Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea VIII-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
Colonelu'
36182451.gif La temperaturile de care vorbiti puteati iesi in tricou afara fata de cum a fost la Iasi sau in nordul Moldovei, zona Radauti pe granita (-29 grade pe bordul masinii).
Si ieri si azi, cand am pornit masina pe la 11 si erau -20 grade afara, dar din cauza vantului se resimteau ca -29. La ora care scriu sunt -18, iar wind chill (temperatura resimtita din cauza vantului) este -23C.
Masina mea a pornit un pic cam greu ieri, dupa cateva incercari nereusite ale sotiei (nu a avut "mana buna" laugh.gif ) - dupa ce pornea, se oprea dupa 5-10 secunde, iar azi un pic mai usor dar tot cu o cheie mai lunga, dar pun problema pe seama motorinei, care nu cred ca a fost din lotul pentru temperaturi foarte joase cand am alimentat ultima oara. Maine o sa ma duc sa ii fac plinul si o sa vad ce motorina buna gasesc.
drabisan
Am pornit-o si eu azi. Nu mult, 5-6 minute. Sa se salte apa. A pornit saracuta la -12 de parca nu s-ar fi intimplat nimic. Era nepornita de marti, cind am curatat-o si dezghetat-o calumea. Benzina - Luk de 95.

Dimineata, la 7, in schimb, Fiesta a pornit din prima, dar s-a oprit dupa 1 secunda. Am lasat-o iar sa i se stinga semnul sigurantei pe bord si a pornit. Din fericire sau din pacate - ma gindeam deja ce misto o sa fie sa iau Avensisul pina in Pipera, sa pap 5-6l de benzina pentru cei 30km dus-intors dar sa-mi fie cald. Un alt coleg, cu acelasi model de Fiesta imi povestea cum i-a luat-o la a 5-a cheie, cu motorina de la OMV. A mea papa motorina de la Rompetrol.
22nst
Am mutat discutiile Honda vs Toyota AICI
vio
ba ghiorlanele u era nici un versus , te rog sa mi pui postu la loc aici ,,, era referire direct la mashina lu florin ,,, stiu si io unde sa postez daca era nevoia asa ca sa pui aci imediat postu
cristsib
Acum cateva zile am vrut sa schimb becul de pe faza mica si la demontare a cazut tot soclul (se pare ca a fost rupt si lipit de fostul proprietar), ideea este ca nu se poate repara decat prin inlocuire (spun si cei de la service) iar la ei un far original este undeva la 1100 si unul noname 450. Japanparts nu comercializeaza piese de caroserie, unde credeti ca as putea gasi de cumparat in afara de reprezentanta?
vio
aceiashi prb am si io la faru din drepata ,,, suspectez ori ca l- au schimbat( tot faru ) in service ori cand mi -au schimbat ei becu pe partea dreapta ca ala so ars o data l au bushit ei si l -au ingramadit cumva . sa stii ca solutie exista pt reparare prin lipire numa ca tre sa dai faru jos si sa il lipesti fix fix cum era , dupa care inainte de montare sa il aprinzi sa vezi daca focalizeaza cum trebuie.

a doua treaba te poti duce la un service sa ceri un far cu oglinda buna , nu neparat si oglinda si demontezi sticla si o monteze pe celalat sau daca are carcasa sparta iei doar oglinda o montezi pe faru tau si e oki .asta am cautat si i osi nu am gasit pe aci ... noroc cu Legi ca gasi el pe la craiova .
cristsib
Ma gandisem si eu la reparare prin lipire, problema este ca trebuie sa functioneze si reglarea pe verticala. Se da greu jos? Am vazut ca ar fi 4 suruburi dar cei de la service spuneau ca ar mai fi si niste cleme care se rup foarte usor, este adevarat sau incercau sa ma abureasca ca sa cumpar tot farul sau cel putin sa-l montez la ei?
vio
nush ce sa zic ... io il dau jos in 10 min max ... tre sa desprinzi si bara pe partea farului . reglarea va merge pe verticala , focusarea sa fie ok , ca daca numai sta becu ca inainte isi disipa fascicolul total aiurea de nu vezi nici 1 m.
vio
inca nu , ca trambitzau astia daca era sa le scoata biggrin.gif sau nu au trecut anumite teste .
radud
Salutari!

