Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Ignis part II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Andrei Suzuki
Eu nu inteleg cum faceti voi reviziile. La mine in cartea de service si garantii,atat la diesel cat si la benzina se specifica ca prima revizie se face la 10k sau la an, dupa care la 25k sau 2 ani, 40k sau 3 ani, etc..
Sorin104552
Cind am luat masina, am intrebat si de costuri cu reviziile. Mi-au spus ca, la Diesel, reviziile se fac la 10.000km, si costa in medie 100Euro, garantie 3 ani sau 100000km. Dealerul a zis, intr-o doara, ca s-ar putea ca, pe viitor, reviziile la DDIS sa se faca la 15000km. Asta in afara de cea de 1000 km, in care doar au verificat masina, fara sa schimbe nimic.
Sorin104552
La Tg Mures, am oprit la Real. La iesire, Garcea, STOP! Luminile de drum. Avertisment. Tot concediul, am vazut o gramada de Suzuki, mai ales de HU, aproape toti circulind cu farurile stinse. Ai-ai-ai!!
De parca mare lucru era sa puna luminile pe contact.
In fine, concediul a fost frumos. Desi a fost on-road, incerc sa pun ceva poze.
Sorin104552
Citeva din locurile frumoase pe unde am fost.
O zi buna,
S.
Sorin71828
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 12 2007, 01:54 PM) *
Eu nu inteleg cum faceti voi reviziile. La mine in cartea de service si garantii,atat la diesel cat si la benzina se specifica ca prima revizie se face la 10k sau la an, dupa care la 25k sau 2 ani, 40k sau 3 ani, etc..


Asa e, numa ca unele service-uri spun ca aparut o indicatie de la dealer ca la motoarele diesel, revizia sa se faca la 10k in loc de 15k. Nu stiu daca la toate modelele de masini dar spre exemplu la un Renault Megane - diesel ( masina de firma ) pina anul trecut am facut revizia la 15k de anul asta am fost atentionat sa o fac la 10k. O fi iar vreo smecherie romaneasca ?
wally
Vreau si eu sa cumpar un breloc cu stema Suzuki (o inscriptionare acolo, ceva mai aratos) ca sa-l agat si eu la chei. Stie cineva de unde se poate cumpara asa ceva?

Wally
Andrei Suzuki
Eu am vazut pe la benzinarii tot felul de brelocuri si in Vitan (dar nu esti din Buc,deci...).
Mircea109037
Mestere, pozele sunt superbe !
Mi-ai facut si mie chef de plecat prin tara...
Te invidiez si ma bucur ca ai postat pozele!
Sorin104552
QUOTE(wally @ Nov 13 2007, 08:54 AM) *
Vreau si eu sa cumpar un breloc cu stema Suzuki (o inscriptionare acolo, ceva mai aratos) ca sa-l agat si eu la chei. Stie cineva de unde se poate cumpara asa ceva?

