Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea VIII-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
adrian_flavius
QUOTE (M A R I A N @ Mar 1 2011, 03:53 PM) *
Asta se traduce prin conduc batraneste (a se intelege subturat, ca un TDI) si/sau nu ies cu masina din oras macar o data pe saptamana ca sa o turez suficient pentru a-i curata valva EGR... tongue.gif
Stai linistit, nu e un defect, nu se datoreaza iernii si nu are nr limita de km. La Subaru diesel e frecventa treaba.

Mai lasa Loganul ala la hibernat si mai scoate si Totosul pe autostrada la o liniuta, ceva. laugh.gif


Serifu', Totosul vede "rosu" cam la 2 saptamani o data...problema cu EGR-ul asta si cu calamina de pe el este alta: calitatea motorinei din Romania (cum am mai spus, eu bag Lukoil...), plus ca nu are legatura cu turatia...din contra...la turatie ridicata, electrovalva respectiva se inchide...rolul ei, din ce mi-au spus baietii, este sa asigure o ardere completa a gazelor, recircula ceea ce iese pe evacuare, pentru a arde complet combustibilul inainte de a-l da afara complet...valva se deschide in momentul in care eu iau piciorul de pe acceleratie, si mai baga inca o data gazele in circuit...din discutia cu mecanicul (m-au lasat sa stau langa masina, am pus 1001 intrebari, sa ma lamuresc...), se pare ca motorul merge foarte bine si fara valva respectiva, dar nu mai respecta normele de poluare...mecanicul mi-a spus ca a vazut cazuri cand valva respectiva a fost pur si simplu scoasa de pe motor si galeriile ei sigilate cu capacele de tabla...iar motorul functiona impecabil...numai ca, asa cum am spus, polua la greu...in alta ordine de idei, am notat (mental) tot ce a facut nenea ala la electrovalva aia...de acum incolo, preventiv, cand mai schimb filtrele de aer (ca oricum o fac singur...), o sa curat si EGR-ul (tot singur)...2 piulite si 4 prezoane...asta e tot ce este de desfacut...simplu rau, pe bune...(intrebare: unde gasesc si eu un manual de intretinere pentru Avensis?)

Cat despre ce au spus ceilalti: Colonele, multam fain, am notat si o sa procedez asa cum recomanda ei...nu am chef sa ma zgarcesc la 3 lei si sa busesc cutia...da' la restul de piese nu iau de la ei nici mort...

Inca o intrebare, pentru filtre: Mann sau Nippparts? Si pentru lichid de frana: Ferrodo dot 4 sau dot 5?

LE: Eu nu conduc subturat...din contra...chiar si pe oras, masina vede turatii spre 4000 rpm cateodata...nu pentru perioade lungi, da' vede...mecanicul chiar a bagat un matz din ala cu camera pe una din galeriile de evacuare, sa ne uitam daca e ceva calamina pe ea...aproape inexistenta...deci nu e din stilul de condus, ci din alte cauze...motorina+frig+motor rece+pozitia EGR (la RAV 4 se pare ca pozitia EGR nu e orizontala, ca la Totos, ci verticala, si cica acolo nu se intampla asa de des sa se blocheze valva...)

La recomandarea lui Octan, am facut si o verificare a bateriei...rezultatul: cam 65% din perioada de functionare, 692A dintr-un total initial de 760A, restul parametrilor ok, mai tine cativa ani...cel mai probabil inca 2...
adrian_flavius
QUOTE (mohordbx @ Mar 1 2011, 09:24 PM) *
Ca idee..de ce sa schimbi uleiul la cutia de viteze la 60 000 km? Agata sau nu intra in viteza cum ar trebui? Cat priveste calamina pe una dintre valve cred ca se datoreaza motorinei proaste. Din cate stiu nu menajezi masina in sensul ca mergi subturat asa ca incearca sa pui din cea premium. Mororina premium (ex: TOP Euro Diesel) contine un aditiv care se pare ca-si face treaba mai ales pe timpul iernii.


