Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Toyota Avensis partea VIII-a
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15
vio
fatza de aurisu de 1.6 dual vvt-i diferentza este ca la motou asta cuplu este setat sus pe la 5200 ture pe cand la asta nou 1.6 valvematic este undeva la 4400 deci e mai fashnetz ...merge chiar bine ... ave asta nou am mers cu auris doar ca pasager ... oricum ala de 1.8 merita dif de bani ,,, pacat ca nu se aduce si echiparea de baza la noi .... doar de la tr 2 a in sus ... pacat ...
Legionaru'
Nu stiu, poate merg bine dar la cum arata nu se uita nimeni?
vio
bai florine , oricum arata mai bine ca ave astea clasice cu facelift 36182451.gif..
Legionaru'
Normal, de ce crezi ca nu mi-am luat eu Ave Clasic de 2.0 la reducere? laugh.gif laugh.gif laugh.gif
vio
da da tare asta .. io credeam ca nu ajungeai la 6000 cu el ca ala are turatia/cp max mai joasa ... biggrin.gif hihihihi maine o sa fim sodomizati de catziva ,,, printre care si ionel . banuiesc io ,,,
pmhoria
Nu stiu ce sa zic, dar in prima faza nu-mi placea Ave asta nou (sedanul). Acu, daca-l vad pe strada ma uit la el cu placere, chiar as putea zice ca arata mai bine ca vechiul Ave. Oricum asta e o chestie de gusturi.
Dar cu motorul, eu zic baga-te la macar 1.8. 1.6 e bun pe o compacta, pe un sedan e mai greu. Sunt convins ca se descurca onorabil dar ai rezerve mai mari de putere pe 1.8 decat pe un 1.6 la masa Avensisului.
bhp
Salutare tuturor.

Ori am devenit paranoic, ori am devenit paranoic biggrin.gif. In ultima vreme aud diverse zgomote la ave-ul meu...am mai mentionat de unele (vezi injectoare) care s-au rezolvat in service, insa acum aud ca un zgomot metalic "rontait", nu stiu cum sa spun exact, la ralanti, iar cand apasa pedala de ambreaj dispare.

Ca un scurt istoric, la revizia de 45000 Km am semnalat aceasta problema si mi s-a spus ca nu este in regula. Am fost reprogramat pentru a desface si investiga. Am lasat masina in service si initial au spus ca este o problema cu un colier de la ambreiaj.....ca ulterior sa-mi spuna ca au rezolvat problema cu colierul si in plus au schimbat si volanta wallbash.gif . Toate bune si frumoase. Masina pleca mult mai bine de pe loc, trage frumos, etc.

Ce era inainte: zgomotul acuzat era destul de puternic si disparea odata cu apasarea pedalei de ambreiaj....reaparea cand vroia el.

Ce este acum: zgomot, rontait, tacanit ...nu stiu.....slab ca si intensitate...dispare cand apas pedala de ambreiaj, apare cand eliberez pedala.

Luminati-ma si pe mine.......e normal .....s-a mai intalnit cineva cu acest "zgomot" ?
Legionaru'
Cred ca problema asta a avut-o Costache.
Trebuiau sa iti schimbe si electromotorul.
_Constantin_
Da, aceiasi probema. S-au inlocuit : rulment de presiune ambreiaj, coroana de pe volanta, electromotor. Acum nu mai face nimic si merge foarte bine. Mare atentie insa cum iti pun cutia la loc, la mine a fost pusa prost si pieredea ulei insa s-a remediat si asta. Daca mai ai intrebari ... thumbsup.gif
bhp
O sa le fac o vizita luni ....sa vedem ce si cum.

Multumesc pentru raspunsuri.

