Constantine, bag sama ca ai talpa grea de tot
. Daca nu te-au tinut placutele originale nici macar 40.000 km, atunci vina trebuie cautata la sofer si nu la masina. Tu nu utilizezi deloc frana de motor. Vad ca faci parte din cei care accelereaza puternic, se lauda ca prind 200 km/h, dar franeaza exact in ultimul moment si, bineinteles, cu toata forta. Pai cum vrei fratele meu sa te tina masina in felul asta? Sincer, nici nu ma mai mir ca ai atatea belele.
Parerea mea e ca ar trebui sa iei ceva sfaturi de pilotaj de la un sofer de TIR. Dupa ce ai sa mergi alaturi de unul de asta ai sa vezi ca si stilul de condus ti se va schimba in bine.
La intalnirea de la Iasi, la un moment dat am asistat la o discutie intre Iulian, seful mecanicilor din service si Cosmin, seful de service Toyota Iasi. In acea discutie era amintita o clienta cu Yaris diesel, la care i-au schimbat placutele la 140.000 km. Da, am scris bine, 140.000 km.
Nu vreau sa ma intelegi gresit, sa crezi ca nu am avut ce face altceva decat sa ma leg de persoana ta sau mai stiu eu ce altceva. Dar, pentru mine e cam dubios cand cineva schimba asa repede placutele originale.
Ia exemplu de la Horia despre cum se conduce o masina.
Imi cer scuze daca te-am suparat, dar prefer sa ma consider un prieten si sa iti spun adevarul despre cum gandesc, decat un dusman care te lauda.
P.S. Dupa cum am mai scris, masina pe care o am acum este un MB Vito (la intalnirea de la Iasi eu am fost "oaia neagra" dintre voi in ce priveste masina). Cand am cumparat-o, i-am schimbat tot ce inseamna placute si discuri, fata/spate. Acum, dupa 50.000 km, cand am verificat starea lor, am sesizat ca placutele ar mai merge inca pe atat. Din pacate, discurile de fata au fost o calitate mai slaba si s-au tocit prea tare, astfel incat ar fi necesar sa fie schimbate (bineinteles, impreuna si cu placutele fata).