Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea VIII-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
Colonelu'
Domnilor, trebuie sa imi fac MEA CULPA.
Am verificat astazi partea de airbag la scaun si am vazut si eu atentionarea de SRS AIRBAG pe plasticul de protectie de langa manetele de reglare a scaunului.
drabisan
QUOTE (OCTAN_95 @ Mar 10 2010, 08:28 PM) *
Aici depinde de "plapuma" fiecaruia, personal nu am simtit lipsa incalzirii in scaun dar in schimb vara am simtit neajunsurile unei tapitseri de piele.
Daca faci preponderent drumuri scurte, in asa fel incat sa nu apuce clima sa lucreze, de acord, e buna incalzirea dar la un drum mai intins in cateva minute vei avea ambientul si confortul potrivit si fara.


Bine, dar si tu, ca si mine, sintem pe benzina. Logic ca astea se incalzesc sensibil mai repede.
Eu am pornit incalzirea din scaunul meu o singura data: la sfirsitul lui Decembrie 2009 la Brasov (a se citi o data in 4 ani). Dupa vreo 3 ore de stat afara ale masinii, pur si simplu nu ma puteam opri din tremurat cind m-am suit in ea. Si atunci da! In citeva secunde se rezolvase problema. E drept ca am tinut incalzirea maxim 5 minute, cind incepuse clima sa faca aerul cald in masina.

A mea sotie, in schimb, friguroasa din nastere, a folosit-o mai des, dar nu mai mult de 10 ori in 4 ani.
DRAGOS
Eu sunt singurul care iarna o foloseste non-stop? pornita 90% din timp pe Low si 10% pe High? Si sunt si pe benzina si fara piele!
adrian_flavius
Si la mine airbag-urile sunt tot acolo, pe lateral, si totusi am incalzire in scaun...nu stiu de ce forma, nu stiu ce marca (ceva nemtesc, am vazut garantia...), mi le-au montat cei de la reprezentanta cand am luat masina, merg foarte bine, le mai pornesc in diminetile reci, fac toti banii...daca era sa le platesc din buzunar, m-ar fi costat vreo 200 de euro, cu montaj cu tot, acum vreo 2 ani...
Toyoda
La D-4D-ul meu inghet eu pana se face cald in masina. Cred ca dureaza 10 minute pana se incalzeste si chiar mers putin mai turat. Eu mai ma acomodez dar cu fetele e mai greu. Sotia are un Cielo benzina. In 2-3 minute te da caldura afara din masina unsure.gif .
Legat de pret vad ca nici montajul nu ajuge la 200 euro, cat ar fi costat in trecut. Oricum ma gandesc ca la Toyota as avea poate un plus de calitate la manopera, mai ales ca trebuie desfacute husele scauneor. Legat de produs in sine presupun ca are un pret bun astfel incat sa nu fie nevoie sa ilocuiesc sistemul prea des, cum se intampla la Peugeot.
M A R I A N
Si la mine caldura in scaune este utilizata frecvent, in special cand sunt sub 3-4 grade (vorbesc de Subaru). Nevasta-mea o tine la minim non-stop, eu doar pana se incalzeste motorul diesel, in aproximativ 4-5 km.
La polul opus se afla Loganul Papuc (cu care merg atunci cand prin oras e gheata si zapada mare). Fiind cabina simpla si motor pe benzina, cam in 500 m deja simt cum vine caldura. E foarte tare... thumbsup.gif
TIBINEL
metoda de incalzire rapida
1-pornit motor
2-se iese din masina
3- 4sau 5 ture de masina in ritm rapid
4- 6 flotari
5- 11,5 genoflexiuni
6-urcat in auto(se dezghiata rapid si parbrizul)
7- 3 injuraturi(2 de mama si 1 de tata)
gata
Colonelu'
Pana acum multa lume s-a plans de lumina slaba a farurilor de la Avensis. In acest moment pot sa spun ca acestea lumineaza chiar foarte bine, mai ales daca puneti niste becuri de gen Philips X-trem sau Osram Nightbreaker sau mai noul Tungsram +90%.
Aseara am fost impreuna cu partenerul meu pana la Vaslui sa rezolvam niste treburi. Deplasarea am facut-o cu masina lui, un BMW 330d, an 2000, dotat din fabrica cu faruri Xenon. Daca la dus nu prea am dat importanta luminilor, desi am sesizat luminarea slaba, pentru ca a condus colegul meu, la intors, cand am condus eu, eram disperat ca de abia puteam vedea drumul si descoperi din timp craterele din asfalt. Ca drept dovada, am incasat din plin un crater din asta, chiar la iesirea din loc. Solesti, de am crezut ca am distrus roata. Sincer, e pentru prima data cand patesc asa ceva si eram de-a dreptul suparat.
Dupa acest drum chiar stau total in dubii daca sa imi pun si eu xenon pe masina, pentru ca daca se vede la fel de prost, atunci prefer de 1000 de ori halogenele mele, chiar daca voi fi nevoit sa schimb mai des becurile.


