Help - Search - Members - Calendar
Full Version: lancer rallyart vs orice altceva
Masini.ro Forum > Masini.ro > Versus
Pages: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11
DORU
Ce simplu rezolva un Haldex distributia maselor intre punti biggrin.gif

Un motor pe benzina va avea impact mai mic pe punte fata la viraje prin efect decat unul pe motorina.
Oricum distributia maselor difera si in fct de tractiune si clasa masinii.
James Kilowatt
awd-ul ajuta la motricitate, insa pentru manevrabilitate ajuta mai degraba un ampatament si ecartament mare, un centru de greutate coborat si un motor central biggrin.gif Mase mari in capatul masinii nu pot face minuni....

Hyundai I30 1.6 distributie de mase 59-41, e si asta "un pic sub 60%" pe puntea fata smile.gif Insa nici asta nu da pe dinafara la putere ca sa puna probleme mari de motricitate.


LE
O mica exemplu grafic la ce voiam sa spun. Toate masinile de mai jos au aceeasi greutate, distributie de mase 50-50 si aceeasi pozitie a centrului de greutate.
Cu toate astea cea de sus e cea mai proasta in viraje (si la motricitate de altfel), iar cea de jos cea mai buna, desi la motricitate e identica cu cea din mijloc.
Otto73
QUOTE (DRAGOS @ Mar 12 2012, 03:52 PM) *
Am fost azi si masina mea la service si se pare ca am ceva bani de investit in reparatii. Amortizoarele fata si tot ce inseamna flanse si rulmenti sunt varza si trebuie schimbate. Daca le schimb si pe astea, masina e practic noua dpdv tehnic, acum 2000 km am schimbat: caseta de directie, ambele planetare si punte spate, toate pe garantie; plus discuri si placute fata-spate.
Dupa atatea piese schimbate parca mi-e greu sa o dau...as mai tine-o vreo jumatate de an, mai ales ca in toamna ar trebui sa apara multe modele noi.

De ce nu-ti iei tot Honda deoarece este o marca super fiabila cum spui si tu mai sus
mircanu

incearca mazda 6. amicul meu stefan o are si e f multumit de ea.
DRAGOS
QUOTE (Otto73 @ Mar 13 2012, 09:49 PM) *
QUOTE (DRAGOS @ Mar 12 2012, 03:52 PM) *
Am fost azi si masina mea la service si se pare ca am ceva bani de investit in reparatii. Amortizoarele fata si tot ce inseamna flanse si rulmenti sunt varza si trebuie schimbate. Daca le schimb si pe astea, masina e practic noua dpdv tehnic, acum 2000 km am schimbat: caseta de directie, ambele planetare si punte spate, toate pe garantie; plus discuri si placute fata-spate.
Dupa atatea piese schimbate parca mi-e greu sa o dau...as mai tine-o vreo jumatate de an, mai ales ca in toamna ar trebui sa apara multe modele noi.

De ce nu-ti iei tot Honda deoarece este o marca super fiabila cum spui si tu mai sus


Am vrut sa evit o polemica pe marginea subiectului asta dar cred ca meriti totusi un raspuns, macar de dragul faptului ca ne-am mai conversat pe forum pe alte subiecte si au iesit niste discutii chiar ok smile.gif

Daca citeai(chiar si pe sarite) ce am scris pana acum in topicul asta, ai fi aflat ca:
1. foarte probabil exact asta o sa fac, o sa-mi iau tot honda.
2. masina asta a mers pe niste drumuri unde in mod normal nu prea ai ce cauta cu o masina normala, iti garantez sincer ca orice hyundai ar fi avut fix aceleasi simptome la km astia si pe genul asta de drumuri.

Am inteles, vinzi hyundai sau ma rog...esti fan al marcii, dar poti sa intelegi ca hyundai in america n-are nicio legatura cu hyundai in europa? La fel cum nici honda america nu are cu treaba cu modelele de aici.

Daca tot vorbim de drumuri vrei sa vezi SUV hyundai cu o groaza de probleme la bucsaraie dupa nici 50k km facuti in RO? Si ala ditai santa-fe-u nene, teoretic nici n-ar trebui sa simta un drum forestier.