Si uite asa...trebuie cat sa-mi extind garantia pt inca 2 ani wink.gif
hadriano
Ce antigel ar fi recomandat la un avensis:
-Comma Xstrem Red Longlife Concentrated Antifreeze 5L
-Mobile antifreeze advanced
amandoua sunt red, longlife.al meu are 60000 km si cred ca si peste 2 ani si ma bate gandul sa il schimb.
Astepam o parere a d-lui Valentin am inteles, userul Colonelu..legat de uleiurile de la noi, vandute de oilmag,oilsgop, etc.Nu de alta dar citeam niste posturi scrise prin 2007, legat de peisele OE si after market, dar si de uleiuri.F interesante posturi, tre sa recunosc.Oricum cand dai 4 milioane pe 8 litrii de ulei castrol si un filtru mann, macar vrei sa stii daca sunt ok sau sunt piratate, masluite, romanite ca sa zic asa.
Legionaru'
De firma Comma nu am auzit, deci as alege Mobil.
Referitor la ulei, eu iau de la Autonet Mobil 1 de cand am masina si pana acum nu am avut probleme.
Colonelu'
Imi cer scuze ca poate raspund mai greu pe forum, dar activitatea pe care o prestez in prezent imi cam ocupa timpul si abia am timp sa mai urmaresc unele topicuri.

1. Legat de uleiurile vandute de unele magazine online nu ma pot pronunta in nici un fel si nici nu vreau sa o fac intrucat nu cunosc de unde se aprovizioneaza. Pot sa spun in schimb urmatoarele:
- forma bidoanelor de 1 L difera cele vandute in vest fata de cele vandute in RO;
- in vest se vinde uleiul in canistre de 5L, iar la noi la 4L (vorbesc de marcile "consacrate" - Castrol si Mobil, caci doar la ELF am vazut si in RO la 5L);
- asta iarna intr-o benzinarie din Viena era bidonul de 1L Castrol 5W30 la pret de 35 euro.
Concluzia o trage fiecare in parte.

Pe de alta parte, mai exista unele importuri "gri" (adica cele care nu sunt desfasurate prin intermediul importatorului oficial pe Romania, ci de firme care cumpara direct din unele depozite de afara de unde beneficiaza de discounturi mari sau chiar direct din State). In aceste conditii, uleiurile aduse pot fi absolut originale, dar trebuie verificata data fabricatiei pentru a nu fi iesite din termenul de valabilitate.

Personal, eu lucrez doar cu importatorii oficiali pentru ca nu vreau sa am probleme atat cu masina personala cat si cu eventualii clienti pe care i-as servi. A strica un motor e foarte usor, dar ... costisitor de reparat.
La masina mea am pus ulei Motul la revizia de 45.000, iar la revizia de 60.000 pe care trebuie sa o fac cat de repede voi pune ulei motor Motul Ecoenergy 5W30, lichid frana Motul Racing RBF660, ulei la cutie Motul Gear 300 100% sintetic. Filtrele de aer, habitaclu si motorina sunt MANN, doar cel de ulei este NIPPARTS (un ambalator din Olanda specializat doar pe masini asiatice care se aprovizioneaza cu piese doar de la producatorii renumiti - http://www.nipparts.nl/eng/Default.htm ).

2. Referitor la lichidul de racire problema e relativ mai simpla, intrucat e vorba de glicol in diverse forme de aditivare. Sper sa nu intelegeti ca bagatelizez problema. Aici problema tine foarte mult de cerintele producatorului masinii, unde se specifica clar care este norma ce trebuie folosita. Sunt anumite motoare si radiatoare unde trebuie sa fie folosit antigel fara fosfati sau nitriti. Din cate stiu, cel de culoare roz este cel mai bun.


Sper ca am fost de folos. rolleyes.gif
Colonelu'
In seara asta mi-am instalat ultima versiune de catalog echivalente piese auto si am vazut ca cei de la Zimmermann au scos la vanzare discuri de frana Sport pentru puntea fata, adica ventilate si perforate, pentru modelul meu de Avensis (diametru disc 295mm). Partea proasta e ca sunt duble la pret fata de cele normale. sad.gif
alin94962
QUOTE (hadriano @ Sep 27 2009, 04:10 AM) *
Ce antigel ar fi recomandat la un avensis:
-Comma Xstrem Red Longlife Concentrated Antifreeze 5L
-Mobile antifreeze advanced
amandoua sunt red, longlife.al meu are 60000 km si cred ca si peste 2 ani si ma bate gandul sa il schimb.
Astepam o parere a d-lui Valentin am inteles, userul Colonelu..legat de uleiurile de la noi, vandute de oilmag,oilsgop, etc.Nu de alta dar citeam niste posturi scrise prin 2007, legat de peisele OE si after market, dar si de uleiuri.F interesante posturi, tre sa recunosc.Oricum cand dai 4 milioane pe 8 litrii de ulei castrol si un filtru mann, macar vrei sa stii daca sunt ok sau sunt piratate, masluite, romanite ca sa zic asa.