P.S. Despre carnea livrata in contul guvernantilor datorita gropilor din asfalt nici nu mai pomenesc, pentru ca presupun ca le-a fost deja livrata de restul soferilor indestul sa le ajunga pentru un deceniu de acum inainte.
_Constantin_
Eu zic sa ramai la becurile cu care a fost gandita masina. In AMS se fac la unele comparative si teste de lumini. In afara de noul Merc C si Audi A4 restul au fost cam la fel si destul de apropiate. thumbsup.gif
RUE
confirma cu xenoanele:acum un an la fostul job am luat masina de teste (passat 2.0 fsi) in weekend si am facut cateva sute de km. initial credeam ca ploaia e de vina si nu vad prea bine (obisnuit cu loganul cu halogene).
apoi am realizat ca dublu xenon sau ce avea nu ma ajuta prea mult decat pe faza lunga unde era beton.
la faza scurta... sufeream si plangeam dupa luminile loganului.
chiar asa naspa e cu xenoanele din fabrica? after market sunt mai ok?
DRAGOS
Ale mele xenoane de fabrica sunt excelente. Am mers cu civic fara xenon si nu se compara. La fel, merg des cu clio din semnatura si noaptea sunt mult mai incordat decat cu civicul.
mallasorte
DECI treaba sta in felu urmator: nu ajunge sa ai xenoane ...depinde si ce fel de becuri xenon ai. daca ai de 8000 k lumina albastruie ( am avut cind miam cumparat masina) pe timp de ploaie nu vezi nimik pe uscat vezi. Acuma am de 4300 K (lumina alba) si pot sati spun ca vezi ca si ziua ( faza scurta). Nici nu se vede diferenta intre scurta si lunga doar ca lunga bate mai sus. mentionez ca am balasturi de 55 w becuri de 4300k .Fata de halogen vede cel putin de 2 ori jumate distanta. Instalaitia m-a constat in jur de 5 milioane anu trecut .
Colonelu'
Dupa cum spuneam, la BMW-ul pe care l-am condus, avea din fabrica becuri xenon pe faza scurta. Dupa cum stiti, probabil unii dintre voi, xenoanele din fabrica vin doar in intervalul de 4100-4300k. Doar pe aftermarket se gasesc in alte variante de temperatura de culoare. Pe faza lunga avea montate xenoane cu temperatura de 6000k. Eu am fost deranjat de slaba luminozitate de pe faza scurta in special cand venea o alta masina diin contrasens, caci pe lunga nu mai era o problema. De fapt si pe faza lunga era o mica problema, acea a culorii prea albastre care te obosea.
_Constantin_
Depinde de far, de bec, de cat de mult ii deranjeaza pe cei din fata. Eu am incercat toate variantele sau le-am vazut pe alte masini, in materie de faruri .... asa cum le-a gandit producatorul. Nu te-a deranjat niciodata un Logan cu xenoane? Pe mine ma orbesc constant. La fel si 3-are sau A4 care au puse after-market.