O repet, inafara de problema RECUNOSCUTA cu caseta de directie, care nu rezista la drumurile romanesti, masina asta are o uzura absolut normala pt modul meu de exploatare si felul cum a fost ea gandita, suspensii sport, garda la sol de 11 cm si gume cu talon mic. Asta fara sa mai pun la socoteala ca am avut si suspensia modificata o buna parte din timp. Toate astea o fac total inadecvata pt drumurile normale din ro, ca sa nu mai spun de drumuri forestiere.

Sper ca te-am lamurit acum.

Multumesc.

@mircanu, m-am gandit si la mazda 6. o sa ma duc si pe la ei sa o vad mai aproape. am mers cu mazda 3 in schimb, nu mi-a placut deloc interiorul...si aparent cam seamana cu cel din 6.
Otto73
M-ai lamurit .
Daca vrei mazda6 mai asteapta un an pana la modelul nou.
James Kilowatt
Pana la urma la ford te-ai uitat? Motorizarile pe benzina sunt interesante.
DRAGOS
QUOTE (DRAGOS @ Mar 7 2012, 03:01 PM) *
Asadar, de cand nu am mai scris aici am facut urmatoarele:
...
Drive-test cu noul Focus, 2.0TDCi 163cp si 1.6ecoboost 150cp. Masina per ansamblu mi-a placut foarte mult, bine facuta, inchegata, destul de sportiva dar confortabila in acelasi timp. In plus imi place foarte tare cum arata. Cea diesel era Titanium X(parca) + optiuni, arata extraordinar de bine la interior cu ditamai display-ul de 8inch. Motorul...un diesel clasic, puterea venea toata odata si venea repede, e ok, dar nu m-a dat pe spate. Batranul 2.2 i-ctdi de la honda e un motor net superior. Cea pe benzina era mai jos ca si echipare, cu avea materiale ceva mai slabe. Motorul ok, trage bine, destul de liniar(fata de diesel), dar tot are kick-ul ala specific turbo care personal nu-mi place. E misto la drum lung, insa in oras poate deveni deranjant.


Am fost, am scris acu cateva zile. In ro nu se aduce (inca, zic ei) 1.6 180cp.
AlexTM
DS5, DS5?
James Kilowatt
Probabil ca are turbina mare, ca sa aiba multi CP/l si din motivul asta are ceva lag perceptibil.

Insa dupa ce iti "setezi" creierul pe condus turbo inveti sa accelerezi in asa fel incat sa nu-l simti. Dureaza mai putin de o zi chiar si la varste venerabile ca a mea. Si eu aveam problema asta cand treceam de pe aspirate pe turbo, mai ales diesel cu turbina (si kick) mare, insa trece, inveti sa accelerezi in asa fel incat sa nu-l mai simti si intr-o ora nici nu mai esti constient de asta.
DRAGOS
Foarte probabil sa fie asa. Dar tot motorul meu aspirat imi place mai mult...

@Alex, DS5-ul nu-l aveau in showroom. Si din pacate am senzatia ca nu prea ma incadrez in pret...
AlexTM
DS5 nu e in oferta de pe web, ergo nu se vinde in Romania.
Dar va veni o zi ... si poate preturi promotionale vor fi. N-ai intrebat?
DRAGOS
N-am intrebat, recunosc.

Cat despre preturi promotionale...nu prea cred ca vor fi, mai ales la inceput. Oricum, eu abia ma incadrez in bani cu un C5, DS5-ul va fi out of range.
mircanu

dragos,

la bugatti veyron sau nissan gtr te-ai gandit? am citit pe net ca-s bune.
Titi1988
QUOTE (mircanu @ Mar 20 2012, 10:21 PM) *
dragos,

la bugatti veyron sau nissan gtr te-ai gandit? am citit pe net ca-s bune.


cum poti sa compari masina de 1 mil $ cu una de 90.000 euro???
HalbaSus
cred ca se refera la liniuta dintre cele doua (poti sa o cauti pe interneti).
Spoiler: la prima cursa castiga GTR-ul pentru ca soferul bugattiului se incurca in folosirea launch controllului, in urmatoarele doua castiga veyronul.

