Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Ignis part II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
klm
1.
CITAT(klm @ Sep 25 2008, 10:09 AM) *
Asta nu inseamna ca un G3 e mai bun decat un Ignis.

deci pe partea asta suntem de acord.
2.
CITAT(Mircea109037 @ Sep 24 2008, 08:08 AM) *
p.s. acuma sincer vorbind, singura masina SH nemteasca care chiar merita banii e Audi si spun asta pentru ca majoritatea pieselor de pe Audi/VW/Seat/Skoda sunt aceleasi...

Trecand peste operatiunile normale (schimb ulei/cauciucuri, etc) in notiunea de intretinere mai intra si parti mecanice: bucse, jante, parbrize, doamne-fereste iti mai gasesti gauri prin masina; ca sa iti faci o idee, o janta de G3 costa cam dublu uneia de G4 si tot ca idee si RR face parte din grupul Vag, asta inseamna ca poate folosi amortizoare de Polo?
lorivankenobi
Salut Rapstyle!
La mine usnt amandoua, dar pot sa zic ca nu ma mira la ce drumuri am bagat-o ... plus ca are ceva km la bord smile.gif.
Pe dreapta e mai putin, si paradoxal, pe stanga e mai mare jocul.
Inca mai merge, probabil la primavara le schimb. Pana autnci bag un drum de ungaria si imi aduc de acolo, sau chiar le schimb acolo, nu stiu inca.

Ignis vs. G3, G4 ... la noi piesele uzuale pentru Ignis sunt scumpe, poate de aici si perceptia ca o japoneza (fie ea facuta oriunde) este scumpa. Ce iti ofera in plus, io cred ca e fiabilitatea, totusi. Am mai auzit de G3, G4, Polo care au lasat proprietarii in drum.
Desigur, nu compar comoditatea dintr-un G5 cu cea din Ignis. Dar nici nu se compara 2 masini din aceeasi categorie.
La pret, un Ignis din 2004 - 2005 este cam cat un G4 din 2000 - 2001, cu un nr. de km. la bord... nu zicem cat ... ca poate luam tzeapa smile.gif.

Eu mi-am luat Ignis pentru ca mi s-a pus pata pe ea, din cauza fiabilitatii (dupa o destul de neplacuta cu un Astra), si dupa ce am citit n forumuri din ungaria. Nu conta cum arata, ce comoda e, important e sa mearga, sa nu stau dupa ea.
Sunt mai mult decat fericit cu alegerea facuta.

Tchuss.
Aveti grija de voi si Ignisu-rile voastre.
Mircea109037
QUOTE (klm @ Sep 25 2008, 12:39 PM) *
1.
QUOTE (klm @ Sep 25 2008, 10:09 AM) *
Asta nu inseamna ca un G3 e mai bun decat un Ignis.

deci pe partea asta suntem de acord.
2.
QUOTE (Mircea109037 @ Sep 24 2008, 08:08 AM) *
p.s. acuma sincer vorbind, singura masina SH nemteasca care chiar merita banii e Audi si spun asta pentru ca majoritatea pieselor de pe Audi/VW/Seat/Skoda sunt aceleasi...

Trecand peste operatiunile normale (schimb ulei/cauciucuri, etc) in notiunea de intretinere mai intra si parti mecanice: bucse, jante, parbrize, doamne-fereste iti mai gasesti gauri prin masina; ca sa iti faci o idee, o janta de G3 costa cam dublu uneia de G4 si tot ca idee si RR face parte din grupul Vag, asta inseamna ca poate folosi amortizoare de Polo?



Haha! Asta cu RR a fost foarte buna!
La piese comune ma refeream tocmai la bucsaraie, filtre si alte consumabile. Nu vad ce legatura are gaura din masina ?
Normal ca daca mergi sa ti-o repari la reprezentanta iti iese mai mult, dar daca mergi la un service normal, alta e povestea.
Mie nu mi-a venit sa cred cand am auzit cat costa o revizie de Audi diesel, bineinteles nu facuta la reprezentanta. Sau un schimb de bucse...
Jentile sunt cazuri speciale pentru ca poti alege de la o multitudine de producatori, fiecare cu pret diferit.
klm
Fiecare le stie pe ale lui; fa comparatie la o simpla bobina si apoi mai vorbim, nu te supara daca nu voi continua subiectul dar n-as vrea sa intervin prea mult in acest topic din respect pentru cei care vor sa vada informatii despre Ignis.
tabek
Nu stiu ce sa fac, cer un sfat de la voi...am gasit un Ignis la 6200euro, 29000km, GLX+AC,din 2004.12. Ok pana aici, masina a fost adusa recent din Ungaria de la suzuki center din Budapesta. Proprietarul spunea ca masina sta de un an la reprezentanta, de aici numarul mic de km. (are si carte de service) Prima data nu l-am crezut, dar ulterior am verificat pe site-ul suzuki center, si intr-adevar masina este la ei din 2007.11. Masina arata f. bine, intretinuta, nici o zgarietura...insa, am facut un test cu el, si am constatat 2 probleme(?): cand apas/ridic ambreiajul se aude un mic carait (abia sesizabil, dar se aude), si cutia de viteze cam urla sa zic asa, la fel si motorul. Nu prea stiu cum trebuie sa se auda, dar mi s-a parut ca cutia de viteze are un zgomot prea mare, ca si la dacia mea din '96.. dry.gif Altfel intra destul de usor in viteze. (a 5-a nu i-am dat, nu aveam unde).
Ce ma sfatuiti? sa ma bag sau sa ma feresc, tinand cont de o eventuala problema la cutia de viteze? motorul se aude chiar asa de tare? mai mult de 4000rpm nu i-am dat, dar la 4000 deja urla f. tare si avea si un sunet de diesel. (masina e pe benzina).
Poate sunt eu un pic paranoic, dar nu stiu ce sa fac...si trebuie sa dau raspunsul maine-poimaine.


p.s.: eventual daca este cineva din Cluj cu un Ignis, poate ma lasa sa ma dau un pic cu masinuta lui, sa vad si eu ce sunete are un Ignis. biggrin.gif
linx
QUOTE (tabek @ Oct 7 2008, 05:26 PM) *
Nu stiu ce sa fac, cer un sfat de la voi...am gasit un Ignis la 6200euro, 29000km, GLX+AC,din 2004.12. Ok pana aici, masina a fost adusa recent din Ungaria de la suzuki center din Budapesta. Proprietarul spunea ca masina sta de un an la reprezentanta, de aici numarul mic de km. (are si carte de service) Prima data nu l-am crezut, dar ulterior am verificat pe site-ul suzuki center, si intr-adevar masina este la ei din 2007.11. Masina arata f. bine, intretinuta, nici o zgarietura...insa, am facut un test cu el, si am constatat 2 probleme(?): cand apas/ridic ambreiajul se aude un mic carait (abia sesizabil, dar se aude), si cutia de viteze cam urla sa zic asa, la fel si motorul. Nu prea stiu cum trebuie sa se auda, dar mi s-a parut ca cutia de viteze are un zgomot prea mare, ca si la dacia mea din '96.. dry.gif Altfel intra destul de usor in viteze. (a 5-a nu i-am dat, nu aveam unde).
Ce ma sfatuiti? sa ma bag sau sa ma feresc, tinand cont de o eventuala problema la cutia de viteze? motorul se aude chiar asa de tare? mai mult de 4000rpm nu i-am dat, dar la 4000 deja urla f. tare si avea si un sunet de diesel. (masina e pe benzina).
Poate sunt eu un pic paranoic, dar nu stiu ce sa fac...si trebuie sa dau raspunsul maine-poimaine.