Wally

Salut Wally,
Si eu mi-am luat doua de prin tarabele de pe marginea drumului unde se vand suveniruri: oale, goblenuri, impletituri.
Bafta,
S.
m_tm
Salut, Nu am mai scris de mult pe forum. Acum sunt cu m_tm ,pana acu am fost mircea 10k si ceva . Mai suportatzi vre-o poza: banuiesc ca da.E putzin de San Marino,putzin de Venezia shi ouna bucata Alpi.Era un frig acolo..brrrrrrrrrrrr.Suzy s-a comportar excalent la drum.Am facut 4200 cu un condum de 5.1%.Cum am mers 90% pe autostrazi e acceptabil k si consum. In rest a meritat voiajul.Nu stiu dak si in conditiile actoale de simpatie romano-italiana mai merita sa atzi asumi cel mai mic risc. Si la hoteluri preturi acceptabile si comparabile cu noi.30 Eu de persoana .Patznii.. am un Navigator Ares,ceva espana,si k sa cobor de la Bologna la Rimini ..fa staga...fa dreapta.. in fatza un ditamai ZIDUL.El (GPS-ul) nu stia ca autostrada era inchisa ba si zidita.Cred k era desfintataca si sosea altfel nu imi explic. Stiu ca la IT. declasifica autostrazile si le fac sosele rapide(tot o autostrada dar cu o cale de rulare cam ca un drum mai bunicel de pe la noi,cu asfalt mai rau,mici gropitze..etc)In fine ,am zis k e greseala dar de doua ori m-a adus la acelashi zil. Am resetat si asa am ajuns la Imola cu o saptamana dupa F1.As fi vrut sa mai simt putzin din mirosul de cauciucuri arse dar.... Sa auzim de bine
m_tm
Cred ca sunt prea mari si nu le-a luat din prima
bbogdanmircea
QUOTE(AlexRe @ Jul 26 2007, 03:50 PM) *
Am incercat sa ma uit pe site-urile unguresti ... dar nu am priceput nimic! Am sa mai incerc, dar cu cineva care le cunoaste limba.
Saptamana viitoare am sa trec prin Ungaria si am sa arunc atunci o privire, macar sa raman cu vazutul, ca oricum nu inteleg o iota din limba.
Cu stima,


iata rezultatul la o cautare, putine rezultate nu biggrin.gif ?

http://www.autosoldalak.hu/modules/autosol...p?azon=VA070663

http://www.hasznaltauto.hu/kereso1.auto?st...nRlbGplcyI7Tjt9
popescu108368
Sunt curios daca are cineva GPL pe Ignis-si cum merge!!!!Daca stiti cumva, chiar m-ar interesa!
ultumesc whistling.gif
linx
Am tot cautat, dar nu am gasit pe forum: care sunt particularitatile conducerii unui 4x4 si in special al acestui tip de masina cu vascocuplu.Nu-mi este clar, spre exemplu, daca tractiunea integrala poate intra la orice viteza. Mai precis: circul cu masina cu 110-130 km/ora si dau peste un damb pe sosea. Masina pierde contactul cu soseaua si planeaza, implicit rotile din fata pierd aderenta. Se transmite sau nu cuplu pe puntea din spate? La revenire pe sosea toate rotile vor fi motrice? Exista pericolul sa iesi in decor la contactul cu soseaua?
goad
Cu vascocuplu raportul de transmisie al tractiunii pe puntea spate nu o sa fie niciodata 0.In mers normal fara sa patineze rotile din fata raportul de tractiune este 90% fata si 10% spate.Cu cei 10% pe spate ,normal ca tinuta de drum (aderenta) este net superioara unui vehicul cu tractiune numai pe fata.
In momentul in care rotile din fata au o viteza de rotatie mai mare decat cele din spate (patineaza),vascocuplul intra in functiune si mareste raportul tractiunii pe rotile din spate de la 10% .Vascocuplul e umplut cu un lichid siliconic care la cresterea temperaturii devine mai vascos.Daca invarti cu mana o roata din fata trebuie musai sa se invarta si cele din spate ,cu masina pe elevator.Daca nu trebuie schimbat vascocuplul.
Sper ca ai inteles.
Mircea109037
Salut!
Am si eu o nedumerire... Tot am impresia, mai ales acum de cand a inceput sezonul rece, ca mi-a crescut consumul de benzina in oras undeva la 11-12 litri la suta de km. Deocamdata nu am decat 7000 de km cu Ignis-ul meu, dar incep sa imi pun intrebari daca nu cumva masina are ceva probleme. Inainte sa incerc sa merg cu ea la service as vrea sa va intreb daca si la voi se comporta la fel sau doar eu am problema asta... Stiu ca in urma cu vreo 2, 3 luni consumul se invartea in jurul valorii de 9 litri, cum era specificat si pe site-ul oficial Suzuki...
Mersi mult!
Andrei Suzuki
E normal sa consume mai mult atunci cand e rece afara.
linx
QUOTE(goad @ Nov 20 2007, 08:49 PM) *
Cu vascocuplu ...Daca invarti cu mana o roata din fata trebuie musai sa se invarta si cele din spate ,cu masina pe elevator.Daca nu trebuie schimbat vascocuplul.
Sper ca ai inteles.

