No SSO cookie

Audi A1 1.6 TDI

voteaza
(0/ 0)
Hot Hatch-ul teuton, The Next Big Audi
Nota redactor
4.0
Nota cititor
0.0
Date tehnice

Nr. usi 3
Nr. locuri 5
Motor tip / cilindri L4
   
Combustibil Diesel
Cilindree cc 1598
Norma de poluare EURO 5   
Cutie viteze tip / trepte M5

Putere maxima CP (rpm) 105 (4400)
Cuplu maxim Nm (rpm) 250 (1500)
Viteza maxima km/h 190
Acceleratie 0-100 km/h s 10.5
Tractiune Fata
   
Lungime mm 3954
Latime mm 1740
Inaltime mm 1416
Greutate kg 1140
Ampatament mm 2469
Volum rezervor litri 45
Volum portbagaj litri 270


Optionale

Volan multifunctional sport, imbracat in piele    153,76 EUR
Parbriz cu banda gri 71,92 EUR
Ornamente guri ventilatie gri titan 119,04 EUR
Cotiera centrala pentru locurile fata 142,60 EUR
Arcuri plafon vopsite in contrast 416,64 EUR
Senzor de lumina si ploaie 142,60 EUR
Instalatie de climatizare automata 1.387,56 EUR
Jante aliaj 7 J x 16, design 10 spite, 238,08 EUR
Oglinzi exterioare reglabile si incalzite 119,04 EUR
Xenon plus 1.070,12 EUR
Pachet lumini interioare cu tehnica LED, 166,16 EUR
Radio Concert 445,16 EUR


Standard

Airbag pasager cu posibilitate de
Airbag sofer si pasager
Airbag-uri laterale integrate in
Anvelope 215/45 R16 90V x1
Avertizarea acustica pentru centurile de
Caroserie 3 usi
Claxon bitonal integrat in volan
Coloana de directie reglabila in
Coloana de directie servoasistata
Computer de bord cu display 3,5" alb
Covorase textile fata/spate
Diferential blocabil electronic (EDS)
ESP
Filtru de praf si polen
Functie "easy entry" pentru accesul
Functie electronica pentru recunoasterea
Geamuri actionate electric cu limitator
Geamuri laterale si luneta termoizolante
Inchidere centralizata cu telecomanda
Indicator nivel lichid stergator parbriz
Instalatie spalare / stergere pentru
Isofix pentru bancheta spate
Jante aliaj 7Jx16, design 7 brate
Kit de pana (contine compresor 12V si
Lumini de pozitie aprinse la pornirea
Motor 4 cilindri, turbo diesel/ 1.6L
Norma de poluare EURO 5
Oglinzi exterioare in culoarea
Oglinzi exterioare reglabile electric,
Ornament esapament polisat
Ornamente guri ventilatie negre
Pachet optic aluminiu pentru interior,
Plafon din stofa in culoarea
Praguri cu insertii din aluminiu
Prezoane antifurt
Proiectoare de ceata
Radio CD Chorus, compatibil MP3, cu 4 difuzore
Reglaj anti-patinare (ASR), asigura o
Reglaj lombar manual pentru scaunele
Scaune fata cu reglaj manual pe
Scaune fata sport cu contur pronuntat
Scrumiera si bricheta
Sistem Start/stop
Sistem de ventilatie si incalzire
Sistem franare dublu-circuit in
Spatar bancheta rabatabil 1/3, 2/3 sau 3/3
Tapiterie "Heartbeat"
Tractiune pe puntea fata
Trusa de prim ajutor si triunghi
Volan sport, imbracat in piele, design 3 spite

Pret total: 26.511 Euro, cu TVA inclus


 

Comentarii (20)

scris de Anonim

poate, totuşi, articolele ar trebui să fie mai "spumoase", să iasă din banal; poate că sistemul "start/stop" era stricat, poate că nu au fost îndeplinite, cumulativ, cele 43 de condiţii necesare funcţionării sistemului, poate că autorul vrea să ne incite, totuşi, poate că acelaşi autor are burta prea mare, poate că "sictir "exprimă dezamăgirea, poate că site-ul "se cheamă", de fapt, "maşini.rom", poate că dragostea..., cert este că BMW (Mini)este nr.1...