Uita-te cu atentie pe interiorul capotei si vei vedea ce fel de antigel ai inauntru si cand va trebui sa-l schimbi.
Al meu este super longlife, iar producatorul indica schimbul la 5 ani sau 160000 km.
Eu l-as alege pe cel din reprezentanta.
drabisan
QUOTE (Colonelu' @ Sep 30 2009, 11:05 PM) *
In seara asta mi-am instalat ultima versiune de catalog echivalente piese auto si am vazut ca cei de la Zimmermann au scos la vanzare discuri de frana Sport pentru puntea fata, adica ventilate si perforate, pentru modelul meu de Avensis (diametru disc 295mm). Partea proasta e ca sunt duble la pret fata de cele normale. sad.gif


Colonele, si pentru Avensisul 2003+, fara facelift?
Cel de 2l pe benzina (sint aceleasi ca la 2.2-ul diesel si la 2.4-ul pe benzina), dar mai mari decit cele de la 1.8 benzina.
Daca e nevoie de vin, ti-l dau, dar peste vreo 2 sapt cind ajung acasica...

please!!!
Colonelu'
QUOTE (drabisan @ Oct 1 2009, 05:28 PM) *
QUOTE (Colonelu' @ Sep 30 2009, 11:05 PM) *
In seara asta mi-am instalat ultima versiune de catalog echivalente piese auto si am vazut ca cei de la Zimmermann au scos la vanzare discuri de frana Sport pentru puntea fata, adica ventilate si perforate, pentru modelul meu de Avensis (diametru disc 295mm). Partea proasta e ca sunt duble la pret fata de cele normale. sad.gif


Colonele, si pentru Avensisul 2003+, fara facelift?
Cel de 2l pe benzina (sint aceleasi ca la 2.2-ul diesel si la 2.4-ul pe benzina), dar mai mari decit cele de la 1.8 benzina.
Daca e nevoie de vin, ti-l dau, dar peste vreo 2 sapt cind ajung acasica...

please!!!

Te ajuta tata, no problem teehee.gif . Cel mai bine este sa imi dai seria de sasiu, pentru ca aseara cand am verificat pentru mine am vazut ca erau doua variante pentru discurile cu diametrul de 295 mm. Totodata intreaba-l si pe Vio sa-ti arate o poza care mi-o aratat-o si mie.
vio
bre drabisane ... nu prea e bune ... am ceva poze de la cineva care le vinde ...cam urate bre...
hadriano
"Al meu este super longlife" - Alin, ai pus la un service toyota acest antigel?Eu nu stiu ce am in masina, la ce temp rezista, si de cat timp e.Mai mult de 3 ani max nu este, dar ca km peste 60000.Cred ca e long life, si cam si-a trait viata.
Idem cu lichidul de frana, dar am bagat multi bani in ultima vreme si las asa pt moment.Mi-am luat jante si anvelope de iarna, si sunt f incantat smile.gif
vio
simplu daca culoarea antigelului este galbena-incolor este lichid LLC (Long Life Coolant ) si se schimba la 3 ani sau 60 000km , iar daca este roz este SLLC ( Super Long Life Coolant ) si se schimba la 160 000 km sau 5 ani. recomandarea mea este sa luati SLLC de la toyota.este gata preparat decat sa il pui in motor si radiator.
Colonelu'
QUOTE (vio @ Oct 1 2009, 07:02 PM) *
bre drabisane ... nu prea e bune ... am ceva poze de la cineva care le vinde ...cam urate bre...

bre Vio, ti-am zis si pe mess, ca ala a intrat cu ele prin apa teehee.gif ... sau o fi fost facute cu otel expirat whistling.gif