Da, am inteles principiul de functionare al vascocuplului. Nedumeririle mele se refera la comportamentul lui pe sosea in anumite cazuri, adica, spre exemplu, la viteza mare si in cazul pierderii aderentei la toate 4 rotile. Multumesc pt. explicatii.
linx
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 21 2007, 11:20 AM) *
E normal sa consume mai mult atunci cand e rece afara.

Crezi ca poti argumenta acest lucru? Care sunt factorii de care tb sa tinem seama si care este comportamentul lor? As vrea sa inteleg acest lucru din punct de vedere termodinamic.
Andrei Suzuki
Aerul cu cat e mai rece,cu atat contine mai mult oxigen. Oxigenul intretine focul,arderea. Cu cat ai mai mult oxigen,cu atat ai mai multa benzina (pt ca debitmetrul asta face: regleaza amestecul aer-benzina). De aceea masinile trag mai bine atunci cand e rece afara. Sau de aceea exista filtrele de aer sport care vin si cu tubulatura,tocmai ca sa fie amplasate in locuri de unde sa traga aer cat mai rece,astfel crescand raspunsul motorului,in bine (sa nu zicem performantele).
linx
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 21 2007, 08:08 PM) *
Aerul cu cat e mai rece,cu atat contine mai mult oxigen. Oxigenul intretine focul,arderea. Cu cat ai mai mult oxigen,cu atat ai mai multa benzina (pt ca debitmetrul asta face: regleaza amestecul aer-benzina). De aceea masinile trag mai bine atunci cand e rece afara. Sau de aceea exista filtrele de aer sport care vin si cu tubulatura,tocmai ca sa fie amplasate in locuri de unde sa traga aer cat mai rece,astfel crescand raspunsul motorului,in bine (sa nu zicem performantele).

1.Personal am rezerve, cel putin, ca se schimba compozitia aerului cu temperatura.Ex: aerul din frigider nu are mai mult oxigen decat cel din camera.
2.Debitmetrul este un aparat pentru masurat debitele fluidelor si nu el este cel ce regleaza amestecul aer/benzina.
3.Computerul masinii stabileste compozitia acestui amestec in functie de informatiile de la senzori si de la...pedala de acceleratie.
4.Cel mai important, si aici vroiam sa ajung: randamentul motorului este direct proportional cu diferenta dintre temperatura sursei calde T1 (t motor) si temperatura sursei reci T2 (t aer) si invers proportional cu temperatura sursei calde. Asadar randamentul creste atunci cand motorul este mai cald sau/si temperatura aerului e mai rece. Randamentul=n=(T1-T2)/T1. Aici este explicatia ca pe timp rece masina "trage" mai bine. Fiind o masina cu "carburator" electronic, cu reglarea amestecului aer/benzina dupa criterii si functii bine stabilite este interesant de stiut si argumentat daca pe timp friguros consuma mai mult. Lasam deoparte incalzitul motorului, mersul in gol in stationare si alte asemenea consumuri.
5.La filtre sport nu ma bag prea mult. Indraznesc o afirmatie: prin faptul ca sunt mai mari lasa sa treaca mai mult aer si ardera se produce cu exces de aer, ceea ce conduce la cresterea randamentului arderii.
Andrei Suzuki
Daca tu zici ca debitmetrul masoara debitul fluidelor,si nu el regleaza amestecul aer/benzina atunci cum iti explici ca , (treaba testata de mine cand am inlocuit filtrul de aer) daca debitmetrul este scos de la locul lui,motorul porneste,dar se opreste imediat?Poate pt ca debitmetrul nu trimite nici o informatie,deci e ca si cum nu ar trece aer prin filtru? Deci nu primeste nici benzina? Zic si eu;nu sunt mecanic,nu prea ma pricep,dar mie mi se pare plauzibil.
linx
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 22 2007, 12:04 AM) *
Daca tu zici ca debitmetrul masoara debitul fluidelor,si nu el regleaza amestecul aer/benzina atunci cum iti explici ca , (treaba testata de mine cand am inlocuit filtrul de aer) daca debitmetrul este scos de la locul lui,motorul porneste,dar se opreste imediat?Poate pt ca debitmetrul nu trimite nici o informatie,deci e ca si cum nu ar trece aer prin filtru? Deci nu primeste nici benzina? Zic si eu;nu sunt mecanic,nu prea ma pricep,dar mie mi se pare plauzibil.

