Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea VIII-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
OCTAN_95
CITAT(Jujuka @ Aug 17 2010, 10:55 AM) *
Salut,
Am o Toyota Corolla Sedan 2.0 D4D fabricata in dec 2004. Acum doua luni am pus pe masina anvelope noi Michelin Energy Saver 195/60/15. Dupa o luna de zile am iesit din Bucuresti si am constatat ca incepand de la 145 km/h am o bataie ce se amplifica odata cu, cresterea vitezei. Nu imi dau seama de la ce e, daca e de planetara sau de cauciuc. Ideea e ca, nu tremura masina, nu bate in curbe(serpentine) - se aude un huruit infundat - parca din dreapta fata. Acum doua saptamani am fost la vulcanizare sa le verific si cei de acolo au spus ca rotile sunt OK. Joi am o programare la Toyota Pipera pentru verificare.
Ma puteti ajuta cu ceva sugestii legate de aceasta problema pe care o am cu Toyota? (este doar una din multele probleme pe care le am cu ea)
Tks!

Poate ai patit ca si un alt coleg forumist, (nu dam nume persoana importanta !) laugh.gif cara era alarmat de un fenomen asemanator descris de tine, in fina a realizat ca rula din cand in cand pe marcajul rezonator.
Jujuka
QUOTE (OCTAN_95 @ Aug 17 2010, 11:52 AM) *
Poate ai patit ca si un alt coleg forumist, (nu dam nume persoana importanta !) laugh.gif cara era alarmat de un fenomen asemanator descris de tine, in fina a realizat ca rula din cand in cand pe marcajul rezonator.


smile.gif multumesc de sugestie dar te asigur ca nu e vorba de zgomotul produs marcaje.
Jujuka
QUOTE (hadriano @ Aug 17 2010, 10:50 AM) *
"incepand de la 145 km/h am o bataie ce se amplifica odata cu, cresterea vitezei"....."nu bate in curbe"...."se aude un huruit infundat "
scuze, ori e bataie ori e huruit?cum zicea colegul, pe soselele din Ro e normal sa auzi un alt zgomot provenind de la roti, la viteze epste 150km/h.stai linistit, e f posibil sa fie de la cauciucuri, chit ca sunt f bune, dar tot au un zgomot marit la viteze mari.sa vezi pe asfalt drenant, din ala cu bobu mare, huruie ca lumea.DAca e bataie, simti in volan, e alta poveste...si primul lucrul as suspecta echilibrarea rotilor.

E bataie - nu din cauza profilului pe care il are cauciucul. Imi par mult mai silentioase dacat Bridgestone pe care le-am avut inainte. As sta linistit numai ca e destul de deranjant zgomotul. Am mers cu masina pe autostrazile "Constanta" - "Pitesti" - "Cluj" si am aceiasi bataie. Pe autostrada de la Cluj bataia se auzea mai clar pentru ca este un covor asfatic de inalta calitate si anvelopele nu fac zgomot.
Legionaru'
E bataie sau zumzait spre huruit?
Jujuka
QUOTE (Legionaru' @ Aug 17 2010, 12:34 PM) *
E bataie sau zumzait spre huruit?


salut,
Bataice spre huruit. Seamana izbitor de mult cu huruitul de planetara numai ca am 75.000km si nu cred ca e de planetara. Merg joi la service sa vad ce zic si ei.
drabisan
Hai sa-ti spun experienta mea: am un cauciuc, acum e pe stinga spate (si acolo va ramine) usor zapacit.
Nu e dezechilibrat rau, adica nu cit sa nu iasa perfect la echilibratul de la vulcanizari. Si l-am echilibrat la vreo 5-6 diferite pina acum. Si nu are vreo gilma care sa se vada. Are el ceva, nu stiu ce wink.gif
Dar, cind e pe fata, imi vibreaza un pic volanul intre 120 si 130/h. Legionaru chiar l-a simtit cu miinile lui. Inainte, sau dupa viteza asta nu se simte nimic.
Dupa cum am zis, acum e pe spate. Si se aude un fel de zgomot, ciudat de definit, dar se aude, intre aceleasi viteze. L-as asocia cu un huruit, mai degraba.

