Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Ignis part II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Mircea110755
Salut,Subscriu la "TRONCANITURI"..tampoanele de cauciuc opresc cursa arcuri telescozpe .In mod normal cu masina incarcate fenomenul are loc mai des.Dar si mai putzin incarcata pe drumul Moravita-Oravita(prietenii stiu de ce )mai auzi troncaniturile.Fi fara grija,eu am 105000 si nu am ptobleme la suspensie
Sorin104552
O verificare relativ simpla: pune ceva greutate in portbagaj si fa-i balans, pe loc. Daca recunosti zgomotul, e clar: tampoanele ajung la capatul cursei. Poti de asemeneaa, cind faci echilibrare de roti, la o vulcanizare, sa-i rogi pe baieti sa-ti dea jos ambele roti spate. Se poate vedea tamponul de cauciuc, eventul urme de contact.
De o vreme incoace, evit sa mai incarc excesiv masina (am carat cu ea destul de multe); cu toate astea, la drum rau, cum zicea si dl Mircea755, tot mai troncane, cind si cind.
O zi buna,
S.
Sorin71828
Niste zgomote ciudate in spate si numai cind cineva statea pe bancheta din spate am auzit si eu. Am fost in service mi s-au verificat suspensiile, arcurile si tampoanele despre care vorbiti. Totul era ok. - totusi cind mergeam pe pietris se auzeau mereu aceleasi zgomote ca o bataie marunta.
Intr-o buna zi scot bancheta din spate sa o curat. cind sa o fixez la loc in suportii din fata constat ca exista un joc intre suporti si lacas ( intre sirma aia indoita de la bancheta si gaurica unde intra ) Mai sa fie zic, oare nu de aici e zgomotul ? si am bagat niste burete sa o fixez fortat.
Ei fratilor, de atunci am scapat de acel zgomot sacadat si mai ales enervant. Curios era faptul ca eram convins 100 % ca zgomotul vine de undeva de afara de sub masina si din spate.
Mircea109037
Ciudat... m-am gandit si eu la bancheta. Si adevarul e ca si la mine zgomotele se aud doar cand e cineva in spate. Am desfacut mai demult bancheta ca sa imi pun husa pe scaun si cand am pus bancheta inapoi, plasticele in care se fixeaza partea aia metalica (carligul) mi-au picat inauntru. Daca stau sa ma gandesc bine, inainte de acest lucru nu au existat troncaniturile. Voi incerca sa vad ce pot face, sper ca de acolo sa vina zgomotul. Mersi mult de tot!
Sorin71828
Hai sa va mai trezesc interesul fata de Ignis !!!

Am fost la service pt. o verificare ( placute de frina ) si sa schimb filtru de polen ( AC ) cu Ignisul meu ( 1,3 benzina ) Am aflat ca motorul este pe lant de distributie ( nu pe curea ) motiv pt. care nu necesita schimbarea teoretic niciodata. Si ca are doar doua curele - una pt. AC si alta pt. pompa de apa care se schimba preventiv din 30.000 in 30.000 km.

Punctul 2. Ma intilnesc cu cineva care sta la Budapesta si povestind una, alta, imi spune ca are un prieten, inginer la fabrica Esztergom. Si discutind despre masina imi spune ca masinile sint f.f. fiabile lucru dovedit in timp iar cei care le detin in general sint f. multumiti.
Mai spunea ca motorul de la Ignis nu se afla prins direct pe caroserie. Este prins prin intermediul unor amortizoare, motiv pt. care este atit de silentios si nu produce vibratii caroseriei !!!
en112736
ca distributia este pe lant o stiam.....
totusi pe la vreo 150k - 200k km ea trebuie schimbata....
(era un motor de fiat de 1000 sau 1200 cmc care "impodobea" ceva model de opel care necesita schimbul la 70k km blink.gif -asa zicea manualul de service)