Citesc forumul asta dinainte de a avea Avesisul si trebuie sa multumesc celor care m-au convins.
Acum ptr ca ies din garantie v-as ruga sa va dati cu parerea despe locurile de unde putem lua consumabilele (ex filtre polen, filtre aer , ulei, ce ulei ptr diesel / benzina, stergatoare compatibile) cat mai apropiate de cele originale si asta bineinteles dupa parerea voastra. Stiu si am vazut de-a lungul forumului cate ceva despre fiecare tip de piesa/ consumabil, dar un search de exemplu pt. ulei ar da prea multe rezultate smile.gif Poate ca ar fi bine sa fie aceste detalii intr-un singur loc si nu in imprastiate prin 800 de pagini.
_Constantin_
Salut, in principiu fiecare a cumparat ce gasit sau ce a fost mai accesibil dar o sa incerc sa fac o lista cat mai exacta.

Ulei : majoritatea folosim Mobil 1. Eu personal am folosit si Castrol dar fara sa vad vreo diferenta. Pentru motoarele pe benzina in loc de 5W30, mai folosim si 0W40.
Filtre: ulei, aer, polen. La astea toate marcile care le-am folosit : Mahle, Clean, Japanparts au fost bune si la preturi foarte rezonabile.
Stergatoare: eu si Legionaru ne-am luat Bosch Aero Twin care au fost proaste, am luat si Valeo care au fost putin mai bune.
Bujii: clar Denso Iridium la motoarele pe benzina, am impresia ca indicativul e IK16.

Daca mai ai intrebari ... spune ce te framanta. thumbsup.gif
StefanVVTi
Ce se-ntampla, doctore?! 36182451.gif 36182451.gif
OCTAN_95
CITAT(radud @ Feb 3 2010, 01:33 AM) *
Salutari!

Citesc forumul asta dinainte de a avea Avesisul si trebuie sa multumesc celor care m-au convins.
Acum ptr ca ies din garantie v-as ruga sa va dati cu parerea despe locurile de unde putem lua consumabilele (ex filtre polen, filtre aer , ulei, ce ulei ptr diesel / benzina, stergatoare compatibile) cat mai apropiate de cele originale si asta bineinteles dupa parerea voastra. Stiu si am vazut de-a lungul forumului cate ceva despre fiecare tip de piesa/ consumabil, dar un search de exemplu pt. ulei ar da prea multe rezultate smile.gif Poate ca ar fi bine sa fie aceste detalii intr-un singur loc si nu in imprastiate prin 800 de pagini.

Ai PM cu ceva informatii smile.gif
vio
si daca era mashina in garantie sa stii ca puteai sa pui pe ea ce iti doreai .. nu trebui sa te sperii de pisica lor cu pierderea garantiei biggrin.gif


radud
Multumesc !
hadriano
Salut pe toata lumea
Uite ca am ajuns sa scriu si eu pe forum despre probleme la masina mea avensis, model 2002.
Unu, nu mai merge claxonul.Dar ca sa fie treaba frumoasa, exact in ziua cand trebuia sa plec din tara cu ea pt cateva luni.Am ajuns in italia si m-am pus pe studiat schemele.siguranta nu era, releul nu, am identificat firele..am ajuns la contactul din volan.Ma uit pe manual, e incorporat in chestia in care e si airbagul.Din ce am citit acolo, cica se schimba cu totul.Nu am de dat bani acum pe o piesa din asta care sigur duce la cateva milioane daca nu peste zece de lei vechi.Are cineva ceva idei, cunostinte despre acest switch de claxon aflat in volan?Inca nu am dat aceasta parte jos, imi trebe un inbus mai rasarit, dar sunt interesat daca s epoate schimba sau repara cumva.
Doi, cand dau la cheie cum se zice, in prima secunda aud un pacanit, asa pe un ton gros, din partea dreapta, din zona de unde e airbagul pasagerului.Din zona, nu de la airbag..iar sunetul l-as descrie ca o plescaitura din buze, pe un ton plin, nu ascutit, de releu sau alte ghidusii.Iar sunetul este destul de taricel si se aude f clar.Aveti idee cam ce ar putea face asa?Sa ma ingrijorez, sa las sa vad ce o sa se mai intample?
Ca fapt divers, sa zic si ceva de bine de masina, i-am schimbat personal placutele pe fata, cu ceva ce luasem mai demult, la sugestiile si comentariile Colonelului:ferodo premier.Inainte aveam trw.La trei zile si cateva forje de franari ca sa se aseze macar putin placutele , am facut verificarea tehnica.Au iesit impecabil franele, se mirau si cei de la service.Deci trag eu concluzia, ca pt lucrul bun, dai un ban dar stai in fata, cum se zice pe la noi.
Colonelu'
Nu am inteles prea bine din povestirea ta, dar ai verificat chiar claxonul daca functioneza, adica l-ai dat jos de pe masina si sa-l alimentezi direct de pe baterie? Vezi sa nu fie ars claxonul.
Nu prea imi vine a crede ca e dus contactul de pe volan. De altfel, poti verifica daca circuitul se inchide punand un bec pe fisele care alimenteaza claxonul si actionand pe volan si sa vezi daca se aprinde becul.