scris de Anonim

@Premier, am mai explicat si in text si in comentarii, ca acele conditii au fost indeplinite. Acum eu ce sa fac? Daca sistemul n-a pornit si eu asta am constatat, sa scriu ca merge perfect? Parerea mea ramane aceeasi: ceva nu este in regula cu el. @Adrian P, stiu, asta zic si eu. Chiar daca ai raspuns o data, trebuie sa o faci inca de zece ori, la aceeasi intrebare, sau sa argumentezi ipoteze noi. Nu stiu daca articolele mele sunt sau nu obiective, eu sigur le vad subiective, ca-s scrise de mine, dar incerc sa fiu impartial si echidistant. Sper sa fiu cuiva de folos, daca nu toate masinile sunt intruchiparea perfectiunii, si eu arat asta.

scris de Anonim

Fratioare ce nervi tre' sa ai sa citesti toate comentariile. Articolele tale sunt obiective. Nu mai zic nimic ca i-am mai luat io apararea unuia in alta parte si p-orma ma uitam peste umar cand ieseam pe strada. Iti dai seama ce i-ar face unii de pe aici lu Clarkson?.....oi fi scris bine?

scris de Anonim

Ca sistemul Start/Stop sa functioneze trebuie respectate cateva conditii: Motorul sa fie cald, masina sa nu fie in panta, frana calcata(nu si ambreiajul), ocupantii locurilor din fata sa aibe centurile puse. Am acelasi sistem pe A4 si functioneaza ireprosabil!

scris de Anonim

Stimabile Vasileanu, "multijet" este denumirea de la motorizarile diesel Fiat, de ultima generatie. La benzina se foloseste "T-Jet". Asadar, am comparat 2 motoare diesel, de ultima generatie, ambele de 1.6 litri, si ambele prevazute cu tehnologia Start/Stop, in aceleasi conditii climaterice. La Audi nu vrea, la Fiat vrea. Cam cat de neprofesionisti am fi sa comparam un "benzinar" cu un diesel?!

scris de Anonim

Sistemul strat stop tine cont de temperatura motorului si nu de cea a mediului ambiant. Degeaba a mers pe multijet start/stop (benzinar) pentru ca audi A1 al vostru a fost Diesel, iar motoarele de acest tip au un regim termic ceva mai rece, tocmai de accea fiind si ceva mai eficiente, pentru ca au pierderi prin degajare de caldura mai reduse. Deci la aceeasi temperatura ambianta, un Diesel se va incalzi mai tarziu decat un Otto similar.

scris de Anonim

@boldfrank: inseamna ca iei masina, sa zicem la ora 12, si o duci inapoi, in aceeasi zi, la ora 16. In acest timp, tu ca jurnalist, trebuie sa iei la cunostinta toate aspectele esentiale ale masinii, si sa adaugi si tusa ta personala, intr-un review care sa fie atat documentat, cat si cuprinzator. E o performanta, nu? Si da, numai la Porsche Romania poti avea parte de "teste de 4 ore".

scris de Anonim

ce inseamna ma rog "test de 4 ore" disponibil doar la Porsche Romania?

scris de Anonim

Draga Ciuffy, nu crezi ca m-am saturat sa va dau mura-n gura ptr ca voi nu cititi tot? 1. Afara erau peste 3-4 grade 2. am avut masina fix pentru 4 ore, scuze ca nu am cautat cartea tehnica pe care s-o citesc intr-una dintre cele 4 ore. 3. care e diferenta dintre editori si redactori, ca pentru mine-s cam acelasi lucru. 4. A1 a fost creat fix pentru a face concurenta Mini-ului.

scris de Anonim

Uau. Ce dragutz limbaj la un editor pe site-ul asta. Cam nepoliticos pentru cei care citesc acest site. Oare redactorii de la site-ul asta nu se uita si ei ce "poezii" debiteaza unii dintre editori? Eu mi-am citit manualul la masina (am un A5 Sportback) unde scrie destul de clar temperaturile la care nu merge start/stop-ul. Si dupa mine bine ca e facut asa ca nu m-as simti foarte fain sa-mi taie gazul (si implicit incalzirea) cand afara e frig. Cand e mai caldutz (peste vreo 3-4 grade) isi face treaba foarte fain. Singurul lucru cu care pot fi de acord in articol e totusi concluzia. A1 comparat cu un Mini nu prea castiga :(

scris de Anonim

mai kappa, as putea sa-ti raspund asa cum meriti: HAI SICTIR! Ia reciteste matale cu atentie fraza: "Totusi, desi nu suporta comparatia, deoarece voi compara mere cu elefanti, la 26.000 Euro iti poti lua, de pe piata romaneasca, un SUV nou-nout, cu dotari cel putin egale cu cele de pe A1, sau iti poti crea o mini-flota proprie de vehicule Sandero." In special inceputul.