Pai tu stii cel mai bine cum merg eu cu Totosul...biggrin.gif:D:D...eu am oricum o boala cu turatia de cuplu maxim...si schimb mai sus ca altii...nu suport tusea motorului subturat...ma zgarie pe creieri...laugh.gif
Colonelu'
Am stat aseara pana tarziu cautand pe net informatii legate de uleiul LV API GL-4 SAE 75W. Cred ca le-am inrosit serverele de pe intreg globul, plus satelitii, doar doar oi gasi o legatura, o specificatie care sa ne trimita catre o echivalenta aftermarket. Din pacate acest ulei este produs doar pentru Toyota si imbuteliat ca atare.

Exemplu: http://www.toyotarawal.com/toyota_chemicals.htm

Discutii referitor la acest ulei am gasit pe diverse forumuri, dar dintre toate ma opresc doar la urmatoarea, care mi se pare si cea mai relevanta:
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbth...29&page=all
Omul a dat chiar si mail la Toyota America ca sa-i intrebe de ulei si cititi mai jos intrebarea si raspunsul primit:

*************
Sir or Madam,

I recently purchased a 2008 Scion xD. According to the manual, there is no recommendation for changing the manual transmission fluid. It does state however, that if you do choose to replace the fluid, to use a 75W GL4 rated fluid. At the present, no one makes specifically a 75W GL4 fluid. What I am looking for, if possible, is the MSDS on Toyota Genuine Manual Transmission Gear Oil LV API GL4 SAE 75W fluid. I would also like to know if this fluid is available in a quart size or is it only available from the dealer from their bulk gear oils? I know this vehicle is a Scion but Toyota fluid is specifically mentioned.

Thank you in advance for your assistance.
*************

We appreciate the opportunity to address your inquiry.

We do not recommend a mileage interval to replace the manual transmission fluid as the 75W GL4 Fluid is a long life fluid. The fluid should be inspected and replaced if needed. Unfortunately, The GL4 Fluid is not sold in quartz. If you would like to purchase the fluid in quartz we would suggest you purchase the GL5 Fluid from your local dealership. Unfortunately, we do not have info on the MSDS for the Toyota Fluids. We wouldn't recommend storing the fluid as it can be purchased new from a dealership.

If you have any further questions or comments, call us toll free at 1-866-70-SCION or by email at Contact Us.

Scion Customer Experience
*************

Nota:
Sublinierea de mai sus imi apartine si o consider importanta deoarece, in momentul in care o coroboram cu informatia din programul de intretinere legata de cutia de viteze, descoperim ca in acest program la paginile 4 si 6 se spune ca in conditii de utilizare Normala (atat la cutiile cu ulei LV GL-4, cat si cele cu GL-5) doar se va INSPECTA, CORECTA sau INLOCUI dupa nevoie. Numai in conditii de utilizare Severe se recomanda schimbul uleiului din cutie.
http://www.toyota-tech.eu/MaintenanceSched...ensis/final.pdf
adrian_flavius
Pai si atunci il schimb sau nu? Ca ei probabil or sa spuna ca trebuie schimbat...pretul de reprezentanta pentru asta este de 74.8 lei+tva pentru 1l, cum in cutie intra 2.3l (sau 2.6l?), va trebui sa cumpar 3 l...la pret, cu tot cu reducerea de 20% oferita de reteaua Toyota Romania pentru masinile iesite din garantie, ajung pe la 74.2 lei/l, deci un total de 222.6 lei pentru 3 litri ulei cutie...
Colonelu'
Printeaza si tu cele doua pagini din programul de mentenanta, du-te peste ei ofticat si intreaba-i de sanatate sa vezi ce raspuns iti dau biggrin.gif .
adrian_flavius
asa fac, sa traiti... thumbsup.gif thumbsup.gif