Nu stiu cum e facut la Toyota acel contact de claxon de pe volan, dar nu cred sa difere constructiv de sistemul avut la MB Vito, unde totul era extrem de simplu: capacul era sustinut prin intermediul unor arcuri, iar atunci cand apasai pe capac inchidea circuitul datorita unor lamele care se atingeau.
Tot la Vito am vrut sa schimb claxonul, punand un set de 2 claxoane luate din bazar. Si pentru ca nu imi placea faptul ca fusese montat claxonul in compartimentul motor fata de cum era din fabrica undeva jos sub bara, am remontat claxonul in pozitia initiala. Problema a fost ca la scurt timp dupa aceea au fost niste ploi mari in Iasi care au inundat unele strazi, iar dupa ce am trecut prin cateva balti din astea am reusit sa-l ard, asa ca l-am montat din nou in locul unde il pusese proprietarul anterior.
hadriano
Da, am verificat claxonul.Le-am alimentat pe direct, suna.Am identificat cam greu releul lor, l-am pus in scurt, suna.Am ajuns la mufele de sub volan, am identificat firul care duce in compartimentul motor, l-am pus la masa, claxonul suna.Deci, contactul.Am si schema electrica si m-a ajutat mult sa inteleg unde sunt mufele,releul, siguranta lui.am un fisier pdf si nu stiu cum sa pun aici doar pagina cu schema.Dar in alt fisieer pdf din manualul de service, unde se arata cum se demonteaza coloana volan, si se face o verificare de ce nu suna cloxonul, la rubrica "horn assy" defect scrie se inlocuieste ansamblu cu totul.Voi incerca sa demontez maine, sa vad ce e, ar fi f bine sa fie acel contact, de fapty sunt 99.9999 % ca el e, acum sa vad daca poate fi reparabil.ce ma mira e ca desi l-am apasat de multe ori, chiar si taricel, nu da nici un semn, daca era oxidat, etc, un carait tot trebuia sa scoata.Ma gandeam sa nu fie o capsula ceva, care sa contina acest contact.El de fapt nu e pe mperaj mare, doar inchide releul care apoi inchide circuitul"mare" al claxonului.Multumesc pt raspuns.Aa, culmea ca am sunat cand eram pe drum spre italia la service la GTC, ca sa fac o depanare telefonica.Stiu ca e amuzant, dar am zis sa incerc ca cineva de acolo are una ca a mea dar berlina>am vorbit cu seful, nu stiu numele, si mi-a spus ca nu a auzit sa se strice la vreo toyota releul, si nici contactul, si exact cum ai spus si tu, de la apa se duc claxoanele.Ei bine, la mine nu sunt ele duse.Maine daca gasesc imbus voi afla mai clar.Multumescpt raspuns
hadriano
Problema rezolvata.Am dat jos capacul volanului,prins cu doua suruburi din lateral, si am gasit un fir rupt.Firul ducea de la contactul cu arcuri la o mufa, l-am cositorit si asta a fost.Din pacate, nenorocire, am alta belea acum.Culmea ca doi ani nu am avut o cat de mica problema cu masina, ABSOLUT nimic, si acum am probeme cu demarorul.Nu mai invarte, pur si simplu dimineata cand am vrut sa plec cu ea, abia se invartea si scapa in gol.Am crezut ca e bateria, ca am tinut masina cateva zile pe dreapta.Am pus fire de la alta masina, absolut la fel reactioneaza.Ce naiba o fi avand, carbunii din demaror?Sa ma duc aici la service ma curata de bani, bani pe care nu imi permit sa ii cheltui inca ca nu am inceput munca.Orice idee e bine venita...
Colonelu'
Este greu de dat cu presupusul la demaror. Pentru a cunoaste defectiunea trebuie neaparat sa il dai jos si sa vezi in ce consta problema. Daca e vorba de carbuni, atunci iti recomand sa cumperi platoul cu carbuni si nu doar carbunii separat pt ca iti trebuie un letcon de putere mare sa lipesti firele de platou. Altfel s-ar putea sa muncesti degeaba la lipit, iar din cauza curentilor mari care trec pe acolo sa ti se dezlipeasca firele cand iti e lumea mai draga.
Si daca tot desfaci electromotorul, atunci verifica si bendixul si bobina solenoid. De fapt verifica complet starea lui si curata-l pentru ca nu e o operatiune asa de usoara si de curata demontarea si montarea lui la loc fata de cum ai muncit pentru claxon.