LE: eu ii rapsundeam lui mallasorte
OCTAN_95
Pe mine ma deranjeaza f tare o tot mai larga raspandire a unui obicei"pagubos" zic eu: faza lunga pe farul stg si pe cel din dreapta scurta.
Ii faci semn si "partz', si apoi la transportere, au alea niste lumini de te omoara, pe scurta.
hadriano
salut
ma bag si eu in discutia despre xenoane....Din ce am mai citit, avantajul lor ar fi consumul f mic comparativ cu lumina emanata.Deci un bec care emite n lucsi pe xenon consuma mult mai putin curent ca unul care emite halogen.Plus temperatura de culoare a luminii ar mai fi la avantaje.La dezavantaje ar fi lumina extrem de punctiforma a becului xenon, ceea ce implica un far special pt disipare.Ca merge si cu farul original care nu era gandit pt xenon, asta e alta treaba, dar clar (pe langa banii dati, acum nu chiar asa de multi, dar in trecut destul de) nu ai maximul posibil, si risti sa lumineze chiar mai slab ca un halogen clasic.Si e de la sine inteles ca cea mai mica eroare in reglajul farurilor xenon duce la orbirea celor din sens opus.Pe mine la avensis, modelul 1, lumina ma satisface, dar cand vad cum raze din bec bat la 70 de grade in sus fata de pamint, imi vine sa rad.Am mai povestit, odata am prins o ceata serioasa si am oprit masina ca nu puteam crede ca de la mine sunt acele raze imprastiate in directii imposibile.Cu alte cuvinte, o parte din lumina e pierduta aiurea, farul nu e optimizat, si am vazut aceleasi raze si pe o auris model nou, corola, etc.
A mea masina vad ca merge bine, si nu a mai facut figuri dupa ce i-am aplicat discret si hotarit doua lovituri de coada lopata in demaror...ca sa se invete minte sa nu mai faca nebunii.
Ce e curios, e ca in Italia de ex, pe unde ma chinui sa fac un ban gramada, ulei de motor fffff rar gasesti 5w40, mai jos nici vorba.Mai peste tot este 10w40, castrol, mobil, si alte firme si firmulitze.Din ce stiu, asta 10w nu e full sintetic,dar lumea merge cu el minim 15000, si chiar 20000.Eu am in masina 5w40 castrol edge, am avut nebuneala sa bag din asta, si nu am vazut prin magazine.Deci ulei in functie de temperatura zonei de locuit.O singura satisfactie am, ca nu mai dau cu masinutza prin gropi la fiecare metru..macar atat.
drabisan
Ieri masinuta mea a implinit 50.000km. 4 ani si 5 luni. Nu e mult, dar este exact cit imi calculasem, nu mai mult de 15000/an.
Dupa atita vreme, si dupa atitia kilometrii, inca ma bucur cind am de condus Avensisul!
Singurul cadou pe care o sa-l primeasca vor fi niste stergatoare noi. Valeo clasic sau Valeo xtrm. Ce-oi gasi, pentru ca Valeo-urile clasice de pe ea nu mai pot inca un drum. Le-a ajuns frigul din iarna asta...
Stiinta82
Salutare,
am si eu o intrebare ptr voi;la revizia de 30k mi-au spus baietii de la GTC ca pe la 37k(acum am 36000) ar trebui sa schimb placutele frana pe fata
Vi se pare normal la nr asta de km ?ca am avut o divergenta cu tata si el nu intelege cum am putut eu manca placutele in km astia
Socrul meu are 50k cu skoda octavia tour si nu a schimbat inca placutele;inainte la Espero am ajuns la 68k si abia atunci le-am schimbat

