Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea VIII-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
aulici40
Buna seara,

am o mare rugaminte. Maine ar trebui sa plec in concediu, dar avensisul meu face mutre (poate nu-i place locatia aleasa) si dintr-o data si-a aprins trei becuri la bord. Unul este cel ce simbolizeaza motorul, al doilea este cel pe care scrie TRC OFF si al treilea este cel pe care scrie VSC. Aceste becuri stau tot timpul aprinse dupa ce pornesc motorul. Ciudat este faptul ca de simtit nu se simte nimic, totul merge normal sau aparent normal. Precizez faptul ca ieri am fost cu ea la spalatorie (nu stiu daca are vreo importanta). Va rog frumos dati-mi si mie un sfat ce sa fac. Pot sa plec cu ea asa?

Multumesc frumos,
Alex
vio
1. pune contactul pe ACC
2. tine apasat simultan butonul 1 si 6 de la cd cu o mana , cu cealalta apasa de 3 ori tasta de CD ..
3.lasal sa bazie bipaie ce mai face si dupa care scoate cheia si porneste motorul


varianta 2 scoate borna de la baterie cam 5-10 min pe urma puneo la loc si porneste


varianta 3 vezi sigurantze ceva .
Colonelu'
QUOTE (aulici40 @ Jul 23 2009, 10:07 PM) *
Buna seara,

am o mare rugaminte. Maine ar trebui sa plec in concediu, dar avensisul meu face mutre (poate nu-i place locatia aleasa) si dintr-o data si-a aprins trei becuri la bord. Unul este cel ce simbolizeaza motorul, al doilea este cel pe care scrie TRC OFF si al treilea este cel pe care scrie VSC. Aceste becuri stau tot timpul aprinse dupa ce pornesc motorul. Ciudat este faptul ca de simtit nu se simte nimic, totul merge normal sau aparent normal. Precizez faptul ca ieri am fost cu ea la spalatorie (nu stiu daca are vreo importanta). Va rog frumos dati-mi si mie un sfat ce sa fac. Pot sa plec cu ea asa?

Multumesc frumos,
Alex

Posibil sa fi deranjat jetul puternc de apa ceva pe la sistemul de franare sau fire electrice. Vezi intai maine dimineata daca fenomenul persista. Daca da, atunci mergi la prima ora la reprezentanta. E mai bine sa amani plecarea decat sa faci un accident.
vio
nu are ce Colonele ... io am spalat motoarele la mashini cu jetu de la spalatorie de vreo 3-4 ori ,,, si nu sa intamplat nimic nimic . totul este f etansh.
TIBINEL
Studiu din manual-Masina curata,neprihanita la marginea padurii,trebuie spalate si ceva pacate,trecuta pe la preot dupa post negru de 1 sapt.si GATA
Asta e metoda sigura,cea inginereasca am dat-o pe topicul PROBLEME
jack70
Buna ziua tuturor doamnelor si domnilor. Nu prea am scris pe acest forum dar il citesc zilnic si trebuie sa marturisesc faptul ca un rol foarte important in luarea deciziei de a achizitiona un avensis l-au avut membrii mai vechi ai acestui forum (Vlademir, Vio, Legionaru, Watcher, Sorin, Consatntin si ceilalti "veterani" pe care ii rog sa nu se supere ca nu i-am amintit aici) carora le multumesc. Masina este 2.0 D4D fabricata in 2006 dupa face lift.
In principiu sunt multumit de ea dar....exista si un dar. Totul pare in ordine si masina merge frumos pana atinge temperatura de lucru cand apare un zgomot ciudat si urat ca un harait, bataie, rontait, clantanit de injectoare, extrem de neplacut si deranjant care se amplifica odata cu durata de exploatare si temperatura exterioara. Cu alte cuvinte suna rau si nu merge bine dupa condus in oras (Timisoara) 20-30 minute pe canicula si cu clima pornita. cand motorul se incalzeste si intra in regim de lucru nici nu mai "trage" cum tragea ca sa zic asa.Mentionez ca zgomotul respectiv nu se aude la ralanti, ca cei de la reprezentanta Toyota Timisoara au pus testerul pe masina si nu apare nimic in neregula cu exceptia EGR care este praf si pulbere. Se va schimba, piesa a fost deja comandata. Acuma intrebarea care vreau sa va o adresez este daca stie cineva, sau macar banuieste ce ar putea fi si de la ce ar putea sa sune asa urat un motor de avensis? Colonelu? Vio?unsure.gif Ma poate cineva ajuta in vreun fel?
_Constantin_
Asteapta sa schimbe piesa ... dupa aia ne spui daca mai face si vedem atunci. thumbsup.gif
Colonelu'
@ jack70,
Greu de dat o parere asa pe neve. Factorii pentru care se aude motorul tau aiurea ar putea fi foarte diversi si din cauza asta nu vreau sa ma risc aruncand cu presupunerile. Faptul ca ai probleme cu EGR-ul, dupa cum a zis si Constantin, ar trebui intai sa vedem ce se intampla dupa schimbarea acelei piese.
Pentru moment, dupa descrierea zgomotului ma duce la ideea ca ar fi ceva probleme legate de ulei, care nu face ungerea cum trebuie in partea superioara (tacheti hidraulici blocati sau care nu se mai umplu cu ulei - imi vine mai greu sa cred asa ceva la Toyota, dar depinde ce ulei a fost bagat ultima oara).
vio
ulei sau se supraincalzeste mototrul ... cand e mototru f incins clantzane asa tare injectoarele ...dar cum zice si monsiu' le' colone' asteapta sa schimbe EGR ul care are o inf majora asupra functionarii motorului . inca o prb ar fi daca ai distributzia pe curea .... poate e sarita cu un dinte si atunci e f grav ...