acusica il listez...oricum, nu am cumparat inca nimic pentru revizie, ca mai am ceva timp la dispozitie... whistling.gif whistling.gif
vio
bre Colonele nu intzelesesi nimic ... spunei omului si de ce nu tre schimbat .,.. ce angrenaje are el acolo ? de spart buci ?!?! ca altfel il prostec aia la service .
Colonelu'
bre Vio, nu toti e cu facultate de ingineri mecanici si stiinta materialelor. Si asa informatia am gasit-o destul de greu, ca doar stii ca ne-am conversat aseara pana aproape de 1 noaptea, daca le mai zic si de angrenaje hipoide cu roti dintate conice cu dinti in spirala ii bag si mai tare in ceata.
vio
pai da bre zi-le ... ca probabil ca nici aia de pe la service nu stiu de ce pun uleiul ala acolo .... si oricum se poate pune ulei normal de CV 75w-80/85 dar a se schimba la maxim 12 luni sau 30 000km... tongue.gif . vezi ca asta numai stiai biggrin.gif hihihi . de ce iti spun in episodu urmator wink.gif)
Colonelu'
Numai e nici un episod urmator, ca e ultimul din serial: uleiul LV e Long Life, dupa cum zisera si si cei de la Toyota America lui ala cu Scion si nu trebuie schimbat, ci doar verificat. Daca te apuci sa pui altceva, atunci, DA, ai dreptate ca trebuie schimbat la 30.000 sau 12 luni. QED si End of Story!


@ all,
LV se pare ca inseamna Low/Light Viscosity.
OCTAN_95
apai oameni buni, in marea majoaritate cei de la service de aud de TRIBOLOGIE vor spune ca se ocupa cu stiinta triburilor, da sa nu-i blamam fac si ei ce pot
vio
da da da 36182451.gif te fac si etnobotaist sau ca ii injuri de mama 36182451.gif
Colonelu'
QUOTE (OCTAN_95 @ Mar 2 2011, 03:08 PM) *
apai oameni buni, in marea majoaritate cei de la service de aud de TRIBOLOGIE vor spune ca se ocupa cu stiinta triburilor, da sa nu-i blamam fac si ei ce pot

Asta imi aduce aminte de o farsa data la radio alaltaieri in care o gagica studenta, ce dorea sa isi faca o cariera in TV, la intrebarile lui Buzdugan a zis la un moment dat ca Frigiditatea are legatura cu alimentele din frigider si era chiar foarte sigura pe ea.
TIBINEL
Revad discutiile despre Toyota in general,si pot spune ca am schimbat un pic viziunea despre aceasta marca.Am vazut foarte multe Toyota cu peste 150.000km care erau intr-o stare super d.p.d.v. al motorizarii,si chiar cu 500.000km totul ok!Sa nu mai spun de taxiuri ce m-au uimit cu 600-800 mii km. Am discutat cu posesorii de aceste vehicule ,si am constatat si eu ca noi,romanii, prea ne facem probleme in legatura ci IUBITELE noastre masini. In afara de schimb de ulei cu respectarea indicatiilor fabricantului,schimbat la 5.000-7.000km,indiferent de marca de ulei,nu fac nimic altceva,nu au probleme cu nimic si sa nu uitam ca se alimenteaza cu benzina 85 cifra octanica. In legatura cu Avensisul,cred ca o exploatere corecta cum de altfel se precizeaza si in cartea masinii,avand grija de schimbul de consumabile la timp,o bara de ridigizare ca sa o stabilizeze mai bine ,sa nu mai se comporte ca un vapor (ma refer la balans),nu are sens nici o modificare majora(cred eu).
Oricum nu trebuie sa cerem de la ele mai mult decat pentru ce sunt concepute de fabricant,vrei speed,schimba masina si vei fi muiltumit.
Toyota este foarte fiabila,sa nu uitam si de Honda
Sper ca nu am suparat pe nimeni.
OCTAN_95
Cum de poti crede ca ai suparat pe cineva?
Sa traiesti si beer.gif pt partea finala a postarii.
drabisan
Sa mai aducem un update. Eu sint din cei al caror motor era incompatibil cu benzina B15.