La mine solutia e simpla: nu merg peste 120 si sub 130 prea mult timp si nici nu-l mai pun vreodata pe fata smile.gif
Oricum Toyo-urile astea au ~30.000km, si peste 3 ani dupa dot, asa ca la primul loz le voi schimba. Tot cu Toyo Proxes T1R pentru ca imi plac!
vio
esti praf, pune mana pe bere ca vad ca te deshidratashi ... sa ti dau io niste caucioace cu recenzi mai bune ca la Toyo wink.gif) si nu ai da 2 bani pe ele ca de "nu e cunoscute".
Legionaru'
E posibil sa fie rulmentul.
hadriano
Si eu inclin spre un rulment.
Planetara, daca nu are vreun defect de fabricatie, cand e uzata, are acel zgomot de bataie in curba, ceea ce nu cred sa auzi prea curand la toyota ta.Problema cu rulmentul e ca nu realizezi imediat daca e pe fata sau pe spate, plus ca e greu de spus cu roata ridicata ,da domnule, e cu problema.In sarcina si la turatii cat de cat incepe sa isi faca de cap.Si la fel de bine poate fi si un cauciuc, exact cum descria colegul forumist, are el ceva, nu stim ce (in general de la o groapa sanatoasa).Legat de asfaltul de inalta calitate de la cluj, e drept, e ok, dar retine ca are o granulatie mai mare decat cel folosit pe strazile judetene, deci e normal sa auzi un zgomot marit la viteza aia, de peste 130km/h.Oricum, daca ai un usor huruit de la vreun rulment, sigur nu il auzi la 140 pe autostrada.Dar tu tot folosesti termenul bataie, care e altceva.
Incearca sa atingi f usor pedala de frana, sa vezi daca dispare.
vio
rulmentul nu bate si nu iti da joc in volan . plus ca in curbe zgomotul/huruitul ala dispare .
stasu
Imi poate sugera cineva o marca de lichid de frana ptr Ave?
Multam.
stasu
Am gasit raspunsul in partea VII-a.
Jujuka
Salut,

Am fost saptamana trecuta la Toyota Pipera se verific de ce am acea bataie si au spus ca nu au cum sa replice viteza de 140km/h. Dupa ce au facut verificari pe rampa au spus ca dpldv bataia nu este cauzata de planetare sau alte componente mecanice. In urma acestei verificari au spus ca trebuie sa schimb discurile si placutele pe fata si kit ambreiaj(am reclamat ca am pedala de ambreiaj tare - la fel de tare la ca 26.000 km numai ca in garantie nu au spus ca trebuie sa schimb kit ambreiaj - nu inteleg de ce, poate ma lamuriti voi). Cel de la receptie a spus ca dupa ce-mi schimb discurile si placutele pe fata bataia ar putea sa dispara - daca nu dispare zice ca sigur de la cauciucuri e(e cea mai tare metoda identificare a problemelor).

Tot saptama trecuta am vrut sa-mi iau jenti de tabla pentru anvelopele de iarna si sunt ~450- nu sunt cam scumpe?
Multumesc
vio
nu ai roata de rezerva? sau schimba rotile fatza spate inainte sa te bagi la cheltuieli dupa javrele alea ... nu are aface discurile sau palcutzele cu bataie ... doar la franare ai simtii ceva in rest nu .
Jujuka
QUOTE (vio @ Aug 23 2010, 09:37 PM) *
nu ai roata de rezerva? sau schimba rotile fatza spate inainte sa te bagi la cheltuieli dupa javrele alea ... nu are aface discurile sau palcutzele cu bataie ... doar la franare ai simtii ceva in rest nu .


Incerc sa gasec jante de tabla sa pun anvelopele de iarna si daca nu gasesc o sa incerc varianta cu roata de rezerva, prin eliminare.