p.s.: eventual daca este cineva din Cluj cu un Ignis, poate ma lasa sa ma dau un pic cu masinuta lui, sa vad si eu ce sunete are un Ignis. biggrin.gif


Zgomotul este de la rulmentul de presiune. Asa se aude si la a mea. Identic, la peste 4000 de ture urla motorul. La fel si la a mea. Asta-i Ignisul. Va rog sa ma scuzati, este un avorton al firmei Suzuki. Apropos, vezi daca intra usor in marsarier. Altfel trebuie sa calci ambreiajul pana iti intra in viteza. La fel ca la a mea. In rest, alegerea iti apartine. Daca ai pana in 25 de ani, face sa cumperi masina. Altfel, alege una cu suspensia mai asezata. La gropile noastre te vor injura cei de pe bancheta din spate. Iar la peste 140 la ora vei auzi zgomotul caroseriei care se deformeaza. La fel cu cel pe care l-au auzit cei de pe submarinul Kursk atunci cand s-a scufundat. Scuza-ma, nu vreau sa te sperii, este o masina buna, singura conditie e sa ai umorul dezvoltat.
Florin50070
CITAT(linx @ Oct 7 2008, 04:51 PM)
Va rog sa ma scuzati, este un avorton al firmei Suzuki.


se pare ca-ti place mult expresia asta smile.gif eu o consider una din cele mai reusite masini Suzuki. Pe mine nu m-a dezamagit deloc. dimpotriva mi-a oferit multe satisfactii
tabek
QUOTE (linx @ Oct 7 2008, 02:51 PM) *
Zgomotul este de la rulmentul de presiune. Asa se aude si la a mea. Identic, la peste 4000 de ture urla motorul. La fel si la a mea. Asta-i Ignisul. Va rog sa ma scuzati, este un avorton al firmei Suzuki. Apropos, vezi daca intra usor in marsarier. Altfel trebuie sa calci ambreiajul pana iti intra in viteza. La fel ca la a mea. In rest, alegerea iti apartine. Daca ai pana in 25 de ani, face sa cumperi masina. Altfel, alege una cu suspensia mai asezata. La gropile noastre te vor injura cei de pe bancheta din spate. Iar la peste 140 la ora vei auzi zgomotul caroseriei care se deformeaza. La fel cu cel pe care l-au auzit cei de pe submarinul Kursk atunci cand s-a scufundat. Scuza-ma, nu vreau sa te sperii, este o masina buna, singura conditie e sa ai umorul dezvoltat.


In marsarier intra f. usor, ca si in toate treptele de altfel. Am renuntat la acea masina, caut alta. Sper sa nu-mi para rau, dar cred ca ceva nu era in regula cu el (cutia de viteze, ambreiaj). Este ciudat ca a stat 1 an de zile la reprezentanta si in tot acest timp nu l-a cumparat nimeni...
linx, probabil ai avut ghinion cu ignisul tau, nu pot sa cred ca toate sunt la fel...
Mircea109037
QUOTE (linx @ Oct 7 2008, 04:51 PM) *
Zgomotul este de la rulmentul de presiune. Asa se aude si la a mea. Identic, la peste 4000 de ture urla motorul. La fel si la a mea. Asta-i Ignisul. Va rog sa ma scuzati, este un avorton al firmei Suzuki. Apropos, vezi daca intra usor in marsarier. Altfel trebuie sa calci ambreiajul pana iti intra in viteza. La fel ca la a mea. In rest, alegerea iti apartine. Daca ai pana in 25 de ani, face sa cumperi masina. Altfel, alege una cu suspensia mai asezata. La gropile noastre te vor injura cei de pe bancheta din spate. Iar la peste 140 la ora vei auzi zgomotul caroseriei care se deformeaza. La fel cu cel pe care l-au auzit cei de pe submarinul Kursk atunci cand s-a scufundat. Scuza-ma, nu vreau sa te sperii, este o masina buna, singura conditie e sa ai umorul dezvoltat.


He he, linx, vechiul meu prieten... ce pot sa zic despre tine... aveam impresia ca esti mai citit decat media pe tara... ma mir ca nu stiai despre faptul ca Ignis are suspensiile FOARTE tari, raportat la ce se cere in Ro, sau ca motorul de 1.5 este gurmand... Plus probemele cu intrarea in marsalier... nu cred ca exista forum pe care sa nu se fii pomenit de toate astea. Dar pentru asta, trebuie sa mai folosesti si functia search, nu doar sa postezi.
Asta e, daca nu exista bani de SX4 sau ceva mai pretentios si daca Logan nu corespunde, atunci nici sa critici nu se face... intr-un fel, ajungi sa semeni cu cei care nu se duc la vot, dar comenteaza pe la toate gardurile...
Apropo, am mers si cu 160 la ora si nu mi s-a parut ca se deformeaza caroseria... acuma e drept ca eu, spre deosebire de altii, nu am avut placerea sa traiesc experienta submarinului Kursk si nici pe Octombrie Rosu nu l-am prins...
Cea mai potrivita masina pentru Ro este Logan, oricat ar da cu chiatra in ea atotstiutorii care isi iau masini straine doar ca sa nu isi ia Logan... si apoi comenteaza ba ca scartie, ba ca se deformeaza la 140 kmh pe ora (unde in Ro ai mers cu viteaza aia? Pe A1 ?), ba ca nu intra marsalierul, ba ca il hurducane (paradoxal, tot pe drumuri construite de romanasi), ba ca nu stiu ce... La ce avion te asteptai la banii care i-ai dat ? XC90 sau Cayenne ?
Si ca sa stii si tu, daca tot iti place sa iti versi frustrarile legate de produsele Suzuki, ca intr-adevar se poate vorbi si de produse avorton, ca la orice firma auto...
Unul dintre ele este Suzuki Alto, care nu se poate compara deloc cu Ignis...
karimi000
Sunt de curand si eu posesorul unui IGNIS GS 1,5 si pot sa spun ca pana la aceasta data nu regret alegerea facuta. Nu am veleitati de mare sofer si nici nu am mai condus decat o Dacia 1310, asa ca nu pot face comparatii cu alte marci. Impresiile mele s-ar rezuma astfel:
pozitive
1.masina destul de nervoasa, demaraj acceptabil;
2.consum in jur de 6,5-7 la suta, care de asemenea e acceptabil;
3.usor de parcat si manevrat;
4.un plus pentru pozitia mai inalta a pasagerilor din spate;
5.am condus pe niste drumuri pietruite abrupte si efectiv parca ii placea sa urce si ma indemna sa o calc;
6.foarte fiabila pana acum. in 5000 km nu am facut absolut nimic decat am spalat-o.
negative
1.radioul original BLAUPUNKT (da da e vorba de acei nemti care odata erau nr. 1 in aparatura audio pentru masini) ESTE JALNIC si are doar CD si nu MP3;
2.lampa din portbagaj e prost dispusa, astfel incat nu se prea vede bine noaptea;
3.zdrangane numarul din spate, dar cu ceva burete se poate rezolva.
mihaitza2007
Opinii si opinii, pro si contra. Impoortant este ceea ce credem fiecare despre masina pe care o conducem zi de zi. Sincer, imi pare rau ca linx are o parere asa de proasta despre ignis. Eu am cumparat masina cand avea deja 99.000 km parcursi si nu m-am plans de ea. Am schimbat ceea ce era de schimbat (flanse amortizoare, placute si discuri frana, bujii, semering si cititor abs planetara dreapta si motorasul de relanty- mai tarziu am realizat ca l-am schimbat degeaba- toate la un pret de 2500 lei) si am mers mai departe. Am ajuns cu pretul masinii, dupa schimburile facute si montarea instalatiei GPl la 7000 euro. Nu regret nici o secunda faptul ca am dat acesti bani. Consider acesta masina unealta perfecta pentru traficul si starea (jalnica) a drumurilor din Romania. Am mers si eu cu viteze de peste 140 km/h si, spre surprinderea mea, s-a comportat foarte bine, cu un nivel acceptabil al zgomotului si fara nici cea mai mica senzatie de instabilitate.
Pentru karimi000- schimba cablurile audio cu unele mai groase si vei vedea o schimbare majora in calitatea sunetului.
Cam atat pentru moment.
Pana la urmatorul reply, conduceti preventiv!
cribo25
De obicei multi au o anumita parare despre o masina si din auzite nu dupa un nr. mai mic sau mai mare de Km parcursi.
Apoi, fiecare posesor are tendinta de a reliefa mai mult calitatile uitind defectele.

