1. Ador Coupe-urile si hatch-urile. X6 este un hatch mai mare.
2. X6 este superb din punctul meu de vedere. Este inalt, fluid, armonios, cool.
3. Useless? Poate pentru unii, eu niciodata nu am pus mare lucru in portbagaj sau in multe cazuri nu l-am folosit niciodata. Pentru mine portbagajul ala este indestulator si are avantajul flexibilitatii.
4. Imi plac scaunele din spate ca sunt independente si foarte confortabile in comparatie cu scaunele spate de la alte masini, inclusiv X5.
5. Nu este vorba de firma (X5 nu imi place) dar la X6 ador designul. Este singurul SUV/SAV pe care l-as cumpara din ce exista pana acum pe piata. Urate sunt Range Roverele cu stopurile alea gen tits si patrate. Alea da cutii pe roti vorba cuiva, masini de inmormantare...
Chestie de gust domnilor, asta e.
QUOTE (pmhoria @ Jan 8 2010, 07:11 PM)
X1.. de ce ar cumpara cineva un X3 mai scurt cu 15 cm nu inteleg ... in fine.
Dar e adevarat, gusturile nu se discuta.
X1 este un mic SAV, awd, are cojones si este scurt deci usor de parcat, manevrabil. Daca le intrebi pe doamne jumatate vor spune da acestei masini...
QUOTE ( T u d o r @ Jan 8 2010, 06:27 PM)
X6 Rebel? wtf?
Inteleg si eu pasiunea pentru o marca, si mie imi place BMW dar aberatia aia e cea mai inutila chestie cu roti pe care poti da o gramada de bani. mai bine un Cayenne, desi nu cred ca e cazul la George de niciuna. Macar in Cayenne incap decent 4 persoane.
X6 e useless, cu exceptia afisarii ostentative a statutului social (asta valabil pentru Ro only si eventual pentru drug dealers in USA).
Am doi prieteni cu Cayenne. Unul are si un X5. Stii ce spune? Cayenne sucks big time pe langa BMW la multe aspecte insa considera ca pozitia la volan este mai benefica la statura lui in Cayenne. However, la driving experience BMW rules.
La amandoua Cayenne au aceeasi problema: bateria se descarca , masina pierde curent dar nu se stie pe unde. Alte gizmo gen DVD sau navi nu sunt binevenite, sistemul electric este foarte prost proiectat neoferind suficient "juice" pentru toate jucariile de la bord.
O alta problema comuna la amandoua, este faptul ca usile din fata se coboara in jos fata de celelalte din spate (linia de mijloc a usii unde incep geamurile nu mai este comuna cu linia portierelor din spate. Ambele au aceeasi problema de caroserie desi nu au fost asa la inceput. La BMW nu am vazut asa ceva. Sincer, sunt chiar dezamagit sa vad asta la Porsche.
Si tot ca nota obiectiva sincera, de cate ori le-am condus m-am dat cu acelasi gust amar jos din ele: handlingul sucks!