... parerea mea (ca sa citez un clasic in viata).
hadriano
sa spun, sa nu spun....Am rezolvat cel putin pt moment problema.Cum,parca am o retinere fata de o marca de renume mondial sa spun biggrin.gif
am curatat borna la baterie, am miscat de mufe, etc.Culmea ca colegul unde stau in Italica, si-a cumparat in aceiasi zi o lopata de iarna, cu coada de lemn, detasabila.Adica am avut la dispozitie o bucata zdravana de lemn, cu care , spre rusinea mea, am aplicat cateva lovituri cu simt de raspundere in demaror.Asa,mai spre coada lui.Si surpriza, a plecat la cheie.Nu mai zic cum caraia inaintre de imi trecea prin stomac si ma lua disperarea cand ma gandeam ce sa fac cu ea si unde sa o duc.Acum vad ca merge, va trebui cat mai repede sa fac treaba ca lumea, adica dat jos demarorul si verificat.Din manualul de service am vazut ca nu e o mare complicatiune de demontat, dar trebuie acces pe dedesupt.Asa ca nu trebe neaparat sa o duc pe la un service toyota care sa ma jupoaie de bani(apropo de asta, am inteles de pe un forum ca la problema mea cu claxonul,la toyota service imi schimbau din start ansamblu airbag de pe volan).In concluzie, sa ne traiasca masinutele, sa mearga bine si sa nu ne faca surprize cand ne e lumea mai draga.Ca doar de aia sunt toyote teehee.gif drive.gif
hadriano
revin tot eu cu o intrebare pt cunoscatori.Ma cam bate gandul sa schimb amortizoarele, nu stiu daca ele sunt cauza, dar am un balans destul de suparator la viteze mari in curbe.Poate asa e suspensia, dar pe autostrada e putin deranjant.Pe drumurile patriei mai treaca mearga, dar pe un drum bun chiar imi da acea senzatie de iesit de pe traiectorie.E doar senzatie, masina vireaza frumos, dar se balangane ca o balena, fiind si SW.Avand 200.000 km, doar 30000 facuti in Romania, cum am zis, ma gandesc la niste amortizoare.La o inspectie clasica, apasat caroseria cu mana se comporta bine, inspectate cand am mai umblat la roti, nu am vazut nici o scurgere de ulei din ele.Apropo, exista service-uri unde se testeaza calitatea amortizoarelor?E ceva comun sau trebuie cautat un service dintr-o mie?Acum intrebarea, am vazut pe un site amortizoare Monroe si Sachs.Ambele sunt pt masina mea, dar au trecut si un parametru:SFE32X140A sau SFE32X175A.Ce inseamna asta, ca pot alege calitati diferite, legi de amortizare diferite?Ca marci de amortizoare, care ar fi mai bune?Ambele sunt de tipul cu gaz, banuiesc ca si masina are acelasi tip din fabrica.
lebadaseverin
Am Avensis pe benzina si nu am spalat motorul de trei ani. As vrea dar nu stiu consecintele si ce masuri de protectie sa iau. Am auzit mai multe grozavii cu calculatoare terminate, distributii etc. Ii rog pe veteranii Constantin, Legionaru sau altii care au experimentat acest lucru sa-mi dea o modalitate de spalare. Va multumesc.
Legionaru'
Eu nu am spalat motorul cu apa, insa cumnatul meu a facut-o tot la Avensis 1.8 VVT-i. Are aproximativ 8 luni de cand l-a spalat si nu a aparut nicio problema pana acum.
OCTAN_95
Am spalat si eu motorul la Ave, la o spalatorie, nu am avut probleme.

