Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Ignis part II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
c105060
mai vin cu o intrebare:
are scut la motor? daca nu are se poate pune?
Andrei Suzuki
Nu are.Nu stiu daca se poate pune. Oricum,chiar nu cred ca-ti trebuie scut.Eu am ramas de cateva ori cu ea suspendat,cu fata si desi a atins pe jos,nu s-a intamplat nimic.
c105060
multumesc andrei.
am vazut un ignis.
ce nu mi-a placut:
-flambeaza interiorul usii cind inchid usa (plasticul ala cu miner) sau daca trag de el
-lama de cauciuc dintre geam si tabla usi era in valuri
-usile trebuie trintite. poate fiindca era nou.

avea ceva in neregula ingnisul ala sau asa sint?

si o chestie chiar naspa care insa nu tine de masina: 300 si ceva ron numere provizorii??????
foarte mult. ma astept la scoruri grele din partea dealerului daca am nevoie de el dupa ce cumpar masina.
sper ca nu am inteles eu bine.
Marian98974
Micile imperfectiuni pe care le-ai mentionat exista, dar nu sunt suparatoare. Eu am Ignis 1,3 GS de 2 luni si am circa 5500 km parcursi. Am avut aceeasi senzatie cu usa, dar acum functioneaza din ce in ce mai bine. Motorul este foarte bun, avand in vedere caracteristicile, iar consumul este rezonabil. Una peste alta, merita investitia. Nu are scut la motor, dar nici nu este necesar, ba chiar este un avantaj, racirea motorului fiind foarte eficienta (curentul de aer ajuta). Am urcat Mestecanisul, Giuvala si alte pasuri, iar acul indicator al temperaturii motorului nu a trecut de jumatate. Dar asa cum am spus, avand in vedere pretul si caracteristicile tehnice, merita toti banii.
Sorin71828
Cit priveste caroseria daca este galvanizata vezi ce ofera spre ex. francezii :

"Garantie Suzuki 3 ans ou 100 000 km, au 1er terme échu
- Garantie anti-corrosion 6 ans et même 12 ans pour Wagon R+, Ignis ou Liana. " - la garantia de 12 ani banuiesc ca este !