James Kilowatt
@Mircanu
Lui Dragos nu-i place niciuna, intrucat ambele sunt turbo. Nici macar nu-s turbo decente, una e twin turbo si ailalta quad, ca intelul.
Recomanda-i si tu niste aspirate decente. teehee.gif

@Dragos
Daca te pasioneaza pe bune astea aspirate, incearca sa iei cat mai poti o Serie 3 model vechi nou sau aproape nou, cu 6 in linie. La noul model deja pana la 328i sunt 4 linie, iar cele cu mai multi cilindri sunt exorbitant de scumpe. E posibil ca in curand sa nu mai ai de unde sa alegi un motor aspirat interesant decat cu upgrade sanatos de buget.... asa ca acum e momentul psihiatric sa pui mana pe un 328 in 6 cil...
DRAGOS
Culmea e ca am mers chiar in we asta cu un 330xi automat din 2010. Mi-a placut foarte mult, mult mai mult decat 330D(chiar si softat). Doar ca e o masina care a fost noua vreo 75.000, iar tipul asta a luat-o SH, 25.000km, cu 45.000 euro smile.gif
HalbaSus
45.000 pt un 3ar sh???? teehee.gif
James Kilowatt
30-ul e mai scump.

Io-te cam ce ziceam
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=207932776
sau
http://fr.autoscout24.be/Details.aspx?id=1...287&asrc=fa
DRAGOS
In romania nu cred ca am vazut vreun 328 pana acum. Doar 325 sau 330.

Da, a fost scump pt ca avea sub un an de zile...si are toate optionalele posibile si imposibile. Oricum, o masina echilibrata, iar motorul ala mi s-a parut senzational.
James Kilowatt
Eu cred ca daca te tenteaza pe bune acum e momentul cel mai bun. A iesit noul model, probabil preturile la asta vechi se duc in jos, insa nici sa astepti prea mult nu trebuie ca n-o sa mai gasesti unele in stare buna. Daca vrei ceva aproape nou si cu putini km acum e momentul... zic eu.

Pe mine nu ma mira ca 330i-ul se simte mai fain decat 330d-ul chiar si chiptunat.
DRAGOS
Da, as cam vrea, problema e ca nu prea mi-l permit. La o scurta cautare, unul din 2010-2011, dotat decent si cu X-drive(tractiune spate nu prea vreau pt zi cu zi) nu prea este sub 30.000.

Plus de asta ar trebui sa gasesc un dealer care poate sa-mi ofere leasing...complicat.

In concordanta cu faptul ca vreau s-o dau...mai bag niste bani in civic laugh.gif

Ideea principala este ca nu prea am de ce sa ma grabesc. In momentul asta, cu fiecare luna care trece, in cazul in care vand masina, raman cu mai multi bani din vanzarea ei (ultimul an de leasing smile.gif ) La ora asta daca o dau cu 10.000 euro, raman cu vreo 5000. Luna urmatoare o sa raman cu vreo 5300..si tot asa smile.gif

DORU
QUOTE (James Kilowatt @ Mar 21 2012, 12:05 PM) *
Pe mine nu ma mira ca 330i-ul se simte mai fain decat 330d-ul chiar si chiptunat.


Pe mine da rolleyes.gif

Nu-mi dau seama cum un aspirat poate da senzatii mai mari decat un turbo diesel resoftat...sincer. confused.gif
HalbaSus
Simplu, la fel ca la alte activitati nocturne care implica placeri mari si barbatii le termina repede, sunetul e foarte important... uneori poate fi chiar mai important decat timpul... si cu siguranta produce si sunetul in sine senzatii tari.
Un benzinar normal aspirat de cilindree mare, suna absolut bestial, iar peste un anumit numar de cai putere performantele "masurabile" nu mai conteaza asa mult. Adica intre o masina care face suta in 7 secunde si una care face suta in 6.5 e posibil sa iti placa mai mult aia care o face in 7 dar face "vroom vroom" mai frumos...


P.S/off topic:
Apropo de "vroom vroom" si ca sa fac un pic de "bmw bashing", e adevarat ca noul M5 baga sunet sintetizat de esapament prin difuzoarele masinii ca sa recreeze sunetul (care nu mai este) de V10 ? Deci... asaaa cevaaa..... no.gif
Titi1988
QUOTE (HalbaSus @ Mar 21 2012, 06:43 PM) *
P.S/off topic:
Apropo de "vroom vroom" si ca sa fac un pic de "bmw bashing", e adevarat ca noul M5 baga sunet sintetizat de esapament prin difuzoarele masinii ca sa recreeze sunetul (care nu mai este) de V10 ? Deci... asaaa cevaaa..... no.gif