Totul este sa nu fie prea insistent flacaul cu jetul pe zonele sensibile.
_Constantin_
Eu l-am spalat la Avensis de cateva ori si nu a avut nici o problema. Nici faruri aburite, nici nimic. Pe vremea asta e ideal sa folosesti apa calduta. La mine baiatul de la spalatorie dadea cu spuma pe motor, o lasa 5 min si dupa aia spala cu apa. Rezultatul a fost foarte multumitor. thumbsup.gif
Colonelu'
QUOTE (hadriano @ Feb 17 2010, 07:25 AM) *
revin tot eu cu o intrebare pt cunoscatori.Ma cam bate gandul sa schimb amortizoarele, nu stiu daca ele sunt cauza, dar am un balans destul de suparator la viteze mari in curbe.Poate asa e suspensia, dar pe autostrada e putin deranjant.Pe drumurile patriei mai treaca mearga, dar pe un drum bun chiar imi da acea senzatie de iesit de pe traiectorie.E doar senzatie, masina vireaza frumos, dar se balangane ca o balena, fiind si SW.Avand 200.000 km, doar 30000 facuti in Romania, cum am zis, ma gandesc la niste amortizoare.La o inspectie clasica, apasat caroseria cu mana se comporta bine, inspectate cand am mai umblat la roti, nu am vazut nici o scurgere de ulei din ele.Apropo, exista service-uri unde se testeaza calitatea amortizoarelor?E ceva comun sau trebuie cautat un service dintr-o mie?Acum intrebarea, am vazut pe un site amortizoare Monroe si Sachs.Ambele sunt pt masina mea, dar au trecut si un parametru:SFE32X140A sau SFE32X175A.Ce inseamna asta, ca pot alege calitati diferite, legi de amortizare diferite?Ca marci de amortizoare, care ar fi mai bune?Ambele sunt de tipul cu gaz, banuiesc ca si masina are acelasi tip din fabrica.

Din ce m-am uitat intr-un catalog electrinic de echivalente, pentru Avensis T22 SW imi apare ca pe fiecare punte in parte sunt diferite amortizoarele stg. de dr. Deci, la cumparare, trebuie sa fii atent deoarece au sisteme de prindere diferite. Practic, vei avea 4 coduri diferite de amortizoare (cate unul pe fiecare roata). Tot din catalog am vazut ca e diferenta de coduri intre masinile echipate cu TD si cele D4D.
Exista testere de amortizoare care iti pot arata cam cata eficienta mai au, dar nu toate service-urile au achizitionat asa ceva pentru ca este destul de scump si nerentabil financiar pt ca sunt putini cei care vor sa isi testeze astfel masina.
Testarea tariei amortizoarelor prin apasarea masinii este una destul de ineficienta pentru ca abia cand amortizoarele sunt duse rau poti sa iti dai seama in acest mod.
Nu trebuie neaparat sa curga uleiul din amortizoare pentru ca acestea sa isi pioarda din eficienta. In fapt, uleiul curge din amortizor in momentul in care tija prezinta santuri de zgaraiere de la mizeria care a patruns in zona pentru ca burduful de protectie s-a rupt. De aceea, la schimbarea amortizoarelor TREBUIE sa se achizitioneze si un set de aparatori pentru tija amortizor - asta pentru a beneficia de garantie la amortizoare si numai daca toata operatiunea de inlocuire a amortizoarelor s-a desfasurat intr-un service autorizat.
Datorita faptului ca amortizoarele sunt alcatuite dintr-un sistem complex ce contine supape, ulei si gaz, este normal ca in timp sa isi piarda din eficienta. Se intelege ca durata de viata tine foarte mult si de drumurile pe care circula masina.
Ca si marci de amortizoare recomand: Boge/Sachs, Koni, KYB (Kayaba), Monroe.
FAR EASTERN
Colonele, eu zic sa-i ia naiba cu cataloagele lor electronice!
Mie mi s-a comandat rulment pentru stanga fata, de pe site-ul superimportatorului, care zicea ca e bun ala. O fi fost, numai ca nu se potrivea. verymad.gif
Colonelu'
QUOTE (FAR EASTERN @ Feb 17 2010, 03:24 PM) *
Colonele, eu zic sa-i ia naiba cu cataloagele lor electronice!
Mie mi s-a comandat rulment pentru stanga fata, de pe site-ul superimportatorului, care zicea ca e bun ala. O fi fost, numai ca nu se potrivea. verymad.gif

