Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Ignis part II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
SXtelu


Dar, ce versiune 4x4 se mai gaseste in Romanica? 1.5? Si.... totusi, stie cineva un delaer in Ploiesti sau Brasov?
[/quote]

Problema este legata de sistarea fabricatiei modelului Ignis, la inceputul lui 2008 din cite stiu.
Se mai gasesc in Ungaria deoarece au fost constituite stocuri, ori la uzina ori la dealeri.
In Romanica poti achizitiona SX 4 eventual Grand Vitara daca iti doresti un Suzuki 4x4.
Bafta !
adrian_r5
QUOTE (alexgzg @ Apr 13 2008, 07:34 PM) *
Dar, ce versiune 4x4 se mai gaseste in Romanica? 1.5? Si.... totusi, stie cineva un delaer in Ploiesti sau Brasov?


Dealerul din Timisoara mai are un Ignis 1.5 4WD GS rosu pe stoc.
alexgzg
Va multumesc mult pentru informatii

Si.... totusi, stie cineva un delaer in Ploiesti sau Brasov?

Toate bune
AlexRe
QUOTE (alexgzg @ Apr 14 2008, 08:11 PM) *
Va multumesc mult pentru informatii

Si.... totusi, stie cineva un delaer in Ploiesti sau Brasov?

Toate bune


Nici in Ploiesti si nici in Brasov nu vrei gasi dealer Suzuki. S-au inchis in fiecare oras. Stiu asta pt ca am stat 1 an in Ploiesti si am cautat dealer, iar acum am revenit in Brasov si nici aici nu este.
Dealer poti gasi in Miercurea Ciuc sau Bucuresti.
Florin50070
o chestie interesanta am patit ieri cu partea electrica...am dat jos borna minus de la baterie pt ca mi-am bagat mainile pe la motor si cica asa e recomandat sa o iei jos cand mesteresti pe acolo. Asa cum e normal atunci cand inchizi masina din telecomanda, avariile palpaie scurt de 2 ori. Ei, ulterior cand sa inchid masina am constatat cu surprindere si usor amuzat ca nu se mai aprind avariile la inchidere ci plafoniera...se aprindea scurt de 2 ori in locul avariilor. Am luat iar borna jos, am lasat-o cateva minute si la reluare totul a fost ok. normal ca pe urma am cautat cateva ore codul de la radio...
laszdav
Atentie pentru cei care vor sa aduca un Ignis din ungaria. In cartea de identitate a masinii la clasa de poluare "Környezetvédelmi osztály" trebuie sa se scrie cel putin cifra 9. La mine scria 6 iar masina e din 2004 luna 04, 1.3 GC si la RAR m-au trecut la EURO 3.
Sorin104552
Salut,
Un lucru de care am tot auzit, 'las' ca isi da drumul dupa trezeci de mii'. Ei bine, am ajuns la 32k si ceva s-a schimbat in comportamentul motorului. Pare mai permisiv, flexibil.
Desi evit sa merg subturat, citeodata mi se intimpla. Pina nu de mult, ma refer la revizia de 30k, cum coboram sub 1500 rpm, incepeau trepidatii, ce mai, cerea schimbarea treptei de viteza. Acum altfel face, chiar daca uit de el si ajung la 1200-1300 rpm.
De asemenea, per ansamblu, usor a mai scazut si consumul. Mi-am zis ca o fi alt tip de ulei. Oricum, schimbarea e in bine.
Cum am mai scris, ceva fum tot mai scoate, dar, la ultima revizie, la Szeged, mi-au pus baietii testerul pe masina si mi-au zis ca 'e totul in parametri'.
O zi buna,
S.
lorivankenobi
Salut.
Mi se are cam mult sa se "lase" motorul dupa 30 000 km ... , dar, ma rog, japonezii(+Fiat+GM), au facut motorul asta mai "strans".

Si eu am un DDIS, cu aproape 90.000 la bord, si vroiam sa te intreb unde ai dus masina la Szeged, cum se numeste service-ul?

