Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SUV-urile... masini indecente ?
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38
air_wolf
QUOTE (Mircea104901 @ Sep 8 2009, 02:06 PM) *
Scenariul perfect pentru o coloana de zile mari: un drum european cum e Valea Oltului (pe care merg destul de des), o Dacie 1300 care se taraie cu 60km/h, in spatele ei un TIR (de obicei sunt mai multe; si daca sunt de Turcia...), in spatele TIR-ului un sofer de duminica. E suficient.


dacia e ok, merge ca enterprise cu warp 9. ce te faci cu rabele? raba, indiferent de cum o dai, la deal sau la vale, tot incet merge. daca mai e si incarcata, o ia inapoi, cum am patit pe cheia-ploiesti, cind a luat-o una din astea inapoi ca nu mai putea urca de cit era de incarcata. era aia, o berlina si eu. cei din berlina s-au dat jos de frica... 36182451.gif noroc ca a reusit ala sa-si miste cotetul la deal. ca altfel o facea pilaf.

thor
Parerea mea este ca toate animalele astea de SUV-uri sunt replica la o scara mai mica a celor americane.Replica venita din exprimarea spiritului de turma care ne face pe noi europenii sa ii imitam pe americani.Asta pe de-o parte.Pe cealalta parte masinile astea magulesc frustrarile impotente ale unora care vor sa iasa in evidenta cu orice pret.
Precizare.Parerea mea nu se refera la cei care cu adevarat le este necesar un astfel de tip de masina.
HalbaSus
Stie cineva germana ? Mie din poza mi se pare ca in urma coliziunii dintre un smart four-two si un ML... ML-ul s-a rasturnat 36182451.gif
klm
Pai e simplu, articolul vorbeste despre Glūck im Unglūck, ce e asa de greu de inteles?! ninja.gif 36182451.gif

edit: vezi ca poza este de fapt cu susul in jos biggrin.gif!
Watcher
O conducatoare auto a intrat cu smartul pe rosu in roata suv ului, acesta in urma accidentului s-a invartit, rasturnat si alunecat pe plafon o vreme. Trei raniti usor si pagube de 45 000 euro.

Deci cine e indecent? SUV saau smart?
SorynZ
buturuga mica... rastoarna teehee.gif caru' mare biggrin.gif
HalbaSus
Pai nu s-a inteles in mod clar ca SUV-urile sunt cel mai civilizat mijloc de a te deplasa rapid si comfortabil pe soselele patriei ? Eu am pus aceasta poza pentru a ilustra siguranta SUV-urilor. Sunt sigur ca toti cei TREI raniti usor se aflau in smart-four-TWO.
air_wolf
in afara de faptul ca e indecent sa-si expuna burta in halul ala, eu nu vad nimic nelalocul lui biggrin.gif
Mircea104901
QUOTE (HalbaSus @ Sep 15 2009, 08:30 AM) *
Pai nu s-a inteles in mod clar ca SUV-urile sunt cel mai civilizat mijloc de a te deplasa rapid si comfortabil pe soselele patriei ? Eu am pus aceasta poza pentru a ilustra siguranta SUV-urilor. Sunt sigur ca toti cei TREI raniti usor se aflau in smart-four-TWO.


Sunt curios cum era daca ML-ul nu acorda prioritate si lovea Smart-ul in lateral ninja.gif
T u d o r
Probabil ca cei trei din Smart erau morti acum si Meleu' trecea mai departe... rolleyes.gif Mai bine sa planga mama lor.
Watcher
Cred ca daca ml ul se misca cu viteza legala si lovea smartul in lateral nu era mai grav decat daca un s-klasse sau un slr se misca cu viteza legala si lovea smartul in lateral...
Si ambele erau mai putin grave pt cel lovit decat daca ml ul trecea pe rosu cu viteza legala si lovea un pieton.
Rebel
QUOTE (thor @ Sep 13 2009, 09:33 AM) *
Parerea mea este ca toate animalele astea de SUV-uri sunt replica la o scara mai mica a celor americane.Replica venita din exprimarea spiritului de turma care ne face pe noi europenii sa ii imitam pe americani.Asta pe de-o parte.Pe cealalta parte masinile astea magulesc frustrarile impotente ale unora care vor sa iasa in evidenta cu orice pret.
Precizare.Parerea mea nu se refera la cei care cu adevarat le este necesar un astfel de tip de masina.