scris de Anonim

..prietene ești haios rău, din câte te văd și mai ales la răspunsurile care le dai la comentarii, ești prăpăstios rău de tot. profesional ești varză, nu știu cine naiba te plătește încât să compari Sandero și ix35 (Hyunday) cu Audi..și încă mai lucrezi acolo. Tot articolul tău e de doi bani. Deci, așa cum ți-au mai sugerat unii de aici, pune mâna pe carte, vezi între ce și ce faci comparații, vezi care este clientela țintă pentru acea mașină și în ce măsură le întâlnește așteptările....

scris de Anonim

@Marius, cu tot respectul, v-as ruga ca pe viitor cand incercati sa pareti interesant, sa imi "semnalati", nu sa-mi "signalati" ceva. Ptr ca e in limba romana ;) In alta ordine de idei, cu fix 5 zile inainte, un vehicul Marca Fiat, aflat in test drive, la temperaturi exterioare similare, motorizare 1.6 l multijet (deci tot de ultima generatie) n-avea nicio problema cu start/stop. Adica functiona. Inteleg ca LA AUDI e ceva deosebit. Si da, ar trebui sa citim si manualele de utilizare, in special cand avem "sansa" de a efectua drive teste de 4 ore. Si ptr cultura dvs. generala, sistemul start/stop, LA AUDI, poate sa nu intre in functiune atat la temperaturi scazute, cat si la unele prea ridicate. Nu stiu ce ma face sa cred ca o temperatura exterioara de + (plus) 5-10 grade Celsius nu e tocmai una prea scazuta. Poate e prima masina pe care pun mana?! Cat despre incercarea dvs de a ma face sa par ridicol, repet ca si la inceput, incercati sa folositi cuvinte care nu va depasesc.

scris de Anonim

LOL Cu umil repect pentru inaltul dumneavoastra profesionalism in domeniul jurnalismului auto imi permit sa va signalez ca sistemul StartStop (la majoritatea marcilor auto) nu lucreaza sub o anumita temperatura (in spectrul temperaturilor negative), din motive evidente pe care va las sa le descoperiti singuri. Va sugerez de asemenea sa cititi eventual si manualul de utilizare daca complexitatea sarcinii profesionale va depaseste.

scris de Anonim

..sandero nu e o mașină premium iar dacă vrei SUV nu te gândești la o mașină din clasa din care face parte A1. La orice mașină premium climatizarea automată este EXTRA, apropo de HELLO. Poate că ești obișnuit cu mașinile coreene.

scris de Anonim

Ai dreptate, pretul este de-a dreptul exorbitant. la pretul asta iei un suv si nu unul coreean: vw tiguan tarck-field(program offroad) 2.0 tdi 140 CP si mai raman bani de ceva optiuni

scris de Anonim

kappa, nu sunt obisnuit cu nimic. Incerc doar sa fiu obiectiv si echidistant. Si apropos de "hello" , da, la banii astia iti iei o mini flota de Sandero, (vreo 3), sau un Hyundai ix35, aproape full-options- ca tot vorbeai de coreene. O fi A1 masina premium, dar staniolul nu schimba gustul ciocolatei ;), si nici nu-i justifica pretul!

scris de Anonim

De la viteza. Multumesc, am corectat!

scris de Anonim

Buna masina asta cu tractiune manuala!

scris de Anonim

Buna masina daca are "tractiune manuala". Citez din text: "Masini.ro a testat Audi A1, versiunea 1.6 litri, turbodiesel, cu tractiune manuala, in cinci trepte, echipat suplimentar cu Competition Kit pentru A1, atat pentru interior, cat si pentru exterior. Standardul de echipare este Ambition, adica varful de gama. "

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.3630 :: 17.02MB