Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
DRAGOS
Dupa cum unii stiu deja, ma bate gandul sa schimb civicul. Am pus masina la vanare, dar piata e blocata. Au venit 2 persoane s-o vada si cel mai bun pret primit a fost 11000 euro, pentru o masina de 1,5 ani, 40k km si 20.000 euro pret de noua. In consecinta vanzarea masinii este aproape exclusa

Luna viitoare sper sa inchid leasing-ul si din momentul ala ma pot gandi ce fac mai departe. Nu sunt 100% hotarat s-o dau, inca imi place si inca mai am destule de modificat la ea. La un moment dat ma gandeam s-o vand si sa-mi cumpar altceva SH cu banii pe care ii iau pe ea, fara sa mai pun nimic, dar mi-am dat seama ca masina inca e foarte ok pentru mine si o pot inca imbunatatii ca sa nu ma plctisesc de ea. In plus, din banii obtinuti pe civic, nu as fi facut un upgrade decat la capitolul putere, in rest as fi avut o masina similara, dar foarte probabil mai veche si cu mai multi km.

Totusi, in ideea unei masini noi, dupa ce am pus in balanta toate posibilitatile, cel mai bine ar fi sa dau clio la buy-back. As obtine pe el cam 5500-6000 euro, care sa constituie avans la o noua masina. Maicamea ar lua civicul in folosinta, iar eu as putea face un leasing pt o masina de ~25k euro.

Si aici intervine versus-ul din titlu. Ce-mi doresc eu de la noua masina? In principal mai multa putere, cel putin 200cp, de preferat mai usor de inmultit decat la honda. Pe locul 2 ar fi tractiunea integrala si o garda la sol mai decenta, fara a sacrifica totusi in totalitate tinuta de drum. M-am apucat de curand de niste actvitati care necesita mers pe drumuri forestiere, prin padure, iar iarna vreau sa merg un pic mai linistit prin zapada. In al treilea rand, as vrea o automata, dar neaparat twin-cluch, gen DSG.

sumar: lancer sedan rallyart, 2.0T 240cp, twincluch-SST gearbox, AWD, 0-100 7s.

Lancer-ul vine in 2 nivele de echipare. Singurele diferente intre ele sunt navigatia, sistemul audio Rockford Fosgate si tapiseria din piele. In rest, ambele au tot ce e nevoie, bi-xenon adaptiv, airbaguri peste tot, etc etc. Primul costa cam 26k euro, iar al doilea cam 30k. Alegerea e evidenta, avand in vedere ca nu suport pielea, iar sistemul audio si navigatia mi le pot pune foarte usor dupa, la mai putin de jumatate din pretul ala.
Principala problema a masinii este interiorul, care e destul de slab calitativ pentru banii dati si in plus desing-ul n-are nicio legatura cu ce are civic-ul. Bine...problema asta cred ca o voi avea cu absolut orice masina imi cumpar, interiorul civic-ului greu poate fi batut la capitolul design. Sper ca dupa un update la un sistem de navigatie cu touch-screen de 7" sa se mai lumineze putin.

Alte probleme la lancer nu sunt, este un pachet excelent pentru banii astia. Sa nu mai ca pentru niste sume decente (1500-2000e) se poate sari lejer de 300 cp.

Ce alte masini mai exista in banii astia(sau macar pe aproape) care sa indeplineasca criteriile astea(sau macar pe aproape)?

A nu se intelege ca m-am pensionat brusc si vreau masina de bosorog, automata si cu garda mare. Nu, vreau doar o masina mai polivalenta, care sa-mi satisfaca mai bine nevoile. Indiferent ce masina va fi urmatoarea, imi voi lua (sper eu curand) inca o masina de joaca, o honda mai veche, mult mai usoara si cu motor aspirat cu turatii de motocicleta biggrin.gif
T u d o r
"Deci"...

Rallyart-ul e super ca masina dar nu pentru drumurile forestiere. Pentru drumuri forestiere e bun Dusterul.

Si mie imi place modelul iar in banii astia si cu specificatiile astea mai gasesti Impreza WRX. Din ce am vazut pe un comparativ pe la iutub parca (cred ca aici l-a postat cineva) Rallyart-ul e mai degraba in upgrade la Lancerul normal decat o detunare a Evo-ului. Ceea ce cred ca e si cazul WRX-ului. Pentru un Evo cred ca ar mai trebui sa pui 10000 euro, daca ai da Civic-ul in loc de Clio ma gandesc ca diferenta ar fi mai mica, doar cateva mii de euro. Nu o vad pe maica-ta mergand cu urlatoarea aia a ta. biggrin.gif
DRAGOS
Eh, nu-ti imagina ca vreau sa zbor pe durmurile forestiere.Sunt drumuri pe care a intrat si civicul cu garda la sol de 10 cm, am mers la ralanti in tr 1. De la rallyart nu ma astept decat sa mearga o idee mai repede (10-15) si sa nu'mi mai fie teama la fiecare denivelare ca ating. (are garda la sol pe la vreo 13-14cm, absolut decent).

In al doilea rand, tot trenul de rulare e de la evo9, cu diferentiale &shit, motorul e acelasi ca pe evo10, dar cu turbina si intercooler mai mici si alta evacuare, iar cutia e si ea la fel cu cea de pe evo10, dar cu alt soft(nu are mod SuperSport, are doar Sport) si fara intercooler propriu. (250e cu tot cu montaj, e destul de necesar, la cateva plecari mai in forta se incinge cutia). Deci...eu zic ca e good value for money, e mai mult evo decat lancer normal. Pentru evo trebuie sa mai adaug vreo 17 mii de euro, nu doar 10.

De WRX stiu, si acolo e cam acceasi situatie, doar ca WRX-ul vine doar manual si in plus are o cutie in 5 trepte(210km/h vmax la 230cp blink.gif ) care crapa foarte usor, Pe sti e o manuala in 6 trepte, mult mai rezistenta.

Civicul n-o sa ajunga la mama in forma actuala biggrin.gif Suspensia, franele, admisia si ce mai e pe ea o sa plece smile.gif
T u d o r
Uite, am gasit. Vezi ce zice tipul asta:




Rebel
In primul rand AWD nu inseamna off-road. daca crezi ca nu te impotmolesti cu AWD te inseli.
Iti trebuie doar o garda la sol mai mare.

In al doilea rand de ce nu dai Honda inapoi daca e lease? daca piata nu-ti ofera o pozitie financiara pozitiva sa faci in mic profit (se numeste ca esti in negative equity position) o dai inapoi si gata.

Nu stiu preturile la voi dar nu poti gasi o Skodita cu o garda la sol mai decenta, AWD si posibilitati de tuning? Eu pe-acolo m-as uita.

Gandeste-te cat la% faci pe drum si cat % o folosesti pe drum mai greu. Oricum preponderent vei fi pe sosea deci trebuie sa ai multumire si pe partea cealalta.

Ah, am uitat RallyArt este doar un Lancer simplu cu niste stickere si roti Ozz...

