Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IV a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
vio
QUOTE(23nst)
am o problema...
acum cateva saptamani am pus xenon de la colegul maniaku... toate bune si frumoase, pana azi. dupa un drum prin buc prin ploaia de azi, farul stanga era aburit de sus pana jos!!! ce pot sa ii fac sa nu se mai abureasca...
(stiam eu ca nu-i bine sa pun xenon... ooof...)



ehe cam nasol .. nu ti au pus capacu ala bine la loc ..... daca se dezabureste rapid trece daca nu tre sa schimbi faru .... tre sa scoti becu de acolo si sa il lashi asa sa se usuce ziua. nu noaptea ca face oricum condens. iti inchipui ca nu ti da nimeni garantie ... sau mai e treaba .. lovita in parcare biggrin.gif si far nou si ti monteaza cei de service cum tre becu ...
22nst
eu sunt specie rara biggrin.gif m-am hotarat sa dau jos xenonul... ma cam deranjeaza lumina aia albastra tongue.gif

cu acel capac, o rezolv eu...
StefanVVTi
QUOTE(23nst)
eu sunt specie rara biggrin.gif m-am hotarat sa dau jos xenonul... ma cam deranjeaza lumina aia albastra tongue.gif

cu acel capac, o rezolv eu...

Ma intreb ce faceai daca luai Executive cu Xenon standard... biggrin.gif biggrin.gif
vio
pai ce crezi ca e asa usor daca sa umectat faru e cam naspa .... indiferent ca schimbi sau nu becurile smile.gif biggrin.gif daca nu se prind baietzii veselelei de la ihchpic ca ma poticnesc poti sa ceri garantie wink.gif)
22nst
din cate am vazut la watcher (el are xenon din fabrica) nu este asa albastru
drabisan
QUOTE(23nst)
eu sunt specie rara biggrin.gif m-am hotarat sa dau jos xenonul... ma cam deranjeaza lumina aia albastra tongue.gif

cu acel capac, o rezolv eu...


Lasa-l scos pina se usuca farul (eventual intr-un garaj) si apoi monteaza capacul cu simt de raspundere.
Daca trec 2-3 zile cu farul aburit...cam nasol...ca o sa vezi diferenta...se duce repede de tot materialul care da efectul de oglinda...
drabisan
QUOTE(23nst)
din cate am vazut la watcher (el are xenon din fabrica) nu este asa albastru


Maniaku e in mijloc, Watcher in dreapta.
Da, xenoanele din fabrica sint cele cu temperatura cea mai mica (5000, daca nu ma insel). Maniaku are 6000, iar la BMW sau Pejo (sic!) le vezi pe alea albastre rau de tot de 8000K. Nu mi s-a parut chiar deloc ca cele de 8000 ar lumina mai puternic decit cele de 5000. Culoarea insa este puternic diferita cind te uiti la faruri, dar nu mi s-a parut asa mare diferenta uitindu-ma de la volan...
StefanVVTi
NST, ti le cumpar eu prin martie cand vine "snow white"! biggrin.gif beer.gif
22nst
prea tarziu... 90 % sunt vandute unui coleg smile.gif


QUOTE
Maniaku e in mijloc, Watcher in dreapta.

exact asta este ordinea smile.gif
StefanVVTi
QUOTE(23nst)
prea tarziu... 90 % sunt vandute unui coleg smile.gif


QUOTE
Maniaku e in mijloc, Watcher in dreapta.

exact asta este ordinea smile.gif

Domne da` rapid mai esti...poate te prind ca-ti vopsesti masina... biggrin.gif
vio
dif de luminozitate o da farul ... deoarece becul nu cade exact in acelashi loc ca la un far cu autobalace....
_Constantin_
Stie cineva cat de complicata e procedura de schimbare a parbrizului la unul cu senzor de ploaie? Sau cat dureaza la Avensis? Sunt programat miercuri dimineata.
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
Stie cineva cat de complicata e procedura de schimbare a parbrizului la unul cu senzor de ploaie? Sau cat dureaza la Avensis? Sunt programat miercuri dimineata.