Totusi nu pot sa nu remarc ca trecind de la un model cu garda mica la sol si puterea motorului de doar 58CP am destule satisfactii cu un Ignis. Treceri peste denivelari unde altii fac cale intoarsa, parcari unde cei cu "barci" trec bosumflati mai departe, demaraj la care unii se uita surprinsi ce marca scrie pe hayon sau iesiri pe drumuri forestiere, care inainte erau de neconceput. Daca adaug si faptul ca la 10.000 Km/an media as ajunge la vreo 80.000 Km in 8 ani (si sper fara probleme majore) nu pot sa fiu decit multumit deocamdata.

Intrebarea cheie este insa cit va fi litrul de benzina peste 8 ani si pe ce strazi vom mai circula...
Sorin71828
QUOTE (cribo25 @ Oct 15 2008, 02:52 PM) *
De obicei multi au o anumita parare despre o masina si din auzite nu dupa un nr. mai mic sau mai mare de Km parcursi.
Apoi, fiecare posesor are tendinta de a reliefa mai mult calitatile uitind defectele.


O remarca excelenta.
Si pot aduga ca un verdict clar de genul : " da, e rulmentul de presiune " este complet fals, atita vreme ca reprezinta o parere luata dintr-o descriere sumara a unui om care s-a suit citeva minute la volanul unei masini pe care vroia sa o cumpere ! De ce scirtiitul de la pedala de ambreiaj ( descris mai sus de Tabek ) nu poate fi de exemplu de la faptul ca pur si simplu pedala scirtiie la apasare fiindca trebuie pusa putina vaselina la angrenajul cu tija.
Si uite asa poate Tabek a renuntat sa cumpere un Ignis intr-o stare excelenta cu carte service ...
Tabek trebuia sa mearga la un service si sa faca o constatare... si ar fi stiut exact cum sta masina.

Cit priveste viteza de 160 km cu un Ignis si ca se deformeaza tabla, banuiesc ca a fost doar o gluma din partea lui Linx... ca sa continui gluma inseamna ca in Ungaria toate Ignisurile au tabla deformata...
In primul rind este o masina usoara care intr-adevar sufera un pic la capitolul- vint lateral dar si datorita faptului ca este inalta, dar de aici pina la a merge in extrema... deformarii ! - este cale lunga lunga si usor rautaciosa. Pe de alta parte cred ca mai civilizat era ca omul sa fie informat corect si sa i se explice ca Ignisul nu a fost conceput ca o masina pe care sa circuli zilnic cu 160 la ora pe autostrada... si este o masina care se preteaza excelent la drumurile din Romania. Garda la sol inalta, usor de manevrat, usor de parcat. Spatiu interior destul de mare, portbagaj mic, suficient insa pentru 2 - 3 persoane. Preferabil motor diesel - pentru consum.
Ignisul este o masina foarte fiabila, excelenta pentru drumurile proaste cu dezavantajul suspensiilor tari , o masina usor gurmanda fiindca merge f. bine turata , cu un demaraj excelent.

In incheiere pentru conformitate va spun ca Ignisul meu are aproape 50.000 km si pina in prezent NU am facut nicio reparatie - in afara de reviziile obligatorii. Am circulat prin tot felul de drumuri rele, pe noroaie si gropi si chiar spre ciuda unora si pe autostrada dar numai cu 150 km/h.

adrian_r5
QUOTE (Sorin71828 @ Oct 16 2008, 02:46 PM) *
si chiar spre ciuda unora si pe autostrada dar numai cu 150 km/h.


Pe ce autostrada ai "patit" treaba asta ?
lorivankenobi
Hai ca ma bag si io ca musca...
Eu merg destul de des cu 150- chiar 160 cu al meu Iggy... Nici vorba de deformat tabla ...acum probabil Linx isi rade in barba, ca a reusit sa ne "infurie" smile.gif.
Eu am diesel, si ce ma deranjeaza la viteza asta este zgomotul de motor si vant.
Am mers si cu Logan cu 160 - nu se compara, Loganul parca pluteste, nu ai control deloc.
Am mers ci cu Opel Astra Caravan cu 160 - e peste Iggy la stabilitate la viteza asta.

Mihaitza2007, de unde ti-ai luat flanse amortizor si cat au fost? Ca si pe mine ma intereseaza un set smile.gif.

In rest, numai de bine..., eu plec la Bv in seara asta ... cu Ignisul, of cors - ca-i mai ieftin ca trenu'.
Sorin71828
QUOTE (adrian_r5 @ Oct 16 2008, 08:11 AM) *
QUOTE (Sorin71828 @ Oct 16 2008, 02:46 PM) *
si chiar spre ciuda unora si pe autostrada dar numai cu 150 km/h.


Pe ce autostrada ai "patit" treaba asta ?




M3
adrian_r5
Pe M3 n-am fost ... cind am treaba prin zona folosesc M5 wink.gif

Ca sa prinzi 150 km / h cu Ignis nu-ti trebuie autostrada ... ajunge destul de repede la viteza asta ...
Am vrut sa-mi iau Ignis ... apoi a aparut noul Swift ... am facut "drive teste" cu ele pina s-o fi saturat dealeru' de mine ... eram nehotarit ce sa iau ...
Si pt. ca atunci cind doi se "cearta" al treilea cistiga ... mi-am luat SX4 ...
Prin zona Salzburg-ului am vazut multe Ignis-uri "branduite" Subaru G3X Justy ...
mihaitza2007
Mihaitza2007, de unde ti-ai luat flanse amortizor si cat au fost? Ca si pe mine ma intereseaza un set smile.gif.

