Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Topic de dat cu capu' , bata , lantzu sau ce are fiecare
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Toyota
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20
T u d o r
In curand o sa fim mai multi... "altii" in grupul de Toyote. biggrin.gif Nu stiu eu de ce cred ca si Legionarul o sa schimbe cu un "hyundai" de-ala... de 2.4. biggrin.gif
G e o r g e
QUOTE ( T u d o r @ Oct 28 2008, 05:26 PM) *
In curand o sa fim mai multi... "altii" in grupul de Toyote. biggrin.gif Nu stiu eu de ce cred ca si Legionarul o sa schimbe cu un "hyundai" de-ala... de 2.4. biggrin.gif

mai au la alimentara ... nu s'au terminat ?
T u d o r
De-ala nou, ca vechi nu mai au. smile.gif
G e o r g e
pai d'ala ziceam , mai au ? si nu cumva sa fie break
T u d o r
Pana in ianuarie, din ce stiu eu nu prea. Daca te intereseaza da-mi detalii, sa intreb.
G e o r g e
io mi'am luat masina , ma gandeam la tine smile.gif ca un break nu strica niciodata la casa omului whistling.gif
adrian_flavius
Apropo, v-am spus ca sambata m-am dat cu un Swift din ala mititel, la oferta?...am fost pe la reprezentanta, si am scris despre treaba asta aici

whistling.gif whistling.gif
Colonelu'
Cel mai nostim mesaj de avertizare!


Astazi am avut drum la Bacau. Stabilesc eu o intalnire cu cineva si in drum spre locul de intalnire imi vine ideea de a folosi gps-ul pentru a proba avertizarea camerei radar din centrul orasului. Instalez rapid gps-ul si incep sa ma deplasez cu masina dinspre Hotel Moldova catre Mc Donald's. Dupa ce trec de unul din semafoare, in timp ce ma apropiam de Mc Donald's, gps-ul incepe sa imi semnalizeze prezenta camerei, dar deodata pe ecran apare urmatorul mesaj: <<Pieton prea rapid? Schimb pe masina sau ignor? (si normal, optiunile DA/NU)>>.
Imediat realizez ce se intamplase: cu cateva zile inainte ma jucasem cu aparatul si schimbasem optiunea de deplasare pe "pieton". Apoi, tot mi-am zis ca voi schimba inapoi pe "masina", dar de fiecare data imi aduceam aminte cand eram in casa si imi era lene sa ies pana la masina. Asa ca azi, cerebelul din aparat si-a dat seama ca rulam prea repede pentru un pieton si mi-a servit posibilitatea schimbarii.
OCTAN_95
Cam cum se comporta politia romana (un simplu exemplu)

Ieri seara mergeam dinspre Sighisoara spre Brasov, in jurul orei 19.30,dau sa ies dintr-o benzinarie, care era pe partea cealalta a sensului meu de mers, o masina de politie i-face semn cu farurile sa ies, i-am multumit continui drumul mai departe, ma depaseste politistul (era de la rurala si era singur in masina). Baiatu o calca frumusel, eu dupa el fara nici cea mai mica jena, la un moment dat avea in fata un tir, baga girofarul trece, eu dupa el. Treaba asta se repeta de cateva ori dar la un moment dat pe un sector cu linie continua , masini garla venind din sens opus, flacaul baga girofaru fara insa a folosi si sirena, tir-istul nu a mai avut altceva ce sa faca decat sa iasa afara pe acostament, dupa ce depasea esigur oprea girofarul.
L-am urmat pana la faza in care a scos tir-ul din drum, viteza lui invariabil afara sau in localitate intre 100-120 km/h.
Omul asta poate se grabea acasa da o fi fost constient ca ce a facut se numeste ABUZ?
drabisan
Ovidiu, s-a mai facut un poll cind un nene de aici a vrut sa-si schimbe nick-ul clasic. Si majoritatea l-a ajutat!
Ce-i aia cu 95-ul? Ai nevoie de un poll?
OCTAN_95
nimic altceva decat benzina de 95 smile.gif)
drabisan
Bine, treaca de la mine.
Cit ai consumul maxim la drum lung? Cind zic maxim ma refer la maxim. Adica 2-3-400km facuti in forta, nu cu gindul la pensia de director de agentie guvernamentala?
Ma intereseaza maximul de consum pentru ca toti se lauda cu minim de consum la pachet cu maximul marimii pantalonilor in zona lombara. Eu vreau doar o idee privind un maxim de consum de combustibil;)
OCTAN_95
Ce sa ne mai ascundem dupa deget, nu ai cum sa scoti un consum, la un regim de mers mai tineresc, sub 9.5.
Consumul real este intre 9.5-10 !!(e vorba de consun pe drumurile noastre, pe autostrada e deja cu totul altceva)
drabisan
Eu cred ca nu regimul de condus e problema ci marimea bocancilor smile.gif
Cel putin nu sint singurul care plinge dupa un rezervor mai generos!
OCTAN_95
Al meu e de 65 l, iar bocancul nu e prea mare , doar 42, din pacate cam atarna, insa. smile.gif
Colonelu'
QUOTE (drabisan @ Oct 30 2008, 08:46 AM) *
Eu cred ca nu regimul de condus e problema ci marimea bocancilor smile.gif