Scut sub motor nu prea este necesar... la garda la sol de 17 cm ! nu e cazul.
Usile - cel putin la Ignisul meu se inchid f. usor - chiar ma enerveaza anumite persoane cind le trintesc.
Minerul de plastic de la usa ( interior ) nu se deformeaza si nici nu tremura.
Singurul lucru neplacut este plasticul din interior care vad ca este la moda acum.
Dar cum toate masinile ( la banii astia ) folosesc plastic la greu, asa ca orice masina ai alege vei avea parte din plin de plastic...chiar daca unele imita lemnul - tot plastic ramine.
In rest masina este OK. ( 28.000 km ) fara nicio problema, chiar sint multumit de ea ( am schimbat doar placutele de frina si lamele de stergatoare - de curind )
c105060
da, sa vad cind ajung sa fac un drive test.
inca o intrebare si gata: spatarele scaunelor din spate au mai multe pozitii sau doar ridicat si pliat?
Andrei Suzuki
Prin pliat intelegi lasat jos,nu?Ca sa faci portbagaju mare. Daca da,sunt 3 pozitii. O pozitie normala,una in care spatarul face unghi de 90 de grade cu bancheta (nu cred ca poate sa stea cineva pe bancheta asa) si complet rabatata.
Sorin71828
sa mai vedem un suzuki frumos ! cu fundulet ridicat !!!
Sorin104552
Ciao!
Am si eu un Ignis DDIS de trei luni; am facut cu el cam 5000 km, majoritatea in week-end. Primii 3000km i-am facut 'in rodaj', fara excese, regim lejer, fara a depasi 2500 rpm. Dupa 3000 l-am mai turat putin, dar rar peste 120 km/h.
Una peste alta, consum mediu 5,2 l/100, la pompa, dieselul neavind consumul afisat pe display.
PRO:motor sprinten, cuplu "uau!", tinuta buna la drum, gabaritul mic ma ajuta sa parchez si sa intorc aproape oriunde, garda la sol excelenta.
Contra:zdranganitul, care s-a intensificat dupa primiii 2500-3000 km, spatiu mic in portbagaj(nerabatat; cand rabatez scaunele, insa, e mai mult decit necesar).
GST
Salut !
Sa stapanesti sanatos masinuta si fara incidente! smile.gif
sunt curios care e cel mai mic consum scos de cineva cu un DDIS.
Tatal meu a scos acum 2 ani in Thasos consum de 3.6-3.8 nu mai stiu exact.
Sorin71828
Andrei spunea la un moment dat ca zdranganitu' vine de la tzimburusurile de la usi - alea din interior care se lasa in jos ! Nu mai tin minte dar parca a zis ca a pus in jurul lor ceva burete , poate ne ajuta cu informatia mai exacta .
Andrei Suzuki
Da,alea zdranganeau.Eu pur si simplu le-am taiat cu bomfaierul,si in locul lor am pus niste capacele,ca sa nu ramana gaura. In jurul a ce a mai ramas din parghia aia care zdranganea am pus "fata dubla".Burete care are adeziv pe ambele parti.Pur si simplu l-am infasurat in jurul parghiei. Dar sa stii ca mai zdrangane si acolo de unde iese acea parghie,unde e mecanismul propriu-zis de deschidere al usii. Dar la mine dupa ce am pus Caliber si am bagat si vatelina pe acolo a disparut.Nu se mai aude.
Sorin104552
Multam fain.
Pt cei curiosi de consumurile masinilor, recomand
www.spritmonitor.de
mai ales inainte de a-ti lua o masina.
Poti sa-ti faci cont si sa-ti postezi masina acolo(lb. engleza sau germana}.
Cel mai mic consum la DDIS l-am vazut in jur de 3l/100km, in conditii de mers ff economic.
Media DDIS-urilor e 4.8, afara + oras(pe acel site).
In ceea ce ma priveste, cred ca gumele 165/70 nu prea sint economice vara.
Am gasit zdranganind numerele(suportul), capacul portbagajului s.a., dar ce am observat e o trepidatie in ambreiaj, mai ales la relanti, peste care mai e (poate) impresia mea ca trepidatia dieselului nu avantajeaza plasticele din bord.
Masina imi place, imi convine, mai exact, este ceea ca ma asteptam.
Sorin71828
Intrebare de baraj !
Motoarele de pe Suzuki ( Ignis si Swift ) au distributia pe curele sau pe lant ?
GST
DIstributia este pe curea. la 1.3 DDIS. la restul nu stiu sigur dar tot pe curea ar trebuii sa fie. Si la GV am distributia pe curea :minigun: nu puteau sa puna si ei lant...?
Sorin104552
La motorul Z13DT de pe Opel/Fiat/Suzuki, transmisia e pe lant. Se estimeaza cam 25 revizii neinvazive.
Adica pina la 250.000 km nu trebuie decit schimbat ulei, filtre, curele. In teorie. Practic, vom vedea.
AlexRe
Salutare tuturor, din intamplare am gasit acest forum, fiind in cautarea unei masini noi pe care sa o achizitionez. De cand am vazut Ignis-ul mi-a placut foarte mult si acum intentionez sa-l cumpar. Dar pana acolo ma sunt multe de facut, inclusiv un TestDrive. Eu sunt din Ploiesti si din pacate aici nu exista un dealer autorizat, asa ca o sa merg la Brasov, ( pt ca sunt brasovean smile.gif ) sau in Bucuresti.
Tot ce s-a scris aici mi-a fost de mare ajutor si am aflat mai multe despre masina pe care mi-o doresc. Mai sunt cateva intrebari care le am, dar am sa caut topicurile deschise in acest sens si am sa postez acolo.