Stiti careva vreun service care sa se proceapa la Ignis, in Bucuresti?

Va salut pe toti Ignisistii smile.gif.
Florin50070
Am descoperit un site cu piese si tot felul de lucruri pentru suzuki si anume http://webshop.langauto.hu. Cine stie un pic de maghiara ne poate spune daca se pot face cumparaturi online de aici si cum vi se par preturile?
enemarian
CITAT(lorivankenobi @ Jun 4 2008, 07:48 AM) *
Salut.
Mi se are cam mult sa se "lase" motorul dupa 30 000 km ... , dar, ma rog, japonezii(+Fiat+GM), au facut motorul asta mai "strans".

Si eu am un DDIS, cu aproape 90.000 la bord, si vroiam sa te intreb unde ai dus masina la Szeged, cum se numeste service-ul?

Stiti careva vreun service care sa se proceapa la Ignis, in Bucuresti?


Eu fac reviziile la B&S Motors in Tunari, pe soseaua de centura. Poate o mai fi si alt service, dar asta este agreat de dealer.
Va salut pe toti Ignisistii smile.gif.

lorivankenobi
QUOTE (Florin50070 @ Jun 4 2008, 01:16 PM) *
Am descoperit un site cu piese si tot felul de lucruri pentru suzuki si anume http://webshop.langauto.hu. Cine stie un pic de maghiara ne poate spune daca se pot face cumparaturi online de aici si cum vi se par preturile?

Ma bag io si iti spun imediat smile.gif.
lorivankenobi
QUOTE (lorivankenobi @ Jun 5 2008, 12:05 PM) *
QUOTE (Florin50070 @ Jun 4 2008, 01:16 PM) *
Am descoperit un site cu piese si tot felul de lucruri pentru suzuki si anume http://webshop.langauto.hu. Cine stie un pic de maghiara ne poate spune daca se pot face cumparaturi online de aici si cum vi se par preturile?

Ma bag io si iti spun imediat smile.gif.

Salut ... deci: site-ul mi se pare slab in [roduse, preturile se incadreaza in categoria "normale".
Forumistii Ignis din ungaria, cu care sunt si in "cardasie" -si am fost si la intlaniri cu ei luna trecuta, cumpara accesorii si tot de la www.homasita.hu, sau www.norauto.hu. Ei zic ca produsele sunt mai de calitate si OK ca si preturi.
Daca te intereseaza ceva anume, zi-mi si iti pot da unele preturi de pe site-uri, eventual te ajut sa le faci comanda.

Salutari, si km multi multi multi cu Ignis-ul vostru.

Poate o intalnire prin Bucuresti?
lorivankenobi
QUOTE (enemarian @ Jun 4 2008, 01:17 PM) *
QUOTE (lorivankenobi @ Jun 4 2008, 07:48 AM) *
Salut.
Mi se are cam mult sa se "lase" motorul dupa 30 000 km ... , dar, ma rog, japonezii(+Fiat+GM), au facut motorul asta mai "strans".

Si eu am un DDIS, cu aproape 90.000 la bord, si vroiam sa te intreb unde ai dus masina la Szeged, cum se numeste service-ul?

Stiti careva vreun service care sa se proceapa la Ignis, in Bucuresti?


Eu fac reviziile la B&S Motors in Tunari, pe soseaua de centura. Poate o mai fi si alt service, dar asta este agreat de dealer.
Va salut pe toti Ignisistii smile.gif.



Buna, multumesc pentru informatie.
Stiam de BS, dar mi se par total aiurea pozitionati pe centura aia, de care mie mi-e scarba (doar de drumul pana acolo si inapoi, innebunesc printre tiruri si blocaje.).
Plus, masina mea nu mai e in garantie, deci nu vad de ce sa dau pret de reprezentatnta pentru un schimb de ulei, etc... pe care o pot face oriunde ... e, si aici e problema, ca nu vreau sa fac revizii, etc. chiar "oriunde" -ci la un service unde se pricep oamenii cat de cat la ceea ce fac ...
Sorin104552
QUOTE (lorivankenobi @ Jun 4 2008, 03:48 AM) *
Salut.
Mi se are cam mult sa se "lase" motorul dupa 30 000 km ... , dar, ma rog, japonezii(+Fiat+GM), au facut motorul asta mai "strans".

