@ jkl - Sunt sase viteze - rapoarte era o denumire generica!
@ balanel- o citire mai atenta a textului va poate edifica la unele nelamuri.
-nu exista padele pe Fluence.
-am precizat de la inceput ca motorul nu este o noutate in gama Renault si subliniez gama Renault - nu am spus ca este un motor vechi.
-cei 140 de cai putere sunt disponibili la 6.000 rpm - 6000 rpm este sus fata de 4.500, daca vreti.este adevarat ca pe benzinele de performanta lucrurile stau altfel.
12%>10,5% - cifra Renault
Amatori. Asta e concluzia mea dupa ce am citit articolul vostru. Uite de ce:
1. Transmisia CVT. Habar n-aveti ce-i aia. Nici macar nu ati observat esenta acestei cutii, anume faptul ca accelereaza pastrand aceeasi turatie a motorului, iar cutia variaza la infinit raportul, pana la atingerea vitezei dorite.
Tot aici, nu ati precizat daca pe modul manual, unde exista simulate 6 trepte de viteza, avem posibilitatea de a schimba treptele de la padele in zona volanului sau nu.
2. Motorul. Habar n-aveti ca e un motor relativ nou in gama Renault, din 2006, si care, desi dezvolta tot 140 de cai ca si vechiul motor de 2.0, n-are nimic in comun cu acesta. Astfel, avem aici: distributie pe lant, arbori de contraechilibrare, si distributie variabila.
Puterea maxima foarte sus, la 6000 rpm. Am facut pe mine de ras. E chiar jos pentru un motor pe benzina aspirat natural. Se merge astazi pana spre 7000-8000 rpm, in special la maotoarele japoneze, dar nu numai.
3. Consumul de 12% in Bucuresti, vi se pare mare. Pai e excelent. Aveo de 1.2, cutie manuala imi lua mie 14-15% in Bucuresti.
"Cutia de viteze beneficiaza de 6 rapoarte, extrem de bine etajate" asta spune ca habar n'ai ce e CVT , CVT nu are pinioane in ea ca majoritatea cutiilor de viteza , deci nu poti spune ca are rapoarte, rapoartele alea 6 de la CVT sunt simulate de soft
scris de Anonim 20 October 2010 11:45
@ jkl - Sunt sase viteze - rapoarte era o denumire generica! @ balanel- o citire mai atenta a textului va poate edifica la unele nelamuri. -nu exista padele pe Fluence. -am precizat de la inceput ca motorul nu este o noutate in gama Renault si subliniez gama Renault - nu am spus ca este un motor vechi. -cei 140 de cai putere sunt disponibili la 6.000 rpm - 6000 rpm este sus fata de 4.500, daca vreti.este adevarat ca pe benzinele de performanta lucrurile stau altfel. 12%>10,5% - cifra Renault
scris de Anonim 3 October 2010 01:44
Amatori. Asta e concluzia mea dupa ce am citit articolul vostru. Uite de ce: 1. Transmisia CVT. Habar n-aveti ce-i aia. Nici macar nu ati observat esenta acestei cutii, anume faptul ca accelereaza pastrand aceeasi turatie a motorului, iar cutia variaza la infinit raportul, pana la atingerea vitezei dorite. Tot aici, nu ati precizat daca pe modul manual, unde exista simulate 6 trepte de viteza, avem posibilitatea de a schimba treptele de la padele in zona volanului sau nu. 2. Motorul. Habar n-aveti ca e un motor relativ nou in gama Renault, din 2006, si care, desi dezvolta tot 140 de cai ca si vechiul motor de 2.0, n-are nimic in comun cu acesta. Astfel, avem aici: distributie pe lant, arbori de contraechilibrare, si distributie variabila. Puterea maxima foarte sus, la 6000 rpm. Am facut pe mine de ras. E chiar jos pentru un motor pe benzina aspirat natural. Se merge astazi pana spre 7000-8000 rpm, in special la maotoarele japoneze, dar nu numai. 3. Consumul de 12% in Bucuresti, vi se pare mare. Pai e excelent. Aveo de 1.2, cutie manuala imi lua mie 14-15% in Bucuresti.
scris de Anonim 28 September 2010 11:46
"Cutia de viteze beneficiaza de 6 rapoarte, extrem de bine etajate" asta spune ca habar n'ai ce e CVT , CVT nu are pinioane in ea ca majoritatea cutiilor de viteza , deci nu poti spune ca are rapoarte, rapoartele alea 6 de la CVT sunt simulate de soft
Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.