si sa ii mai pui sa ti faca un test amanuntzit la turbina...
jack70
Domnilor, deci trebuie sa recunosc ca sunteti prompti! thumbsup.gif
Motorul nu cred ca se supraincalzeste (indicatorul de temperatura lichidului de racire nu trece niciodata de jumatate)
Distributia este pe lant
Ulei numai toyota genuine 5w30
Ceva consum de ulei este verymad.gif ca doar e diesel(intre timp am deschis o fisa in acest sens) dar stiti la fel de bine ca si mine raspunsul oficial-1 litru la mie devine o problema ceea ce la mine nu este cazul
Masina a parcurs aproximativ 45.000 km din care cam 3/4 in oras
Astept cu speranta si interes schimbarea EGR-ului si va mai bazai dupa
Oricum "senchiu"
vio
chiar daca temp apei e oki , motorul se poate supraincalzii biggrin.gif
drabisan
Patanie de film cu prosti.
Eu nu bag benzina altfel decit 95. Am incercat vreo 3 plinuri cu OMV 100 si aia e marketing 100%. Nu cifra octanica 100, sub nici o forma! Am incercat de vreo 2 ori si 98 de la Rompetrol. Poate sint eu nesimtit si nu am vazut vreo diferenta!
Cu ce e obisnuita masina este Lukoil 95 si Rompetrol 95.
Ieri dupa-amiaza plec din Sibiu cu ochii pe Transfagarasan. Cerul era o minune si merita tot timpul! (pozele faine erau ca si facute in mintea mea).
Nu traversez o linie continua sa intru in Lukoil, ca am zis sa fiu civilizat. Si ma opresc ca prostu la Petrol. Aglomeratie de parca era oferta! Prost am fost!!! Am stat 15 minute la coada, am pus benzina de 95. Si am plecat la drum! REGRET ca nu am plecat cind am vazut coada! Trebuia sa ma intorc 10 km pina la Lukoil! (nu-mi spuneti ca daca puneam de 98 ar fi fost alta experienta! 10km de drum erau mai ieftini si stiam ce experienta o sa am cu o benzina decenta!!!)
Mare teapa ce am luat! Benzina alora e cu plastelina, habar nu am cu ce, dar e proasta!
Am avut nevoie de aproape 300 de rotatii in plus ca sa simt masina ca presteaza cum e ea obisnuita (sic!). Am descoperit repede asta si am condus in consecinta!

Una peste alta, comparativ cu ultimul drum pe Transfagarasan, de acum 3 saptamini, la mers de placere plus oprit pentru poze, in ambele cazuri, acum am consumat cu aproape 1.5l/100 mai mult decit cind aveam Luk! A se citi: am terminat suta de km de Transfagarasan cu 9,6%. Si stiti ca acolo nu e de mers la omor, ca ala e drumul.