Ba pun pariu ca si modul de conducere conteaza foarte mult! Iar aici nu vorbesc de diferente intre un stil 'batranesc' si unul 'tineresc", ci chiar intre doua stiluri de mers in viteza pe acelasi segment de drum (asta ca sa nu fie discutii).
Faptul ca sunt nevoit prin natura serviciului sa merg mult in exterior imi da posibilitatea sa experimentez diverse "siretlicuri" si atunci vad imediat diferenta.
OCTAN_95
Perfect de acord cu tine Colonele, nu poate fi comparat nu stil mai "liniar" chiar daca esti intr-un regim ridicat al turatie/vitezei cu un stil cu accelerari si franari foarte dese.
Din pacate pe drumurile noastre nu prea ai parte de multe zone unde poti tine masina prea mult timp la o viteza cat de cat constanta, asta ar fi valabil daca am avea autostrazi.
Colonelu'
Eu nu vorbesc de un stil de condus "liniar" la o viteza ridicata dar constanta, gen autobahn. Eu vorbesc de un mers rapid dar prin anticiparea reactiilor celorlalti participanti la trafic. Pentru a fi mai bine inteles am sa dau un mic exemplu, sperand ca voi reusi sa descriu in cuvinte cat mai bine situatia:

Mergi pe un drum virajat destul de larg, dar cu posibilitatea de a vedea drumul pe o portiune destul de mare. Tu mergi constant cu o viteza ridicata (nu dam cifre ca sa nu avem probleme). La un moment dat vezi pe sensul tau de mers doua vehicule care circula cu viteze mult mai mici ca a ta. Din fata vine o masina. Tu realizezi ca mergand cu aceeasi viteza ajungi din urma masinile de pe sensul tau, dar nu mai ai timp sa le depasesti pe amandoua.
Cum vei proceda mai departe:
1. Fortezi un pic pentru a reusi sa depasesti cel mult prima masina, dar va trebui sa franezi puternic pentru a te inscrie inapoi in banda intre cele doua masini, iar apoi sa pornesti mai departe dupa ce trece de tine masina din contrasens?
2. Iei piciorul de pe acceleratie, intrand in frana de motor, eventual cu o usoara franare din pedala astfel incat in timpul pana cand ajungi din urma prima masina din sensul tau, masina din contrasens reuseste sa treaca pe langa tine, iar tu apoi intri in depasirea ambelor masini de pe sensul tau?
FAR EASTERN
QUOTE (Colonelu' @ Oct 30 2008, 12:26 PM) *
Eu nu vorbesc de un stil de condus "liniar" la o viteza ridicata dar constanta, gen autobahn. Eu vorbesc de un mers rapid dar prin anticiparea reactiilor celorlalti participanti la trafic. Pentru a fi mai bine inteles am sa dau un mic exemplu, sperand ca voi reusi sa descriu in cuvinte cat mai bine situatia:

Mergi pe un drum virajat destul de larg, dar cu posibilitatea de a vedea drumul pe o portiune destul de mare. Tu mergi constant cu o viteza ridicata (nu dam cifre ca sa nu avem probleme). La un moment dat vezi pe sensul tau de mers doua vehicule care circula cu viteze mult mai mici ca a ta. Din fata vine o masina. Tu realizezi ca mergand cu aceeasi viteza ajungi din urma masinile de pe sensul tau, dar nu mai ai timp sa le depasesti pe amandoua.
Cum vei proceda mai departe:
1. Fortezi un pic pentru a reusi sa depasesti cel mult prima masina, dar va trebui sa franezi puternic pentru a te inscrie inapoi in banda intre cele doua masini, iar apoi sa pornesti mai departe dupa ce trece de tine masina din contrasens?
2. Iei piciorul de pe acceleratie, intrand in frana de motor, eventual cu o usoara franare din pedala astfel incat in timpul pana cand ajungi din urma prima masina din sensul tau, masina din contrasens reuseste sa treaca pe langa tine, iar tu apoi intri in depasirea ambelor masini de pe sensul tau?