Debitmetru=debit +metru, altimetru=altitudine+metru, termometru=temperatura+metru, etc, etc...
Debitmetrul transmite informatia urmatoare: cantitatea de combustibil care trece prin conducta de alimentare in uniatea de timp si este afisata pe display-ul de la bord. Cu debitmetrul scos se transmite ca 0 litri combustibil pleaca spre motor. Atunci calculatorul spune: la 0 litri combustibil trebuie 0 litri aer, si taie tot, opreste motorul.
Ne-am luat cu fizica de clasa X si am uitat: de ce ar consuma masina mai mult combustibil iarna atunci cand stim ca raportul combustibil/aer se regleaza si in functie de temperatura exterioara, masina fiind prevazuta cu o sonda pt asa ceva? Nu ca n-ar consuma, intrebarea este, ma repet, daca da, de ce?
Andrei Suzuki
M-ai pierdut.. Acum debitmetrul calculeaza cantitatea de benzina care trece prin conducta?Debitmetrul care e pus in cutia filtrului de aer? In fine,poate citeste cineva pe-aici si ne ajuta..
bbogdanmircea
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 22 2007, 08:06 AM) *
M-ai pierdut.. Acum debitmetrul calculeaza cantitatea de benzina care trece prin conducta?Debitmetrul care e pus in cutia filtrului de aer? In fine,poate citeste cineva pe-aici si ne ajuta..


luati-o usor baieti...cred ca un google ne-ar ajuta foarte mult

http://www.helium.com/tm/241291/there-factors-cause-achieve

iata aici un articol foarte bun care trateaza cealalta latura a problemei, si anume de ce avem consum mai mic atunci cand e cald afara...sper sa fie destul
linx
[/quote]

luati-o usor baieti...cred ca un google ne-ar ajuta foarte mult


[/quote]
Quod erat demonstrandum!
Florin50070
Senzorul la Ignis care se ocupa de treaba asta se afla pe traseul de admisie aer si e alcatuit din 2 componente: MAF-ul - "mass air flow" care raspunde la cantitatea de aer care trece peste el si un senzor de temperatura IAT - "intake air temperature" care masoara temperatura aerului.

Acest senzor compus este denumit in general debitmetru si nu are nimic de a face cu alte fluide in afara de curentul de aer, deci nu inteleg la ce debitmetru se refera linx cand spune "Debitmetrul transmite informatia urmatoare: cantitatea de combustibil care trece prin conducta de alimentare in uniatea de timp si este afisata pe display-ul de la bord. Cu debitmetrul scos se transmite ca 0 litri combustibil pleaca spre motor. Atunci calculatorul spune: la 0 litri combustibil trebuie 0 litri aer, si taie tot, opreste motorul". Poate or fi si alte debitmetre de combustibil dar nu au treaba cu temperatura.

Impreuna cu informatiile de la senzorul de oxigen, MAF si IAT, calculatorul dozeaza foarte precis benzina necesara arderii. MAF-ul este de fapt un fir de platina - hot wire - sau un film care este incalzit si care este sensibil la curentul de aer. O crestere in curentul de aer va duce la racirea mai rapida a firului scazandu-i rezistenta (un fir incalzit este un rezistor cu coeficient pozitiv de temperatura, adica atunci cand scade temperatura scade si rezistenta sa) si determinand cresterea curentului care trece prin el si care este interpretat de calculator ca o crestere in masa de aer.