Partea foarte frumoasa a fost ca acum 2 saptamini m-au chemat sa-mi schimbe toate furtunele de la alimentarea cu benzina. Ma asteptam sa sune pentru ca din ce am citit, se pare ca bio-cum-se-cheama mizeria de o adauga in benzina nu are o problema cu puterea de ardere sau cu cifra octanica sau cu setarile ecu-ului, dar are o problema majora legata de cauciucul din care sint facute furtunele. Nici mai mult nici mai putin decit ca il descompune si se ajunge la bucati de cauciuc in pompa de benzina sau in injectoare.
Una peste alta, procedura presupune verificarea pompei de benzina si inlocuirea tuturor furtunelor. A durat maxim 1h, a fost gratis si acum nu mai am masina incompatibila cu B15.

In rest, numai de bine. Masina are 5 ani plus si 65.000km. Inca trage excelent asa ca ma simt bine cu ea de cite ori am ocazia wink.gif
TIBINEL
QUOTE (OCTAN_95 @ Mar 12 2011, 04:07 PM) *
Cum de poti crede ca ai suparat pe cineva?
Sa traiesti si beer.gif pt partea finala a postarii.

OK!Sa dam Cezarului ce e al Cezarului ,si lui ZEUS ce e al lui
Aici Honda si Toyota THE BEST!
Legionaru'
Am masurat compresia motorului.
Plaja de valori spune asa:
-maxim - 189 psi
-minim - 145 psi
-diferenta maxima acceptata intre cilindrii - 14 psi.

Valorile masurate la mine au fost:
- cilindru 1 - 184 psi
- cilindru 2 - 182 psi
- cilindru 3 - 183 psi
- cilindru 4 - 184 psi

Masina are 5 ani si 95.000 km.
RUE
ce spuneti de avensis 1.6 benzina dupa 2005?
consum, fiabilitate, dotari disponibile la vremea aia (ESP, tempomat?), stelute, pret la sh etc?
_Constantin_
Eu care am avut-o pot sa iti spun ca e o masina excelenta. Singurul neajuns ar fi motorul care desi nu e lesinat consuma cu 1% in plus fata de cel de 1.8. ESP nu are si nu a avut decat dupa face-lift, la fel si tempomat.
Pretul nu ar trebui sa depaseasca 9000 euro. Indiferent de dotari sau kilometri. thumbsup.gif
cipicaduh
Buna ziua,
Printr-un concurs de imprejurari,sunt in situatia de a putea prelua un Avensis 2.0 D4D de la o firma. Masina "mi-a facut cu ochiul" deoarece e din decembrie 2008,are 45.000 km,mai are garantie pana in decembrie 2011 si posibilitatea de a prelungi garantia.
Pretul e de 9.500 eur.
Punctul sensibil este ca am deja pe firma un Avensis pe benzina 1,8 L din iulie 2007 cu 48.000 km,la care nu mai am garantie.
Dieselul a ramas in custodia mea si am mers cateva zeci de km cu el.
Iata clasamentul bilelor albe si negre,asa cum le vad eu :
Bile albe D4D :
- garantia pana in decembrie 2011 si posibilitatea prelungirii ei
- directia hidraulica de care sunt incantat ( cea electrica de la benzinar are un feedback nefericit)
- pretul bun (cred..)
- consumul ceva mai mic
- cuplul mult mai mare pe turatii mici
Bile negre D4D (la prima vedere ):
- se incalzeste foarte greu iarna si familia imi cam face frig cand nu am timp sa incalzesc masina inainte de plecare
- pana ajunge la temperatura optima,motorul are reprize slabe
- din cele citite aici,pe forum, apar mai multe probleme la D4D decat la benzinar,iar dupa trecerea garantiei asta e o problema mare
- cheltuieli mai mari la revizii si impozite

Iata intrebarea care ma framanta :
S-ar merita sa vand benzinarul pentru a deveni posesor de D4D? (Ar mai fi posibilitatea de a vinde un Yaris si o Corolla din 2005,pentru a pastra Avensis benzina,dar e mai complicat putin).