Si eu am un DDIS, cu aproape 90.000 la bord, si vroiam sa te intreb unde ai dus masina la Szeged, cum se numeste service-ul?

Stiti careva vreun service care sa se proceapa la Ignis, in Bucuresti?

Va salut pe toti Ignisistii smile.gif.

Salut,
In Szeged, reprezentanta Suzuki e 'Tisza 2005', are doua service-uri. Unul mic, la sosea, la iesirea spre Budapesta, si unul ceva mai mare, in spate la Magazinul Tesco; eu am fost la cel mare, a durat aproape 2 ore.
O zi buna,
S.
Florin50070

CITAT(lorivankenobi @ Jun 5 2008, 12:05 PM) *
Forumistii Ignis din ungaria, cu care sunt si in "cardasie" -si am fost si la intlaniri cu ei luna trecuta, cumpara accesorii si tot de la www.homasita.hu, sau www.norauto.hu. Ei zic ca produsele sunt mai de calitate si OK ca si preturi.


super, multumesc mult! deocamdata nu are nevoie de nimic masinuta dar pentru orice eventualitate
mihaitza2007
Pana azi nu am stiut ca oglinda se poate da rabata si catre inainte, fara sa se intample nimic. Din pacate, constatarea a survenit intr-un moment de neatentie, pe cand ma aflam in curtea unui spital din Bucuresti si ieseam dintr-un loc improvizat de parcare. Uitandu-ma dupa o fatuca si, in acelasi timp ruland in marsarier, m-am apropiat prea tare cu partea dreapta de un copac, iar in acel moment roata dreapta spate a cazut pe un capac de canal, aflat cam ingropat. Am franat, dar oglinda dreapta facuse deja cunostinta cu scoarta copacului. Singurul lucru pe care l-a patit este o crapatura pe sticla, pe care am acoperit-o cu o oglinda aplicata (din acelea care se monteaza pentru a putea vedea in unghiul mort). Partea cea mai proasta este ca, in spatele copacului era un gard viu, pe care nu l-am observat, observandu-l doar aripa si portiera spate dreapta. Am contactat cateva zgarieturi, dar sper sa le rezolv cu o pasta buna, cand ma voi hotara sa polishez masinutza.
Concluzia: lasati naibii fustele cand sunteti la volan!
Numai bine si conduceti preventiv.
Florin50070
fetele astea...numai necazuri aduc whistling.gif macar a meritat fatuca sa te uiti dupa ea? asa, ca sa nu-ti fi zgariat masina degeaba smile.gif eu am scos niste zgarieturi destul de adanci cu o solutie la care ii zicea "Solvopolish", era un fel de lapte, nu stiu daca se mai gaseste
mihaitza2007
A venit vara si s-a instaurat canicula pe strazi. Ar trebui sa ne montam folii la geamuri, ce spuneti?
Stie cineva firme autorizate, preturi, si alte chestii legate de asta?
bbogdanmircea
QUOTE (mihaitza2007 @ Jun 29 2008, 04:58 PM) *
A venit vara si s-a instaurat canicula pe strazi. Ar trebui sa ne montam folii la geamuri, ce spuneti?
Stie cineva firme autorizate, preturi, si alte chestii legate de asta?


salut mihaitza
cum mai stai cu consumul de GPL pe IGNIS?
probleme ceva?
mihaitza2007
De la ultima revizie si pana azi imineata am mers numai pe benzina, deoarece am avut duralube solutie de curatat injectoarele in benzina. Voi vedea zilele urmatoare cum se mai comporta pe gpl, mai ales dupa ce am facut schimbul de ulei. Voi reveni cu un post dupa ce fac iar plinul la gpl.
Pana atunci, conduceti preventiv!