Din punctul meu de vedere benzina de la Petrom e proasta ca putere si nu mai dau pe la ei decit daca mi se aprinde becul prostului pe bord! Dar stau si ma intreb: de ce se duce romanu acolo mai ceva ca la biserica? Ce le spune benzina alora? Nu e mai ieftina, e clar proasta! Ce ii mina acolo ca pe turma?
_Constantin_
... " PESTE 179436t7984 milioane EURO INVESTITI" ... hai ca stii reclama. whistling.gif
Legionaru'
CITAT(drabisan @ Jul 27 2009, 07:44 PM) *
Eu nu bag benzina altfel decit 95. Am incercat vreo 3 plinuri cu OMV 100 si aia e marketing 100%. Nu cifra octanica 100, sub nici o forma!



Nene, parerea dumitale!
vio
astia de se ocupa cu trafic de praz si contrabanda cu zaibar e mai cu motz .... io cred ca aia de la OVM din craiova fura benzina de la Lukoil si o vand ei wink.gif) sau fac schimb
S O R I N
Florine iar incepi cu omv 100...Reclama nene, reclama si atat... eu bag decat luk si petrom dar o sa bag de acum incolo mol... Petrom aia de 95 e asa si asa cand vreau ceva mai bun bag de 99...mol cica ar fi foarte buna... o sa vad oricum..
adrian_flavius
Sa stiti ca si eu am trecut de ceva timp pe Lukoil, iar Totosul se simte bine cu ea...la fel si Matizelul, nu face nici un fel de figuri, iar Dacia suporta cam orice...iar cum Lukoil este printre cele mai ieftine brand-uri (probabil ca nu au reclama, si automat e mai ieftina...), am cam devenit client fidel...
Colonelu'
QUOTE (adrian_flavius @ Jul 28 2009, 12:55 PM) *
Sa stiti ca si eu am trecut de ceva timp pe Lukoil, iar Totosul se simte bine cu ea...la fel si Matizelul, nu face nici un fel de figuri, iar Dacia suporta cam orice...iar cum Lukoil este printre cele mai ieftine brand-uri (probabil ca nu au reclama, si automat e mai ieftina...), am cam devenit client fidel...

Probabil ca difera calitatea carburantului la acelasi brand de statie in functie de cata nesimtire exista in cei care opereaza franciza respectiva, caci altfel nu pot explica de ce unii zic ca un brand ar fi mai bun decat altul intr-o anumita zona/oras, iar in alta parte e invers.
Iar ca sa dau si eu exemplu, ultima oara cand am alimentat de la Lukoil cu motorina a fost prin 2006, cand aveam Mercedes Vito. Apoi s-a intamplat ca eram pe rosu cu nivelul si am intrat in primul Petrom din oras, ca sa nu raman in pana prostului. Imediat am sesizat ca masina tragea mult mai bine, iar in tr. V nu mai dardaia motorul la 60 km/h si consumul era un pic mai mic. Asta ca sa nu mai zic ca au fost cateva cazuri de injectoare busite la Toyote si toti spuneau invariabil ca alimentasera de la Lukoil.
jack70
Il voi parafraza putin pe amiralul Nelson care spunea ca succesele din cariera lui s-au datorat faptului ca a fost intotdeauna cu 15 minute mai devreme la intalnire. Eu sunt un tip insistent....
Cu alte cuvinte va mai adresez o intrebare legata de problema mea (semnalata cu cateva posturi mai devreme) si anume : credeti ca folosirea unui aditiv pentru curatarea injectoarelor este si altceva decat o frectie la un picior de lemn? daca este si altceva, ce anume?
ce avantaje prezinta si ce dezavantaje?
Aviz Colonelului smile.gif
Si care ar fi aditivul recomandat?
Colonelu'
In conditiile carburantilor de la noi, aditivii de combustibili pot ajuta la imbunatatirea functionarii motorului. In mare, acesti aditivi se pot clasifica in doua categorii: cei care curata injectoarele si cei care imbunatatesc calitatea carburantului, ajutand la o ardere mai buna.

La Avensis inca nu am folosit aditivi, dar din ce am folosit in trecut si de care sunt sigur de calitatea lor sunt cei de la WYNN'S si LIQUI MOLY. Daca ar fi in prezent sa aleg pentru Avensis, as merge pe nemtii de la Liqui Moly, pentru ca ei sunt si producatori de uleiuri si au o reputatie foarte buna:
http://www.liqui-moly.de/liquimoly/produkt...e_Englisch.html

Ca poveste, prin '98 am vandut unui client ulei Liqui Moly cu bisulfura de molibden. Am ramas cu totii placut mirati si bucurosi cand, dupa o perioada de timp prin iarna, a revenit la magazin si ne-a multumit ca i-am recomandat acel ulei, pentru ca sotia lui fusese cu masina pe la tara si a spart baia de ulei pana acasa pierzand tot uleiul, iar din cauza aditivului cu bisulfura de molibden din ulei cuzinetii lui erau intacti.