multumesc
vio
depinde ce intzelege cel de la service prin schimbatul placutzelor... fabricantul zice ca grosimea maxima e cam 12 mm(parca pe fatza) si minimul este de 1mm atentie 1 mm. io unu le am de 30 000 km la avensis schimbate o data 48 000de km si la corolla cel mai mult 50 000 km.
DRAGOS
sau poti sa patesti ca mine si sa le arzi in 15 mii de km smile.gif
Stiinta82
QUOTE (vio @ Apr 6 2010, 08:44 PM) *
depinde ce intzelege cel de la service prin schimbatul placutzelor... fabricantul zice ca grosimea maxima e cam 12 mm(parca pe fatza) si minimul este de 1mm atentie 1 mm. io unu le am de 30 000 km la avensis schimbate o data 48 000de km si la corolla cel mai mult 50 000 km.


nu am intrat in detalii cu el ,ca la stilul meu de condus ma asteptam oarecum;dupa dicutia cu tata am inceput sa-mi pun intrebari
hadriano
Depinde si de marca placutelor, de stilul de condus, daca primordial e orasul sau se conduce mai mult in afara.Dupa parerea mea, nu cred ca exista un kilometraj, sau doar unul cu plus minus 10000 km.Cred ca 35 mii sau cat ai zis, e destul de ok.Plus ca ,la service, na, vor sa faca si o schimbare de placute.Am toata stima pt GTC, mi-am schimbat distributia, am deja 12000 cu ea.La fel mi-a fost sugerat ca gata, maxim 1000-1500 mai fac.am facut vreo 4000 sau 5000 si le-am schimbat doar pt ca plecam din tara.Nu zic ca erau noi, dar inca un 5000 cred ca mai mergeau.Deci probabil si la tine poti sa adaugi inca un 5000 lejer.Eu le-am schimbat personal, pe fata, din placere.E simplu de tot,daca ai indemanare si te pricepi putin.Plus ca am economisit miliane bune, am dat pe fata spate 3.8mil pe ferodo premier, si doar pe fata la GTC ar fi fost 4mil si ceva.Asta e, oricum am dat pt o treaba de 5 min, schimbat un filtru, manopera 90 RON, si am zis ca de acum incolo chestiile banale le fac personal.Am facut poza cu kilometrajul, 200.000...si merge struna.Firma de firma, si astia le scot de cacao, mama lor de americani.Dupa ce au vazut ca lumea le cumpara in draci, au zis hai sa le taiem putin craca, ca na, sa moara si capra lor.
_Constantin_
Un set de placute se consuma si in 200km daca esti destul de determinat, sau in 2h pe circuit. Sincer 35000km cu placutele originale la un regim mixt de mers e foarte bine. Pana la urma chiar daca mai mergeau, nu se stie cat mai mergeau si era siguranta ta in joc. Personal prefer sa schimb chestiile astea chiar inainte sa fie consumate 100%. thumbsup.gif
Stiinta82
QUOTE (_Constantin_ @ Apr 7 2010, 11:55 PM) *
Un set de placute se consuma si in 200km daca esti destul de determinat, sau in 2h pe circuit. Sincer 35000km cu placutele originale la un regim mixt de mers e foarte bine. Pana la urma chiar daca mai mergeau, nu se stie cat mai mergeau si era siguranta ta in joc. Personal prefer sa schimb chestiile astea chiar inainte sa fie consumate 100%. thumbsup.gif


asa m-am gandit si eu;am dat comanda inainte de Paste, dar nu aveau pe stoc.O sa cumpar EBC Blackstuff

multumesc de raspunsuri
vio
CITAT(_Constantin_ @ Apr 8 2010, 01:55 AM) *
Un set de placute se consuma si in 200km daca esti destul de determinat, sau in 2h pe circuit. Sincer 35000km cu placutele originale la un regim mixt de mers e foarte bine. Pana la urma chiar daca mai mergeau, nu se stie cat mai mergeau si era siguranta ta in joc. Personal prefer sa schimb chestiile astea chiar inainte sa fie consumate 100%. thumbsup.gif



daca producatorul zice ca sunt safe pana la minim 1mm de ce sa nu le tzin ... de aia am dat banii pe mashina buna .. nu se schimb palcutzele ca la Dacie sau te miri ce mashina de 2 lei. normal ar trebuii sa tina minim 50000 dekm in conditiile atmosferice de la noi.
tibinel
QUOTE (DRAGOS @ Apr 6 2010, 08:46 PM) *
sau poti sa patesti ca mine si sa le arzi in 15 mii de km smile.gif

