Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea a IV a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
lucian14
QUOTE(Ciprian102263)
fratilor nu vreau sa ma plang dar mai veniti 1 sau 2 pe softpedia la un versus passat cu avensis ca ma napadesc astia. e multi tare domle smile.gif)
e onoarea noastra in joc : ne-au facut rapperi jegosi si negri coborati din copac...........si cica se intalnesc de mai multe ori forumistii si au o activitate mai mare ca noi. :minigun:

Acolo eu le-o trag la foc automat la toti gogomanii care vorbesc prostii...Si chiar imi face placere biggrin.gif ....
Watcher
dupa cum ati vazut, m-am alaturat Toyota Taskforce smile.gif
alin94962
Dan, ajutor!!!
Mi-au spus cei de la Cluj ca un polishat la Avensis este cca 7 milioane!
Dar nu asta ar fi problema, ci faptul ca dureaza 2 SAPTAMANI!!!???
Ca trebuie date jos chederele si mai stiu eu cate!
Doresc o parere autorizata. E bataie de joc sau ce este ?
2 saptamani??? cred ca nici ca gluma nu e buna!
Acu' eu nu zic ca 7 milioane sunt bani multi, dar parca nici putini nu sunt...
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
In privinta feedbackului cred ca aria Toyota a rezolvat puri si simplu niste probleme de care serviceurile din romania nu stiau inca. am vazut ca totusi exista la toyota romania oameni care stiu cu ce se mananca masinile pe care le vand.


arigato.gif adevar grait-ai!
E un nou stil de customer touch.
Cel clasic era sa chemi "aleator" posesori la o firma de sondaje. Unde ii indopai si aveai rezultatele inainte sa fie prezentate clientului. Un rezultat prost punea in discutie alegerea sau metoda de consultare.
Dar aici vorbim ce ne trece prin cap.
Sincer, cred ca forumurile generaliste pot aduce mai mult input firmelor.
Toyota, ca se cheama Inchcape si este subordonata grecilor sau belgienilor, pare sa fi descoperit calea cea noua, inovatoare.
Ar fi interesant sa vedem daca tine.
Cert este ca noul approach pare promitator. Si innovative.
_Constantin_
QUOTE(alin94962)
Dan, ajutor!!!
Mi-au spus cei de la Cluj ca un polishat la Avensis este cca 7 milioane!
Dar nu asta ar fi problema, ci faptul ca dureaza 2 SAPTAMANI!!!???
Ca trebuie date jos chederele si mai stiu eu cate!
Doresc o parere autorizata. E bataie de joc sau ce este ?
2 saptamani??? cred ca nici ca gluma nu e buna!
Acu' eu nu zic ca 7 milioane sunt bani multi, dar parca nici putini nu sunt...

Asta e balarie scuza-ma ca iti spun. 2 saptamani.... blink.gif nici daca o vopseau nu dura atat si la polish nu se dau jos chederele ca nu face ploish interior si chiar asa, chederele in 2 min sunt jos la toata masina.
vio
apropos un polish poate ajunge si la mult mai mult dar treaba aia cu demontatul e ciudata poate ca ei intzeleg prin polish o relacuire a mashinii altfel nu-mi explic
Legionaru'
QUOTE(alin94962)
Dar nu asta ar fi problema, ci faptul ca dureaza 2 SAPTAMANI!!!???


Sunt tembeli!
Cred ca vor sa plece la mare cu masina ta! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
Ciprian102263
ai grija cand polisezi masina sa nu le lasi cheile biggrin.gif
dar oare un vopsit pt toata masina cat costa? poate schimb culoarea la masina ca am vazut una misto la citroen
DAN
QUOTE(alin94962)
Dan, ajutor!!!
Mi-au spus cei de la Cluj ca un polishat la Avensis este cca 7 milioane!
Dar nu asta ar fi problema, ci faptul ca dureaza 2 SAPTAMANI!!!???
Ca trebuie date jos chederele si mai stiu eu cate!
Doresc o parere autorizata. E bataie de joc sau ce este ?
2 saptamani??? cred ca nici ca gluma nu e buna!
Acu' eu nu zic ca 7 milioane sunt bani multi, dar parca nici putini nu sunt...