P.S. In timp ce scriam mai sus, cautam argumente pe net si am gasit urmatorul clip interesant:
http://www.youtube.com/watch?v=2jbcCr2ll3c&feature=fvw
jack70
Mon Colonel thanks.gif
In Timisoara cam pe unde Liqui Moly?
Asta daca nu cer prea mult unsure.gif
Colonelu'
QUOTE (jack70 @ Jul 28 2009, 03:42 PM) *
Mon Colonel thanks.gif
In Timisoara cam pe unde Liqui Moly?
Asta daca nu cer prea mult unsure.gif

In Iasi eu am gasit aditivi Liqui Moly in benzinarii MOL. Altfel mai poti incerca si la magazine cu profil auto care au contract cu vreun distribuitor local de Liqui Moly. Eventual da si tu un search la nea' Gogu si vezi ce iti afiseaza la importator si distribuitori de Liqui Moly si ia legatura cu ei.
Colonelu'
Jack, nu ai mai pomenit nimic despre ce ai facut cu aditivii de motorina.


In alta ordine de idei, ma bate tot mai tare gandul sa imi cumpar o unitate DVD/GPS 2DIN pe care sa o montez in locul actualului sistem audio. Avantajul principal ar fi ca nu as mai avea nevoie sa montez pe parbriz gps-ul, deci o vizibilitate mai buna in fata. Pe de alta parte, as putea monta si o camera pt marsarier.
In cautarile mele am luat in calcul doar unitatile dedicate Avensis pentru a putea beneficia de comenzile de pe volan si am gasit urmatoarele:

1. In tara:
http://www.autogadget.ro/index.php/TOYOTA/...duct-flyer.html

2. Direct China:
* http://www.made-in-china.com/showroom/skyc...een-SC-02-.html
* urmatoarele sunt identice, difera doar prezentarea:
- http://www.chinacargps.com/toyota-avensis-...rame-p-490.html
- http://www.ioffer.com/i/Car-DVD-Radio-GPS-...ensis-103521617
- http://www.autodvdgps.com/toyota-avensis-g...rame-p-419.html

Din cercetari rezulta faptul ca aceasta unitate se mai potriveste si pe Toyota LC 2000-2003, Vios si RAV4 -06.
_Constantin_
Sincer imi place foarte mult vers de pe site-ul romanesc. thumbsup.gif Toate oricum sunt cam acelasi lucru!
StefanVVTi
@Colonelu: daca inca nu ai vazut o astfel de navigatie functionand, iti recomand sa o vezi inainte sa cumperi. Ca aspect arata super bine, calitatea plasticului e OK, butoanele sunt OK, dar interfata e VARZA, parerea mea. S-ar putea sa depinda si la astea, dar ce-am vazut eu avea un meniu de tot *%&#%&!
drabisan
Si ar fi interesanta si calitatea sunetului pe care il scoate. La Avensis nu e rau deloc. Si nu stiu daca s-ar merita sa-l schimbi doar ca sa o ai pe Ioana si Marcel cu accentul lor cu tot smile.gif
Colonelu'
Despre interfata nu stiu ce sa zic, dar nu cred ca poate fi chiar asa de aiurea. Cat despre sunet eu am alte standarde, iar cel din Avensis mai poate fi imbunatatit destul de mult. Oricum, la drum nu prea am timp sa ascult muzica si o pun doar in surdina, pentru ca primeaza mai mult informatiile pe care le primesc prin statia de emisie/receptie.
O imbunatatire majora a sunetului se poate face prin schimbarea difuzoarelor stock de 13 cm cu unele mai performante de 17 cm. In acest sens am vazut ceva pe pagina de la Pioneer unde erau date special pt Avensis.