Tks
hadriano
salut
Iar am probleme cu demarorul.sad.gif
si tot prin alte tari l-a apucat.Treaba ce ma dispera, este ca nu imi dau seama ce poate fi.Cand dau la cheie, face tzac, adica se duce bendixul in fata, aud ca se roteste si motorasul, dar nu cupleaza.Nu caraie, adica nu scapa dintii in volanta, doar face un fel de zgomot si se invarte rotorul mare in gol.Am dat jos demarorul, eram convins ca sunt carbunii, nhici vorba, totul era ok.am verificat alte chestii electyrice, era ok totul.am inteles de la altii ca ar putea fi acest bendix, care are un fel de ambreiaj, stie careva daca asa este?Ce ma mai interesa , este acea adresa de internet unde se poate afla codul pieselor de toyota.Un demaror nou costa la toyota 600 euro + tva, adica 720 de euro sad.gif.Releul demarorului e ok, contactul de cheie zic ca e ok.Cand l-am dat jos, inainte de remontat l-am verificat cu bateria, parea ok.O sa il mai dau odata jos, dar totul e sa descopar ce are.Precizez ca motorul e un D4D
vio
dar asa dat jos se invarte ? nu ai incercat ? daca invarte incearca sa ii blochezi cumva rotitza de angrenare sa vezi daca face priza sau nu .poate fi si bobina care sa fie strapunsa si face scurt la niste spire si fura curent.


ambreiaj e mult zis .... este furca de actionare dar aia daca se rupe se rupe . daca e tocita sau indoita iti calca aiurea si se aude acel rontzait urat
Colonelu'
In principiu, bendixul se schimba cand are dintii tociti si nu poate cupla perfect pe volanta sau cand e e rupt. Dupa cum spui, 99% e problema de la bobina de anclansare, care trage bendixul spre volanta. Trebuia sa verifici cand ai dat jos modul de functionare. Incerci sa blochezi bendixul sa vezi daca bobina solenoid incearca sa ti-l arunce in afara si sa il invarta.
vio
da citisem info asta acu vreo 8-10 zile
hadriano
Salut
ieri am demontat iar demarorul.Nu stiu ce sa mai cred si sa fac.Unul second la toyota e 470 de euro si nou 720.L-am probat cu cabluri de pornit masina, din alea groase.Bobina arunca in fata bendixul,motorasul se invarte perfect.Asta in gol, cu el pe masa.Bendixul e capsulat, are un fel de cuplaj unisens, rotita lui intr-o parte se invarte in cealalta nu.Eu am zis ca el trebuie sa fie, acest cuplaj sa nu mai poata roti volanta.L-am si scos de peax, m-am uitat la el, nu ai ce sa ii faci, dintii nu stiu cat de tociti sunt, au ceva sanfren dar nu mare,si se vede urma unde intra pe volanta, ff putin mai ludioasa, de vreo 10 mm pe adincimea dintilor.Pur si simplu nu se invarte, se aude cum face tzac(adica bendixul merge in fata) apoi invartirea motorasului in gol.Fara caraieli sau ate nebunii.La rece imi porneste mai usor, la cald, dau vreo 10 min, cateodata simt ca innebunesc., pina la urma o ia si porneste.Eu eram chitit sa iau acest bendix, dar ce imi ziceti voi ma baga la idei.Amamanualul toyota, exact descris si explodat demarorul meu, ce teste se fac, etc, totul e ok la rece.Nu crie nimic de vreo valoare in omi a bobinei, sa ma mai uit.Cert e ca nu reusesc sa aflu ce are si sa rezolv cumva.
Tiberiu61940
Eu zic sa-l iei in sacosa si sa tragi deoparte un electrician de la Toyota. Cu vreo 50 lei s-ar putea sa o rezolvi, sau macar sa afli ce are.
vio
daca zici ca face la cald ,,, totushi e ceva electric facut praf, ti am zis bobina strapunsa si face scurt intre spire.
hadriano
am schimbat bendixul.Se pare ca s-a rezolvat.m-a costat 80 de euro doar piesa, restul am facut eu.Nu era mare lucru, doar remontarea unei sigurante elastice pe axul demarorului e o problema.am avut o surpriza neplacuta care sper ca am rezolvat-o, anume cand am pornit prima data masina cu noul bendix, demarorul a ramas cuplat chiar si dupa ce am scos cheia din contact.Noroc ca am avut prezenta de spirit si cum aveam toate cheile insirate am scos instantaneu borna de minus.Am verificat era totul ok, apoi nu a mai facut figura, cred ca a fost un mic rodaj al bendixului pe ax.Oricum mi-a ramas asa o frica sa nu se mai repete doamne fereste figura,ca se face praf demarorul.In sfarsit, sa zicem ca am scapat ieftin, pt ca fiind in alta tara e aiurea si f scump.Am luat un prospect de la un service toyota, sunt niste preturi de iti vine rau.Nu mai retin, schimbat placute fata 320 sau 380 euro, amortizor spate 180, etc.Imi par aberante preturile, un coleg a schimbat supapele la chiuloasa, plus arcurile, garnitura si totul a costat 1800 euro.La un ford mai vechi cu gpl.
Va salut cu stima
Tiberiu61940
La preturile astea cred ca esti prin Elvetia. Aia vind gaura de la svaiter mai scump decit cascavalul.
drabisan
A mea masinuta a prestat 4200km in ultimile 16 zile. De la autostrazi care costa 30E per 600km pina la off-road (lejer, nu va ginditi la extreme).
Inca o data m-a facut sa o iubesc in plus. Da, masina asta chiar poate! A reusit sa ne ofere confort din toate punctele de vedere si viteza chiar si 10 ore practic in continuu.
Cum arata bancheta din spate...greu de descris. Dar va dau un tip: copil foarte energic de 2 ani si 3 luni. Asta e! O spalatarie foarte buna si vreo zi de uscat va rezolva problemele.