Am schimbat toate piesele la B&S Motors. Pretul nu-l mai stiu. Mergi acolo si vorbeste cu baietii.
Conduceti preventiv!
laszdav
Garda mare 17 cm e Ok. Dar in rest nu inteleg de ce e perfect pe drumurile noastre, simti si cea mai mica denivelare, masina e foarte rigida nu numai pentru suspensia din spate. Masina balanseaza la denivelari, probabil datorita gardei mare la sol si a suspensiei tari. Are niste scaune tari, neconfortabile pe drum lung. Pasagerii sar ca niste saci de cartof. In curbe trebuie sa te obisnuiesti ca e un pic instabil. Pedalele sunt prea aproape, la inceput am patit de cateva ori ca in loc de frana sa apas acceleratia. Nu-mi place pozitia claxonului pe volan, trebuia sa ma obisnuiesc sa nu claxonez neintentionat in timpul manevrelor . As mai pute enumera defectele acestei masin dar cred ca fiecare masina are defectele lui, nici o masina nu e perfect. Cu motorul de 1.3 sunt multumit, demaraj bun. Viteza peste 130 nu am incercat nu sunt vitezoman demarajul imi place dar nu-mi ofera nici o placere daca merg cu 180 (nu cu Ignis) dar imi place ca la depasiri se comporta foarte bine. Consum acceptabil daca mergi linistit poti sa scoti ce scrie in cartea tehnica. Tabla e foarte buna - nu rugineste nu am vazut masini Suzuki sa putrezeasca insa la alte marci am vazut destule. Pana acum am facut cc. 5000 km am cumparat la 48000 si era intr- o stare Fb. Nu am schimbat decat filtrele polen, aer. Urmeaza sa schimb uleiul si placutele de frana. Sunt curios cand voi auzi primele zgomote la sistemul de rulare. Afara am vazut Ignis care avea peste 150 000 km cu sistemul de rulare in perfecta stare dar drumurile de acolo nu se compara cu ale noastre. Ignisul e bun sa mergi la cumparaturi , iarba verde dar deja la un drum de 500 km e obositor sa conduci. Cu toate partile bune a doua oara nu as mai cumpara Ignis.
linx
QUOTE (laszdav @ Oct 19 2008, 06:54 PM) *
Garda mare 17 cm e Ok. Dar in rest nu inteleg de ce e perfect pe drumurile noastre, simti si cea mai mica denivelare, masina e foarte rigida nu numai pentru suspensia din spate. Masina balanseaza la denivelari, probabil datorita gardei mare la sol si a suspensiei tari. Are niste scaune tari, neconfortabile pe drum lung. Pasagerii sar ca niste saci de cartof. In curbe trebuie sa te obisnuiesti ca e un pic instabil. Pedalele sunt prea aproape, la inceput am patit de cateva ori ca in loc de frana sa apas acceleratia. Nu-mi place pozitia claxonului pe volan, trebuia sa ma obisnuiesc sa nu claxonez neintentionat in timpul manevrelor . As mai pute enumera defectele acestei masin dar cred ca fiecare masina are defectele lui, nici o masina nu e perfect. .............. Ignisul e bun sa mergi la cumparaturi , iarba verde dar deja la un drum de 500 km e obositor sa conduci. Cu toate partile bune a doua oara nu as mai cumpara Ignis.



Astept cu interes opiniile domnilor Mircea 109037 si Sorin 71828.
P.S. Chestia cu claxonul o uitasem. Nu mai spun ca daca esti intr-o curba cauti claxonul pana nimeresti semnalizatorul.
ntire2002
linx draga ai dreptate.....!
sper ca esti multumit .....

acuma, ne lasi sa ne bucuram de masinile noastre full-option pana in 12000 de euro?!?


PS: sunt curios ce marca ne recomanzi pentru a fi complet satisfacuti....cumva LOGAN ?
Mircea109037
QUOTE (linx @ Oct 19 2008, 08:18 PM) *
QUOTE (laszdav @ Oct 19 2008, 06:54 PM) *
Garda mare 17 cm e Ok. Dar in rest nu inteleg de ce e perfect pe drumurile noastre, simti si cea mai mica denivelare, masina e foarte rigida nu numai pentru suspensia din spate. Masina balanseaza la denivelari, probabil datorita gardei mare la sol si a suspensiei tari. Are niste scaune tari, neconfortabile pe drum lung. Pasagerii sar ca niste saci de cartof. In curbe trebuie sa te obisnuiesti ca e un pic instabil. Pedalele sunt prea aproape, la inceput am patit de cateva ori ca in loc de frana sa apas acceleratia. Nu-mi place pozitia claxonului pe volan, trebuia sa ma obisnuiesc sa nu claxonez neintentionat in timpul manevrelor . As mai pute enumera defectele acestei masin dar cred ca fiecare masina are defectele lui, nici o masina nu e perfect. .............. Ignisul e bun sa mergi la cumparaturi , iarba verde dar deja la un drum de 500 km e obositor sa conduci. Cu toate partile bune a doua oara nu as mai cumpara Ignis.



Astept cu interes opiniile domnilor Mircea 109037 si Sorin 71828.
P.S. Chestia cu claxonul o uitasem. Nu mai spun ca daca esti intr-o curba cauti claxonul pana nimeresti semnalizatorul.


He, he... probabil nu pricep eu romaneste bine, dar am mai citit de cateva ori post-urile mele anterioare si nu am gasit unde am zis ca ceea ce ati "reclamat" voi nu este adevarat. Am zis doar ca problemele pe care le-ati descoperit abia acum au fost raportate de mult timp, daca ati fi citit cu atentie pe site. Asa ca nu inteleg de ce ati mai cumparat masina daca tot stiati pe ce dati banii sau de ce ati cumparat masina fara sa va informati inainte pe ce dati banii. Inclusiv problema cu inconfortul la drum lung, imi amintesc ca gasisem un review in care se mentiona exact lucrul asta, desi eu personal nu l-am simtit... acuma e adevarat ca mai mult de 900 de km non stop nu am facut, dar si aia mare parte au fost prin Muntenegru, cine a fost pe acolo banuiesc ca isi da seama la ce ma refer. Problema cu instabilitatea in curbe nu e mai accentuata decat la Logan de exemplu, dar voi vreti si garda mare la sol si stabilitate in curbe ? Cred ca e imposibil... Suspensii tari au si toate masinile sport, ati incercat sa mergeti cu suspensii sport sa faceti o comparatie ? Macar alea sunt foarte stabile in curbe, se lipesc de sosea... Daca stii ca ai suspensii tari, nu mergi ca bezmeticul cand stii ca urmeaza drum cu denivelari, necesita un pic de atentie si problema se atenueaza.
Fiecare ramane cu parerea lui, cert e ca in banii care i-am dat pe masina nu aveam alta alternativa, ma refer la masina NOUA nu SH. Iar pana acum nu am avut absolut nici o problema de fiabilitate cu masina, desi o consider inca noua (21k km), dar la alte marci ba se strica ambreiajul, ba coloana de directie, ba curg amortizoare, etc, etc...
Asa ca te invit sa iti vinzi frumusel masina, daca tot esti nemultumit de ea si sa iti iei un SH nemtesc, ca oricum se poarta, si in mod sigur vei fi multumit. Probabil...