Aceste detalii tehnice nu intereseaza prea mult, cert este ca daca densitatea aerului creste datorita unei schimbari de presiune sau temperatura, dar volumul de aer ramane constant, aerul mai dens - mai rece - va indeparta mai rapid caldura de pe fir, implicit ducand la o crestere a curentului si calculatorul dozeaza mai multa benzina. Acest tip de senzor cu fir raspunde direct proportional cu densitatea aerului.

Aceasta poate fi explicatia de ce motorul trage mai bine cu aer rece. Personal am observat ca dupa incalzirea motorului, chiar daca e aer rece afara, motorul "isi revine", probabil pentru ca partea IAT a senzorului compenseaza cresterea curentului prin firul de platina pana la o valoare de echilibru.

Daca debitmetrul este scos de la locul lui sau se defecteaza, informatiile care ar trebui sa vina de la senzor sunt inlocuite cu unele implicite din fabrica dar dupa cum spunea Andrei motorul se opreste sau are un mers foarte fluctuant in turatii.
Florin50070
QUOTE(linx @ Nov 21 2007, 11:43 PM) *
1.Personal am rezerve, cel putin, ca se schimba compozitia aerului cu temperatura.Ex: aerul din frigider nu are mai mult oxigen decat cel din camera.


Compozitia aerului nu cred nici eu sa se modifice cu temperatura, dar densitatea sa, da. Un aer mai rece este un aer mai dens si intr-un volum dat contine mai multe molecule de oxigen decat unul mai cald, mai rarefiat. Procentual cantitatea de oxigen este constanta pentru ca un aer mai dens contine de asemenea si azot in cantitate mai mare dar in comparatie cu un aer cald cel rece are mai mult oxigen in acelasi volum. Iar frigiderul nu are acelasi volum cu camera, deci nu se pot compara
linx
QUOTE(Florin50070 @ Nov 22 2007, 09:45 PM) *
QUOTE(linx @ Nov 21 2007, 11:43 PM) *
1.Personal am rezerve, cel putin, ca se schimba compozitia aerului cu temperatura.Ex: aerul din frigider nu are mai mult oxigen decat cel din camera.


Compozitia aerului nu cred nici eu sa se modifice cu temperatura, dar densitatea sa, da. Un aer mai rece este un aer mai dens si intr-un volum dat contine mai multe molecule de oxigen decat unul mai cald, mai rarefiat. Procentual cantitatea de oxigen este constanta pentru ca un aer mai dens contine de asemenea si azot in cantitate mai mare dar in comparatie cu un aer cald cel rece are mai mult oxigen in acelasi volum. Iar frigiderul nu are acelasi volum cu camera, deci nu se pot compara

+ celalalt post.
Partial de acord cu tine. Cele enuntate de tine sunt lucruri de finete, as putea spune, asa cum imi plac mie.
Interesant mi s-a parut link-ul lui Bogdan Mircea care explica, si el, multe.
Debitmetrul meu era cel de benzina, care este si el un debitmetru deoarece masoara debite.
N-am inteles chestia cu comparatia volumelor, dar nu vreau sa mai insist pentru explicatii.
cribo25
Vin cu o precizare care poate intereseaza - vine iarna si am citit o parere legata de pneuri, respectiv modelul Continental ecocontact EP ca ar fi "all seasons". Nu, sunt de vara dar cu bune proprietati pentru sosele umede mai ales la acvaplanare.
Au insa o aderenta f.buna la viraje si reduc consumul de carburant cu cca.5% fiind de generatie noua. Pentru mai multe detalii si graficul proprietatilor intrati pe http://www.pneus-online.fr/pneu-auto/CONTI.../ECOCONTACT.EP/

Cred ca majoritatea modelelor venite sunt cu acest tip ( 165/70 R14 ).
goad
Eu am 175/65R14 ,cu jante de aliaj .
Continental EcoContact EP este o anvelopa de vara ( pe zapada e ca sania...nu are aderenta).
Sorin71828
QUOTE(cribo25 @ Nov 24 2007, 02:57 PM) *
Vin cu o precizare care poate intereseaza - vine iarna si am citit o parere legata de pneuri, respectiv modelul Continental ecocontact EP ca ar fi "all seasons".