Priviti ceva frumos din Herastrau!
rapstyle
salut

am un ignis 1.5 4x4 de 1 sapt

trebuie sa ii schimb ulei, placute, filtre si o bucsa pe stanga!

un service care se pricepe la suzuki mai ieftin si bun?

ce parere aveti de Augsburg International?

a fost cineva la ei? pentru schimbat ulei, placute si filtre imi ia 799 ron (piese incluse) si sa imi faca constatarea la bucse 100 ron

cat v-au costat reviziile la suzuki in genul la ce vreau eu sa schimb?

cat consuma masinuta voastra in oras?

a mea in buc a papat 11,4 pana acum

multumesc
Florin50070
Citeam ceva interesant pe niste site-uri straine despre cum se poate modifica traseul de apa calda care incalzeste carburatorul (sau ma rog, cum ii spune la masinile pe injectie - throttle body) vara. La foarte multe masini, inclusiv la Ignis, o parte mica din traseul de racire intra si iese din corpul carburatorului cu scopul prevenirii formarii de gheata iarna. Dezavantajul acestui lucru este ca se incalzeste foarte tare corpul acestuia implicit aerul care intra fiind mai sarac in oxigen.

Modificarea de care ziceam consta in eliminarea acestui traseu prin scoaterea furtunaselor si legarea lor intre ele astfel incat sa nu mai incalzeasca corpul respectiv. Normal, iarna le pui la loc.

are cineva experienta in sensul asta, sau a facut asa ceva pe vreo masina? credeti ca merita?
sandor-csaba
QUOTE (tabek @ Sep 19 2008, 06:43 PM) *
pai eu zic ca totusi este o diferenta...ai de unde alege, masinile sunt cu 1000-1500 chiar 2000E mai ieftine decat in Romania.
Taxa de mediu este max. 200Euro nu 280, taxe max 250E, drum si cazare poti sa iesimult mai ieftin.
In fine, daca ai avut norocul sa gasesti o masina buna aici la pret bun, n-am nimic de comentat.
Csaba, rapstyle si ceilalti care aveti Ignisuri cumparate din Ungaria sau din tara, cum se comporta masinile voastre? sunteti multumiti de alegerea facuta? Pareri?

eu sint multumit!recent am facut o mica excursie pina la pestera ursilor de unde fiind in zona am mers si pina la stina de vale.masina s-a comportat f.bine pe drum si pe serpentine.am parcurs total 522km consumind 28 litri de benzina.mentionez ca dupa schimbul de ulei am observat ca a scazut consumul de benzina.nu stiu ce tip de ulei a avut inainte dar eu am pus MOBIL S 5w40 si pot spune ca e foarte bun. oricum mie nu imi pare rau ca am ales SUZUKI IGNIS!!!
bbogdanmircea
adica consum de 28/5.22=5.36? park nu-mi prea vine a crede...
lumea spune de consumuri muuult mai mari ptr Ignis
Florin50070
CITAT(bbogdanmircea @ Sep 21 2008, 04:08 AM) *
adica consum de 28/5.22=5.36? park nu-mi prea vine a crede...
lumea spune de consumuri muuult mai mari ptr Ignis

Se poate daca stii cum sa conduci pentru asta. Eu am scos afara 5.4 cel mai putin dar te lipsesti de senzatiile pe care ti le ofera motorul la consumuri mai mari. e prea chinuitor si monoton rolleyes.gif

E adevarat cu uleiul. de cand am pus mobil 5w30 consumul a scazut simtitor
Florin50070
Cine zicea ca portbagajul la Ignis e neincapator ?
tabek
Multumesc Csaba pentru impresii, Pestera Ursilor este f. frumos, tocmai pentru asta aleg si eu Ignis, pentru drumetii de genul acesta...
Consumul pe care l-ai scos este f. bun, deci se poate. Cu siguranta la consum conteaza mult uleiul, filtrul de aer, bujiile...daca astea sunt bune scade si consumul...si cel mai mult conteaza talpa..:-)
Se pare ca va trebui sa aman din nou cumpararea masinii pentru ca nu pot lipsi saptamana viitoare de la servici. Dar nu-i nimic, parca cu banii in buzunar asteptarea e mai usoara. teehee.gif
bbogdanmircea
QUOTE (Florin50070 @ Sep 21 2008, 06:58 AM) *
Cine zicea ca portbagajul la Ignis e neincapator ?