Colegu', nu vreau sa vorbesc despre altii, dar iti pot vorbi despre mine. Eu sunt in bransa asta din anul 1998, din care, intre 2000-2003, am activat pentru unul din liderii in importul si distributia de piese auto import unde am ajuns pana la postul de Manager de divizie pe tara, perioada in care am avut parte si de cursuri de pregatire in tara si in strainatate la fabricanti. Din 2003 sunt propriul meu sef. In permanenta am cautat sa verific codurile in diverse surse pentru ca sa stiu ca ii aduc clientului piesa corecta. Cand aveam dubii ceream sa vad piesa de pe masina. Chiar si astazi am fost chemat sa identific niste piese pentru un motor Perkins montat pe un buldoexcavator Caterpillar si a durat 2 ore pana cand am putut sa ii dau preturile si timpul de livrare la acele piese (timp calculat din momentul in care am ajuns la motor si pana am aflat preturile).
Greseli poate face oricine, indiferent de varsta si vechime, problema este: cat de repede refaci problema ca omul sa fie multumit.

Pe de alta parte, referitor la cataloagele electronice, pentru Toyota exista un catalog online unde poti cauta piesa dorita dupa seria de sasiu a masinii. El este disponibil gratis tuturor si este deschis si un topic pe seama lui: www.toyodiy.com . Codul original gasit acolo iti poate folosi in momentul in care te duci la un magazin unde ii ceri sa iti aduca o echivalenta de la un producator after-market. Deci ... solutii exista si chiar sunt la indemana, doar sa intrebati. cool.gif
FAR EASTERN
Nu contest experienta ta, doamne fereste. Eu iti spun ce am patit la ditamai firma, colaboratoare cu alta ditamai firma. Si asta pe baza seriei de sasiu... confused.gif intelegi?
mallasorte
Stie cineva cum se poate scoate sunetul de la centura la un Avensis 2004? Acuma 2 ani mi lau scos in service Toyota ...acuma o saptamina nu au mai vrut sa il scoata ca ii sistem de protectie.... pe distante scurte e chiar enervant...Asa am avut impresia ca atunci cind mi lau scos la Toyota nu a folosit testerul ....poate nu lam vazut io.Multumesc
OCTAN_95
dupa 30 sec, tace singur.
varianta ai mai avea sa faci din mat plastic o cama de conformatia cheii de centura, daca nu aplici metoda "taxi", (centura pusa la spate)
FAR EASTERN
Da' ce-i asa de greu frate, de pus centura?

Acuma mai trebuie facuta o reclamatie la Toyota, ca tiuie daca nu pui centura. Da' ce, ne obliga ei s-o purtam? verymad.gif
Legionaru'
PURTATI CENTURA DE SIGURANTA!
mallasorte
Credema ca dupa 30 de sec nu inceteaza...suna mai strident.
Colonelu'
QUOTE (mallasorte @ Feb 18 2010, 07:01 PM) *
Credema ca dupa 30 de sec nu inceteaza...suna mai strident.

... dupa care raguseste si inceteaza. 36182451.gif
OCTAN_95
Am si martori, pt aceasta chestiune le-am luat un portofel "toyota" organizatorilor intalnirii MEMORABILE de la Iasi (mama ce vremuri), dupa 30 de sec tace !!!
Daca-i spui copilotului sa stea nitel mai spre fata nici nu il sesizeaza.

Dar !!!! Legionaru are dreptate !!!
CINE STIE !! CUNOASTE !!!
FAR EASTERN
QUOTE (Legionaru' @ Feb 18 2010, 01:48 PM) *
PURTATI CENTURA DE SIGURANTA!
TIBINEL
Mai frati Toyotisti,purtati centura,habar nu aveti ce de probleme ivite pe neasteptate rezolva.
Sa va zic una buna Made Toyota Pipera
Au pus la masina in garantie(la a mea) la o siguranta de 10, LITA(sarma),HA,HA, Romania mai fratilor.
Toyoda
Salutare tuturor

Ca majoritatea toyodriver-ilor v-am tot citit si m-am inspirat din experientele voastre in alegerile pe care le-am facut pentru Xena.
Xena- Toyota Avensis 2008, D-4D 2.0 - 45.000

Am rugamintea de a ma ajuta sa gasesc cea mai buna varianta pentru doua tipri de accesorii :
- Unitate DVD/GPS
- merita ?
- care ar fi cea mai indicata ca si performanta si design(sa nu fac pastel de culori pe consola centrala)?

