Buuuun, hai sa va spun si eu o poveste.
Inceputul: m-am intors din concediu si acumulatorul era mort. Dar mort de tot. Asta e. Gindindu-ma ca vine iarna si eu oricum nu merg zilnic cu masina, m-am dus sa-mi cumpar o Varta (multumirile de sugestie le-am transmis deja). Cumpar acumulatorul il montez, ma duc sa-mi faca si garantia, dar pierd chitanta, deci garantie din parti
. Bine ca cel putin nu am emotii cind o veni frigul. Bonus, acumulatorul nou fiind de 63Ah a disparut variatia relantiului. Am scris acum 2 ani si ceva de problema asta. Am fost si in service - problema exista, dar Toyota nu da nici o rezolvare pentru motorul de 2l. Doar pentru cele de 1.8 si 1.6. Nu ma deranja, dar era o problema acolo, tot timpul. Acuma-s fericit.
Ep. 2. Cit eram in concediu, dragutii de la Volksbank imi emit factura pentru valoarea reziduala. Logic ca nu prea aveam cum sa o platesc de pe plaja
. Bonus, a aparut o suma de ~800E. Pe factura scria o aberatie pe care nu o intelegeam. Dupa vreo saptamina de galagie cu ei, imi dau scris ca aia e acciza catre vama, de 4% din valoarea DDP plus comisionul pentru acte. Acciza apare in contract, evident, dar fara sa scrie un procent, orice. Nu, pur si simplu "beneficiarul se obliga sa plateasca taxe, accize blah blah blah". Sa fi aparut pe desfasurator nici gind. Desi mi se pare de bun simt, pentru ca se stia procentul din momentul in care am incheiat contractul. Trecem peste, platesc, se misca absolut bine cu actele. Rezolvat.
Ep. 3. Si de aici e mai dragut
Circa Financiara sect. 6. Minune! 10 minute de la intrarea pe usa pina la iesire!
Rar: 12 minute de acasa pina pe Grivitei. 25 de minute acolo; din care 10 mi-a scris o tanti 2 facturi pentru rar si itp. 16 minute de la rar pina acasa. Astea in Romania, Bucuresti, intre ora 14:30 - 15:45!!! O fi de la criza? O fi din cauza de greva la metrou? Ambele? I don't care! Important e ca in 2 ore si putin am plecat de acasa si am rezolvat CF si RAR si ITP! Nu prea imi venea sa cred!!!
Politia: coada mica, decenta. 15 minute si predasem actele. Mi-au spus ca nu aveam nevoie sa ma duc la RAR ca eu fusesem utilizatorul in contractul de leasing si nu aveam nevoie de autentificare. Whatever, toata lumea zicea ca e nevoie, la ei pe site spuneau ca e nevoie. Nu mai conteaza. 2 ore mai tirziu aveam numerele si talonul nou.
Una peste alta am rezolvat problema. Gata, acuma e masinica mea 100%.
Singurul gust amarui a fost leasingul. Nu mi-au bagat pe git nimic, dar mama-lor daca se deranjeaza sa scrie in oferta exact ce e de platit si care anume din sume sint sau nu purtatoare de TVA. Practic, in toata relatia cu VBL, a lasat de dorit desfasuratorul de plati, din care au lipsit toate TVA-urile si acciza pentru vama. Daca as incheia miine un alt contract, tot la ei m-as duce, dar i-as forta sa scrie pina la ultimul leut ce am eu de platit, ca sa evitam surprizele.
Pe parcursul acestei telenovele, cu ajutorul unu prieten - Vio, am schimbat si filtrele de aer si polen. Ii multumesc inca o data!
Mai am revizia de 4 ani, in curind. Dar aia o sa fie o plimbare la schimbat de ulei.
Inca iubesc masina asta! Extrem de mult!