p.s. si eu mai claxonez involuntar uneori, dar in curba nu prea am avut pana acum nevoie sa il utilizez... dar daca nu stii unde e claxonul in curba, poti oricand sa scoti capul pe geam si sa strici: Partieeeeeeeee!
Sorin71828
Draga Laszdav si draga Linx,
In general cei care au avut o masina marca X din clasa low-cost, nu isi vor cumpara pentru a doua oara aceeasi masina X. De ce ? Pentru ca se satura de ea si pentru ca apar nemultumirile de tot felul.
Si atunci omul prefera sa-si cumpere alta marca din aceeasi clasa ( daca n-are mai multi bani ) si de fapt descopera ca a schimbat mere cu pere...
In toata aceasta cautare nebuna dupa masini din aceeasi clasa la acelasi pret - cumpararea unei masini devine dificila si e greu de luat o decizie. Care-i mai buna ? care-i mai fiabila ? dar cit costa piesele ?
Aici am un raspuns clar : toate-s la fel, niciun producator nu pierde. La acelasi pret gasesti aceleasi masini. Deci alegerea se bazeaza in final pe gust, forma, traditie, sfaturi de pe forumuri.

Si ca sa raspund la obiect lui Linx, hai sa facem comparatie cu masini din acelasi segment, mai ieftinute si aici te rog sa alegi tu cu cine vrei sa comparam un Suzuki Ignis. Cu Renault Clio ? cu Ford Ka sau Fiesta ? cu Hyundai Getz sau Skoda Fabia... sau alege tu ( evident din acealasi segment auto ) iar eu iti voi demonstra tehnic ca Suzuki Ignis este cu mult superior, cel putin tuturor masinilor enumerate mai sus.

Ca sa fiu si mai la obiect, in anii 2002 si 2003 Suzuki Ignis a participat la campionatul Mondial de Raliuri - Junior WRC ( World Rally Championship ) iar in 2004 Suzuki Ignis ( cc.1600 ) a cucerit titlul mondial versiunea WRC !!! iar in 2006 modelul Swift (1600 ) a cucerit la rindu-i titlul mondial Junior WRC !!! in 2008 si 2009 Suzuki a participat, si va participa la Campionatul mondial de Raliuri WRC - firesc, cu modelul SX4.

Sint convins ca vei spune: pai aceste masini nu sint ca cele de serie... asa e, insa cistigul pentru masinile de serie este imens - datorita participarilor in WRC si a experientei acumulate in studii si proiectare.
Scuza-ma Linx, dar cum poti afirma in aceste conditii ca Suzuki Ignis care a cistigat titlul mondial WRC in anul 2004 este " un avorton" al firmei Suzuki!!!
cribo25
Incerc sa pun citeva observatii legat de ce s-a mai adaugat de la ultima mea postare:

- modelul Ignis a acoperit o anumita nisa iar vinzarile au fost mult influentate de designul sau, mai putin de partea tehnica - unora nu a placut deloc acest design si nu au mai cumparat-o;
- faptul ca poti circula in toate hirtoapele din Romania, indiferent ca esti in oras sau pe drum national este de necontestat:
- compromisul pt. garda inalta cred ca este acceptabil fata de crisparea cu care circuli cu un model la care baia de ulei sau cutia de viteze pot fi rapid deteriorate;
- cit % din Km facuti mergem cu peste 150/ora?, si cine cumpara modelul acesta nu este un impatimit al vitezei sau dornic de adrenalina;
- ca sa incurci frina cu ambreiajul, la orice masina, scuze dar atunci mai bine te lasi de condus...;
- clacsonul da, l-am mai atins din greseala dar nu exagerat;
- ambreiajul putin prea aproape de picior comparativ cu vechea masina la aceeasi pozitie a scaunului;
- zgomot cam mare deja la peste 130 Km/ora;
- pretul de 10.800 Euro modelul 1.3 GLX cu 2 Km bord mai mult decit acceptabil pt. mine;
- si ultima intrebare, generala, merita hirbuita o masina de peste 20.000 Euro pe drumurile din Romania doar pentru "imagine"?


linx
QUOTE (ntire2002 @ Oct 21 2008, 09:04 AM) *
linx draga ai dreptate.....!
sper ca esti multumit .....
acuma, ne lasi sa ne bucuram de masinile noastre full-option pana in 12000 de euro?!?
PS: sunt curios ce marca ne recomanzi pentru a fi complet satisfacuti....cumva LOGAN ?


Simpaticule forumist,

1. Din cate stiu eu traim intr-o tara libera unde toti avem dreptul la opinie. De acest drept ma bucur si eu.
2. Fara a aduce atingere libertatilor tale, chiar nu stiu daca esti indrituit sa-mi limitezi acest drept.
3. Masina mea a costat 13.600 euro si e full-option. TOUCHE!
4. Chiar si in aceste conditii apreciez faptul ca imi dai dreptate si ca recunosti ca Ignisul are anumite deficiente.
5. Referitor la ce masina iti recomand, cred ca LOGAN-ul e putin cam pretentioasa pentru tine, sunt convins ca ti s-ar potrivi un Wartburg redegist. "Prietenii stiu de ce".
6. In alta ordine de idei, refuz sa intru in polemica cu tine atat timp cat nu accepti ca altii au opinii diferite de ale tale.

Cu intelegere,
linx
linx
QUOTE (Sorin71828 @ Oct 21 2008, 04:00 PM) *
Draga Laszdav si draga Linx,
UNU. In general cei care au avut o masina marca X din clasa low-cost, nu isi vor cumpara pentru a doua oara aceeasi masina X. De ce ? Pentru ca se satura de ea si pentru ca apar nemultumirile de tot felul.
Si atunci omul prefera sa-si cumpere alta marca din aceeasi clasa ( daca n-are mai multi bani ) si de fapt descopera ca a schimbat mere cu pere...
In toata aceasta cautare nebuna dupa masini din aceeasi clasa la acelasi pret - cumpararea unei masini devine dificila si e greu de luat o decizie. Care-i mai buna ? care-i mai fiabila ? dar cit costa piesele ?
Aici am un raspuns clar : toate-s la fel, niciun producator nu pierde. La acelasi pret gasesti aceleasi masini. Deci alegerea se bazeaza in final pe gust, forma, traditie, sfaturi de pe forumuri.

DOI. Si ca sa raspund la obiect lui Linx, hai sa facem comparatie cu masini din acelasi segment, mai ieftinute si aici te rog sa alegi tu cu cine vrei sa comparam un Suzuki Ignis. Cu Renault Clio ? cu Ford Ka sau Fiesta ? cu Hyundai Getz sau Skoda Fabia... sau alege tu ( evident din acealasi segment auto ) iar eu iti voi demonstra tehnic ca Suzuki Ignis este cu mult superior, cel putin tuturor masinilor enumerate mai sus.