D

QUOTE (DRAGOS @ Apr 6 2010, 08:46 PM) *
sau poti sa patesti ca mine si sa le arzi in 15 mii de km smile.gif

Dragos,ale tale sunt fripte nu arse.Arse ai avut ocazia sa vezi poze cu unele, pe circuit in Ungaria anul trecut! whistling.gif
TIBINEL
Vad ca iar am fost logat cu alt cont,se poate face ceva?
DRAGOS
Pai si ale mele au terminat sesiunea de circuit "in fumuri". Parca nu asa de tare ca ale tale, dar pe acolo.
stasu
Salutare,
As dori sa achizitionez un set de jenti ptr. Toyota din semnatura, si as vrea sa stiu care ar fi dimensiunile maxime admisibile fizic pentru jenti.
Multumesc.
_Constantin_
Asta trebuie intrebat la service. Sincer cred ca poti sa pui 17" fara probleme cu o latime de 7.0J sau 7.5J. Asta inseamna o anvelopa cu dimensiunea 215-225/R17. thumbsup.gif
HORIA100213
Salut, baieti.

Revin pe forum dupa o pauza destul de lunga. Nu de alta, dar cred ca se impune un scurt bilant la frumoasa cifra de 208.000 km si ceva maruntis, cat imi indica domnia sa kilometrajul.

Intretinere: conform carnetului. Cu mentiunea ca totul este mult mai ieftin dupa iesirea din garantie. Spre exemplu, discurile frana fata-spate si placutele au costat, in total, circa 900 RON, acum doua saptamani. Marca JAKO PARTS, calitate de fabrica.

Reparatii dupa 208.000 km:
- rulmenti finali cutie de viteze ( pe la 30 si ceva de mii de km). Reparatie gratuita, in garantie.
- rola cu brat intinzator - acum, sambata, motiv pentru care am si facut revizia de la 210.000 un pic mai repede. Cost - 480 RON.
- bucsi bare stabilizatoare fata-spate, se gasesc doar originale, cost aproximativ 350 RON.
- garnitura capac culbutori + garnitura buson ulei, cost undeva la 40 RON. Scapa un picut de ulei pe o bobina, asa ca am decis inlocuirea.
- burduf interior planetara stanga, cost 40 RON. Pt. siguranta, voi schimba si burduful interior pe dreapta, desi mecanicul zice ca nu trebuie, ca e unghiul mai mic, planetara fiind mai lunga, de unde solicitari reduse comparativ cu stanga.
- clipsuri protectii plastic motor - 50 RON.
Si cam atat, daca nu iau in considerare amortizoarele fata schimbate pe la 130.000 km. Nu pentru ca ar fi fost cu adevarat nevoie, ci doar datorita piticilor de pe cortex. La vremea aceea, circa 1.400 RON (mda, nu ma uitam la bani). Da, si urmeaza periile de la motorasul ventilatiei, care dau semne de oboseala. Sunt aproape terminate, saracele, dupa cat aer s-a ventilat prin masina.