Intre timp mi-am adus aminte ca am uitat sa postez mai sus inca un producator chinez de dvd/gps destul de interesant:

* http://www.witson.com/view_pro.php?id=1361

* http://www.witson.com/view_pro.php?id=1401

Dintre toate modelele expuse de mine, cred ca cel mai fain este ultimul model expus in acest post. Sa vedem acum cat costa si daca pot sa-l gasesc in tara. Intre timp am gasit in tara fete de plastic adaptoare 2DIN pt Avensis.
Colonelu'
Na ca intre timp am gasit Witson W2-D752T si in tara:

http://www.radar-auto.ro/?p=productsMore&iProduct=700

http://www.bitelectronic.ro/sisteme-de-nav...u-toyota-1.html

... si importatorul: http://www.witson.ro/contact.html

Din pacate era trecut de ora 13 cand am sunat la importator si nu am putut afla un pret, dar totusi au avut amabilitatea sa imi noteze adresa de mail ca sa imi trimita luni o oferta.
jack70
Colonele, cu aditivul de motorina s-a rezolvat pozitiv thanks.gif in sensul ca l-am gasit pe cel de curatat injectoare de la Liqui Moly, l-am cumparat, l-am turnat in rezervor, am facut plinul, am incarcat echipajul (3 gagici, una mare 2 mici) in avensis si am taiat-o la munte pe valea Ariesului ca sa scap de canicula din Timisoara. Toate bune si frumoase inclusiv consumul mediu de 5,9% (mi se pare unul decent) in conditiile in care nu am menajat masina, clima pornita non stop, serpentine, bagaje etc. Partea nasoala a fost reprezentata de drumul de la Varfurile la Vartop care este jenant, execrabil si de tot rahatul ca sa zic asa si de faptul ca zgomotul ala care nu-mi da pace nu a disparut, parca dimpotriva s-a amplificat. Astept schimbarea EGR-ului si apoi om vedea ce stie. Uneori am senzatia ca asteptarile mele fata de masina asta sunt prea mari angry.gif
In alta ordine de idei daca si cand ai drum prin zona da de veste; tu asculti cu urechea eu dau o beer.gif
Sa traiti mult ca bine nu mai este cazul...
drabisan
QUOTE (drabisan @ Jul 9 2009, 10:12 PM) *
Daca vorbesti de fluieratul chederelor, da - se rezolva prin inlocuirea lor.
Eu le-am schimbat pe amindoua in 2006. Stinga nu mai face, dar drepta face mai incet. Tocmai ce m-am interesat cit costa sa-l inlocuiesc. Astept raspunsul de la Toyota si o sa spun aici.


Ramasesem dator: am fost vineri si mi s-a inlocuit, iar, chederul de pe dreapta fata. Mari teste nu am apucat sa fac, pentru ca nu am apucat sa ies undeva unde sa merg tare. Sper weekendul asta sa am loc.
Operatiunea s-a soldat inclusiv cu udarea masinii, sa vada ca nu mai intra apa (in ultima vreme, la spalatorie intra si apa, putina, dar intra). Ramine sa am undeva unde sa pot sa merg destul de tare, adica peste 180, sau sa bata vintul din lateral, si sper sa nu se mai auda.
Un pret nu am, pentru ca s-a rezolvat o problema nerezolvata din garantie.
TIBINEL
Atentie la aditivi de motorina ce folositi,cunosc destule cazuri ce au decalibrat injactoarele,si nevoiti sa le schimbe.Cam 80% se intampla la renault cu injectoare delfi.
victoris
Trebuie sa fac revizia de 2 ani, ca ulei mi s-a recomandat Mobil 1, 5w30 ESP formula, ca fiind cel utilizat de Toyota. Merge sau pot pune ceva mai bun? Din unele informatii ale mele, uleil care se pune in service sub marca "toyota" este fabricat de Texaco si se gaseste prin magazine cam la 90 de lei bidonul de 4 litri. Incerc, pe cat posibil, sa mai "tai" din cei aproximativ 900 de lei, cat mi-au comunicat cei de la toyota iasi ca ar costa revizia. Cu exceptia lichidului de frana, celelalte consumabile ar fi cam 300 de lei. Asta in conditiile in care nu vinde nimeni fara adaos. 600 de lei mi se pare mult pentru 1 sau 2 litri de lichid de frana si pentru manopera.
Colonelu'
Uleiurile 5W30 sunt cam identice la calitate si e foarte greu sa faci o diferentiere/clasificare a lor. Fiecare producator de uleiuri pune accentul pe cate o "gaselnita" a lor pentru a-si face reclama. Din ce am constatat personal, sunt producatori de uleiuri care particularizeaza uleiul pe diverse marci auto pentru a indeplini diverse norme la motoarele diesel. Cum la tine vad ca masina e pe benzina, atunci alegerea ar trebui sa fie si mai usoara.