tare poza
Florin50070
Sau daca va supara prea tare LNV-ul...
Hoinar
Bai...e mult prea tare poza asta cu LNV-ul smile.gif))
Brava..
sandor-csaba
QUOTE (bbogdanmircea @ Sep 21 2008, 01:08 AM) *
adica consum de 28/5.22=5.36? park nu-mi prea vine a crede...
lumea spune de consumuri muuult mai mari ptr Ignis

desi port nr 45 la incaltaminte nu prea am bagat talpa.in loc. 50-60 km/h in afara 90km/h la unele depasiri 110/120km/h.
sandor-csaba
am uitat sa va spun ca am alimentat benzina de95 la mol.
rapstyle
sunt super multumit smile.gif consumu ce sa zic .. sunt mai incepator, afara 6,5-7 iar in oras cred ca imi ia 11 ... inca nu l-am facut de cand am schimbat uleiul!
De mentionat ca e motor de 1.5 - tractiune integrala
lorivankenobi
Salutare tuturor!
tocmai ce-am facut si eu revizia la DDIS-ulmeu.
A costat asa:
Filtru motorina, filtru ulei, placute de frana: 200 ron. (fabricant: Nipparts, le vinde japanparts.ro).
Ulei: 159 Ron, Selenia WR 5W40 (de la reprezentanta Fiat, ca de altundeva nu ajung sa iau)
Manopera: 0, ca am facut totul cu cumnatu-meu in curte smile.gif.
Filtru de aer il schimbasem inainte cu vro 2 saptamani, ala a costat vro. 50 Roni.

Io zic ca e superbestial ca pret. Si placutele de frana nici nu le-am schimbat (doar le-am cumparat).
Consumul am renuntat sa il mai calculez... ultima data combinat (afara + Bucuresti) mi-a iesit 4.8. Ce pot cere mai mult de atat...
Mi-am pus si o chestie din aia refelctorizanta de protejare a usii la deschidere, arata din ce in ce mai bine.

O sa fie nevoie de schimb flanse de amortizor, dar asta mai incolo smile.gif.

Are cineva experiente negative cu al lui Ignis?


lorivankenobi
Era sa uit ... la momentul reviziei aveam 95.611 km la bord.

ZXU
rapstyle
hmmm, flansele astea ... esti al 2-lea pe care il aud, cand am vrut sa iau primul ignis .. proprietarul mi-a zis ca trebuie schimbata o flansa pe dreapta, la a mea cand am dus`o in service la fel ..tot pe partea dreapta! la tine pe ce parte e?


cei de la service mi-au zis sa le schimb pe amandoua


QUOTE (lorivankenobi @ Sep 22 2008, 12:30 PM) *
Salutare tuturor!
tocmai ce-am facut si eu revizia la DDIS-ulmeu.
A costat asa:
Filtru motorina, filtru ulei, placute de frana: 200 ron. (fabricant: Nipparts, le vinde japanparts.ro).
Ulei: 159 Ron, Selenia WR 5W40 (de la reprezentanta Fiat, ca de altundeva nu ajung sa iau)
Manopera: 0, ca am facut totul cu cumnatu-meu in curte smile.gif.
Filtru de aer il schimbasem inainte cu vro 2 saptamani, ala a costat vro. 50 Roni.

Io zic ca e superbestial ca pret. Si placutele de frana nici nu le-am schimbat (doar le-am cumparat).
Consumul am renuntat sa il mai calculez... ultima data combinat (afara + Bucuresti) mi-a iesit 4.8. Ce pot cere mai mult de atat...
Mi-am pus si o chestie din aia refelctorizanta de protejare a usii la deschidere, arata din ce in ce mai bine.

