Help - Search - Members - Calendar
Full Version: SUV-urile... masini indecente ?
Masini.ro Forum > Discutii generale > Combat zone
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38
20krpm
QUOTE (HalbaSus @ Jun 8 2008, 05:49 AM) *
Iar de banii de o kia sorento (ca tot ai adus-o in discutie)... iti poti lua un A4 sau serie 3... cam la fel de spatioase.

there we go again smile.gif fratilor, io stau pe stinga si numar turele. de cite ori mai treceti p-aici pe la "sint la fel de spatioase", io mai imping o pasarica la marginea din dreapta a numaratoarei. halba, daca tot is la fel de spatioase, atunci cum naiba poti sa vezi pe linga a4 sau 3xx, da nu poti sa vezi pe linga o chia sorento?
ozz86651
Prin spatioase s-a referit la arie locuibila, nu la volum. SUVurile sint mult mai inalte si mai mari pe dinafara. Nu toata inaltimea se reflecta in volum interior, cea mai mare parte vine din garda la sol si rotile mari.
HalbaSus
Exact smile.gif
Intr-o berlina medie (passat, avensis, vectra, mondeo, C-klass, noul A4 (mai putin vechiul A4, serie 3 si Lexus IS)) incap comfortabil 4 persoane. Intr-un SUV incap comfortabil tot 4 persoane... diferenta de volum interior este mica, ea existand practic mai mult pe verticala, daca nu ai de gand sa transporti jucatori de baschet atunci nu te ajuta cu absolut nimic. Singurul loc unde castigi cu adevarat este portbagajul, care este de aproximativ aceleasi dimensiuni ca la un break.
Iar vizibilitatea ma deranjeaza tocmai prin inaltime, pentru ca spre exemplu un S-klass sau un A8 (cu conditia sa nu aiba geamuri fumurii) chiar daca sunt mai lungi decat SUV-urile nu ma deranjeaza pentru ca pot vedea prin geamurile lor.

In plus, daca stam sa ne gandim la mediu si conservarea resurselor (eu nu ma prea gandesc la asta) SUV-urile reprezinta cea mai ineficienta forma de deplasare cunoscuta de om. Pentru a transporta un numar redus de persoane (chiar daca unele SUV-uri au 7 locuri rareori sunt folosite pentru transportul a mai mult de 4 persoane) se foloseste cea mai ineficienta forma de tractiune (tractiunea integrala consuma mai mult, avand pierderi mai mari in transmisie), o greutate proprie disproportionat de mare comparativ cu sarcina utila si o forma total neaerodinamica, in plus majoritatea spatiului in plus este pe verticala ceea ce reduce utilitatea acestuia (e putin probabil ca o sa-ti pui bagaje deasupra capului).
adrian_flavius
Sambata, ora 15:45, locatia: parcarea manastirii Bistrita, jud Valcea; tocmai facusem 2 poze Totosului (le-am postat pe topicul lui personal...laugh.gif...), cand vad un X6 care tocmai intra in parcare, negru, numere rosii de Ilfov...cine se da jos de la volan? Andrei Zaharescu si consoarta, Andreea Berecleanu...toata parcarea a cascat ochii ca la urs, iar oamenii simpli, cu masini "normale", se uitau la X6 ca la a opta minune a lumii...personal, mie nu-mi plac strutocamilele astea, nu sunt nici cal (aka sedan), nici magar (aka off-road), ci un fel de catari inutili...da' atunci cand sunt conduse de asemenea persoane publice, impactul in randul populatiei este enorm...iar impresiile se fixeaza adanc in neuronii omului simplu...