Mie fit & finish-ul si plasticul Mitsubishi imi repugna. Sa nu ajungi sa regreti Honda...
James Kilowatt
De la Skoda singura care sa se incadreze strict in cerinte e Superb 3.6fsi, care e cu DSG si integrala de serie. In rest nu mai sunt modele de +200CP si cu integrala, mai sunt cateva integrale insa TDI sau 1.8tsi si doar superbe sau break.

Avand in vedere cerintele nu cred ca sunt prea multe optiuni. Aka +200CP, cutie robotizata rapida si integrala, sunt f putine modele non-premium.

Pe de alta parte, Rallyartul scoate suta in 7s? Sigur nu-s 6? biggrin.gif
7 mi se pare mult prea mult pentru o compacta de 240CP, cutie robotizata si tractiune integrala. Pai tancul lui Halbasus are 20CP in minus, e greu ca naiba si e mai rapid. Daca n-as avea pb de aderenta la start (deh, fwd) as scoate 7s si cu petrolierul meu...
DRAGOS
QUOTE (Rebel @ Nov 27 2010, 06:24 PM) *
In primul rand AWD nu inseamna off-road. daca crezi ca nu te impotmolesti cu AWD te inseli.
Iti trebuie doar o garda la sol mai mare.

In al doilea rand de ce nu dai Honda inapoi daca e lease? daca piata nu-ti ofera o pozitie financiara pozitiva sa faci in mic profit (se numeste ca esti in negative equity position) o dai inapoi si gata.

Nu stiu preturile la voi dar nu poti gasi o Skodita cu o garda la sol mai decenta, AWD si posibilitati de tuning? Eu pe-acolo m-as uita.

Gandeste-te cat la% faci pe drum si cat % o folosesti pe drum mai greu. Oricum preponderent vei fi pe sosea deci trebuie sa ai multumire si pe partea cealalta.

Ah, am uitat RallyArt este doar un Lancer simplu cu niste stickere si roti Ozz...

Mie fit & finish-ul si plasticul Mitsubishi imi repugna. Sa nu ajungi sa regreti Honda...



Nu vreau AWD pentru namol, vreau doar o masina un pic mai polivalenta, cu civicul efectiv nu pot iesi de pe soele perfecte, exista si drumuri nationale care imi pun probleme serioase. Daca pun inapoi suspensia stock la honda, o sa fie mai inalta cu 2cm, dar muuult mai slaba pe sosea si mai inconfortabila, deci nu-mi convine. De curand a aparut un LC in familie, ca masina de servici, deci daca vreau sa ajung prin namol, am cu ce.

Rebel, citeste ce am scris mai sus despre rallyart, nu are nicio treaba cu lancer simplu, crede-ma. Btw, masina am condus-o, stiu ce poate. Cu suspensia stock este peste civic-ul meu modificat la toate capitolele, sta foarte foarte bine pe sosea, iti da o senzatie de siguranta.

Referitor la plastice iti dau partial dreptate, nici eu nu sunt foarte incantat de calitatea lor, sunt mai slabe ca cele din civic clar, insa nu-mi repugna chair asa tare, se poate trai cu ele. Pana la urma trebuie sacrificat undeva, daca nu vreau sa dau 60k euro pe un bmw sau mertz, nu?

La skoda nu exista ce vreau eu, si in plus eu am o problema: inafara de japoneze, as cumpara doar unele modele bmw, mertz, reno si citroen. Nu vreau sa aud de VAG!

QUOTE (James Kilowatt @ Nov 27 2010, 07:10 PM) *
De la Skoda singura care sa se incadreze strict in cerinte e Superb 3.6fsi, care e cu DSG si integrala de serie. In rest nu mai sunt modele de +200CP si cu integrala, mai sunt cateva integrale insa TDI sau 1.8tsi si doar superbe sau break.

Avand in vedere cerintele nu cred ca sunt prea multe optiuni. Aka +200CP, cutie robotizata rapida si integrala, sunt f putine modele non-premium.

Pe de alta parte, Rallyartul scoate suta in 7s? Sigur nu-s 6? biggrin.gif
7 mi se pare mult prea mult pentru o compacta de 240CP, cutie robotizata si tractiune integrala. Pai tancul lui Halbasus are 20CP in minus, e greu ca naiba si e mai rapid. Daca n-as avea pb de aderenta la start (deh, fwd) as scoate 7s si cu petrolierul meu...


7s sigur. Mertz-ul lui Halba are totusi un V6 de 3L si cuplu de utilaj agricol, fata de un 2l, 4 in linie, benzina. Mie mi se pare o cifra corecta, evo TC-SST scoate 5,6 cu 300cp.

22nst
WOW! Ce masina vrei tu sa iti cumperi.

Dupa cum stii, si eu am masina la vanzare si vreau sa imi cumpar un Yaris de oras. Mi se pare mult mai potrivita pt ce fac acum.
Auzi... chiar iti trebuie mai mult de 200 cai?
vio
bine punctat Motanele ... 95% din shoferi nu stiu sa foloseasca sau sa struneasca 100 de cp si vor peste 200 cp... dupa cum evolueaza situatia la noi , eu cred ca in 2-3 ani maxim nu o sa mai ai voie sa conduci mashini peste 100 de cai daca nu ai 25 de ani .. atunci sa vezi haos la vanzari de mashini.
HalbaSus
La capitolul performante tehnice/pret nu poti bate lancer-ul rallyart... pur si simplu nu poti... am mai exprimat opinia asta cand a aparut. Intr-adevar mi se pare inexplicabil faptul ca e mai lent decat mertzul meu (chiar si cu toate cuplurile alea de utilaj agricol, tot e o masina de peste 1800 de kile si cu 20 de cp mai putin... trebuia sa faca macar remiza la 0-100 si viteza maxima) dar dupa cum J. Kw cred ca stie foarte bine masina mea e mai rapida decat ar trebui sa fie biggrin.gif deci pana la urma e o "problema" la mertz nu la lancer.

Daca ai decis sa iei masina noua eu zic ca nu are rost versusul. Mitsu rallyart all za way. Singurele competitoare serioase nu sunt in banii astia si poti sa gasesti doar SH la banii astia.

P.S: Am uitat, daca treaba cu tractiune integrala nu e un "must have" atunci ar mai fi o optiune oarecum mai buna: Golf GTI... care in acelasi bani iti ofera aceasi viteza (ma rog, un pic mai mare defapt), cam aceleasi dotari, o cutie superba (nu stiu cum e cea de pe ralliart, dar DSG-ul e una din cele mai bune cutii automate la ora actuala) un interior mai calitativ (nu neaparat mai frumos)... insa lipseste tractiunea integrala.
Rebel
QUOTE (DRAGOS @ Nov 27 2010, 09:56 PM) *
Nu vreau AWD pentru namol, vreau doar o masina un pic mai polivalenta, cu civicul efectiv nu pot iesi de pe soele perfecte, exista si drumuri nationale care imi pun probleme serioase. Daca pun inapoi suspensia stock la honda, o sa fie mai inalta cu 2cm, dar muuult mai slaba pe sosea si mai inconfortabila, deci nu-mi convine. De curand a aparut un LC in familie, ca masina de servici, deci daca vreau sa ajung prin namol, am cu ce.

