Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Suzuki Ignis part II
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Suzuki > Ignis
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
Sorin104552
Citeva imagini, de pe Cheile Nerei
http://www.cardomain.com/ride/2556389
Pe drum destul de rau, s-a comportat onorabil.
Ciao.
goad
QUOTE(Mircea109037)
Salut!
Mi-am luat si eu de curand un Ignis 4x4 cu motor de 1.3. Vreau sa va spun ca distributia la benzinare este pe curea, din ce am vazut si am citit. La diesel s-ar putea sa fie pe lant, dar benzinarele au pe curea, care in mod normal la revizia de 60k trebuie schimbata.
O zi buna!

Te contrazic!
Motoarele M13A si M15A sunt cu distributia pe lant!Cureaua aia care se vede in stanga jos nu e de distributie!

In legatura cu alarmele ma batea gandul la o Black Widow sau Pyle cu pager (sunt la fel).Alarma e buna atunci cand iti iei masina noua si ai vreun vecin care vrea sa ti-o zgarie....
Mircea109037
Salut!
Cu privire la distributie pe lant/curea. Din cartea tehnica rezulta ca distributia este pe curea si este trecut ca la revizia de 60k se schimba. Stiu ca ceea ce se vede in stanga jos la motor este cureaua care antreneaza compresorul de aer conditionat, dar tin minte ca am vazut si cureaua de distributie de la motor. O sa ma mai uit o data. Si inca un argument pentru distributia pe curea la motoarele pe benzina. Am turat o data motorul foarte tare, fiind intr-o panta cu masina, si s-a simtit miros de cauciuc ars. Numai de la cureaua de distributie putea fi, pentru ca lantul nu miroase a cauciuc. In fine, sper sa am insel eu si sa ai tu dreptate, dar mi-e teama ca nu e asa...
Andrei Suzuki
La faza cu panta nu e posibil ca mirosul sa fie de la ambreiaj?
goad
Daca nici acum nu te conving ...asta e.
Citez din manualul service Suzuki RM413:
Sectiunea 6
"General Description
Engine Construction Description

The engine is water-cooled, in line 4 cylinders, 4 stroke cycle gasoline unit with its DOHC (Double overhead camshaft) valve mechanism arranged for “V” type valve configuration and 16 valves (4 valves/one cylinder). The double overhead camshaft is mounted over the cylinder head; it is driven from crankshaft through timing chain, and no push rods are provided in the valve train system...."

E acolo si o poza cu lantul,dar e complicat de copiat din pdf.
Crede-ma pe cuvant e distributie pe lant !
Motoarele astea sunt proiectate sa tina cel putin 250000km.
:smoke:

P.S. Oricat de tare ai tura un motor cu distributia pe curea, nu o sa miroasa a cauciuc ars!
GST
Probabil ca mirosea a ambreiaj amestecat cu alte mirosuri de motor incins daca masina este noua....cureaua de distributie nu are cum sa alunece deci sa produca frecare ca sa miroasa a cauciuc...daca se decaleaza cu un piciorus macar se duc naibii timpii de deschidere a supapelor si le da in cap pistonu deci papa motor...
Daca omu citeaza din carte atunci de ce sa nu ii dam dreptate ? smile.gif
arigato.gif
Mircea109037
Salutari!
Ok, goad, te cred pe cuvant! Eu nu am manualul acela de service si oricat am incercat sa caut pe net, nu am gasit niciunde specificat clar ca transmisia e pe lant. Iar din manualul de utilizare, rezulta ca transmisia e pe curea. Acuma e drept ca am gasit unele greseli de traducere in carte, si probabil asta este inca una.
In alta ordine de idei, am observat ca in viteza a 3-a imi intra mai greu cutia de viteze. Asa se manifesta in general sau am eu probleme cu cutia ?
goad
Mai asteapta putin poate pt. ca este noua masina.
Daca dupa 2000km face la fel cred ca trebuie sa te duci la service sa-ti regleze timoneria .Schimbarea vitezelor la Ignis se face cu doua cabluri care trebuie reglate f. atent...
Avantajul timoneriei cu cabluri fata de cea clasica ,este ca nu se transmit vibratiile motorului la schimbator.
GST
Alea sunt cabluri? mie mi s-au parut a fi 2 tevi, 2 tije... oricum principiul este acs smile.gif din cate am experimentat eu pe ignis benzinar, cutia e mai nasoala decat cea de pe DDIS. parca merge mai bine cea de pe diesel...smile.gif
AM o intrebare a bagat cineva treapta 1 de viteza la 80 km/h ? si sa dea drumul brusc la ambreiaj...? bine, din greseala, ca in mod intentionat nu cred sa se intample asta...wink.gif
Culmea e ca a intrat fara nici un carrrr, nu a opus rezistenta prea mare...
Cum s-a intamplat? Stiu ca pare stupid dar m-am dus cu a 2-a in 80km/h si am ratat a 3-a.... :bash: rezultatul? 5 metrii de cauciuc pe asfalt...mi-a blocat rotile... Din ce cauze si in ce conditii am facut aceasta boaca va zic altadata, ca nu sunt mandru de ce am facut.... :bash: :angel:
arigato.gif
Florin50070
eu cred ca nu trebuia sa poti introduce in viteza I la 80 km/h. Eu stiam ca masinile mai noi au acel "sincro mesh" care nu te lasa sa retrogradezi asa brusc. eventual daca o fortezi sa intre
GST
Intra si la 90 treapta 1 dar nu am dat drumu la ambreiaj smile.gif
Ideea e ca sunt f multumit de cutia de pe DDIS plus ca schimbatorul stock arata de sute de ori mai bine decat cel de pe benzina smile.gif)
Mircea109037
GST pune si tu o poza cu schimbatorul de la cutia de pe DDiS sa vedem ce iti place asa mult la el. blush.gif
Mersi
Florin50070
QUOTE(GST)
Intra si la 90 treapta 1 dar nu am dat drumu la ambreiaj smile.gif


