No SSO cookie

Viitorul marcii Nissan, in avanpremiera la Geneva

Viitorul marcii Nissan, in avanpremiera la Geneva

Nissan va prezenta patru concepte, dintre care doua in premiera mondiala, care prefigureaza strategia viitorului

 
 

Patru concepte avansate, reflectand optimismul Nissan pe un orizont care depaseste anul 2012, vor ocupa locul central in standul Nissan de la Salonul de la Geneva (8-18 martie).

Acestea se vor alatura unei game complete de modele inovatoare care demonstreaza fiabilitatea si diversitatea ofertei Nissan, o oferta care a generat vanzari record in 2011.

Printre noile concepte ale gamei se numara INVITATION, prezentat in premiera mondiala, avand un design din care va inspira un nou model de serie ce va fi lansat in Europa in 2013. Dupa lansare, acest nou model se va alatura cunoscutelor Micra si Juke, Nissan devenind producatorul cu cea mai cuprinzatoare oferta in segmentul B.

Cu un design care emana incredere si dinamism, INVITATION ofera un interior modern si spatios, in timp ce exteriorul pastreaza dimensiuni compacte. Conceptul a fost proiectat pentru a oferi o dinamica de exceptie, concomitent cu reducerea consumului de carburant si a emisiilor.

De asemenea, autovehiculul este echipat cu tehnologie avansata pentru segmentul B, incluzand apreciatul sistem Around View Monitor (AVM), care ofera functia de vedere panoramica „bird’s eye” pentru facilitarea parcarii si sistemul Nissan Safety Shield Technologies ce utilizeaza camere de luat vederi si senzori de proximitate pentru a avertiza soferul cu privire la potentialele pericole.

INVITATION este doar unul dintre cele doua concepte prezentate in premiera mondiala la Geneva. Informatiile despre al doilea concept Nissan sunt confidentiale pana la Salon.

Doua alte concepte, ambele deschizand noi perspective pentru Nissan, isi vor face debutul european la Geneva.

Primul, e-NV200, lasa sa se intrevada cum va arata urmatorul autovehicul Nissan 100% electric. Acesta are la baza multiplul premiat model NV200 care, in versiunile Combi si Evalia, este o masina de familie accesibila, cu pana la sapte locuri. NV200 a fost ales recent drept baza pentru urmatorul model de taxi din New York.

e-NV200 anunta urmatorul nivel tintit de Nissan ca lider in domeniul autovehiculelor cu zero emisii, dupa succesul modelului LEAF, multiplu premiat.

O alta perspectiva asupra viitorului este oferita de conceptul Juke NISMO. Prezentat pentru prima data la Salonul Auto de la Tokyo in decembrie 2011, acesta se distinge printr-un atragator aer sportiv, care se suprapune peste aspectul specific al crossover-ului Juke.

NISMO, divizia sportiva a marcii Nissan, a reprezentat sursa de inspiratie pentru conceptul Juke NISMO, prefigurand strategia companiei in domeniul performantei si al versiunilor sport ale modelelor Nissan de serie, care in mod garantat vor oferi placere maxima la condus.

Cele patru concepte se vor adauga uneia dintre cele mai cuprinzatoare game oferita de un producator, cuprinzand diverse modele – de la Micra la cele mai bine vandute crossovere Juke si Qashqai, la modelele 4x4 Pathfinder si Navara, la Nissan LEAF EV, si pana la supercar-ul GT-R.

Ca o reflectare a angajamentului asumat de Nissan in ceea ce priveste evolutia permanenta, multe din masinile de serie expuse la stand vor prezenta revizii minore pentru modelele lansate in 2012 sau vor reprezenta versiuni speciale, oferind un plus de valoare si de atractivitate.

Toata aceasta diversitate este insa marcata de o constanta la nivelul tuturor vehiculelor care poarta emblema Nissan. Ceea ce au in comun toate masinile Nissan, autoturisme sau utilitare, este ADN-ul companiei: inovatie si placere maxima de a conduce. Aceasta este o formula apreciata in mod evident de clienti: in ciuda contractiei pietei Europene, Nissan a inregistrat in 2011, in Europa, un record absolut. Vanzarile au crescut cu 25% fata de 2010, ceea ce a permis companiei obtinerea celei mai bune cote de piata, de 3,7%.

Vanzarile aferente fiecarei luni au fost mai mari decat cele din lunile corespunzatoare din 2010, compania inregistrand o crestere semnificativa pe majoritatea pietelor sale principale, Rusia, Marea Britanie si Franta ocupand primele trei locuri la vanzari. In Romania, volumul de vanzari a crescut cu 49% fata de anul precedent, fiind comercializate 2276 unitati. Cota de piata in Romania a crescut cu 0,8%, atingand 2,1%.

Cel mai bine vandut model Nissan a fost Qashqai. Desi acesta este cel de-al cincilea an de la lansare, nu i-a scazut deloc popularitatea. In 2010, in Europa s-au vandut peste 250.000 de unitati. Qashqai a fost bestseller-ul gamei Nissan si in Romania, cu 841 unitati comercializate in 2011.

„Aceasta performanta este alimentata de modelele care impun standardele segmentelor lor, concepute, proiectate si fabricate in Europa, pentru Europa, a declarat Paul Willcox, Senior Vice President Sales and Marketing in Europe. Nissan produce circa 70% din autovehiculele vandute in regiune in uzinele din Marea Britanie, Spania si Rusia. Acest lucru ne permite adaptarea gamei de la cerintele pietei europene care privesc stilul, calitatea, performanta si fiabilitatea.

Viziunea asupra viitorului, anuntata de aceste patru concepte, se manifesta la fiecare nivel al activitatii Nissan. Obiectivul nostru este sa devenim cea mai importanta marca asiatica in Europa pana in 2016.”

Autor: Liana Florescu
 

Cauta masini

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2375 :: 21.98MB