Rebel, citeste ce am scris mai sus despre rallyart, nu are nicio treaba cu lancer simplu, crede-ma. Btw, masina am condus-o, stiu ce poate. Cu suspensia stock este peste civic-ul meu modificat la toate capitolele, sta foarte foarte bine pe sosea, iti da o senzatie de siguranta.

Referitor la plastice iti dau partial dreptate, nici eu nu sunt foarte incantat de calitatea lor, sunt mai slabe ca cele din civic clar, insa nu-mi repugna chair asa tare, se poate trai cu ele. Pana la urma trebuie sacrificat undeva, daca nu vreau sa dau 60k euro pe un bmw sau mertz, nu?

La skoda nu exista ce vreau eu, si in plus eu am o problema: inafara de japoneze, as cumpara doar unele modele bmw, mertz, reno si citroen. Nu vreau sa aud de VAG!


Nu am zis ca pentru namol neaparat, era doar o exprimare, voiam sa subliniez ca poti merge fain frumos si cu un FWD daca are garda la sol mai generoasa.

Rallyart-ul nou este intr-adevar mai ok decat generatia precedenta. Ok, are MIVEC-ul cu turbo, twin-clutch in loc de 5 speed, alte jante. Ca sa ajungi insa la scaunele Recaro, sunroof, HID si un sistem audio mai diferit trebuie sa iei Premium Package care nu e ieftin (peste $6000 la noi) Eu n-am nimic impotriva masinii asteia exceptand interiorul. Adevarat, trebuie sa faci rabat undeva si daca iti place interiorul atunci e ok.
Sunt de acord cu Halba, la capitolul performante masina este ok, in rest nu sunt de acord, la raportul pret/dotare daca iei pachetul ala Premium deja masina nu mai este concurentiala si poti lua altceva mult mai bun. Aici un Rallyart nou si chel e $33600 plus taxe, daca iau un Sportback mai pun $2000 in plus (ca e tabla mai putina.. unsure.gif ) si daca mai iau si pachetul ala premium trec de $40,000; deja sunt in curtea Audi/VW si imi iau un A3 S Tronic Quattro cu Premium Package la banii astia.

In alta ordine de idei, Skoda a dovedit a fi fiabila, se adreseaza unui segment de populatie extrem de larg, poti beneficia de service aproapeoriunde, impartaseste componente cu suratele ei, este pretabila la tuning, are valoare de revanzare. Era doar o propunere, nu vrei VAG, ok, iti respect opinia.

Ca design exterior (exceptand stopurile) Lancer este foarte reusit; cred ca este unul dintre singurele concepte care au si-au pastrat forma initiala.
Singurul lucru pe care ti-l pot aduce in atentie este faptul ca valoarea lor de revanzare este catastrofala.
Daca la voi face mai mult sens sa iei masina asta si tie iti place, altceva nu mai conteaza, Go for it! Eu doar sugerez sa analizezi bine ceea ce iei pentru ca in 2-3 ani iarasi vrei sa schimbi ceva si s-ar putea sa nu o ia nimeni. Studiaza un pic si piata, vezi cam ce segment din populatie se adreseaza acestei masini si cam cat pierzi in cativa ani. servisarea nu este iarasi de neglijat, reprezentantele si pretul pieselor. In alta ordine de idei, oricat de bine ar suna in sinea ta tobele Remus si suspensiile modificate, pentru altii reprezinta o masina la care "s-a umblat" " a fost calarita", "exploatata" samd. E doar un sfat, nu altceva.

T u d o r
Rebel, Dragos n-are 40 ani. La el calculul rece si evaluarea financiara se traduc prin "mi s-a pus pata". biggrin.gif Ceea ce e minunat.

Eu cred ca AWD e doar un moft, nu-i asa? De fapt tu vrei cei 200 cai si performanta data de ei.. Pe care le gasesti si la VW pe o masina excelenta calitativ si la Honda pe Type R si la multi altii. Ok, ce vrei... liniute sau handling? Type R e cam hardcore dpdv al mersului de zi cu zi, aici ar fi mai indicate GTI sau ST-ul Focus. Daca chiar vrei hardcore si la bani putini, iti recomand Clio RS cu sasiul Cup. Nu vei gasi masina la 20k euro cu aceste performante.
DRAGOS
well, sa le luam pe rand.

@Ionel, daca nu imi iau acum masina pe care mi-o doresc, atunci cand? In al doilea, nu circul cu masina in oras decat ocazional(metrou rulz), deci nu am nevoie de o masina usor de parcat sau care sa consume putin.

Totusi, pentru momentele rare in care ma trezesc in trafic infernal, mi-ar placea o automata rapida. Daca nu se poate, atunci manuala.

@Rebel, am inteles ce zici tu. Ce zici tu e absolut normal, acolo la voi. Aici sunt altele echiparile, la 25k euro singurele care imi lipsesc sunt sistemul audio si navigatia fara harta romaniei. Sistemul audio oricum se face mult mai usor after-market, iar navigatia cu 7" si touch screen se poate si ea adauga, poate chair sub forma unui car pc.

A3 2,0 TFSi quattro cu dottarile de pe lancer sare binisor de 30.000e. idem pentru concurenta de la bmw/mertz/vw.

@Tudor, zici bine cu "mi s-a pus pata", recunosc ca imi place rallyart-ul, topicul asta e facut tocmai ca sa imi deschid putin ochii, sa vad si alternativele.

Pe de alta parte, nu, AWD-ul nu e moft, dpmdv ce e peste 200cp nu are ce cauta pe puntea fata, iar pe spate doar in cazul in care e doar masina de week-end. Orice masina voi lua, la un moment dat ma voi apuca sa-mi bag nasul pe la motor/suspensii/frane, deci am nevoie de o integrala care sa poata pune ceva mai multa putere jos.

Sunt de acord ca exista masini cu tractiune fata care se descurca mai bine, as lua type-r cu ochii inchisi, dar am nevoie de o masina mai de romania. Rallyart-ul ajutat de AWD sta la fel de bine pe sosea ca si type-r, dar cu o garda la sol semnificativ mai mare.

Hard-core nu vreau, fac destule drumuri lungi, nu ma intereseaza clio sport si alte nebunii. Civicul meu e exact la limita suportablitatii, de aia am evitat pana acum sa schimb evacuarea, ca sa nu am parte de si mai mult zgomot, admisia imi e suficienta. In parteneriat cu taicamiu, am convenit ca ne vom cumpara o masina just for fun, care probabil va fi un type-r mai vechi.

paranteza: in seara asta am incercat sa urc la cota 1400, in Sinaia, cu civicul, evident ca n-am reusit. Era zapada si gheata si am ramas foarte usor pe burta Am ajuns sus cu masina unor prieteni, nu foarte inalta nici aia, dar cu tractiune integrala.

Halba a cam pus punctul pe i, mi-a spus exact ce ma asteptam, masina asta nu are concurenta la banii ei...nu ramane de facut decat sa ma hotarasc dac schimb masina sua mai astept sa adune si ea macar 2 ani. Vom vedea.
HalbaSus
Tudor, pai sa le luam pe rand:
- civic are deja... si vrea sa-l schimbe... de ce si-ar lua type R care e si mai extrem ? plus ca n-are nici integrala nici automata (daca despre integrala mai poti carcoti, automata trebuie sa recunosti ca e optiune foarte matura, recunosc ca eu la varsta lui nici nu as fi conceput ideea de automata).
- gti da, e o masina foarte buna, dar pana la urma e la aceiasi bani cu ralliartul care are 30 de cp si tractiune integrala in plus.