interesant. pe mine nu ma lasa sa bag in I din a II-a daca viteza nu e suficient de mica
GST
O sa pun astazi sau maine cel tarziu o poza cu schimbatorul.... Nu stiu cum am reusit totusi sa racesc pe caldurile astea si azi vreau sa zac in pat, uitandu-ma la TV :thumbdown: :x :doctor:
O sa cobor mai pe seara sa fac poza la el. Diferenta o face maciulia si din cate tin minte e si mai scurt ca cel de pe benzina... si R il are langa treapta 1, e cu clapeta cum e la opel s.a....

arigato.gif
Catalin103986
Poate ca pentru ca motorul si cutia de viteze e de la Fiat...
AlexRe
QUOTE(Catalin103986)
Poate ca pentru ca motorul si cutia de viteze e de la Fiat...


Poate ca asta ar explica multe ...
Cu stima,
popescu108368
Interbare de la un incepator catre cei mai stiuti... arigato.gif
cam la cat se mentine turatia/treapta de viteza,cam la ce ture schimbati treptele...intreb pt ca in manualul de expoatare nu se precizeaza, iar euam avut pana acum masini mai vechi, cu un alt regim de exploatare!!!
mentionez ca e diesel! :angel:
pana acum(1100 km) nu am trecut de 3000 ture, asa am inteles sa o mentin in rodaj....si oricum sunt suficiente pt mine! biggrin.gif
Mircea109037
Salut!
Am o intrebare referitoare la suspensii si amortizoare. Si la voi se simt toate gropile si denivelarile ? Nu exista diferenta de nivel in carosabil pe care sa nu o simt la Ignis si ajung sa imi pun problema ca poate e ceva defect. Am trecut de revizia de 1k si nu au gasit nimic, dar totusi mi se pare suspect ca se simte orice gropita. Stiu ca suspensiile sunt mai tari, dar zdruncina rau de tot... :bash:
en100892
asa zdruncina si a mea.....
si inca la sofer nu se simte chiar asa tare ca si pe locurile din spate....
asta e, masina e facuta pentru offroad....e normal ca suspensiile sa fie mai tari....
problema este ca noi toata ziua suntem pe offroad indiferent daca suntem in oras sau pe dealuri propriu-zis....si asta multumita drumarilor....
daniel57471
Buna!
Am fost la drive-test la Doly-Iasi...
Au doar un Ignis DDI - cu 60k - cam zgomotoasa la spate, in rest mi-a placut...
Relativ repede ar veni doar 1,5 4AWD, eu eram orientat spre glx plus...
credeti ca merita efortul sa acopar diferenta? Cum e service-ul din Iasi, stie cineva?
Va multumesc band.gif
Mircea109037
Salut!
Gandeste-te ca 1.5 4WD e full, cu toate optiunile posibile. Daca diferenta de pret e mica (cand am luat-o eu pe a mea, diferenta de pret era 1100, euro pentru ca aveau promotie la 1,5 4WD, deci relativ mica) eu zic sa alegi varianta de 1,5. Din pacate, pentru mine 1100 de euro a reprezentat o suma prea mare, asa ca am ales 1.3 4WD si nu regret deloc alegerea facuta. Bafta!
Mircea109037
Salut!
Intrebare, chiar daca sigur s-a mai dezbatut subiectul: voi ce benzina folositi si ati simtit vreo diferenta intre diferiti producatori? Stiu ca dealer-ul recomanda OMV si MOL, dar eram curios daca ati incercat si Rompetrol sau LukOil.
Andrei Suzuki
Cu Lukoil mi se pare ca merge cel mai prost masina.Cu Carerra 100 cel mai bine. Nici cu aia de 95 de la Agip nu mi se pare ca merge prost.
bob110610
Dupa ce am citit acest topic...am si eu cateva pareri pro si contra.Suzy mea e din 2004...Suzuki ignis 1.3 GLX...am 60000 cu ea si cred eu am reusit sa-mi formez o parere corecta despre aceasta masina.