Acu pe bune, eu am vandut din astea perforate in urma cu vreo 2 ani unui bun prieten cu un BMW 525i, pe care le-am combinat cu placute de frana Ferodo Race si de atunci si pana acum nu mi-a spus nimic ca ar fi avut probleme cu ele. Iar prietenul meu tine foarte mult la masina si este si in domeniul mecanic (in prezent lucreaza in service Audi-VW la Galati).
drabisan
QUOTE (vio @ Oct 1 2009, 07:02 PM) *
bre drabisane ... nu prea e bune ... am ceva poze de la cineva care le vinde ...cam urate bre...



Parca n-as avea prea mare incredere in conceptul de "urite" al unui Canon-ist. Da-mi o poza, ceva...sa vad cum ar da.
vio
astea tot pe un bmw fusera si tot aceleashi placutze... wink.gif) ... conclluzie . dupa ce am citit vreo 3 sapt despre disce de frana => ca discurile cu shantzuri (sloted ) sunt cele mai bune , nu cele perforate ...

daca vrei dnu Colonel am poze cu un lamborghini care la 46 000 km avea discurile la fel ca alea din poze ... biggrin.gif...


pe mess nu mai ai voie drabi ??
hadriano
antigelul meu e rosu, nici roz nici galben.din ce stiu asta e long life...voi merge la service sa vad cat costa un schimb de antigel si lichid de frana la ei.Am inteles ca la astea cu abs e mai tehnica treaba cu schimbul lichidului de frana si nu m-as baga.Dar si preturile si normarea o au aberante, un schimb de filtru de motorina a fost un 60 +tva(doar manopera), si a luat exact 5 min,ca au pus alta carcasa.
Ma bag si eu in seama legat de discurile de frana...din ce stiu, ele trebe sa fie cat mai mari posibil pt masina respectiva(adica si schimbarea jantei cu o unitate in plus, max doua),precis facute..si cam atat.Gaurile axiale sunt bune pt racing, pt racire mai rapida, si curatat placutele care lucreaza la temp f inalte.In mersul de strada sau chiar sportiv nu fac decat sa uzeze f rapid placutele, daca sunt din cele normale mai ales.
Aaa, si ce mai au in plus astea perforate, un look f nice, ca sa ma exprim "tehnic".Pe mine ma interesa intr-un timp o suspensie mai ferma, dar la drumurile de la noi e un chin, un coleg forumist dupa ce a investit o groaza de bani in asa ceva a trebuit sa renunte.Stiu ca Colonelul a scris mai demult ca ar vrea o masina mai puternica, la 200 si ceva de cai, eu as vrea o autostrada oradea bucuresti constanta, sa pot merge constant cu 140( la care nu iei amenda) si m-as multumi si cu 130-150 de caluti smile.gif si un consum de 5 la suta..Dar daca tot suntem pe forum avensis, ce parere aveti, care masini isi pastreaza mai bine pretul de vanzare dupa n ani si n km, avensis sau cele din grupul vw, sa zicem ca echivalent ar fi passat?Nu de alta dar vad pe zi ce trece (brasov) tot mai multe toyota pe strada...
vio
roz inchis fluorescent asa e culoarea antigelului ...
cristsib
A antigelului sau a mustului?
alin94962
QUOTE (hadriano @ Oct 2 2009, 02:05 AM) *
care masini isi pastreaza mai bine pretul de vanzare dupa n ani si n km, avensis sau cele din grupul vw


Cele din grupul german.
Colonelu'
QUOTE (vio @ Oct 1 2009, 09:38 PM) *
astea tot pe un bmw fusera si tot aceleashi placutze... wink.gif) ... conclluzie . dupa ce am citit vreo 3 sapt despre disce de frana => ca discurile cu shantzuri (sloted ) sunt cele mai bune , nu cele perforate ...

daca vrei dnu Colonel am poze cu un lamborghini care la 46 000 km avea discurile la fel ca alea din poze ... biggrin.gif...