Drive safe! thumbsup.gif
Watcher
Guys, dati-o-n colo de treaba, garda la sol la A4 este 15 cm, la Land Cruiser de 22 cm.
Asta inseamna ca fie LCul nu blocheaza vizibilitatea mai mult ca un A4 (7cm e nimica toata - si A4 e mai inalt cu 7 cm decat Murcielago ohmy.gif ) fie ca e mai mult loc inauntru. Spatiul ala pe inaltime este foarte util in practica.
Am facut un roadtrip cu corolla verso, ca sa incapem toti 4 intr-o singura masina. Locul din spate, la genunchi, nu e mai mare decat in avensis dar faptulc a te poti ridica , invarti, intoarce, umbla in portbagaja, ca portbagajul e DUBLU din cauza inaltimii schimba total situatia wink.gif
20krpm
QUOTE (ozz86651 @ Jun 9 2008, 01:43 AM) *
Prin spatioase s-a referit la arie locuibila, nu la volum.

imi vine sa te dau la rubrica "replici celebre" smile.gif ultima oara cind am verificat, spatiul, asa cum il stim noi pamintenii, era tridimensional, nu bidimensional.

nu sint in nici un caz de acord cu a4 in care incap "comfortabil" 4 persoane, dar probabil ca am io o notiune diferita despre comfort. evident, ca sofer nu mi-ar pasa, i-as intreba "are you guys ok back there" si ei mi-ar raspunde politicos "daaa", dar eu unul in nici un caz n-as vrea sa merg in spate intr-un a4 mai mult de un sfert de ora. si din nou vorbim despre a cumpara o masina pentru ca "in mod obisnuit" ai nevoie de anumite chestii, vs "citeodata" ai nevoie de anumite chestii. eu optez pentru a doua varianta, incerc sa ma gindesc la ce poate folosi masina aia, nu la ce foloseste zi de zi. la vremea cind avem a4 nici prin cap nu-mi trecea sa pun inca 3 prieteni in ea, plus echipament, si sa mergem la ski, drum de 4 ore jumate. suv-ul e numa bun sa faca *si* chestia asta, desi evident ca nu merg la ski in fiecare seara. nu mai vorbesc de dus lucruri voluminoase - de exemplu nu stiu cum ar fi incaput portocalul pe care l-am cumparat ieri in a4. astea cu lucrurile voluminoase sint chestii pe care iarasi, nu le fac zilnic, dar macar de doua ori pe luna am ceva ce n-ar incapea intr-un a4, passat, vectra, mondeo, sau Doamne fereste avensis. daca nu am masina mare, singura sansa e sa inchiriez una, ceea ce inseamna vreo $80-$100 in plus pe luna. (ok, n-o sa inchiriez una de fiecare data cind am nevoie, dar asta era ideea.) in plus nu ma intereseaza asa de tare ce forma are masina din punct de vedere estetic, ca si-asa nu merg cu ea la agatzat, si de consumat consuma cam cu 20% mai mult decit una mica, ceea ce e (inca) in limite acceptabile.
HalbaSus
Chiar azi am fost cu Touaregul impreuna cu 2 colegi, deci 3 adulti cu totii peste 1.83... eu (soferul) stateam confortabil, cel din dreapta se plangea ca torpedoul e prea aproape de genunchii lui (si lauda la capitolul asta bmw-urile serie 3 care au torpedoul "subtire" si ai mult loc sub bord) iar cel din spate se plangea ca nu are loc la picioare. Desi cel mai inalt dintre noi avea 1.90 nici unul dintre noi nu folosea toata inaltimea masinii.
Asta inseamna "volum" vs "spatiu locuibil" cel din spate ar fi dat cei 2-3 cm de deasupra capului in schimbul catorva cm la picioare iar cel din dreapta i-ar fi schimbat pentru un torpedou mai mic... Si touaregul nu e singurul SUV care are aceasta problema, la fel e si in ML si in X5 si in Santa Fe.
Cu alte cuvinte SUV-ul nu e mai comod pt mai mult de 2 persoane... iar ultima oara (defapt singura oara) cand am avut de transportat un obiect voluminos care nu imi incapea in masina... a fost un birou din lemn masiv... cred ca nici in escalade nu incapea... asa ca daca Doamne fereste cumparam un SUV "in ideea ca o sa am nevoie de spatiu"... well... ar fi fost o afacere proasta, tot ar fi trebuit sa platesc pentru transportul biroului iar in restul timpului as fi platit pentru caratul zilnica a 700 kg in plus pe masina.