Asa cum au mai spus-o si altii intradevar este un Crossover...un minisuv de oras.Faptul ca are spatele turtit fiind o masina aproximativ scurta,un post de conducere inalt datortia garzii la sol+ motorul de 95cp pe o caroserie de aprox 1100 kg ... o face o masina ideala de oras.E o jucarie de masina...foarte manevrabila la parcari ..sprintena, o acceleratie superba comenzi super usoare...eu personal o gasesc superbisima pt oras.
Intradevar cam slabutza la stabilitate, dar si aici problema apare la viteze de peste 120km/h viteza care presupune deja drumuri extraurbane.Si totusi in curbe se simte efectul subvirator...dar ESP isi face treaba decent!!!(comparatia cu Loganul....habar nu aveti ce vorbiti....la 100km/h Loganul isi muta spatele efectiv...sa nu mai vb de cum se inclina...ESP...e doar un VIS scump pt logan)
Despre consum...dap...poate sa pape si 10l/100km....dar la un astfel de condus nu iti sta in fata decat masinile cu motoare peste 2l.Din testele mele am reusit sa fac Arad-Timisoara(50km) si cu 3l de benzina si cu 7l...prima varianta inseamna un sofat relaxant si comod 80-90 viteza medie...consumul de 7l inseamna sa ai o medie de 120-130....adica portiuni de drum unde mergi si 150 km/h....viteza la care sa fim sobrii la un drum de 30-45 min intalnesti maxim 4-5 soferi cu masini care pot mai mult sau merg mai mult......deci...motorul DOCH....este un super motor pt aceasta masina.
Referitor la dimensiuni si spatiu in habitaclu citez cateva persoane "hmmm...din exterior pare mult mai mica"
In sfarsit am ajuns la partea intradevar delicata a acestei marci defapt cred ca e o chestiune general in servicurile din romania. SERVICE-ul !!! LIPSA TOTALA DE PROFESIONALISM SI COMPETENTA!!!...Si cam asa o sa ramana pana cand generatiile de mecanici de la CAP-uri vor disparea..Ducem lipsa acuta de mecanici scoliti si de tehnologie in acelasi timp.Reprezentante Mari....gen ford lucreaza cu rangi si ciocane...habar nu au ce inseamna o presa extractoare....so....really sux!!!
Este imposibil ca o revizie sa dureze 4 ore....si te mai si taxeze cu 50 ron pe ora.Piesele sunt relativ ieftine ...este usor de intretinut...daca gasesti un distribuitor de piese decent si un service de calitate.
Unul dintre motivele pt care am ales aceasta masina este faptul ca...in max 1h ajung in Ungaria de unde iau piese la prima mana si beneficiez de un service excelent...dupa 3-4 zile te suna sa vada daca au aparut cumva probleme la masina si sa intrebe daca esti multumit de lucrarea care a fost prestata....asta asa ca o paranteza...
In consecinta...mie imi place masina si ma bucur ca am facut alegerea asta (aveam de ales intre Cordoba si Ignis)...
Andrei Suzuki
Stai ca nu inteleg,Ignisul tau are ESP? Exista Ignis cu ESP? Ah,si vezi ca 1.3 are 93 de cai. Oricum,sunt fericit ca esti multumit de masina ta,asa cum sunt si eu de a mea,chiar daca eu nu am decat vreo 46k km.
Catalin103986
Poate a confundat EPS cu ESP... biggrin.gif se mai intampla.. biggrin.gif
Florin50070
QUOTE(bob110610)
Unul dintre motivele pt care am ales aceasta masina este faptul ca...in max 1h ajung in Ungaria de unde iau piese la prima mana si beneficiez de un service excelent...dupa 3-4 zile te suna sa vada daca au aparut cumva probleme la masina si sa intrebe daca esti multumit de lucrarea care a fost prestata....asta asa ca o paranteza...