Vino aici ca te rezolva baiatul de la spalatorie de la noi in max 2 ore cu un milion..biggrin.gif
HORIA100213
Baieti, ati avut perfecta dreptate in problema cu becurile. Am schimbat aseara becul de faza scurta pe stanga, sub palida lumina a lanternei, in mai putin de 10 minute. A durat mai mult pana am dat jos plasticul de protectie de la motor decat schimbarea efectiva a becului.

Acum am o dilema in sensul ca nu prea inteleg de ce a avut nevoie electricianul de la service de mai mult de o jumatate de ora. Ciudat.
Legionaru'
Avea mainile inghetate! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
alin94962
QUOTE(DAN)
QUOTE(alin94962)
Dan, ajutor!!!
Mi-au spus cei de la Cluj ca un polishat la Avensis este cca 7 milioane!
Dar nu asta ar fi problema, ci faptul ca dureaza 2 SAPTAMANI!!!???
Ca trebuie date jos chederele si mai stiu eu cate!
Doresc o parere autorizata. E bataie de joc sau ce este ?
2 saptamani??? cred ca nici ca gluma nu e buna!
Acu' eu nu zic ca 7 milioane sunt bani multi, dar parca nici putini nu sunt...

Vino aici ca te rezolva baiatul de la spalatorie de la noi in max 2 ore cu un milion..biggrin.gif



Poate ca n-ar fi o idee rea. Lasa-ma sa mai rumeg si te voi anunta ce si cum. Merci oricum!
gigel98758
QUOTE(HORIA100213)
Baieti, ati avut perfecta dreptate in problema cu becurile. Am schimbat aseara becul de faza scurta pe stanga, sub palida lumina a lanternei, in mai putin de 10 minute. A durat mai mult pana am dat jos plasticul de protectie de la motor decat schimbarea efectiva a becului.

Acum am o dilema in sensul ca nu prea inteleg de ce a avut nevoie electricianul de la service de mai mult de o jumatate de ora. Ciudat.


Diferenta e ca tu iti iubesti masina
Legionaru'
QUOTE(lucian14)
QUOTE(Ciprian102263)
fratilor nu vreau sa ma plang dar mai veniti 1 sau 2 pe softpedia la un versus passat cu avensis ca ma napadesc astia. e multi tare domle smile.gif)
e onoarea noastra in joc : ne-au facut rapperi jegosi si negri coborati din copac...........si cica se intalnesc de mai multe ori forumistii si au o activitate mai mare ca noi. :minigun:

Acolo eu le-o trag la foc automat la toti gogomanii care vorbesc prostii...Si chiar imi face placere biggrin.gif ....




Ce l-as bate eu la cur cu lemnul pe ala de zice ca el are in Passat lemn nu plastic vopsit.
Hoinar
biggrin.gif :cenzurat: laugh.gif Noi sa fim sanatosi, ca dezinformati vom mai fi! Si tot mi te inchipui Legionare cu bucata de biblioteca in mana sfatuindu-l pe cetateanul respectiv sa mai buchiseasca o carte.
LMAO!

PS: ma poate lamuri si pe mine ce e asa fain/lux/extraordinar sa ai mobila dupa tine in masina? ca orice masina am vazut cu lemn/plastice vopsite/impresii artistice etc. mi s-a parut urata cu spume. E ceva care te face mai frumos sau mai de "bon ton" daca ai copaci in masina?
sorry de OT :-)
M A R I U S
QUOTE(Legionaru')
QUOTE(lucian14)
QUOTE(Ciprian102263)
fratilor nu vreau sa ma plang dar mai veniti 1 sau 2 pe softpedia la un versus passat cu avensis ca ma napadesc astia. e multi tare domle smile.gif)
e onoarea noastra in joc : ne-au facut rapperi jegosi si negri coborati din copac...........si cica se intalnesc de mai multe ori forumistii si au o activitate mai mare ca noi. :minigun:

Acolo eu le-o trag la foc automat la toti gogomanii care vorbesc prostii...Si chiar imi face placere biggrin.gif ....