Una peste alta, reparatiile au ajuns la o suma pe care eu o consider modica, de 960 RON, plus circa 200 RON manopera. De retinut ca aproape toti km i-am facut in tara, pe drumurile pe care le cunoastem cu totii.
La schimbarea garniturii capac culbutori, am putut admira interiorul si lantul de distributie. Ma credeti sau nu, dar daca stergeam uleiul de pe interiorul capacului, puteam servi masa pe el. Depuneri practic zero, jocurile la tacheti, supape si ce mai era pe acolo masurate cu lera si in limitele de toleranta, intr-un cuvant, totul OK. Asigurat de mecanic ca mai merg tot atat fara probleme, doar lantul schimbat la 320.000 cat prevede STAS-ul Toyotei. "Parca e motor nou", a concluzionat mecanicul.

Ce sa va mai spun, baieti. Asta e. Este adevarat ca am intretinut masina cu sfintenie si dupa iesirea din garantie, dar nu am avut motive de dezamagire. Avensisul meu a vazut doar ulei inscriptionat Toyota sau Castrol Edge 5W-30, filtrele au fost de calitate buna (MAN sau Jako Parts), cureaua de accesorii de la Gates (tot Gates se pune si in service-ul Toyota, doar ca langa Gates scrie si Toyota), bujiile doar Denso Iridium IK16. Tot am cautat VK16, dar nu am gasit. In trei ani, am schimbat anvelopele dupa cum urmeaza: Michelin Pilot Primacy (echipare originala), Vredestein SportTrac 3, Dunlop Sport Maxx (doua seturi), Michelin Primacy Alpin 3, Bridgestone Turanza ER 300, iar acum am pus Continental PremiumContact 2. Este adevarat ca eu schimb anvelopele cand adancimea profilului scade sub 3 mm, pt. a evita acvaplanarea. A, da, plus un set de jante care mi-au luat ochii la vremea achizitiei - 470 Euro. Dar am pastrat jantele originale, care sunt OK.

Scuturile de plastic de sub masina isi poarta cu mandrie cicatricele dupa razboaiele cu drumurile romanesti. Nici capota nu a scapat fara ciupituri. Bara fata a coborat putin sub faruri (1-2 cm), de la gropi si borduri agatate la oboseala. Da, si tapiteria de la scaunul meu, pe partea stanga, are o gaura de la prea multa frecare. In rest, toate bune si frumoase. Tinuta de drum impecabila, motorul trage superb si urca minunat in ture, mai bine decat o facea in prima suta de mii. Si nu e placebo.

In momentul asta, cand economia este cum este si drumurile sunt tot alea, n-as schimba masina asta nici sa ma impusti. Pur si simplu am ajuns la concluzia ca acest model de Toyota nu este un consumabil. Este o investitie. Trebuie doar intretinuta corespunzator.

Voi posta foto cu masina + kilometraj saptamana viitoare.

Va doresc toate cele bune

Era sa uit: am ajuns la a treia baterie de acumulatori. Dupa cea originala, schimbata pe la 50.000, am avut Bosch Silver S5 de 63 Ah. M-a tinut fara probleme pana primavara aceasta, cand parca nu mai tinea curentul cum trebuie. Voltaj doar 2,4 dimineata, la rece, cu un singur consumator (detectorul de radar), inainte de pornirea motorului.