Nenea Vio, tocmai am discutat cu prietenul meu referitor la discurile lui si sa stii ca sunt brici. Dar in schimb mi-a spus ca la SL-ul lui Casuneanu aratau tot asa ca alea din poza data de tine. Ce ia placut la discurile astea a fost faptul ca masina franeaza mult mai bine de la viteze mari, plus ca elimina mult mai bine mizeria care se formeaza de la materialul de frictiune de pe placuta.

Concluzia din partea mea este urmatoarea: problema tine foarte mult de rodajul care se face in prima mie de km si apoi de stilul de franare al fiecaruia. Sunt unii care uita sa mai ia piciorul de pe frana si sa mai lase discul ala sa "respire" (adica sa se raceasca). Eu cred ca dupa ce se ia carnetul de sofer, ar mai trebui facute niste cursuri suplimentare de condus.
vio
dnu gradat 36182451.gif ... discurile astea se preteaza a fi RACING... de tre sa tina la forja in orice situatiune ... parerea mea e ca e defect de fabricatie .
TIBINEL
Eu am ales varianta ca pe toate 4 discuri de frana +placute la toate 4,astea stok date de service,la 600ron toate si le schimb de cate ori am nevoie.
Legionaru'
Domnu' drabisan, dumneavoastra nu ati vazut topicul asta ?
drabisan
Care topic? Ca url-ul ala face legatura tot Toyota, dar nu intoarce nimic anume.
drabisan
Florine, baiat dragut ce esti tu, dar:
1. sint pe o insula in oceanul indian;
2. in noiembrie am incheirea leasingului.

de unde rezulta "La Dracu cu Dracu si tura asta".
vio
lasa drabisane ca nu beuram noi banii de rata reziduala 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif
TIBINEL
Rezolvat,schimbat toate discurile si placutele de frana,plus far pe stanga.Totul a iesit cum am dorit.Se simte fantastic diferenta,poate ma invatasem sa merg cu ele facute zob dupa Euroring si nu mai faceam diferenta corect.
bhp
QUOTE (bhp @ Sep 26 2009, 04:48 AM) *
Salutare tuturor.

Ori am devenit paranoic, ori am devenit paranoic biggrin.gif. In ultima vreme aud diverse zgomote la ave-ul meu...am mai mentionat de unele (vezi injectoare) care s-au rezolvat in service, insa acum aud ca un zgomot metalic "rontait", nu stiu cum sa spun exact, la ralanti, iar cand apasa pedala de ambreaj dispare.

Ca un scurt istoric, la revizia de 45000 Km am semnalat aceasta problema si mi s-a spus ca nu este in regula. Am fost reprogramat pentru a desface si investiga. Am lasat masina in service si initial au spus ca este o problema cu un colier de la ambreiaj.....ca ulterior sa-mi spuna ca au rezolvat problema cu colierul si in plus au schimbat si volanta wallbash.gif . Toate bune si frumoase. Masina pleca mult mai bine de pe loc, trage frumos, etc.

Ce era inainte: zgomotul acuzat era destul de puternic si disparea odata cu apasarea pedalei de ambreiaj....reaparea cand vroia el.

Ce este acum: zgomot, rontait, tacanit ...nu stiu.....slab ca si intensitate...dispare cand apas pedala de ambreiaj, apare cand eliberez pedala.

Luminati-ma si pe mine.......e normal .....s-a mai intalnit cineva cu acest "zgomot" ?



Tocmai am luat masina din service.....

Concluzia....zgomotul provine din cutia de viteze. Sunt reprogramat pe 2 noiembrie pt desfacut ...schimbat cutie sau ce e pe acolo.
Baietii..imi place de ei ....o sa-mi dea masina de schimb.

Va tin la curent. wink.gif



_Constantin_
Bafta multa si nervi de fier! thumbsup.gif
paul-cristian
QUOTE
Tocmai am luat masina din service.....

Concluzia....zgomotul provine din cutia de viteze. Sunt reprogramat pe 2 noiembrie pt desfacut ...schimbat cutie sau ce e pe acolo.
Baietii..imi place de ei ....o sa-mi dea masina de schimb.