Cu stima,
AlexRe
Se pare ca acest topic nu mai este vizitat de nimeni sad.gif

Cu stima,
Bodnarescu107177
Alex Re ->poti sa-mi spui si mie unde gasesc si eu nijte forumuri mai utilizate Suzuki?
merci.
Mihai 36955
Salutare!
Sunt un fost proprietar de IGNIS DDiS, asa ca daca ai intrebari mi le poti adresa.

Bye
GST
Salut, eu am DDIS... deci imi poti adresa intrebari si mie. smile.gif
AlexRe
Bodnarescu, pana acum asta este cel mai utilizat forum, daca cumva afli ceva, te rog sa m anunti si pe mine.

Multumesc frumos pentru suport in legarura cu Ignis. Din cate am vazut masina nu vine echipata cu scut pentru motor, pe mine m-ar interesa daca se poate monta unul si de la ce masina ar fii compatibil.

Eu vreau sa achizitionez varianta AWD, sunt curios cum se comporta pe ternen accidentat, eventual prin noroaie. ( am planuri mari biggrin.gif )

Cu stima,
Mihai 36955
Din cate stiu eu nu are scut, insa sunt cateva firme prin bucuresti care aduc scuturi din otel (din acela gros), pentru fiecare model de masina in parte. AWD vine numai pe 1.5 benzina, sau au bagat si pe DIESEL.
In orice caz masinii daca ii schimbi cauciucurile de vara cu care vine si ii pui niste ALL SEASON, te poti baga peste tot cu el.
AlexRe
Am mai vazut un model de AWD si pentru motoul de 1.3L. Cauciucurile clar vor fi schimbate, adaptate pentru teren mai accidentat si de iarna.

Cu stima,
Andrei Suzuki
Iarna e recomandat sa lasi dimensiunile cu care vine masina.Daca prima iarna mai merg cele all season,originale,la a 2-a clar trebuie cauciucuri de iarna adevarate. Talonul de 70 zic eu ca e ideal pt iarna.La fel,si latimea de numai 165.
Vara clar,cat se poate de late si cu talonul cat mai mic. Traiasca gropile! biggrin.gif
AlexRe
Nu sunt fanul cauciucurilor cu etalon mic, cu cat e mai mare si masina mai intalta, cu atat ma simt mai bine. smile.gif
Mihai, ai putea sa imi spui vreun site, sau vreun numar de telefon de la o asemenea firma care aduce scuturi? ( daca e problema cu postatul aici, poti sa-l lasi pe PM ). Multumesc anticipat

Cu stima,
Andrei Suzuki
Daca trimiteti nr de tel pe MP,aveti grija sa scrieti prefixul cu spatiu intre cifre,altfel il cenzureaza forumul. De ex 0 7 2 3 123456.La nr fix nu stiu daca e nevoie
AlexRe
Multumim pentru sfat Andrei arigato.gif
Uite ca am patit beleaua, am ramas fara permis :evil: ... eram in PL la o trecere de pietoni, eu mergeam pe culuarul 2, iar cand am ajuns cu borul masini pe trecere, a pus pietonul piciorul pe trecere, au venit cu masina dupa mine si nu am mai avut ce face sad.gif
Asa ca o luna stau pe margine, nu pot sa ma duc sa fac nici macar un drive test sad.gif

Cu stima,
Bogdan91180
Salutare,
Am 2 intrebari legat de AC la Ignis :
- am observat ca daca merg sa zicem juma' de ora cu el pornit, cand trag pe dreapta in partea din dreapta fatza , curge un lichid, presupun ca e condensul....este normal ? asa se intampla si la voi ?