normal ca motorul nu e prins direct pe caroserie, exista niste tampoane de cauciuc in sistemul de prindere tocmai pentru a inlatura vibratiile....
toate masinile folosesc asa ceva...
Sorin71828
Nu, nu tampoane... era vorba de amortizoare !
GST
Hopa amortizoare.... O fii vre-un S-Class mai mic Ignisul, sa aiba motoru pe amortizoare ? biggrin.gif
Posibil, dar eu nu tin minte sa fi vazut asa ceva la mine... Am vazu doar tampoanele.
Ce stiu sigur: ignis 1.3 diesel e pe lant. 1.3 benzina sa inteleg ca tot pe lant e?
arigato.gif
suzuki_bs
La Ignis atat la motorizarea benzina cat si la cea Diesel distributia este pe lant. In ceea ce priveste amortizoarele pe care este montat motorul, am intrebat in service si mi s-a spus doar de tampoane.
Sorin71828
Pentru iubitorii de Ignis care vor sa vada cum arata niste componente ale masinii lor sa intre pe : www.suzukiignis.gportal.hu Este in maghiara dar interesante sunt fotografiile.
wally
O intrebare.
Si-a pus cineva pe ignis cauciucuri de 185/60 R15?
Daca da, ce jante a folosit (ma intereseaza latimea si dist intre gauri).
Cineva mi-a recomandat 6Jx15 4/100
Pe site-ul cu accesorii pt Suzuki http://www.spare.suzuki.hu/ pt ignis sunt jante de 5Jx15 (cica poate sari cauciucul de pe janta daca aceasta are latimea prea mica).
Ma gandesc ca poate daca janta e prea lata nu se mai potriveste pe masina.
Voi cum aveti?

Ceau
Wally
Andrei Suzuki
Eu am pe Ignis 195/50 r15. DIstanta intre prezoane e 4x100. Latimea jantei am impresia ca e 6,5j dar nu sunt sigur.
wally
QUOTE(Andrei Suzuki @ Oct 4 2007, 12:33 PM) *
Eu am pe Ignis 195/50 r15. DIstanta intre prezoane e 4x100. Latimea jantei am impresia ca e 6,5j dar nu sunt sigur.


de unde ai luat jantele si cat te-au costat?
wally
nu le am cu motoarele, dar poate sa imi spuna cineva daca motorul diesel de pe Ignis are turbina? (pe www.suzuki-romania.ro la Ignis la admisie aer scrie aspiratie normala in timp ce la Swift diesel la admisie aer scrie turbina cu geometrie variabila)
Sorin104552
QUOTE(wally @ Oct 12 2007, 12:38 PM) *
nu le am cu motoarele, dar poate sa imi spuna cineva daca motorul diesel de pe Ignis are turbina? (pe www.suzuki-romania.ro la Ignis la admisie aer scrie aspiratie normala in timp ce la Swift diesel la admisie aer scrie turbina cu geometrie variabila)

Injectie Directa Common Rail(teava comuna da inalta presiune) Supraalimentata(turbina).
Intr-adevar, turbina este cu geometrie variabila. (Vezi noua versiune de 1.5dCi de la Renault, de 85 CP, de asemenea turbo cu geometrie variabila).
Sorin104552
QUOTE(Andrei Suzuki @ Oct 4 2007, 08:33 AM) *
Eu am pe Ignis 195/50 r15. DIstanta intre prezoane e 4x100. Latimea jantei am impresia ca e 6,5j dar nu sunt sigur.

http://www.suzukimania.de/forum/galerie.ph...=ignis&nr=6
Asta foloseste de 6 pe 195.. Asa ceva as vrea sa cumpar si eu, dar ma obliga talonul la max 185.
O zi buna,
S.
stefeug
Salut!
Incepand de sambata sunt posesorul unui Ignis benzina 1,3 GLX+.
Am depast 1000KM deja!
Imi place foarte mult masinuta! M-am indragostit de ea doar vazand-o pe net si citind acest topic.
Am comandat-o fara sa fi vazut vreuna in realitate si am cumaparat-o fara sa ma fi urcat in ea anterior!