Ce l-as bate eu la cur cu lemnul pe ala de zice ca el are in Passat lemn nu plastic vopsit.
Ce te-as mai sustine si eu Legionare intr-o actiune de genu' asta....ce-as mai altoi si eu un tdi-st cu lemnul ala de nuc cu care se tot lauda!!
Ciprian102263
credeti-ma ca sunt multi care sustin cu tarie ca e lemn adevarat si unu care zice ca pielea de pe volanul avensisului e de kk.
mersi watcher pt ajutor !!! beer.gif
apropo de becuri am si eu blue vision de la philips si sunt f multumit de ele mai ales ce fel se vede in lateral
Watcher
Sunt de acord cu cel care zice ca pielea de pe volanul de avensis e nasoala. E dura, nici nu zici ca e piele. Chiar si la corolla verso e mai misto blink.gif blink.gif :bash:
_Constantin_
Cu pielea sunt si eu de acord. E dura dar foarte rezistenta. Ca si cea de pe schimbator, la mine sunt intacte. Eu pun foarte putin mana pe volan si schimbator. Cand a vazut Legionaru volanu' meu sa nu-i vina sa creada.
Legionaru'
Tu ai piele de drac pe volan! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
_Constantin_
Nu e de drac. Eu am dat jos toata pielea jos din ea de cand am luat-o si am pus alta piele. A fost un efort dar merita. Ghicesti de unde am luat piele? :pet:
Legionaru'
Vezi sa nu stai prea mult cu mana pe el ca poate se face volanul de tir! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
Nu e de drac. Eu am dat jos toata pielea jos din ea de cand am luat-o si am pus alta piele. A fost un efort dar merita. Ghicesti de unde am luat piele? :pet:


D'aia e gros? Pffffffffff
vio
dw fapt la Costache nu se cnosate uzura ca nu prea merge cu mashina blush.gif beer.gif beer.gif beer.gif
_Constantin_
Vio sa stii ca fabulos am 28.000 km din martie 2006. E destul avand in vedere ca oras nu prea vede, e masina de "afara".


Serios acum... am schimbat azi bujiile si placutele de frana. Schimbarea se cunoaste mai ales la frana, dar si bujiile se impuneau schimbate, unu sau 2 electrozi fiind putin tociti. Placutele TRW, foarte bune deocamdata. Cele fata mai aveau cca 3-5 mm de uzura ramasa iar cele spate erau aproape terminate, eu nu stiu cum recomanda ei schimbarea celor spate mai tarziu, procentual din 100% al placutei noi, cele spate erau consumate peste 80%. Revin cu impresii la drum intins miercuri noaptea dau o raita pana in Buc.
Watcher
Inca nu reusesc sa ma prind daca chiar ai schimbat pielea de pe volan.
Daca cumva NU era gluma, zi mai pe larg.
_Constantin_
E gluma vere. Ce eram nebun sa o schimb. Nu cred ca nu te prinzi.... daca stai cu mana pe ea se face volan de TIR( adica se mareste)... nu se poate sa nu te prinzi... sau esti trezit de curand?
Watcher
Era complicat biggrin.gif
Speram sa fi fost adevarat smile.gif
_Constantin_
E o firma si in Craiova care pune piele dar sincer nu am incredere. Mai degraba mi-as cumpara alt volan daca asta nu iti place decat sa las pe Nea Gogu sa taie cusaturile alea frumoase.
Watcher
Tocmai de asta am si intrebat. Citisem mesajul tau, apoi m-am urcat la volan si ma gandeam: cum naiba sa refaci asta? exista asa ceva la noi? blink.gif
_Constantin_
Era o firma din asta si in buc si intamplator am vazut cum arata o lucrare. Daca scaunul sau piesa respectiva e plat sau "simplu" iese bine dar la chestii mai complicate ... ma indoiesc ca iese bine.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Vio sa stii ca fabulos am 28.000 km din martie 2006. E destul avand in vedere ca oras nu prea vede, e masina de "afara".