In general modelele "all seasons" sint facute pentru cei carora le este lene sa tot schimbe anvelopele iarna si care nu circula prea mult in afara oraselor. Dar este de preferat ca iarna sa se schimbe anvelopele cu unele speciale de iarna si nu cu jumatati de masura.
CYBER
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 17 2005, 11:26 AM) *
Are cineva pe forum un Ignis rosu cu NDL la numar? blush.gif

Salutare Suzukari! Ma poate ajuta si pe mine cineva cu niste informatii legate de cum as putea sa aduc un IGNIS din Ungaria? Ma intereseaza ce acte tre sa iau de acolo, taxe, etc. Am vazut masinuta pe un site si in ultima vreme cea mai buna lectura pt mine este acest forum. Fiind si in Afghanistan, abia astept sa ajung acasa sa o cumpar. Va multumesc. Scuze daca am postat gresit, e prima data. smile.gif
CYBER
QUOTE(Andrei Suzuki @ Nov 21 2007, 07:08 PM) *
Aerul cu cat e mai rece,cu atat contine mai mult oxigen. Oxigenul intretine focul,arderea. Cu cat ai mai mult oxigen,cu atat ai mai multa benzina (pt ca debitmetrul asta face: regleaza amestecul aer-benzina). De aceea masinile trag mai bine atunci cand e rece afara. Sau de aceea exista filtrele de aer sport care vin si cu tubulatura,tocmai ca sa fie amplasate in locuri de unde sa traga aer cat mai rece,astfel crescand raspunsul motorului,in bine (sa nu zicem performantele).

Salut! Andrei , pari cel mai experimentat de pe forum (asta e partea de periere)...(urmeaza cererea:)) Vreau sa incerc sa aduc din Ungaria un Ignis 1.3 VVT. Din 2004, acolo ajunge cam la 5100-5500. Benzina. La vreo 60-80k km. Merita? Ceva despre motorizarea asta? Sunt blana la capitolul mecanica!!!
Andrei Suzuki
Pretul e unul foarte bun,zic eu. Depinde ce dotari are masina. Eu am tot motorul de 1.3 pe Ignis,am vreo 50k km si absolut nici o problema. Daca masinile pe care le gasesti au macar o carte de service,un desfasurator ceva,eu zic ca merita. Distributia e pe lant,deci nu ai probleme cu investitul banilor. Decat o revizie sumara ar trebui sa faci in primul rand,adica ulei,filtre..si alte maruntisuri.
CYBER
QUOTE(Andrei Suzuki @ Dec 2 2007, 01:09 PM) *
Pretul e unul foarte bun,zic eu. Depinde ce dotari are masina. Eu am tot motorul de 1.3 pe Ignis,am vreo 50k km si absolut nici o problema. Daca masinile pe care le gasesti au macar o carte de service,un desfasurator ceva,eu zic ca merita. Distributia e pe lant,deci nu ai probleme cu investitul banilor. Decat o revizie sumara ar trebui sa faci in primul rand,adica ulei,filtre..si alte maruntisuri.