Ce nu-mi place acum?
- nu sunt iluminate comenzile pentru butoanele la geamurile electrice si oglinzi electrice! Noaptea poate fi deranjant, mai ales pentru pasagerul din dreapta, care poate ca nu e obisnuit sa caute butonul ... soferul presupun ca le invata localizarea, in timp.
- becul din interior, fata, nu are un intrerupator, nu atat pentru a-l intrerupe, cat mai ales pentru a-l putea porni atunci cand te afli noaptea in masina si vrei sa cauti ceva si ai nevoie de lumina! Pana acum singura solutie este deschiderea unei usi! Ce ati facut voi pentru a remedia aceasta problema si sa nu pierdeti garantia? M-am gandit sa-i montez un intrerupator, dar cineva mi-a spus ca orice interventie la partea electrica, duce la pierderea garantiei!
Multumesc!
Andrei Suzuki
Pt a putea aprinde lumina,fara sa deschizi usa,tragi de "robinetul" de care aprinzi farurile (pozitia,faza scurta). Mai nasol e daca vrei,de ex,la un gratar,sau cand cureti masina sa stai cu usile deschise,nu ai cum sa stingi lumina (din fata) decat daca scoti becul (operatiune care nu e grea,dar e aiurea).
Sorin71828
Asa cum spunea Andrei , becul se poate aprinde cind vrei - chiar si in mers, de stins nu se poate stinge atunci cind stationezi cu usa deschisa... dar consumul e minim - deci nu prea conteaza.

Ce ma enerveaza pe mine este ca daca vreau sa ascult CD/radio cu usa deschisa ( cind stationez ) ma bruiaza / bizie un sunet ascutit si enervant care ma atentioneaza ca am uitat usa deschisa ! - deci trebuie s-o inchid sa fie liniste.
Andrei Suzuki
Eu cand am avut de lucru la usi (pus boxe,insonorizat,etc) am scos mufa aia si am astat asa o perioada cu ea (ca sa gasesti mufa trebuie sa dai jos ornamentul de plastic de la stalp,unde e centura). Partea buna e ca nu mai bipaia,dar partea proasta era ca nu se mai aprindea lumina cand deschideai usa de la sofer.
stefeug
Multumesc Andrei! Deocamdata nu am alte probleme ....
O intrebare: dealerul mi-a spus ca prima revizie se face la 15000 km, dar am unii prieteni care imi recomanda sa merg cu ea la 10000 sa o fac! Am inteles ca e un fel de moda ca prima revizie sa se faca mai repede ... voi ce parere aveti?
Cat a durat regimul de rodaj (acela de a nu depasi 3000-3500 ture)? Dealerul mi-a spus ceva de genul 1000-1500 km, dar pe forum am vazut si alte opinii si recomandari ... de la alti dealeri .... Eu marturisesc ca m-am apropiat si de 4000 de ture, in anumite depasiri ... (spre 140km/h).
Andrei Suzuki
Eu prima revizie am facut-o la 10k. Asa mi-au zis,asa am facut. N-am stat sa ma tiganesc. Pana acum am facut 3 revizii.Masina are acum aproape 50k km si in aprilie face 4 ani. De pe la 3000 km masina a inceput sa vada acceleratii in forta,si de multe ori zona rosie,fara nici o problema pana in prezent.
popescu108368
De ce se incalzeste greu interiorul ?La benzina(eu am diesel)- e la fel?-Adica se incalzeste cam in 10 km...sau merge ca la bunicuta dacie-cu cartonul la radiator?!?!?!?!?!.....Si inca ceva:Ce tip de mp3 (daca)aveti la Ignis-se poate monta si in alt service?Multumesc!
Andrei Suzuki
Nu te speria,dieselul intotdeauna se incalzeste mai greu.
Un mp3 se poate monta extrem de usor. Nu iti trebuie decat rama adaptoare,si mufele (cu care vine cd playerul). Totul e plug&play.Nu trebuiesc facute modificari.
cribo25
Buna ziua tuturor,
Detin de curind un Ignis (GLX+)1,3 benzina achizitionat dupa indelungi documentari ( tot ce am gasit scris pe diverse
site-uri) dar si fise tehnice cit mai amanuntite.Sper sa nu fi gresit prea mult in alegerea facuta.
Constat ca suntem destul de putini care am optat pt. acest model, indiferent ca este 2x4 sau 4x4.
Deocamdata avind sub 1000 Km respect totul ca la carte.
O singura intrebare pentru inceput: acul turometrului sta la relanti in jurul valorii de aprox. 600-700 turatii. Este
in limitele normale sau nu indica chiar exact, cu toate ca sta nemiscat pe aceasta valoare?
Multumesc si Km multi fara probleme tuturor celor din familia Suzuki Ignis.
Florin50070
Felicitari pentru noua achizitie, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea asa cum ne bucuram toti posesorii de Suzuki. Pentru relanti vezi aici:

http://www.masini.ro/forum/index.php?showtopic=17908.

