cu schimbatul buletinului...pe mine tare ce m-a scos asta!
Legionaru'
Mi-am angajat sofer!




Cu dedicatie pentru Dragos! :1:
S O R I N
Tare de tot soferul.... biggrin.gif

Sa ti traiasca domne fetita si de abia astept sa petrecem la ziua ei...

band.gif
bradutz69368
QUOTE(drabisan)
In cazul in care intereseaza:
In "Nota de fundamentare - O.U.G. nr. 69/28-06-2007" pentru "Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 69/2007" este specificat foarte clar cum ca nu mai e nevoie ca adresa din buletin sa corespunda cu cea din permis.
Cum in Bucuresti e al naibii de aiurea sa schimbi permisul comparativ cu schimbatul buletinului...pe mine tare ce m-a scos asta!


adresa mea din permis nu mai corespunde de ani de zile cu cea din buletin, asa ca ma tot dadeam peste cap cind ma intreba un politzai. cum miercuri am fost la udriste ca sa inmatriculez masina, in timp ce stateam cu sotzia la coada am vazut liber la permise si mi-am zis "ia sa incerc". a durat zece minute, cu tot cu achitat taxa CEC si luat formular de vizavi. si noul permis e gata a doua zi. deci nu-i asa complicat.. dar p'asta cu faptu' ca nu mai tre' sa corespunda adresele chiar n-o stiam - cine stie, poate nu ma apucam sa-l schimb smile.gif..
OCTAN_95
Eu am pus IK 16..., am deja facuti cam 7000 de km cu ele, se simte la consum, in special in oras, consumul este simtitor mai mic.
HORIA100213
QUOTE(Ovidiudinutm)
Eu am pus IK 16..., am deja facuti cam 7000 de km cu ele, se simte la consum, in special in oras, consumul este simtitor mai mic.


Eu am simtit si in afara. La mers sportiv, de la o medie de 8,9 a scazut la 8.1. Si asta in conditiile in care am schimbat anvelopele, iar cele pe care le am acum (Vredestein) au rezistenta la inaintare simtitor mai mare decat Michelin-urile. De unde, teoretic, ar trebui sa rezulte un consum mai mare.

In oras, n-am mai vazut consum de 12, desi traficul e infernal in ultimele zile.
Alma89240
Am si eu o intrebare. Fiindca nu am avut niciodata pe mana un Avensis, as vrea sa stiu ce fel de deschidere are portbagajul: usa/capac sau haion? Cu alte cuvinte, se deschide doar capacul portbagajului (ca la Dacia biggrin.gif ) sau se usa inglobeaza si luneta (ca la Skoda Octavia)? (Privind mai indeaporape un Avensis parcat, am avut impresia ca balamalele haionului sunt deasupra lunetei...).

Si inca ceva: bancheta este rabatabila (din nou, ca la Octavia)?
OCTAN_95
QUOTE(Alma89240)
Am si eu o intrebare. Fiindca nu am avut niciodata pe mana un Avensis, as vrea sa stiu ce fel de deschidere are portbagajul: usa/capac sau haion? Cu alte cuvinte, se deschide doar capacul portbagajului (ca la Dacia biggrin.gif ) sau se usa inglobeaza si luneta (ca la Skoda Octavia)? (Privind mai indeaporape un Avensis parcat, am avut impresia ca balamalele haionului sunt deasupra lunetei...).

Si inca ceva: bancheta este rabatabila (din nou, ca la Octavia)?


Putin cam imbarligate intrebarile tale.

Avensisul este o masina cu 4 usi (exceptie cele cu 5, breack) smile.gif) , deci capacul portbagajului este independent.
Avensisul pe care l-ai vazut probabil a fost variante breack.
Bancheta este rabatabila 1/3, respectiv 2/3
DAN
QUOTE(Ovidiudinutm)
QUOTE(Alma89240)
Am si eu o intrebare. Fiindca nu am avut niciodata pe mana un Avensis, as vrea sa stiu ce fel de deschidere are portbagajul: usa/capac sau haion? Cu alte cuvinte, se deschide doar capacul portbagajului (ca la Dacia biggrin.gif ) sau se usa inglobeaza si luneta (ca la Skoda Octavia)? (Privind mai indeaporape un Avensis parcat, am avut impresia ca balamalele haionului sunt deasupra lunetei...).

Si inca ceva: bancheta este rabatabila (din nou, ca la Octavia)?


Putin cam imbarligate intrebarile tale.

Avensisul este o masina cu 4 usi (exceptie cele cu 5, breack) smile.gif) , deci capacul portbagajului este independent.
Avensisul pe care l-ai vazut probabil a fost variante breack.
Bancheta este rabatabila 1/3, respectiv 2/3


Exista si o varianta LiftBack la Avensis, la care portbagajul se deschide cu tot cu luneta.Insa varianta aceasta nu se aduce la noi.Cred ca doar pe la "inceputurile" avensisului s-au adus cateva bucati si atat.
vlademir68887
Are cineva vreo idee de remediere a torpedoului? Pompa care il face sa se deschida temporizat (sau cum s-o chema) nu mai vrea deloc sa stea in cuiul de plastic si nici nu am chef sa o fortez in vreun fel.
_Constantin_
In care cui? Pompa aia are o gaura si prin ea trece un surub, iar sus e prinsa fara. Care dintre ele iti face probleme. Poti pune o poza ceva, sa vedem cum remediem.


PS: Mi-am luat covorase Michelin 150 ron, Practiker. biggrin.gif
vlademir68887
aia de sus, unde e prins fara, cred ca s-a slabit din cauza servismanilor, pentru ca trebe sa detaseze pompita ca sa schimbe filtrul, surubul de jos e foarte bine infiletat.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.