P.S: A4 nou e destul de mare (cam la nivelul unui passat sau mondeo), A4 vechi (cum am si eu) intr-adevar are locurile din spate extrem de mici, mai mici decat la A3 sportback.
20krpm
ma halba, uite ce e, decit sa continui sa incerci sa ma convingi ca intre un suv si o masina normala nu e nici o diferenta sensibila de comfort si de volum, mai bine - iti spun io - ma imbeti si ma pui sa repet dupa tine: "intre un suv si o masina normala nu e nici o diferenta sensibila de comfort si de volum". ce naiba, suv-ul are si el un lucru bun - e maaare, domne, da-i atita de la tine si treci peste asta. ca si io tot atita-i dau. n-o sa ma auzi vreodata spunind "vai ce suv frumos", sau "vai ce suv economic", din contra, la capitolele astea it sucks. da e util, ce puii mei.

hai romania.
HalbaSus
Pai si am zis eu ca nu-i mare ? Doar ca nu e atat de util... Dar depinde si ce vrei sa faci.
Daca vrei sa cari multe bagaje (sau un caine) atunci e clar mult mai util decat o berlina... e cam la nivel cu un un break. Daca vrei sa tragi cu el o remorca, din nou, e cea mai buna varianta.


krondet
apropo de titlul topicului - un reportaj (la protv, parca) despre un autobuz al cursei 300, care era intepenit, neputand intra in intersectie din cauza a 3 SUV-uri parcate in drum! ninja.gif
T u d o r
Bine, autobuzul putea foarte bina sa fie blocat de 3 autoturisme. Si ne intoarcem la tipologia proprietarului de SUV... In locul SUV-ului eu as fi vazut la fel de bine 3 "premium" germane, pentru ca, din pacate, e vorba de aceeasi tipologie a ajunsului, care te scuipa in trafic pentru ca se crede mai presus de toti si toate in tara asta. In Romania masina este mai mult o modalitate de show off, de a-ti arata bunastarea si "pozitia" sociala decat un bun de consum.
adrian_flavius
Ieri, in trafic, in Pitesti: o namila de Hummer 2, cu toate zorzoanele aferente pe el (bling-bling), in fata mea la vreo 2 masini...de putin nu a lasat vreo 3-4 masini, parcate (regulamentar) pe partea dreapta a drumului, fara oglinzi (si, poate, fara vopsea pe portiere si aripi...)...ditamai tancul...o asemenea masina nu are ce cauta in oras...sincer...
Watcher
La naiba, de ce merge threadul asta :'orice masina poate fi parcata prost / am vazut un jeep parcat prost / da ori masina poate jlui altele / lasa ca am vazut eu un jeep care aproapea julit niste masini / ohmy.gif:O
Chiar nu ati vazut niciodata si masini 'mici' parcate aiurea/ julindu-i pe altii / incurcand traficul?
Sa ma apuc sa fac poze?

E VORBA DE SOFER NU DE MASINA!
adrian_flavius
Ba da, Watcher, mult prea multe, din pacate...numai ca astea mari fac si mai mult rau decat alea mici...ca sunt duble ca volum...

Drive safe!
HalbaSus
Stii cum e... teoretic nu orice ascultator de manele trebuie sa fie si prost, lipsit de educatie, scuipator de seminte si aruncator de gunoi pe strada... si chiar si daca toti ar fi asa, nu e muzica devina, e vorba de comportamentul respectivului indiferent de muzica pe care ar asculta-o...
Dar cum deobicei oamenii inculti/prosti/scuipatori de seminte si aruncatori de gunoaie pe strada sunt SI ascultatori de manele e greu sa nu faci o asociere intre atributele enumerate mai sus si manelisti.
La fel si cu SUV-urile, in general cei care au un anumit tip de comportament (nesimtit) sunt atrasi de SUV-uri. Desigur, procentul nu e la fel de mare ca si in cazul manelelor, pentru ca multi nesimtiti desi ar dori SUV nu isi permit unul, si atunci sunt nesimtiti in masina pe care si-o permit.
AlexTM
QUOTE (HalbaSus @ Jun 11 2008, 10:39 AM) *
...multi nesimtiti desi ar dori SUV nu isi permit unul, si atunci sunt nesimtiti in masina pe care si-o permit...