TREI. Ca sa fiu si mai la obiect, in anii 2002 si 2003 Suzuki Ignis a participat la campionatul Mondial de Raliuri - Junior WRC ( World Rally Championship ) iar in 2004 Suzuki Ignis ( cc.1600 ) a cucerit titlul mondial versiunea WRC !!! iar in 2006 modelul Swift (1600 ) a cucerit la rindu-i titlul mondial Junior WRC !!! in 2008 si 2009 Suzuki a participat, si va participa la Campionatul mondial de Raliuri WRC - firesc, cu modelul SX4.

Sint convins ca vei spune: pai aceste masini nu sint ca cele de serie... asa e, insa cistigul pentru masinile de serie este imens - datorita participarilor in WRC si a experientei acumulate in studii si proiectare.
PATRU. Scuza-ma Linx, dar cum poti afirma in aceste conditii ca Suzuki Ignis care a cistigat titlul mondial WRC in anul 2004 este " un avorton" al firmei Suzuki!!!


Draga Sorin,

1. Opinia mea e ca omul isi ia masina de cati bani are si acesta e principalul criteriu. Celelalte motivatii sunt, evident, secundare. Ai bani, treci la "next level", nu ai, faci un bis ori eject.
2. Ignisul (mai ales cel cu 4x4) este intr-un fel unic pe piata si nu cred ca poate fi comparat cu masinile enumerate de tine. Eu ma aflu in aceasta postura. Am cautat sa cumpar un 4x4= criteriu secundar si sa ma incadrez intr-un anumit buget= criteriu principal. Asta nu inseamna ca daca masina are unele neajunsuri trebuie sa clamezi ca totul e in ordine, ori, cum am mai citit si auzit: " Dar ce asteptai sa cumperi de banii astia?" si sa accepti ca pe un dat acest lucru.
3. Chiar nu ma intereseaza ce raliuri, concursuri a castigat Ignisul. Felicitari constructorului si pilotului! Este adevarat si ca experienta din concursuri e folosita la proiectare. Pe mine ma intereseaza cum se comporta pe soselele, pe terenul pe care "birjaresc" aceasta masina. Si aici am unele nemultumiri.
4. Poate e putin cam dura expresia folosita, dar pun si eu o intrebare: ce s-a preluat de la Ignis si s-a folosit la modelele ulterioare? Si aici nu ma refer la bricheta sau la grila de aer conditionat ori la superclaxonul de pe volan. Cumva tractiunea 4x4 cu vascocuplu, suspensia, elemente de design a careseriei, ori, poate, toata platforma?
5. Asta nu inseamna, asa cum am mai spus, ca Ignisul nu are avantaje incontestabile.

Cu simpatie,
linx

linx
QUOTE (Mircea109037 @ Oct 8 2008, 09:14 PM) *
... ce pot sa zic despre tine... aveam impresia ca esti mai citit decat media pe tara... Plus probemele cu intrarea in marsalier... nu cred ca exista forum pe care sa nu se fii pomenit de toate astea. Dar pentru asta, trebuie sa mai folosesti si functia search, nu doar sa postezi.
, ba ca nu intra marsalierul, ba ca il hurducane (paradoxal, tot pe drumuri construite de romanasi), ba ca nu stiu ce... La ce avion te asteptai la banii care i-ai dat ? XC90 sau Cayenne ?


Apropo, de cel mai citit decat media pe tara....

Marcher en arriere= a merge inapoi , in limba franceza. De unde si marsarier, in limba romana.
Poti crede ca e o greseala de tastare, dar..... r nu este langa l. Asadar...
Acum nu trebuie sa te superi. O replica dintr-un film romanesc spunea:"Mai pune mana pe o carte, mai fa un cornet"

Fara intelegere,
linx
cobra21
Domnule linx si pt toti cei care blameaza ignisul

Si io tot un Ignis am si am condus o multime de masini mai bune si mai rele. In legatura ca scaunul "neconfortabil" vara asta am facut un drum de vreo 3200 de km cu opriri numai pt a face plinul si sa mananc (nu in aceiasi timpi) si sa va spun ca nici decum nu am simtit nici un disconfort oferit de masina pe drum lung asa cum spun unii ( daca nu-ti place vinde-ti masina) in legatura cu suspensile ...aici aveti dreptate is cam tari asta recunosc si io. Cu balansearea lui in curbe ii normal masina usoara si cu garda de sol ridicata asta e nu te bagi in curbe cu 120 km/ora. Cu claxonul chiar ca ii cam nasol treaba dar dupa un timp te obisnuiesti, deci nu-i mare problema. nu zic ca ignisul ii o masina super tare, are si el problemele lui de care sufera toata masinile, dar asta e noi suferim de febra germana daca pot sa zic asa

cu respect
cobra21
Mircea109037
QUOTE (linx @ Oct 21 2008, 07:54 PM) *
Apropo, de cel mai citit decat media pe tara....

Marcher en arriere= a merge inapoi , in limba franceza. De unde si marsarier, in limba romana.
Poti crede ca e o greseala de tastare, dar..... r nu este langa l. Asadar...
Acum nu trebuie sa te superi. O replica dintr-un film romanesc spunea:"Mai pune mana pe o carte, mai fa un cornet"

Fara intelegere,
linx


Felicitari, ai dreptate! Am gresit cand am scris cu "l" in loc de "r" si nici macar nu sunt apropiate pe tastatura.

Cu stima,
Mircea

p.s. tot mai sper ca vei reusi pana la urma sa vezi si partea buna a lucrurilor, desi se pare ca esti din cei care spun "paharul este pe jumatate gol" in loc sa spuna "paharul este pe jumatate plin"
cribo25
QUOTE (linx @ Oct 21 2008, 04:36 PM) *
1. Opinia mea e ca omul isi ia masina de cati bani are si acesta e principalul criteriu. Celelalte motivatii sunt, evident, secundare. Ai bani, treci la "next level", nu ai, faci un bis ori eject.

Nu intotdeauna acesta e principalul criteriu. Unii fac eforturi sa cumpere o masina noua, altii un model peste puterea reala financiara, doar pt. a se lauda - "imagine" dar sunt si persoane care cumpara doar ce considera optim pt. folosinta.