O sa fie nevoie de schimb flanse de amortizor, dar asta mai incolo smile.gif.

Are cineva experiente negative cu al lui Ignis?

ntire2002
dupa schimb de ulei la 30000 de km, consumul mediu e pe la 6,5 l/suta
de necrezut, dar asta e....
e regula bag benzina numai de 100 de la rompetrol, de regula de 120 ron intra aproape 26 l...
am urmarit kilometrajul, fac aproape 400 de km cu banii astia, in regim de oras si afara...
bag zilnic 50 de km, din care cam 15 prin oras....
nici mie nu mi-a venit sa cred ce consum scot, dar asta e....


PS: cu toate ca am mai scris, poate va intrebati ce ulei am; am luat shell helix ultra 5w30 - 80 ron/litru....asta din ungaria....
ulei extrem de piperat ca pret, dar amortizabil dupa 2 plinuri cu benzina....
mihaitza2007
Singura experienta negativa cu Ignis este ca de fiecare data cand trebuie sa cobor din ea, parca nu-mi vine, parca as mai conduce putin (mai mult). Tare masinuta!
bbogdanmircea
QUOTE (mihaitza2007 @ Sep 23 2008, 01:36 PM) *
Singura experienta negativa cu Ignis este ca de fiecare data cand trebuie sa cobor din ea, parca nu-mi vine, parca as mai conduce putin (mai mult). Tare masinuta!


hai mah nu se poate sa fie m tare decat un Golf 3!
sandor-csaba
QUOTE (bbogdanmircea @ Sep 23 2008, 05:41 PM) *
QUOTE (mihaitza2007 @ Sep 23 2008, 01:36 PM) *
Singura experienta negativa cu Ignis este ca de fiecare data cand trebuie sa cobor din ea, parca nu-mi vine, parca as mai conduce putin (mai mult). Tare masinuta!


hai mah nu se poate sa fie m tare decat un Golf 3!

cum se pooate compara un Golf de 14-15 ani cu un Ignis de 3-4ani????????
bbogdanmircea
QUOTE (sandor-csaba @ Sep 23 2008, 07:06 PM) *
QUOTE (bbogdanmircea @ Sep 23 2008, 05:41 PM) *
QUOTE (mihaitza2007 @ Sep 23 2008, 01:36 PM) *
Singura experienta negativa cu Ignis este ca de fiecare data cand trebuie sa cobor din ea, parca nu-mi vine, parca as mai conduce putin (mai mult). Tare masinuta!


hai mah nu se poate sa fie m tare decat un Golf 3!

cum se pooate compara un Golf de 14-15 ani cu un Ignis de 3-4ani????????

simplu
atata timp cat au consum egal si golful nu se defecteaza, sunt egale, ba considerand pretul golful e de vro 2 ori m bun
ce e o masina pana la urma decat o unealta?
Florin50070
E adevarat ca si bunica are un Alcatel de pe vremea ei si merge perfect. Isi face treaba, poate vorbi la el si e de 10 ori mai ieftin decat unul de generatie recenta. Tot o unealta e. Depinde ce iti doresti, ce pretentii ai si cat de multumit te face obiectul respectiv rolleyes.gif eu ma bucur ca a existat aceasta masina pe piata cand a trebuit sa fac o alegere
cribo25
[/quote]
simplu
atata timp cat au consum egal si golful nu se defecteaza, sunt egale, ba considerand pretul golful e de vro 2 ori m bun
ce e o masina pana la urma decat o unealta?
[/quote]