- la voi se aude aerul conditionat cand este pornit si aveti muzica oprita ? la mine da.....si cand il decuplezi din nou se aude ca se opreste....nu ma refer ca e un zgomot puternic, este ceva discret...
Andrei Suzuki
Da,chestia care curge intr-adevar e condens si e ceva normal.E aceeasi chestie ca aparatele AC de casa.
In ce sens se aude?Se aude cand porneste?cand apesi butonul?Sau...se aude aerul cum iese. Ambele sunt normale.Cand apesi butonul se aude compresorul de AC,eventual ventilatorul care pornesc. Iar,in masina,cu cat maresti treapta de viteza a aerului,se va auzi mai tare.
Bogdan91180
mersi mult, mi'ai raspuns la tot ce vroiam smile.gif
popescu108368
Salut! Eu am intrebat la reprezentanta Fiat si mi-au spus ca distributia e pe lant!
Sorin71828
banuiesc ca te referi la motorul DDIS. Se pare ca si motoarele pe benzina 1,2 si 1,5 de la Suzuki au distributie pe lant.
AlexRe
Am reusit sa vad masina parcata pe o straduta ... trebuie sa recunosc ca este mai mica decat ma asteptam blush.gif
Cu stima,
en100892
pana nu te sui in ea, intr-adevar iti da senzatia ca e mica.....
dupa ce te cuibaresti pe scaunul soferului s-ar putea sa-ti schimbi opinia.... biggrin.gif
crede-ma ca la mine asa a fost....


PS: am 1,86 si vreo 90 de kile...
Catalin103986
QUOTE(Sorin71828)
banuiesc ca te referi la motorul DDIS. Se pare ca si motoarele pe benzina 1,2 si 1,5 de la Suzuki au distributie pe lant.


Sorine, esti sigur ca motoarele de 1,5 au distributia pe lant? La mine e curea, cel putin asa tin minte de cand m-am uitat la motor... N-ar fi rau sa ma fi inselat...
AlexRe
Dupa ce recuperez permisul am sa merg sa fac un Drive Test, pana atunci ... sunt pieton.
Cu stima,
GST
Am facut de curand revizia de 60k (care m-a costat 1013 RON ) :bandit: :bash: :minigun: blink.gif si am intrebat mecanicul care lucra la ea daca are lant sau curea si mi-a zis ca 1.3 DDIS are pe lant. la cum s-a exprimat mi-a dat de inteles ca doar motoarele de 1.3 DDIS au pe lant...
Deci imi retrag post-ul anterior in care am zis ca are curea :angel:
arigato.gif
AlexRe
Stiu ca pare stupid ... dar ce ti-a facut de 1000 de lei ? Mi se pare cam mult totusi ...
Cu stima,
GST
Schimbat filtre: ulei, aer, polen, motorina. Schimbat ulei, placute, lichid frana, aerisit, reglat frana de mana, curatat saboti, reglat saboti cam atat parca. totul a fost in jur de 6 mil si ceva plus manopera pana la 10 mil...care sincer mi se pare f mult... nu am acum in fata fisa de service dar tin minte ca schimbul de ulei a costat in jur de 1 mil.... chestie pe care pot si eu sa o fac dar am zis sa fac totul la service... sau ma puteam duce la un OMV sa ii dau unui nene 200.000 sa imi bage un matz pe joja sa traga tot uleiul... Dar asta e... noi sa fim sanatosi smile.gif cand o sa iau foaia de service de la contabil o sa scriu totul detaliat cu pret si manopera..
popescu108368
Probabil ca a schimbat si ceva curele!!!(aer conditionat, alternator)
Sunt posesor de Ignis de fix 3 zile,asa ca va rog sa scuzati eventualele tampenii spuse!
Intrebare: la spalator luneta are vas separet pt apa, ca eu in spate nu am vazut nimic!?!?!?!?!?
Andrei Suzuki
Nu,e acelasi vas.Daca o sa ai vreodata curiozitatea sa desfaci pragurile pe dreapta (parca) o sa vezi ca e un tub mic prin care ajunge apa in spate.
goad
Salut.
Astept un ignis peste 2 sapt. 1.5 GS AWD ,sper sa fiu multumit de el.
Pana soseste , ma gandeam ce alarma sa pun pe masina .
Voi de care aveti :normala sau cu pager?
Daca puteti sa-mi recomandati un service de alarme, care se pricepe la Suzuki Ignis.
Mersi.
:cheers:
AlexRe
GST - au schimbat cateva consumabile la masina, dar totusi si asa costa desul de mult, mai ales manopera.
GOAD - Felicitari pentru achizitie, sa o folosesti sanatos si sa ai parte de cat mai multi km fara incidente. Cat a costat masina ? Este pretul de pe site, sau ai primit vreo reducere ?
Cu stima,
goad
Mersi.
A fost cam 13000 cu totul(pe site e 14000 parca) .Mi-a placut masinuta din prima.
Faza tare e ca vroiam sa iau Ford Fusion initial, dar a zis cineva de pe forum de Ignis si mi-a placut mai mult japoneza.
Comparativ cu Fusion , vad ca lumea nu prea se plange de Ignis.