Deci frustrarea este deja o... frustrare. Ma gandesc cum trebuie inteleasa o frustrare impotenta... Nu mai este o frustrare atat de frustranta?! rolleyes.gif

Vezi ca incepi si tu sa dai in extrema lui Halba si nu cred ca este necesara chiar atata repulsie...

Nu cred ca vrea cineva sa ii imite pe americani. Este vorba de un nou segment, un nou vehicul. Cu frustrari sau fara, una dintre caracteristicile naturii umane este aceea de a se diferentia de celalalt, de a iesi din cliseul social. Nu cred ca este o noutate, desi a imbracat diverse forme in timp, aceasta latura a fiintei umane a fost prezenta de cand lumea.
Spre deosebire de alte timpuri insa, societatea de astazi a adus comunicarea la niste cote de neimaginat, suntem efectiv cotropiti de publicitate, reclame si permanente infuzii de marketing a caror menire este sa induca noi perceptii in subconstientul nostru.

In societatea actuala succesul este in general dictat de catre diferite forme de perceptie la nivel social, induse de diferite tehnici de marketing. Cred ca marketingul nu este doar un proces social si managerial ci mai degraba o tehnica de exploatarea a diferitelor oportunitati sau slabiciuni.
Cu toate acestea multi desi acuza ca tari ca Romania sunt mai receptive la aceste curente, uita ca anumite societati au fost tinute intr-un anumit tipar social, fara a avea acces la diversitate ca altii.
Nu in ultimul rand sa nu uitam de influenta. Revistele de proasta factura, cotidianele de scandal si cate alte publicatii de barfa, prezinta si arata in permanenta ce conduce cocalarul X si patronul Y, asociind posesiile acestora cu succesul. Si cum in Romania imaginea este totul, toata lumea incearca sa imite si sa afiseze un anumit statut desi in mare proprtie totul este doar pentru perceptia celorlalti.


Revenind la idee in sine, eu personal consider ca un SUV este binevenit in curtea celui care intr-adevar are nevoie de el insa nu ma voi grabi sa il acuz pe cel care a cumparat aceasta masina pur si simplu din placere ori pentru ca o considera frumoasa.
Nu vad nu stiu cu ce influenteaza in mod negativ inclusiv din punct de vedere noxe un X6 cu un motor de 3.0L in comparatie cu un Audi cu motor de 4.0L.

Incercati sa nu mai includeti in tipare de prost gust pe toata lumea, nu toate BMW-urile sunt conduse de cocalari, nu toti cu motoare mari au cuci mici si nu toti cu SUV sunt tarani. Cred ca societatea romaneasca mai are mult de lucrat la mentalitate si mai ales la capitolul toleranta...
Watcher
QUOTE
Parerea mea nu se refera la cei care cu adevarat le este necesar un astfel de tip de masina.

Intrebarea mea este 'cum decizi cand te uiti la cineva daca ii este cu adevarata necesar un SUV?'
"dar un roadster?", "dar un lamborghini de 6L v12 ?"
James Kilowatt
QUOTE (Rebel @ Sep 15 2009, 02:52 PM) *
nu toti cu SUV sunt tarani.


... din pacate, ca daca ar fi, nu ar mai avea nimeni vre-o problema cu ei smile.gif lumea are probleme cu orasenii cu SUV, nu cu taranii biggrin.gif
FAR EASTERN
QUOTE (James Kilowatt @ Sep 15 2009, 08:31 PM) *
QUOTE (Rebel @ Sep 15 2009, 02:52 PM) *
nu toti cu SUV sunt tarani.

... din pacate, ca daca ar fi, nu ar mai avea nimeni vre-o problema cu ei smile.gif lumea are probleme cu orasenii cu SUV, nu cu taranii biggrin.gif


Exact asta vroiam sa zic si eu. thumbsup.gif
Mircea104901
E-he cati tarani oraseni sunt... dupa "industrializarea tarii" (inainte de '89), asa ca nu merge smile.gif
teehee.gif teehee.gif
AZAZEL
firma la care lucrez are carduri de motorina la grupul petrom/petromv/omv insa recomandarea clara este ca , din cauza saraciei sa punem motorina de la petrom pt ca este mai ieftina.
intr-adevar este mai ieftina insa este si extrem de proastra.

azi cand am facut pliniul, era si un tuciuriu un un x5 cu motorul de trei litri biturbo diesel care punea motorina de acolo. bineinteles ca si la petrom exista doua sortimente de motorina iar individul punea din aia ieftina.