Va multumesc din suflet pentru sfaturile voastre!
OCTAN_95
Din pct meu de ved. ca fost posesor de Ave benz 1.8 pot sa spun (sunt convins ca ai constatat si tu aceasta) ca este o masina cat se poate de fiabila, nepretentioasa, fara costuri mari de intretinere.
Intrebarea pe care ar trebui sa o pui, zic eu, doresti sa schimbi o masina f buna cu una la fel de buna?
Benzinistii vor spune sa nu renunti la ce ai, mai ales ca o cunosti ii sti toate hachitele si sa iei ceva ce cunosti mai putin.
Ceilalti, dizelistii, vor sustine ca aceasta este cea mai potrivita.
Eu as alege benzinarul. Voi ramane la motoare pe benzina si de acum incolo (Accordul actual este 2.0 benzinar)
RUE
la ce pret si consumuri se invarte benzinarul ala de 1.8?
Legionaru'
cipicaduh, de ce sa dai vrabia din mana pe cioara de pe gard???
vio
da , vrei sa faci ca legionaru ... biggrin.gif ,... ti-am mai zis . benzina ... te legi la cap fara sa te doara .
cristsib
Vine vremea schimbului de ulei si vreau sa va cer parerea despre asta. De marca am auzit lucruri relativ bune, la noi este mai putin cunoscuta, mai in tema sunt motociclistii.
bebelacus
salutare, am schimbat uleiul la cutia de viteze si de atunci parca intra mai greu in vitez. o fi de vina si frigul sau o-i fi eu mai influentat stiind ca l-am schimbat? mi se pare ca intra mai greu decit inainte din a 3-a in a -a in special.
Ideea e ca fara a vorbi cu ea, nevasta s-a plins de acelasi lucru. si nu e o persoana foarte tehnica dar conduce mult.
le-am raportat problema in service dar au zis ca e ok. sa ma mai duc peste ei sa mai verifice nivelul? mai poate fi altceva?
Legionaru'
Cred ca ti-au pus 75W90.
Trebuiau sa-ti puna LV 75W, ulei special pentru cutiile cu 6 viteze de la Toyota.
vio
io zi nea Prazilian , cum e cu jantele de 17"? destainuie-te nu fi virgin ....wink.gif)
closchkutza
Ma poate ajuta cineva cu o informatie: cu ce marca de discuri de frana este echipat Avensisul? Este vorba de un avensis 1.8 vvt-i, 2004, ale carui discuri fata trebuie schimbate(uzura). Placutele de pe masina sunt Bosch(probabil Textar deghizate) insa de discuri nu stiu nimic. As vrea sa pastrez configuratia standard, sa zic asa, masina franeaza impecabil asa.
Multumesc anticipat.
bebelacus
CITAT(Legionaru' @ Mar 21 2011, 03:24 PM) *
Cred ca ti-au pus 75W90.
Trebuiau sa-ti puna LV 75W, ulei special pentru cutiile cu 6 viteze de la Toyota.