Va tin la curent. wink.gif


sa imi sara inima nu alta! credeam ca iti rezolvi masina intr-un service din romanica si nu imi imaginam ca un anumit service sa iti dea masina la schimb dar mi-am revenit repede cand am vazut locatia ta. Apropos de locatia ta, am auzit ca in service-urile din Spania pun ulei de masline in motoare, asa ca stai lamga ei cand iti umbla la motor 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif
bhp

Multzam Constantin....sa fie !



Hai ca am ras zdravan Paul
36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif
bebelacus
am facut 40,000 km cu avensisul si acum am de semnalat un incident.
in seara asta ascultam un mp3. deodata s-a auzit un bubuit mic dar destul de tare in boxe, a sarit de pe cd pe radio FM dar toate posturile memorate pe fm1,2,3 disparusera.
mi s-a mai intimplat acum 2 saptamini odata dar am zis ca ca cel mic a atins ceva caci il lasasem singur in masina 2 minute. acum stiu ca nu a atins nimic, caci nu l-am crezut la momentul respectiv.
de obicei chestia asta se intimpla cind decuplezi bateria.
prima oara masina stationa dar acum ma deplasam, seara, lumini aprinse, a/c pe auto.

a mai patit cineva asta? sau daca aveti vreo idee...
22nst
Am avut si eu ceva cu el...
Cam asa facea:

bhp
QUOTE (bhp @ Oct 20 2009, 09:40 PM) *
QUOTE (bhp @ Sep 26 2009, 04:48 AM) *
Salutare tuturor.

Ori am devenit paranoic, ori am devenit paranoic biggrin.gif. In ultima vreme aud diverse zgomote la ave-ul meu...am mai mentionat de unele (vezi injectoare) care s-au rezolvat in service, insa acum aud ca un zgomot metalic "rontait", nu stiu cum sa spun exact, la ralanti, iar cand apasa pedala de ambreaj dispare.

Ca un scurt istoric, la revizia de 45000 Km am semnalat aceasta problema si mi s-a spus ca nu este in regula. Am fost reprogramat pentru a desface si investiga. Am lasat masina in service si initial au spus ca este o problema cu un colier de la ambreiaj.....ca ulterior sa-mi spuna ca au rezolvat problema cu colierul si in plus au schimbat si volanta wallbash.gif . Toate bune si frumoase. Masina pleca mult mai bine de pe loc, trage frumos, etc.

Ce era inainte: zgomotul acuzat era destul de puternic si disparea odata cu apasarea pedalei de ambreiaj....reaparea cand vroia el.

Ce este acum: zgomot, rontait, tacanit ...nu stiu.....slab ca si intensitate...dispare cand apas pedala de ambreiaj, apare cand eliberez pedala.

Luminati-ma si pe mine.......e normal .....s-a mai intalnit cineva cu acest "zgomot" ?



Tocmai am luat masina din service.....

Concluzia....zgomotul provine din cutia de viteze. Sunt reprogramat pe 2 noiembrie pt desfacut ...schimbat cutie sau ce e pe acolo.
Baietii..imi place de ei ....o sa-mi dea masina de schimb.

Va tin la curent. wink.gif



Pana la urma nu cutia a fost de vina ci volanta (cea noua..defect de fabricatie)...a fost schimbata si acum pare ok....am mers foarte putin cu masina, dar sper sa nu mai am probleme

