motor | |
Combustibil | motorină |
Putere maxima | 125 cp |
Cuplu maxim | 280 nm |
Capacitatea cilindrica | 1686 cc |
transmisie | |
Tip transmisie | manuala cu 6 viteze |
Tractiune | fata |
caroserie | |
Segment | clasa C |
Tip caroserie | Hatchback |
Numar usi | 5 usi |
Numar locuri | 5 locuri |
Lungime | 4419 mm |
Latime | 2013 mm |
Inaltime | 1510 mm |
Ampatament | 2685 mm |
Ecartament fata | 1544 mm |
Ecartament spate | 1558 mm |
Greutate | 1373 kg |
intretinere | |
garantie | |
pret | |
Pret CIP* | 16.345 € |
Pret DDP** | 19.450 € |
* fara taxe, ** cu taxe incluse | |
performante | |
Acceleratie 0-100 km/h | 11.5 s |
Viteza max | 195 km/h |
consum la 100 km | |
Consum urban | 5.7 l |
Consum extraurban | 4.1 l |
Consum mixt | 4.7 l |
scris de Adisor2 22 February 2012 11:40
Detin din 2010 o Astra J cu motorizarea de 1,4 litri turbo si 140 CP. Spatiul interior este arhisuficient pentru 5 persoane indiferent de gabaritul lor, nicidecum inghesuit cum se apreciaza eronat de autor. Cea mai cautata motorizare de cumparatori este cea mentionata de mine mai sus, este un motor de nota 10, chiar daca depaseste cu 1 litru consumul anuntat de producator. Designul si comportamentul dinamic merita clar 5 stele si nu 4, masina este echipata in serie cu ESP si este incredibil de stabila, suspensia este elastica si atenueaza denivelarile, frana e impecabila. Singurul minus real semnalat de toti posesorii, dupa 7-8000 de Km apare si se accentueaza cu timpul un zgomot deranjant la etrierii de frana spate pe masura ce se uzeaza placutele de frana. Pana acum Opel nu a venit cu o solutie reala de rezolvare, doar improvizatii. Pacat ...
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.