Solutia a fost tot un Bosch Silver S5 de 63 Ah, pe care l-am gasit la un pret bun, de 365 RON + bateria veche. Dar bateria nu e reparatie, e doar un consumabil. Devizul nu se modifica.
_Constantin_
E cu adevarat uimitor cati km ai facut intr-un timp atat de scurt si cat de putine lucruri ai schimbat. Nu trece zi sa nu regret ca am vandut-o pe a noastra. confused.gif
cristsib
Dupa 6 ani bateria originala a considerat ca este timpul sa ma lase balta. Din ce-am vazut prin targ, am de ales dintre Varta (blue), Bosch (silver), RomBat, Caranda, Victor si cam atat. Voi ce ati lua?
vio
io am luat Caranda. pretz mic de achizitie... oricum ideea e ca daca se strica in garantie ti-o schimba oricum dupa numai conteaza , doar sa scutesti bani.
drabisan
Eu mi-am luat Varta Blue asta toamna tirziu cind cea originala murise in parcare de stat degeaba.
Varta cea noua am omorit-o singurei. A mea junioara are placere mare sa apese luminile de pe plafon inainte de a o da jos din masina. Pe motive de shadere si de neuitat la masina, a stat vreo saptamina. Si cind am vrut sa iau masina, din parti curent in acumulator. L-am incarcat 1 zi intreaga si a trecut cu brio frigurile din iarna. Acum vreo luna am programat detectorul si arata cu motorul oprit 12.4V. Ceea ce nu e deloc rau, dat fiind ca masina statuse cuminte 3-4 zile.
Oricum, marele beneficiu al acestui acumulator a fost altul - inainte, la relanti, cu faza scurta aprinsa si clima si ce alti consumatori mai sint prin masina aveam relantiul instabil. Pe care Toyota l-a constatat, dar mi s-a spus oficial ca nu au cum sa-l rezolve. Dar s-a rezolvat in totalitate cu acumulator mai mare. Din pacate nu mai lucreaza nici Mr. Petrescu si nici Mr. Badila la ei, sa ma duc sa le spun ca dupa 4 ani am gasit eu rezolvarea relantiului instabil.
cristsib
De cat ti-ai luat? Am vazut de 52, 56, 60 Ah. Si eu mai am faza cu relantiul, am crezut o vreme ca este de la benzina, apoi de la ECU, acum am ajuns sa ignor problema.
drabisan
Blue dynamic de 60.
La 1.8 exista un buletin privind problema asta cu relanteiul. Verifica-l si vezi daca nu esti din cei afectati. Ei spun ca problema ar fi la 1.6 si 1.8. La 2 nu exista smile.gif
HORIA100213
Revin cu fotografiile promise. Asa arata un Avensis dupa aproape 210.000 km pe drumurile patriei.
cristsib
QUOTE (drabisan @ Apr 24 2010, 12:19 PM) *
Blue dynamic de 60.
La 1.8 exista un buletin privind problema asta cu relanteiul. Verifica-l si vezi daca nu esti din cei afectati. Ei spun ca problema ar fi la 1.6 si 1.8. La 2 nu exista smile.gif

Am verificat si acolo si nu ma incadrez, de aceea spuneam ca am renuntat sa dau vina pe ECU. Voi incerca faza cu o baterie mai mare, ma bate gandul la un Rombat-Premier, ma gandisem la 55 Ah, sa vad daca gasesc de 60 prin Sibiu.
adrian_flavius
Guys, need some help, please...mi s-a ars becul de pe faza scurta, pe partea stanga...care stie ce tip de bec trebuie sa cumpar, unde il gasesc mai ieftin, si daca merita sa iau altceva decat piesa de origine...eventual unde gasesc o pereche mai ieftina (supermarket-uri, distribuitori piese auto, etc...); n-am intrat inca pe japanparts.ro, da' puteti sa-mi spuneti daca e mai ieftin acolo ca in alte parti...

PS: nu vreau sa modific instalatia si sa trec pe xenon/etc, raman pe becuri standard, da' daca exista loc de mai bine decat acum, sunt deschis la sugestii... whistling.gif whistling.gif
vio
H7 dar tre sa le schimbi pe ambele. daca vei schimb dect unu peste scurt timp se va arde si celalat . cat despre ce beace .... io am Xtreme Power si sunt oki
Colonelu'
QUOTE (adrian_flavius @ Apr 27 2010, 03:19 PM) *
Guys, need some help, please...mi s-a ars becul de pe faza scurta, pe partea stanga...care stie ce tip de bec trebuie sa cumpar, unde il gasesc mai ieftin, si daca merita sa iau altceva decat piesa de origine...eventual unde gasesc o pereche mai ieftina (supermarket-uri, distribuitori piese auto, etc...); n-am intrat inca pe japanparts.ro, da' puteti sa-mi spuneti daca e mai ieftin acolo ca in alte parti...