In concluzie, acea turatie e normala
linx
Topicul despre motoare si cutii de vireza a fost declarat inchis, asa ca pun intrebarea aici:
De ce nu pot baga in marsarier in cca 50% din cazuri, care e cauza? Nu intra deloc, nu e vorba ca ar intra greu, fortat. Trebuie sa introduc in alte viteze, pe rand pt. a debloca cutia, dupa care intra ceva mai usor sau chiar usor. In celelalte cazuri intra fara probleme, fara nici un efort. Am patit-o de catva ori si cu viteza I, dar in ultima vreme nu mi s-a mai intamplat. Incepe sa devina o stare de discofort si nesiguranta. Incerc sa aflu parerea voastra inainte de a intreba la service. Este vorba oare de un proiect nereusit de cutie de viteza?
Ignisul are 1600 km.
en112736
QUOTE(linx @ Nov 4 2007, 05:24 PM) *
Topicul despre motoare si cutii de vireza a fost declarat inchis, asa ca pun intrebarea aici:
De ce nu pot baga in marsarier in cca 50% din cazuri, care e cauza? Nu intra deloc, nu e vorba ca ar intra greu, fortat. Trebuie sa introduc in alte viteze, pe rand pt. a debloca cutia, dupa care intra ceva mai usor sau chiar usor. In celelalte cazuri intra fara probleme, fara nici un efort. Am patit-o de catva ori si cu viteza I, dar in ultima vreme nu mi s-a mai intamplat. Incepe sa devina o stare de discofort si nesiguranta. Incerc sa aflu parerea voastra inainte de a intreba la service. Este vorba oare de un proiect nereusit de cutie de viteza?
Ignisul are 1600 km.


e boala multor masini.....
cutia nu e bine sincronizata.....de multe ori ca sa bagi in marsarier e bine sa aduci maneta in punctul mort, lasi ambreiajul dupa care il calci din nou si constati ca intra....
nu e propriu-zis o defectiune, eu cred ca e o "boala" a masinilor mai ieftine.....si nu numai......
Sorin71828
QUOTE(cribo25 @ Oct 31 2007, 11:33 AM) *
O singura intrebare pentru inceput: acul turometrului sta la relanti in jurul valorii de aprox. 600-700 turatii. Este
in limitele normale sau nu indica chiar exact, cu toate ca sta nemiscat pe aceasta valoare?
Multumesc si Km multi fara probleme tuturor celor din familia Suzuki Ignis.

"Sa-l stapanesti cu placere"
Alegerea facuta cred ca e excelenta. Eu sunt incintat de Ignisul meu si ma unge pe suflet atunci cind il conduc ( evident in afara orasului ) Este o masina reusita !
Cit despre acul turometrului - nu cred ca acel cadran indica f. exact turatiile ( doar informativ ) Atita vreme cit motorul merge rotund "toarce" nu are rost sa-ti faci griji. Pe de alta parte am observat ca atunci cind intra in functiune anumiti consumatori ( AC sau turbina de racire a apei ) turatiile isi schimba valoarea o vreme apoi iar revin la turatia de baza.
Sorin71828
QUOTE(linx @ Nov 4 2007, 05:24 PM) *
Am patit-o de catva ori si cu viteza I, dar in ultima vreme nu mi s-a mai intamplat. Incepe sa devina o stare de discofort si nesiguranta. Incerc sa aflu parerea voastra inainte de a intreba la service. Este vorba oare de un proiect nereusit de cutie de viteza?
Ignisul are 1600 km.