2
T u d o r
Tot 2.
vio
e undeva intre..... te bagi sa o depasesti pe prima dar in treapta de viteza inferioara cand esti in dreptul ei , iei picioaru din gaz intrii in frana de motor daca mai tre mai franezi un pic dupa care imediat tzasnesti si o depasesti pe a doua ... faci un fel de pendul intre jaloane cam asa , numai ca trebuie sa ti alegi viteza la fix . io merg des asa si e f econom si ca timp si ca benzina , dar tine de factoru uman sa stii sa anticipezi ... bine asta e valabila la o viteze de deplasare a mashinilor depasite de 90 - 110 la ora... pt cazu in care dai de melci e valabila partea a doua .
OCTAN_95
A mai buna varianta era postata, nu mai stiu pe unde, cea cu "mersul serpuit", a facut ceva valuri la acea vreme.

FAR EASTERN
Ovidiu, da' tu esti fan Quake?

adrian_flavius
Si eu tot pe varianta 2 merg...in Romania e mai sigura...
Colonelu'
QUOTE (Colonelu' @ Oct 30 2008, 11:26 AM) *
Eu nu vorbesc de un stil de condus "liniar" la o viteza ridicata dar constanta, gen autobahn. Eu vorbesc de un mers rapid dar prin anticiparea reactiilor celorlalti participanti la trafic. Pentru a fi mai bine inteles am sa dau un mic exemplu, sperand ca voi reusi sa descriu in cuvinte cat mai bine situatia:

Mergi pe un drum virajat destul de larg, dar cu posibilitatea de a vedea drumul pe o portiune destul de mare. Tu mergi constant cu o viteza ridicata (nu dam cifre ca sa nu avem probleme). La un moment dat vezi pe sensul tau de mers doua vehicule care circula cu viteze mult mai mici ca a ta. Din fata vine o masina. Tu realizezi ca mergand cu aceeasi viteza ajungi din urma masinile de pe sensul tau, dar nu mai ai timp sa le depasesti pe amandoua.
Cum vei proceda mai departe:
1. Fortezi un pic pentru a reusi sa depasesti cel mult prima masina, dar va trebui sa franezi puternic pentru a te inscrie inapoi in banda intre cele doua masini, iar apoi sa pornesti mai departe dupa ce trece de tine masina din contrasens?
2. Iei piciorul de pe acceleratie, intrand in frana de motor, eventual cu o usoara franare din pedala astfel incat in timpul pana cand ajungi din urma prima masina din sensul tau, masina din contrasens reuseste sa treaca pe langa tine, iar tu apoi intri in depasirea ambelor masini de pe sensul tau?

Din cauza ca ma grabeam sa plec in oras am uitat sa trec si a treia varianta:

3. Nu te obosesti sa anticipezi nimic, mergi cu viteza in continuare si te trezesti dintr-o data ca nu poti intra in depasire si esti nevoit sa franezi puternic in spatele celui din fata ta. Normal (desi e Anormal), reactia urmatoare este sa incepi "sa-i bagi fortat pe gat si in frigider cat mai multa carne" pentru ca merge ca melcul si nu se da la o parte din fata ta.
vio
mersul incet nu are nici o justificare pe un DN , ai prb , opresti tata si o rezolvi nu mergi cu 60 sau chiar 50 pe DN , in acest caz SALAMITU e justificat , mai dai si cu ceva polonezi .. in fine ... ma mir ca inca nu am vazut nici o amenda ca se merge sub viteza legala -10km/h .... de capete de creta seci
drabisan
Cita discutia!!! Era o gluma aia cu "stilul de condus".
Problema mea, si se pare si a lui Ovidiu, nu e stilul de condus ci greutatea galosilor.
Eu nu-s genul sa croseteze prin trafic in mod constant, dar nici nu-s genul care sa stea prea mult pina ii vine rindul sa depaseasca o dacie sau un tir.
Problema mea e cind accelerez...apai atunci accelerez, nu stau sa ma rog de ea sa o ia treptat alea alea ca sa nu-mi pape benzina!