In plus am cerut sa se schimbe si uleiul....motorul pare mult mai silentios ....noul ulei 5w30
cipicaduh
Senzatii minunate in Avensis-ul ce il conduc : de azi am convingerea ca in capitonajul interior s-a infiltrat un pasager clandestin, pare-se un soarece. Am sunat la Toyota Iasi sa aflu cum rezolv problema si am aflat ca ma costa 22 eur fara TVA ora de manopera pentru scoaterea capitonajului si prinderea intrusului. In banii astia cred ca e mai usor sa cumpar 1-2 curse de rozatoare -interior si portbagaj,ca nu stiu pe unde a intrat-dar mi-e sa nu-mi roada dihania ceva cablaje pana ajunge la slana ce i-o pregatesc.
Aveti ceva solutii, ati mai trecut prin astfel de experiente hilare? Astept cu sufletul la gura sfaturile voastre! Multumesc!
drabisan
Buuuun, hai sa va spun si eu o poveste.
Inceputul: m-am intors din concediu si acumulatorul era mort. Dar mort de tot. Asta e. Gindindu-ma ca vine iarna si eu oricum nu merg zilnic cu masina, m-am dus sa-mi cumpar o Varta (multumirile de sugestie le-am transmis deja). Cumpar acumulatorul il montez, ma duc sa-mi faca si garantia, dar pierd chitanta, deci garantie din parti smile.gif. Bine ca cel putin nu am emotii cind o veni frigul. Bonus, acumulatorul nou fiind de 63Ah a disparut variatia relantiului. Am scris acum 2 ani si ceva de problema asta. Am fost si in service - problema exista, dar Toyota nu da nici o rezolvare pentru motorul de 2l. Doar pentru cele de 1.8 si 1.6. Nu ma deranja, dar era o problema acolo, tot timpul. Acuma-s fericit.
Ep. 2. Cit eram in concediu, dragutii de la Volksbank imi emit factura pentru valoarea reziduala. Logic ca nu prea aveam cum sa o platesc de pe plaja wink.gif. Bonus, a aparut o suma de ~800E. Pe factura scria o aberatie pe care nu o intelegeam. Dupa vreo saptamina de galagie cu ei, imi dau scris ca aia e acciza catre vama, de 4% din valoarea DDP plus comisionul pentru acte. Acciza apare in contract, evident, dar fara sa scrie un procent, orice. Nu, pur si simplu "beneficiarul se obliga sa plateasca taxe, accize blah blah blah". Sa fi aparut pe desfasurator nici gind. Desi mi se pare de bun simt, pentru ca se stia procentul din momentul in care am incheiat contractul. Trecem peste, platesc, se misca absolut bine cu actele. Rezolvat.
Ep. 3. Si de aici e mai dragut smile.gif
Circa Financiara sect. 6. Minune! 10 minute de la intrarea pe usa pina la iesire!
Rar: 12 minute de acasa pina pe Grivitei. 25 de minute acolo; din care 10 mi-a scris o tanti 2 facturi pentru rar si itp. 16 minute de la rar pina acasa. Astea in Romania, Bucuresti, intre ora 14:30 - 15:45!!! O fi de la criza? O fi din cauza de greva la metrou? Ambele? I don't care! Important e ca in 2 ore si putin am plecat de acasa si am rezolvat CF si RAR si ITP! Nu prea imi venea sa cred!!!
Politia: coada mica, decenta. 15 minute si predasem actele. Mi-au spus ca nu aveam nevoie sa ma duc la RAR ca eu fusesem utilizatorul in contractul de leasing si nu aveam nevoie de autentificare. Whatever, toata lumea zicea ca e nevoie, la ei pe site spuneau ca e nevoie. Nu mai conteaza. 2 ore mai tirziu aveam numerele si talonul nou.


Una peste alta am rezolvat problema. Gata, acuma e masinica mea 100%.

Singurul gust amarui a fost leasingul. Nu mi-au bagat pe git nimic, dar mama-lor daca se deranjeaza sa scrie in oferta exact ce e de platit si care anume din sume sint sau nu purtatoare de TVA. Practic, in toata relatia cu VBL, a lasat de dorit desfasuratorul de plati, din care au lipsit toate TVA-urile si acciza pentru vama. Daca as incheia miine un alt contract, tot la ei m-as duce, dar i-as forta sa scrie pina la ultimul leut ce am eu de platit, ca sa evitam surprizele.

Pe parcursul acestei telenovele, cu ajutorul unu prieten - Vio, am schimbat si filtrele de aer si polen. Ii multumesc inca o data!

Mai am revizia de 4 ani, in curind. Dar aia o sa fie o plimbare la schimbat de ulei.