te rugam sa ne spui si noua cam pe unde e service-ul asta. merita cativa km in plus pentru servicii de calitate daca tii la masina ta
Mircea109037
Nu are ESP, e confuzie cu EPS, seamana foarte mult prescurtarile... iar despre service-urile din Ungaria, ma atrage si pe mine ideea, pentru ca nu e distanta mare si am vazut cam cum se lucreaza la noi. De altfel, pe distanta mica pana in Ungaria m-am bazat si eu cand am luat masina...
Catalin103986
Sa inteleg ca putem face reviziile in Ungaria fara sa fie problema cu garantia? Alte reparatii pe garantie se pot face tot in Ungaria? Adica, garantia e internationala? Pe mine ma aranjeaza... in 30 de minute sunt in service in Debrecen...
popescu108368
Intrebare importanta: la ddis nu arata consumul instantaneu? ca asa scria in pliantul de prezentare al masinii :bandit: ....pls!
Mircea110755
:romania: Salutare .Cred k va poate fi de folos un owner Ignis DDIS din 2003.Are 105000 la bord.Si o spun fara modestie k merita totzi banii.A mers peste tot(inclusiv NERA) :coolspeak: Cateva rasp. motorul DDIS e facut in colaborare cu Fiat,asha k....nu are afisat consumul inst(doar dieselarele de la Suzuki :bash: .e pe lantz.Consum?in mod economic se scoate :clapping: shi 3.8%.,aste inseamna viteza pana la 95.Pe afara(Germ) cu medie de 145/ora,5.3.Singura chestie kare ma deranjeaza e k nu e4x4.Cuplul motor poate duce fara probleme.Service? NU Timisoara.La ei 3 zile inseamna o saptamana. no.gif
Bodnarescu107177
Salutare. Am dat un search pe net si am vazut ca in autohausurile din Debrecen erau o gramada de Ignisurile, cu preturi in jur de 1500000 de HUF, adik 6000 de euro. Mie mi se pare un pret super bun ptr masinutza.
Ce parere aveti, se merita luata din Ungaria?
Mircea110755
Dak citesti parerile despre Ignis de pe forum ai singur raspunsul.Oricum ungurii sunt mai de incredere dekat ....Vezi shi ce potzi sa obtzii la 6000
AlexRe
Am incercat sa ma uit pe site-urile unguresti ... dar nu am priceput nimic! Am sa mai incerc, dar cu cineva care le cunoaste limba.
Saptamana viitoare am sa trec prin Ungaria si am sa arunc atunci o privire, macar sa raman cu vazutul, ca oricum nu inteleg o iota din limba.
Cu stima,
AlexRe
Am revenit din concediu, am fost prin tranzit prin Ungaria, acolo sunt foarte multe Ignis-uri si multe parcuri auto. Cat de curand intentionez sa ma intorc ca sa arunc o privire la preturi.
Cu stima,
Sorin104552
Buna,
Cind am luat masina, pe cartea de service aveam 4 pagini de garantie. Trei din ele mi-au fost luate, una pt Suzuki Romania, una pt Suzuki Ungaria(fabricantul) si una pt Suzuki Europa. Mi s-a spus ca, daca se intimpla sa fiu ORIUNDE in Europa si trebuie sa imi fac reviziile, trebuie doar sa caut un service autorizat de Suzuki. Deci putem face revizia oriunde, fara a afecta garantia.
Despre ABS si EBD: "Sistemele EBD (Electronic Brakeforce Distribution) si ABS (Anti-lock Braking System) colaboreaza pentru a asigura o franare cat mai sigura.
EBD coordoneaza distributia fortei de franara intre axa anterioara si cea posterioara pentru a mentine maximum de eficienta la franare - in special atunci cand autovehicolul este mai incarcat.
Sistemul reduce distanta de franare si previne blocarea si alunecarea rotilor din spate.
Sistemul ABS ajuta la mentinerea controlului in conditii extreme de franare, pe suprafete alunecoase".
Sorin104552
Revizia de 10.000 km la Ignis Diesel:
189 Euro pt schimbarea filtrelor (motorina, ulei,aer si polen), ulei si completarea lichidelor.