Dar nici nu ma pling cit consuma si nu am nici un gind sa intru in topul celor care consuma putin.
Imi face placere sa conduc cum conduc si, dupa singura experienta in care am accelerat catinel si am fost apostrofat de consoarta, asa ca e unanimitate la mine in familie!
Colonelu'
Si tu crezi ca eu vorbeam de viteze subsonice? Crezi ca eu merg in ritm de melc daca am diesel? Poate 'om reusi noi sa ne vedem odata si apoi vedem noi care merge incet. teehee.gif
drabisan
Take it easy!
Ca nu am nici o intentie sa ma pun in vreo contra cu cineva pe motiv de stil de condus sau de viteza medie pe sute de km de drum!
Tema a fost simpla: aveam nevoie sa aflu de la Ovidiu cit consuma! Stiu ca nici el nu e vreun lent sau vreun econon sau vreun ecologist si de aia l-am intrebat!
Sint absolut convins ca si cu motorina se poate merge tare, dar fara sa se intre in capitolul "nebunii pe sosea"!
BTW: tu cit consumi la un drum de 2-300 de km prin tara asta, cu o medie bunuta de, sa zicem, 90km/h? Vreau sa cred ca nu spui ca un gigel de pe forumul asta care ne lua de prosti cum ca el merge cu si cu 160-180 cu nu stiu ce motor si papa doar 6,x%. Ca nu te-as crede!

Colonelu'
@drabisan,
Banuiam eu ca o sa iasa cu totul altceva fata de cat am vrut amandoi. In nici un caz nu am vrut sa fac teoria chibritului, cum tot asa nici tu nu ai vrut sa te contrezi cu cineva. Din partea mea ideea a fost simpla: poti sa ai talpa de plumb, dar sa mergi cu cap sau poti sa ai talpa de plumb si sa mergi in stil de "apucat-posedat".
Crede-ma, dar fac parte din aia 1% care au fost protejati de Dumnezeu. Dupa ce cauti sa eviti un sir de carute nesemnalizate si pline cu lemne de munte, masina fuge de fund, intri in sant unde te rasucesti pe bot de ajungi cu rotile in sus, apoi dupa ce derapezi in continuare pe capota mai darami si un stalp de tensiune din beton, iar in final masina se infinge cu parbrizul in ciotul de stalp care a mai ramas in picioare si sa iesi din masina doar cu cateva zgarieturi superficiale in crestet de la sticla pisata, in final vezi altfel lumea din jur si cauti sa ii responsabilizezi si pe altii (poate involuntar, dar o faci totusi). Din acest motiv va rog pe toti sa ma iertati daca cateodata vorbesc (adica scriu) prea mult.

Ca mai intrebat de consum iti pot spune in felul urmator:
1. Daca merg absolut dupa vitezele maxim admise pe fiecare segment de drum si intr-un stil de accelerare uniform, atunci am scos un consum de 4,9%
2. Daca merg intr-un stil mai alert, atunci am scos consum intre 5,5 si max. 6%
3. Asta vara, cand clima a mers non-stop chiar si noaptea am avut un consum de min. 6,5 si max. 7,7 in conditiile in care am parcurs Iasi-Costinesti in 6 ore.

La momentul in care scriu am 32.900 km, iar in noaptea asta plec spre Otopeni si ma intorc maine seara acasa.


Sper ca acum ne-am lamurit amandoi si nu cred ca are rost sa mai polemizam aiurea. thumbsup.gif
vio
smile.gif) ba ionele LC ul ala are shofer?
shit ,,, cat de slab este .... pacat ca are asa mashina ...
Legionaru'
Nu ma, nu avea voie sa accelereze, decat la relanti mergea! laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Carnat prost, a facut masina de rusine!
Hoinar
QUOTE (drabisan @ Oct 30 2008, 08:03 PM) *
...Vreau sa cred ca nu spui ca un gigel de pe forumul asta care ne lua de prosti cum ca el merge cu si cu 160-180 cu nu stiu ce motor si papa doar 6,x%. Ca nu te-as crede!