Consumul, in conditii decente de mers a fost la o medie de 8.1. Ceea ce m-a ultra-bucurat!
I-am schimbat, la urgenta, stergatoarele, dat fiind ca intoarcerea a insemnat 60% prin ploaie, iar vechile mele stergatoare dadeau semne vizibile de oboseala. Acum am niste Champions - 600 pe stinga si 410 pe dreapta. Dupa ~1000km de ploaie arata perfect. Acuma, cit vor rezita...Dumnezeu stie, dar nu prea conteaza dat fiind ca au costat 36E.
Tot ma deranjeaza ca nu avem si noi senzor pentru nivelul lichidului de spalat geamuri! Ce i-ar fi costat pe japonezi? Sau pe noi? Dar tare ar fi fost bun!!!

Acum sint cu vreo 800km peste limita celor 15000 de service. Uleiul e la un nivel perfect-inalt. Il voi schimba. Si voi schimba si placutele de frina de pe spate. Au totusi 62.000km. Se cere!
Dar inainte sa merg in service astept un prieten pletos sa-mi aduca filtrele de aer si polen.

A fost un drum lung, extrem de lung, dar in care masina a reusit sa nu ne oboseasca, sa nu ne doara spatele si sa ofere reprize de acceleratie extrem de placute pe serpentine. A doua investitie buna, dupa masina, este Xcarlink-ul: fara mp3-uri din plin ar fi fost un dezastru. Cutiuta aia pe care am dat 200E acum doi ani isi face toti banii!
Si totusi, masina asta care va face 5 ani intr-o luna ma bucura mereu!
drabisan
Azi am facut revizia de 5 ani Avensisului.
Propriu-zis le-am cerut sa schimbe uleiul, sa imi ridice putin farurile si sa arunce un pic de ochi (ceea ce ei numest revizie tip A). Filtrele de aer si de habitaclu le rezolvasem saptamina trecut cu all-mighty Vio.
Totul a fost 370 ron cu tot cu tva.
Fata de cele 6 milioane de anul trecut cind, in plus fara de azi mi-au schimbat uleiul din cutie zic eu ca nu e rau. Da, stiu, scuteam 100 de ron daca nu-i puneam sa-si dea cu parerea despre masina. Chestie pe care sint absolut convins ca data viitoare nu o sa o mai fac. Si va spun si de ce: anul asta au zis ca placutele de frina de pe spate ma mai tin 2000km, iar cele de pe fata cam 8000. Asta in conditiile in care anul trecut mi-au spus ca placutele de frina de pe spate ar mai merge 3000km. Iar eu in ultimul an am facut fix 15980km!
Evident ca am incredere pina la Dumnezeu si o palma peste in Vio, care mi-a zis ca spatele mai tin minim 15000km smile.gif