Asa este, unii se simt bine intr-o masina de acum 10-15 ani, altii in una de 3-4 ani, totul este chestie de gust si de perceptie a unor anumite senzatii...iar altii nu pot renunta nici la caruta.
Iar despre pret aici fiecare alege dupa cum il taie capul si considera ca este multumit.
Mircea109037
QUOTE (bbogdanmircea @ Sep 23 2008, 09:22 PM) *
QUOTE (sandor-csaba @ Sep 23 2008, 07:06 PM) *
QUOTE (bbogdanmircea @ Sep 23 2008, 05:41 PM) *
QUOTE (mihaitza2007 @ Sep 23 2008, 01:36 PM) *
Singura experienta negativa cu Ignis este ca de fiecare data cand trebuie sa cobor din ea, parca nu-mi vine, parca as mai conduce putin (mai mult). Tare masinuta!


hai mah nu se poate sa fie m tare decat un Golf 3!

cum se pooate compara un Golf de 14-15 ani cu un Ignis de 3-4ani????????

simplu
atata timp cat au consum egal si golful nu se defecteaza, sunt egale, ba considerand pretul golful e de vro 2 ori m bun
ce e o masina pana la urma decat o unealta?


Asa e mha, ca e nemteasca si toti stim ca astea nu se defecteaza niciodata. Plus ca e masina poporului, e mai calarita decat Audi, Bemveu si Mertz la un loc, deci e foarte fiabila. Ce conteaza ca se dejdina la prima curba, cine are Golf 3 e de doua ori mai bazat decat oricine. Si masina asta nu se defecteaza!

p.s. acuma sincer vorbind, singura masina SH nemteasca care chiar merita banii e Audi si spun asta pentru ca majoritatea pieselor de pe Audi/VW/Seat/Skoda sunt aceleasi...
tabek
mbogdnamircea cred ca glumesti, asa si eu pot spune ca Dacia mea din '96 e cea mai buna, consuma 5-5,5 afara, nu m-a lasat niciodata in drum (o am de 4 ani), si reparatii au fost putine si la preturi minime...
da chiar..de ce vreau eu sa mai cumpar un ignis? biggrin.gif
bbogdanmircea
QUOTE (tabek @ Sep 24 2008, 09:48 AM) *
mbogdnamircea cred ca glumesti, asa si eu pot spune ca Dacia mea din '96 e cea mai buna, consuma 5-5,5 afara, nu m-a lasat niciodata in drum (o am de 4 ani), si reparatii au fost putine si la preturi minime...
da chiar..de ce vreau eu sa mai cumpar un ignis? biggrin.gif


mah si eu mi-as lua Ignis daca as avea banii, deci probabil ca tu vrei sa-ti cumperi Ignis pentru ca ai bani si n-ai ce face cu ei biggrin.gif
klm
CITAT(Mircea109037 @ Sep 24 2008, 08:08 AM) *
Ce conteaza ca se dejdina la prima curba, cine are Golf 3 e de doua ori mai bazat decat oricine. Si masina asta nu se defecteaza!

p.s. acuma sincer vorbind, singura masina SH nemteasca care chiar merita banii e Audi si spun asta pentru ca majoritatea pieselor de pe Audi/VW/Seat/Skoda sunt aceleasi...

Sa vezi masini de peste 10 ani in cele mai bune conditii prin alte parti ale lumii inainte sa consideri ca o masina, chiar cu 15 ani de rulaj "se dejghina la prima curba", noi si cu inca 2-3 natii suntem vai de steaua noastra dar ne luam masini care valoreaza cat tot venitul pe 4-5 ani.
Ai idee de pretul pieselor acelor marci de vorbesti? Stii ca piesele pentru un G3 sunt mai scumpe decat cele pentru un G4? Da-mi un numar de telefon pentru ca daca tu stii cum se repara un Audi in costurile unui Vw ma imbogatesc.
Asta nu inseamna ca un G3 e mai bun decat un Ignis.
bbogdanmircea
QUOTE (klm @ Sep 25 2008, 08:09 AM) *
QUOTE (Mircea109037 @ Sep 24 2008, 08:08 AM) *
Ce conteaza ca se dejdina la prima curba, cine are Golf 3 e de doua ori mai bazat decat oricine. Si masina asta nu se defecteaza!

p.s. acuma sincer vorbind, singura masina SH nemteasca care chiar merita banii e Audi si spun asta pentru ca majoritatea pieselor de pe Audi/VW/Seat/Skoda sunt aceleasi...