Pai senzorul de ploaie e in retrovizoare, nu in parbriz...
vio
nu conteaza senzor nesenzor alea se lipesc acolo sau cum sunt agatzate , sa aiba parbrizul care trebuie.

dureaza o zi , am schimbat 3 parbrize la LC , ideal e sa o lashi de maine pana poimaine de dimineatza nemiscata la ei acolo ca sa se intareasca smacolina aia de ii dau ei sa il lipeasca .
S O R I N
Belea.

Mi s a inchis masina cu cheia inauntru ,in contact.Nu la masina mea ,a lui

fratimio.Eu o mutat dintr o parte in alta,nu aveau unii loc sa intre de la

Adp.Eu nu stiam ca a lui face asa, are alarma mai tampita din aia cu pager

....A doua cheie aia fara butoane era tot in masina,a 3 -a este la leasing

la Bucuresti si tocmai maine vine.

Astia la toyota Pitesti au zis ca vin cu un tinichigiu sa forteze dar nu am

acceptat,mai bine stau eu fara masina pana maine decat sa i faca ceva

la masina..

Alte idei ?
OCTAN_95
belea mare, dupa mine cea mai buna idee este sa astepti o zi decat sa spargi un geam sau sa fortezi cate ceva acolo.
Asta curat ghinion.
vio
cu o x sau cu o y
S O R I N
Ma duc sa incerc....
S O R I N
Nu merge.Am incercat cu o sarma mai tare si carlig la capat.

Am tras eu de alea pe acolo am prins ceva dar nu pot sa trag foarte mult.

Rigla mare nu am...

Vio sau altcineva, idei ca innebunesc fara masina pana maine..
vio
pai ar trebuii sa incerci si sa apeshi ........ ca la unele decat sa apeshi merge .( am deschis un Vectra asa aceiashi buba ) a doua telecomanda a alarmei ???? nu o ai ?
S O R I N
Alarma asta este decat cu un pager... unul singur :evil:

Mai incerc.
vio
QUOTE(S O R I N)
Alarma asta este decat cu un pager... unul singur :evil:

Mai incerc.



cum ???? ca orice halarma are 2 ..... si cu pager ..... mai astept acum de la cineva un raspuns daca nu , sa te duci sa intrebi ce geam au pe stoock si sa il spargi altfel cica nu prea ai shanse.. sad.gif dar mai asteapta un pic sa vad ce zice omu
guerilla
intreb si io, portbagaju e deschis? biggrin.gif
ca eu am facut traseu asta la fosta masina laugh.gif
vio
truli ruli
guerilla
si un moderator sa stearga mesajele astea dupa ce termina sorin de furat masina fratelui biggrin.gif
mike.omega
Sorine metoda cu rigla pe geam merge la Tico si la Matiz, la Toyota nu cred tongue.gif
Eu zic sa astepti pana maine si sa te rogi sa nu o fure careva ca ala esti! biggrin.gif
S O R I N
Nu merge.

Am bagat sarma de 10000 ori ..nu am prins aia....

E cam greu s o sterpelesti...

De furat nu mie frica ca e in spatele casei..si daca o ia zicem trebuie sa i

puna aripi pt ca sunt 2 masini in fata ei...
vio
QUOTE(S O R I N)
Nu merge.

Am bagat sarma de 10000 ori ..nu am prins aia....

E cam greu s o sterpelesti...

De furat nu mie frica ca e in spatele casei..si daca o ia zicem trebuie sa i

puna aripi pt ca sunt 2 masini in fata ei...



imi pare rau ... io zic totushi sa te inzestrezi cu ceva cafea si rabdare si sa o supraveghezi totushi ....vine un tamp iti sparge geamu fura cheia ai puso iar ... mai bine o paza mica
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
Stie cineva cat de complicata e procedura de schimbare a parbrizului la unul cu senzor de ploaie? Sau cat dureaza la Avensis? Sunt programat miercuri dimineata.