wtf. asa sunt romanii. vai mama lo,r isi cumpara masini scumpe, gipuri, si apoi nu au bani sa le puna combustibil.

pe un alt forum se plange lumea ca in romania este combustibilul prost. e prost pe naiba. sunt retele de benzinarii care au combustibil chiar bun insa oamenii pun pacura din aia ieftina in rezervor si apoi se plang ca e proasta. o fi prin alte tari combustibilul mai bun insa daca vrei sa mergi cu combustibil decent in romania, chiar ai de unde alege.
James Kilowatt
Eu la benzina cel putin nu am observat vre-o difereta de calitate intre aia ieftina petrom de 95 si alea de afara. Cel putin, nu una sensibila la motoarele "ordinare" aspirate.
HalbaSus
Eu pun de vreo 3-4 ani de la petrom, nu pentru ca sunt zgarcit sau acolo e cea mai ieftina ci pentru ca benzinaria imi este in drum. E una aproape de birou... are 4 pompe (defapt 2, cu 2 dozatoare) 2 dintre ele au motorina ieftina, 2 dintre ele au motorina scumpa. Eu imi bag din aia la care coada e mai mica. Nu am observat absolut nicio diferenta intre cele 2 tipuri de motorina la nici una din masinile pe care le-am alimentat (A3, A4, C320). E motorina, dizal, uleiul dracului... tot aia e... am un prieten care are o firma de transport si contract cu o benzinarie "no-name" (dar tot de la petrom ia dizalul) si a bagat si el in X5-ul lui (ce-i drept 3.0 simplu, nu biturbo) si nu a tusit. Nu pentru ca era zgarcit sau ceva, pur si simplu ii era mai simplu sa bage de acolo.

Eu am bagat si benzina si motorina din alte tari, si nu mi s-a parut absolut nicio diferenta sesizabila.
DRAGOS
La mine se simte o diferenta clara intre petrom 95 si efix 95 de la rompetrol. Consum mai mic, lipsa totala a tremuratului la relanti, elasticitate mult mai buna. smile.gif

Apropo de masini scumpe si posesorii lor... in ultima luna am fost de 4 ori la service de roti. Eh...am vazut o singura masina scumpa la schimb de pneuri, un bmw 335i coupe. In rest cei care schimbau pneurile pt iarna erau loganuri/skoda/reno si alte masini relativ ieftine...


FAR EASTERN
Poluatorilor!! tongue.gif banned.gif
mike.omega
@Dragos: diferenta e clara, dar cel mai bun este? smile.gif

PS: gazul de OMV rulles! teehee.gif
PS2: sa mai spun ca avem topic de carburanti? biggrin.gif
DRAGOS
mda...efix 95 laugh.gif logica mea de balta spunea ca se inteleg din context...in momentul ala laugh.gif
klm
CITAT(AZAZEL @ Dec 12 2009, 06:28 PM) *
wtf. asa sunt romanii. vai mama lo,r isi cumpara masini scumpe, gipuri, si apoi nu au bani sa le puna combustibil.

Mentionez de la inceput ca observatia pe care am facut-o n-a fost nici premeditata nici dorita:
Iese un client si se duce spre masina, Opel Astra H (fabricat 2008, cost ~20k euro), se apleaca sa vada ceva pe la praguri si ii observ chilotii: de aia de se gasesc in depozite la 3 lei/pachet de 3 bucati. Restul e cancan.
pmhoria
Mai klm, tu te uiti dupa chilotii Clientilor??? huh.gif Damn biggrin.gif
Hai ca daca erau "duamne" mai intelegeam.... dar sa vezi si tipul/marca/raftul de unde i-a luat ..
Sorry de off topic smile.gif
RUE
pai chilotii poate ca ii cumpara mama sa ori nevasta care isi pastreaza instictele modeste din perioada dinaintea leasingurilor etc.
am vazut oameni cu vile noi in oras care mergeau cu 1310 zambetu' lu' iliescu sau oameni cu mertane bazate sau SUV uri noi si stau la blocuri comuniste.
AZAZEL
hmm.
eu am avut un client ce a cumparat in vara lui 2005 un utilaj de peste 20.000 euro si avea o dacie 1310 . s-a plans ca pana la noi la firma i-a fiert motorul la masina. el era detinatorul companiei care a cumparat utilajul.