Serios acum... am schimbat azi bujiile si placutele de frana. Schimbarea se cunoaste mai ales la frana, dar si bujiile se impuneau schimbate, unu sau 2 electrozi fiind putin tociti. Placutele TRW, foarte bune deocamdata. Cele fata mai aveau cca 3-5 mm de uzura ramasa iar cele spate erau aproape terminate, eu nu stiu cum recomanda ei schimbarea celor spate mai tarziu, procentual din 100% al placutei noi, cele spate erau consumate peste 80%. Revin cu impresii la drum intins miercuri noaptea dau o raita pana in Buc.


Constantin, ma faci sa fiu ingrijorat. Nu prea inteleg de ce ai schimbat placutele si bujiile. Eu am acum peste 42.000 km la bord, iar la revizia de 30.000 mecanicii mi-au spus ca placutele vor trebui schimbate la 60-70.000 km. Cat despre bujii, se pare ca au am variantele cu iridiu, care necesita schimbare la 90.000 km (sper ca imi aduc bine aminte). Sa inteleg ca varianta de 1,6 are placute si bujii mai slabe? Imi amintesc ca s-a discutat despre placute si ai fost mirat cand ti-am pus fotografii care dovedeau ca eu si altii avem placute Bosch.
_Constantin_
Bujiile mele nu sunt cu Iridium si nu stiu daca ale tale sunt. Placutele.... habar n-am. Esti prima persoana care spune ca ajunge cu ele la 60-70.000. Cele spate la mine erau tocate mai mult de 80%. Cele fata cam 70%.

Daca ti-au spus asta la Toyota ... asa o fi, foarte misto de tine. Pe aici majoritatea nu a depasit 40.000 km cu ele. Iar la toate Avensis inainte de face lift bujiile sunt denso K16R-U11 care nu sunt cu Iridium. Uita-te in manual de utilizare pe la sfarsit ca scrie acolo.

Placutele si bujiile sunt aceleasi pentru toate variantele pe benzina, diferenta poate exista intre face-lift si inainte de face-lift.

PS: pune-i sa se uite la placute acum la 45.000 km. Sa nu ai surprize. Placuta are o limita pe exterior si ala e de fapt punctul maxim. Pana la baza mai sunt cativa mm dar nu e recomandat. Nu cred ca vrei sa ajungi sa frece discul pe suportul placutei. Ca si orice consumabil placutele sunt adaptate stilului de mers, in functie de sofer si stilul de condus tin mai mult sau mai putin.

Ai deja 42.000 km blink.gif ? In 5 luni? Ce faci fratele meu cu ea? Taxi?
Colonelu'
Constantine, bag sama ca ai talpa grea de tot biggrin.gif . Daca nu te-au tinut placutele originale nici macar 40.000 km, atunci vina trebuie cautata la sofer si nu la masina. Tu nu utilizezi deloc frana de motor. Vad ca faci parte din cei care accelereaza puternic, se lauda ca prind 200 km/h, dar franeaza exact in ultimul moment si, bineinteles, cu toata forta. Pai cum vrei fratele meu sa te tina masina in felul asta? Sincer, nici nu ma mai mir ca ai atatea belele.
Parerea mea e ca ar trebui sa iei ceva sfaturi de pilotaj de la un sofer de TIR. Dupa ce ai sa mergi alaturi de unul de asta ai sa vezi ca si stilul de condus ti se va schimba in bine.

La intalnirea de la Iasi, la un moment dat am asistat la o discutie intre Iulian, seful mecanicilor din service si Cosmin, seful de service Toyota Iasi. In acea discutie era amintita o clienta cu Yaris diesel, la care i-au schimbat placutele la 140.000 km. Da, am scris bine, 140.000 km.

Nu vreau sa ma intelegi gresit, sa crezi ca nu am avut ce face altceva decat sa ma leg de persoana ta sau mai stiu eu ce altceva. Dar, pentru mine e cam dubios cand cineva schimba asa repede placutele originale.
Ia exemplu de la Horia despre cum se conduce o masina.