Nu spun ca e mult sau putin, ci altceva m-a deranjat: Acelasi motor Diesel, 1.3 DDIS, pt Wagon R, Ignis si Swift II, aceleasi piese, culmea, acelasi Part Number(cod produs), dar, surpriza, preturi diferite, functie de model. Manopera era separat. I-am intrebat pe cei de la SM cum explica diferentele. Au ris. Asa, aceeasi revizie, la Wagon R era 176 Euro, la Ignis 189, iar la Swift II 220. La aceeasi manopera!! Nu stiu cum figureaza in contabilitate acelasi produs, la preturi diferite!? In rest, citeva ore si m-au sunat sa imi iau masina.
Marian112230
Salutare,
Sunt mai nou pe aici si ma intereseaza si pe mine un Ignis diesel.
Vreau si eu mai multe detalii tehnice,ceva documentatie.
Este cineva din Brasov?
A cumparat cineva din Ungaria un Ignis?
Multumesc mult
Mircea109037
Salut! Am si eu o problema. La Ignis-ul meu se aude, in momentul in care trec peste denivelari, niste troncanituri in spate. Am crezut ca e de la amortizoare, mi-au facut testul de suspensii si a iesit ok. Am mers si cu portbagajul gol si fara placa care acopera portbagajul si degeaba, tot se aud. Aveti idee ce ar putea fi ? Sunt niste zgomote goale, troncanituri.... nu stiu cum sa le descriu mai bine, dar poate ati avut si voi probleme asemanatoare.
GST
Si la mine se aude troncanitul ala...nu se aude tare, dar e deranjant si nu ar trebui sa fie in primul rand. Am mers si eu pe bancheta din spate, fara placa si cu porbagajul gol, am scos chiar si rezerva, dar nu am putut sa imi dau seama de unde se aude. am observat ca se aude din stanga porbagajului undeva in apropiere de usa.
Florin50070
Una din troncaniturile din spate e de la suportul de numar care bate direct pe tabla. Dupa cum bine spunea cineva aici problema se rezolva cu burete lipit sub suport. Alta de la placa din portbagaj care sare in suporturile alea rotunde mici. si acolo am pus burete si nu se mai aude nimic
Mircea109037
Nu e zdranganitul de la numar, se aude altfel, e mai gros, nu ascutit ca de plastic care loveste tabla. Am pus si cauciuc sub numar... GST si la mine tot de undeva din stanga spate pare sa vina. As fi putut jura ca e din cauza amortizoarelor, dar daca cei de la service mi-au zis ca sunt bune (si nu au mintit pentru ca ii cunosc) nu mai stiu ce poate fi....
GST
Exclus sa fie de la numar, am cauciuc intre numar si tabla. si placa are cauciuc, plus ca la teste am mrs fara placa.
en100892
nu cumva de la racordul care face legatura intre caroserie si rezervor?
ca pe partea stanga numai rezervorul mai poate fi, daca zici ca suspensia nu are nimic....
GST
smile.gif cum as putea ajunge la el, macar sa ma uit daca el este problema ?
goad
Troncanitul care se aude pe spate la Ignis ,de regula ,este de la cele doua lampi ceata respectiv mers inapoi,care au joc in bara spate.
Demonteaza lampile si pune putin silicon.
GST
nu cred sa fie lampile de vina....e un sunet mai puternic, mai metalic, nu de o carcasa mica de plastic...plus ca lampile le-am verificat mai demult si nu aveau joc.
Sorin104552
Buna,
Daca vorbim de aceleasi troncanituri, patesc si eu cind, incarcat bine fiind, la balans mare e un 'buf' infundat.Vorbesc de niste lovituri infundate, fie pe stinga, fie pe dreapta. La 10.000 km, am fost sa fac rotatia gumelor. Cind mi-au dat jos rotile, am vazut pe tamponul din spate, ca si pe arc, urme de contact.
Mircea109037
Sorin, cred ca e vorba de aceleasi troncanituri pentru ca si la mine se aude cand sunt mai incarcat in spate... si nu stiu cum sa scap de ele, pentru ca sunt deranjante.
Sorin104552
Sincer, abia m-am lamurit si eu si, de-abia fiind trecut de revizie, n-am apucat sa-i intreb pe cei de la SM despre. Dar un drum Moneasa-Virfurile m-a facut sa ma gindesc la ceva legat de arcuri.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.