multzam frumos, ma duc acum a verific ce au scris pe caietul de service. inca o intrebare: 75W90 nu se preteaza deloc la cutia asta cu 6 viteze? ca ma gindesc ca daca scrie "recomandabil" atunci nu am facut nimic.
vio
deloc. cel mult un 75w80 dar nici ala nu e indicat prea mult ...
bebelacus
multzam frumos. am verificat si mi-au bagat 75w-90. acum in carte scrie ca trebuie bagat toyota manual transmission oil LV SAE 75W. acum nu scrie ce criteriu trebuie sa mai aiba, adica sa fie 75w-60 sau 80, 90 etc.
pe ce ma pot baza ca sa ma duc peste inginerii aia? simplul fapt ca schimba mai greu e suficient ca sa mi-l schimbe? ma gindesc ca o verifica si vor zice ca din punctul lor de vedere este ok.
era o placere inainte. acum tot timpul rebuie sa ma gindesc cu atentie cum schimb ca sa nu fortez.
vio
pai f simplu uleiul ala de il ai acum nu este pt tipu de angrenaj care i lai tu in cutie . tie tre sa ti pune LV 75 ala ... cel de am zis io 75W80 e mai subtire ca 75w-90 ,dar uleiul asta il poti pune provizoriu sau putini km max la 10 000 km tre schimbat , asa scrie parca intr un boletin de revizii de al lor. te duci simplu si le zici nu bagarati ce ulei trebuie si va rog sa il schimbati cu cel bun pt ca nu mi merge cum trebuie cutia . e simplu .ai angrenaj Paloid la diferential si necesita tipu ala de ulei, nu altul , parca asa era ... daca intra Ovi poate sa confirma .. daca imi scapa mie tipu de roata dintzata
OCTAN_95
da da !!, tipul de angrenaj este corect !
dar !!!! nu tipul angrenajului este cel ce cere un anume tip de lubrifiant, nu are sens sa facem aici teorii privind corelatia duritate flanc dinte-regim de functionare-tip ulei, etc.
propun un seminar pe ac tema asociat cu fluide nonsintetce !!!
vio
nush daca tipul sau materialul mai degraba . ca de la cutiile alea incoace cel putin la dieseluri se cere saracia asta de ulei. si motiveaza in niste buletine de service prb asta ca e angrenaj de tip paloid... nu specifica ceva de material.
bebelacus
am sunat ieri si le-am explicat situatia. am vorbit cu unul dintre inginerii de la service. inainte sa mentionez chestia asta i-am intrebat ce ulei baga si mi-a confirmat ca baga 75w-90. apoi am explicat ca intra mai greu, in special la rece. mi-a spus ca e normal sa intre mai greu la rece, ceea ce stiam si eu dar am replicat ca nu atit de greu.
la intrebarea mea daca 75w-90 este uleiul potrivit a spus ca da, este cel recomandat de toyota si singurul pe care il baga, neavind altceva. si ca nu baga de 60 sau 80 sau altceva.
mi-a propus sa le mai fac o vizita, ceea ce voi face luni.

daca mai stiti ceva ar fi grozav, ca poate nici astia nu stiu ce baga.

ma mai gindeam ca nu au pus suficient dar pe de alta parte nu cred ca asta s-a intimplat.

p.s. referitor la tipul LV 75, nu are nici o legatura. precum e mentionat in carte uleiul pt utie este de tipu LV 75W si nu mentioneaza nimic de 90, 80 sau 60 etc.
Legionaru'
Spune-le sa caute pe newata la sectiunea uleiuri si gasesc acolo LV75W.
Daca tot fac gat pune-i sa sune in prezenta ta directorul tehnic pe Romania si sa vezi ce ii ia ala la ture.
vio
sau... ia de aci biggrin.gif ca scrie ... ce tip de oil ... poti sa printezi sa le dai in nas. este documet oficial Toyota special pt serviceuri .
bebelacus
multzam de informatii.
totusi, as vrea sa clarific o chestiune: in manual spune de uleiul pt transmisie ca trebuie pus tipul LV 75W. Din cite inteleg eu acest ulei nu este doar LV sau 75W; specificatia completa este LV75W.
ei pe caietul de service mi-au trecut 75W90 dar nu au mai trecut probabil LV si celelalte detalii.
ce ziceti? ca nu ma prea pricep dar ce zic cred ca are sens.
Legionaru'
Tipu de ulei care trebuie pus la tine este LV75W. ATAT!
http://newata.toyota-europe.com/ata/optifi...itTypeId=135358
Sa-l comande de aici.
bebelacus
salutare tuturor si multumiri pt ajutor.

am fost azi la toyota constanta si le-am explicat problema. oamenii au plecat in probe dar masina fiind calda si mai cald afara nu a facut nimic a naibii.

m-am intalnit si cu patronul pe care il cunosc si i-a alertat pe toti. mi-a aratat si cutia uleiului pe care il pun plus recomandarea toyota pt acest ulei (75W-90). au zis ca in toata tara reprezentantii toyota pun acest ulei pt masina mea.
LV inseamna low-viscosity si acest ulei cica ar intruni toate cerintele producatorului.
mi-au dat si hartie la mina ca a fost verificat si ca e in regula si cind i-am intrebat cit ma costa au zis ca nimic. ce sa zic, au fost super amabili.