btw si eu port chiloti din aia la 3 lei de care spune klm si nu am nici o greata cu asta. sunt din bumbac, ma simt bine in ei, ii cumpar de noi, ii spal inainte sa-i imbrac prima data. nu vad unde ar fi problema. nu-mi stric ouale cu astfel de chiloti insa daca bag pacura in rezervor la masina am sanse mari sa-mi stric motorul. si conduceam si masini scumpe.
klm
CITAT(klm @ Dec 14 2009, 11:12 AM) *
Mentionez de la inceput ca observatia pe care am facut-o n-a fost nici premeditata nici dorita

De acord cu voi ca fiecare are pasarica lui si n-o sa divaghez mai mult pe subiect.
Azazel, frate, tu esti insurat si presupun ca nevasta-ta iti stie toti chilotii insa, o sa iau doar cazul meu: daca intr-un anume moment descoper pe coapsele din fata mea niste gogosari flausati imi cade jumatate din chef si tre sa se intample adevarate minuni ca sa mi-l recapat; ma gandesc ca o femeie ar avea aceeasi reactie cand iti vede chilotii tetra cu patratele chinezesti... (nu am nicio pereche prin casa ca sa testez si nici n-as prea vrea s-o fac asa ca las altcuiva placerea de a confirma sau infirma spusele mele).
Cred ca extremele acestea contribuie la frumusetea lumii in care ne aflam: jmekeri care dau 1 pensie de-ale lu' ma-sa pe o pereche de riboci si bogatasi nebanuiti care umbla in shlapi cu Dacii 1300... smile.gif
James Kilowatt
Chestia cu bogatanii in dacii exista si pe alte meleaguri. Am vazut smecheri care au iahturi de milioane de euroi si in oras se plimba cu Clio (or mai fi avand si Ferrari, insa nu se lasa vazuti decat cand au ei chef), in timp ce aia care le spala chilotii (ca tot vorbim de ei) au serii 3 (SH, cu neoane).
ozz86651
Haha, aici e alta treaba: vezi masini la acre avloarea rotilor depaseste de 2-3 ori valoarea hirbului pe care sint montate... A nu se intelege ca-s de bun gust, ci-s lucitoare si invirtitoare.

QUOTE
eu am avut un client ce a cumparat in vara lui 2005 un utilaj de peste 20.000 euro si avea o dacie 1310 . s-a plans ca pana la noi la firma i-a fiert motorul la masina. el era detinatorul companiei care a cumparat utilajul.


In general as spune bravo lui ca baga banii in ceva ce produce bani si nu-i arunca pe masini. Dar in cazul de fata si masina aduce bani. O masina fiabila te duce repede si fara probleme unde ai treaba, un jeg iti pierde drumul pe marginea strazii asteptind platforma si pierzind intilniri de afaceri.

QUOTE
Chestia cu bogatanii in dacii exista si pe alte meleaguri. Am vazut smecheri care au iahturi de milioane de euroi si in oras se plimba cu Clio


Pai Clio nu-i deloc echivalent cu Dacia 1310. Utilitatea masinii e sa mearga de la A la B intr-un timp rezonabil. Dacia nu prea merge de la A la B. Placerea, luxul, sportivitatea, poate chiar sis iguranta la viteze mici in oras intradevar nu sint necesare dar fiabilitatea da.
air_wolf
se da urmatoarea problema: LC-ul meu, un logan de oras, o curte pe o artera principala. nametele din fata curtii: 40cm. deszapezire pentru LC: fara. deszapezire pentru a baga logan-ul in curte: o ora. acum, daca avea un SUV in loc de logan, trecea fara probleme in curte.
ok, asta se intimpla doar iarna. dar o ok sa tii un SUV in garaj, sa ai o masina e oras si sa mai ai si o masina de offroad. la ski de exemplu vreau sa ma duc confortabil, cu un LC 90 sau 100. la tura vreau 61. iar de oras... sa aibe minim de confort: ac si radio.
Watcher
2 exemple de indecenta:
- 1
- 2

In timpul asta am deja N poze cu diverse masini NON suv blocand troleul ca sa se duca ei la bancomat ninja.gif
T u d o r
Exemplele tale nu prea sunt on topic Watcher. Despre care SUV-uri se face vorbire in expeditia aia? smile.gif
Watcher
Hyundai Galloper? ninja.gif
'gipuri' in general ?
HalbaSus
Deci nici un qhiu'shepte sau LC cu cauciucuri de fabrica si fara urme de noroi nu s-a aventurat in operatiuni de salvare in Buzau ? Pfff... dezamagitor.