Imi cer scuze daca te-am suparat, dar prefer sa ma consider un prieten si sa iti spun adevarul despre cum gandesc, decat un dusman care te lauda.


P.S. Dupa cum am mai scris, masina pe care o am acum este un MB Vito (la intalnirea de la Iasi eu am fost "oaia neagra" dintre voi in ce priveste masina). Cand am cumparat-o, i-am schimbat tot ce inseamna placute si discuri, fata/spate. Acum, dupa 50.000 km, cand am verificat starea lor, am sesizat ca placutele ar mai merge inca pe atat. Din pacate, discurile de fata au fost o calitate mai slaba si s-au tocit prea tare, astfel incat ar fi necesar sa fie schimbate (bineinteles, impreuna si cu placutele fata).
_Constantin_
In primul rand am spus permanent ca placutele s-au consumat din cauza mea dar cred ca e tendentios sa spui ca belelele masinii mele sunt vina mea. In al doilea rand nu cred ca am mers in masina sa vezi cum conduc, sunt unul din cei mai calmi soferi, muuult mai calm decat gasca cu care am venit la Iasi. In al treilea rand chiar mi-se pare rautacios ce spui. Adica toata lumea de pe forum schimba plcutele la fel, la diferente mai mici sau mai mari si doar dupa ce spune Horia ca lui i-le schimba la 70.000 imi sariti mie in cap ca accelerez pana la 200 si dupa aia franez.

Nu mi-am luat masina sa invat sa pilotez ca soferii de TIR pentru ca nu am TIR. Nici nu am masina de firma sa ma intereseze sa schimb cat mai tarziu consumabilele, imi platesc tot din buzunarul meu si nu ma plang. Am spus si o repet... frana de motor e buna cand stii ca trebuie sa franezi.... daca imi franeaza toti dobitocii in fata ce fac? Frana de motor ca nu cumva sa se consume pretioasele placute de frana originale? Rar depasesc 130kmh pe drumurile europene dar am ghinion si cred ca asta s-a vazut si la Iasi, micul incident al lui Dan cu Loagnul. Nu pot sa controlez ce fac toti cei care merg in fata mea.


Si in ultimul rand si as dori sa oprim discutia aici .... poate voi va permiteti sa faceti frana de motor, sunteti singuri in masina, sau sa nu franati cand se apropie o curba, eu nu imi permit sa imi bruschez pasagerii. Eu cand conduc am o singura dominanta... ca cei de langa mine sa poata sa si doarma daca vor pana la destinatie. Masina nu e niciodata pe primul loc. Eu sunt. Si daca stomacul meu imi spune sa stau cu piciorul pe frana si de aici acel fenomen de fadding si inevitabil o uzura prematura atunci... 260 ron la 30.000 km nu sunt o problema.


PS: masina mea nu ajunge la 200kmh. blush.gif Are 195 vit maxima.
vio
so ... daca nu franezi tare placutzele se vor duce mult mai repede decat daca franezi incet. sa mai scris aici


de ex la corolle oricum ai da-o tot in jur de 30 000 km schimbi placutzele de fatza .. la Avensis initial ei au spus ca tin cam 60 -70 mii de km .. vax , 45 000 km cu cele fatza si 30 000 cu cele spate. mers cu frande de motor cum se poate ,mai econom .poate intre timp au schimbat compozitia si atunci de aceea reiese o uzura mai mica .

la LC 120 dupa 30 000 km placutze noi .( made in Japan ) deci de aici rezulta ca producatorii din UE sunt de tot kko .... alta explicatie nu exista ... asta or sa o confime si cei care au Auris sau Corolla , Made in Japan, asa imi iau si eu placutze TRD sau TRC sau ce vreti voi si or sa tina mult si bine sau brembo sau cele mai top marci ca sa zic asa . la benzina frana de motor e incomparabil mai proasta ca la un diesel asa ca nu mai comparatzi chestia asta e total aiurea ... plus ca folosorea inexces a franei de motor duce la o uzura prematura a lagarelor din CV si diferential . CV la un autoturim nu este proiectat ca la un camion sa suporte asa ceva + ca nu are acea supapa pe evacuare ... deja vorbim discutii io asa zic . si ca sa mai zic inca ceva la Corlla la mine la 15 000 de km placutze uzate cam 30 % la 30 000 km - 90% deci acelashi stil de mers acelashi sofer sau uzat f mult in acelashi timp ... inexplicabil .
Watcher
Guys nu cred ca Colonelu a sugerat ca de la 100kmph sa opresti cu frana de motor 4->2 si apoi in 1.
vio
QUOTE(Watcher)
Guys nu cred ca Colonelu a sugerat ca de la 100kmph sa opresti cu frana de motor 4->2 si apoi in 1.