Si raspunsul este DA ( si motorul este V8)! explicatia: masina este atat de bine antifonata incat sunetul motorului nu se mai aude atat de tare. Cum au rezolvat aceasta problema=> au bagat un micrrfon undeva ( la mtor, esapament habar n-am) care este legat la sourround-ul masinii. Nici eu nu sunt de acord cu porcari asta. Am inteles ca este cel mai tare BMW M5, ca nimeni nu se astepta sa il depasesca pe vechiul dar come on!!! Nu iti iei masina de 560 de cai ca sa o conduci incet, frumos, sa nu auzi nimic, sa nu te deranjeze niciun sunet in timp ce asculti Beethoven NUUU daca aia vrei iti iei un S class sa iti bata inima cu 4 bpm mai putine=> triaesti mai mult ( dupa cum spun cei de la mercedes). LA o astfel de masina trebuie sa auzi V8 ala in toata splendoare lui!! Cum rezolvi problema asta: cand ii dai blana lasi toate geamurile jos si dezactivezi (daca poti) chestia cu boxele. thumbsup.gif

ca si o comparatie, ceea ce au facut BMW mise pare la acelasi nivel cu mimarea unui orgasm... chestii slabe, foarte slabe
Seri
La orice masina se poate monta un astfel de sintetizator.

http://www.youtube.com/watch?v=b9XAC-BvUyo

Este ca si un tuner FM normal, se conecteaza la bricheta, citeste turatia motorului prin bricheta, apoi genereaza un sunet de motor V8 sau V10 ce il trimite pe o frecventa FM la radio.
mircanu
QUOTE (HalbaSus @ Mar 21 2012, 09:21 AM) *
cred ca se refera la liniuta dintre cele doua (poti sa o cauti pe interneti).
Spoiler: la prima cursa castiga GTR-ul pentru ca soferul bugattiului se incurca in folosirea launch controllului, in urmatoarele doua castiga veyronul.


haha. ma bucur ca am revitalizat discutia.

da. am vazut si eu astea pe net si la alea m-am referit. am vazut si GTR vs lambo la rusi si pot sa spun ca GTR e tata lor cand te gandesti ca pretul este mult mai mic decat la lambo, ferari, bugatti etc.

totusi inteleg, de ce GTR-ul nu are succces la romani, nu e TDI, toate rosiii.
promit ca atunci cand ajung la mid life crisis GTR-ul e prima optiune.














former_ozz
Eu vrea sa stiu ce are 3arul ala pe el de a ajuns la 70kE.
Ce insemna 330? Aici se mai vind numai 328 si 335, 330 nu mai exista de citiva ani. 328 e fostul 330, adica 3L aspirat 240 (?)CP. 335 e 3L turbo de vreo 305CP.`
Un 328 e vreo 36-37k cu optiunile necesare (manual, sport package, piele) si 335 e vre 40 si ceva. Stiu ca e mai ieftin da cum naiba sa ajungi la 70k? Imi imginez ca poti sa pui 10k in optiuni, dar nu sa dublezi pretul.
James Kilowatt
La BMW cred ca poti.... varianta de baza vine cam ca o solenza iar optiunile costa criminal de mult.
former_ozz
Pai cred ca pachetul sport vine cu toate optiunile de care ai nevoie. Eu am doi prieteni cu modelul asta la ~36k/37 (unul cu piele unul cu vinilin) si nu vad nici o optiune importanta lipsa. Inteleg ca poti sa bagi un gps de 3000$ care in 3 ani e o vechitura, AWD e 1000$ (dar renunti la sport package), cutie automata in vreo 2000 prespun, bluetooh si ce o mai fi de inca 5000 si dupa aia?
James Kilowatt
La noi "330i" inseamna 3 kile aspirat de 270CP, iar 328i 3 kile aspirat de 240CP. 330 a disparut si la noi de la un timp.

Mi-am configurat unu' de curiozitate, 328i model vechi, ala cu 6 cil, nu cel nou cu 4 turbo. Inca se vand in paralel.

Varianta de baza 37.600€
Apoi am pus pe ea cat s-o aduc la nivelul unei Octavia Elegance (piele, scaune incalzite peste tot, navi, xenon, si niste senzori enervanti) plus suspensii active, si cutie automata si a ajuns la 54k€. Si asta include si reducerile pentru "pachete".