Asta e iarasi una adanca de tot. Mi-a placut thumbsup.gif
adrian_flavius
din ciclul "pestele de la cap se-mpute": http://www.banknews.ro/stire/18475_top_man...cu_jeep-ul.html whistling.gif
FAR EASTERN
Boala lunga, moarte sigura, cam asta cred ca ar vrea sa spuna autorii.
"Adapt or Die"
air_wolf
QUOTE (FAR EASTERN @ Jun 17 2008, 05:39 PM) *
Boala lunga, moarte sigura, cam asta cred ca ar vrea sa spuna autorii.
"Adapt or Die"


"But, no matter what, large SUVs will remain a market that's simply too big to just walk away from."

fraza de incheiere spune tot.
Mariustom
Una din asta sigur nu-i ... indecentă whistling.gif
thumbsup.gif


ninja.gif
air_wolf


hummer pe linga toyota mega cruiser

video de prezentare mega cruiser

cred ca incep sa-mi doresc a treia masina...
klm
Pana la urma cel mai relevant punct de vedere in privinta SUV-urilor il au femeile pentru ca lor le sunt adresate, noi baietii (cei care nu am facut armata si n-o sa fim niciodata barbati) si barbatii adevarati (cei care au facut armata adevarata, nu juma' de an) ne chinuim cu de-astea normale: Matiz, Yaris, Fiesta.
Deci, domnisoare (indiferent ce aveti in pantaloni), mandre posesoare de SUV-uri, sunt acestea indecente?
AZAZEL
QUOTE (Mariustom @ Jun 18 2008, 11:18 AM) *
Una din asta sigur nu-i ... indecentă whistling.gif
thumbsup.gif
ninja.gif


erau si niste masini in peisaj insa ce m-a impresionat a fost cadenta armei respective.
eu cred ca sareau din ea aprox 20 de gloante/sec. erau kg intregi de tuburi goale acolo.
isuse, parca erau boabele de grau care curg din masina de recoltat grane.

revenind la subiect: la un anumit moment regretam ca am luat fordul focus si chiar ma gandeam sa il vand si sa dau avansul la un mitsubishi outlander cu un diesel de 2.2 si 156 cp. eu aproape ca nu ii vad rostul acestei masini si daca faceam o asa prostie eram dus la vale cu cresterea pretului la combustibil.
mi se pare prostie sa cumperi o masina 4x4 care consuma intre 12 si 15 in oras si sa mergi la munte de doua/trei ori pe an momente cand te descurci decent cu o masina cu tractiune fata(cel putin unde merg eu la munte). in afara orasului nu scapi sub 10% daca te dai la o asemenea masina.
in curbe o asemenea masina sta ca dracul: am mers aprox 10 km in spatele unui jeep grand Cherokee pe drum destul de virajat si se clatina in curbe biata masina de parca era o carutza cu fan.
plus ca , daca ai un SUV , pt fiecare suta de kg care o are masina ai nevoie de 10 cp pt a te misca decent pe asfalt. nu inteleg rostul sa cari sute de kg de otel dupa tine fara sa ai nici un beneficiu din asta.

de asemenea , ma gandeam ca suv-urile sunt mai rezistente la articulatii si astfel articulatiile au o viata mai lunga dar, se pare ca nu este asa. practic , cand iti recuperezi (din faptul ca masina este mai rezistenta) banii in plus pe care ii dai pe un SUV si combustibilul in plus pe care acesta il consuma fara folos? prefer sa schimb mai multe amortizoare si bucse si sa am un sedan decent decat sa conduc un trunchi de copac care nu-mi ofera garantia 100% ca imi asigura o rezistenta mai mare in timp , rezistenta adaptata soselelor din romania.