Costache, nu ca s-ar aplica la tine, dar am realizat marele dezavantaj al senzorului de ploaie: nu se pot monta deloc cruci, icoane, cd-uri si alte componente vitale.
Cel putin asa scrie in manual si eu am incercat sa respect. Dar am o cruce MARE, de la Ierusalim si asa ma bate gindul sa o agat de oglinda! Dar s-ar putea sa blocheze senzorul de ploaie!
Ce zici merita? O cruce versus senzor?
Io zic sa nu-ti schimbi oglinda cu una cu senzor, ca pierzi ocazia sa iti salvezi ce mai e de salvat!

PS: scuze daca am facut satira fata de vreun user. Nu e intentionat, dar sint atitea masini d'alea de le "iubim" noi cu cruci/icoane/cd-uri incit am capatat o mare alergie. Aproape la fel de mare ca pentru blondele de Pipera cu SUV-uri...Am frustrarile mele wink.gif

Late-late edit: locul 1 il are unu cu un matiz de firma cu MUUUULTE pixuri infipte in grilele de aerisire de pe mijlocul bordului! Aia m-a excitat rau de tot! Vreau si eu!!!
vio
am 3 cruci si 8 matanii agatzate de oglinda biggrin.gif :1: beer.gif de la fiecare manastire pe unde trec imi iau cate una smile.gif da mai zic? tamaie mir in locashul de ochelari , o Iconitza cu Maica Domnului pe plafoniera , o zanganea jamaicana ed alungat spiritele rele si adus noroc , talpilu lu budha la schimbatoru de viteze si piatra norocului din Jad de plafoniera din Mijloc
Hoinar
Si cand iei o curba cu scart, nu-ti intra nimic in ochi? smile.gif
HORIA100213
In sfarsit, e gata. Operatia de schimbare a rulmentilor din cutia de viteze s-a incheiat. Cu bine. A inceput luni, in jurul orei 15:30, a continuat pana seara la ora 19:30 (~), iar marti s-a lucrat de dimineata, ora 8, pana seara la ora 18:00. Mentionez ca mecanicul (domnul Tinu) a lucrat singur, partenerul sau fiind in concediu. (Mecanic e un fel de a zice (asa e postul), fiindca omul e inginer cu diploma. Luata pe bune, dupa cum am putut constata.)

Sa revenim. Din cei doi rulmenti din cutie, unul e mai mare, iar altul e mai mic. Suna misto, nu? Bineinteles, cel cu probleme a fost cel mai mic. Mic, mic, dar zgomotos, si zornaia cand se invartea de parca era jucarie si nu rulment serios si silentios. Rulmentul nu era albastriu ( a fost uns in permanenta), dar zornaia. Asta e. Au fost schimbati amandoi, in cele din urma, pentru siguranta.

Pai, fratilor, e munca grea sa dai jos cutia de viteze. Si cere profesionalism, nu gluma. Tot trenul de rulare fata a fost dat jos (au ramas doar amortizoarele fixate de caroserie), iar motorul ramane prins doar de un tampon si se sprijina cu cricul ala mare si inalt. In plus, se demonteaza o gramada deasupra, unde ramane golasa toata partea din zona filtrului de aer. Pe mecanic l-au ajutat electricianul si seful de service cand a pus cutia inapoi. Din fericire si cu multa indemanare, a intrat din prima.

Mai ramane doar sa imi fac un reglaj-verificare directie si gata. Am testat masina, am mers si la proba cu ea, a fost urcata din nou pe elevator si iar verificata (sa nu aiba scurgeri, jocuri etc.) si totul e ok.

P.S.1 Fratilor, aprob mie la suta ce a spus Constantin. Daca nu aveti incredere in mecanici si trebuie data jos cutia de viteze, fugiti de urgenta. Constantin v-a recomandat service-ul din Pitesti (sper ca imi aduc bine aminte), iar eu va recomand acum cu toata convingerea si service-ul din Oradea. Asta nu e lucrare pt. amatori si carpaci. In plus, seful de service, Gheorghe Simonca, e un om descurcaret si stie sa rezolve problemele. Daca era dupa mintea celor de la Toyota Romania, masina mea se repara dupa urmatorul scenariu: dadeau jos cutia de viteze, constatau problema, trimiteau rulmentii la Bucuresti, de unde plecau in Grecia, se astepta doua saptamani, veneau noii rulmenti, iar apoi se repara efectiv masina. Nu credeti? Intrebati cum se rezolva la Toyota RO o problema de garantie. Asa, a durat o zi si jumatate.