Inca iubesc masina asta! Extrem de mult!
vio
ti-am vazut azi ceainicu biggrin.gif ... hihihi sa o stapanesti sanatos.da altfel cu numere normale
Tiberiu61940
QUOTE (cipicaduh @ Nov 18 2009, 04:42 PM) *
Senzatii minunate in Avensis-ul ce il conduc : de azi am convingerea ca in capitonajul interior s-a infiltrat un pasager clandestin, pare-se un soarece. Am sunat la Toyota Iasi sa aflu cum rezolv problema si am aflat ca ma costa 22 eur fara TVA ora de manopera pentru scoaterea capitonajului si prinderea intrusului. In banii astia cred ca e mai usor sa cumpar 1-2 curse de rozatoare -interior si portbagaj,ca nu stiu pe unde a intrat-dar mi-e sa nu-mi roada dihania ceva cablaje pana ajunge la slana ce i-o pregatesc.
Aveti ceva solutii, ati mai trecut prin astfel de experiente hilare? Astept cu sufletul la gura sfaturile voastre! Multumesc!

Pot sa-ti recomand pisica care acum 2 sapt s-a bagat in aripa Yarisului si nu mai puteam sa o scot afara. Si mieuna... de se adunau toti cainii si toate pisicile pe unde treceam rolleyes.gif Eram disperat, la inceput nu stiam unde intrase, ma gindeam ca o fi o pisica mica-mica si a intrat pe la aerisire si isi da duhul acolo, si dupa aia miros... la Toyota inchis ca era simbata dupa-masa...
Ma duc eu la o vulcanizare unde se chinuie 2 baieti vreo 15 minute sa o scoata. In timpul asta, trei malaci cu ceafa lata veniti cu un microbuz faceau haz. Dracu de matza cind a iesit de la mine a fugit drept sub microbuzul lor si s-a catarat pe undeva pe sub motor... era comic sa-i vezi pe aia cu ceafa lata intinsi pe burta incercand sa scoata matza; eu am plecat repede, pina nu ma trezeam iar cu animalul in masina, ca se pare ca nu-i placea alt loc.
vio
cat de tare 36182451.gif 36182451.gif 36182451.gif
vali44
QUOTE (cipicaduh @ Nov 18 2009, 04:42 PM) *
Senzatii minunate in Avensis-ul ce il conduc : de azi am convingerea ca in capitonajul interior s-a infiltrat un pasager clandestin, pare-se un soarece. Am sunat la Toyota Iasi sa aflu cum rezolv problema si am aflat ca ma costa 22 eur fara TVA ora de manopera pentru scoaterea capitonajului si prinderea intrusului. In banii astia cred ca e mai usor sa cumpar 1-2 curse de rozatoare -interior si portbagaj,ca nu stiu pe unde a intrat-dar mi-e sa nu-mi roada dihania ceva cablaje pana ajunge la slana ce i-o pregatesc.
Aveti ceva solutii, ati mai trecut prin astfel de experiente hilare? Astept cu sufletul la gura sfaturile voastre! Multumesc!


Si eu am avut un soarece in masina dar am reusit sa scap de el cu ajutorul unui dispozitiv ultrasonic impotriva rozatoarelor , alimentat la 12 v .... l-am ademenit intr-o cursa cu branza , slana , miez de nuca si ... *ciuciu* !
Am demontat tavitele din plastic situate in portbagaj si am descoperit pe unde intrase ... acolo sunt grilele de aerisire ale interiorului masinii , grile ce sunt aparate de exterior doar de o membrana subtire din cauciuc . M-am gandit sa cumpar plasa metalica deasa ca cea antiinsecte si sa o montez peste membrana de cauciuc pe suportul din plastic al acesteia , dar totul a ramas la stadiul * am sa fac*... deocamdata tin dispozitivul acela alimentat de la acumulatorul masinii si vad ca da randament . Ca sa nu mai spun ca un sobolan mi-a ros firul de alimentare al proiectorului stanga ... au gasit baietii de la Focsani excrementele acestuia la locul faptei ! Culmea este ca in garaj chiar nu am nimic de mancare .... cred ca au venit la motorul cald ... de atunci tin masina afara pana se raceste motorul .
vio
CITAT(vali44 @ Nov 19 2009, 06:29 PM) *
... au gasit baietii de la Focsani excrementele acestuia la locul faptei ! .




mister Sparrow?! 36182451.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.