Teoretic si ML-ul (cel putin generatia anterioara) si Touaregul si o groaza de SUV-uri ar putea fi foarte capabile in off-road... important e sa le echipezi corespunzator si sa le bagi acolo... la fel cum un LC sau G-klass, chiar daca sunt masini foarte capabile de off-road se pot transforma lejer in masini de oras, promenada, fitze, etc..

Nu am si nu am avut nicio problema cu cei care au "gipuri" si le folosesc intr-o proportie oarecare in off-road.

P.S: Azi am facut mai multe plibari cu C-ul pe strazi neasfaltate, in panta, acoperite de zapada... Superb ! Absolut nicio emotie.
air_wolf
QUOTE (HalbaSus @ Dec 17 2009, 08:56 PM) *
P.S: Azi am facut mai multe plibari cu C-ul pe strazi neasfaltate, in panta, acoperite de zapada... Superb ! Absolut nicio emotie.


lasa Halba, data viitoare te luam cu noi biggrin.gif tu cu C-ul, evident...
Mircea104901
Exista si asa ceva smile.gif
Ce ziceti? Mai are si cauciucuri de strada.


Watcher
Nu stiu altii cum sunt dar eu zic asa:
- se vede ca nu flexeaza, mai mereu sunt cu roti in aer
- traseul e foarte usor, adica e 'soft', si e uscat (!)
- daca era un pic ud nu mai urcau indiferent de cauciucuri (nici cu simex)


Seri
Nu flexeza mult ca are suspensii independente, iar bara stabilizatoare nu este decuplabila.
Imi lasa impresia ca nu avea blocant pe spate, care este disponibil optional. Cu acesta s-ar fi descurcat mai usor in zonele de incrucisare a axelor.
HalbaSus
Cayene-ul e bazat pe touareg, care ca off-roader nu e o masina foarte proasta... are garda la sol reglabila, diferentiale blocabile & all that shit. Ca e folosit in general pentru difuzarea manelelor pe strada e alta mancare de peste.

Apropo, azi am condus C-ul meu si touaregul alternativ... Imi pare rau dar Touaregul, cu toti cei 280 cp si suspensie reglabila, e o masina foarte foarte proasta pe sosea, adica daca o iei de la zero si urci in touareg mai e cum mai e... dar daca te dai jos dintr-un C (sau alta masina din acea clasa si cu o motorizare asemanatoare) si te urci intr-un Touareg (sau similar si cu motorizare similara) iti vine sa-ti dai palme. E o diferenta enorma intre felul in care se comporta cele doua pe sosea... si nu e vorba doar de viteza, ci de felul in care se simte masina la viteza respectiva. Ok, probabil cu Touaregul de 280 cp as fi fost ceva mai rapid decat un passat de 140 cp... dar cam atat... dincolo de cei 140 cp ai passatului as fi avut probleme... desi motorul este absolut senzational, inca si acum ma gandesc cum ar fi fost daca as fi trecut peste prejudecati si as fi luat un passat CC cu motorul 3.6 FSI de 300 cp whistling.gif
Watcher
QUOTE
Cayene-ul e bazat pe touareg, care ca off-roader nu e o masina foarte proasta... are garda la sol reglabila, diferentiale blocabile & all that shit

Garda la sol reglabila inseamna no suspension travel.
Adica cu cat cresti garda la sol din butonul de pe bord, cu atat mai mult scazi travelul suspensiei.
Din cate stiu eu Cayenne nu are blocabile ca si touaregul.
Tot din cate stiu eu nu prea se vinde touaregul cu blocant pe spate :-)
O alta chestie importanta este ca in noroi sa poti dezactiva total electronica ...
Chiar si cu blocant pe spate, tot o sa sufere fata de offroadere adevarate datorita travel ului suspensiei pe fata, caci ma indoiesc ca se gaseste blocant pt touareg sa il montezi pe fatza...
HalbaSus
Pai si am zis eu ca Touaregul ar fi cel mai off-roader dintre off-roadere ? Doar ca e mai bun decat X5 spre exemplu...
Rebel
QUOTE (HalbaSus @ Jan 8 2010, 05:57 AM) *
Pai si am zis eu ca Touaregul ar fi cel mai off-roader dintre off-roadere ? Doar ca e mai bun decat X5 spre exemplu...