chiar si o masina in clasa lui A6 mi se pare un pic deplasata. fostul meu sef are 120 kg, fiu-su are si acesta peste 110 kg, nevasta-sa are si ea peste 80 kg. atunci da nene, se merita sa ai un A6 pt a se urca in masina oamenii din rasa "marele alb".
si mie mi s-ar parea interesant sa am un A6 insa asta doar pt ca am avut A4 si parca nu m-as mai intoarce peste 3 ani la a cumpara aceeasi masina (pt ca nu va fi pe piata un model nou) si in plus parca un A6 ar scoate in evidenta faptul ca am mai crescut(nu in greutate). dar asta este o prostie.
poate asta este si motivul pt care oamenii cumpara suv-uri insa din pacate deseori asta scoate in evidenta ca au mai dus inca 5 fete la "munca" in italia si nu ca au mai crescut profesional. iar multe dintre aceste personaje chiar cu asta se ocupa: prostitutie, droguri, arme samd
klm
CITAT(AZAZEL @ Jun 18 2008, 04:15 PM) *
eu cred ca sareau din ea aprox 20 de gloante/sec. erau kg intregi de tuburi goale acolo.
isuse, parca erau boabele de grau care curg din masina de recoltat grane.

Daca au pus arme cu tehnologia anilor 60 atunci sareau vreo suta/sec, daca au pus tehnologie mai noua cred ca se mareste cifra.
Intrebarea mea ar fi: in armata americana trebuie sa aduni toate tuburile de cartuse pe care le folosesti blink.gif ?
klm
Cica nu se mai poarta SUV-ul, vanzarile in America (ca de altfel si in restul lumii) au scazut sub cote alarmante!
FAR EASTERN
Buna dimineata!!!!!!!! dry.gif Baga si tu ceva nou...
klm
Pai abia aseara am vazut si eu la stiri, daca e la stiri inseamna ca e nou, nu-i asa?
vio
SUV urile americane nu se mai vand sau cel putin cele de consuma un zacamant de petrol pe zi .
FAR EASTERN
QUOTE (klm @ Jul 18 2008, 12:09 PM) *
Pai abia aseara am vazut si eu la stiri, daca e la stiri inseamna ca e nou, nu-i asa?



E, nu-i chiar asa. Depinde de unde afli stirea.
Eu zic ca asta se poate numi masina... indecenta....
FAR EASTERN
Ford transforma fabricile americane de SUV-uri in fabrici de masini mici HotNews.ro Marți, 22 iulie 2008, 12:19

Ford, companie care s-a concentrat timp de 20 de ani pe camionete si SUV-uri pentru americani, isi muta atentia pe fabricarea de masini mici - Ford Focus si noua Ford Fiesta fiind doar doua dintre modelele care vor fi produse in fostele fabrici de camionete, anunta New York Times.

Printre schimbarile care vor fi dezvaluite de Ford joi, cand vor publica un raport trimestrial, se numara si convertirea a trei mari fabrici nord americane de camionete in linii de asamblare pentru masini de clasa medie si mica.

Ford va reorganiza fabricile pentru a construi masini mai eficiente din punctul de vedere al combustibilului si va introduce 6 din viitoarele modele europene si pe piata din State, dintre care Ford Focus si noua Ford Fiesta, scrie NYTimes.

Schimbarile care vor fi anuntatede Ford vin ca raspuns cresterea preturilor la petrol si la schimbarea gusturilor americanilor in materie de masini, care s-au reorientat de la camionete la masini mici.

Dupa ce a pierdut 15,3 miliarde de dolari in 2006 si 2007, Ford a sperat sa se stabilizeze in 2008 si sa treaca pe plus in 2009. Dar cresterea preturilor la petrol si caderea pietei de camionete a fortat Ford, al doilea mare producator de automobile din State, sa accelereze schimbarea catre masini mai mici.
OvidiuH
Mai nou se poarta SUV-urile pe gaz.

http://traficul.org/?p=55

http://traficul.org/?p=142
Skywalker
SUV, ce este un SUV?
O "masina" care exprima un singur lucru: snobismul oamenilor si fala - cine mis' io = coco din Teba.
Utilitatea acestor masini nu a fost dovedita si nici nu va fi!
SUV este un gadget inventat de niste tipi destepti ca sa mai adune niste bani de la fraieri.
Una este SUV si o cu totul alta poveste Off Road gen Land Cruiser sau Patrol.
cribo25
Dar miniSUV-urile sunt sau nu utile, mai ales pt. drumurile din Romania si traficul din orasele aglomerate ?
OvidiuH
QUOTE (cribo25 @ Jul 26 2008, 11:55 AM) *
Dar miniSUV-urile sunt sau nu utile, mai ales pt. drumurile din Romania si traficul din orasele aglomerate ?