Multumesc mult Andrei.
CYBER
QUOTE(Andrei Suzuki @ Dec 2 2007, 01:09 PM) *
Pretul e unul foarte bun,zic eu. Depinde ce dotari are masina. Eu am tot motorul de 1.3 pe Ignis,am vreo 50k km si absolut nici o problema. Daca masinile pe care le gasesti au macar o carte de service,un desfasurator ceva,eu zic ca merita. Distributia e pe lant,deci nu ai probleme cu investitul banilor. Decat o revizie sumara ar trebui sa faci in primul rand,adica ulei,filtre..si alte maruntisuri.

Nu am vazut decit in poze, in Afghanistan fol Jeep-uri. Dar arata bine, am gasit preturi bune pe aaaauto.hu
vboyro
[quote name='GST' date='Aug 23 2007, 12:04 PM' post='229678']
Si la mine se aude troncanitul ala...nu se aude tare, dar e deranjant si nu ar trebui sa fie in primul rand. Am mers si eu pe bancheta din spate, fara placa si cu porbagajul gol, am scos chiar si rezerva, dar nu am putut sa imi dau seama de unde se aude. am observat ca se aude din stanga porbagajului undeva in apropiere de usa.
SALUT!
ACEASI PROBLEMA CU TRONCANITUL PE SPATE LA DENIVELARI O AM SI EU LA UN WAGON R.
PINA LA URMA A DESCOPERIT CINEVA SURSA ACESTUIA?
Mircea109037
Salut, Vboyro!
Nu am descoperit exact sursa troncanitului si vei vedea ca sunt mai multe pareri pe aici. Eu personal cred ca e de la bancheta din spate, pe care am scos-o pentru a pune husa si cand am vrut sa o pun inapoi, plasticele care o sustin in gaura de prindere mi-au cazut inauntru. De atunci are un mic joc si probabil de la asta se aude troncanitura. Intre timp, desi la inceput m-a deranjat enorm, am invatat sa traiesc cu comportamentul asta...
Asta este.
Enache110234
QUOTE(GST @ Aug 23 2007, 08:04 AM) *
Si la mine se aude troncanitul ala...nu se aude tare, dar e deranjant si nu ar trebui sa fie in primul rand. Am mers si eu pe bancheta din spate, fara placa si cu porbagajul gol, am scos chiar si rezerva, dar nu am putut sa imi dau seama de unde se aude. am observat ca se aude din stanga porbagajului undeva in apropiere de usa.



Acelasi zgomot a aparut si la Suzuki meu. Cand trec o intersectie, sine de tramvai, devivelari, se aude un zgomot, se pare ca stanga spate.

Nu am reusit sa il localizez. Poate stie cineva, sau crede ca ar sti sursa zgomotului.
linx
La multi ani!!!
bbogdanmircea
La multi ani tuturor Suzukarilor!
Banuiesc ca ati calatorit de Sarbatori, avand in vedere valentele off-road ale Ignisului, si ma gandeam ca ar fi o idee buna sa postati care cum mai intra ce consum au realizat de sarbatori daca se poate.
Numai de bine!
Mircea109037
Salut!
Am fost plecat de sarbatori pe traseul Timisoara - Faget - Sibiu - Sighisoara - Sibiu - Balea Cascada - Sibiu - Paltinis - Sibiu - Faget - Timisoara, in total 1000 km si mi-a iesit un consum de 7.7 % litri, in conditiiile in care masina a fost plina, 4 persoane si bagaje, care nu au mai incaput in portbagaj rolleyes.gif , iar o parte din traseu a fost cu zapada pe sosea, dar fara sa fiu nevoit sa folosesc lanturi.
Sorin104552
La Multi Ani!
Dieselache, 2 persoane, ceva bagaje, 100-120 km/h, TM-AR-Oradea-Satu Mare si retur, TM-Sasca Montana si retur, plus ceva km prin zona, in total 1300 km.
Zapada ioc. Abia cind am ajuns in TM, am vazut ceva zapada, drumurile erau curatate
(am plecat din Satu-Mare in 2 ianuarie, pe +3grade, in TM erau -5).
Pe drum am intilnit un Ignis, dupa numar era Florin. Salut Florin!
Imi pare rau ca nu am apucat sa schimbam o vorba, ma temeam sa nu ma prinda noaptea pe drum.
Daca treci prin TM, da de veste.
Un an mai bun tuturor,
S.
bbogdanmircea
QUOTE(Sorin104552 @ Jan 5 2008, 05:47 PM) *
La Multi Ani!
Dieselache, 2 persoane, ceva bagaje, 100-120 km/h, TM-AR-Oradea-Satu Mare si retur, TM-Sasca Montana si retur, plus ceva km prin zona, in total 1300 km.
Zapada ioc. Abia cind am ajuns in TM, am vazut ceva zapada, drumurile erau curatate
(am plecat din Satu-Mare in 2 ianuarie, pe +3grade, in TM erau -5).
Pe drum am intilnit un Ignis, dupa numar era Florin. Salut Florin!
Imi pare rau ca nu am apucat sa schimbam o vorba, ma temeam sa nu ma prinda noaptea pe drum.
Daca treci prin TM, da de veste.
Un an mai bun tuturor,
S.