Exista masini mai bune decat ralliartul ?
Ohh daaa:
- VW Golf R: 2.0 TFSI, 270 cp, tractiune integrala, DSG, 0-100: 5.5s, vmax: 250 km/h: 27.285 + TVA
- Audi S3: aceleasi specificatii doar ca mai scump cu vreo 6-7k,


Deci singurul competitor serios este golful R... care da, e o masina mai buna, mult mai rapida si cu un interior foarte placut (eu am fost doar in GTI, dar presupun ca nici R-ul nu e mai rau). Merita diferenta de ~6.500 euro ? Depinde... daca ai de gand sa investesti banii astia in tuning atunci mai bine cumperi direct golful, care probabil va fi cel putin la fel de rapid ca un ralliart tunat. Daca nu te poti rabda sa nu modifici masina (adica te intereseaza mai mult procesul de modificare decat rezultatul final) atunci mai bine cumperi ralliartul.
pmhoria
@Halba
Dragos nu vrea VAG smile.gif Si eu ma gandisem la Golf R .. dar a spus ca nu vrea sa auda de ei..deci, eu cred ca topicul e facut ca sa se convinga sa-si ia Mitsu. wink.gif
@Dragos
Sunt putine masini in suma asta de bani .. eventual ceva second de max 1 an ??? Te-ai gandit la acest aspect?
James Kilowatt
Leon FR sau Cupra sunt mai ieftine decat Golf GTI/R; vin cu DSG, insa nu vin cu integrala... si mai sunt si VAG.

A, si printre altele, sunt masini capabile la puna peste 250CP pe puntea fata...Leon Cupra, mazda 3MPS, etc. Nu e chiar atat de negru dracu'.

Eu tot diger greu acel 7s. Inseamna ca puterea aia in loc sa ajunga la roti incalzeste diferentiale si cutii de viteze, ceea ce inseamna ca in viata reala si consumul o sa fie marisor. Leon FR are 30CP in minus, e FWD si deci pleaca prost, si tot e mai rapid decat rallyart...
De fapt, mi-e greu sa gasesc o compacta de peste 200CP care sa fie mai lenta.
T u d o r
Mda, si asta la plecare de pe loc, imagineaza-ti cum va fi la viteze mari unde AWD-ul va duce la pierderi de putere marete. biggrin.gif Cred ca 7 secunde alea sunt din cauza cutiei totusi.

Ok, sa nu uitam de Megane RS sau cum ii zice acum, francezii sunt excelenti la produs sasiuri sport si masini capabile sa scoata timpi exceptionali pe circuite. Sau daca vreti, Focus RS are 300 cai si aspect senzational dar nu stiu daca il aduc la noi si pe deasupra e ultra-hardcore, nu e masina de zi cu zi.
MPS e o alegere minunata, are 2.3 Turbo deci poate fi tunata cat te tin buzunarele si gasesti peste the ocean piese si tot ce-ti trebuie. In plus cred ca e si mai ieftina decat Ralliart si calitatea interiorului e peste.

Cupra e si ea excelenta si nu inteleg de unde aversiunea pentru grupul VAG. Dragos, s-au dus de ceva vreme timpurile "TDI frate!", la fel cum s-au dus si cele "Am japoneza, deci sunt intelectual".

Eu daca as avea dilema asta as tine Civic-ul detunat pentru zi cu zi si mi-as lua SH o masina-proiect, la 15000-20000 euro gasesti Evo9 de 2-3 ani si rulaje infime. Si i-as face ce i-a facut George STI-ului lui sau poate si mai mult, tinand cont ca nu ma intereseaza sa merg cu ea zilnic. Sau cum sugeram mai inainte, un Clio Cup. Superba masina, imediat ce voi avea 20000 euro disponibili pentru aruncat pe fereastra asta voi face cu ei.
klm
CITAT(Rebel @ Nov 27 2010, 06:24 PM) *
In al doilea rand de ce nu dai Honda inapoi daca e lease?

Pentru ca in Romania leasingul nu este ceea ce este la voi ci o alta denumire data creditului auto.
Ce bine a inteles pmhoria ceea ce vrea Dragos smile.gif!
CITAT(pmhoria @ Nov 28 2010, 10:13 AM) *
deci, eu cred ca topicul e facut ca sa se convinga sa-si ia Mitsu. wink.gif
pista
Cei 7s pana la 100kmph se datoreaza cutiei si masei masinii de 1595kg. De ex. la Golf R cu 1473 kg este de 5,5s iar la Impreza WRX(5MT) cu 1475kg este de 5,8s.

Dragos, daca vrei o masina noua cu AWD de +200CP e una din solutiile cele mai accesibile din punct de vedere financiar. Designul e chiar reusit, nu e urata ca Impreza.
Nu stiu in ce masura te deranjeaza lipsa reglajului pe adancime a volanului. La un tuning motor sigur vor urma franele si suspensia care implica costuri suplimentare importante daca vrei calitate.
RD-Woo
QUOTE (pista @ Nov 28 2010, 02:40 PM) *
Nu stiu in ce masura te deranjeaza lipsa reglajului pe adancime a volanului.


Nici la modelul Lancer nu este disponibila optiunea de reglare in adancime a volanului,
ci doar reglaj pe inaltime..
DRAGOS
La civic exact cu asta am inceput, inainte de orice altceva la motor: suspensie si frane smile.gif

Recunosc ca nu stiam de lipsa reglajului pe adancime la volan, trebuie sa ma documentez, ar cam fi o problema,

Horina, klm, bine punctat! thumbsup.gif

Sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau VAG nu pentru ca ar fi japonezele pentru 'ntelectuali sau altceva, am o problema in primul rand cu design-ul, care mi se pare fad din toate pozitiile. Sa trec de la civic la orice vag (nici leon nu mi se pare vreo capodopera, e doar o idee mai frumos ca restul) mi se pare un downgrade masiv.
Am timp de la 40 de ani incolo sa-mi cumpar masini sobre, pana atunci vreau altceva.

In plus, mai e si vorba de service, la japoneze inca au mai multa grija pentru ca nu au asa multi clienti. In plus ii cunosc pe baietii de la mitsubishi ploiesti smile.gif

Golf R si S3, daaaa, foarte misto masinile, tehnic sunt extraordinare, dar joaca in alta liga de pret si in plus am sris mai sus care-s problemele.

Tudor, am mers cu Focus RS, chiar editia limitata RS 500. Nu pune puterea jos, orice ai face. Are 350cp in treptele 4-5-6, in primele 3 are limitare de cuplu, ori pe mine nu ma intereseaza sa zbor cu 300 la ora. Peste 200-250cp pe puntea fata nu au ce cauta, punct.