Si inca nu e full-full cum ii place romanului. Daca mai pun si camera de marsarier, carlig de remorcare demontabil, vopsea metalizata, trapa electrica si magazie de CD-uri (rahat complet inutil) + "sound system (care nici nu stiu ce inseamna da' suna bine biggrin.gif) am adus-o la 60k smile.gif

DRAGOS
Masina e luata din nemtzia, pe factura masinii e un pret de 68.9XX euro smile.gif Si da, are toate prostiile posibile, trapa, scaune cu masaj si racire, etc, etc.

Pe mine nu ma intereseaza toate prostiile, as vrea sa aiba navi(pt ca bordul de bmw fara ecranul de navi este trist), mi-ar placea trapa, nu vreau piele, nu-mi trebuie masaj si racire in scaune...

De ieri de cand am inceput discutia m-am tot uitat dupa masina asta, se pare ca chiar am omis-o din comparatie fara sa-mi dau seama, se potriveste foarte bine cu ce vreau eu de la o masina smile.gif
James Kilowatt
E clar, ca daca vrei un benzinar aspirat rafinat nu ai foarte multe posibilitati, si nici nu se vor inmulti in viitor intrucat downsizeing-ul e cuvantul de ordine peste tot iar triada premium germana nu face exceptie. BMW au rezistat o vreme insa acum au inceput sa se incoloneze si ei in pluton.

In curand singurii care vor mai avea benzinare aspirate de peste 150CP vor fi chinezii de la Honda biggrin.gif Pana si mongolii de la Hyundai renunta incet incet la ele...
Titi1988
Pacat de interiorul la BMW, este de toata jena, nu inspira absolut niciun sentiment, parca ii un interior de camion. In rest masina este extraordinara. Cu toate BMW-urile cu care am fost 330 xd 320 ci 325 i 525 i senzatia la sprinturi, curbe, stabilitate este peste toate celelalte masini.. DAR INTERIORULLLLLLLLLLL.
DRAGOS
Mie imi place smile.gif dar cel cu navi...cel fara e intr-adevar putin cam trist...dar as putea sa traiesc si cu el.

Mie interioarele de la vw mi se par muuuuult mai plicticoase de exemplu, dar si cu alea as putea trai.
Titi1988
QUOTE (DRAGOS @ Mar 22 2012, 11:03 AM) *
Mie imi place smile.gif dar cel cu navi...cel fara e intr-adevar putin cam trist...dar as putea sa traiesc si cu el.

Mie interioarele de la vw mi se par muuuuult mai plicticoase de exemplu, dar si cu alea as putea trai.


parca navigatia ii in plus acolo, cum ii iridicat borul ca o scoica. si consola centrala aduce a inmormantare. Eu personal nu as putea sa iau BMW din cauza interiorului. Altfel 325 xi era masina preferata.

mircanu

mie mi se pare un interior ok. simplu, elegant, ergonomic.
nu stiu exact ce ati vrea in plus?
mie imi place si cel cu navi si fara.

dragos, built in navi se merita daca faci multe drumuri in afara si in locuri unde nu stii drumurile. altfel nu se merita atatea mii de euro.
mai bine cumperi un tomtom de 200 de dolari pe care sa-l folosesti cand ai nevoie.
James Kilowatt
La serie 3 asta noul navigatia e si mai naspa, e din aia care iese din bord. Mie nu-mi plac, imi dau impresia de improvizatie (parere personala).

Exista si o versiune cu aluminiu in interior care arata ceva mai bine decat cea pusa de Titi insa oricum e totusi putin cam prea sobru. Totusi si eu as putea trai cu ea, e doar anosta, nu enervanta.

@Mircanu
In Romania Tomtom sucks. Mie mi-au vandut acum cativa ani un gunoi cu "37 tari europene" si de fapt in Europa de est nu avea decat E-urile.
De fapt, Tomtom sucks in general intrucat un singur update de harti costa cat un pna decent cu un igo "cinstit" pe el.
Singurul lucru bun pe care il are Tomtom e receptorul TMC.