In extraurban sunt bune. In oras, complet inutile.
cribo25
In oras complet inutile
Argumete pro utilitate: garda la sol 170 mm - bordurile nu mai sunt de netrecut, utilizat; lungime 3770 mm - parcare usoara, strecurare la fel; pozitie mai inalta la sofat - vizibilitate mai buna; hayon - avantaj apreciere limita spate; consum decent aprox. 8-10 l/100 Km pt. Bucuresti in trafic infernal.
Contraargumente ? astept.
T u d o r
CITAT
bordurile nu mai sunt de netrecut


Adica poti parca pe trotuar?



In rest...garda la sol mi se pare utila in off road, am condus destul in Bucuresti si gropi mai sunt si in alte locuri si nu am simtit nevoia unei masini mai inalte, poate doar a atentiei marite. Nu am atins masina pe dedesupt decat pe un drum care cu usurinta se putea numi "off road". biggrin.gif

Daca te referi strict la Ignis, as zice ca in ciuda tractiunii integrale e o masina de oras, nu un SUV.
cribo25
QUOTE ( T u d o r @ Jul 26 2008, 04:17 PM) *
QUOTE
bordurile nu mai sunt de netrecut


Adica poti parca pe trotuar?



In rest...garda la sol mi se pare utila in off road, am condus destul in Bucuresti si gropi mai sunt si in alte locuri si nu am simtit nevoia unei masini mai inalte, poate doar a atentiei marite. Nu am atins masina pe dedesupt decat pe un drum care cu usurinta se putea numi "off road". biggrin.gif

Daca te referi strict la Ignis, as zice ca in ciuda tractiunii integrale e o masina de oras, nu un SUV.


Pot parca cu lejeritate acum si pe trotuar, adica cum frecvent se mai intimpla jumatate pe, jumatate pe strada, liniile de tramvai mai proeminente sau gropile ascunse de apa nu-mi mai dau emotii, cite un bolovan mai rebel ma lasa indiferent, in mare pot spune ca sofez mult mai relaxat in minunatul nostru oras, care probabil va ramine asa inca multi ani de aici inainte.
Nu stiu de ce este totusi catalogat miniSUV drept se spun aceasta masinuta, iar tractiunea este 2x4, pt. ca si pretul era mai atractiv smile.gif
OvidiuH
QUOTE (cribo25 @ Jul 26 2008, 04:36 PM) *
Contraargumente ? astept.

N-am simtit pana acum nevoia unui SUV in oras. Apoi cand ma gandesc la SUV, chiar nu-mi trece prin cap un Ignis.
klm
CITAT(Skywalker @ Jul 26 2008, 10:07 AM) *
Una este SUV si o cu totul alta poveste Off Road gen Land Cruiser sau Patrol.

Toyota LC este exact... SUV, adica
CITAT(Skywalker @ Jul 26 2008, 10:07 AM) *
O "masina" care exprima un singur lucru: snobismul oamenilor si fala - cine mis' io = coco din Teba.
vio
CITAT(klm @ Jul 28 2008, 10:21 AM) *
CITAT(Skywalker @ Jul 26 2008, 10:07 AM) *
Una este SUV si o cu totul alta poveste Off Road gen Land Cruiser sau Patrol.

Toyota LC este exact... SUV, adica
CITAT(Skywalker @ Jul 26 2008, 10:07 AM) *
O "masina" care exprima un singur lucru: snobismul oamenilor si fala - cine mis' io = coco din Teba.



este SUV dar mai mult offroader ... tre sa fi un pic cu capu sa il iei numai pt orash ...
klm
Majoritatea posesorilor de SUV ar cam fi un pic...
LC e la fel de offroad ca si GL, Cayenne sau Navigator.