nu cred nici eu
_Constantin_
normal ca nu. Nici eu nu am crezut. Dar frana de motor pentru mine e o optiune doar pe zapada sau cand frana de picior e insuficienta.
P A U L
Costache ti-ai luat pana la urma ornament la toba de esapament???
vio
Borla?smile.gif)))))))))))))))) daca vrei iti zic eu de unde sa -ti iei Magnaflow biggrin.gif de o mie de ori mai misto
P A U L
QUOTE(vio70407)
Borla?smile.gif)))))))))))))))) daca vrei iti zic eu de unde sa -ti iei Magnaflow biggrin.gif de o mie de ori mai misto


Vio nu era vorba de toba ca a ta. Constantin a vazut la Iasi la masina mea un ornament care vine peste toba masinii, i-a placut si vroia sa-si cumpere si el. Eram curios daca si-a luat.
Ceea ce ai tu este cu totul altceva. D. toate p.d.v.
_Constantin_
PAUL cand am ajuns in Buc era deja ora 2 dimineata. M-am uita si pe la noi si am gasit. O sa iau asta seara si sa vad daca se potriveste. biggrin.gif
vio
Magnaflow fac si Tipsuri de toba ca asa se cheama ornamentul ala , stiu despre ce vb ... nu era vb de toba ci de tips . si astia au niste modele cool . de aia i am zis e un mag si in craiova dupa cate stiu eu .
Colonelu'
Constantine beer.gif , mai cer inca o data scuze pentru cele scrise mai sus. Poate din cauza caldurii nu am gasit cea mai buna formulare pentru gandurile mele si de aceea tonul a parut putin rautacios, desi nu am intentionat asta.

In rest, pace la toata lumea si beer.gif ca sa ne racorim mintile.
drabisan
QUOTE(_Constantin_)
normal ca nu. Nici eu nu am crezut. Dar frana de motor pentru mine e o optiune doar pe zapada sau cand frana de picior e insuficienta.


Daca folosirea frinei de motor mi-ar garanta o viata a motorului de 1 milion de km, poate ar merita stres-ul.
Dar daca, pentru a scuti niste placute de 100 de euro la fiecare 30k km, este nevoie sa conduc in stilul tirist...Multumesc nu!
Mai bine imi iau o cursiera de 2000 de euro si ii schimb sabotii o data la 2 ani! Si sa vezi atunci ce economic, dar sportiv o sa fiu...La coborirea pe serpetine nu o sa ma faca nimeni! wink.gif

Putem sa facem si poll: citi si-au luat masina ca sa faca economie? Si citi fiindca sint dispusi sa isi plateasca necesitatile? Si citi pentru ca sint dispusi sa plateasca placerea masinii si a condusului?

Si cind oi vedea placute de au rezistat 140k km, le maninc! Ma ajuta si Constantin si Legionaru si Vio si Watcher, dar le dovedim noi! Da-o-ncolo ca e prea de tot!
No offence, dar asta mi se pare o aberatie!
Hoinar
drabisan, chiar daca placutele alea au rezistat 140k km, tot n-ar fi OK pt tine si prietenii tai sa le mancati biggrin.gif poa' sa-ti spuna constantin, ca e medic, cum e cu substante din astea prin organism smile.gif Eu as propune sa beti un suc, o bere, o apa minerala wink.gif.
HORIA100213
Constantin, de ce ti se par multi 42.000 km in cinci luni? Doar la voiajul prin UE am facut circa 5.500 km in aproximativ opt zile. In plus, nu exista week-end in care sa nu fac, impreuna cu familia, un drum prin tara. Ce sa fac altceva? Sa las televizorul sa-mi spele creierul? Nu, merci. Avem o tara superba, chiar daca avem niscaiva probleme cu poporul, si cred ca am varsta perfecta in care pot sa apreciez ce avem. Si ce vad. Punct.

