No SSO cookie

Aliniament

voteaza
(0/ 0)
Aliniament
Articole · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

AliniamentAliniamentul vehiculului este unul dintre cei mai importanti factori nu numai in intretinerea vehiculului, ci si in intretinerea pneurilor. Aliniamentul necorespunzator fie la rotile fata sau cele spate poate duce la uzura iesita din comun a benzii de rulare, avarierea suspensiei, si la o manevr

 
 

Aliniament

Aliniamentul vehiculului este unul dintre cei mai importanti factori nu numai in intretinerea vehiculului, ci si in intretinerea pneurilor. Aliniamentul necorespunzator fie la rotile fata sau cele spate poate duce la uzura iesita din comun a benzii de rulare, avarierea suspensiei, si la o manevrare neobisnuita a masinii. Aliniamentele rotilor ar trebui sa fie facute de fiecare data cand montati un nou set de pneuri, si de fiecare data cand dati de o groapa mare, de o bordura sau de un alt obstacol. In  scopuri de intretinere, aliniamentul ar trebui verificat la fiecare 30 000 km 9cca 18 700 de mile).
Exista mai multe tipuri de aliniament, inclusiv aliniamentul a doua si a patru roti. Aliniamentul a patru roti este recomandat intotdeauna, dar unor vehicule nu li se poate ajusta aliniamentul puntii spate. Consultati-va cu un specialist in aliniament in care aveti incredere pentru a afla ce este mai bun pentru masina dvs.
Semnele potrivit carora ar fi posibil sa aveti nevoie de un aliniament sunt masina dv. care  trage intr-o parte sau in alta, si uzura neuniforma a pneurilor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2235 :: 22.18MB