P.S.2 Bazaitul din schimbator de la 3.000-3.500 rpm nu a disparut. E posibil sa fie de la amortizorul de vibratii. Domnul Tinu mi-a promis ca verifica toate buletinele de service si cand are o solutie la problema, se rezolva si asta. Pana acum, la Oradea nu s-au confruntat cu asta.

P.S.3 Am profitat de ocazie si mi-am schimbat bateria cu un acumulator Bosch Silver Plus S5 de 63 Ah si 610A curent de pornire (pret=295 RON). Surpriza a fost ca acumulatorul original era Varta de 40 Ah si doar 280A curent de pornire! Electricianul mi-a spus ca pana acum veneau cu baterii japoneze (nu mai retin marca) de 40 Ah si 340A curent de pornire. Si ma mai miram eu de ce scadea intensitatea farurilor!
vio
pai HORIA .....daca nu a disparut zornaitu ala de ce au schimbat rulmentzii ????? ceva imi scapa ... sau nu am intzeles bine ( no offence )

intodeauna rulmentu sau rulmentii de la capat cum se zice or sa se strice nu cei din interior wink.gif si al roata unde unele mashini au cate 2 rulmenti la fel .. ala dinpre janta se strica mai repede decat cel dinpre fuzeta . explicatia e simpla bratul fortzei aplicat + mom de rotatie e mai mare in capat decat in locul unde se aplica fortza biggrin.gif
HORIA100213
QUOTE(vio70407)
pai HORIA .....daca nu a disparut zornaitu ala de ce au schimbat rulmentzii ????? ceva imi scapa ... sau nu am intzeles bine ( no offence )

intodeauna rulmentu sau rulmentii de la capat cum se zice or sa se strice nu cei din interior wink.gif si al roata unde unele mashini au cate 2 rulmenti la fel .. ala dinpre janta se strica mai repede decat cel dinpre fuzeta . explicatia e simpla bratul fortzei aplicat + mom de rotatie e mai mare in capat decat in locul unde se aplica fortza biggrin.gif


Vio, sa nu confundam lucrurile. Bazaitul din schimbator apare aleator, in zona turatiilor de 3-3.500, la acceleratii sau frana de motor. Asta e de cand am masina (de la 5-6.000 de km face asa). Si Legionaru` a avut problema asta (nu stiu daca o mai are) si nu numai el.

Rulmentul defect din cutia de viteza e alta problema. Zornaie e un fel de a spune: face un zgomot infernal, care creste proportional cu viteza. La 80 km/h, parca aveam un tractor sub capota si nu exagerez deloc. Rulmentul trebuia schimbat obligatoriu, altfel exista riscul sa se dezmembreze si sa imi fac praf toata cutia de viteze (sa se sparga).
vio
aaaa:) pai zi asa .... se intzelesese ca rontzaitu ala de la schimbator se amplificase si provenea de la rulmentii aia naspa ......cel putin si io si inca cineva asa am priceput ideea ......

ute asta cred ca tu ai scris " Bun. Sau, mai exact, foarte rau. S-a lamurit de unde provenea bazaitul din zona cutiei de viteze, acel celebru bazait care se estompa daca tineai mana pe schimbatorul de viteze. Vine de la un rulment (sau poate chiar doi) situat pe palierul fix al cutiei de viteze (cred ca am inteles bine explicatia)."
_Constantin_
Vio bazaitul la schimbator e ... mister. La Horia a fost altceva suprapus acelui zgomot.

Horia ... ma bucur ca s-a rezolvat cu bine si masina ok. Gandeste-te ca eu am vazut-o desfacuta asa de 4 ori si ma durea sufletu' de fiecare data dar cu bucurie va spun ... masina e ok, mai ok ca niciodata.