Nu, nu cred ca este un proiect nereusit, altfel ar fi fost plin de vaiete pe acest forum. La Ignisul meu nu am acesta problema, cutia merge perfect.
Personal banuiesc ca ambreiajul ar putea fi dereglat si astfel numai prin apasari repetate a ambreiajului reusesti sa introduci in viteza dorita si cu atit mai mult in marsarier. Daca este asa atunci este o problema de service usor de rezolvat.
linx
e boala multor masini.....
cutia nu e bine sincronizata.....de multe ori ca sa bagi in marsarier e bine sa aduci maneta in punctul mort, lasi ambreiajul dupa care il calci din nou si constati ca intra....
nu e propriu-zis o defectiune, eu cred ca e o "boala" a masinilor mai ieftine.....si nu numai......


1.Din cate stiu sincronizarea are legatura cu vitezele pentru mers inainte(trebuie corelate doua miscari). Nu cred ca se poate vorbi de asa ceva pentru mersul inapoi atunci cand masina este in repaus si miscarea este zero. Consider ca acest argument nu este valabil.
2.Ca ar fi boala, cred ca da, pentru mine inseamna defectiune. Nu merge cu recalcatul ambreiajului.
3.Am avut o Super Nova inainte si tin sa-ti spun ca a avut o cutie de viteza ireprosabila, nu cred ca e caracteristic masinilor ieftine. Mai degraba e ceva punctual si mi s-a intamplat mie. Acum ar trebui sa caut argumente sa-i conving pe cei din service de acest lucru. In plus nu stiu cum se rezolva: prin reparare sau schimbarea cutiei.
4.Multumesc pentru amabilitate.
linx
Nu, nu cred ca este un proiect nereusit, altfel ar fi fost plin de vaiete pe acest forum. La Ignisul meu nu am acesta problema, cutia merge perfect.
Personal banuiesc ca ambreiajul ar putea fi dereglat si astfel numai prin apasari repetate a ambreiajului reusesti sa introduci in viteza dorita si cu atit mai mult in marsarier. Daca este asa atunci este o problema de service usor de rezolvat.


Sunt convins ca trebuie sa apelez la service intrucat nu pot lasa lucrurile asa. Sa sper ca e asa cum spui: usor de rezolvat. Nu stiu daca asta inseamna deschiderea cutiei de viteza sau nu. Stiti voi, operatie reusita, pacient mort.
Multumesc pentru sfat.
cribo25
In manualul masinii recomanda ca introducerea in marsarier sa se faca dupa aducerea in punctul mort
masina fiind complect oprita si apoi apasat ambreiajul pina la capat.
Eu am constatat ca trebui facuta o miscare putin specifica sa zic asa care se "simte" la mina dupa mai
multe exersari - si atunci cupleaza corect si usor.




---------------------------------
Click to view attachment
linx
QUOTE(cribo25 @ Nov 5 2007, 06:29 PM) *
In manualul masinii recomanda ca introducerea in marsarier sa se faca dupa aducerea in punctul mort
masina fiind complect oprita si apoi apasat ambreiajul pina la capat.
Eu am constatat ca trebui facuta o miscare putin specifica sa zic asa care se "simte" la mina dupa mai
multe exersari - si atunci cupleaza corect si usor.