Si acum faza funny (a se citi sa ma mai fac de rahat o data, dupa ce la inceputurile masinii am cumparat halogene "premium" sa-mi schimb becurile despre care nu stiam ca-s xenoane - am oferta Toyota de la vremea aia si nu scrie ca masina are xenoane!!!) : le-am zis sa-mi ridice un pic farurile pentru ca mi se pare ca nu se mai vad bine iar anul trecut la ITP baietii aia mi-au zis ca sint reglate la minimul de jos si ar merge ridicate pentru confortul meu. Baietii de la Toyota le-au ridicat. Chiar mult. Imi marcasem azi inainte sa plec cu ea in service nivelul (cu masca la 2-3 cm de peretele parcarii de la job), iar dupa aia am verificat si sint 2cm mai sus, masina in aceiasi pozitie. Deci ma astept la o schimbare! Partea distractiva e alta: mi-au spus ca le-au ridicat dar ca ar fi fost cazul de mult sa schimb si xenoanele, ca trebuiesc schimbate la 2-3 ani. Ok, habar nu aveam. Intreb pe la job, aia au inceput sa faca misto de mine ca am ochii foarte buni daca nu le-am schimbat 5 ani. Vorbesc cu Vio care ma ia si el la misto ca si gazul ala se arde, cit ar fi el de "gaz care nu se arde". Imi fac temele. Xenoane D2S Osram - 250ron bucata. Sun la Toyota (la sfatul lui Vio): GE 216ron bucata, cu tot cu TVA. Chinezarii nu prea mi-as lua. Probabil o sa ma uit si dupa Philips, dar nu ma astept sa fie in alt range de preturi.

Una peste alta - bai nene, eu mi-s inginer de telecom/networking! Urmaresc dpdv masini exclusiv forumul asta. Cum de mi-a scapat ca xenoanele se consuma? Noroc cu traversarea Bulgariei 80% pe bezna, ca nici peste 1 an nu ma prindeam ca mi s-au "consumat" becurile sad.gif
_Constantin_
Acum inteleg eu .. domnisoarele din Craiova nu aprind farurile nici noaptea sa nu le consume ... asa se explica de ce asta seara am luat o bordura din cauza unei retardate care se pare ca stia ca farurile se consuma ninja.gif
OCTAN_95
Deci; concluzia vine de la sine!

A se consuma inainte de.........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fetele astea nu au aflat de acel "termen de valabilitate" ???
vio
lu aia i se consumase creierle cred ...
Legionaru'
Dragos iti recomand Osram Xenarc. thumbsup.gif
drabisan
E in mega poll-position! La prima strigare am gasit cu 245 ron/bucata, dar mai caut. Daca exista ponturi le primesc cu placere wink.gif
alex2105
Buna dimineata,

Urmaresc de mult timp aceast forum, si pot sa spun ca informatiile au fost intotdeauna folositoare. Sa o luam cu inceputul. Detin o Toyota Avensis 1.8 Luna, an de fabricatie 2007 cumparata in luna august din Bucuresti. La inceput doream sa achizitionez un Auris pentru sotia mea, dar ca sa spun sincer nu pot sa spun ca am fost incantat de masina. Acesta este al 2 Avensis pe care il cumparam, parintii mei mai cumparasera in 2003 un Avensis de 1.6. Era al doilea Avensis in Constanta, service-ul se facea la Skoda, deoarece nu exista reprezentanta. Masina a fost excelenta, in decurs de 4 ani nu s-a schimbat absolut nimic, nu troncanea, nu avea greieri, nici o problema. Tinand cont de aceste aspecte, am decis sa achizitionez al doilea Avensis.
In 2008 m-am prezentat prima oara in service in Cluj, Profi Auto pentru o problema a display-ul de la aerul conditionat, care incepuse sa se dezlipeasca. Mi-au spus ca nu este nici o problema, ca se va rezolva. In momentul in care am venit sa ridic masina, acesta era lipit sub orice critica, pe interior se vedeau urmele de la lipici, banuiesc ca un copil de gradinita reusea sa il lipeasca mai bine. In momentul in care mi-au dat jos bucata de bord, au reusit sa o si zgarie cu o surubelnita. In momentul in care le-am atras atentia, mi-au spus ca asa a venit masina si ca acum doresc sa o inlocuiesc. Nu mai are rost sa va spun prin ce am trecut, partea proasta pentru ei a fost ca in urma cu 2 zile am facut poze pentru CASCO, binenteles si la interior. I-am amenintat ca ii dau in judecata si intr-un final au schimbat toata bucata impreuna cu display-ul de la alta masina. Am plecat, dar cu un gust amar.
Revizia de 15.000 si 30.000 a fost facuta la Cluj, fara alte probleme. La revizia de 3 de anul acesta, am dorit sa imi aduc uleiul meu, deoarece cei de la Cluj pun in masini ulei Esso Ultron ESP Formula P 5W30, vrac. Cu cat mai ieftin si mai prost cu atat mai bine. Cand le-am atras atentia, au spus ca ei lucreaza cu acest ulei si ca nu au fost probleme. Nu ma consider mare specialist dar intre acest ulei si Mobil 1, Motul, Castrol este o "mica " diferenta. Le-am spus ca doresc sa schimb si bujiile cu unele Denso Iridium, la care raspunsul a fost "nu se poate, se strica motorul". Dupa toate aceste scapari, m-am hotarat sa fac revizia la Targu Mures, unde cei de acolo au fost de nota 10.
Acum 2 saptamani, la masina a inceput sa se auda un troncanit la denivelari, ieri am reusit sa ma duc in service si raspunsul a fost ca am joc in caseta de directie si ca trebuie schimbata. Totodata, am joc si in pedala de ambreiaj, mi-au spus ca mai incolo va trebui sa il schimb. Caseta de directie are un pret de 5000ron.
Vreau sa va spun ca in momentul de fata masina are 44.380 km, si pana acum nu a necesitat nici o schimbare pe partea de directie, placutele sunt ca noi, masina a fost condusa mai mult in afara orasului. Acum sunt intr-o mare dilema, nu este problema de bani, masina o sa o repar, intrebarea este daca se mai merita o sa ma tin, ce poate sa imi mai pice?
Pe aceasta cale, tin sa ii multumesc lui Vali alis Colonelu pentru amabilitatea de care a dat dovada.