PS: din intamplare( a se citi lipsa de fonduri) am bagat OMV 95 ... deci e cea mai mare porcarie posibila. Nu mai bag cat oi trai.
HORIA100213
QUOTE(vio70407)
aaaa:) pai zi asa .... se intzelesese ca rontzaitu ala de la schimbator se amplificase si provenea de la rulmentii aia naspa ......cel putin si io si inca cineva asa am priceput ideea ......

ute asta cred ca tu ai scris " Bun. Sau, mai exact, foarte rau. S-a lamurit de unde provenea bazaitul din zona cutiei de viteze, acel celebru bazait care se estompa daca tineai mana pe schimbatorul de viteze. Vine de la un rulment (sau poate chiar doi) situat pe palierul fix al cutiei de viteze (cred ca am inteles bine explicatia)."


Vio, asa am crezut initial. Adevarul este ca atunci cand incepea sa zornaie si sa huruie nu mai apucai sa auzi vreun bazait sau vibratii, ca vibra toata masina de la rulmentul ala nenorocit. Acum, dupa ce au schimbat cei doi rulmenti, vibratia este din nou perceptibila. Din cata fizica imi aduc eu aminte, ma gandesc ca trepidatia aia de la rulmentul defect anihila vibratia mult mai usoara de la schimbator. Mentionez ca erau momente cand rulmentul nu zornaia (asa, timp de 10-15 secunde), iar atunci se simtea din nou vibratia in schimbator. De unde am facut legatura rulment-vibratie, dar acum se vede ca nu a fost corect. Rulmentul e una, vibratia din schimbator - alta.
vio
QUOTE(_Constantin_)
Vio bazaitul la schimbator e ... mister. La Horia a fost altceva suprapus acelui zgomot.

Horia ... ma bucur ca s-a rezolvat cu bine si masina ok. Gandeste-te ca eu am vazut-o desfacuta asa de 4 ori si ma durea sufletu' de fiecare data dar cu bucurie va spun ... masina e ok, mai ok ca niciodata.


PS: din intamplare( a se citi lipsa de fonduri) am bagat OMV 95 ... deci e cea mai mare porcarie posibila. Nu mai bag cat oi trai.








smile.gif))))) pai tu de ce crezi ca o porcarie ?smile.gif))) ca sao vanda pe aia scumpa nu ?> e logic smile.gif apropos de 95 am pus si eu 15 litrii de la OMV ul ala dupa manastirea cozia si pana la balea cascada nu mai era ,,,,,,,, proasta benzina si nu tragea deloc ...
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Vio bazaitul la schimbator e ... mister. La Horia a fost altceva suprapus acelui zgomot.

Horia ... ma bucur ca s-a rezolvat cu bine si masina ok. Gandeste-te ca eu am vazut-o desfacuta asa de 4 ori si ma durea sufletu' de fiecare data dar cu bucurie va spun ... masina e ok, mai ok ca niciodata.


PS: din intamplare( a se citi lipsa de fonduri) am bagat OMV 95 ... deci e cea mai mare porcarie posibila. Nu mai bag cat oi trai.


Multumesc, Constantin. Acum inteleg prin ce-ai trecut cand ti-ai vazut masina facuta bucatele. Pana nu vezi personal asa ceva, crezi doar ca intelegi, dar in realitate nu stii cum este.

P.S. E rau daca s-a stricat si OMV95. Pana acum am servit doar OMV 100. Sper sa n-o strice si pe asta, mai ales la cat cer pe ea.
vio
aha ,,, se admite confuzia smile.gif bine ca ai rez cutia smile.gif beer.gif cand nu vibra rulmentu ala aproape ca mergea ca un lagar hidrdinamic biggrin.gif
catalin88935
Pana acum la 90K am rupt de vreo 2 ori scuturile de plastic de pe dedesubt ( bordurile inalte... ) a picat o siguranta ce tine de alimentarea la bricheta in spate si s-a ars un bec la becul de frana de la luneta... cam atat probleme...
Motorina numai Sprint Diesel de la OMV
Consum estimativ 6.5 spre 7 afara ( merg cu 120...160 )
8 spre 9 in oras .. merg lejer la 1500 turatii

Deunazi, un actionar de la Cybernet Bacau ( dealerul VW Audi.. etc din zona ) m-a sfatuit sa nu mai merg sub 2000 turatii ca stric motorul ( adica de fapt ii micsorez durata de viata ) . Mi-a spus ca la turatii sub 2000 este motorina ne-arsa care infunda ceva pe acolo si ca acest lucru face tot la fel de mult rau ca si supra turatia .. sa zicem peste 4000.. un timp indelungat...
Ce parere aveti? El se referea la toate motoarele diesel in general...