---------------------------------
Click to view attachment

De acord cu tine. Se baga in marsarier trecand prin punctul mort. Asa si fac, deoarece dupa oprire bag in vit. I. Firesc este sa trec prin punctul mort, nu-i asa? Mai mult decat atat, dupa prima incercare, daca vad ca nu intra plimb maneta prin punctul mort si incerc din nou. De regula nu intra nici acum. Dupa ce introduc aleator prin II, III, IV ori V incerc iarasi. Acum intra. Crede-ma ca e periculos sa faci o intoarcere in 3 miscari pe o strada mai circulata. Risti sa o iau in freza usor, si vinovat sunt eu. Initial am crezut ca e vorba de ce spui tu: o miscare mai aparte, ca trecerea printr-un loc ingust. Insa intampin rezistenta ca un blocaj. Voi mai incerca, totusi chestia cu miscarea specifica. Pana ajung la service...
Iti sunt recunoscator pentru atentia acordata. Multumesc.
Florin50070
E adevarat, si mie imi agata la introducerea in marsarier. Stiu 2 cazuri diferite dar nu cu Ignis: la cineva a disparut fenomenul dupa ce a schimbat uleiul in cutie (desi nu vad ce legatura are) iar altcineva a rezolvat-o in service prin reglarea acelor tije de la cutie cu care se schimba vitezele.
m_tm
No dragilor,ni si la Turcu asta cu covoare.Sa mori de ras whoops.gif Oare se potriveste vreunul(covor)si la Ignis?
joamix
QUOTE(linx @ Nov 4 2007, 11:24 PM) *
Topicul despre motoare si cutii de vireza a fost declarat inchis, asa ca pun intrebarea aici:
De ce nu pot baga in marsarier in cca 50% din cazuri, care e cauza? Nu intra deloc, nu e vorba ca ar intra greu, fortat. Trebuie sa introduc in alte viteze, pe rand pt. a debloca cutia, dupa care intra ceva mai usor sau chiar usor. In celelalte cazuri intra fara probleme, fara nici un efort. Am patit-o de catva ori si cu viteza I, dar in ultima vreme nu mi s-a mai intamplat. Incepe sa devina o stare de discofort si nesiguranta. Incerc sa aflu parerea voastra inainte de a intreba la service. Este vorba oare de un proiect nereusit de cutie de viteza?
Ignisul are 1600 km.



Si eu am avut acest stres cu vitezele, o data cu uzura insa lucrurile revin la normal, viteza I intra prefect , in toate cazurile , mai era o chestie de sincronizare cred la trecerea din a IV in a treia , care a disparut si ea , singura care se mai manifesta este cea cu marsarierul, care insa dupa o apasare de ambreiaj se rezolva . Pe la 8-9000 de km ar trebui sa intri in normal smile.gif daca ai rabdare... eu am acum 15000 si vitezele se achimba aproape singure smile.gif .
Singura chestie pe care inca n-o inteleg este legata de altceva de la Ignis: senzorul de temperatura, care merge cam aiurea , are o inertie ... . Inca nu am reusit dupa cat timp de functionare a masini indica temperatura corecta, dar daca am rabdare chiar se intampla.! smile.gif
Sorin71828
Desi ma repet, revin si cred ca este vorba de o dereglare a ambreiajului. Adica - incerc sa fiu mai explicit - Prin apasarea ambreiajului discul de ambreiaj se desprinde de placa de presiune pt. a permite schimbarea vitezelor. In cazul in care cablul de ambreiaj este dereglat, atunci desprinderea de placa este incompleta lucru care face schimbarea vitezelor dificila ( schimbatorul agata ) si numai prin repetate apasari se face o desprindere mai corecta si abia atunci se pot schimba vitezele.

Nu sint ferm convins de ceea ce spun dar simptomele ma duc cu gindul la astfel de defectiune. Remedierea se face relativ simplu - in service - prin reglarea cablului de ambreiaj la o distanta optima fata de placa de presiune.
Pentru confirmarea banuielii incearca sa vezi daca esti in viteza 1 si apesi ambreiajul - masina se opreste sau are tendinta de a merge in continuare f. usor. Daca isi continua drumul atunci asta este cauza.
Oricum mergi la service rapid fiindca exista riscul uzurii excesive a ambreiajului.
Sorin71828
senzorul de temperatura, care merge cam aiurea , are o inertie ... . Inca nu am reusit dupa cat timp de functionare a masini indica temperatura corecta, dar daca am rabdare chiar se intampla.! smile.gif
[/quote]

Senzorul de temperatura e firesc sa aiba o anumita inertie strict legata de temperatura exterioara. Daca afara este frig atunci el va indica temperatura optima a lichidului de racire ( cca. 85 - 90 gr. ) dupa un timp mult mai mare de functionare a motorului decit daca afara este f. cald.
joamix
QUOTE(Sorin71828 @ Nov 7 2007, 02:52 PM) *
Senzorul de temperatura e firesc sa aiba o anumita inertie strict legata de temperatura exterioara. Daca afara este frig atunci el va indica temperatura optima a lichidului de racire ( cca. 85 - 90 gr. ) dupa un timp mult mai mare de functionare a motorului decit daca afara este f. cald.