Va multumesc
stasu
De service-ul din Cluj nu ma mir sad.gif, acum 2 sau 3 ani in urma am avut parte de un internship de 3 luni la reprezentanta lor. Cum am plecat de acolo mi-am zis

ca daca o sa am Toyota nu o sa o duc niciodata acolo pentru intretinere service, se pare ca tot la nivelul ala au ramas. ninja.gif
stasu
Cu ce placute de frana vine incaltat un Avenisis din fabrica? (ATE, Ferodo, EBC, etc)
OCTAN_95
La al meu, an fabricatie 2004, erau ATE !
alin94962
Avensis 2005, placute Bosch.
9er
Si la 2008 tot Bosch no.gif .
cristsib
Din 2004 ale mele erau Bosch.
vio
dupa o discutie sangeroasa care s-a lasat si cu bushaiuri dure , purtata cu Colonelu' concluzia e asa ... placutzele Bosch nu sunt Bosch, ci sunt placutze Textar facute pt Bosch.
22nst
Eu am avut Bosch
Le-am tinut 40000 km
Alea pe fata mai aveau 4 mm iar cele din spate 5 mm

Cutie automata, cica folosesti mai mult frana. Au tinut muuult!
vio
batman tu nu auzi ca nu sunt Bosch ...
cristsib
Bosch scrie, Bosch citim teehee.gif
Legionaru'
Eu cand le-am schimbat era pansonat pe ele Textar. thumbsup.gif
jack70
Avensisul din semnatura 63000 km placute Bosch inca pe masina (sau facute pt Bosch....cum va vine la indemana)
adyy57
salut ! unde se afla siguranta pentru bricheta am toyota avensis 2005 d4d-cat si nu am manualul utilizatorului. de asemenea daca stie cineva pentru ce este butonul de plansa de bord pe care scrie Toyota d-cat, masina provine din germania. de unde pot sa cumpar placute frana fata ? multumesc
Stiinta82
Salutare,

Am si eu mica problema (sper sa fie mica).Am observat ca nu mai functioneaza geamurile.Doar geamul de la sofer mai merge.Si cand e contactul pus doar ledul de la geamul soferului e aprins.Sa fie o siguranta arsa?Sau ce alta cauza ar putea fi?

_Constantin_
Poate e apasat butonul ala care blocheaza geamurile?

Stiinta82
Nu sunt chiar asa idiot rolleyes.gif

Daca era ala mergeau sa le deschid de la sofer.Nu merg nici de la sofer si nici individual.Si nu au nic beculetul ala aprins in butoane.
_Constantin_
Scuze dar stii cum e ... uneori uitam lucruri extrem de simple. Daca nu e ala apasat eu zic sa scoti borna de la baterie, o lasi 30 min si dupa ce o reconectezi mai incerci o data, daca tot nu merge ... la service cu ea. thumbsup.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.