- Sistem de incalzire in scaune - Vin dupa 7 ani de 4 Peugeot-uri diesel de toate tipurile, unde incalzirea in scaune era obligatorie. La Toyota nu sa nimerit pe echiparea asta. Si cum toata iarna nevasta isi amintea de vechile masini, m-am gandit sa gasesc o solutie pentru incalzirea in scaune.
Am vazut ca ar exista doua posibilitati - sistem de incalzire propriuzis si husa pentru scaune cu sistem de incalzire. Care solutie ar fi mai buna?

Multumesc anticipat biggrin.gif
cristsib
Pentru inceput, bine ai venit in gasca! thumbsup.gif Este suficient ca ai postat aici, nu trebuia sa deschizi un nou subiect pe aceeasi tema. Despre prima intrebare, uite aici o idee, tu hotarasti daca merita sau nu. Pentru a doua problema, intreaba la reprezentanta daca poti monta pe masina ta incalzirea in scaune (nu merge la toate modele din cauza air-bag-ului din scaun). Husa trebuie sa ai grija sa fie tot timpul bine intinsa, daca face cute, in zona respectiva face scurt si-ti arde tapiseria. Deasemeni din cauza air-bag-ului din scaun este greu sa o intinzi bine, doar daca obturezi air-bag-ul.
Colonelu'
QUOTE (cristsib @ Mar 9 2010, 06:31 PM) *
Pentru inceput, bine ai venit in gasca! thumbsup.gif Este suficient ca ai postat aici, nu trebuia sa deschizi un nou subiect pe aceeasi tema. Despre prima intrebare, uite aici o idee, tu hotarasti daca merita sau nu. Pentru a doua problema, intreaba la reprezentanta daca poti monta pe masina ta incalzirea in scaune (nu merge la toate modele din cauza air-bag-ului din scaun). Husa trebuie sa ai grija sa fie tot timpul bine intinsa, daca face cute, in zona respectiva face scurt si-ti arde tapiseria. Deasemeni din cauza air-bag-ului din scaun este greu sa o intinzi bine, doar daca obturezi air-bag-ul.

Sefu', matale nu iti cunosti bine masina. Avensis-ul dupa 2003 nu are airbag in scaun, ci doar in stalpi. tongue.gif

@Toyoda,
Pt unitatea DVD/GPS 2DIN, mai buna oferta ca cea data de Cristsib nu am gasit nici eu. Am un prieten care a cumparat de la ei o unitate asemanatoare pt Opel si mi-a spus ca e multumit de ea.
drabisan
Cristib, poate ma insel, dar e putin probabil.
Nu exista airbag in scaun. Avensisul are un airbag in pragul dintre usi, care se deschide spre in fata ca sa nu se lipeasca parul (nu puteam sa spun capul) de geamul lateral. Nu exista airbag in scaun!

Toyoda, inainte sa te gindesti la navi pentru Avensis, gindeste-te la doua lucruri:
- sa pui unu' chinezesc integrat in consola centrala - inseamna sa schimbi sistemul audio. Nu stiu ce e pe versiunea actuala de Avensis, dar pe versiunea veche e un sistem chiar bun. Crezi ca vei cistiga ceva? Personal am studiat si ras-studiat. Din lipsa de teste am ales un device care sa imi redea mp3-uri (la 2008 voi aveti, deci nu e relevant) si un gps extern. Daca ai cum sa testezi sunetul pe o alta masina si ti si pare ok - go for it!
- sa pui sistem OEM de navigatie. Da, arata bine si nici nu exista riscul sa strici sunetul. Dar update-urile de harti costa absolut indecent.

Recomandarea mea calduroasa este sa testezi dpdv sunet un sistem din cele non-OEM (chinezesti). Daca ti se pare acceptabil si iGo-ul lor e cu licenta (sa poti sa schimbi hartile la un pret bun fara sa fie nevoie sa devi un tech-geek) ar fi ok. Cu o conditie - sa vii la intilniri sa imparti si cu noi experienta.