Ei , dar nu este vorba de indicatorul temperaturii lichidului ci de senzorul de temperatura atmosferica, care trimite impulsurile la calculatorul de bord si care arata temperatura de afara.
cribo25
A constatat cineva vreo diferenta intre benzina de 95 fata de cea de 98 in functionarea motorului?
In primii 2000-3000 Km in cartea masinii nu recomanda nimic in sensul acesta.
Raportul de compresie fiind 9,5:1 logic nu ar fi cazul sa fie.
Multumiri!




------------------------------
Avertisment - Pentru a evita ranirile nu actionati comenzile trecand mana prin volan
Trilobitul
CITAT(cribo25 @ Nov 9 2007, 10:18 AM) *
A constatat cineva vreo diferenta intre benzina de 95 fata de cea de 98 in functionarea motorului?
In primii 2000-3000 Km in cartea masinii nu recomanda nimic in sensul acesta.
Raportul de compresie fiind 9,5:1 logic nu ar fi cazul sa fie.
Multumiri!




------------------------------
Avertisment - Pentru a evita ranirile nu actionati comenzile trecand mana prin volan

Nu o sa ai deloc probleme cu benzina de 95. Este la fel de buna. Si eu am folosit la primii 5000 km numai de 98 sau 100, insa in Austria am gasit de 91 si 95 (ambele fara plumb), astfel incat am folosit de 95. Motorul a functionat foarte bine.
P.S. Stand in Austria si Italia 12 zile (probleme de serviciu), am observat ca foarte putine statii au benzina de 98.

Toate cele bune!
Florin50070
Revizie Ignis la 30.000 km:

Filtru ulei: 22.86 lei
Curea transmisie 16.07 lei
Curea transmisie 27.87 lei
Filtru habitaclu 22.00 lei
Filtru aer 25.00 lei
Ulei motor 172.07 lei
Placute frana Texstar (?) 125.00 lei


Manopera: inlocuit placute frana: 35 lei
testare frane la banc: 0.00 lei
inlocuit curele transmisie 59.98 lei
Revizie Ignis 139.94 lei

Total piese: 410.87 lei
Total manopera: 234.92 lei
Total revizie: 645.79 lei

Poate va sunt utile astfel de informatii.
Andrei Suzuki
Ce-i aia curea transmisie?
Florin50070
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 10 2007, 10:47 PM) *
Ce-i aia curea transmisie?


Asa le-au zis la curelele alea 2 de la alternator si pompa de apa
Andrei Suzuki
Pai si ai vrut tu sa le schimbi acum sau era nevoie?
Florin50070
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 10 2007, 11:59 PM) *
Pai si ai vrut tu sa le schimbi acum sau era nevoie?


Au zis ca asta face parte din revizia de 30.000. se verifica si daca trebuie schimbate se schimba. Nu stiu in ce stare erau pentru ca nu le-am verificat inainte. Oricum, am zis ca mai bine sa le schimbe. chiar nu stiu de unde chestia asta cu curelele pentru ca in cartea mea scrie ca se schimba la 45000 si in conditii grele de circulatie, poate erau slabite. Nu sunt asa scumpe, dar manopera este.
Sorin71828
Spune-mi te rog, unde ai facut revizia ?
Florin50070
QUOTE(Sorin71828 @ Nov 12 2007, 03:02 PM) *
Spune-mi te rog, unde ai facut revizia ?


Proton smile.gif
Sorin104552
Buna tuturor,
Concediu toamna tirziu. 3000 km prin Ardeal:Satu Mare, Baia Mare, Zalau, Cluj, Tg Mures Praid. Baza Praid. 5 zile am facut turnee prin zona: Lacu Rosu-Cheile Bicazului-Borsec, Sovata-Sighisoara-Medias, Brasov- Bran, Sf Ana-Sf Gheorghe. Am avut noroc de vreme superba. Drumuri FOARTE bune, bravo lor. M-am pregatit inclusiv de zapada, lanturi, lopatica, dar vremea ne-a facut o surpriza placuta. O sg zi a plouat. Toamna ruginie... Totusi, pe drumurile secundare, a prins bine garda la sol inalta.
Am ajuns la 18k, mai am putin pina la revizia de 20.000km.
Ieri, prima zi cu zapada. La Moneasa a nins ca in povesti.
O seara buna,
S.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.