Oameni buni ,voi chiar nu aveti alarme pe masini?!
Recomandati-mi si mie un service de alarme care se pricepe la Ignis .
arigato.gif
AlexRe
La 13k ai facut o afacere buna! Asteptam sa vina sa pui niste poze cu ea smile.gif
Cu stima,
Mircea109037
Salut!
Mi-am luat si eu de curand un Ignis 4x4 cu motor de 1.3. Vreau sa va spun ca distributia la benzinare este pe curea, din ce am vazut si am citit. La diesel s-ar putea sa fie pe lant, dar benzinarele au pe curea, care in mod normal la revizia de 60k trebuie schimbata.
O zi buna!
GST
Nu au schimbat nici o curea la ea...doar ce am scris mai sus wink.gif
Stiu ca e mult manopera dar de ...asta e ce sa ii faci...
Ignisul cu motor de 1.3 DDIS are distributia pe lant mi-a spus mecanicul care a lucrat la ea, plus ca altfel o schimbau la 60k....
Cu alarma eu pe ignis am un k-9 care acum imi face figuri telecomanda... iar pe GV am viper cu pager... e folositor pagerul, iti piuie cand se declanseaza vre-un senzor, iti arata care e, are o gramada de optiuni. am si pornire la ea dar nu a putut fi montata din cauza cheii "inteligente" a masinii... cea mai folositoare functie la pager mi se pare lacatelul care iti arata daca ai inchis masina sau nu:) de multe ori mi se intampla sa uit daca am incuiat masina...si daca sunt f departe ma uit la telecomanda si vad smile.gif daca iti iei viper sa iti iei modelul cu responder, adica cu raza de actiune f mare 150 metrii parca. seara cand ma pun in pat mai dau cate un lock sa fiu sigur:) si eu stau la et 4 iar masina e la o straduta distanta smile.gif
arigato.gif
popescu108368
Intrebare:la DDIS ati avut consum mai mare in rodaj?Nu am facut un consum la pompa, dar a scazut cam mult acul de la rezarvor :evil: !
Mai o fi si aerul conditionat!Mai vedem dupa rodaj!! blush.gif
Sorin104552
Buna,
La DDIS, in primii 3000 km, nu am mers la peste 2500 rpm, consumul fiind sub 5. Dupa 3000, plus caldura, a sarit peste 5.
www.spritmonitor.de/de/detailansicht/167089.html
Drept ca am schimbat si regimul de lucru. Acum ma bag mai des in depasiri, mai trag de motor pe la munte.
Apropos de alarma pe masini. Singura utilitate e sa ii deranjeze pe vecini, ca in rest, cu/fara ea, te rezolva baietii de nu te vezi...
Salut.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.