Nedumerirea mea legata de placutele de frana mi se pare deplin justificata. Daca la Logan m-au tinut 45.000 de km, atunci chiar ar fi fost penibil sa ma tina la Avensis 30.000. Si, sper ca iti dai seama, dupa nr. de km parcursi, ca nu merg pe drumurile patriei in ritm de pensionar si nici nu mi-am facut un scop in viata din a proteja placutele de frana. Asta nu inseamna ca nu franez rational, fara a ma simti prin asta superior celor care prefera franarile mai violente... Fiecare cu gusturile lui.

P.S. Tot nu mi-ai raspuns. Aveai placute Bosch in echiparea de fabrica sau nu? Poate asta ar fi explicatia. Am sa revin oricum cu detalii dupa revizia la 45.000, care se apropie cu repeziciune. Si despre placute, dar si despre bujii. Pa

P.S.2 Promit ca la revizia de 45.000 merg cu aparatul foto la mine si fotografiez placutele, iar apoi pun imaginile pe net.
HORIA100213
QUOTE(_Constantin_)
Placutele si bujiile sunt aceleasi pentru toate variantele pe benzina, diferenta poate exista intre face-lift si inainte de face-lift.


Ma indoiesc sincer ca motorul de 2.0 litri cu injectie directa de benzina ar avea aceleasi bujii cu motoarele de 1.6 sau 1.8.

Dar, revin, Constantine, la placute. De ce D-zeu le-ai schimbat la 28.000 de km, ca doar nu ai Dacie 1.310 sau mai stiu eu ce catastrofa de masina? Nici daca ti-ar placea sa cobori toate pantele, dealurile si muntii patriei cu piciorul lipit de frana nu ar trebui sa se consume asa repede.

Si sa nu spui ca am ceva cu tine, ca doar stii ca te simpatizez. Dar mi se o problema, dar chiar o problema, sa nu te tina placutele nici macar 30.000 de km. Ce D-zeu, e o Toyota, nu o Tata sau mai stiu eu ce catastrofa de masina.
drabisan
QUOTE(HORIA100213)
QUOTE(_Constantin_)
Placutele si bujiile sunt aceleasi pentru toate variantele pe benzina, diferenta poate exista intre face-lift si inainte de face-lift.


Ma indoiesc sincer ca motorul de 2.0 litri cu injectie directa de benzina ar avea aceleasi bujii cu motoarele de 1.6 sau 1.8.

Dar, revin, Constantine, la placute. De ce D-zeu le-ai schimbat la 28.000 de km, ca doar nu ai Dacie 1.310 sau mai stiu eu ce catastrofa de masina? Nici daca ti-ar placea sa cobori toate pantele, dealurile si muntii patriei cu piciorul lipit de frana nu ar trebui sa se consume asa repede.

Si sa nu spui ca am ceva cu tine, ca doar stii ca te simpatizez. Dar mi se o problema, dar chiar o problema, sa nu te tina placutele nici macar 30.000 de km. Ce D-zeu, e o Toyota, nu o Tata sau mai stiu eu ce catastrofa de masina.



Toate benzinarele au aceleasi buji! 100%! Pe verificatelea!
Placutele la 28k nu sint ceva anormal, depinde de sofer!
Dumnezeu nu are nici o legatura cu Tata, care e Budha-style!
Ale mele au 22k, dar sint convins ca la urmatoarea revizie le schimb! Nu mi se pare deloc anormal sa schimbi placutele la ~30k, daca tragi cit de cit de masina! Cu ce argumente tii placutele pina la 40k? Doar lipsa cvasi-totala de frine mai tari?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.