Mentionez ca cel de la Iasi - cand am cumparat masina si am facut drive testul mi-au spus ca pot sa merg oricum ca nu se intampla nimic. Probabil nu stiau ca am de gand sa ajung la 500.000 cu aceasta masina...!
bebelacus
am vazut azi una dintre noile culori de pe avensis. au luat albastrul ala foarte deschis. initial a fost pe yaris dar l-au bagat si pe avensis. ii sta super mishto.
HORIA100213
QUOTE(catalin88935)
Deunazi, un actionar de la Cybernet Bacau ( dealerul VW Audi.. etc din zona ) m-a sfatuit sa nu mai merg sub 2000 turatii ca stric motorul ( adica de fapt ii micsorez durata de viata ) . Mi-a spus ca la turatii sub 2000 este motorina ne-arsa care infunda ceva pe acolo si ca acest lucru face tot la fel de mult rau ca si supra turatia .. sa zicem peste 4000.. un timp indelungat...
Ce parere aveti? El se referea la toate motoarele diesel in general...


De la ce turatie intra turbina? Asta-i intrebarea. Pai, daca tot accelerezi de la o turatie la care turbina sta, iese fumul ala negru de nu mai vedem drumul si asta nu are cum sa faca bine motorului. Presupun ca la Avensis intra turbina la 1800-2000. Daca accelerezi furtunos de multe ori de la pragul unde turbina sta, cu scopul de a depasi sau mai stiu eu ce, motorul ala nu prea o sa aiba viata lunga... Dar, s-ar putea sa consume mai putin blush.gif blush.gif blush.gif
vlademir68887
La motorul lui, si al meu, turbina intra de la 2100-2200. Dar eu n-am de gand sa o tin 500.000 km. Iar in oras nu stiu cum naiba ai putea sa o tii in turatii de peste 2200.
catalin88935
E adevarat, turbina intra pe la 2.100. As putea sa merg numai cu a 2-a si a 3-a maxim in oras. Cu a 3-a la 60 la ora am peste 2000, dar consuma cam mult..
_Constantin_
Mi-am pus parbrizul. 3800 ron. Mi-se pare enorm pretul. A mai schimbat cineva? Stiu ca pe SORIN tot atat l-a costat dar daca mai e cineva?
DAN
QUOTE(catalin88935)
Deunazi, un actionar de la Cybernet Bacau ( dealerul VW Audi.. etc din zona ) m-a sfatuit sa nu mai merg sub 2000 turatii ca stric motorul ( adica de fapt ii micsorez durata de viata ) . Mi-a spus ca la turatii sub 2000 este motorina ne-arsa care infunda ceva pe acolo si ca acest lucru face tot la fel de mult rau ca si supra turatia .. sa zicem peste 4000.. un timp indelungat...
Ce parere aveti? El se referea la toate motoarele diesel in general...

Mentionez ca cel de la Iasi - cand am cumparat masina si am facut drive testul mi-au spus ca pot sa merg oricum ca nu se intampla nimic. Probabil nu stiau ca am de gand sa ajung la 500.000 cu aceasta masina...!


Nu compara TDI cu D-4D pentru ca sunt tehnologii usor diferite....
vio
dap smile.gif eu la LC 2900 RON
Hoinar
Un prieten de-al meu a schimbat pe masina sa parbrizul cu 800 de ron (golf 4). De ce e asa de mare diferenta de pret? blink.gif blink.gif 3800 pare enorm. Puii mei...doar nu e din cristal.
mortzy
schimbat la corolla de vreo 2 săptămâni. 24 mil cu totul

9 mil parbriz
6 mil senzor ploaie
restu cauciucuri și manopera până la 24 mil
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.