In Romania pt cine n-are smartphone cu date (aka orfanii si pensionarii) Igo rulz.
mircanu

bre, eu am zis tomtom asa in general referindu-ma la un sistem de genu asta. ce-ti mai place sa stai la panda! ninja.gif

garmin, navman, mio....... e bine asa?

ideea era ca nu se merita sa dai cateva mii de euro pe un sistem de fabrica, daca folosesti masina 80% sa te duci la munca zi de zi si pe drumuri bine stiute.
mojorisin
QUOTE (Titi1988 @ Mar 22 2012, 10:48 AM) *
Pacat de interiorul la BMW, este de toata jena, nu inspira absolut niciun sentiment, parca ii un interior de camion. In rest masina este extraordinara. Cu toate BMW-urile cu care am fost 330 xd 320 ci 325 i 525 i senzatia la sprinturi, curbe, stabilitate este peste toate celelalte masini.. DAR INTERIORULLLLLLLLLLL.


Ii o discutie mai "de seara" despre interiorul unei masini. Da, un interior ca la Audi vinde bine prin mapele de presa si poate la showroom sau prin postere (wallpaper-uri, chiar si eu aveam intr-o vreme un interior de RS4 pe desktop). Dar in final, cand ajungi sa fii soferul unei astfel de masini te obisnuiesti rapid sa ignori detaliile legate de culoare pentru ca tot ce conteaza la o masina in timp ce conduci este ergonomia. Cat de intuitiv este sa gasesti butonul cat de placut e sa il apesi si cat de bine rezista in timp avand senzatia ca e nou. Si cat de multe functii ale masinii sunt preluate automat de catre masina si nu te mai asalteaza cu inca vreun butonel pe undeva. Apoi, mai este aspectul sobrietatii. Nu tin neaparat sa conduc un pom de craciun,daca aveam bani de o masina la 14 ani, mi-as fi luat un Opel Astra model 2011 (stiu,e un paradox temporal), la ala este inclusiv un buton sport care modifica nuanta ambiantei luminoase). Nu mai amintesc setarile de parfum de pe masinile frantuzesti ! (FTW!) Sa revenim , un interior mai sobru il face pe sofer sa ia putin mai in serios toata treaba asta cu condusul si sa se concentreze pe volan, nu pe aspecte de ordin estetic. Sa nu mai vorbim de traditie, care in cazul BMW e f. importanta si publicul cunoscator doreste sa vada o parte din istoria aia la el in masina. De aceea interiorul e marcat de evolutie si nu de progres. Am intrat si in ultimul seria 3 si pot sa iti spun ca la nivel senzorial : there's nothing like it.
mojorisin
QUOTE (Titi1988 @ Mar 22 2012, 10:48 AM) *
Pacat de interiorul la BMW, este de toata jena, nu inspira absolut niciun sentiment, parca ii un interior de camion. In rest masina este extraordinara. Cu toate BMW-urile cu care am fost 330 xd 320 ci 325 i 525 i senzatia la sprinturi, curbe, stabilitate este peste toate celelalte masini.. DAR INTERIORULLLLLLLLLLL.


Ii o discutie mai "de seara" despre interiorul unei masini. Da, un interior ca la Audi vinde bine prin mapele de presa si poate la showroom sau prin postere (wallpaper-uri, chiar si eu aveam intr-o vreme un interior de RS4 pe desktop). Dar in final, cand ajungi sa fii soferul unei astfel de masini te obisnuiesti rapid sa ignori detaliile legate de culoare pentru ca tot ce conteaza la o masina in timp ce conduci este ergonomia. Cat de intuitiv este sa gasesti butonul cat de placut e sa il apesi si cat de bine rezista in timp avand senzatia ca e nou. Si cat de multe functii ale masinii sunt preluate automat de catre masina si nu te mai asalteaza cu inca vreun butonel pe undeva. Apoi, mai este aspectul sobrietatii. Nu tin neaparat sa conduc un pom de craciun,daca aveam bani de o masina la 14 ani, mi-as fi luat un Opel Astra model 2011 (stiu,e un paradox temporal), la ala este inclusiv un buton sport care modifica nuanta ambiantei luminoase). Nu mai amintesc setarile de parfum de pe masinile frantuzesti ! (FTW!) Sa revenim , un interior mai sobru il face pe sofer sa se ia putin mai in serios toata treaba asta cu condusul si sa se concentreze pe volan, nu pe aspecte de ordin estetic. Sa nu mai vorbim de traditie, care in cazul BMW e f. importanta si publicul cunoscator doreste sa vada o parte din istoria aia la el in masina. De aceea interiorul e marcat de evolutie si nu de progres. Am intrat si in ultimul seria 3 si pot sa iti spun ca la nivel senzorial : there's nothing like it.
James Kilowatt
Asta nou e misto in varianta deschisa la culoare.