Megane RS are 250cp pe puntea fata, ii pune jos foarte bine, dar cu un sacrifiu, e foarte joasa si dura. De aia vreau AWD, ca sa pot pune jos puterea fara sa am un instrument de tortura pe post de suspensie.
pista
Peste 1-2 ani va apare si noua Impreza. Daca va pastra stilul Conceptului Nou 2010 cred ca va fi o masina atragatoare.
http://www.automoblog.net/2010/11/19/subar...0-la-auto-show/
T u d o r
Mie imi place cum arata si Impreza asta.

Dragos, daca ti se pare fad interiorul Golfului (care e de mare calitate) si iti place interiorul Lancerului atunci argumentele s-au terminat si topicul poate fi inchis cu un castigator: Ralliart-ul. Care topic, dupa cum spuneau colegii mai sus... a fost deschis pentru ca tu sa ne convingi pe noi ca ai ales bine. laugh.gif

Orice performanta are un revers in confort. Daca vrei performanta si stabilitate n-o sa le obtii niciodata de la o masina inalta si cu suspensiile confortabile. Ceea ce cred ca oricum ti-e evident si argumentele tale se inscriu in aceeasi linie din textul meu. biggrin.gif Daca vrei Ralliartul ia-l si gata, e o masina foarte ok ca si specificatii si sunt convins si ca e super pe drum. Vezi doar de consum daca are vreo importanta, nu cred sa fie ok mai ales in oras.
DRAGOS
Nu nu, n-ai inteles, interiorul golf-ului e fad pentru 35k ddp biggrin.gif Clae es peste lancer, nu discutam. Daca ar fi la aceeasi bani cu rallyart-ul as lua golf-ul clar. As trece si peste design si peste service si peste orice.

Ai inteles perfect ce zic eu, vreau o masina un pic mai puternica decat civicul, macar la fel de stabila si cu garda la sol mai mare. Ca sa indeplineasca ultimele 2 conditii simultan, e nevoie de AWD smile.gif

Si mie imi place impreza, doar ca WRX-ul e mai scump si vine cu o cutie groaznic de slaba in 5 trepte. Nu stiu daca mai astept pana apare impreza noua, dar da, pare promitatoare.
James Kilowatt
Pe mine ma zapacesti, pe de o parte vrei garda la sol ceva mai mare, si pe de alta parte ziceai ca vrei sa upgradezi suspensia... pai upgrade de suspensie inseamna micsorat garda, nu marit.
De fapt cred ca tie ti-a picat cu tronc masina asta si cauti pretexte biggrin.gif Foarte frumos, insa nu pe noi trebuie sa ne aburesti biggrin.gif
T u d o r
Right! 36182451.gif
DRAGOS
pai n-am zis ca o sa fac upgrade la suspenise...am facut la civic pentru ca era nevoie (cea de fabrica troncane, e inconfortabila si nu ajuta deloc masina pe sosea). Am condus rallyart si NU are nevoie, poate doar daca cresc puterea cu peste 50%, dar atunci deja nu mai e masina de zi cu zi smile.gif

Ce-i drept m-am exprimat cam stramb 36182451.gif
22nst
Parca il si vad pe Dragos abordand fiecare viraj cu viteza maxima, franare cu oprire la 10 mm de masina din fata unde fiecare secunda si metru conteaza.
Mai tata ai 20 de ani! Spune-mi si mie la ce iti trebuie 200 cai? Ce faci cu ei?
Crezi ca o sa ajungi undeva mai repede daca ai putere?
Cand am mers la Pitesti ai considerat ca 100-110, asa cum mergeam eu cu Vio este o viteza de bosorogi si ai bagat tu piciorul in ea. Si ce ai facut?
Ai ajuns cu 5 min mai repede. La ce ti-a ajutat?
Mai mult de asta ai pus si in pericol toata autostrada. Nu mai vorbesc de faza in care le-ai trantit tiristilor frana aia in fata...

Pentru tine acest Civic este foarte bun!
Ai bani de aruncat pe masinii? Tuneaza Civicul asta. Pune-i turbo, pune-i frane ceramice... fa masina asta sa intoarca lumea capul dupa ea.
Nu chinezarii gen distantiere la roti...


DRAGOS
Bre, ce-ai nene cu mine? Zici ca-mi iau masina din banii tai, zau asa.

Nu mai zi de nicio faza, ca voi ma asteptati intr-un "lukoil", cand colo era o benzinarie parasita pe care am vazut-o in ultima clipa...si am zis ca ar fi frumos totusi sa nu va las acolo sa ma asteptati in ploaie si eu sa ma duc. Si nu, n-am bagat piciorul in ea la maxim, dar mi se pare aiurea sa mergi cu 110 pe un drum cu limita de 130, mi se pare pierdere de vreme. Prefer sa beau o cafea sau stau la vorba in parcare alea 10 minute castigate, decat sa le pierd stand la volan.

Pana una alta, asa cum conduc eu am facut vreo 100k km in nici 2 ani de permis, prin toata tara si prin afara si n-am avut niciun incident mai mare decat o atingere in parcare. Imi aduc bine aminte sau tu ai facut o masina dauna totala?

Zau asa, zi-mi nene la telefon sau face to face daca ai ceva cu mine, nu te mai arunca asa pe forum. Incerci sa copiezi misto-urile lui Vio si nu-ti prea ies.
22nst
Nu am nimic cu tine Dragos.
Incerc doar sa iti spun ca nu iti trebuie o asa masina.

Cand am mers la Pitesti, am mers in coloana, grup, sau cum vrei sa ii spui.
Daca am cazut de comun acord ca mergem cu o viteza, hai sa respectam asta. Imi aduc aminte ca ai spus ca o iei inainte ca te grabesti smile.gif Nu aveam o ora fixa unde trebuia sa ajungem (ca o gluma, nu ne gandim la poluare? Viteza mare => consum mare => poluare mare)
Pe autostrada, cu toate ca-i 130 viteza nu poti merge asa. Pe prima banda te lovesti de Tiruri si alte chestii care merg incet pe banda 2 dai de aia care merg cu viteza mare. Prefer sa merg cu Tirurile.

Da, am facut o dauna totala si atat. Din cauza unuia care mergea bezmetic. smile.gif
DRAGOS
Ba poti sa mergi foarte bine. In toata Europa tirurile merg cu 90-100 pe banda 1 si restul masinilor cu 130-140 pe banda 2. Doar la noi gasesti adormiti cu 100 pe banda 2. Mie imi place sa nu stau si cu grija celor din spate, prefer sa fiu mai rapid ca restul lumii. Repet, asta in Romania, unde nu se respecta nicun fel de reguli de civilizatie. In toata europa am mers legal, cand intrat in Ro am incpeut sa ma enervez si sa merg mai repede decat restul.

Plus de asta trebuie sa ai rabdare sa mergi cu 110 constant, pe mine ma ia somnul. EU sunt mai periculos la volan cand merg in CC cu 110 decat cand merg dupa capul meu.
22nst
Ma cunosti bine. Stii cum imi place sa conduc smile.gif
Si de asta nu ii vad rostul unei masinii de 200 cai.
Iar aici nu este vorba de bani. Daca ar fi sa nu tin cont de cat costa, o sa aleg un A3 de exemplu cu DSG si un motor, nici nu stiu... poate 1.6 tdi sau hai sa zicem 2.0 tdi si dotari cat cuprinde.

pista
CITAT( @ Nov 28 2010, 05:30 PM) *
Parca il si vad pe Dragos abordand fiecare viraj cu viteza maxima, franare cu oprire la 10 mm de masina din fata unde fiecare secunda si metru conteaza.