OvidiuH
QUOTE (klm @ Jul 28 2008, 11:25 AM) *
LC e la fel de offroad ca si Cayenne sau Navigator.

Sa fim seriosi...
HalbaSus
QUOTE (vio @ Jul 28 2008, 09:32 AM) *
este SUV dar mai mult offroader ... tre sa fi un pic cu capu sa il iei numai pt orash ...


Serios ? Inseamna ca orasul nostru are muuuuuuuulti nebuni... cel putin eu cunosc vre-o 2 care au LC si unul care are un Pathfinder si nu fac pic de off-road, si mai sunt vre-o 10 LC-uri parcate pe langa biroul meu... si mereu sunt mai curate decat masina mea... poate ca fac ei off-road, dar eu ii vad exclusiv in centrul orasului.
Defapt clientul de LC nou este aproximativ identic cu cel de ML/X5/Q7/Touareg... dar din diverse motive alege LC (nu are bani de X5, ii place mai mult designul de la LC, ii plac japonezele, etc). Nu cred ca sunt multi care sa dea 40.000+ euro pe o masina ca apoi sa o bage in balarii. Un off-roader veritabil trebuie sa fie ieftin... ori land cruiserul nu mai este demult o masina ieftina si spartana)
T u d o r
Decat daca te cheama Tiriac si te duci pe coclauri cu un G-classe AMG... tongue.gif
klm
CITAT(OvidiuH @ Jul 28 2008, 10:31 AM) *
Sa fim seriosi...

Sunt foarte serios; informatii luate de pe masini.ro toate masinile au cam 2-2.5 tone:
LC: 4.7l, V8, 288cp, 445nm, 9.2s 0-100, 87k E;
Cayenne: 4.8l, V8, 500cp, 700nm, 5.1s 0-100, 114k E;
Navigator: 5.4l, 305cp, 86k E.
Care e mai puternica in offroad?
Mai bag si
Q7: 4.2l, 350cp, 440nm, 7s 0-100, 57k E (CIP);
RR (Range Rover nu Rolls Royce smile.gif): 4.2l, 400cp, 7.1s 0-100, 103k E.

OvidiuH
In offroad nu conteaza timpul de la 0-100 sau caii putere. wink.gif
Conteaza sistemele de tractiune pentru asemenea "practici", garda la sol, distributia cuplului, unghiul de atac, unghiul de rampa, unghiul de inclinare laterala, adancimea vadului si altele. Poti sa ai un SUV si cu 600 CP si tot degeaba in foarte multe situatii de off road.
T u d o r
Cred ca daca eliminam din discutie Q7 si Navigatorul... restul sunt destul de performante si in off-road. Dar am o intrebare... de ce cei cu LC le iau pentru offroad si ceilalti pentru fitze? Ca nu am inteles...

Si va rog insistent sa-mi aratati si mie in Romania un LC de optej'de mii de euro prin hartoape si coclauri...
OvidiuH
QUOTE ( T u d o r @ Jul 28 2008, 12:51 PM) *
de ce cei cu LC le iau pentru offroad si ceilalti pentru fitze?

N-am zis ca unii nu ar lua LC-ul pentru figuri, m-am referit strict la performantele de off road, unde LC-ul sta mai bine ca o mare parte din restul plutonului.
In oras, cam oricine conduce o masina de asemenea dimensiuni o face pentru a-si sustine imaginea de cioban, pentru a intimida si alte asemenea motive "serioase".
klm
Am bagat Navigatorul ca sa nu transformam discutia in germane vs japonene iar q7 e la mishto smile.gif.
Apropo de ce spunea Halba, la fosta firma la care lucra cumnatul meu un director si-a luat Pathfinder in lizing pe firma, la lizing l-au intrebat de ce ar avea nevoie firma de acea masina iar raspunsul a fost direct si prompt: "Pentru imagine!", deci omul n-are nevoie de offroad insa isi ia ditamai huiduma ca sa se dea de la firma pana acasa.

T u d o r
Mai e si sarac cu duhu'... bietul de el. Auzi... Pathfinder pentru imagine.... GOD! unsure.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.