In instalatia de franare intra undeva pana intr-un litru de lichid de frana. Din cate imi aduc aminte pretul la Iasi pt DOT 5 era comparativ cu ce poti cumpara din oras, asa ca nu are rost sa te chinui luand din alta parte, dar totusi verifica.


In alta ordine de idei si eu trebuie sa ma pregatesc de revizia de 60.000 km, avand in prezent 59.500 la bord. Pe la 52.000 am schimbat placutele de frana fata, punand marca Mintex (face pare din grupul TMD Friction, adica Textar-Mintex-Don). Diferenta pe care am sesizat-o fata de cele cu care a venit din fabrica (care au fost marca Pagid) e ca acum nu imi mai intra ABS-ul asa abuziv peste mine la o franare mai ferma.
cristsib
QUOTE (Colonelu' @ Aug 19 2009, 12:08 AM) *
Uleiurile 5W30 sunt cam identice la calitate si e foarte greu sa faci o diferentiere/clasificare a lor. Fiecare producator de Diferenta pe care am sesizat-o fata de cele cu care a venit din fabrica (care au fost marca Pagid) e ca acum nu imi mai intra ABS-ul asa abuziv peste mine la o franare mai ferma.

Teoretic ABS-ul intra cand se blocheaza roata, daca acum nu mai intra asa repede, nu inseamna ca se blocheaza mai greu? Deci eficienta de franare ar fi mai mica!
Si eu am schimbat placutele la 60.000 si acum imi fluiera-schartaie la franarea usoara, cele vechi cred ca doar atunci cand s-au uzat n-au mai fluierat.
drabisan
Am comentat mizeria de benzina de 95 de la Petrom.
Am repetat astazi Transfagarasanul cu benzina de "suflet" - Lukoil 95.
Cu totul si cu totul alta viata! Demaraje excelente, masina nervoasa, per total o placere.
Paltinis - Bucuresti, via Transfagarasan - 8,8. Mai mult decit bine dat fiind ca am stat bara la bara vreo juma de ora la Bilea Lac (mii de multumiri de calibru 7,62 animalelor motorizate care parcheaza cum au chef) si faptului ca am mers A1-ul la limita de luat permisul.

OvidiuH
QUOTE (drabisan @ Aug 23 2009, 07:52 PM) *
Am comentat mizeria de benzina de 95 de la Petrom.

A mea se împacă foarte bine cu asta. O folosesc de aproape un an. A fost și un test comparativ acum ceva vreme și a ieșit chiar bine.
hadriano
am fost si am schimbat distributia , curea la un avensis din 2002, d-4d 2.0 la serviceul GTC-AUTO.Cel din popesti leordeni.Eu fiind din bv smile.gif
Preturile la piese ca la serviceul toyota, dar produsele sunt originale deci se "justifica".Pretul la manopera mai mic 70 Ron.(fata de toyota 120), fara tva.
pret schimbare filtru combustibil 0.6 ore, 42 RON ,schimbare ulei cutie, 0.4 ore, pret 28RON.Inlocuire kit distributie 5 ore cu 80 RON ora, 400RON.
Ulei cutie, 57 fara tva, filtru comb 95 fara tva.Placute fata ar fi fost 470 cu tot cu manopera dar nu aveam banii.
Serviceul f fain, mi-a placut cum s-a lucrat, f amabili,atmosfera degajata.ca o concluzie, FOARTE RECOMANDAT.
Per total, aceste operatiuni m-au dus la 2470 RON.Mult dar asta e , la cele cu curea.Mi-a lucrat un baiat tanar, dar cu mana, si cand zic asta
spun in cunostinta de cauza ca ma pricep binisor la masini.Mi-a palcut ca s-a dat atentie la detalii.repet, service FOARTE RECOMANDAT
_Constantin_
Vindem Avensisul ... detalii pe privat. thumbsup.gif
hadriano
Ce ulei ati alege , ca marca intre un Castrol edge 5w50, Mobil 1 S 5w40 sau un Aral mega tronic 5w40?La magazinele astea on line, oilshop,oilmag, etc. un castrol edge iese la 35 ROn litru la bidon de 5 litrii.am vazut in Metro, selgros, careffour la pret de 70-75 RON litru.Care e chestia, nu e original, asta ieftin, e pirat,lalala?Poate domn Colonel stie ceva detalii daca activeaza in domeniul pieselor auto.Am uitat sa spun ca masina mea e un D-4D din 2002.De placute samko a auzit cineva?Am inteles ca e tot o firma italiana, dar cica cam scartie in exploatare....
hadriano
Cam slabuta miscarea pe forum sectiunea avensis?Mai e valabila pagina asta?A aparut alta?E toata lumea in concediu" smile.gif)
Intre timp mi-am luat placute ferodo premier la masina.acum asteptam un sfat legat de ulei, si mai ales pareri despre cat de sigur e sa cumperi din Ro acest produs.
victoris
QUOTE (hadriano @ Sep 3 2009, 03:03 AM) *
Ce ulei ati alege , ca marca intre un Castrol edge 5w50, Mobil 1 S 5w40 sau un Aral mega tronic 5w40?La magazinele astea on line, oilshop,oilmag, etc. un castrol edge iese la 35 ROn litru la bidon de 5 litrii.am vazut in Metro, selgros, careffour la pret de 70-75 RON litru.Care e chestia, nu e original, asta ieftin, e pirat,lalala?Poate domn Colonel stie ceva detalii daca activeaza in domeniul pieselor auto.Am uitat sa spun ca masina mea e un D-4D din 2002.De placute samko a auzit cineva?Am inteles ca e tot o firma italiana, dar cica cam scartie in exploatare....