Cred ca Ralliart nu e gandita pentru viraje luate cu viteza maxima, suspensia e prea confortabila pentru asa ceva. Nici franele nu par iesite din comun(disc spate plin) iar greutatea de 1600kg pare mult pentru dimensiunile masinii.
James Kilowatt
E cu aproape 100 kile mai grea decat petrolierul meu. Si la fel de grea ca Superb AWD woot.gif
Rebel
QUOTE (DRAGOS @ Nov 28 2010, 04:55 PM) *
Sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau VAG nu pentru ca ar fi japonezele pentru 'ntelectuali sau altceva, am o problema in primul rand cu design-ul, care mi se pare fad din toate pozitiile. Sa trec de la civic la orice vag (nici leon nu mi se pare vreo capodopera, e doar o idee mai frumos ca restul) mi se pare un downgrade masiv.
Am timp de la 40 de ani incolo sa-mi cumpar masini sobre, pana atunci vreau altceva.



Noul Corrado este fabulos la design dpmdv! Masinuta aia este superba! Pacat ca nu se vinde aici ca va garantez ca luam una.

Bai, treaba aia cu 40 de ani e o discutie aiurea. Depinde cat de tanar esti inside. Vad tineri batrani sau foarte batrani si maturi tineri. In plus, masina nu iti da un aer de tinerete daca nu stii sa o porti de asa maniera. N-o mai balariti atata pe chestia asta ca nu-i nici adevarat si nici frumos sa vopsiti toata lumea cu aceeasi pensula.

QUOTE (DRAGOS @ Nov 28 2010, 08:41 PM) *
Prefer sa beau o cafea sau stau la vorba in parcare alea 10 minute castigate, decat sa le pierd stand la volan.

Aici ai dat o replica imatura, nedemna de un impatimit al volanului si care se potriveste manusa unui bosorog obosit care cauta linistea unei cafele, nicidecum o masina cu temperament sportiv. Daca vrei ceva de fun deci enjoyment atunci timpul petrecut la volan trebuie sa fie o placere. Eu savurez orele petrecute la volan si sunt addicted to cars.

Treaba ai cu nu merg 200 CP pe FWD te inseli amarnic. Masinile sunt calculate sa mearga, componentele sunt proiectate pentru asa ceva. Eu am un Coupe de aproape 5 m cu 250 cp pe fata si imi cam bat joc de ceilalti cu ea. AWD iti da niste avantaje dar de la anvelope la sofer sunt multe variabile care schimba situatia.

QUOTE (pista @ Nov 28 2010, 09:07 PM) *
QUOTE ( @ Nov 28 2010, 05:30 PM) *
Parca il si vad pe Dragos abordand fiecare viraj cu viteza maxima, franare cu oprire la 10 mm de masina din fata unde fiecare secunda si metru conteaza.

Cred ca Ralliart nu e gandita pentru viraje luate cu viteza maxima, suspensia e prea confortabila pentru asa ceva. Nici franele nu par iesite din comun(disc spate plin) iar greutatea de 1600kg pare mult pentru dimensiunile masinii.

E bine ca doar crezi si nu sustii, tocmai ca RallyArt-ul este bine gandit pentru asa ceva iar franele sunt chiar bine configurate. Im comparatie cu Impreza, lancer-ul este mult mai bine echilibrat si mai agil.
Si nu va mai mirati degeaba, Impreza nu va arata asa, ala e doar un exercitiu de design... in plus ultima Impreza s-a civilizat foarte mult, sedanul cel putin dupa ce ca-i urat ca porcu, l-au mai si facut banal dpdv tehnic si insetat tare... Impreza sedan este o jena pe roti. Hatch-ul e dragut, pacat ca stopurile au leduri dar le-au facut albe ca sa fie cat mai kitch si sa reduca pe cat posibil categoriile de clienti (?!). In plus, nu ofera decat manuala pe WRX (mare prostie de marketing) si au motoare de consuma ca porcu. Problema e ca aia care o vor (ricerii) nu au bani de ele ca- scumpe si aia care au banii nu ii dau pe asa ceva ca nu-i reprezinta de nici o culoare. Dintre cele doua Impreze mai bine alegi noul Jetta la jumatate de pret.

DRAGOS
QUOTE (22nst @ Nov 28 2010, 07:06 PM) *
Ma cunosti bine. Stii cum imi place sa conduc smile.gif
Si de asta nu ii vad rostul unei masinii de 200 cai.
Iar aici nu este vorba de bani. Daca ar fi sa nu tin cont de cat costa, o sa aleg un A3 de exemplu cu DSG si un motor, nici nu stiu... poate 1.6 tdi sau hai sa zicem 2.0 tdi si dotari cat cuprinde.


Tie nu'ti place sa conduci...tocmai aia e. Tie iti place sa ajungi din A in B in liniste si pace smile.gif In rest, e chestie de gusturi si ma gandesc ca stii si tu ca fiecare are piticii proprii smile.gif
DRAGOS
QUOTE (Rebel @ Nov 28 2010, 07:42 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Nov 28 2010, 04:55 PM) *
Sa nu ma intelegeti gresit, nu vreau VAG nu pentru ca ar fi japonezele pentru 'ntelectuali sau altceva, am o problema in primul rand cu design-ul, care mi se pare fad din toate pozitiile. Sa trec de la civic la orice vag (nici leon nu mi se pare vreo capodopera, e doar o idee mai frumos ca restul) mi se pare un downgrade masiv.
Am timp de la 40 de ani incolo sa-mi cumpar masini sobre, pana atunci vreau altceva.



Noul Corrado este fabulos la design dpmdv! Masinuta aia este superba! Pacat ca nu se vinde aici ca va garantez ca luam una.

Bai, treaba aia cu 40 de ani e o discutie aiurea. Depinde cat de tanar esti inside. Vad tineri batrani sau foarte batrani si maturi tineri. In plus, masina nu iti da un aer de tinerete daca nu stii sa o porti de asa maniera. N-o mai balariti atata pe chestia asta ca nu-i nici adevarat si nici frumos sa vopsiti toata lumea cu aceeasi pensula.

Nu am etichetat in niciun fel, am vrut doar sa spun ca mie nu-mi place design-ul lor.

Scirocco e frumoasa dar e inutila, 2 locuri mici in spate si un portbagaj minuscul. Momentan folosesc portbagajul la maxim deci varianta pica.
QUOTE (Rebel @ Nov 28 2010, 07:42 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Nov 28 2010, 08:41 PM) *
Prefer sa beau o cafea sau stau la vorba in parcare alea 10 minute castigate, decat sa le pierd stand la volan.