PS: nu vreau sa modific instalatia si sa trec pe xenon/etc, raman pe becuri standard, da' daca exista loc de mai bine decat acum, sunt deschis la sugestii... whistling.gif whistling.gif

Cand deschizi capota, pe rama neagra a farului sunt trecute tipurile de bec in dreptul fiecarei pozitii in parte. Dupa cum a zis si Vio, pe scurta sunt tip H7, iar pe lunga sunt H1. Becuri se gasesc pe toate drumurile si nu trebuie sa dai comanda neaparat pe net pt ca te va ajunge mai scump decat un simplu drum pana la Carefour (spre exemplu, unde poti gasi Philips X-treme power). Trebuie doar sa ai grija cand montezi becul sa nu atingi cu mana sticla lui, cat si sa ai grija la remontarea capacului de etansare de la far din spate, sa nu ciupesti garnitura de cauciuc.
OCTAN_95
CITAT(vio @ Apr 27 2010, 04:44 PM) *
H7 dar tre sa le schimbi pe ambele. daca vei schimb dect unu peste scurt timp se va arde si celalat . cat despre ce beace .... io am Xtreme Power si sunt oki

Care e explicatia cu privire la necesitatea schimbari ambelor becuri?
cristsib
Cum spunea si @colonelu, in Carrefour gasesti la preturi OK, ideea ar fi sa nu ai intr-o parte cel stock si in partea cealalta Xtrem power, dar despre ars, nu stiu! Totusi grija la schimbat, fostul proprietar cred ca a incercat sa-l schimbe la a mea si a rupt soclul (asta este lipit pe far si daca se dezlipeste sau se rupe, nu mai sta becul unde trebuie si trebuie schimbat tot farul-ca la mine whistling.gif ). Succes!
stasu
Chiar eu am patit ce a zis vio, mi s-a ars faza scurta, am schimbat-o, si a doua zi s-a ars si cealalta chiar atunci cand am aprins farurile. Dupa ce am schimbat-o si pe a doua cu acelasi tip de bec si brand nu am avut probleme.
Schimbatul nu ar dura mai mult de 3 minute!
Succes!
P.S. Nu stiu cum gasiti voi la Carrefour, eu cand ajung acolo tot timpu e gol raftul ptr becuri sad.gif
drabisan
Azi am facut o mica magarie - am calcat-o, cit a vrut ea de tare.
Gumele le am in forma - le-au pus baietii azot cind le-am schimbat; benzina clasica Luk de 95; A2-ul extrem de gol imediat dupa Fetesti; nu batea deloc vintul; temperatura numai buna pentru alergat 22 de grade
Si am pus pedaua la fund. Si am lasat-o sa accelereze pina nu a mai vrut. Acul s-a oprit la putin dupa 220. GPS-ul s-a oprit la 211. Consumul instantaneu - 35-36%.

Pina acuma e cea mai mare viteza pe care am atins-o. De obicei nu am reusit prea mult peste 210 pe bord. Undeva la 205 pe GPS.
Cred ca singurul merit pentru acest "record" il are filtrul de aer. Desi nu conic sau alte inginerii, nu mai e cel de-l pune Toyota by default. (nu ma intrebati de care e, ca vio e in concediu si nu-l sun sa aflu smile.gif )
Legionaru'
Doar atat? Ma asteptam la mai mult.
Si eu am atins 225 pe ceas. Insa eu eram in Germania pe autostrada. whistling.gif
22nst
putin... am avut si eu cu aia veche 220 pe bord... tot in germania.
Mariustom
starwars.gif Terminați !!!

Și mai lăsați plimbările prin Jermania tongue.gif
ninja.gif

PS: nu uitați imaginile din videoclipul campaniei din semnătura mea !!!
drabisan
Hai mai Marius, ca am zis ca am facut o magarie! One time smile.gif

Si aia doi de se plimba prin jermania...samsari de masini, v-ati dat de gol ninja.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.