Depinde de sursa uleiului. eu am lucrat intr-un service si luam ulei Mobil 1, 5W30 esp, cu 39 lei fara tva/l direct de la importator si-l dadeam cu 47. Am vazut si eu la Carrefour acelasi ulei cu 70 lei litrul. Nu cred ca cel pe care il aveam eu era contrafacut doar pt ca era mai ieftin. Noi il luam cu un oarecare discount (max. 10 %) si il dadeam cu 20 % adaos. In magazine nu am vazut nicaieri mai ieftin. Vezi si in service ce ulei iti recomanda si ce pret are. Mie, de exemplu, mi-au pus la revizie Mobil 1, 5w30 esp care a fost 46 lei/l fara tva. pretul fiind ca cel de pe net si nu m-a mai durut capul.

In alta ordine de idei, am constatat o problema in acest weekend la masina mea: se exfoliaza vopseaua de pe consola centrala in jurul rozetei care controleaza viteza ventilatorului de la climatizare. ohmy.gif Se exfoliaza intr-un mod ciudat de simetric, s-a incretit pe 3-4 mm ca si cum s-ar fi infiltrat un fel de lichid pe dedesupt. a mai patit cineva asa ceva? Exista vre-o solutie sau trebuie inlocuita unitatea de control a aerului conditionat, pt ca e clar, fenomenul va inainta si cred ca treaba va fi inestetica tare.
hadriano
Mie exact asta imi este, sa nu fie cel mai ieftin contrafacut.Eu stiu ce ulei sa pun, adica merg pe castrol edge, 5w40 turbo diesel, mai ales ca ,masina are 200.000 km.Ma intriga diferentele de pret.La oilshop e 38 la litru si 35 la 5 litrii.La magazinele astea mari sare de 70.Pe dincolo am vazut la situri e cam 18 euro, adica tot un 75RON.Totusi, e cam mare o diferenta de 100%.Acum ca o gluma si nu prea, cand am pus uleiul adica castrol edge-ul,luzt de pe net, mecanicul mi-a zis ca parca nu "miroase" a ulei sintetic.Am deja 14000 cu el, mi-a consumat 2 litrii.Acum ca vine iarna in curand, vreau sa pun unul proaspat.Pe mai multe situri am citit ca cica la noi marcile astea f cautate mobil si castrol pot fi contrafacute, si chiar e bine sa mergi pe un bp sau aral cu aceleasi caracteristici.Nu as vrea sa ma duc in service si sa dau preturi astronomice pe manopera si chiar pe ulei, mai ales ca am unde face operatiunea fain frumos.Plus ca vreau jenti si cauciucuri de iarna, plus plus..Numai bine...
hadriano
Uite revin cu niste preturi din Germania, pt castrol edge 5w40
-bidon 1l -12.5E
-bidon 5l- 55-65 E
-bidon 20l -120E
-bidon 208l -1114E smile.gif

