No SSO cookie

Indice viteza

voteaza
(0/ 0)
Indice viteza
Articole · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Indice de VitezaClasificarea de viteza pentru orice anvelopa consta in masurarea vitezei maxime la care anvelopa poate transporta o anumita greutate in siguranta. Totodata este un indiciu pentru comportamentul anvelopei la viteze inferioare. O anvelopa cu un grad mai bun de clasificare ofera o tractiune si un

 
 


Indice de viteza
Clasificarea de viteza pentru orice anvelopa consta in masurarea vitezei maxime la care anvelopa poate transporta o anumita greutate in siguranta. Totodata este un indiciu pentru comportamentul anvelopei la viteze inferioare. O anvelopa cu un grad mai bun de clasificare ofera o tractiune si un raspuns la volan foarte bun si la 100 Km/h.

O lista de clasificare este urmatoarea:

Indicele de viteza

Viteza maxima KM/H

F 80
G 90
J 100
K 110
L 120
M 130
N 140
P 150
Q 160
R 170
S

180

T 190
U 200
H 210
V 240
ZR Peste 240
W 270
Y 300


Nu este recomandat sa ii montati masinii dv. pneuri dintr-o categorie de viteza mai mica decat cele montate initial de constructor (OEM) cu care a fost comercializat vehiculul. Lucrul acesta poate influenta manevrarea masinii, si intr-o situatie de urgenta poate fi ceva periculos. De asemenea, nu amestecati niciodata la acelasi vehicul pneuri din categorii de viteza diferite.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1765 :: 17.86MB