Aici ai dat o replica imatura, nedemna de un impatimit al volanului si care se potriveste manusa unui bosorog obosit care cauta linistea unei cafele, nicidecum o masina cu temperament sportiv. Daca vrei ceva de fun deci enjoyment atunci timpul petrecut la volan trebuie sa fie o placere. Eu savurez orele petrecute la volan si sunt addicted to cars.


Man, iar extragi din context si ai mai facut odata greseala asta referitor la mine. Acolo era vorba de mers pe autostrada, cruuise control si tinut de covrig, nu vad unde e placerea condusului aici. Daca ideea de a STA in masina ti se pare ok, atunci da sunt imatur, pentru imi place conduc, nu sa stau in masina. Eu astept ca tara asta sa aiba autostrazi tocamai pentru a se elibera drumurile nationale ca sa ma bucur de condus.

Da, am momente in care ies cu masina si ma duc pana la Cheia doar ca sa plimb si sa fac 2-3 poze. Si fac asta destul de des.
pmhoria
Dragos, dpmdv nu as lua ceva mult mai puternic ca civicul tau. Pt ca diferenta de cai nu o vei putea exploata in Ro la valoarea lor decat ff rar. Daca simti nevoia de depasiri din scurt ca sa nu stai dupa toti melcii.. iti trebe un motor de 150 cai dar turbo pe o compacta. Daca vrei si ceva 4x4 cu garda la sol cat de cat .. intrii in gama crossoverelor (exceptie fiin Mitsu tau smile.gif )
Deci tre sa te gandesti daca iti iei un crossover puternic (vezi ca exista Tiguan de 200 cai..cu posibilitati bune de tuning) pe la 30k euro sau masina pe care ti s-a pus pata. Restul discutiilor cu GTI, Ruri si alte din astea nu cred ca mai au rost .. pt ca tu cam esti deja decis smile.gif Cred ca te putem razgandi numai in privinta culorii .. biggrin.gif tongue.gif
HalbaSus
Nu ca vreau sa intrerup mica voastra neintelege dar simt nevoia sa ma bag si eu (nu de alta dar am auzit faza asta prea des si simt nevoia sa reactionez).
Deci azi mi-am propus sa raspund la eterna intrebare: "la ce iti trebuie tie 200 de cp ?"
In opinia mea, intr-o lume ideala, utopica, una in care berea e rece, femeile sunt fierbinti, bucatarii sunt francezi iar manelistii sunt morti toata lumea ar trebui sa aiba minim 200 de cp. De ce ? pentru ca masinile mai puternice sunt mai bune decat cele mai slab motorizate... e o axioma, la fel cum mancarea la restaurante bune e mai gustoasa decat la mcdonalds. Singurul motiv acceptabil pentru a nu manca tot timpul la un restaurant bun sau pentru a nu cumpara doar masini de peste 200 cp este unul singur: nu iti permiti (sau ai alte prioritati financiare, care e cam acelasi lucru cu diferente de nunanta). Aproape ca nu inteleg de ce ar trebui sa explic de ce o masina de 200+ cp e mai buna decat una de cu mai putini cai.

Dar acum contraargumentele (si cred ca le-am auzit pana acum pe toate spuse in diferite forme):
1. Sunt prea multi cai si o sa mori in accident pentru ca masina e prea rapida si nu poate fi controlata.
Argumentul asta e valid daca iti iei ceva supercar extrem sau muscle car tunat... Dar nu vorbim nici de TVR Sagaris, nici de vre-un mustang cu 500 cp dar suspensie medievala si frane cu tamburi pe spate smile.gif. Vorbim de masini de 200-300 de cp facute sa fie conduse pe drumurile publice. In rest o masina de 200+ cp se conduce fix ca una de 100 cp... doar ca mai bine. Franeaza mai bine, accelereaza mai bine, depaseste mai usor si deobicei e mai stabila.

1.1. E prea tanar ca sa aiba 200 cp, inca e tanar, e prost, o sa sfarseasca in mod tragic incolacit pe un copac pentru ca a mers cu 250 cu noul lui boxster.
Argumentul asta e aproape valid, doar ca daca e suficient de tanar si prost sa se incolaceasca in jurul unui copac cu 250 km/h intr-un boxster atunci probabil e suficient de prost sa se incolaceasca in jurul copacului din partea opusa a drumului dar nu cu 250 ci doar cu 170 intr-un opel astra break dizal. Daca tot e sa ma incolacesc in jurul copacilor prefer sa o fac cu 250 intr-un porsche nu cu 170 intr-o astra. De altfel majoritatea masinilor puternice sunt mai "stupid proof" decat masinile mai slab motorizate. In general au frane capabile mai capabile, intotdeauna au ESP si alte dadace electronice... multe airbag-uri, stele ncap si alte celea... Nu ca ar conta foarte mult in momentul cand tembelul de la volan intra in zid... dar iti ofera o sansa in plus.

2. Pe drumurile noastre nu ai unde sa folosesti caii.
Argumentul asta e cel mai stupid dintre toate.
Daca as sta in germania probabil mi-ar ajunge 120-150 de cp intr-un sedan mediu... adica suficienti ca sa merg constant cu 170-180 km/h fara sa ma chinuiesc prea mult.
In romania insa e tara unde daca vrei sa nu faci atac celebral trebuie sa depasesti... cam tot timpul. Iar cand ai posibilitatea de a depasi (liber pe contrasens si vizibilitate buna) atunci trebuie sa depasesti cat mai multe masini. Eu mi-am inceput cariera de sofer pe 75 de cp, si am evoluat incet... 83, 105, 115, 145... cel mai mult am riscat cand aveam masini cu cai putini... Cu un opel vectra dizal de 83 de cp cam cat de des credeti ca puteam depasi in mod normal si legal ? Deci ce faceam ? Incercam sa folosesc inertia (de exemplu acceleram puternic cand inca eram departe de o masina din fata mea si cand ajungeam in spatele ei fie o depaseam daca era posibil, fie franam brusc in caz ca nu se putea efectua depasirea si reluam procesul), sau depaseam caioanele imediat dupa trecerea la nivel cu calea ferata (ele incetineau foarte mult si atunci demarajul meu era mult mai bun decat al lor), in general profitam de orice ocazie fie ca ea era in localitate, drum prost, etc... cu toate astea eram lent per total si ajungeam obosit.
Odata ce am ajuns la masini ceva mai puternice am inceput sa ma potolesc, stiam ca vor exista ocazii cand voi putea depasi legal chiar si in romania (ceea ce inseamna ca trebuie sa fii mai rapid decat cel din fata, cel din spatele tau, si dubarul care vine lansat "la noroc" de vreun km incoace), chiar daca nu merg mai repede cu C-ul decat mergeam cu masini mai lente, e mult mai usor, nu mai pandesc drumul de parca viata mea ar depinde de asta... pur si simplu astept sa se iveasca ocazia cand stiu ca voi depasi cele 10 tiruri din fata mea... accelerand brusc de la 80 la... 160 whistling.gif
Pe principiul "as da zile de la mine" si eu as da cai de la masina pentru o autostrada care sa ma duca unde vreau in romania... cat timp nu avem autostrada avem nevoie de cai putere... multi multi cai putere...