Acum la mobile 5w40
-bidon 1l MOBIL 1 Syst S Special V 5w-40 -6.5E (la fel pt cel 5w30 !!)
-bidon 5l- MOBIL Special X 5W-40 -30E
- bidon 208 l - 830E

Aral High Tronic 5W-40
-bidon 1l- 6E
-bidon 5l -28.5E
Eu zic ca toate aceste uleiuri merg fara probleme la masinile diesel cu d-4d.
Ca chestie, daca te uiti pe situl toyota.ro, se recomanda 5w30.daca te uiti pe situl toyota.it. merge 10w40,sau 5w40.
Deci in functie de climat,ceea ce e si f logic.La noi unde se atinge si -20 destul de des, cred ca si un 0w40 care costa binisor e perfect.
La praful de la noi as merge pe un aral si schimbat la 10-12 mii, decat pe un edge schimbat la 15 mii.
Gata cu teoria smile.gif
paul-cristian
Constantin, am vazut ca ai un Ave 1.6 benzina, vreau sa stiu daca motorul face fata cu brio la aceasta caroserie, merci.
vio
merge exact ca o Corolla model antecedent de 1,4 benzina . aceleashi performantze doar ca sta mult mai bine pe shosea . biggrin.gif
_Constantin_
QUOTE (paul-cristian @ Sep 22 2009, 10:46 AM) *
Constantin, am vazut ca ai un Ave 1.6 benzina, vreau sa stiu daca motorul face fata cu brio la aceasta caroserie, merci.

Pentru deplasari rezonabile si de bun simt motorul isi face bine treaba. Insa ... pentru un stil de condus mai sportiv sau macar alert, nu e chiar cea mai buna alegere. Daca ar fi sa mai cumpar 1 data Avensis as alege motorul de 1.8 ( ma refer la modelul 2003-2009)
9er
Paul, de ce intrebi, te indrepti catre o noua achizitie?
paul-cristian
QUOTE
Paul, de ce intrebi, te indrepti catre o noua achizitie?
momentan caut ceva care sa ma multumeasca de la Toyota, imi doream noul Prius, dar preturile sunt cam mari, urmatoarea alegere si cea mai sigura noul Ave desi imi place mai mult vechiul, parca are un aer mai aristocrat, noul Ave 1.8 automat pe care l-am si condus, dar am vazut pe un site nemtesc noul Ave cu preturi mult mai mici ca in Romania, intre 2-300 euro chiar si mai mult si masinile sunt la 0 km, defapt sunt vandute de dealerii toyota plus ca nivelele de echipare sunt peste cele de la noi, nu prea am vazut Ave fara incalzire in scaune si ce ma uimit Ave combi la greu si preturi traznet. Am vazut la ei ca si modelul benzina 1.6 cu un pret mai mult decat atractiv si sunt curios daca se intelege bine motorul cu caroseria.
ZORRO
Modelul nou de ave are motor de 1.6 mai puternic decat vechiul, 132 CP, mai mult decat la vechiul motor de 1.8 chiar, asa ca se descurca bine cu caroseria.
bebelacus
eu zic ca nu se descurca daca e motorul ala de pe auris. am condus aurisul de 1.6 si se misca greu. sau motorul asta e setat ca impreuna cu cuita sa iti ofere o senzatie mai liniara. nu mi-a placut deloc. extrem de lenta, asta e senzatia pe care o ai si ca niciodata nu ai suficienta putere sau ca nu e corect exploatata. culmea este ca vechiul avensis cu motor de 1.6 si mai putini cp reusea sa para mai sprintar decit auris cu motor de 1.6 si putere mai mare. daca e cineva care le-a condus pe amindoua sa isi dea si el cu parerea, ca nu are rost sa ma crezi pe mine.
nu cred ca au umblat prea mult nici la cutie, combinatia asta de masina mare cu motor mic de 1.6 e pt nemtii aia mai strinsi la punga. tot timpul iti vei dori mai multa putere, treptele cutiei vor fi foarte lungi ca sa ajute consumul (oricum iti va consuma mult, caci va trebui sa tragi de ea ca sa se miste).
e o chestie la fel cum e si cu Audi A4 care are varianta de 1.6 benzina si 101 cp.
am condus noul si vechiul avensis cu motor de 1.8. ambele se misca foarte frumos, consum decent, chiar daca puterea e mai mare la generatia noua.
stringe putin mai mult si ia de 1.8
parerea mea:)
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.