If you want driving dynamics, interior finish, gas mileage, on-road performance, you get the X5.
ozz86651
Daca vrei toate astea, you don't get an SUV.
G e o r g e
cayenne ul ala e o gluma proasta in offroad .

dar mai discutam despre capitolul asta.
FAR EASTERN
Ca'vas'zica-ti tragi un Cayenne, George??? ohmy.gif
Rebel
QUOTE (ozz86651 @ Jan 8 2010, 04:35 PM) *
Daca vrei toate astea, you don't get an SUV.

Ya, you get an SAV. biggrin.gif
X6 anybody? Awesome vehicle.
T u d o r
X6 Rebel? wtf? unsure.gif

Inteleg si eu pasiunea pentru o marca, si mie imi place BMW dar aberatia aia e cea mai inutila chestie cu roti pe care poti da o gramada de bani. mai bine un Cayenne, desi nu cred ca e cazul la George de niciuna. Macar in Cayenne incap decent 4 persoane. smile.gif X6 e useless, cu exceptia afisarii ostentative a statutului social (asta valabil pentru Ro only si eventual pentru drug dealers in USA).
pmhoria
Nu poate sa-ti placa si Seria 1 si X6.. damn, si mie imi plac BMW-urile (dar nu iarna) dar masina mai hidoasa ca X6 eu n-am vazut. Plus ca e useless. Nu-i vad rostul in nicio categorie/clasa.Cand a aparut aveau si X5 deja..si berline o groaza. Ca sa nu mai vorbim de utilitatea lui X1.. de ce ar cumpara cineva un X3 mai scurt cu 15 cm nu inteleg ... in fine.
Dar e adevarat, gusturile nu se discuta.
Rebel
1. Ador Coupe-urile si hatch-urile. X6 este un hatch mai mare.
2. X6 este superb din punctul meu de vedere. Este inalt, fluid, armonios, cool.
3. Useless? Poate pentru unii, eu niciodata nu am pus mare lucru in portbagaj sau in multe cazuri nu l-am folosit niciodata. Pentru mine portbagajul ala este indestulator si are avantajul flexibilitatii.
4. Imi plac scaunele din spate ca sunt independente si foarte confortabile in comparatie cu scaunele spate de la alte masini, inclusiv X5.
5. Nu este vorba de firma (X5 nu imi place) dar la X6 ador designul. Este singurul SUV/SAV pe care l-as cumpara din ce exista pana acum pe piata. Urate sunt Range Roverele cu stopurile alea gen tits si patrate. Alea da cutii pe roti vorba cuiva, masini de inmormantare...

Chestie de gust domnilor, asta e.

QUOTE (pmhoria @ Jan 8 2010, 07:11 PM) *
X1.. de ce ar cumpara cineva un X3 mai scurt cu 15 cm nu inteleg ... in fine.
Dar e adevarat, gusturile nu se discuta.


X1 este un mic SAV, awd, are cojones si este scurt deci usor de parcat, manevrabil. Daca le intrebi pe doamne jumatate vor spune da acestei masini...

QUOTE ( T u d o r @ Jan 8 2010, 06:27 PM) *
X6 Rebel? wtf? unsure.gif

Inteleg si eu pasiunea pentru o marca, si mie imi place BMW dar aberatia aia e cea mai inutila chestie cu roti pe care poti da o gramada de bani. mai bine un Cayenne, desi nu cred ca e cazul la George de niciuna. Macar in Cayenne incap decent 4 persoane. smile.gif X6 e useless, cu exceptia afisarii ostentative a statutului social (asta valabil pentru Ro only si eventual pentru drug dealers in USA).



Am doi prieteni cu Cayenne. Unul are si un X5. Stii ce spune? Cayenne sucks big time pe langa BMW la multe aspecte insa considera ca pozitia la volan este mai benefica la statura lui in Cayenne. However, la driving experience BMW rules.
La amandoua Cayenne au aceeasi problema: bateria se descarca , masina pierde curent dar nu se stie pe unde. Alte gizmo gen DVD sau navi nu sunt binevenite, sistemul electric este foarte prost proiectat neoferind suficient "juice" pentru toate jucariile de la bord.
O alta problema comuna la amandoua, este faptul ca usile din fata se coboara in jos fata de celelalte din spate (linia de mijloc a usii unde incep geamurile nu mai este comuna cu linia portierelor din spate. Ambele au aceeasi problema de caroserie desi nu au fost asa la inceput. La BMW nu am vazut asa ceva. Sincer, sunt chiar dezamagit sa vad asta la Porsche.
Si tot ca nota obiectiva sincera, de cate ori le-am condus m-am dat cu acelasi gust amar jos din ele: handlingul sucks!
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.