Altfel, de ce nu iti cumperi un gps extern? Poti sa iti gasesti usor un mod de montare decent. Si e mai rentabil financiar.
OCTAN_95
CITAT(Colonelu' @ Mar 9 2010, 07:57 PM) *
Sefu', matale nu iti cunosti bine masina. Avensis-ul dupa 2003 nu are airbag in scaun, ci doar in stalpi. tongue.gif


Din pacate aici sunt nevoit sa va contrazic.
Avensis-ul anterior, 2004,avea airbag in scaun, u povesti ci chiar declansat in urma unei loviri perpendicular pe masina, odata cu acesta a mai lucrat si cortina si pot sa va spun ca de nu era aceasta prea usor nu prea ar fi fost.
Probabil ca discutam de ceva serii de fabricatie apropiate, a mea fiind poate printre ultimele, nu stiu amanunte despre aceasta.
Toyoda
Multumesc pentru recomandari.
GPS neintegrat am unul chiar dat de ei cand am cumparat masina. Am mai avut unul pentru a carui suport din parbriz mi-au spart ambele geamuri laterale fata dupa o luna de posesie a masinii angry.gif . Mai am unul dar ma gandeam la un sistem integrat pentru ca ma enerveaza sa tot il pun pe parbriz, sa il ascund apoi cand parchez pe undeva si tot asa de cateva ori pe zi.
Acum nu stiu cat de usor se fura si asta integrat rolleyes.gif .

A incercat cineva de la Toyota spray-ul corector de culoare pentru micile zgarieturi? Ei spun ca este culoarea identica cu cea existenta pe masina. Oare asa si este?

jack70
CITAT(OCTAN_95 @ Mar 9 2010, 07:44 PM) *
CITAT(Colonelu' @ Mar 9 2010, 07:57 PM) *
Sefu', matale nu iti cunosti bine masina. Avensis-ul dupa 2003 nu are airbag in scaun, ci doar in stalpi. tongue.gif


Din pacate aici sunt nevoit sa va contrazic.
Avensis-ul anterior, 2004,avea airbag in scaun, u povesti ci chiar declansat in urma unei loviri perpendicular pe masina, odata cu acesta a mai lucrat si cortina si pot sa va spun ca de nu era aceasta prea usor nu prea ar fi fost.
Probabil ca discutam de ceva serii de fabricatie apropiate, a mea fiind poate printre ultimele, nu stiu amanunte despre aceasta.


M-ati facut curios. Tocmai am verificat si la avensisul meu 'dizeloc' din 2006 (dupa face lift) air bag-urile laterale sunt pe scaune. Sau cel putin acolo am vazut cele 2 abtibilduri pe care scrie 'srs side air bag', chiar langa mecanismul de actionare al spatarelor.
cristsib
QUOTE (Colonelu' @ Mar 9 2010, 06:57 PM) *
Sefu', matale nu iti cunosti bine masina. Avensis-ul dupa 2003 nu are airbag in scaun, ci doar in stalpi. tongue.gif

Atasez jos o poza cu scaunul masinii. Cei de la service mi-au spus ca nu pot instala incalzirea in scaun din cauza air-bag-ului din scaun, asa ca eu totusi cred ca este air-bag in scaun. Nu vreau sa verific in trafic daca intr-adevar este sau nu!
drabisan
Cristib, imi retrag afirmatia. E clar ca ai dreptate!
Si e clar ca marketingul de la Toyota e slab de tot. Nu am citit nicaieri de asa ceva, vreodata! Sau poate mi-a scapat mie.

(in materialele publicitare prezentate cind mi-am luat eu masina nu scria nicaieri ca dotarea Sol-Plus ar avea xenon, si am materialele alea si acum si le-am re-re-reverificat)
Toyoda
Hai ca m-am linistit cu unitatea GPS/DVD. Ce este mai bun e prea scump iar ce este accesibi nu prea se incadreaza ca aspect si fiabilitate.
Este evident pentru Avensis-ul cu face-lift ca air-bag-ul este in scaun si asta nu se incadreaza cu o husa de incalzire ce acopera partea laterala. Acum nu stiu cum sunt proiectate pentru ca nu am vazut unele.
Dar am fost azi la Toyoata sa vad cum e cu incalzirea in scaune la la ei pentru Avensisul meu si au spus ca este posibil sail am.
Pretul in schimb e cam asa:
- Produs 1191 Ron fara TVA
- Manopera 960 Ron cu TVA

Cum vi se pare ???
OCTAN_95
Aici depinde de "plapuma" fiecaruia, personal nu am simtit lipsa incalzirii in scaun dar in schimb vara am simtit neajunsurile unei tapitseri de piele.
Daca faci preponderent drumuri scurte, in asa fel incat sa nu apuce clima sa lucreze, de acord, e buna incalzirea dar la un drum mai intins in cateva minute vei avea ambientul si confortul potrivit si fara.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.