Sa vezi masini de peste 10 ani in cele mai bune conditii prin alte parti ale lumii inainte sa consideri ca o masina, chiar cu 15 ani de rulaj "se dejghina la prima curba", noi si cu inca 2-3 natii suntem vai de steaua noastra dar ne luam masini care valoreaza cat tot venitul pe 4-5 ani.
Ai idee de pretul pieselor acelor marci de vorbesti? Stii ca piesele pentru un G3 sunt mai scumpe decat cele pentru un G4? Da-mi un numar de telefon pentru ca daca tu stii cum se repara un Audi in costurile unui Vw ma imbogatesc.
Asta nu inseamna ca un G3 e mai bun decat un Ignis.


mai din cat stiu eu, Golf 3 sunt pe toate drumurile la greu
asta inseamna ca se gasesc piese la dezmembrarir la greu la preturi de nimik
si mai inseamna si ca se gasesc foarte multi mecanici care se pricep
eu stiu ce inseamna masina batrana la care incepe sa cada una alta, dar si daca ii faci o revizie klumea la inceput si ai noroc de un 1.9 TDI care nu e extrem de obosit s-ar putea sa-si faca treaba ptr cativa ani. In fine, mie imi place mult Ignis si n-as vrea sa transform topicul intr-un versus, raman la opinia mea, inainte de a schimba taxa in chestia asta de rahat care era acum, Ignis mi se parea de departe cea mai buna oferta ca pret calitate ptr un SH, acum insa...lucrurile s-au cam schimbat, cel putin d.pd.v. al pretului
klm
CITAT(bbogdanmircea @ Sep 25 2008, 10:21 AM) *
In fine, mie imi place mult Ignis si n-as vrea sa transform topicul intr-un versus

Nici eu nu am intrat pe acest topic pentru a face polemica insa poate ca sunt unii care pun botul la toate aberatiile care se vehiculeaza; repet: un G4 este mai ieftin de intretinut decat G3 sau G5 care oricum sunt mai ieftine decat orice Audi (exceptie poate doar modelul 80).
Deoarece nu-mi plac SUV-urile si nu cunosc masina asta imi permit sa nu comentez despre Ignis.
Mircea109037
QUOTE (klm @ Sep 25 2008, 11:17 AM) *
Nici eu nu am intrat pe acest topic pentru a face polemica insa poate ca sunt unii care pun botul la toate aberatiile care se vehiculeaza; repet: un G4 este mai ieftin de intretinut decat G3 sau G5 care oricum sunt mai ieftine decat orice Audi (exceptie poate doar modelul 80).
Deoarece nu-mi plac SUV-urile si nu cunosc masina asta imi permit sa nu comentez despre Ignis.


Nu stiu unde am zis eu ca un Audi e mai ieftin de intretinut decat un G3. Am zis doar ca daca ar fi sa iau masina second germana, pe Audi as da banii pentru ca este masina de lux si, in caz de nevoie, poti folosi piese de schimb de la VW/Skoda/Seat care sunt mai ieftine decat la alte marci de lux. Nu am comparat la costuri de intretinere G4 cu Audi pentru ca sunt din clase diferite dar nu as baga mana in foc ca nu sunt piese comune la cele doua. In caz ca ai uitat, tin sa iti reamintesc ca Audi face parte din, ai ghicit, VAG. Nu sunt posesor de Audi, dar am prieteni cu Audi care nu ar schimba marca asta pentru altceva tocmai din considerentul pe care l-am zis.
Si in final,o masina de 10-15 ani nu se poate compara cu una de 4 ani (nu uita ca modelul actual de Ignis e de la sfarsitul lui 2003) oricat ar fi ea de germana si de G3. Daca parerea ta e alta, nu tin sa ti-o schimb pentru ca lumea e plina de mituri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.