2.1. Nu ai nevoie de 200 de cp ca sa mergi repede in romania... iti ajung mai putini.
Asa e, de la 140 cp in sus pe o compacta poti atinge niste viteze medii decente, iar crescand caii putere nu vei creste decat foarte putin sau deloc viteza de deplasare. Creste in schimb confortul. Acelasi traseu nu il fac mult mai repede cu c-ul de 224 cp decat cu A3-ul de ~140 de cp. Dar e o diferenta enorma de comfort. Pentru aceasi viteza medie in A3 tre sa trag tare, in C e mai mult o chestiune naturala.

3. Ce rezolvi daca ajungi cu 5 minute mai devreme ?

Eu conduc in medie 10.000 de km extraurban (vitezele urbane sunt irelevante, ele nu tin cont de caii putere). Vitezele medii urbane in romania cand ma grabesc (sau am suficienti cai ca sa pot depasi lejer) se situeaza undeva pe la 70-75 km/h iar daca merg la potentialul normal al unei masini lente atunci sunt pe la 60-65 km/h. Diferenta asta de 10 km/h la viteza medie imi asigura pe parcursul a 10.000 de km aproximativ 24 de ore in plus... adica o zi... Eu zic ca o zi conteaza. Si chiar daca n-ar conta. E vorba de comfort. E una sa ajungi la hotel la 9 seara cand inca mai poti comanda mancare... si alta sa ajungi la 22:30 cand ti se spune ca singura mancare disponibila sunt niste alune si sticks-uri din minibar. In general viteza mai mare iti face viata mai frumoasa, mai comoda, mai buna.
T u d o r
Bai, bine ca nu va intalniti si la o cafteala. Dragos, ce-ai fratemeleu de esti asa iritat? biggrin.gif

Cred ca topicul a fost ucis chiar de Dragos. Ne-a convins pe toti ca ii trebuie Ralliartul si eu inclin sa-i dau dreptate. Dar argumentul ar trebui sa fie asta: "Am 20 ani, vreau sa-mi zboare basca din cap de viteza, mi s-a pus pata pe masina asta si o sa mi-o iau". Punct. Atunci nu mai carcotea nimeni.

Din punctul meu de vedere cred ca stiti cu totii ce parere am eu despre atatia cai la varsta asta. Absolut independent de Dragos, putea fi vorba si de mine si tot asa gandeam. Sunt prea multi pentru imaturitatea varstei si tentatiile din Romanica. Cu toate ca Dragos e unul dintre cei maturi pentru varsta lui, tot nu m-as incumeta sa-i dau un vot pentru o masina de 200 cai. smile.gif

Asadar Dragos, go for it si gata. Numai sa nu uiti ca puterea trebuie sa fie insotita de responsabilitate. Chiar si la masini. biggrin.gif
22nst
Corect!
Trebuia topicul sa se numeasca: Imi cumpar Lancer Rallyart.
pista
CITAT(Rebel @ Nov 28 2010, 06:42 PM) *
CITAT(pista @ Nov 28 2010, 09:07 PM) *
CITAT( @ Nov 28 2010, 05:30 PM) *
Parca il si vad pe Dragos abordand fiecare viraj cu viteza maxima, franare cu oprire la 10 mm de masina din fata unde fiecare secunda si metru conteaza.

Cred ca Ralliart nu e gandita pentru viraje luate cu viteza maxima, suspensia e prea confortabila pentru asa ceva. Nici franele nu par iesite din comun(disc spate plin) iar greutatea de 1600kg pare mult pentru dimensiunile masinii.

E bine ca doar crezi si nu sustii, tocmai ca RallyArt-ul este bine gandit pentru asa ceva iar franele sunt chiar bine configurate. Im comparatie cu Impreza, lancer-ul este mult mai bine echilibrat si mai agil.

Cred, dupa testele citite despre Lancer Ralliart. Cei care au condus(printre care si profesionisti) au afirmat ca suspensia e prea moale si franele sunt la limita. Probabil nu se pricep...
Da, cei 7s pana la 100kmph si masa de 1595kg la Ralliart demonstreaza ca e mai bine echilibrat si mai agil decat Impreza WRX cu masa de 1475kg si care atinge 100kmph in 5,8s. teehee.gif

Rebel
My bad, credeam ca te referi la condus in general. Pe highway am acelasi principiu: daca nu-s ghertoii bag cat ma tine roata..
deci ce caroserie si ce culoare? Sportback, nu? Rosu sau Orange? biggrin.gif
DRAGOS
eh, unii muncesc si sambata si duminica, cred ca de asta mi-a sarit tandara, WE viitor daca ninge ski scrie pe mine smile.gif

Cred ca stiti ca problema puterii s-a pus si cand am luat civicul. Difeferenta intre ele nu vad unde e asa mare sincer, amandoua sunt masini peste medie din Ro ca si putere, ambele te pot omari foarte repede daca esti inconstient smile.gif

Am plimbat masina asta si multe altele. Am condus destule masini puternice si cateva foarte puternice, nu e dracul atat de rau daca nu esti inconstient si stii ce ai sub fund.

Daca esti tampit mori si cu logan 1,5 dci smile.gif

@rebel: sedan, sportback-ul arat odios dpmdv biggrin.gif! orange sau alb! biggrin.gif
James Kilowatt
Eu sunt de acord cu analiza lui Halbasus, cu un mic amendament insa. Povesteai algoritmul pe care il faceai cu Opelul de 83CP ca sa depasesti... eu am inceput sa conduc pe Moskwich de 80CP si tot asa faceam teehee.gif
Insa daca te "nasti" cu 200CP NU inveti genul asta de smecherii. Risti sa depasesti intotdeauna ca o blonda, aka sa bagi piciorul ca inecatul DUPA ce ai liber si sa te plangi ca cei 200CP nu sunt suficienti si ca tirul/loganul nu se lasa depasit usor.
pista
Dragos, cred ca vei fi multumit de masina. Eu am incercat sa scot in evidenta punctele slabe ale masinii. Un upgrade la frane e usor de realizat iar suspensia mai confortabila e mult mai practica pe drumurile noastre decat suspensia beton al unui hot hatch.
Pe de alta parte o masina de 240CP e mult mai usor de controlat cu AWD decat cu 2WD. Iarna merita toti banii tractiunea integrala.
AZAZEL
dragos, dar ce ai facut de ai reusit sa aduni aprox 100.000km in 2 ani?
eu cand mergeam peste 50.000 km pe an, stateam apropape non stop in masina.
Rebel
Uite aici un comparo:

http://www.insideline.com/mitsubishi/lance...ru-wrx-sti.html
RD-Woo
QUOTE (DRAGOS @ Nov 28 2010, 08:24 PM) *
@rebel: sedan, sportback-ul arat odios dpmdv biggrin.gif! orange sau alb! biggrin.gif


Test drive Lancer Rallyart rolleyes.gif bonus: culoare orange
pista
CITAT(Rebel @ Nov 28 2010, 07:25 PM) *

1. Aici nu discutam despre Mitsubishi Lancer Evo vs. Subaru WRX STI.
2. E vorba despre modelele din 2006 si nu cele actuale
3. Daca tot tii la vs. cauta mai degreaba Lancer Ralliart vs. Subaru WRX
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.