Insa navigatia aia mie nu-mi place (strict personal). Ori Tomtomul de care zice Mircanu, ori integrata in bord. Insa cum "aplicat-o" la modelul nou mie imi trezeste impresia de element adaugat ulterior. Adica gandim un bord fara ea, si apoi "f...tu-i, am uitat navigatia, hai sa bagam si tomtomu' asta undeva sa mai luam la pitzigoi 1000€. ". Daca tot imi ia 1000€, macar sa imi dea si un bord cu care sa se potriveasca si cu care sa para "dintr-o bucata".
Asta arata cam ca la masinile ieftinache la care au bagat navi in optiuni insa n-au vrut sa schimbe nimic altceva din motive de economie.
mojorisin
Au copiat Audi, acest gay trend setter in materie de interioare de masini rolleyes.gif
T u d o r
M-am uitat si eu de curiozitate pe la vecinii nemti la 330-uri de 2-3 ani si ofertele corecte sunt pe la 30k euros. Aici intrand masini cu sub 50000 km, dotate cu di tati cele de trebuinta in acceptiunea mea: xenon, navi (tot din considerente estetice), bushtutz, AC automat si pe ici pe colo instalatie audio premium sau scaune sport. 330 fiind si diesel si benzinare, la alegere. Daca cobori la 320 (170-184 cai, c'mon!) preturile incep la masinile bune la ~25k euro. Eu as merge pe 320 sa fiu sincer, 330 sare bine la taxe si consum iar puterea in plus o folosesti prea rar. Iar oricum pentru ce-ti trebuie in mod curent un motor de peste 170 cai e suficient sa te descurci in 90% dintre situatii.
former_ozz
Da, in prostia mea de astea cu xenoane si faruri care intorc dupa curba si nus ce alte chestii nu m-am gindit, probabil in ideea ca ma gindeam nu le cumpara nimeni. Si nici la ascaune incalzite ca eu vad temperaturi negative numai daca iau masina pe virful muntelui la ski.
Am pus acum toate optiunile care vin in packete la un 328xi automat si iese la 42k. Modelul vechi. Pare ca se reduce pretul ca e modelul vechi, cred ca normal ar fi costat vreo 5k in plus. Daca pun optiunile una cit una ajung la 46k. Dolari.
James Kilowatt
La voi nu se pune, ca aveti preturi enervant de mici la masini.

@Tudor
Diferenta intre 320 si 328 nu e doar de 60CP, ci si de 2 cilindri wink.gif Astia aduc o nota de rafinament in plus. 320 e un 4 in linie destul de obisnuit.
mojorisin
Apropo de cilindree si impozitul aferent se da urmatorul studiu de caz:

Ai o masina (sa zicem un bmw) sau ceva de pana in 2 litri si o putere de 100 de cai pe litru sau pe acolo. Ceea ce e valabil si la 170 de cai daca umbli cu o barca grea. Si platesti impozit de vreo 150 de lei. Ce ai zice daca ar veni cineva la tine si ti-ar vinde urmatoarea oferta: iti dau peste 200 de cai pt 150 de euro pe an. Ai cumpara asa ceva ?
T u d o r
Costurile se aduna. In aceeasi idee poti face discutia si pentru un motor V8. O masina trebuie sa ti-o permiti intai si apoi s-o ai. Si nu ma refer doar la costul de cumparare ci in special la cel de intretinere si rulare.
Oricum daca tot e sa dai impozitul pentru 3000 cm2 macar sa iei 330 si nu 328 care are vreo 40 cai mai putin.
former_ozz
QUOTE
La voi nu se pune, ca aveti preturi enervant de mici la masini.


Nu, nu-i asta, masinile costa mai ieftin dar nu cu atit mai ieftin.
Ma gindesc ca poate exista optiuni in europa care nu-s disponibile aici.
In plus asta e un model la sfirsit si acum se da la ieftineala. Ala de 4 turbo probabil ca e binisor mai scump. Paradoxal.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.