La noi, spre deosebire de tarile din Vest, goana dupa modele mai scumpe, chiar daca posesorii locuiesc in blocuri jalnice, este la moda deocamdata. Motorizarea, dupa ani de neputinta, capata si aspecte oarecum ciudate, chiar comice.
Florin50070
CITAT(Mircea109037 @ Oct 21 2008, 09:52 PM) *
p.s. tot mai sper ca vei reusi pana la urma sa vezi si partea buna a lucrurilor, desi se pare ca esti din cei care spun "paharul este pe jumatate gol" in loc sa spuna "paharul este pe jumatate plin"


de ce sa nu vedem paharul intreg, nu doar jumatati ? "discutiile" voastre ma duc cu gandul la povestea asta:

Cică doi evrei se certau pe o capră. Fiecare susținea că animalul cu pricina îi aparține, din varii motive. Neizbutind să cadă de acord, s-au decis să meargă la rabi, la judecată. Înțeleptul îl urmărește, răbdător, pe primul, spunându-și păsul, după care declară: Tu ai dreptate. Stai rabi, sare al doilea. Ascultă-mă și pe mine. Și își expune, la rîndu-i, propria-i argumentație. Mîngîindu-și barba, învățătorul concede în final: Tu ai dreptate. Dar, rabi, constată contrariat un al treilea, adus drept martor, nu pot avea amandoi dreptate! Și tu ai dreptate, răspunde rabi.

la urma urmei e doar un obiect, de care eu, personal, ma bucur si sunt multumit. rolleyes.gif
laszdav
Mai "baieti" uitati si la partea buna a celei scise de mine si Linx. Am incalzit un pic forumul, si in 2 zile au fost scrise mai multe pareri de cat in 2 sapt. Altfel moare forumul. Suntem putini in tara care au Ignis. Trebuie sa acceptam parerea fiecaruia.
Ma mir ca nu sunteti de acord ca pedala de acceleratie este putin aproape de frana.
Din fericire probleme tehnice nu prea avem ce discuta ca nu prea se strica nimic la Ignis.
La mine se auzea niste zgomote la rotirea volanului care venea de la o bucsa plastica (langa rulmentul de presiune - telescopul din fata). Au schimbat bucsa de plastic - 14 Lei si deatunci nu se aude nimic. Este o problema tipica la Ignis, apare cam la 50 000 km. Pentru cei interesati am cartea de reparatii in Engleza (format electronic)
De ce am cumparat Ignis ?
Mi-a placut la prima vedere dar pana nu mergi cateva mii de km. nu te poti baza pe parerile altora din forumuri.
Florin50070
Mai sa fie... am 46.000 si se aude un pacanit aproape insesizabil cateodata cand rotesc volanul. Si eu am manualul de reparatii. poti fii mai specific si sa-mi spui in manual unde e piesa respectiva ? Ca nu prea imi dau seama cum zici tu cu rulmentul de presiune teehee.gif
cobra21
QUOTE (laszdav @ Oct 22 2008, 03:46 PM) *
Mai "baieti" uitati si la partea buna a celei scise de mine si Linx. Am incalzit un pic forumul, si in 2 zile au fost scrise mai multe pareri de cat in 2 sapt. Altfel moare forumul. Suntem putini in tara care au Ignis. Trebuie sa acceptam parerea fiecaruia.
Ma mir ca nu sunteti de acord ca pedala de acceleratie este putin aproape de frana.
Din fericire probleme tehnice nu prea avem ce discuta ca nu prea se strica nimic la Ignis.
La mine se auzea niste zgomote la rotirea volanului care venea de la o bucsa plastica (langa rulmentul de presiune - telescopul din fata). Au schimbat bucsa de plastic - 14 Lei si deatunci nu se aude nimic. Este o problema tipica la Ignis, apare cam la 50 000 km. Pentru cei interesati am cartea de reparatii in Engleza (format electronic)
De ce am cumparat Ignis ?
Mi-a placut la prima vedere dar pana nu mergi cateva mii de km. nu te poti baza pe parerile altora din forumuri.

Salut imi poti trimite prin mail la szatibeli2005@yahoo.com? vb despre acrte de reparatiimersi
laszdav
QUOTE (Florin50070 @ Oct 22 2008, 04:27 PM) *
Mai sa fie... am 46.000 si se aude un pacanit aproape insesizabil cateodata cand rotesc volanul. Si eu am manualul de reparatii. poti fii mai specific si sa-mi spui in manual unde e piesa respectiva ? Ca nu prea imi dau seama cum zici tu cu rulmentul de presiune teehee.gif

In manualul de reparatii nici eu nu vad piesa respectiva. Dar iti dau un link unde poti sa vezi poza piesei
http://www.suzuki-alkatreszek.hu/index.php...elect_rendezes=
si se numeste in maghiara "Torony persely " tradus aproximativ Bucsa de coloana - este un inel de plastic la partea superioara a amortizorului din fata. Pentru asta trebuie demontat amortizorul schimbat bucsa si uns bine deoarece era uscat ( la fabrica probabil faceau economie la unsoare.)
Daca nu remediezi situatia pacanitul acela se va auzi si mai tare. La tine probabil inca nici nu trebuie schimbat bucsa ci uns bine.
enemarian
Interesanta polemica din ultimele zile. Unde este adevarul? Cred ca nu are sens sa-l cautam. Toti avem dreptate, pentru ca toti suntem subiectivi, Nici eu nu fac exceptie. Am cumparat Ignis pentru ca pur si simplu am vrut. Aveam 14.000 euro sa cumpar un Citroen C4, dar in drum spre dealer am vazut un Ignis ce mi-a placut. Am intrat pe net, am fost si am facut un test, iar in trei saptamani am avut modelul solicitat (1,3i GS - 12.240 euro). Se intampla in martie 2007. Acum o saptamana am facut revizia la 40.000 km - ulei, filtre si schimbat placute de frana. Alte probleme nu am avut. Fata de megan-ul de la slujba este mai putin confortabil, dar nici rau nu m-am simtit dupa, spre exemplu, un drum de 1350 km intr-o zi (Orsova - Venetia, prin Serbia, Croatia si Slovenia). Si am 1,90 m inaltime, 100 kg si 45 la pantofi. Nu am incurcat frana cu acceleratia de pe vremea cand eram novice in ale condusului. Pana la urma, eu am o vorba. Cea mai buna masina este cea pe care o ai. Ce mai conteaza restul? Daca mai iau in viitor ceva de acest gen? Sincer, nu stiu, inca nu este cazul sa-mi pun aceasta problema. Castig suficient de bine sa-mi pot permite altceva, dar banii astia sunt munciti cu adevarat, astfel incat nu are sens sa-i arunc pe altceva atat timp cat Ignis-ul este in regula.
Drum bun si fericire!
cribo25
Salut! Parere subiectiva sau nu? Constat, de cind s-a mai racit afara ca se aude un zgomot la rotirea volanului (pe servodirectie) asemanator unor mici piraieli - nu exagerat de mari, care nu existau sau nu le-am auzit poate, fiind vara si destul zgomot cu geamul deschis.