Drabi...era vorba de motorul number one...the one and only...1.9 TDI smile.gif. Da' tu esti un carcotas.
OCTAN_95
drabisan, discutia este chiar palpitanta daca ne gandim ca totul a pornit de la o simpla curiozitate, defapt la tine cam care este consumul avand in vedere ca motoarele noastre sunt cam echivalente?
si gandesc ca nici unul dintre noi nu suntem "ingerasi" pe sosea.
drabisan
Pentru ultimul drum de ~400km, cu media 110, 9.8% :B

T u d o r
Mah, cum 110? unsure.gif Pe unde se poate obtine media asta in tara noastra? Ca vreau si eu biggrin.gif
OCTAN_95
CITAT(drabisan @ Oct 31 2008, 11:35 AM) *
Pentru ultimul drum de ~400km, cu media 110, 9.8% :B


Media si mie mi se pare cam "saltata", daca punem la socoteala ca nu prea avem autostrazi pe unde sa poti urca media cam greu de realizat.
DAN
QUOTE (OCTAN_95 @ Oct 31 2008, 11:37 AM) *
QUOTE (drabisan @ Oct 31 2008, 11:35 AM) *
Pentru ultimul drum de ~400km, cu media 110, 9.8% :B


Media si mie mi se pare cam "saltata", daca punem la socoteala ca nu prea avem autostrazi pe unde sa poti urca media cam greu de realizat.

Nu cred ca e saltata, se poate. Daca nu ma insel, ultimul drum mai lung al lui drabisan a fost iasi-bucuresti. Distanta e de ~400 Km prin bacau si credeti-ma ca ala e drum de dat talpa. Recordul meu personal pe acest drum e de 3 h si vreo 15-20 min cu ave de 2.2 150 caiuti.(ce e drept, noaptea cand e mai liber.) Calculati voi media. Drumul e foarte bun, 2 benzi pe sens. E vorba de E85(bucuresti - roman) si E583(roman - iasi).
T u d o r
Nu stiu, am mers pe drumul ala acum destul de multi ani si nu era facut. Am auzit ca puteti merge cu viteze ridicate, dar sunt radare, masini... in fine, daca prinzi drumul liber si curat...se poate, cum zici si tu.
drabisan
Dan stie! Nu e prima oara cind obtin medii bune pe traseul asta.
Pe autostrada in tari civilizate media ar fi un pic mai mare...
Colonelu'
Proaspat aterizat de pe drum. Consumul mediu final este de 5,4%. La dus am intampinat ploaie marunta pana pe la Focsani, pe urma un soare de nu iti venea sa crezi pe ce vreme am plecat din Iasi. Deoarece m-am trezit de la 3 dimineata, la intoarcere am venit relativ lejer, fara sa fortez.
Desi am mers destul de calm, era sa o patesc de vreo 3 ori din cauza unor inconstienti. Tot stau si ma gandesc unde o sa ajungem cu ritmul asta de crestere a parcului auto vs. lipsa de infrastructura rutiera.

As mai vrea sa scriu ceva relativ la consum, dar ma abtin din unele considerente. Veti afla unii dintre voi prin alte cai de comunicare.
vio
citat din discutie de messenger . mashina toyota ave 2.0 D4d : faza e ca pe portiunea Rm Sarat - Buzau am dat pe consum instantaneu, iar la 200/h mi-a aratat 17%
22nst
interesant
si eu cu automata tot 17 aveam la 200
dar aia manuala parca 24
automata este mai putin turata la 200 am 5000rpm
vio
Ionele noi aici vb de mashini ,, nu de tantze grase si leneshe ,,, smile.gif)
22nst
hai ma vio ca o superi pe tanta... doar esti nasul ei.
vio
http://www.youtube.com/watch?v=_rqnb2OnK2E dedeicatie pt Tantza si toti oltenii =))
leroux
QUOTE (vio @ Nov 2 2008, 10:57 AM) *
http://www.youtube.com/watch?v=_rqnb2OnK2E dedeicatie pt Tantza si toti oltenii =))


esti dus nene irecuperabil... A propos vrei bilete la Praga la ACDC?
OCTAN_95
Si care ar fi legatura dintre tantza si dedicatia ta?
pe bune Vio chiar ce-ti veni?

In alta ordine de idei, avem comentatori de formula1 de toata jena, sa nu ai tu habar la trecerea liniei de sosire care este ordinea sai sa trambitezi sus si tare tot felul de aberatii !!!!
22nst
QUOTE (leroux @ Nov 2 2008, 03:53 PM) *
QUOTE (vio @ Nov 2 2008, 10:57 AM) *
http://www.youtube.com/watch?v=_rqnb2OnK2E dedeicatie pt Tantza si toti oltenii =))


esti dus nene irecuperabil... A propos vrei bilete la Praga la ACDC?

sa stii ca vio asta are ceva de cand umbla prin tari straineze whistling.gif
nu mai este normal =))
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.