No SSO cookie

Renault Fluence 2.0 CVT

voteaza
(0/ 0)
Renault Fluence 2.0 CVT
Nota redactor
3.7
Nota cititor
0.0

  • A.B.S. cu repartitor electronic de franare E.B.V.+ A.F.U. (Asistenta la Franarea de Urgenta)

  • Accesorii exterioare cromate

  • Aer conditionat manual

  • Airbag-uri frontale adaptabile pentru sofer si pasager

  • Airbag-uri laterale cap pentru locurile din fata si din spate

  • Airbag-uri laterale torace pentru locurile din fata

  • Aprinderea automata a luminilor de avarie in cazul unei franari de urgenta

  • Bancheta spate rabatabila si fractionabila 1/3 2/3

  • Bare de protectie in ton cu caroseria

  • C.A.R. (Inchiderea automata a usilor, portbagajului si a trapei pentru carburant la demaraj)

  • Card acces/demaraj cu functia "maini libere"

  • Centuri fata in 3 puncte, cu pretensionare si limitator de efort

  • Centuri laterale spate in 3 puncte si limitator de efort

  • Computer de bord

  • Directie asistata electric variabila

  • Fileu retinere bagaje

  • Functia "Follow me home"

  • Geamuri electrice fata si spate

  • Imobilizator electronic codat

  • Inchidere centralizata a usilor cu telecomanda (cheie)

  • Jante din aluminiu 16"

  • Oglinzi retrovizoare electrice si degivrante, asferica pe partea soferului

  • Oglinzi retrovizoare rabatabile electric

  • Ornament cromat pentru esapament

  • Pachet "Drumuri dificile"

  • Parasolare pentru sofer si pasager cu oglinda pentru machiaj

  • Proiectoare de ceata

  • Radio cu mono CD 4X15W MP3, satelit de comanda

  • Scaun sofer cu reglare lombara si pe intaltime

  • Scaune fata cu reglare longitudinala/inclinare

  • Scrumiera mobila

  • Senzor de lumina si de ploaie

  • Sistem Isofix de prindere a scaunului copil pentru locurile laterale spate

  • Spatiu de depozitare inchis in cotiera din fata si spate

  • Stergatoare parbriz cu 2 viteze si cadenta variabila

  • Tapiterie mixta material textil/inlocuitor piele de culoare gri carbon

  • Tempomat si limitator de viteza

  • Tetiere fata "noua generatie" reglabile 4 directii si 3 tetiere spate

  • Volan imbracat in piele

 

Comentarii (3)

scris de Anonim

@ jkl - Sunt sase viteze - rapoarte era o denumire generica! @ balanel- o citire mai atenta a textului va poate edifica la unele nelamuri. -nu exista padele pe Fluence. -am precizat de la inceput ca motorul nu este o noutate in gama Renault si subliniez gama Renault - nu am spus ca este un motor vechi. -cei 140 de cai putere sunt disponibili la 6.000 rpm - 6000 rpm este sus fata de 4.500, daca vreti.este adevarat ca pe benzinele de performanta lucrurile stau altfel. 12%>10,5% - cifra Renault

scris de Anonim

Amatori. Asta e concluzia mea dupa ce am citit articolul vostru. Uite de ce: 1. Transmisia CVT. Habar n-aveti ce-i aia. Nici macar nu ati observat esenta acestei cutii, anume faptul ca accelereaza pastrand aceeasi turatie a motorului, iar cutia variaza la infinit raportul, pana la atingerea vitezei dorite. Tot aici, nu ati precizat daca pe modul manual, unde exista simulate 6 trepte de viteza, avem posibilitatea de a schimba treptele de la padele in zona volanului sau nu. 2. Motorul. Habar n-aveti ca e un motor relativ nou in gama Renault, din 2006, si care, desi dezvolta tot 140 de cai ca si vechiul motor de 2.0, n-are nimic in comun cu acesta. Astfel, avem aici: distributie pe lant, arbori de contraechilibrare, si distributie variabila. Puterea maxima foarte sus, la 6000 rpm. Am facut pe mine de ras. E chiar jos pentru un motor pe benzina aspirat natural. Se merge astazi pana spre 7000-8000 rpm, in special la maotoarele japoneze, dar nu numai. 3. Consumul de 12% in Bucuresti, vi se pare mare. Pai e excelent. Aveo de 1.2, cutie manuala imi lua mie 14-15% in Bucuresti.

scris de Anonim

"Cutia de viteze beneficiaza de 6 rapoarte, extrem de bine etajate" asta spune ca habar n'ai ce e CVT , CVT nu are pinioane in ea ca majoritatea cutiilor de viteza , deci nu poti spune ca are rapoarte, rapoartele alea 6 de la CVT sunt simulate de soft

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Cauta drive test:

Cauta

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.2125 :: 17MB