ramine sa mai mestec in cutia asta si sa vad cum se mai comporta.
vio
treaba ta ... io chiar ieri am vazut la o corolla cu acelashi motor ca ii pusera LV 75W ... deci e tzeapa din partea lor , io zic sa insisti totushi, e pacat sa strici cutia, daca te uiti si studiezi xls ul ala o sa vezi ca nu e recomandat absolut deloc 75W90 pt cutia ta ... adica astia la noi "e mai desptepti" ca restu,, sa fim serioshi. ce nu vor sa suporte diun buzunar factura de ulei?!
Legionaru'
La Focsani, Brasov, Craiova, in cutiile cu 6 trepte se pune LV75W.
Colonelu'
Dupa 86.700 km se pare ca a venit randul si a placutelor de frana spate sa fie schimbate pentru prima data. Avand azi un drum in oras am auzit un zgomot de haraiala pe franare. Cand am ajuns acasa si am verificat rotile am vazut pe discul spate dreapta o dunga circulara lata de ~8 mm, semn ca placutele si-au dat obstescul sfarsit. Am tot sperat sa pot ajunge la 100.000 km sa fac un schimb complet, adica fata: discuri + placute, spate: placute, dar se pare ca drumul recent de vreo 8.000 km facuti in extern le-au grabit uzura.
Ca sa fiu sigur, am sa verific starea uzurii si a placutelor fata ca sa imobilizez masina o singura data.

Masina a primit anul acesta si un set complet de anvelope de vara noi, marca Continental PremiumContact 2, cu indicii Treadwear 280, Traction AA si Temperature A. Mi-as fi dorit sa cumpar Falken FK-452, dar am fost fortat de imprejurari sa recurg la Conti pentru ca masina trebuia sa plece a doua zi. Pana la urma consider ca a fost o afacere destul de profitabila pentru ca anvelopele m-au costat 338 lei/buc + 20 lei/roata de echilibrat si umplut cu azot, deci total 358 lei/roata.

Pentru viitor ma bate gandul sa pun o bara de rigidizare fata.
Tot ca si ganduri de viitor as vrea un sistem audio all-in-one cu dvd/gps/rear camera, dar nu stiu de ce mi se pare pozitionarea cam joasa a ecranului daca va fi montat in locul actualului head-unit. Daca as gasi o modalitate prin care sa am ecranul monitorului pus in torpedoul central de pe bord, ar fi super.


@ bebelacus,
Nu ai mai spus nimic cum ai rezolvat cu uleiul de cutie.
vio
si unde o perpeleai ? tongue.gif ... pe spate tre sa ai uzura discului 2 mm io zic sa masori ... pe fatza vreo 4 parca
Colonelu'
Ca sa nu zica lumea ca vorbesc din burta, ofer datele de catalog pentru masina mea:

1. Disc frana fata
- diametru ext. 295 mm
- grosime: 26 mm
- grosime minima: 24 mm

2. Disc frana spate
- diametru ext.: 280 mm
- grosime: 10 mm
- grosime minima: 9 mm

Recapituland, orice uzura in grosimea discului de peste 2 mm pe fata, respectiv de 1 mm pe spate implica automat schimbarea discurilor ... asta pentru cine tine la respectarea normelor de siguranta.
vio
e io ti-am dat limitele maxime maxime tongue.gif ... nu uita ca am manuale de service la ave tongue.gif unde scrie tot ce vrei si ce nu vrei tongue.gif .
Legionaru'
QUOTE (Colonelu' @ Apr 12 2011, 03:08 PM) *
@ bebelacus,
Nu ai mai spus nimic cum ai rezolvat cu uleiul de cutie.


M-a sunat pe mine azi.
I-au pus LV 75W si cutia merge impecabil, nu mai are niciun fel de problema.
vio
vezi ca te sun io maine .. STIPC 36182451.gif 36182451.gif sa fi pregatit
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.