biggrin.gif si consumul, care a fost consumul? cum se descurcs DIeselul in depasiri peste 100km/h?
bbogdanmircea
QUOTE(Mircea109037 @ Jan 4 2008, 06:25 AM) *
Salut!
Am fost plecat de sarbatori pe traseul Timisoara - Faget - Sibiu - Sighisoara - Sibiu - Balea Cascada - Sibiu - Paltinis - Sibiu - Faget - Timisoara, in total 1000 km si mi-a iesit un consum de 7.7 % litri, in conditiiile in care masina a fost plina, 4 persoane si bagaje, care nu au mai incaput in portbagaj rolleyes.gif , iar o parte din traseu a fost cu zapada pe sosea, dar fara sa fiu nevoit sa folosesc lanturi.


cat de multe bagaje au fost de nu au mai incaput in portbagaj?
bbogdanmircea
ah da si mi-a mai venit o idee sa postati ce viteza maxima ati atins cu masinutzele voastre (cel putin pe vitezometru), dak e pe GPS si mai bine
Mircea109037
Pai un troller de 70, unu de 60, un minibax de pepsi (4 sticle), plus ceva bagajele... Troller-ele s-au incapatanat sa nu incapa impreuna in portbagaj...
bbogdanmircea
QUOTE(Mircea109037 @ Jan 6 2008, 11:33 AM) *
Pai un troller de 70, unu de 60, un minibax de pepsi (4 sticle), plus ceva bagajele... Troller-ele s-au incapatanat sa nu incapa impreuna in portbagaj...


(ca sa fiu si eu rau acuma) ar fi incaput bagajele intr-un portbagaj de Logan? biggrin.gif
dar banuiesc ca esti multumit de masinutza nu?
Mircea109037
Nu esti rau, m-am obisnuit... am auzit chestia cu Loganul din prima clipa in care nu au incaput bagajele... replica era ca cu Loganul nu puteam cara dulapul (am carat un dulap de la Jysk cu Ignis-ul acum ceva timp) pentru ca nu are deschiderea mare si, in primul rand, nu e hatchback... De obicei mergem maxim doua, trei persoane cu masina si portbagajul e suficient. Acum, fiind sarbatori, s-a nimerit sa fim 4... Dar eu nu ma plang pentru ca trollerul a stat impreuna cu cei din spate...
Iar referitor la viteza maxima, cel mai mult am avut undeva la 150kmh pe autostrada in Ungaria... nu am dat mai mult pentru ca imi era mila de cifra care aparea in dreptul consumului instantaneu si de buzunarul meu....
In tara, cel mai mult am atins 140kmh pe o portiune de drum langa Hateg, sosea recent refacuta si largita... in rest, nu am curajul sa merg cu viteza mare pentru ca imposibil sa nu apara sau o groapa in carosabil sau o denivelare de la imbinarea asfaltului... tragic, dar asta e Romania...
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.