La probarea volanului fara contact pus, deci fara servodirectie nu se aude nici un zgomot anormal, bineinteles volanul se roteste exterm de greoi, cum e si firesc.
Merita o luare mai in amanuntime a fenomenului sau e ceva "trecator"?

ntire2002
salut linx....
chiar nu vreau sa te superi pe mine, bineinteles ca ai dreptul la opinie, si indiferent daca e identica sau nu cu a mea, eu am vrut doar sa fiu putin ironic....
scuza-ma daca te-am suparat ca am fost ironic...
totusi la banii astia nu cred ca se pot emite prea multe pretentii pentru o masina....
o masina adevarata incepe dupa parerea mea de pe la 40-50 de mii de euro si nici alea se pare ca nu-s perfecte...

ignis-ul are toate deficientele pe care le-ai semnalat tu, si a mea le are, dar dupa ce am umblat cu ea 35000 de km prin frumosul meu judet cu cele mai proaste drumuri din intreaga tara, fara a avea decat o problema la amortizorul dreapta spate, eu zic ca nu pot fi decat multumit...
adica nu pot pretinde mai mult ca nu am de unde....
mihaitza2007
Ei, domnilor, asa trebuie sa fie un forum adevarat.
M-au incalzit toate posturile din ultimele zile si cele pro si cele contra. Va multumesc tuturor ca incercati sa tineti acest topic viu si fierbinte.
Despre ignis, ce pot spune, este masina mea de zi cu zi. Ea ma duce si ma aduce. Am 11 luni cu ea si 11 mii de km parcursi, majoritatea in Bucuresti.
Raman la vechea impresie ,,Love at first sight".
Continuati cu posturile aici, ca sa avem ce citi.
A, si nu uitati, conduceti preventiv!
bronco446
QUOTE (laszdav @ Oct 22 2008, 05:46 PM) *
Mai "baieti" uitati si la partea buna a celei scise de mine si Linx. Am incalzit un pic forumul, si in 2 zile au fost scrise mai multe pareri de cat in 2 sapt. Altfel moare forumul. Suntem putini in tara care au Ignis. Trebuie sa acceptam parerea fiecaruia.
Ma mir ca nu sunteti de acord ca pedala de acceleratie este putin aproape de frana.
Din fericire probleme tehnice nu prea avem ce discuta ca nu prea se strica nimic la Ignis.
La mine se auzea niste zgomote la rotirea volanului care venea de la o bucsa plastica (langa rulmentul de presiune - telescopul din fata). Au schimbat bucsa de plastic - 14 Lei si deatunci nu se aude nimic. Este o problema tipica la Ignis, apare cam la 50 000 km. Pentru cei interesati am cartea de reparatii in Engleza (format electronic)
De ce am cumparat Ignis ?
Mi-a placut la prima vedere dar pana nu mergi cateva mii de km. nu te poti baza pe parerile altora din forumuri.

Salut as fi tare recunoscator daca mi-ai trimite si mie cartea de reparatii bronco4462000@yahoo.com
cobra21
Salutare! Are cineva cartea de reparatii de la ignis II???? modelul 2003-2008 ca pe care are domnul laszdav alal ii IGNIS I model japonezdin cate stiu eu MS
Florin50070
CITAT(cobra21 @ Nov 8 2008, 11:11 PM) *
Salutare! Are cineva cartea de reparatii de la ignis II???? modelul 2003-2008 ca pe care are domnul laszdav alal ii IGNIS I model japonezdin cate stiu eu MS


Am eu RM413
cobra21
QUOTE (Florin50070 @ Nov 8 2008, 09:44 PM) *
QUOTE (cobra21 @ Nov 8 2008, 11:11 PM) *
Salutare! Are cineva cartea de reparatii de la ignis II???? modelul 2003-2008 ca pe care are domnul laszdav alal ii IGNIS I model japonezdin cate stiu eu MS


Am eu RM413

Poti sa-mi trimiti pe szatibeli2005@yahoo.com???? mersi mult
cobra21
salutare am o intrebare nu stie cineva unde gasesc asa ceva cum ii in poza in zona cluj, satu mare???? multam pt ajutor
Click to view attachment
LOTI5
Salut posesorii de Ignis
Prin martie am intrat si eu in posesia unui Ignis si am o mare problema. De cand am luat masina am vibratii la volan care cresc cu viteza. Am fost la service si au spus ca nu sunt echilibrate cauciucurile. Le-am echilibrat de doua ori. Am fost la un alt service si cu masina ridicata cu rotile in aer cind viteza depaseste 90km/h incepe sa vibreze volanul din ce in ce mai tare cu cresterea vitezei. Am schimbat si cauciucurile din fata, cu toate ca cele vechi aveau 10000km, pentru ca service Suzuki mi-a spus ca nu se pot echilibra.
Sunt din Constanta ce pot sa mai fac. Ma poate sfatui cineva?
Am citit f multe mesaje din forum si nu am gasit la nimeni un astfel de defect. Unde gasesc un service Suzuki serios care sa rezolve problema cu profesionalism.
Cu stima L
Sorin104552
QUOTE (laszdav @ Oct 22 2008, 11:46 AM) *
Mai "baieti" uitati si la partea buna a celei scise de mine si Linx. Am incalzit un pic forumul, si in 2 zile au fost scrise mai multe pareri de cat in 2 sapt. Altfel moare forumul. Suntem putini in tara care au Ignis. Trebuie sa acceptam parerea fiecaruia.
Ma mir ca nu sunteti de acord ca pedala de acceleratie este putin aproape de frana.
Din fericire probleme tehnice nu prea avem ce discuta ca nu prea se strica nimic la Ignis.
La mine se auzea niste zgomote la rotirea volanului care venea de la o bucsa plastica (langa rulmentul de presiune - telescopul din fata). Au schimbat bucsa de plastic - 14 Lei si deatunci nu se aude nimic. Este o problema tipica la Ignis, apare cam la 50 000 km. Pentru cei interesati am cartea de reparatii in Engleza (format electronic)
De ce am cumparat Ignis ?
Mi-a placut la prima vedere dar pana nu mergi cateva mii de km. nu te poti baza pe parerile altora din forumuri.

Salut,
antalsorin@yahoo.con
Multam,
S.
LOTI5
1-Sunt de acord cu problema pedalei prea apropiate am constatat-o si eu.
2- Suspensia esta cam rigida dar cred ca din cauza stabilitatii la viteze mari.
3- Si la mine se aude din cand in cand un huruit la apasarea pedalei de ambreiaj.
4- Eu sunt nemultumit ca am o masina capabila sa mearga cu 160km/h dar eu nu pot depasi 100 din cauza vibratiilor.
5- Am ales Ignis pentru ca are scaunul mai inalt si pot intra in masina nu "arunca" in masina.
Mai astept sugestii la pct.4
Cu stima L.
cobra21
QUOTE (LOTI5 @ Nov 11 2008, 11:17 AM) *
4- Eu sunt nemultumit ca am o masina capabila sa mearga cu 160km/h dar eu nu pot depasi 100 din cauza vibratiilor.

depinde ce intelegi tu prin vibratii
tabek
LOTI5 daca zici ca ai schimbat cauciucurile si vibreaza la fel, inseamna ca sunt ovalizate jentile...mai ales daca spui ca nu se pot echilibra. Poate ca ar trebui sa incerci cu altele, sau pune pe cele din spate in fata si invers si vezi cum merge.
Aceeasi problema mai poate veni de la planetare strambe, sau alte probleme grave de la directie, dar eu nu cred ca-i cazul tau, asa ceva n-am vazut decat la Dacia 1300:rolleyes: ...deci mai mult ca sigur problema ta e de la jenti.
Bafta!
cribo25
LOTI5, si inca un mic amanunt, pe care sa nu-l fi uitat - verifica si presiunea din pneuri sa fie egala la ambele roti.

Asa am patit eu odata si nu stiam de ce vibreaza la peste 80Km/ora (era vorba insa de alta masina).
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.